» »

Volkswagen ID.3/4

Volkswagen ID.3/4

Temo vidijo: vsi
««
8 / 17
»»

bambam20 ::

mortal je izjavil:

ID.3 ima končno hitrost točno 165km/h, ki je elektronsko omejena. Pojma nimam zakaj ker se čuti, da je moči več kot dovolj za kaj več.

Sam sem ga vozil caa 15-20 min na tej hitrosti in ni bilo nobenega znaka o kakšnem pregrevanju.


Ma, če si zmišljuje. Po moje je razlog samo ta, da lahko narediš 400 km z enim polnjenjem. če bi ti dopustili, da ga ženeš 230km/h, bi pa prevozil 200 km.

mortal ::

bambam20 je izjavil:

mortal je izjavil:

ID.3 ima končno hitrost točno 165km/h, ki je elektronsko omejena. Pojma nimam zakaj ker se čuti, da je moči več kot dovolj za kaj več.

Sam sem ga vozil caa 15-20 min na tej hitrosti in ni bilo nobenega znaka o kakšnem pregrevanju.


Ma, če si zmišljuje. Po moje je razlog samo ta, da lahko narediš 400 km z enim polnjenjem. če bi ti dopustili, da ga ženeš 230km/h, bi pa prevozil 200 km.


Pri 130km/h imaš dometa 250-300km, torej dvomim da je to. Mogoče skrbijo za baterijo, ker pri 200km/h+ bi bila zelo obremenjena.

bambam20 ::

Bedn je občutek,da skeširaš 40 jurjev, avto ima pa socijalnih 160 hitrost. Če bi stal 15 jurjev bi bilo delno sprejemljivo.

Še vedno pridejo situacije, ko je potrebno zvečer pognat avto na 200 na ac-ju-.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

profii ::

Potrebno? Prav nikoli.

bambam20 ::

profii je izjavil:

Potrebno? Prav nikoli.


Za sebe govori.

profii ::

bambam20 je izjavil:

profii je izjavil:

Potrebno? Prav nikoli.


Za sebe govori.


Velikokrat sem se peljal 200+, nikoli pa ni bilo to potrebno. :)

Utk ::

bambam20 je izjavil:

profii je izjavil:

Potrebno? Prav nikoli.


Za sebe govori.

Ne, ni potrebno. 200 niti rešilec ne vozi.

pegasus ::

160 je 2x hitreje kot je smiselno, torej več kot dovolj za zadovoljevati vaše potrebe po izkazovanju nesmiselnosti.

bambam20 ::

pegasus je izjavil:

160 je 2x hitreje kot je smiselno, torej več kot dovolj za zadovoljevati vaše potrebe po izkazovanju nesmiselnosti.


Po ravnem? Kdor se po ravnem ni sposoben peljat 250 brez, da ima občutek nelagodja naj vrne izpit.

sloxl8 ::

Kdor se je sposoben po običajni cesti (ne dirkališču) peljati 250 km/h, naj gre na pregled ali pa odraste.

feryz ::

Sem šel na pregled (sicer se ne spomin točno kdaj), odrastel sem tudi.
Ga pa še vedno ganjam 250 km/h po AC (po regionalki včasih tudi).

Zakaj? Ker ima blokado in ne gre več.

DamijanD ::

Daš blokado ven pa je.
Kar se pregrevanja tiče je pa verjetno mišljeno na dirkališču (recimo prej omenjena šlajfa). Pri normalni uporabi nekega pregrevanja ni, ker so stvari prilagojene za tak način.

m0LN4r ::

mortal je izjavil:

ID.3 ima končno hitrost točno 165km/h, ki je elektronsko omejena. Pojma nimam zakaj ker se čuti, da je moči več kot dovolj za kaj več.

Sam sem ga vozil caa 15-20 min na tej hitrosti in ni bilo nobenega znaka o kakšnem pregrevanju.
Verjetno zato, da cimvec idjev procentualno doseze starost 15 let in zaradi ekoloskih faktorjev.

Recimo pri tesli se lomijo vilice, vzmeti pa koncniki, pokajo lezaji, ker teza*hitrost*slabe ceste.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

feryz ::

Čisto hipotetično, koliko časa bi zdržala tesla moj stil vožnje? Leto dni? Močno dvomim.

m0LN4r ::

bambam20 je izjavil:

Bedn je občutek,da skeširaš 40 jurjev, avto ima pa socijalnih 160 hitrost. Če bi stal 15 jurjev bi bilo delno sprejemljivo.

Še vedno pridejo situacije, ko je potrebno zvečer pognat avto na 200 na ac-ju-.

