» »

Zakaj Kanadčani(in Slovenci) ne kolesarijo pozimi, Finci pa! (presenetljiv razlog za marsikoga)

Zakaj Kanadčani(in Slovenci) ne kolesarijo pozimi, Finci pa! (presenetljiv razlog za marsikoga)

«
1
2

internet_txt ::

Odlično speduciran video, ne bo vam žal da ste si ga ogledali (vsaj prvih par minut poglejte če se vam ne da celega, priporočam pa celega ker je odličen):


.Kakšno je vaše mnenje? Kaj bi po vaše lahko naredili v Sloveniji da bi se zadeva izboljšala?

.

Bojevnik ::

Pozimi ko zapade sneg naj se ga ne kida na kolesarske poti...

Poleg tega pa infrastruktura, infrastruktura in infrastruktura.
Najbolj optimalno bi bilo imeti kolesarske fizično ločene od cestišča.
Kolersarske poti morajo biti dobro označene in narčrtovane (ne smejo se npr. začeti kar sredi ceste...).

Toliko na hitro...

internet_txt ::

Ko pogledaš na karto kolesarske infrastrukture in vse pasti ki so označene, dejansko ne veš, a je tisti ki je to načrtoval bil pijan, ali pa res nima pojma: kolesarske se končajo kar na enkrat, pa jo sto metrov mal ni, pa pol spet je 200 metrov, pol jo pa spet pol kilometra ni..da ne govorimo prav o direktnih pasteh: udarnih luknjah ali bolje rečeno kraterjih kar sredi kolesarske iznenada, ali pa štange od svetilk direkt sred kolesarske in podobne zadeve, tega je še miljon, .. (kliknite na past označeno z križcem, tam je opis pasti ko kliknete na napis na levi):

http://geopedia.si/#T1256_F22511:132_x4...

Pa ne sam da se naj ne kida snega z ceste na kolesarsko, fanj bi blo tud da bi se tud kolesarske splužilo tako kot to delajo na Finskem: tam kar 70 % ljudi tudi pozimi vsaj občasno kolesari, 22 % pa vsakodnevno.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Ko bodo kolesarske poti dobre tudi poleti, in jih pozimi ne bodo zaplužili/zaparkirali, se bomo vozili.

Sicer sam se vozim tudi pozimi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Aston_11 ::

Pri nas obstajajo tudi določene dogme glede konca kolesarske sezone, vožnje v mrazu in podobno.

Machete ::

Ja to je res bizarno pri tehnologiji oblačil, ki obstajajo danes (velja za vse športe).
Vraga, še plava se komot, če se vržeš v neopren.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

profii ::

Pri nas so kolesarske poti malodane smešne, še bolj se strinjam z izjavo, da so načrtovalci pijani.
Na vaško cesto se nabije table in to je kar naenkrat kolesarska pot.
Smešno kratke razdalije je nemogoče prepotovat s kolesom. Celotne Medvode in Domžale bi lahko hodile v Ljubljano vsaj pol leta s kolesom, ampak je trenutno bolj podobno samomoru kot poti v službo.

Invictus ::

profii je izjavil:


Smešno kratke razdalije je nemogoče prepotovat s kolesom. Celotne Medvode in Domžale bi lahko hodile v Ljubljano vsaj pol leta s kolesom, ampak je trenutno bolj podobno samomoru kot poti v službo.

Ajde, čez Medno in Gunclje bi se še dalo. Čez Pirniče je malo klancev... Sam kaj ko zjutraj dnevni migranti tam dirkajo čez naselja...

Čas je pa po moje enak, kot če greš z avtom...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jocoj ::

profii je izjavil:

Celotne Medvode in Domžale bi lahko hodile v Ljubljano vsaj pol leta s kolesom, ampak je trenutno bolj podobno samomoru kot poti v službo.
Sem se vozil več kot deset let od Linhartove v Domžale in nazaj brez težav. Dvakrat prečkaš dvopasovnico na drugo stran, ostalo gre precej lepo. Sedaj, ko obnavljajo Dunajsko je verjetno še bolje.

internet_txt ::

Aston_11 je izjavil:

Pri nas obstajajo tudi določene dogme glede konca kolesarske sezone, vožnje v mrazu in podobno.


Neki miti ali dogme v glavah ljudi so, ampak v resnici ravno to ni res, poglej posnetek od 1:53 naprej. Študije kažejo da ni skoraj nobene korelacije med mrazim in številom kolesarjev.

