» »

Volkswagen ID.3/4

Volkswagen ID.3/4

Temo vidijo: vsi
««
9 / 17
»»

profii ::

Mesi, to je cena s financiranjem. To je teoretična cena, na koncu plačaš bistveno več zaradi obresti. Na keš te cene ne boš videl. MPC vozila je: 26.435,55€.

mortal ::

Načeloma ima Stikalo prav, mogoče je malo podcenil golfa in precenil domet ID.3 če je govora o srednji 58kW bateriji.

Če se ti matematika izide po 7 letih je EV IMHO dober nakup.

profii ::

Domet je v izračunih nepomemben, ker itak vsak dan filaš.
Zaenkrat imajo EVji še oprostitev cestnine, kar nanese v 7 letih ~1k€. Servisi so veliko cenejši.

Utk ::

Golf za 23 jurjev je bencinar in z ročnim menjalnikom. Nič od tega nočeš za 100 km na dan. Potem lahko kupiš tudi dacio za 11, boš vsaj res nekaj profitiral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

XyNOBvxWVJ ::

Utk je izjavil:

Golf za 23 jurjev je bencinar in z ročnim menjalnikom. Nič od tega nočeš za 100 km na dan. Potem lahko kupiš tudi dacio za 11, boš vsaj res nekaj profitiral.

A ni ev idealen za 100km/dan ~ 25000km/leto in čez noč filaš doma? Upam, da se splača, 50km daleč se vozit vsak dan. Eni bastardi delajo oddaljeno, se pravi, imajo par metrov do pisarne, pa še menda hudo služijo zraven, se jim pa že mogoče meša od dolgčasa - po mojem kje najemajo in se selijo po svetu, če so ledig. Tudi, če niso. Njim pa se ne splača avto sploh, samo taksi ali tisti car sharing?

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Stikalo je izjavil:

Sam sem gledal, da bi kupil električni avto za 2. avto. Zdi se mi super, bi doma polnil, žena bi se vozila v službo - cca 100km / na dan. Manj servisov, manj sprotnih storškov.

Samo matematika je čisto preprosta.

Recimo nov ID 3 je cena cca 32kEUR, prihranek na leto pri gorivu in servisih cca 1kEUR. Torej v 5 letih bi prihranil 5kEUR na gorivu. Domet pa cca 400 - 500 km.

Podoben je recimo golf 8, za dobrih 20kEUR dobiš super avtomobil z veliko opreme, oz mogoče max max 25kEUR, res dobro opremljenega z dosegom 1000km.

Trenutno je tako, da če delam vse kalulacije bi videl da iz finančnega vidika (če polnim samo doma) pride električni avto cenejši čez cca 7 - 12 let. In tukaj ni nobene računice v prid električnega avtomobila.

Pa to je čisto stroškovni vidik, če pa gledamo še prakitčni vidik, da boš lovil polnilnice, čakal, da se avto napolni in gledal ali boš imel do cilja ali ne je pa vsekakor NE za električni avto. Ko bodo cene električnega avta ugodnejše boš pač kupil električnega namesto ICE. Sedaj je pa trenutno električni avto gadget. Če ima nekdo veselje s tem si pač kupi.


Popolnoma napačne kalkulacije, če računaš nov avto na 5 let, potem ne gledaš ali boš v teh letih pokril razliko v ceni ampak gledaš na to koliko boš po 5 letih dobil za enega ali za drugega. Če ne misliš prodat po 5 letih, potem ne vem zakaj omenjaš 5 let. Recimo leta 2016, je marsikdo jamral kako je Renault Zoe (z baterijo 28k €) dražji od Clia (avtomatik nekje 13k €) in kdaj boš to razliko dobil notri. Če pogledaš danes 5 let star Zoe z baterijo stane od 15k € dalje, Renault Clio pa nekje 7k €. Se pravi izguba vrednosti na Zoe je v 5 letih 13k €, pri Cliu pa 8k €, torej v 5 letih moraš narediti 5k € razlike v gorivu, kar je pa čisto realno.

Ceno avtomobilom določa trg, sicer se zdi da ceno določi proizvajalec, morda delno res, ampak proizvajalec ve kakšno količino ima za prodat in postavi ceno tako, da bo iztržil največ. Ker proizvodnja EV še ni poplnoma preplavila trga so cene sevda lahko višje, ker ni problem prodat tistih 5% EV poplavi ICE.

Trenutno je cena EV postavljena nekako tako da je po prihranku goriva strošek nekje isti, če seveda primerjaš avtomatika in oprema, EV so danes tipično bolje opremljeni, ker spet količine niso velike, zato je treba pobrati višjo maržo na boljši opremi.

