Forum » Na cesti » Volkswagen ID.3/4
Volkswagen ID.3/4
Temo vidijo: vsi
Machete ::
Nehaj no, ne bi predlalag sovražniku tega miniaturnega jajčka (id3). Dajte se zresnit.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
DamijanD ::
Analiza degradacije v enem letu pri id3 - sem upal, da bo manj, ampak tipo razloži, da je prve tri mesece polnil praktično samo na hitrih (100kW) polnilnicah in da na splošno ni bil prijazen do baterije.
Kripto mesi ::
Čakaj zdaj našega inženirja v novi preobleki, ki bo prišel povedat, da bo baterija "kumot" zdržala 20 let ali več!
m0LN4r ::
Seveda bo, vzem kak 20 let star telefon iz predala, baterija skoraj kot nova.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
endelin ::
Haha 10% degradacija.
Od oka 40km manj dometa v enem letu.
Niso resni.
Pazit moraš kako polniš.
Pazit moraš kako voziš.
Pazit moraš da načrtuješ pot.
Od oka 40km manj dometa v enem letu.
Niso resni.
Pazit moraš kako polniš.
Pazit moraš kako voziš.
Pazit moraš da načrtuješ pot.
bambam20 ::
Nehaj no, ne bi predlalag sovražniku tega miniaturnega jajčka (id3). Dajte se zresnit.
Ti si cela jajčka. ID3 je nekaj cm krajši od škode octavie karavan!
Analiza degradacije v enem letu pri id3 - sem upal, da bo manj, ampak tipo razloži, da je prve tri mesece polnil praktično samo na hitrih (100kW) polnilnicah in da na splošno ni bil prijazen do baterije.
Kaj si pričakoval od VW-ja? Kvaliteto?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
DamijanD ::
Saj mislim, da je tudi pri ostalih dokaj podobno - na začetku je padec najhitrejši 3-5%, potem pa, če imaš srečo kakšen % na leto pri normalni kilometrini seveda.
si zamešal centimetre in decimetre: 4,26m vs 4,70m ?
si zamešal centimetre in decimetre: 4,26m vs 4,70m ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanD ()
profii ::
Nekateri niste pogledal videa. Drugi se ne spoznate na baterije.
Prvih 5% se zgodi zelo hitro. Nekaj tega je zapakiranega v buffer, nekaj gre zgleda v škodo uporabnika. Naslednji procenti bodo zelo vrjetno počasnejši. Poleg tega je sam priznal, da je delal zelo grdo z baterijo. Če lajik pogleda video, lahko sklepa, da bo ta baterija pri 150k km imela dosega 0km, kar se pa v praksi ne bo zgodilo.
Prvih 5% se zgodi zelo hitro. Nekaj tega je zapakiranega v buffer, nekaj gre zgleda v škodo uporabnika. Naslednji procenti bodo zelo vrjetno počasnejši. Poleg tega je sam priznal, da je delal zelo grdo z baterijo. Če lajik pogleda video, lahko sklepa, da bo ta baterija pri 150k km imela dosega 0km, kar se pa v praksi ne bo zgodilo.
sandmat ::
se ena stvar, ki je pomembna: gledamo VAG koncern. Slednji nikoli ni bil standard za kvaliteto, sploh pa ne pri moderni tehnologiji. Dvakrat zadihat, potem pa gledat VAG cifre in jih generalizirat.
blazkj ::
Sej mislim, da je inžinir bolj priviženec Tesle, tako da bo to zlahka opravičil na račun "slabših" baterij, čeprav vsi kupujejo od istih, imajo iste domete, samo da eni raje lažejo v spec kot drugi.
Sicer pa kot so že predhodniki povedal. Degradacija je na začetku hitra (15-20% v prvih 3-4 letih), tako kot pri telefonih, potem pa praktično stagnira.
Sicer pa kot so že predhodniki povedal. Degradacija je na začetku hitra (15-20% v prvih 3-4 letih), tako kot pri telefonih, potem pa praktično stagnira.