1:53:" Na srečo ne rabimo ugibati, ker raziskovalci so študirali in napisali znanstvene študije glede zimskega kolesarjenja in rezultati so zelo jasni. V mestih z mrzlimi zimami ni skoraj nobene korelacije med zimskimi temperaturami in količino zimskega kolesarjenja. Temperatura in vremenske razmere nimajo znatnega vpliva na količino zimskega kolesarjenja v mestu. Popoln mit je da ljudje ne kolesarijo pozimi zaradi mraza. Kaj pravijo raziskave: obstajata dva ključna dejavnika, ki morata biti izpolnjena da se ljudje odločijo za zimsko kolesarjenje: prvič: prisotnost dobre kolesarske infrastrukutre ločene od motornega prometa..."

Nato je še en del ki opisuje točno to na 8:00:
" Kar je zanimivo je to, da število ljudi ki kolesari pozimi ostane konstantno vse dokler temperature ostanejo nad -20°C. In celo takrat delež zimskega kolesarjenja pade samo za 15 %. "

Zgodovina sprememb…

Bud_Bundy ::

Jesensko vreme je edino tečno, torej dež in mraz. Taka lepa zima kot je sedaj je odlična za na kolo. Rabiš samo primerno debele nogavice in rokavice, drugo se itak hitro ogreje.

internet_txt ::

Se strinjam z Bud Bundyjem, na kolo pozimi je čist fanj it, če imaš rokavice in bundo gor sploh ne čutiš nobenega mraza ker telo miga (celo obratno je, prej ti je prevroče če se mal preveč napraviš). Treba je na občino postat nek poziv naj se ne pluži na kolesarske steze snega s ceste in naj se spluži do čistega tudi kolesarske steze.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

No ja, z bundo in rokavicami bi hitro zdihnil. Danes sem šel preko Javornikov krožno. V bundi bi bilo vroče za znort, ker je klanca cca 10-15 km, cca 10 km pred tem je pihal veter z juga v prca, zunaj pa 8 stopinj. Mora biti malo boljša obleka od navadne bunde imo

internet_txt ::

I meann tud z navadno bundo se da čist fanj, če ti je vroče mal slečeš pa daš v ruzak bundo za tiste 5 al pa 10 minut, ko ti rata pa hladno pa oblečeš nazaj :D Al pa pač mal tanjšo "spomladno" bundo oblečeš če je lih tk da ni tok mrzlo in ti je v ta debeli bundi prevroče. :D Video od 8:41 naprej govori o obleki in da ne rabiš neke posebne obleke in se čist strinjam z avtorjem videa.

Zgodovina sprememb…

c3p0 ::

Fincev nič ne ustavi, v Helsinkih se tudi po sveže zapadlem snegu vozijo s kolesi, seveda si pnevmatike menjajo z bodičastimi.

internet_txt ::

Oni majo splužene kolesarske steze ločene od ostalega nevarnega motornega prometa, majo omrežje kolesarskih stez samo za ta namen. Pri nas ti pa gore snega napluži direkt gor na kolarsko stezo da jo ja zablokira in naredi neuporabno..

one too many ::

Ah, v Ljubljani je tako redko sneg, da to verjetno ne vpliva znatno na kolesarjenje. 2016 so bili trije dnevi s sneženjem in 18 dež s sneženjem.

Po mojem je za Slovenijo kriv predvsem jesenski dež. Število kolesarjev močno upade že oktobra in novembra, čeprav takrat snega še ni [vir]. Je pa res, da januar in februar še posebno odstopata.

Meni ne dež, ne mraz in ne sneg ne preprečijo kolesarjenja v službo. :D

Shegevara ::

Ni problem samo v tem, da sneg odlagajo na kolesarake steze, oni ga skipajo kamor se jim sprdne po domač povedan. Jst ne vem, a so samo nekateri vozniki takšni bedaki al dejansko nimajo dovolj urejenega protokola...

internet_txt ::

one too many je izjavil:

Ah, v Ljubljani je tako redko sneg, da to verjetno ne vpliva znatno na kolesarjenje. 2016 so bili trije dnevi s sneženjem in 18 dež s sneženjem.

Po mojem je za Slovenijo kriv predvsem jesenski dež. Število kolesarjev močno upade že oktobra in novembra, čeprav takrat snega še ni [vir]. Je pa res, da januar in februar še posebno odstopata.