Če želiš varčevati z EV potem moraš kupit rabljen EV, vzdrževanja je manj, stroškov goriva je manj, je pa problem splošna zanesljivost in nepoznavanje, če gre kaj narobe. Rabljen ICE se zdi poceni nakup, ampak stroški so hitro visoki, gorivo, vzdrževanje, sploh če delaš kaj več km.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Stikalo ::

profii je izjavil:

Mesi, to je cena s financiranjem. To je teoretična cena, na koncu plačaš bistveno več zaradi obresti. Na keš te cene ne boš videl. MPC vozila je: 26.435,55€.


Financiranje res doda tej ceni, ki je objavljena cca 1-2k€ v parih letih. Se pa s trgovci vsaj pri VW da dobro izpogajati za ceno na gotovino. Cena na spletu ni končna, tale golf je z gotovino sigurno na tvojem parkirišču za s ceno s "financiranjem". Preverjeno. Dostikrat so 2-3 leti stari avtomobili enako dragi kot novi :D (če nima veliko kilometorv)

Stikalo ::

J.McLane je izjavil:

Stikalo je izjavil:

Sam sem gledal, da bi kupil električni avto za 2. avto. Zdi se mi super, bi doma polnil, žena bi se vozila v službo - cca 100km / na dan. Manj servisov, manj sprotnih storškov.

Samo matematika je čisto preprosta.

Recimo nov ID 3 je cena cca 32kEUR, prihranek na leto pri gorivu in servisih cca 1kEUR. Torej v 5 letih bi prihranil 5kEUR na gorivu. Domet pa cca 400 - 500 km.

Podoben je recimo golf 8, za dobrih 20kEUR dobiš super avtomobil z veliko opreme, oz mogoče max max 25kEUR, res dobro opremljenega z dosegom 1000km.

Trenutno je tako, da če delam vse kalulacije bi videl da iz finančnega vidika (če polnim samo doma) pride električni avto cenejši čez cca 7 - 12 let. In tukaj ni nobene računice v prid električnega avtomobila.

Pa to je čisto stroškovni vidik, če pa gledamo še prakitčni vidik, da boš lovil polnilnice, čakal, da se avto napolni in gledal ali boš imel do cilja ali ne je pa vsekakor NE za električni avto. Ko bodo cene električnega avta ugodnejše boš pač kupil električnega namesto ICE. Sedaj je pa trenutno električni avto gadget. Če ima nekdo veselje s tem si pač kupi.


Popolnoma napačne kalkulacije, če računaš nov avto na 5 let, potem ne gledaš ali boš v teh letih pokril razliko v ceni ampak gledaš na to koliko boš po 5 letih dobil za enega ali za drugega. Če ne misliš prodat po 5 letih, potem ne vem zakaj omenjaš 5 let. Recimo leta 2016, je marsikdo jamral kako je Renault Zoe (z baterijo 28k €) dražji od Clia (avtomatik nekje 13k €) in kdaj boš to razliko dobil notri. Če pogledaš danes 5 let star Zoe z baterijo stane od 15k € dalje, Renault Clio pa nekje 7k €. Se pravi izguba vrednosti na Zoe je v 5 letih 13k €, pri Cliu pa 8k €, torej v 5 letih moraš narediti 5k € razlike v gorivu, kar je pa čisto realno.

Ceno avtomobilom določa trg, sicer se zdi da ceno določi proizvajalec, morda delno res, ampak proizvajalec ve kakšno količino ima za prodat in postavi ceno tako, da bo iztržil največ. Ker proizvodnja EV še ni poplnoma preplavila trga so cene sevda lahko višje, ker ni problem prodat tistih 5% EV poplavi ICE.

Trenutno je cena EV postavljena nekako tako da je po prihranku goriva strošek nekje isti, če seveda primerjaš avtomatika in oprema, EV so danes tipično bolje opremljeni, ker spet količine niso velike, zato je treba pobrati višjo maržo na boljši opremi.

Če želiš varčevati z EV potem moraš kupit rabljen EV, vzdrževanja je manj, stroškov goriva je manj, je pa problem splošna zanesljivost in nepoznavanje, če gre kaj narobe. Rabljen ICE se zdi poceni nakup, ampak stroški so hitro visoki, gorivo, vzdrževanje, sploh če delaš kaj več km.


Ubistvo si povedal moj point. Lej, ti pri ZOE z začetka založiš 15k€ za 5 let, da si čez 5 let na enakem kot pri cliotu. Torej ti je 5 let stalo 15k€ v avtu? Za kaj? Zato da se voziš z elektriko? Realen domet pri ZOE pozimi ni več kot 100 km, torej bi moral imeti službo cca 80 km dnevno, torej bi zelo zelo težko privrčeval kot slabega jutrja letno na gorivu, s tem da bi se vozil zelo na meji do službe in nazaj. Lej stvar za enkrat ni prid elektriki. Pozam ljudi ko so ful srečni, recimo v LJ za drugi avto, pa ful jim je zabavno. To je plus, ni pa prihranka, spoh pa ne večjega udobja z elektriko - vsaj za enkrat ne. Bo pa prišel čas ko bo pač EV boljša izbira. Trenutno za navadnega Janeza EV vozilo ni smiselno.

profii ::

Stikalo je izjavil:

profii je izjavil:

Mesi, to je cena s financiranjem. To je teoretična cena, na koncu plačaš bistveno več zaradi obresti. Na keš te cene ne boš videl. MPC vozila je: 26.435,55€.