Motion ::
se ena stvar, ki je pomembna: gledamo VAG koncern. Slednji nikoli ni bil standard za kvaliteto, sploh pa ne pri moderni tehnologiji. Dvakrat zadihat, potem pa gledat VAG cifre in jih generalizirat.
Kdo pa je standard za kvaliteto, francozi, američani, japonci?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Motion ()
Wrop ::
Tesla je itak etalon. Ta Elon itak obvlada. Še pri Lotriču so jo, Teslo namreč, kupili, da umerijo vsa merila za merjenje razmakov.
matobeli ::
Torej ima tesla, kot tehnološko podjetje z tehnološkim ozadjem, slabše baterije, ker ima večje napake pri izdelavi osnovnih karoserijskih delov, kot pa podjetje ki ima dolgo avtomobilistično tradicijo, vendar je vrhunec tehnologije infotainment sistem ki šteka in tipke, ki to niso? Da ne govorimo o dejanski izkušnjah z baterijam, ki so verjetno omejene na backup baterijo za rtc.
TheBlueOne ::
se ena stvar, ki je pomembna: gledamo VAG koncern. Slednji nikoli ni bil standard za kvaliteto, sploh pa ne pri moderni tehnologiji. Dvakrat zadihat, potem pa gledat VAG cifre in jih generalizirat.
Kdo pa je standard za kvaliteto, francozi, američani, japonci?
Dejansko je nekako tako, da Japonci so level up. Imajo tako filozofijo. Recimo, ce naredijo vec kot je planino smatrajo to kos slabo, ker bi lahko bila boljsa kakovost.
EU avti so vsi tam tam. Okvare v garancijskem obdobju so bolj posledica vec komponent, kot pa samega avta ali drugace povedano, Dacia ali pa enako opremljen Renault ali pa enako opremljen VW bodo priblizno enako zanesljivi. Avti narejeni za vec kilometrov so drazji, ker so nekatere komponente bolj robustne. Vse skupaj je bolj kot ne zato, ker imajo deloma enak pool znanja, tehnologij, komponent itn. Za Korejce pa ne vem kam bi jih dal.
Americani so korak za vsemi v smislu zanesljivosti, ker njihov glavni trg kupuje bolj v stilu, da se sveti in da je mocno, kot pa da je prefinjeno. So pa nekateri tudi narejeni za zanesljivost.
Toliko lahko recem iz casov, ko sem delal za automitive sektor v EU in sem imel vplogled nad specifikacijami in reklamacijami. Od takrat naprej niti priblizno vec ne gledam toliko na brend v smislu zanesljivost, bolj v smislu kaj mi bolj pase.
Linker-com ::
Pozdravljeni !
Imam VW ID4 cca 3 mesece.
Pred 1 mesecem so mi na servisu naredili zadnjo posodobitev programske opreme.
Od takrat mi pri polnjenju doma na 220v delajo ventilatorji (klima) in jih nikakor ne morem izključit.
Ko pa preneham s polnjenjem pa nehajo delovat.
Polnim preko navadne 220v vtičnice cca 2kwh/uro. Ko priključim avto na polnjenje mi pričnejo delovat ventilatorji in se ne ustavijo dokler avto polnim.
Avto polnim v kletni garaži, se opravi da je temperatura prostora normalna.
Na servisu so mi rekli, da je to lahko normalno oz. da ne poznajo tega problema, kljub temu da sem jim tam pokazal kako deluje. Priključili smo avto na omrežje in so se ventilatorji zagnali in delovali.
Prosim za nasvete in pomoč.
Hvala
lp
Ivo
Imam VW ID4 cca 3 mesece.
Pred 1 mesecem so mi na servisu naredili zadnjo posodobitev programske opreme.
Od takrat mi pri polnjenju doma na 220v delajo ventilatorji (klima) in jih nikakor ne morem izključit.
Ko pa preneham s polnjenjem pa nehajo delovat.
Polnim preko navadne 220v vtičnice cca 2kwh/uro. Ko priključim avto na polnjenje mi pričnejo delovat ventilatorji in se ne ustavijo dokler avto polnim.
Avto polnim v kletni garaži, se opravi da je temperatura prostora normalna.