Meni ne dež, ne mraz in ne sneg ne preprečijo kolesarjenja v službo. :D


U zakon, lej kok je velik kolesarjev v Ljubljani, še bolj kot sem mislil!8-) Ampak potencial je da jih je še veliko več. Dejstvo ki je bilo že miljonkrat dokazano v raznoraznih državah po svetu: takoj ko država zgradi dobro kolesarsko infrastrukturo in kolesarjem da možnost za varno kolesarjenje, kolesarji pridejo v velikem številu in to je dobro za vse: za državo in za njeno zdravstveno blagajno, ker se izdatki zmanjšajo, kot tudi za čisto vsakega slovenca, celo za tiste ki se vedno vozijo z avtomobili. Vsak kolesar pomeni en avtomobil na cesti manj in s tem manj prometnih zamaškov. In stvar ne gre linearno: bile so študije izvedene, da že če število avtomobilov na cestah zmanjšaš samo za 5 %, se čas potovanja z avtomobilom zmanjša kar za 35 %! Torej kolesarji MASOVNO pomagajo avtomobilistom glede časa potovanja in zmanjševanju prometnih zamaškov. Poleg tega ne onasnažujejo zraka in onesnažen zrak v Ljubljani in ostalih večjih slovenskih mestih je ekološki problem številka ena zaradi katerega se dela masovna škoda na javnem zdravju. Izgradnja in izboljševanje kolesarskih stez je dobro za vse in za vsakogar, kar kažejo tudi vse znanstvene študije na to temo.

Zgodovina sprememb…

internet_txt ::

Zgodovina sprememb…

internet_txt ::

Shegevara je izjavil:

Ni problem samo v tem, da sneg odlagajo na kolesarake steze, oni ga skipajo kamor se jim sprdne po domač povedan. Jst ne vem, a so samo nekateri vozniki takšni bedaki al dejansko nimajo dovolj urejenega protokola...


Točn to, sneg ke s plugom porine kamor se mu sprde! To jim je treba kej rečt, ke na občino poslat kakšno pismo naj zimski službi zapovejo da se sneg ne sme kidat na kolesarske steze, naj uvedejo protokole in navodila za voznike plugov.

link_up ::

Ce mamo pa avto. Finci naj piciklirajo, ce cjo. Bi ga rad videl en teden v ljubljanskih nalivih in potem megli v nedogled. Mraz je se najmanjsi problem.
In and Out

internet_txt ::

link_up: ne želi si tega, sploh ne veš kaj govoriš! Pa brez zamere. Ampak predstavljaj si da vseh 25.000 kolesarjev ki je letos decembra vozilo samo po Celovški gre z avtomobili: to bodo take kolone da boš rabu še 3x več časa da boš z avtom kamorkol pršu! Ne želi si tega! Pa že zdej so kolone in zamaški v Ljubljani obupni, kaj bi blo šele pol.

https://www.ljubljana.si/assets/Uploads...

Sicer pa ne biciklirajo samo finci, podatki kažejo da vreme ne vpliva skoraj nič na število kolesarjev, če je zadoščen en pogoj: da obstajajo od motornega prometa ločene kolesarske poti. Število deževnih dni pa je na Finskem večje kot v Ljubjani, pa jih to ne ustavi, palerina odpravi tovrste težave. Povsod biciklirajo ne glede na vreme, če le je kolesarska infrastruktura ustrezna.

Zgodovina sprememb…

one too many ::

Ne vem, kje si dobil te podatke. Po wikipediji ima Ljubljana 153 deževnih dni in 1362 mm padavin Oulu pa samo 105 dni in 477 mm padavin. Na tvoji spletni strani je očitno premalo padavin za Ljubljano. In še ARSO podatki za Ljubljano: https://meteo.arso.gov.si/uploads/proba...

Zgodovina sprememb…

internet_txt ::

Podatki so iz tukaj:

Oulu:
https://weather-and-climate.com/average...

Ljubljana
https://weather-and-climate.com/average...

Sicer pa študije ki so bile izvedene te demantirajo, pravijo da mraz in vremenske razmere imajo zanemarljiv vpliv na količino kolesarjev (mogoče se ti zdi to kontraintuitivno, pa vendar podatki in študije kažejo da je tako. Poglej posnetek iz začetka teme.)

Sicer pa saj ni samo Oulu, tudi na Nizozemskem, na Danskem in drugod po svetu kolesarijo izredno veliko in to tudi v tistih mestih ki imajo precej višje število deževnih dni od Ljubjane.

Zgodovina sprememb…

one too many ::

Ja, glej, neočiščen sneg na kolesarskih stezah ni razlog, ker snega praktično ni. Kolesarska infrastruktura je enaka poleti in pozimi. Temperature in sneg praviš da ne vplivajo.

Število kolesarjev upade pozimi. Go figure. 8-O

internet_txt ::

Spletna stran ki sem jo podal ima čisto prav glede deževnih dni v Ljuljani: okoli 8 do 9 deževnih dni na mesec, tako kažejo tudi podatki Agencije Republike Slovenije za okolje:



one too many je izjavil:

Ja, glej, neočiščen sneg na kolesarskih stezah ni razlog, ker snega praktično ni. Kolesarska infrastruktura je enaka poleti in pozimi. Temperature in sneg praviš da ne vplivajo.