Financiranje res doda tej ceni, ki je objavljena cca 1-2k€ v parih letih. Se pa s trgovci vsaj pri VW da dobro izpogajati za ceno na gotovino. Cena na spletu ni končna, tale golf je z gotovino sigurno na tvojem parkirišču za s ceno s "financiranjem". Preverjeno. Dostikrat so 2-3 leti stari avtomobili enako dragi kot novi :D (če nima veliko kilometorv)


Manj kot mesec nazaj je bila razlika med ceno s financiranjem in ceno za keš cca. 2k različna. Iz prve roke. :)
Pri škodi lahko drugi mesec odplačaš vse obroke "brez penalov". Tako naj bi se pridobilo popust tudi s kešem. Ampak, to je bolj price hacking, kakor karkoli drugega.

Vetrpiha ::

XyNOBvxWVJ je izjavil:

Utk je izjavil:

Golf za 23 jurjev je bencinar in z ročnim menjalnikom. Nič od tega nočeš za 100 km na dan. Potem lahko kupiš tudi dacio za 11, boš vsaj res nekaj profitiral.

A ni ev idealen za 100km/dan ~ 25000km/leto in čez noč filaš doma? Upam, da se splača, 50km daleč se vozit vsak dan. Eni bastardi delajo oddaljeno, se pravi, imajo par metrov do pisarne, pa še menda hudo služijo zraven, se jim pa že mogoče meša od dolgčasa - po mojem kje najemajo in se selijo po svetu, če so ledig. Tudi, če niso. Njim pa se ne splača avto sploh, samo taksi ali tisti car sharing?

Ev je idealen za čimveč kilometrov. Če ima doseg xxx je fajn, da ves ta doseg pokuriš. Več kot delaš kilometrov, prej se izplača in bolj se splača.

Utk ::

Realen domet pri ZOE pozimi ni več kot 100 km

Ne seri.

Trenutno za navadnega Janeza EV vozilo ni smiselno.

To je odvisno od marsičesa. Za nekatere je že zdaj cenejši. Za nekatere boljši.

J.McLane ::

Stikalo je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Stikalo je izjavil:

Sam sem gledal, da bi kupil električni avto za 2. avto. Zdi se mi super, bi doma polnil, žena bi se vozila v službo - cca 100km / na dan. Manj servisov, manj sprotnih storškov.

Samo matematika je čisto preprosta.

Recimo nov ID 3 je cena cca 32kEUR, prihranek na leto pri gorivu in servisih cca 1kEUR. Torej v 5 letih bi prihranil 5kEUR na gorivu. Domet pa cca 400 - 500 km.

Podoben je recimo golf 8, za dobrih 20kEUR dobiš super avtomobil z veliko opreme, oz mogoče max max 25kEUR, res dobro opremljenega z dosegom 1000km.

Trenutno je tako, da če delam vse kalulacije bi videl da iz finančnega vidika (če polnim samo doma) pride električni avto cenejši čez cca 7 - 12 let. In tukaj ni nobene računice v prid električnega avtomobila.

Pa to je čisto stroškovni vidik, če pa gledamo še prakitčni vidik, da boš lovil polnilnice, čakal, da se avto napolni in gledal ali boš imel do cilja ali ne je pa vsekakor NE za električni avto. Ko bodo cene električnega avta ugodnejše boš pač kupil električnega namesto ICE. Sedaj je pa trenutno električni avto gadget. Če ima nekdo veselje s tem si pač kupi.


Popolnoma napačne kalkulacije, če računaš nov avto na 5 let, potem ne gledaš ali boš v teh letih pokril razliko v ceni ampak gledaš na to koliko boš po 5 letih dobil za enega ali za drugega. Če ne misliš prodat po 5 letih, potem ne vem zakaj omenjaš 5 let. Recimo leta 2016, je marsikdo jamral kako je Renault Zoe (z baterijo 28k €) dražji od Clia (avtomatik nekje 13k €) in kdaj boš to razliko dobil notri. Če pogledaš danes 5 let star Zoe z baterijo stane od 15k € dalje, Renault Clio pa nekje 7k €. Se pravi izguba vrednosti na Zoe je v 5 letih 13k €, pri Cliu pa 8k €, torej v 5 letih moraš narediti 5k € razlike v gorivu, kar je pa čisto realno.

