» »

Zakaj Kanadčani(in Slovenci) ne kolesarijo pozimi, Finci pa! (presenetljiv razlog za marsikoga)

Zakaj Kanadčani(in Slovenci) ne kolesarijo pozimi, Finci pa! (presenetljiv razlog za marsikoga)

1
2
»

internet_txt ::

Evo razdalja 5,6 km (3,5 milje) z avtom traja izmerjeno 45 minut, z električnim kolesom 13 minut. Je šu tip prou testirat:

"This 3.5 mile commute to a client takes 45 minutes by car. The same commute takes 13 minutes on my E-Bike, and there's no fuel cost, no tax, no MOT, and no insurance. There is almost no traffic to deal with and no stress. Travelling this was is a positive pleasure - I feel more connected with the world. And I get some exercise - somewhere between none and all - depending on how I use the throttle."

Mato989 ::

internet_txt je izjavil:

Evo razdalja 5,6 km (3,5 milje) z avtom traja izmerjeno 45 minut, z električnim kolesom 13 minut. Je šu tip prou testirat:

"This 3.5 mile commute to a client takes 45 minutes by car. The same commute takes 13 minutes on my E-Bike, and there's no fuel cost, no tax, no MOT, and no insurance. There is almost no traffic to deal with and no stress. Travelling this was is a positive pleasure - I feel more connected with the world. And I get some exercise - somewhere between none and all - depending on how I use the throttle."



Naj naredi enak test v SLoveniji izven LJ v kakem bolj zakotnem mestu kjer ni dosti gužve, pa bom z avtom zmeraj prej... tole prilagajanje okoliščin je tako tako...

Grem stavit da na Ptuju ali pa kje v Dupleku pridem z avtom vedno hitreje katerihkoli 5,6km kot nekdo z e-bikom :)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

internet_txt ::

Mato989 je izjavil:

internet_txt je izjavil:

Evo razdalja 5,6 km (3,5 milje) z avtom traja izmerjeno 45 minut, z električnim kolesom 13 minut. Je šu tip prou testirat:

"This 3.5 mile commute to a client takes 45 minutes by car. The same commute takes 13 minutes on my E-Bike, and there's no fuel cost, no tax, no MOT, and no insurance. There is almost no traffic to deal with and no stress. Travelling this was is a positive pleasure - I feel more connected with the world. And I get some exercise - somewhere between none and all - depending on how I use the throttle."



Naj naredi enak test v SLoveniji izven LJ v kakem bolj zakotnem mestu kjer ni dosti gužve, pa bom z avtom zmeraj prej... tole prilagajanje okoliščin je tako tako...

Grem stavit da na Ptuju ali pa kje v Dupleku pridem z avtom vedno hitreje katerihkoli 5,6km kot nekdo z e-bikom :)


Sem jst delal poskuse v Ljubljani. Rezultat: z bajkom si 2 do 3x hitrejši in to ti že skos pravim! :) Tukaj razpravljamo o razdaljah znotraj mesta: znotraj Ljubljane, znotraj Maribora ipd.

Kar pa se tiče razdalje potovanja na 22 km razdalje je čas z avtom bil 50:25, čas z kolesom pa zelo podoben: 54:11. Check for yourself na spodnjem videu. :)



Ampak kot pravim: ZNOTRAJ Ljubljane (ali Maribora ali drugih mest) si 2 do 3x prej z bajkom kot pa z avtom. 8-)

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

Kar pa se tiče razdalje potovanja na 22 km razdalje je čas z avtom bil 50:25, čas z kolesom pa zelo podoben: 54:11. Check for yourself. :)


HAHAHAHA, ok te povabim da prideš na Ptuj štartava oba pod mojih blokom do Maribora do Leclerca je 22,9km... jaz z avtom po avtocesti ti pa z kolesom kjerkoli želiš, dejansko imaš ti manj kilometrov kot jaz mislim da imaš ti 22,9 jaz pa celo 29 in nekaj če grem na štajersko avtocesto, pa da te vidim!

Zmes se tako fajn ulije na pol poti in uživaj... obadva greva na služben sestanek!

Vi cherry piakate bom pa še jaz :) Ljubljana je manjšina države, pa da ne bo pomote sem zelo velik privrženec kolesarjenja ampak kolo je zadeva za prosti čas... v službo grem peš, če pa je predaleč (beri več kot 2km) pa z avtomobilom, v službo želim prit komot da bom lahko opravljal svoje delo, ne pa prvo vlečt kolo s kleti pa po štengah ven nest itd...