Število kolesarjev upade pozimi. Go figure. 8-O


Sneg ni glavni razlog, tu se strinjava (je pa en majhen del razloga). Kolesarska infrastuktura je enaka poleti in pozimi: v obeh primeri OBUPNO SLABA! In študije pravijo da se število kolesarjev ne zmanjša pozimi ČE IN SAMO ČE je izpolnjen pogoj da je v mestu prisotno omrežje od motornega prometa LOČENIH kolesarskih stez. V Ljubljani temu ni tako. Zato se zmanjša. Če bi bile v ljubljani prisotno decent omrežje kolesarskih stez se število ne bi zmanjšalo. Večina ljudi kolesari če in samo če ima občutek da lahko to varno počne in to da si deliš cesto z 2 tonskimi kovinskimi škatlami ki 30 centimetrov stran švigajo z 60 km/h večini ljudi pač ne vzbuja občutka varnosti (seveda obstajajo hardcore kolesarji ki kolesarijo zraven motornega prometa po cesti, ampak to so izjeme!). In občutek varnosti je KLJUČEN da pripraviš večino populacije do tega da začne kolesariti. Tako pravijo študije.

Še enkrat pozorno poglej posnetek iz začetka teme, govori ravno o tem kar sem ti razložil.

Zgodovina sprememb…

internet_txt ::

Rekel bi da se v primeru ODSOTNOSTI ločenih kolesarskih stez (beri kolesarska na vozišču ali celo brez kolesarske) pozimi POVEČA občutek nevarnosti za kolesarje. In dejansko je tudi objektivno nevarnost večja pozimi v primeru da si prisiljen kolesariti 30 cm stran od avtomobilov. Ti zdrsne in si takoj pod gumami avtomobila.

V primeru da je kolesarska ločena od vozišča in je med kolesarsko in cesto betonski zid 40 cm visok je zadeva povsem drugačna. Tam občutka nevarnosti in in se tudi pozimi ko je cesta spolska občutek nevarnosti za kolesarje ne poveča, zato se tudi število kolesarjev v tem primeru ne zmanjša.

Torej nauk v videu obravnavane študije za Mestno občino Ljubljana je: postavite dobre kolesarske steze in kolesarjenje se bo začelo v masovnem številu, tako kažejo študije in statistike, to je bilo že miljonkrat dokazano v vseh Evropskih mestih kjer so to naredili.

Zgodovina sprememb…

mailer ::

Potrebujemo še podatek povprečne oddaljenosti do službe pri njih in pri nas. Nekateri pač ne morejo kolesarit 10 km do dela, ki se jim začne ob 6h in delajo z ljudmi. To pomeni, da mora štartat vsaj ob pol šestih, da pride prešvican v službo. So bile pa že zgoraj napisane naše "kolesarske steze". Povsem drugačno okolje.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

internet_txt ::

Govorimo o kolearjenju znotraj mesta po par kilometrov ali manj, stotisoče ljudi bi to lahko počelo, pa tega zaradi predsodkov ali lenobe ne počne. Znotraj mesta si z kolesom (sploh električnim) ponavadi hitreje na cilju kot z avtom. Samo v Ljubljani živi okoli 300 tisoč ljudi. Pa računaj še vsa druga slovenska mesta. Glede prešvicanosti: pozimi pa res ne. Tudi poleti imaš na voljo električna kolesa kjer nisi čisto nič prešvican ker del dela (ali pa celo celotno delo) prevzame električni motor. Naše kolesarske steze so pa shit, to je jasno. Upam da se situacija kmalu izboljša za dobro vseh prebivalcev.

Zgodovina sprememb…

profii ::

Problem neločenih kolesarskih poti je res v varnosti. Če padeš na večini naših kolesarskih cest padeš pod kolesa avtomobila/avtobusa/kamijona, na urejeni (ločeni) kolesarski cesti pa na travo.
In dokler se večina ne počuti varno ne bo kolesarila.

internet_txt ::

profii je izjavil:

Problem neločenih kolesarskih poti je res v varnosti. Če padeš na večini naših kolesarskih cest padeš pod kolesa avtomobila/avtobusa/kamijona, na urejeni (ločeni) kolesarski cesti pa na travo.
In dokler se večina ne počuti varno ne bo kolesarila.