Ceno avtomobilom določa trg, sicer se zdi da ceno določi proizvajalec, morda delno res, ampak proizvajalec ve kakšno količino ima za prodat in postavi ceno tako, da bo iztržil največ. Ker proizvodnja EV še ni poplnoma preplavila trga so cene sevda lahko višje, ker ni problem prodat tistih 5% EV poplavi ICE.

Trenutno je cena EV postavljena nekako tako da je po prihranku goriva strošek nekje isti, če seveda primerjaš avtomatika in oprema, EV so danes tipično bolje opremljeni, ker spet količine niso velike, zato je treba pobrati višjo maržo na boljši opremi.

Če želiš varčevati z EV potem moraš kupit rabljen EV, vzdrževanja je manj, stroškov goriva je manj, je pa problem splošna zanesljivost in nepoznavanje, če gre kaj narobe. Rabljen ICE se zdi poceni nakup, ampak stroški so hitro visoki, gorivo, vzdrževanje, sploh če delaš kaj več km.


Ubistvo si povedal moj point. Lej, ti pri ZOE z začetka založiš 15k€ za 5 let, da si čez 5 let na enakem kot pri cliotu. Torej ti je 5 let stalo 15k€ v avtu? Za kaj? Zato da se voziš z elektriko? Realen domet pri ZOE pozimi ni več kot 100 km, torej bi moral imeti službo cca 80 km dnevno, torej bi zelo zelo težko privrčeval kot slabega jutrja letno na gorivu, s tem da bi se vozil zelo na meji do službe in nazaj. Lej stvar za enkrat ni prid elektriki. Pozam ljudi ko so ful srečni, recimo v LJ za drugi avto, pa ful jim je zabavno. To je plus, ni pa prihranka, spoh pa ne večjega udobja z elektriko - vsaj za enkrat ne. Bo pa prišel čas ko bo pač EV boljša izbira. Trenutno za navadnega Janeza EV vozilo ni smiselno.


Problem je ker statistično gledano navaden Janez ne obstaja, poglej na cesto kaj vse folk kupuje, 100% racionalni nakupi to sigurno niso, ampak so prej emocionalni. Torej še enkrat za tisti 5% trga, ki ga predstavlja EV se dobi še preveč takih emocionalnih kupcev, meja racionalnosti tudi mora biti, samo je tam nekje kot klasika.

Kar se tiče stanja dodatnega denarja v avtu, imaš Eko sklad s smešno nizko obrestno mereo, če vzameš ta dodatek ki ga moraš doplačat na ta kredit, ne boš mesečno plačeval kaj dosti več kot pa bi zapravil mesečno za bencin, tako da kapital ni nujno imeti ob nakupu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

stara mama ::

Res je, od nekdaj že opažam, da je avto bolje kupit z glavo kot pa s srcem.
Pred zadnjo menjavo sem imel 2x hudo priliko kupit šestaka. Enega sem si že kar rezerviral, ker mi srce ni pustilo da bi mi ušel, bila je res dobra ponudba. Po dobrem spancu, nekaj kalkulacijah in mnenj iz prve roke sem si raje premislil, leto pozneje pa končno kupil navadnega 4-cilindra.
Denarnica mi je (dolgoročno) hvaležna, prihranek pa raje porabim za mularijo.
Zato, malo pameti v glavo ko se kupuje!

m0LN4r ::

Pac si si prioritete postavil drugace in dal glavo pred srce. Srce pa se tolazi z drugimi stvarmi.
Oz. je denarnica pretehtala vec kot srce, life without passion.
Pac ja drugacni smo si. Eni se zaradi zene in frocov odpovejo vsem svojim strastem, sanjam.

"Je zena rekla greva na kanarske otoke, jaz pa v alpe, sklenila sva kompromis in sla na kanarske otoke"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

IL_DIAVOLO ::

Eni se zaradi zene in frocov odpovejo plehu, da jim privoščijo kaj bolj vrednega, drugi se pa uklonijo zeni, samo ker se pač morajo. Ceprav jim je strast v Alpah.

Vidiš, kako neumen si izpadel?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

m0LN4r ::

Niti ne.
Napacna zena pac.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

stara mama ::

Saj je rekel:
Pac si si prioritete postavil drugace in dal glavo pred srce. Srce pa se tolazi z drugimi stvarmi.