Odvisno za koga je beden, ker tisti ki to kupijo so se o tem verjetno pozanimali in jih ocitno ne moti. Mogoce se se v zivljenju niso peljali vec kot 120 recimo. Pa takih ni malo, poglej na slovensko AC, boknedaj regionalko. Na regionalki bi lahk prodajali avte z koncno 100kmh, ker se vec kot 80 nihce ne vozi prinas.

feryz je izjavil:

Čisto hipotetično, koliko časa bi zdržala tesla moj stil vožnje? Leto dni? Močno dvomim.
Glede na to, da je narejena za ameriske ceste, bolj slabo.
Na dveh rundah nordschleife rabi cooldown, bremze pokajo, gume so zlizane, pac ni mogel ELON stestirati v 5 letih teslo za 20 let slovenskih cest in vremenskih razmer. Itak jo bo rja od nase soli razzrla v 5 letih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Machete ::

Ferko, saj veš kdo ima S model in to že 5 let+. Nič ne manjka še avtu.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Gregor P ::

Po nemških AC sem vozil vedno prek 200 km/h do tam nekje 235 km/h in so me kar lepo prehitevali po levi. Skratka vožnja s takšno hitrostjo na primerni cesti ni prav nič posebnega, ker če je dobro vozilo, se ti nič ne trese in ni nobenega hrupa ipd.; ko vidiš večje število vozil pred seboj pa pač varno upočasniš. Pri nas seveda to ne gre, ne samo zaradi predpisov, je tudi premalo dobrih in varnih odsekov AC za kaj takšnega. Zdaj če bi pa želel voziti hitro samo zaradi nekega užitka, potem pa definitivno rajši na urejeni športni stezi z vso ustrezno podporo, če gre kaj narobe. V Sloveniji bi res morda lahko zgradili eno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

endelin ::

Pri 200 na uro tesla vozi kolko ene 45 minut? :D

sandmat ::

mortal je izjavil:

ID.3 ima končno hitrost točno 165km/h, ki je elektronsko omejena. Pojma nimam zakaj ker se čuti, da je moči več kot dovolj za kaj več.

Sam sem ga vozil caa 15-20 min na tej hitrosti in ni bilo nobenega znaka o kakšnem pregrevanju.

Serijsko je omejeno zato, ker se pri tej hitrosti ze kar matra elektronika. Vmes se DC polnis, pa imas veselico na baterijskem sklopu. Pac VW ni Tesla :)

stara mama ::

JGandolfini je izjavil:

F20 M140i je zanimiv. RWD inline-6 B58 s 340hp (zanesljiv motor). No, če te ne moti, da je avto precej majhen.

Pamet v glavo in e-penise na stran. Časa za preračunavanje dosega na klopcah ob polnilnicah bo še več kot dovolj.

profii ::

https://thedriven.io/2021/08/18/im-thin...

Malce parodije, ampak ni daleč od resnice.

nekikr ::

V bistvu je zelo beden poizkus humorja.

Machete ::

Komi čakam, da bodo 18 letni mulci vozili Plaide.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

endelin ::

Izgleda je Tesla res ene par let z razvojem pred ostalimi, če BP ima koncno 220+.

Kaj a ceno misli Bmw z i4 pa ne vem. Imajo neposrednega tekmeca s Telo M3 LR s tem da je za isto ceno Tesla precej loaded z opremo. In ima več kot sekudno boljše pospeške do 100.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

profii ::

Tesla je par let pred drugimi v polnini infrastrukturi, baterijah, dosegu, infotaimentu, AIju, pospeških, pogonskem delu.
Kar se tiče popravljivosti, servisiranju in servisni mreži, izdelavi, tolerancah, je pa še zadaj za klasičnimi proizvajalci. Nenazadnje je tudi anti right to repair. O zanesljivosti je pa prezgodaj za govoriti.
Ni vse belo-črno. Je zelo dobro EV prevozno stredstvo in ob enem slabo (za ta denar) narejen avto. Nekateri jim rečejo da so dobri gadgeti.

XyNOBvxWVJ ::

Potem je boljše vzet kakšnega hiluxa za pol cene ali kaj?

profii ::

XyNOBvxWVJ je izjavil:

Potem je boljše vzet kakšnega hiluxa za pol cene ali kaj?


Avto se ponavadi kupuje z namenom. Če si obdelovalec, gozdar, terorist, potem je hilux definitivno dobra izbira.
Če si boyracer, potem malo manj.

XyNOBvxWVJ ::

profii je izjavil:

XyNOBvxWVJ je izjavil:

Potem je boljše vzet kakšnega hiluxa za pol cene ali kaj?


Avto se ponavadi kupuje z namenom. Če si obdelovalec, gozdar, terorist, potem je hilux definitivno dobra izbira.
Če si boyracer, potem malo manj.