Na servisu so mi rekli, da je to lahko normalno oz. da ne poznajo tega problema, kljub temu da sem jim tam pokazal kako deluje. Priključili smo avto na omrežje in so se ventilatorji zagnali in delovali.
Prosim za nasvete in pomoč.
Hvala
lp
Ivo
Gregor P ::
Če se to dogaja ravno te dni, ko je zelo vroče, bi na pamet rekel, da koristi zunanjo elektriko, da vse lepo ohladi v avtu in posredno s tem tudi baterijo med polnjenjem (torej da je celotno vozilo lepo ohlajeno, kar je blagodejno tudi za baterijo). Ali pa je pač napaka (zaradi posodobitve programske opreme - kakor so po drugi strani lahko tudi namerno to vključili zaradi boljšega hlajenja; morda lahko preveriš changelog?).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Poglej dobro po raznih nastavitvah, da nimaš kje vklopljeno, da dela HVAC med polnjenjem.
Hlajenje kabine nima nobene veze s hlajenjem kabine. To še pri leafu ne deluje, pa bo pri avtu, ki ima hlajenje baterije.
Niti nima pri domačem polnjenju nekega razloga za hladit baterijo.
Hlajenje kabine nima nobene veze s hlajenjem kabine. To še pri leafu ne deluje, pa bo pri avtu, ki ima hlajenje baterije.
Niti nima pri domačem polnjenju nekega razloga za hladit baterijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
wcpapir ::
Ima kdo id3 2021 cca letnik, kako varen je nakup takega avtomobila s cca 30-50 tisoč km?
Polnil bi večina doma.
Polnil bi večina doma.
ferko2 ::
Kakšna cena za rabljenega? Nek cutoff datum je, kjer so starejši id3 res u pizdi baje, potem pa je bilo mnogo izboljšav dodanih, ampak ne vem, kdaj točno.
Imaš nove ali pa cupra ID3 s subvencijo.
Plus tako narediš kot je mislim da hojnik rekel, še kredit od eko sklada (precej cenejši kot financiranje avtohiš) plus neverjetno dolga ročnost. Recimo 20k vzameš na 7/8/9/10 let kar je dobro za avto kredit in res en drobiž plačuješ na mesec. 10 let bo pa najbrž ta štromar zdržal.
Imaš nove ali pa cupra ID3 s subvencijo.
Plus tako narediš kot je mislim da hojnik rekel, še kredit od eko sklada (precej cenejši kot financiranje avtohiš) plus neverjetno dolga ročnost. Recimo 20k vzameš na 7/8/9/10 let kar je dobro za avto kredit in res en drobiž plačuješ na mesec. 10 let bo pa najbrž ta štromar zdržal.
2dark ::
Kakšna cena za rabljenega? Nek cutoff datum je, kjer so starejši id3 res u pizdi baje, potem pa je bilo mnogo izboljšav dodanih, ampak ne vem, kdaj točno.
Verjetno 2023, ko je prišel Facelift. Ampak, Cupre so baje boljše, čeprav gre za enako baterijo in pogonski sklop.
Ima kdo id3 2021 cca letnik, kako varen je nakup takega avtomobila s cca 30-50 tisoč km?
Polnil bi večina doma.
Vprašaj se, če si pripravljan živet z visoko porbao. POzimi boš po mestu imel porabo 18-20 kWh. Srečno. Avtocesta žre baterijo kot norec, razen, če boš vozil za tovornjaki. Potem bo pa 16 kWh. Če ga imaš namen imet samo regionalka, potem pogojno, ampak osebno ne bi.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
wcpapir ::
Kakšna cena za rabljenega? Nek cutoff datum je, kjer so starejši id3 res u pizdi baje, potem pa je bilo mnogo izboljšav dodanih, ampak ne vem, kdaj točno.
Imaš nove ali pa cupra ID3 s subvencijo.
Plus tako narediš kot je mislim da hojnik rekel, še kredit od eko sklada (precej cenejši kot financiranje avtohiš) plus neverjetno dolga ročnost. Recimo 20k vzameš na 7/8/9/10 let kar je dobro za avto kredit in res en drobiž plačuješ na mesec. 10 let bo pa najbrž ta štromar zdržal.