In res je, imam dost drugih zadev za zadovoljit srce in ne ker bi mi ženska tako rekla.
Suženj avtu in ceglom bit.... nima smisla, dobim premalo zadovoljstva za moj čas in denar :)

Kakorkoli, redkokomu se zaenkrat izide računica za EV (realno, srce na stran)
Tistemu ki pa se, mu ga pa vsekakor več kot privoščim.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Molnar bo mel otroke čez par let, pol bomo pa poslušal kako ga ni čez pasate in SUVje. :P

c3p0 ::

Stikalo je izjavil:


Ubistvo si povedal moj point. Lej, ti pri ZOE z začetka založiš 15kEUR za 5 let, da si čez 5 let na enakem kot pri cliotu. Torej ti je 5 let stalo 15kEUR v avtu? Za kaj? Zato da se voziš z elektriko? Realen domet pri ZOE pozimi ni več kot 100 km, torej bi moral imeti službo cca 80 km dnevno, torej bi zelo zelo težko privrčeval kot slabega jutrja letno na gorivu, s tem da bi se vozil zelo na meji do službe in nazaj. Lej stvar za enkrat ni prid elektriki. Pozam ljudi ko so ful srečni, recimo v LJ za drugi avto, pa ful jim je zabavno. To je plus, ni pa prihranka, spoh pa ne večjega udobja z elektriko - vsaj za enkrat ne. Bo pa prišel čas ko bo pač EV boljša izbira. Trenutno za navadnega Janeza EV vozilo ni smiselno.


Drži. Osebno imam vse pogoje za EV: SE na strehi, prostor v garaži za polnilno postajo, gledam za nov avto, tudi EV. Ampak me vedno znova odvrne. Imel tudi Teslo na testu (odvrnila me je že komična notranjost). Cene visoke, razlike v ceni nikoli ne bi pokril. Za daljše razdalje pa bi moral vmes še trpet polnjenje. Še vedno je zadeva "novelty", bolj za entuziaste, ali za drugi mestni avto, oz. kjer se ne gleda na ekonomičnost investicije. Napihnjene cene in ceni neprimerna notranjost, ne pomagajo k temu, da se bi stanje v kratkem spremenilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c3p0 ()

stara mama ::

Ni nič slabega, če imaš infrastrukturo, si vsaj future-proof! Zdaj kupiš ICE, pa ga komot čez leto/dve prodaš in menjaš za EV, če bojo zadeve še vedno šle v smer kot grejo. Al pa tud čez 2 meseca, če dobiš ugodno EV ponudbo.
Ti sam vozi, vmes pa spremljaj trg :)

Zgodovina sprememb…

Ghost7 ::

Utk je izjavil:

Golf za 23 jurjev je bencinar in z ročnim menjalnikom. Nič od tega nočeš za 100 km na dan. Potem lahko kupiš tudi dacio za 11, boš vsaj res nekaj profitiral.


Jaz imam sicer diesla 1.6TDI in precej star 5 stopenjski menjalnik (avto je sicer 2014, vendar so uporabili menjalnik še od 1.9TDI), torej precej dolge prestave. Pri 160 imam nižje obrate kot foter z 6imi in novejšim menjalnikom.

Na dan naredim vsaj 100km, razen pospeševanja na vključevalnem pasu in nekaj km prej po regionalkah (in potem obratno) se ne tikam menjalnika. 5 prestava je od 90 pa do 190 (po števcu).

Avtomatika res ne pogrešam, navkljub količini dnevnih kilometrov.. Moj point je, da je vse odvisno od posameznika in njegovih potreb, posploševat je brezveze.

Kar se tiče kvalitete izdelave, je imel sodelavec Toyoto in je rekel, če pri toyoti nekaj ne praska ali poka potem je nekaj fejst narobe. Pri Nemcih je sicer dolgočasna oblika, vendar dokaj kvalitetna. Pri škodi je recimo notranjost že porazna (sicer ni čričkov, vendar odstopa krom, pokajo plastični detajli (to pač nemcem ne gre - detajli , ampak dolgočasno, preverjeno, večno).

Francoze zafrkava elektronika, da je veselje (upam da so kaj porihtali).

Zadnji res kvalitetni so se mi zdeli Fordi do nekje focus mk2 in istih let Fieste, Mondeoti. Tam je občutek res dober. Vožnja, zatesnjenost, detajli. Tanovi so poden. Space shutli, ogromno porabljenega prostora za brezvezne stvari.

Korejci, hočeš zanesljiv večen avto(bencinar seveda)? Slabosti: diesli,ki so jih poskušali sami razvijati (itak kar je azije se ne kupi diesla, ker jih ne znajo delat (vse je outsourcano od BMW ali (večinoma) PSA), rjavenje (če sproti rešuješ (na 5 let daš popravit) je lahko 20 let star avto lepši kot Golf), črički.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

profii ::

Ghost, ko sem se jaz vozil 100km na dan, tudi nisem pogrešal avtomatika. Sem bil odločno proti.
Sedaj, za tisth 10km drkanja po mestu, ga vzamem takoj. Še raje EV.

Utk ::

je imel sodelavec Toyoto in je rekel, če pri toyoti nekaj ne praska ali poka potem je nekaj fejst narobe

In kdo je starejši, sodelavec ali njegova toyota?

Avtomatika res ne pogrešam, navkljub količini dnevnih kilometrov..