Exactly! Kolesarjenje po ločenih kolesarskih stezah je čisto drug experience. Tudi če realna nevarnost ni zelo velika je da se ljudje ne odločijo za kolesarjenje dejansko dovolj že sam OBČUTEK nevarnosti. Pa še nekaj: ločena kolesarska steza je že to da med kolesarsko in motorni promet postaviš betonsko ograjo (tudi samo 30 cm visoko) ali količke, že to pomaga fuull pri občutku varnosti..

Stvar je preprosta: prec ko postaviš dobro kolesarsko infrastrukturo kolesarji pridejo v masovnem številu in razbremenijo prometne zamaške, tako preprosto je to. Ne rabi te skrbet vreme, ne nič podobnega, ti samo postaviš in že pridejo kolesarji sami od sebe v masovnem številu in razbremenijo prometne zamaške na cestah. To je bilo dokazano že v nešteto primerih v mnogih evropskih državah ki so tako naredile in v znanstvenih študijah. To je treba povedat MOLU (Mestni občini Ljubljana), naj si vzamejo za zgled Nizozemsko, Dansko, Finsko in podobne razvite države.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

V Sloveniji manjka:

1. Pravih kolesarskih stez, ločenih od pešcev in motornih vozil, tudi med naselji.
2. Parkirišča pred stavbami, kjer bi lahko pustil kolo.
3. Kulturni pešci in šoferji...

Dokler tega ni, folk ne bo hodil s kolesi okoli.

Pa pozimi se nič manj ne kolesari, sploh ne v Ljubljani. Folk gre ravno tako z biciklom v službo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

internet_txt ::

Jst ne vem zakaj občina ne zaflika lukenj v asfaltu, tako na cesti za avtomobile in na kolesarskih stezah! To je čista malomarnost: cena asfalta za zaflikat eno luknjo je okoli 1 EUR, skratka skoraj zastonj (sem šel ravnokar gledat cene asfalta).

Pa velik bo treba naredit na kulturi voznikov pri prehitevanju kolesarjev, nekateri so totalni idioti in prehitevajo 10 cm stran kar je izredno nevarno! Treba je delat na izobraževanju voznikov, tako kot policali to delajo v tujini:



*policaji

Zgodovina sprememb…

c3p0 ::

In seveda tudi na kulturi kolesarjev. Spomnimo se samo Đipca, kako je kršil CPP levo in desno in ogrožal vse okoli sebe.

Mato989 ::

Preden te butaste študije dokončajo naj pomislijo zakaj se folk ne vozi s kolesom toliko sploh na šiht... zato ker ne mislim prit zašvican tja... simpl.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Invictus ::

Obstajajo tudi poceni kiti za predelavo v električno kolo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Shegevara ::

Mato989 je izjavil:

Preden te butaste študije dokončajo naj pomislijo zakaj se folk ne vozi s kolesom toliko sploh na šiht... zato ker ne mislim prit zašvican tja... simpl.


Odvisno pač koliko stran imaš službo.
Jaz veliko švicam ampak se kljub temu ne zašvicam pri umorjeni vožnji recimo 5 kilometrov. Na Nizozenskem sem se vozil 15 km stran na faks. Ok to je sicer že nepraktično za marsikoga in tud bil sem takrat ekstremno fit - nisem švical, če nisem divjal.

internet_txt ::

Mato989 je izjavil:

Preden te butaste študije dokončajo naj pomislijo zakaj se folk ne vozi s kolesom toliko sploh na šiht... zato ker ne mislim prit zašvican tja... simpl.


Obstajajo električna kolesa kjer nastaviš koliko ti pri poganjanju pomaga električni motor: na najvišji stopnji dela samo motor in tebi ni treba sploh nič poganjat in ne zašvicaš čisto nič. Tako da ta izgovor z zašvicanjem je samo neka bedna racionalizacija (možgani avtomatsko iščejo kakršenkoli izgovor, tudi če je čisto beden in neresničen). Tako da razlog je drugje: predsodki in odsotnost dobro urejenih kolesarskih stez. Znotraj Ljubljane in ostalih večjih mest bi se brez problema lahko več kot 400.000 ljudi vozilo z kolesi ker so razdalje samo po par km..in še izogneš se gužvi in stanju v prometnih zamaških. Če recimo živiš v Ljubljani in imaš službo v Ljubljani si prej z kolesom kot z avtom.

Zgodovina sprememb…

steev ::

Zjutrej sred poletja, če se u izi voziš tja do 20 km/h, nimaš kej zašvicat. Lahko tudi hitreje, pomembno je samo zadnji km ali dva spustit pedala. To so res že prežvečeni izgovori.
Popoldne je pa itak useen, ker greš domov al pa na pivo al pa na bazen.

Če pa pozimi zašvicaš, si pa preveč oblečen. Pač ne daš bunde gor, vindstoper bo dovolj.