16.000
Kaj točno je bilo narobe z njimi?
Cupra je cca 10k dražja.
Kakšna cena za rabljenega? Nek cutoff datum je, kjer so starejši id3 res u pizdi baje, potem pa je bilo mnogo izboljšav dodanih, ampak ne vem, kdaj točno.
Verjetno 2023, ko je prišel Facelift. Ampak, Cupre so baje boljše, čeprav gre za enako baterijo in pogonski sklop.
Ima kdo id3 2021 cca letnik, kako varen je nakup takega avtomobila s cca 30-50 tisoč km?
Polnil bi večina doma.
Vprašaj se, če si pripravljan živet z visoko porbao. POzimi boš po mestu imel porabo 18-20 kWh. Srečno. Avtocesta žre baterijo kot norec, razen, če boš vozil za tovornjaki. Potem bo pa 16 kWh. Če ga imaš namen imet samo regionalka, potem pogojno, ampak osebno ne bi.
Za porabo mi je domala vseeno, zanima me samo ali te zadeve letijo do 250k km bp ali ne.
Do 20k iscem nekaj...kar bo nadomestilo drug avto doma, delalo se je cca 20k km letno, seveda bi se sedaj kakih 10k več.
Tesle za ta dnar imajo 100k km. Ima pa jih več proste subvencije...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: wcpapir ()
Floxi ::
Že za ene par Audi etronov in Škod Enyaq sm slišal, da se prižge opozorilo za motor. Potem pa pelješ na servis in pravijo, da je motor fuč in da ga je treba komplet zamenjat, strošek pa 8k€. Garancija na pogosnki sklop pa je samo 2 leti.
Ali je to res tako pogosto kot nekateri pravijo, kdo kaj več ve o tem?
Ali je to res tako pogosto kot nekateri pravijo, kdo kaj več ve o tem?
wcpapir ::
Nek cutoff datum je, kjer so starejši id3 res u pizdi baje, potem pa je bilo mnogo izboljšav dodanih, ampak ne vem, kdaj točno.
Prvi prodani naj bi imeli probleme, nato je vw imel delay in uredil zadeve baje je to 2020 od oktobra naprej ok...zato gledam od 2021 dalje. Ziher pa nisem v tole.
ferko2 ::
Hja.. 16k je lih čudna cifra za rabljenega. Mislim, da je nov id3/cupra po subvenciji 27-28k. Torej, iz teh 16k, ki jih najbrž že imaš, vzameš še 16k kredita na 10 let in imaš nov avto (mesečni obrok 160eur). Jaz bi rajši tako naredil, če ti je avto res všeč ali pa ga res rabiš.
Glede "napak" sem imel v mislih predvsem izkušnjo in buggy delovanje vmesnika, pa avto se je nenormalno rosil, skratka kup enih porodnih problemov takrat ko je avto ven prišel... Zdaj je to menda vse poštimano.
Meni je id buzz res všeč ampak mi ne diši, ker je absolutno pretiravanje s ceno, dometa pa nobenga za potovalni kombi.
Grem pa ta teden na testno vožnjo xc40, bencinar.
Glede "napak" sem imel v mislih predvsem izkušnjo in buggy delovanje vmesnika, pa avto se je nenormalno rosil, skratka kup enih porodnih problemov takrat ko je avto ven prišel... Zdaj je to menda vse poštimano.
Meni je id buzz res všeč ampak mi ne diši, ker je absolutno pretiravanje s ceno, dometa pa nobenga za potovalni kombi.
Grem pa ta teden na testno vožnjo xc40, bencinar.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ferko2 ()
Gambino ::
VW, Škoda in Audi, to je vse šrot, kar se gre za EVje in bo večji strošek, kot če se furaš ICEjem!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 249449 (11092) | DamijanD |
» | Kupujem Teslo model 3 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 5598 (1462) | chuck |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128245 (88310) | D3m |
» | Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 15845 (15024) | sbawe64 |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23721 (21604) | hojnikb |