Pri katrci si dal v 4. tam nekje pri 60 in to je bilo to. Ampak danes so drugi časi. Če ti je vseeno za radarski tempomat, ne rabiš novega avta, ali pa če že, kupiš dacio. Če ti ni vseeno, skoraj rabiš avtomatika, ker je radar brez njega brez veze. Če se voziš po avtocesti v službo si v večini primerov slej ko prej v kakšni koloni, razen če imaš srečo in se voziš v drugo smer kot vsi ostali. itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

bambam20 ::

Nekaj pozabljamo. Tisti, ki jih jaz poznam, imajo EV-ja za drugi avto pri hiši :). In poznam 4-i, ki si lastijo iD-3 je.

nekikr ::

Kdo to pozablja? Povsem jasno je, da so to drugi avtomobili.

Gregor P ::

Za po mestu in naokoli je največ kar rabiš nek res majhen EV. Tako da Tesle&co odpadejo že v štartu. Dacia Spring je recimo skorajda praktično že prevelika oz. je na meji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

sloxl8 ::

bambam20 je izjavil:

Nekaj pozabljamo. Tisti, ki jih jaz poznam, imajo EV-ja za drugi avto pri hiši :). In poznam 4-i, ki si lastijo iD-3 je.

Oprosti, ampak če ti poznaš 4, kar ni prav reprezentativni vzorec, še ne pomeni, da velja za celo nacijo.
Vsak se bo sam odločil, kateri avto mu bo.

mikhaair ::

Itak, kupiš tih, varčen, sodoben avto za to, da bo drugi avto pri hiši. Otroke pač voziš v šolo vrtec z X6 50d in ga pustiš na pločniku pred vhodom, prižganega, seveda S/S na off. In v gostilni kurcaš EV, da to ni še to.
Že vsaj na ST je več kot 4 ljudje, ji imajo EV za primarni.

Utk ::

Kaj je to prvi in kaj drugi avto? Boš z avtom, nekim big ass suvom, s katerim greš na morje, res naredil čez leto več km kot z nekim id3, s katerim greš komot 150 km od doma? Po moje da ne...

Steak ::

bambam20 je izjavil:

Nekaj pozabljamo. Tisti, ki jih jaz poznam, imajo EV-ja za drugi avto pri hiši :). In poznam 4-i, ki si lastijo iD-3 je.


nekikr je izjavil:

Kdo to pozablja? Povsem jasno je, da so to drugi avtomobili.


Ni nujno. Sodobni EVji so lahko tudi prvi avto v družini (0:25):


Poznam jih dosti ki imajo dva avtomobila in z električnim naredijo precej več kilometrov kot pa z dizlom (kar je tudi logično).

Gregor P je izjavil:

Za po mestu in naokoli je največ kar rabiš nek res majhen EV. Tako da Tesle&co odpadejo že v štartu. Dacia Spring je recimo skorajda praktično že prevelika oz. je na meji.


Če ti je Dacia Spring prevelika kupi električnega Twinga, je manjši, pa še precej močnejši povrh vsega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

sandmat ::

električni twingo je kul. Škoda, da niso dali baterije v rangu e-upa (32kWh), ima pa toplotno črpalko in boljšo kvaliteto izdelave + gadgete kot VW.

bambam20 ::

200 km dometa je premalo. To si pozem ves čas na polnilnici.

sandmat ::

zakaj? delaš z jajčkom več kot 200km dnevno? Potem itak uporabljaš DC polnjenje, ki je neprimerno hitrejše in imaš med kosilom napolnjenega.

feryz ::

Danes me je pa moj avto presenetil. Včeraj so nam zaprli cesto.
Zjutraj vnesem službo v avto in v telefon. Avto je že vedel za zaporo, gugl še ne. Presenetljivo.

nekikr ::

Ni nujno. Sodobni EVji so lahko tudi prvi avto v družini (0:25):

Praviloma ima taka družina potem dva "prva" avtomobila. Tudi pri nas bi bilo (ali pa bo) tako. Namesto enega velika in enega majhnega imaš potem dva velika wagna. Ker tisti na elektriko težko pelje kam dlje na izlet/dopust. Sem dal primer letošnjega Hvara, kamor z EVjem kot prvim avtom ne bi mogel iti (oz. bi si moral vzeti precej več časa, pa že tako je zelo dolga pot in omamiti otroke). Bi moral iti z "drugim" dizl wagnom.

Steak ::

nekikr je izjavil:

Ni nujno. Sodobni EVji so lahko tudi prvi avto v družini (0:25):

Praviloma ima taka družina potem dva "prva" avtomobila. Tudi pri nas bi bilo (ali pa bo) tako. Namesto enega velika in enega majhnega imaš potem dva velika wagna. Ker tisti na elektriko težko pelje kam dlje na izlet/dopust. Sem dal primer letošnjega Hvara, kamor z EVjem kot prvim avtom ne bi mogel iti (oz. bi si moral vzeti precej več časa, pa že tako je zelo dolga pot in omamiti otroke). Bi moral iti z "drugim" dizl wagnom.