Če recimo živiš v Ljubljani in imaš službo v Ljubljani si prej z kolesom kot z avtom.


To je največja prednost Ljubljane, da lahko vse opraviš s kolesom. Da stanuješ v Ljubljani in se voziš z avtom v službo ... No sej, kdaj se, predvsem ko je dež, bi pa rekel da opravim 90% poti v službo s kolesom. Ni lepšga, kot se nadihat svežega zraka mimo koseškega bajerja in po večni. Ob enem pa gledati gužvo z brda proti šiški, ker je bla nesreča na celovški in jih google maps poslal okol :))
:|

Mato989 ::

internet_txt je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Preden te butaste študije dokončajo naj pomislijo zakaj se folk ne vozi s kolesom toliko sploh na šiht... zato ker ne mislim prit zašvican tja... simpl.


Obstajajo električna kolesa kjer nastaviš koliko ti pri poganjanju pomaga električni motor: na najvišji stopnji dela samo motor in tebi ni treba sploh nič poganjat in ne zašvicaš čisto nič. Tako da ta izgovor z zašvicanjem je samo neka bedna racionalizacija (možgani avtomatsko iščejo kakršenkoli izgovor, tudi če je čisto beden in neresničen). Tako da razlog je drugje: predsodki in odsotnost dobro urejenih kolesarskih stez. Znotraj Ljubljane in ostalih večjih mest bi se brez problema lahko več kot 400.000 ljudi vozilo z kolesi ker so razdalje samo po par km..in še izogneš se gužvi in stanju v prometnih zamaških. Če recimo živiš v Ljubljani in imaš službo v Ljubljani si prej z kolesom kot z avtom.


električno kolo ki poganja na mesto tebe več ni kolesarjenje ampak je prevozno sredstvo v tem primeru je tema napačna... za mene je kolesarjenje ko se jaz ssedem na kolo in grem 1-2 gonit na takih obratih da fajn zašvicam...

Moj kolega je tudi se vsak danvozil relacija ptuj-mb delat v trgovino kjer so imeli tuš... ampak je pač zagonil duplo in še več lajfa ker je kolo v povprečju polovico počasnejše pa še tuširal se je 2-3x dnevno... je pa res da je bil bolj fit kot jaz.

Ampak to si lahko privošči en ki dela v trgovini, pa da majo tam tuš... jaz ki nisem mel tuša in sem delal na servisu zraven 2 serviserjev na meter razdalje, pa ne morem gonit 22km 1h in 15 min na nekem ok tempu in se potem tam usest in oddelat servis 8 ur in gonit domov...

On ki je bil na polovičnem delovnem času si je to lahko privoščil
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

internet_txt ::

Prej pršu z električnim bajkom k z avtom:

mailer ::

Invictus je izjavil:

Obstajajo tudi poceni kiti za predelavo v električno kolo...
Potem kolesarjenje izgubi smisel. Zakaj bi potem kupoval nek dodatek, če lahko kupiš skiro pa je zadeva praktično enaka z razliko, da skiro odpelješ v svojo pisarno, ga postaviš za vrata ali za/pod mizo in ti ga nihče ne more ukrasti. Kolesa kradejo kot strake sploh da je malo bolj kvalitetno.

O dihanju svežega zraka raje nebi. Nimamo vsi ravnih poti na poti na šiht, ki so prometno manj obremenjene. Sem se včasih vozil s kolesom. Ko mi je šlepar v klanec spustil kapaciteto pluč na 10% sem z prakso jutranjih kolesarjenj na šiht prenehal.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mailer ()

internet_txt ::

Evo tle je pa v 22 km oddaljeno službo prišel v enakem času k z avtom. Kar je znotraj mesta si pa prej z bajkom zato ker zamaški se nardijo k prideš v mesto..

Mato989 ::

Zjutrej sred poletja, če se u izi voziš tja do 20 km/h, nimaš kej zašvicat. Lahko tudi hitreje, pomembno je samo zadnji km ali dva spustit pedala. To so res že prežvečeni izgovori.
Popoldne je pa itak useen, ker greš domov al pa na pivo al pa na bazen.

Če pa pozimi zašvicaš, si pa preveč oblečen. Pač ne daš bunde gor, vindstoper bo dovolj.