Ampak kakor komu... v nekih specialnih zadevah je kolo morda res boljše, bi pa za razmislek vse te navdušence kolesarjenja v večjih mestih samo vprašal kako kaj pljuča po 20 letih inhaliranja mestnega zraka in izpuhov...

Ko pa pridem domov s službe pa se najem vležem za 1 uro in potem vsedem na kolo in z največjim veseljem odgonim 2 uri ene 35 km z vmesnim 20 min postankom na kaki lepi lokaciji kjer spijem pivo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

clix ::

Jaz tudi kolesarim v službo v Ljubljani (5km), ne glede na vreme, tudi pozimi.

Če dežuje, sneži, ali pa je res mrzlo (-10c), oblečem takšne hlače:
https://www.decathlon.si/kolesarske-nad...
(ja, niso fancy, ampak ko jih slečeš na cilju, si spodaj suh)

Nekatere skrbi da bi bili v službi prešvicani:
Za v službo ne zašvicam praktično nikoli. Tudi poleti je zjutraj še hladno, tako da imam ponavadi še oblečen pulover. Ko pa se vračam poleti popoldne domov, pa če je ravno vročinjski val, pa lahko zašvicam. Seveda, ko grem v službo ne divjam (cca 20km/h), ampak grem zmerno hitro, da se ne zmatram in da ne pridem premočen na cilj. Pozimi gre še hitreje. :)

internet_txt ::

HAHAHAHA, ok te povabim da prideš na Ptuj štartava oba pod mojih blokom do Maribora do Leclerca je 22,9km... jaz z avtom po avtocesti ti pa z kolesom kjerkoli želiš, dejansko imaš ti manj kilometrov kot jaz mislim da imaš ti 22,9 jaz pa celo 29 in nekaj če grem na štajersko avtocesto, pa da te vidim!


Še enkrat z električnim bajkom kot je take prideš v enakem času na tako razdaljo (poglej posnetek zgoraj imenovan E Bike Vs Car: The Commute Challenge | Which Is Best For Getting To Work? kjer je testirano točno to in boš videl). Ampak še enkrat: GOVORIVA O RAZDALJAH ZNOTRAJ MESTA!! (daj si že to dopovedat že enkrat pismo rosno no! :D )



Zmes se tako fajn ulije na pol poti in uživaj... obadva greva na služben sestanek!


Če dežuje grem tudi jaz z avtom. Ampak 90 % časa ne dežuje in greš loh z kolesom.

Vi cherry piakate bom pa še jaz :) Ljubljana je manjšina države, pa da ne bo pomote sem zelo velik privrženec kolesarjenja ampak kolo je zadeva za prosti čas... v službo grem peš, če pa je predaleč (beri več kot 2km) pa z avtomobilom, v službo želim prit komot da bom lahko opravljal svoje delo, ne pa prvo vlečt kolo s kleti pa po štengah ven nest itd...


Nič ne cherry pickamo, ampak ti NE ZASTOPIŠ ali pa se delaš da ne zastopiš mojega pointa: ZNOTRAJ LJUBLJANE SI 2 do 3x hitrejši z bajkom! In znotraj Ljubljane živi 300 tisoč ljudi!

Torej moj point je:
1. Znotraj mesta (znotraj Ljubljane recimo) si z električnim kolesom 2 do 3x hitrejši kot z avtom):

2. Na razdalje okoli 20 km je čas potovanja približno enak:


Ampak kakor komu... v nekih specialnih zadevah je kolo morda res boljše, bi pa za razmislek vse te navdušence kolesarjenja v večjih mestih samo vprašal kako kaj pljuča po 20 letih inhaliranja mestnega zraka in izpuhov...


Tudi z avtom vdihavaš izpuste lih tko. Ne gre za nobene specializirane okoliščene, 300 tisoč ljudi ki živi v Ljubljani bi lahko 2 do 3x PREJ prišlo na šiht namesto da delajo gužvo z avti! Pa ne sam hitrej, tudi 90x cenejš!

Zgodovina sprememb…

mailer ::

Res mi ni jasno zakaj mešate zraven e-kolesa. Razlika v ceni z navadnim je x3.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

internet_txt ::

mailer je izjavil:

Res mi ni jasno zakaj mešate zraven e-kolesa. Razlika v ceni z navadnim je x3.


E kolesa so zakon by the way in tudi stanejo nekatera samo po 600 €. Kiti za predelavo pa še precej manj (200 € na ebayu).

Mato989 ::

Nič ne cherry pickamo, ampak ti NE ZASTOPIŠ ali pa se delaš da ne zastopiš mojega pointa: ZNOTRAJ LJUBLJANE SI 2 do 3x hitrejši z bajkom! In znotraj Ljubljane živi 300 tisoč ljudi!