Ne moreta biti dva prva avtomobila, prvi avto je tisti ki letno naredi več kilometrov in to je skoraj vedno električni (seveda, ko je pa vožnja skoraj zastonj, logično). Sodobni električni avtomobili so v zadnjih nekaj letih že prebili mejo kjer lahko opravljajo funkcijo edinega avta v družini. Seveda tisti na elektriko lahko pelje na izlet/dopust. Sem dal primer ko smo Slovenci prevozili 1750 km iz Slovenije do Litve z dvema otrokoma v električni Škodi Enyaq:


Tudi do Hvara prideš brez problema in z minimalnim čakanjem (pol urice čakaš pri 7 ur in pol dolgi vožnji), glede na to da tako pot opraviš enkrat ali dvakrat v celem LETU, je zadeva zanemarljiva (sploh zato ker se tudi z dizlom zihr ustaviš za malico in WC v 7 urah vožnje):
https://abetterrouteplanner.com/?plan_u....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

bambam20 ::

sandmat je izjavil:

zakaj? delaš z jajčkom več kot 200km dnevno? Potem itak uporabljaš DC polnjenje, ki je neprimerno hitrejše in imaš med kosilom napolnjenega.



Ima twingo sploh noznost dc polnjenja? Pri dometu 200 km pomeni, da si non stop na polnilnicu. Za nekaksno normalno voznjo je nuja domet 400 km, da ne slonis vsak dan na polilnici. Ko imas enkrat ev-ja se veliko vec vozis, ker je polnjenje poceni.

Spock83 ::

bambam20 je izjavil:

sandmat je izjavil:

zakaj? delaš z jajčkom več kot 200km dnevno? Potem itak uporabljaš DC polnjenje, ki je neprimerno hitrejše in imaš med kosilom napolnjenega.



Ima twingo sploh noznost dc polnjenja? Pri dometu 200 km pomeni, da si non stop na polnilnicu. Za nekaksno normalno voznjo je nuja domet 400 km, da ne slonis vsak dan na polilnici. Ko imas enkrat ev-ja se veliko vec vozis, ker je polnjenje poceni.


Glede na baterijo in možnost polnjenja z 22kW je tudi AC hitra polnilnica. Pa še zastonjske najdeš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

Gregor P ::

sandmat je izjavil:

zakaj? ... Potem itak uporabljaš DC polnjenje, ki je neprimerno hitrejše in imaš med kosilom napolnjenega.
Ti greš potem vsakič npr. iz delovnega mesta v času kosila posebej še na polnilnico in potem tam nekje poleg ješ? Običajno je čas kosila tudi časovno omejen na večina delovnih mest. Sam vsekakor ne želim razmišljati še o polnjenju vozila v času kosila.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

A imaš ti službo več kot 50 km stran? Twingo potem ni zate, lahko je pa Zoe/e-208/.. s 50 kWh baterijo.

Twingo res ni namenjen temu, da bi delal neke dolge ture, ne bencinski ne električni. Vožnja na elektriko je res da poceni, ampak da bi se zaradi poceni vožnje kar fural nekaj za brezveze mi pa ne pade na pamet.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

c3p0 ::

> ampak da bi se zaradi poceni vožnje kar fural nekaj za brezveze mi pa ne pade na pamet.

En čas je bilo popularno se vozit po celotni EU/ZDA na teslin brezplačni štrom (menda ni več?), kjer so pač polnilnice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c3p0 ()

Steak ::

bambam20 je izjavil:

sandmat je izjavil:

zakaj? delaš z jajčkom več kot 200km dnevno? Potem itak uporabljaš DC polnjenje, ki je neprimerno hitrejše in imaš med kosilom napolnjenega.



Ima twingo sploh noznost dc polnjenja? Pri dometu 200 km pomeni, da si non stop na polnilnicu. Za nekaksno normalno voznjo je nuja domet 400 km, da ne slonis vsak dan na polilnici. Ko imas enkrat ev-ja se veliko vec vozis, ker je polnjenje poceni.


Gledati moraš realno. Realno je Twingo mestni avtomobil, kar pomeni da bo zelo redko delal razdalje večje od njegovega dosega (200 km). To pomeni da boš 99,9 % polnjenja opravil doma čez noč. Če pa bi ravno hotel iti z Twingotom na izlet večji od 200 km pa lahko tudi, nafila se v eni uri (ima AC 22 kW polnejenje).