Ljudje pač različno zašvicamo... jaz recimo dokaj hitro zašvicam, nekateri, recimo moja punca, pa zelo težko. sredi poletja je komot zašvicat ob kateremkoli času dne razen morda prvo uro vzhoda to pa je okrog 4:30 do 5:30... če se vsedeš na kolo ob 7:00 ker moraš bit ob 8:00 na šihtu in maš pred sabo 20km pot, boš zašvical razen če imaš non stop rahel do močan spust... Čim pa imaš en malo daljši dvig tam 500m+ pa zašvicaš, vsaj jaz, pa lahko grem v prvi gor.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

internet_txt ::

Mato989 je izjavil:

internet_txt je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Preden te butaste študije dokončajo naj pomislijo zakaj se folk ne vozi s kolesom toliko sploh na šiht... zato ker ne mislim prit zašvican tja... simpl.


Obstajajo električna kolesa kjer nastaviš koliko ti pri poganjanju pomaga električni motor: na najvišji stopnji dela samo motor in tebi ni treba sploh nič poganjat in ne zašvicaš čisto nič. Tako da ta izgovor z zašvicanjem je samo neka bedna racionalizacija (možgani avtomatsko iščejo kakršenkoli izgovor, tudi če je čisto beden in neresničen). Tako da razlog je drugje: predsodki in odsotnost dobro urejenih kolesarskih stez. Znotraj Ljubljane in ostalih večjih mest bi se brez problema lahko več kot 400.000 ljudi vozilo z kolesi ker so razdalje samo po par km..in še izogneš se gužvi in stanju v prometnih zamaških. Če recimo živiš v Ljubljani in imaš službo v Ljubljani si prej z kolesom kot z avtom.


električno kolo ki poganja na mesto tebe več ni kolesarjenje ampak je prevozno sredstvo v tem primeru je tema napačna... za mene je kolesarjenje ko se jaz ssedem na kolo in grem 1-2 gonit na takih obratih da fajn zašvicam...

Moj kolega je tudi se vsak danvozil relacija ptuj-mb delat v trgovino kjer so imeli tuš... ampak je pač zagonil duplo in še več lajfa ker je kolo v povprečju polovico počasnejše pa še tuširal se je 2-3x dnevno... je pa res da je bil bolj fit kot jaz.

Ampak to si lahko privošči en ki dela v trgovini, pa da majo tam tuš... jaz ki nisem mel tuša in sem delal na servisu zraven 2 serviserjev na meter razdalje, pa ne morem gonit 22km 1h in 15 min na nekem ok tempu in se potem tam usest in oddelat servis 8 ur in gonit domov...

On ki je bil na polovičnem delovnem času si je to lahko privoščil


0. Električni bajk je tudi bajk in je odličen za commuting za razdalje znotraj mesta. Pr električnem nič ne zaščicaš, čisto nič, ker sploh ne vtiš pedalov, ampak sam na gas tiščiš (na najvišji stopnji). Če hočeš pa lahko maš da ti električni motor samo mal pomaga in je čist izi gont. Al pa daš pač na največ pa sploh ne rabiš gont. Probaj kdaj no, pa mndeja novš reku da prvič slišiš za električno kolo..pri elekričnem kolesu ne rabiš tuša ker nisi nič zašvican.

1. Tukaj govorimo o razdaljah znotraj mesta (znotraj Ljubljane recimo). To je par km razdalja. Ne bluzit prosim z nekimi razdaljami ptuj maribor, ker tukaj je 30 km vmes.. mi ne govorimo o 30 kilometrskih razdaljah..

2. Tudi ptuj maribor bi prišel v enakem času v električnim bajkom brez da bi karkoli zaščical. Poglej posnetek zgoraj ko je en testiral 22 km dolgo razdaljo avto vs električni bajk.

Mato989 ::

Sploh je električno kolo fajno ko je poleti orenk nevihta ali pa pozimi kot za vikend 10cm snega... ti pa na kolo pa gremo :D

Pol pa še v trgovino po fasungo za 4 člansko družino, zraven vzamem laptop, itd... pa sukno za pol preoblečt za sestanek

TROLOLOL

Dajmo bit realistični
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

internet_txt ::

mailer je izjavil:

Invictus je izjavil:

Obstajajo tudi poceni kiti za predelavo v električno kolo...
Potem kolesarjenje izgubi smisel. Zakaj bi potem kupoval nek dodatek, če lahko kupiš skiro pa je zadeva praktično enaka z razliko, da skiro odpelješ v svojo pisarno, ga postaviš za vrata ali za/pod mizo in ti ga nihče ne more ukrasti. Kolesa kradejo kot strake sploh da je malo bolj kvalitetno.

O dihanju svežega zraka raje nebi. Nimamo vsi ravnih poti na poti na šiht, ki so prometno manj obremenjene. Sem se včasih vozil s kolesom. Ko mi je šlepar v klanec spustil kapaciteto pluč na 10% sem z prakso jutranjih kolesarjenj na šiht prenehal.