Jaz zastopim, ampak ljubljana je manj kot 16% Slovenije... torej govorimo o MANJŠINI... in od teh 300k se sploh ne vozi na šiht 300k ljudi ampak mogoče 60% tega... večina v LJ pride iz drugih krajev, 200k ljudi btw... in noben ne bo pecikliral


kakor komu paše če hočete vi koelsarit pa dajte, tisti ki pa nočejo pa ne bodo, in konec debate
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

internet_txt ::

Mato989:
1. Lih teh 300.000 ljudi v Ljubljani bi naredlo MASOVNO razliko v kakovosti zraka v LJubljani. Ker zdaj je ljubljana glede na meritve dobeseno zaplinjena z zravju škodljivimi in strupenimi izpuhi.
2. Ne, ne gre za manjšino, glede na statisični urad republike slovenije je večina poti po celi sloveniji pod 10 km, to je cirka četrt ure z električnim kolesom, poglej si statistike in takšne poti bi se lahko opravile z električnim kolesom. Avto se naj uporabi samo tam, kjer druge opcije "niso možne" ali kjer so druge možnosti prepočasne. Ja samo ljubljana je res samo 200.000 ljudi, pozabljaš da obstajajo še druga slovenska mesta. Verjetno si že slišal za Maribor, Celje, Ptuj ipd. Pozabljaš tudi dejstvo da če bi ljudje za par kilometrov znotraj mesta vzeli kolo bi prišli hitreje, 90x ceneje in kakovost zraka bi se drastično izboljšala, ker dandanes je na alarmantnih vrednostih zaradi katerih se dela masovna škoda na zdravju.

kakor komu paše če hočete vi koelsarit pa dajte, tisti ki pa nočejo pa ne bodo, in konec debate


1. Za to da se ljudje množično odločajo za kolesarjenje rabijo dobro kolesarsko infrastrukturo.
2. Načeloma je tako da se tukaj se pojavi etično vprašanje: z kakšno pravico imaš ti pravico drugim uničevat zdravje? Striktno povedano tvoja pravica seže samo tako daleč, dokler se ne začne pravica drugega. Pa da ne boš mislil: povsem razumem prevoz z avtom kadar gre za razdalje večje od 10 km. Avto se naj uporabi tam kjer drugih "viable" opcij ni možno implenetirat. Ampak popoln kriminal je pa je, ko ljudje uporabljajo avto za 1 km do službe..in delajo gužvo na cesti..onesnaženost zraka pa je v ljubljani na alarmantnih koncentracijah.. Ravno zato ker vsi ljudje hodjo z avti se delajo tudi prometni zamaški in vsak ki živi v ljubljani ali se vozi po ljubljani ti bo povedal da je stanje v "rush hour" neznosno, stojiš v kolonah kar naprej, premikaš pa se po polžje... Ne morejo se vsi gužvat po cesti z avti..to ni optimalno..

Zgodovina sprememb…

internet_txt ::

Predlagam da Ljubljana za vstop v mesto znotraj avtocestnega obraoča naredi dnevne dovolilnice z ceno kakih 10 EUR, tako kot ima London in ostala moderna mesta. Kdor bo moral nujno kam it z avtom, temu ne bo problema plačat teh 10 EUR, ampak to bi bil nek simboličnen znesek, da ne bi lih vsak kurac z avtom runu lih v center in delal gužvo in onesnaževal. Poglejte samo kako je slovenska ulica zaživela po tem ko so jo zaprli za motorni promet!



Seveda omejitve za električne avte ne bi bilo.

Ker ne zaplinjujejo mesta.

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

internet_txt je izjavil:

Mato989:
1. Lih teh 300.000 ljudi v Ljubljani bi naredlo MASOVNO razliko v kakovosti zraka v LJubljani. Ker zdaj je ljubljana glede na meritve dobeseno zaplinjena z zravju škodljivimi in strupenimi izpuhi.
2. Ne, ne gre za manjšino, glede na statisični urad republike slovenije je večina poti po celi sloveniji pod 10 km, to je cirka četrt ure z električnim kolesom, poglej si statistike in takšne poti bi se lahko opravile z električnim kolesom. Avto se naj uporabi samo tam, kjer druge opcije "niso možne" ali kjer so druge možnosti prepočasne. Ja samo ljubljana je res samo 200.000 ljudi, pozabljaš da obstajajo še druga slovenska mesta. Verjetno si že slišal za Maribor, Celje, Ptuj ipd. Pozabljaš tudi dejstvo da če bi ljudje za par kilometrov znotraj mesta vzeli kolo bi prišli hitreje, 90x ceneje in kakovost zraka bi se drastično izboljšala, ker dandanes je na alarmantnih vrednostih zaradi katerih se dela masovna škoda na zdravju.