Gregor P je izjavil:

sandmat je izjavil:

zakaj? ... Potem itak uporabljaš DC polnjenje, ki je neprimerno hitrejše in imaš med kosilom napolnjenega.
Ti greš potem vsakič npr. iz delovnega mesta v času kosila posebej še na polnilnico in potem tam nekje poleg ješ? Običajno je čas kosila tudi časovno omejen na večina delovnih mest. Sam vsekakor ne želim razmišljati še o polnjenju vozila v času kosila.


Ne rabiš polniti med kosilom. Primerjava z kosilom je bila dana samo zato da ozavestiš kako hitro se napolni. EV zbereš tako da so vse vsakodnevne vožnje znotraj njegovega dosega (vožnja v službo/po opravkih), kar pomeni da ti čez noč nafilan doseg zadostuje in ga ne rabiš polniti na hitrih polnilnicah med kosilom čez dan.

En čas je bilo popularno se vozit po celotni EU/ZDA na teslin brezplačni štrom (menda ni več?), kjer so pač polnilnice.


Je še vedno za stare model model S in model X, ni pa štrom brezplačen za nove modele.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

bambam20 ::

J.McLane je izjavil:

ampak da bi se zaradi poceni vožnje kar fural nekaj za brezveze mi pa ne pade na pamet.

Ce je poceni voznja se podzavestno vec vozis.

Goody ::

Ti imaš mal čudno podzavest. Sam se ne.

XyNOBvxWVJ ::

Steak je izjavil:

Ne rabiš polniti med kosilom. Primerjava z kosilom je bila dana samo zato da ozavestiš kako hitro se napolni. EV zbereš tako da so vse vsakodnevne vožnje znotraj njegovega dosega (vožnja v službo/po opravkih), kar pomeni da ti čez noč nafilan doseg zadostuje in ga ne rabiš polniti na hitrih polnilnicah med kosilom čez dan.

Samo tole fensi just-in-time polnjenje (med kosilom, počivanjem) drži samo, če je takšnih polnilcev največ toliko kot je prostih polnilnh mest. Če jih pa že 10 čaka... Potem bi še moral imeti rezervacijo (ki zapade v 10 minutah) in app, ki bi ti javljal, koliko polnilc je v tvojem trenutnem dosegu dovozu. Doma si car, sploh, če imaš še kakšen dom na poti :-)

Steak ::

XyNOBvxWVJ je izjavil:

Steak je izjavil:

Ne rabiš polniti med kosilom. Primerjava z kosilom je bila dana samo zato da ozavestiš kako hitro se napolni. EV zbereš tako da so vse vsakodnevne vožnje znotraj njegovega dosega (vožnja v službo/po opravkih), kar pomeni da ti čez noč nafilan doseg zadostuje in ga ne rabiš polniti na hitrih polnilnicah med kosilom čez dan.

Samo tole fensi just-in-time polnjenje (med kosilom, počivanjem) drži samo, če je takšnih polnilcev največ toliko kot je prostih polnilnh mest. Če jih pa že 10 čaka... Potem bi še moral imeti rezervacijo (ki zapade v 10 minutah) in app, ki bi ti javljal, koliko polnilc je v tvojem trenutnem dosegu dovozu. Doma si car, sploh, če imaš še kakšen dom na poti :-)

Seveda, doma si car, zato pa v praksi lastniki električnih vozil 99 % časa filajo doma, na javnih polnilnicah pa filajo samo takrat ko drugače ne gre. Tiste nekaj javnih filanj v celem letu ne predstavlja problema. Temu je tako zaradi cene in enostavnosti/komforta, polnjenje doma pač zmaga by far. V praksi ni nobenih vrst in je skoraj čisto vedno na voljo prosto polnilno mesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

Gregor P ::

XyNOBvxWVJ je izjavil:

Doma si car, sploh, če imaš še kakšen dom na poti :-)
Saj, če se ne motim, se nekaj že dela na tem, da bi lahko legalno tudi doma drugim odstopil polnilnico. Me ne bi čudilo, če ni kje že vsaj osnutek kakšne aplikacije narejene v ta namen 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

IL_DIAVOLO ::

Ni vse v dometu, gre se tudi za udobje in tega v jajcni lupini ne boš dobil.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Steak ::

Kaj hočeš s tem povedati? Dobre, udobne in kakovostne EVje dandanes ni težko najti (za razliko od 10 let nazaj).

Steak ::

Drugače pa ravnokar sem pogledal še za ID.4 Bjornov čas za 1000 km challenge. Cca 10 ur in pol za 1000 kilometrsko potovanje, kar pomeni da je ID.4 primeren avto tudi za roadtripe, zgleda se pač relativno hitro polni, ima veliko baterijo, poraba pa je znosna, kar rezultira tudi v rezultatu na testu. Dobro, seveda Tesle so še boljše, ampak tudi ID.4 doseže dober rezultat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()
««
9 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708242435 (4078) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058125814 (85879) D3m
»

Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16315474 (14653) sbawe64

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17223265 (21148) hojnikb

Več podobnih tem