Saj električni skiro je tud fanj, lahko tud z njim greš namest z bajkom, nč narobe s tem, je super praktičen za shranjevanje v pisarni pod mizo, zloziš in neseš notri, tak ko si rekel. Pr bajku moraš pa eno ornk ključavnico nabavt in pol ni problemov, recimo ono Kryptonite. Ampak pr električnem bajku imaš možnost IZBIRE al hočeš da ti ni treba nč poganjat in ti vso delo opravlja motor (tak kot pri skiroju), loh pa nastaviš da ti motor samo delno pomaga, delno pa sam poganjaš (recimo da motor pač dela samo na polovični moči, polovico pa ti z pedali dodajaš moč). Pr skiroju te opcije da je pol motor, pol pedala nimaš.

Mato989 je izjavil:

Sploh je električno kolo fajno ko je poleti orenk nevihta ali pa pozimi kot za vikend 10cm snega... ti pa na kolo pa gremo :D

Pol pa še v trgovino po fasungo za 4 člansko družino, zraven vzamem laptop, itd... pa sukno za pol preoblečt za sestanek

TROLOLOL

Dajmo bit realistični


Saj smo realistični, samo ti delaš napake pri sklepanju. Saj stvari NISO črno bele! Ni res da če ni belo pol je pa črno, obstajajo še sivine in barve.. pomoje ne razumeš primerjave ane? Saj ti lahko imaš oboje: in avto in kolo. Ko je nevihta ali nesplužen sneg greš z avtom. Ko je lepo vreme in spluženo takrat greš z kolesom, kar je večino časa. Ko rabiš nabavt za 200 kil fasunge greš z avtom. Ko rabiš samo 5 kil fasunge vzameš nahrbtnik in greš z kolesom. Veliko večino poti znotraj mesta lahko narediš z kolesom/električnim kolesom. Za manjšino poti vzameš avto (nevihta ravno takrat, 10 cm snega na cesti ipd.) Štekaš kaj ti hočem povedat? :)

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

Za večino poti v mestih jah uporabim noge ne kolo... ker mesta v SLoveniji so smešno majhna z izjemo LJ...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

internet_txt ::

Mato989 je izjavil:

Zjutrej sred poletja, če se u izi voziš tja do 20 km/h, nimaš kej zašvicat. Lahko tudi hitreje, pomembno je samo zadnji km ali dva spustit pedala. To so res že prežvečeni izgovori.
Popoldne je pa itak useen, ker greš domov al pa na pivo al pa na bazen.

Če pa pozimi zašvicaš, si pa preveč oblečen. Pač ne daš bunde gor, vindstoper bo dovolj.


Ljudje pač različno zašvicamo... jaz recimo dokaj hitro zašvicam, nekateri, recimo moja punca, pa zelo težko. sredi poletja je komot zašvicat ob kateremkoli času dne razen morda prvo uro vzhoda to pa je okrog 4:30 do 5:30... če se vsedeš na kolo ob 7:00 ker moraš bit ob 8:00 na šihtu in maš pred sabo 20km pot, boš zašvical razen če imaš non stop rahel do močan spust... Čim pa imaš en malo daljši dvig tam 500m+ pa zašvicaš, vsaj jaz, pa lahko grem v prvi gor.


Spet izgovori z švicanjem. Kolikokrat ti moram še omenit električno kolo? Ti samo sediš gor in gas tiščiš. Tudi poleti ti lepo pihlja in ker ti sam sediš gor čisto nič ne zašvicaš. 20 km stan se da tud z bajkom in na prejšnjem posnetku je prišel v praktično enakem času z električnim bajkom kot z avtom na 22 km oddaljen šiht. Ampak primarno mi tukaj govorimo o razdaljah znotraj Ljubljane. Torej recimo iz Rudnika v center al pa podobne fore, kar so razdalje nekaj kilometrov. Pri vožnji znotraj Ljubljane si 2x prej z bajkom k z avtom.

Mato989 je izjavil:

Za večino poti v mestih jah uporabim noge ne kolo... ker mesta v SLoveniji so smešno majhna z izjemo LJ...


Noge vse lepo in prav kadar je razdalja kratka. Ampak recimo če moraš pridet 5 km stran znotraj Ljubljane ti to peš vzame eno uro z električnim bajkom pa okoli 8 minut. Z avtom pa cca 20 minut do pol ure zjutraj in popoldne ko se vračaš iz službe ob štirih.

Zgodovina sprememb…

«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931303 (21389) jb_j
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14223134 (15961) zmaugy

Španija omejuje hitrost na 30km/h (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
47939497 (29218) SansoteW
»

24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22838397 (34275) c3p0
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22553050 (46339) BigWhale

Več podobnih tem