kakor komu paše če hočete vi koelsarit pa dajte, tisti ki pa nočejo pa ne bodo, in konec debate


1. Za to da se ljudje množično odločajo za kolesarjenje rabijo dobro kolesarsko infrastrukturo.
2. Načeloma je tako da se tukaj se pojavi etično vprašanje: z kakšno pravico imaš ti pravico drugim uničevat zdravje? Striktno povedano tvoja pravica seže samo tako daleč, dokler se ne začne pravica drugega. Pa da ne boš mislil: povsem razumem prevoz z avtom kadar gre za razdalje večje od 10 km. Avto se naj uporabi tam kjer drugih "viable" opcij ni možno implenetirat. Ampak popoln kriminal je pa je, ko ljudje uporabljajo avto za 1 km do službe..in delajo gužvo na cesti..onesnaženost zraka pa je v ljubljani na alarmantnih koncentracijah.. Ravno zato ker vsi ljudje hodjo z avti se delajo tudi prometni zamaški in vsak ki živi v ljubljani ali se vozi po ljubljani ti bo povedal da je stanje v "rush hour" neznosno, stojiš v kolonah kar naprej, premikaš pa se po polžje... Ne morejo se vsi gužvat po cesti z avti..to ni optimalno..



Tole o unicevanju zdravja drugih je se en tak lep bullshit... Za tvoje e kolo si tudi kdo na sihtu unicuje zdravje... Sicer pa nihce te ne sili da zivis tam preseli se in delaj drugje...

Vi eticni moralisti imate polna usta teh parol sami pa unicujete zdravje planeta ko tipkate po internetu in slabite ozracje zaradi izpustov

Prvo dajte moralisti stran vso tehniko itd. Pol se pa oglasajte
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

3p ::

Pozimi se da čisto lepo kolesariti, če ni na kolesarski stezi ali ob robu ceste kupov snega in ledu. Kot je že nekdo napisal: ena glavnih prednosti življenja v mestu ravno to, da je praktično vse dostopno s kolesom. Glavna prednost pa je v tem, da me vožnja z avtom v jutranji gneči samo razpizdi, vožnja s kolesom pa sprošča. V mrzlem vlažnem jutru pridem v službo segret, sodelavci z avtomobili pa "uš, zebe, mokro, jadajada".
Zanimivo opažanje je to, da smo Slovenci pri (mestnem) kolesarjenju malo "gorenjci". Par 10k€ za avto je nuja. Par 100€ za ustrezna oblačila za kolesarjenje v zimskih razmerah pa je nepotreben astronomski strošek.

zmaugy ::

internet_txt je izjavil:

Oni majo splužene kolesarske steze ločene od ostalega nevarnega motornega prometa, majo omrežje kolesarskih stez samo za ta namen. Pri nas ti pa gore snega napluži direkt gor na kolarsko stezo da jo ja zablokira in naredi neuporabno..

Tole. Vozit se s kolesom v nekem gostem prometu na cesti je neprijetno. Če dodaš še zimske neprijetnosti kot je sneg na kolesarski stezi (ki je itak bedna tudi poleti) in za konec še mraz, ni nič čudnega, da se ljudje pozimi ne vozijo s kolesi.
Sam kar dosti kolesarim tudi pozimi, je pa to res bolj rekreacijske narave, ker da bi pustil svoj ebike pred trgovino brez nadzora, mi ne pride na misel, ker bi bil verjetno kmalu ob njega. Ta del pa sicer dobro rešujejo razna omrežja javne izposoje koles - sicer mi v času epidemije ni do tega, da bi takšno omrežje uporabljal, je pa ok v času, ko epidemije ni.
Mraz - rabiš več plasti, rokavice in windstopper, v nahrbtniku pa bundo, če gre v kakšno smer hitreje.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

predi ::

Ni treba, da so kolesarske poti fizično ločene od vozišča, da bi bile varne. Imajo Nizozemci rešitev tudi za takšne situacije.



30 in the new 50.
https://ecf.com/news-and-events/news/30...

Zadnjič se vas je večina zgražala nad novicami iz Španije, tukaj pa navijate za urejenost infrastrukture. Da ne bo pomote - navijate za omejitev 30 km/h v strnjenih naseljih.