Jah, kaj pa vem... Tisti okvir okrog je fensi, pa kakšen sup/rib lahko daš not v prtljažnik, poleg že montiranega m134, jasno :)

Machete ::

Toyota je precenjena. Imamo doma tanovi rav4. Notri je čipšit, pa je 50k avto. In nehibrida je bilo treba uvozit.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Gregor P ::

Toyote nehibrida sploh kupil ne bi 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

IL_DIAVOLO ::

Ce pa utk pravi, da toyota nikjer ne spara in da moras plastične dele iskat z lupo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

Machete ::

Toliko cenene plastike in nagravžnega digitalnega števca nisem še videl na kupu. Mogoče samo v prejšnjem rav4. Čisto nasprotje nemške poštirkanosti.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

J.McLane ::

Boš čez 10 let povedal kako se drži ta cheap plastika.

Čez kakšen teden bom med oglase dal Hiluxa 2008, kolikor gledam cene rabljenih so noro visoke, 13 let stari za 12k €. S tem denarjem si bom kupil 5 let star EV.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ce pa utk pravi, da toyota nikjer ne spara in da moras plastične dele iskat z lupo.

Z lupo bi treba tebi pamet iskat.

Spock83 ::

profii je izjavil:

Tesla je par let pred drugimi v polnini infrastrukturi, baterijah, dosegu, infotaimentu, AIju, pospeških, pogonskem delu.
Kar se tiče popravljivosti, servisiranju in servisni mreži, izdelavi, tolerancah, je pa še zadaj za klasičnimi proizvajalci. Nenazadnje je tudi anti right to repair. O zanesljivosti je pa prezgodaj za govoriti.
Ni vse belo-črno. Je zelo dobro EV prevozno stredstvo in ob enem slabo (za ta denar) narejen avto. Nekateri jim rečejo da so dobri gadgeti.


Ni res za Teslo. Da se popravljat marsikaj. Smešno preprost avto.

Kar se tiče Toyote. Sem imel Priusa. Zelo kvaliteten avto. So pa dragi deli. Še posebej če zlomiš kaj pri interjoru.

A lahko tukaj pišemo tudi od drugih EVih ali samo o VW?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ce pa utk pravi, da toyota nikjer ne spara in da moras plastične dele iskat z lupo.

Z lupo bi treba tebi pamet iskat.


Pri tebi pa občutek za kvaliteto :D
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

To mi veliko pomeni od človeka, ki je kupil citroena. In to c5 citroena.

stara mama ::

Je reku un, ki vozi cliota...

IL_DIAVOLO ::

UTK je malo nervozen, da ni slučajno šel s toyoto na morje, domov z avtovleko :D

Tega nobenemu ne privoščim, sploh pa ne s toyoto. Že itak se vsi smejijo dolgočasnosti, potem pa še kurba zanesljiva ni.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

bambam20 ::

endelin je izjavil:

Izgleda je Tesla res ene par let z razvojem pred ostalimi, če BP ima koncno 220+.

Kaj a ceno misli Bmw z i4 pa ne vem. Imajo neposrednega tekmeca s Telo M3 LR s tem da je za isto ceno Tesla precej loaded z opremo. In ima več kot sekudno boljše pospeške do 100.


200 + omogočata tudi Audijev E-tron in Taycan, vendar sta veliko dražja.

nekikr ::

Sem imel Priusa. Zelo kvaliteten avto. So pa dragi deli. Še posebej če zlomiš kaj pri interjoru.

Ne vem, če sem vozil slabši avto od Priusa. Resnično zavisi kaj imaš prej, preden probaš kakšno novo stvar. Če greš iz starega podrtega Clia v nekaj novega potem je res boljše. Če greš iz srednje zadeve na srednjo stvar je pa že bolj objektivno kaj je kvaliteta.

DamijanD ::

sandmat je izjavil:

Serijsko je omejeno zato, ker se pri tej hitrosti ze kar matra elektronika. Vmes se DC polnis, pa imas veselico na baterijskem sklopu. Pac VW ni Tesla :)


A je dejansko pri 160km/h po ravnini večja poraba energije, kot pa pri 140, ko voziš v klanec (npr. primorka proti LJ na ene par odsekih)? Oz. kako je, ko voziš kakšne strme klance na regionalkah. Glede na trenutno porabo pri ICE imam ravno v slednjem primeru največjo porabo (tudi čez 25l/100km) - ne vem pa (oz. se mi ne da izračunat), kdaj avto rabi več moči v takem klancu ali pri hitrosti na AC?

profii ::

nekikr je izjavil:

Sem imel Priusa. Zelo kvaliteten avto. So pa dragi deli. Še posebej če zlomiš kaj pri interjoru.

Ne vem, če sem vozil slabši avto od Priusa. Resnično zavisi kaj imaš prej, preden probaš kakšno novo stvar. Če greš iz starega podrtega Clia v nekaj novega potem je res boljše. Če greš iz srednje zadeve na srednjo stvar je pa že bolj objektivno kaj je kvaliteta.


Nova Corolla se mi ni zdela nič slabša po kvaliteti izdelave (notranjosti) od primerljivega VWja. Infotaiment je druga zgodba. Plastika pa tam tam, ali pa boljša pri Toyoti. Nobenega črička. Novi Prius je tudi tako nekako narejen. Stari je pa vrjetno bolj kanta kot ne.

Utk ::

stara mama je izjavil:

Je reku un, ki vozi cliota...

Da, tudi starega cliota. Kot ne greš s traktorjem v opero, tudi s corollo (načeloma) ne vozim gnoja.

IL_DIAVOLO je izjavil:

UTK je malo nervozen, da ni slučajno šel s toyoto na morje, domov z avtovleko :D

Tega nobenemu ne privoščim, sploh pa ne s toyoto. Že itak se vsi smejijo dolgočasnosti, potem pa še kurba zanesljiva ni.

Haha, to se mi ni zgodilo še z nobenim. To se dogaja tistim, ki kupujejo rabljena jajca.
Sem napisal že dostikrat, nemci znajo naredit avte, ki ti dajo občutek kvalitete. Na žalost je pa to samo občutek. Prava kvaliteta je ko se avto ne kvari, pa tudi ko ne škripa. Niti eno niti drugo za nemce ne velja najbolj. Lahko pa drkaš na mehko plastiko ko čakaš, da te odvlečejo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

DamijanD je izjavil:

sandmat je izjavil:

Serijsko je omejeno zato, ker se pri tej hitrosti ze kar matra elektronika. Vmes se DC polnis, pa imas veselico na baterijskem sklopu. Pac VW ni Tesla :)


A je dejansko pri 160km/h po ravnini večja poraba energije, kot pa pri 140, ko voziš v klanec (npr. primorka proti LJ na ene par odsekih)? Oz. kako je, ko voziš kakšne strme klance na regionalkah. Glede na trenutno porabo pri ICE imam ravno v slednjem primeru največjo porabo (tudi čez 25l/100km) - ne vem pa (oz. se mi ne da izračunat), kdaj avto rabi več moči v takem klancu ali pri hitrosti na AC?

Kok pa imas po bregu navzdol?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mortal ::

ID.3 ima pri 160km/h porabo caa 30kWh, pretvorjeno v gorivo je to caa 3L/160km oz. 1,9L/100km.

IL_DIAVOLO ::

Pretvorjeno v kapaciteto tanka 20l/100km.

Kot star bmw bencinar.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Stikalo ::

Sam sem gledal, da bi kupil električni avto za 2. avto. Zdi se mi super, bi doma polnil, žena bi se vozila v službo - cca 100km / na dan. Manj servisov, manj sprotnih storškov.

Samo matematika je čisto preprosta.

Recimo nov ID 3 je cena cca 32kEUR, prihranek na leto pri gorivu in servisih cca 1kEUR. Torej v 5 letih bi prihranil 5kEUR na gorivu. Domet pa cca 400 - 500 km.

Podoben je recimo golf 8, za dobrih 20kEUR dobiš super avtomobil z veliko opreme, oz mogoče max max 25kEUR, res dobro opremljenega z dosegom 1000km.

Trenutno je tako, da če delam vse kalulacije bi videl da iz finančnega vidika (če polnim samo doma) pride električni avto cenejši čez cca 7 - 12 let. In tukaj ni nobene računice v prid električnega avtomobila.

Pa to je čisto stroškovni vidik, če pa gledamo še prakitčni vidik, da boš lovil polnilnice, čakal, da se avto napolni in gledal ali boš imel do cilja ali ne je pa vsekakor NE za električni avto. Ko bodo cene električnega avta ugodnejše boš pač kupil električnega namesto ICE. Sedaj je pa trenutno električni avto gadget. Če ima nekdo veselje s tem si pač kupi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Stikalo ()

profii ::

Stikalo, golf za 20k ne dobiš. 0 opreme. Life (osnovna oprema) se začne 22.185€. Tako da tvoja kalkulacija je bolj teorija.
Style, z najbolj švoh motorjem je 24.845€.
Nevem, kdo si želi vozit golfa 1.0 z 81kw moči. In to primerjat z ID3.

Kripto mesi ::

style 150km je 23.5k https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... z manj opreme še ceneje.

pa 400km-500km dosega si lahko naslikaš pri id3, če se ne voziš ravno po jajcih

Zgodovina sprememb…

««
8 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708242435 (4078) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058125814 (85879) D3m
»

Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16315474 (14653) sbawe64

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17223265 (21148) hojnikb

Več podobnih tem