Mato989 ::

3p je izjavil:

Pozimi se da čisto lepo kolesariti, če ni na kolesarski stezi ali ob robu ceste kupov snega in ledu. Kot je že nekdo napisal: ena glavnih prednosti življenja v mestu ravno to, da je praktično vse dostopno s kolesom. Glavna prednost pa je v tem, da me vožnja z avtom v jutranji gneči samo razpizdi, vožnja s kolesom pa sprošča. V mrzlem vlažnem jutru pridem v službo segret, sodelavci z avtomobili pa "uš, zebe, mokro, jadajada".
Zanimivo opažanje je to, da smo Slovenci pri (mestnem) kolesarjenju malo "gorenjci". Par 10k€ za avto je nuja. Par 100€ za ustrezna oblačila za kolesarjenje v zimskih razmerah pa je nepotreben astronomski strošek.


Ok ti si tak, kaj pa nekateri ki smo nesrečni ob tvoji verziji in srečni ob naših? =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

3p ::

Mato989 je izjavil:

Ok ti si tak, kaj pa nekateri ki smo nesrečni ob tvoji verziji in srečni ob naših? =)


Saj veš: vsi drugačni vsi enakopravni? >:D

internet_txt ::

Sicer pa nihce te ne sili da zivis tam preseli se in delaj drugje...


Ne! Ti pojdi zaplinjevat in zastrupljat drugam. Moja pravica je da živim v čistem in zdravem okolju, ti si tisti ki jo kršiš, torej ti si tukaj v zmoti. To je podoben logični fail kot če ti jaz rečem: "Lej tukaj te bom jaz mlatil vsak dan, če ti kaj ne paše pojdu drugam". Skratka neumnost da večje ni.

Za tvoje e kolo si tudi kdo na sihtu unicuje zdravje


Ne si pa ne. In smešno je ko ti to pravi nekdo ki svojih 70 kil prevaža v 2000 kil težki kovinski škatli tudi kadar gre samo 1 km daleč. Pol se pa človk vpraša: "Pa koga zdej prevažamo, človeka al 2000 kil kovine in plastike, kdo zdej koga prevaža". To da gre nekdo 1 km stran z avtom ni oprimalno in je na dolgi rok nevzdržno.

Vi eticni moralisti imate polna usta teh parol sami pa unicujete zdravje planeta ko tipkate po internetu in slabite ozracje zaradi izpustov


Nismo nobeni etični moralisti, ampak napredni ljudje z željo da bi vsi ljudje živili v boljšem in bolj naprednem okolju, preveri kdaj izven meja naše države v kakšno bolj napredno državo in se prepričaj kam gredo trendi. Poglej sodobne evropske države. Mi vsaj povemo kaj pametnega, vi "couch potato 2 metra ne morem peš" pa čisto nič. Tudi ti si na internetu, tako da no diffence there.

Prvo dajte moralisti stran vso tehniko itd. Pol se pa oglasajte


Spet tvoj logični fail v sklepanju. 1a je vedno manjše od 101a. Torej "za vsak kurac morem z avtom tud če je sam 2 metra" prinaša 100a izpustov. Tehniko imaš tudi ti . In tehnika+avto za vsake 2 metra do gostilne je zmeraj več kot samo tehnika in racionalna uporaba avta. Ali še z tretjimi besedami: dve slabi stvari sta bolj slabi kot pa samo ena slaba stvar. S tem da avto za vsakih 200 metrov do trgovine je velik bolj za okolje škodljiva zadeva kot pa tehnika (računalnik naprimer, in to imaš tudi ti). Pa povsem razumem rabo avto tam kjer "ni možno" uporabiti drugih sredstev prevoza, ga tudi sam uporabljam v takih primerih. Ampak za razdalje po mestu za 1 km ali par km je pa uporaba avta kriminal in tega ne delam: avto se mora uporabit SAMO TAM ko drugače ne gre. POglej si to pametno žensko ki ti bo razložila zakaj si v globoki zmoti;

31 logical fallacies in 8 minutes


Tole o unicevanju zdravja drugih je se en tak lep bullshit.


Ne pa ni! Si v globoki zmoti, dokazano. Izpuhi fosilnih goriv so dokazano rakotvorni. Poleg tega da povzročajo raka, dokazano z znanstvenimi raziskavami povzročajo tudi motnje dopaminskega sistema (depresijo), motnje spomina in koncentracije, zmanjšujejo možgansko sposobnost, povzročajo srčne kapi in infarkte, ter povzročajo alzhaimerjevo bolezen. To vse je zaenkrat znanstveno dokazano, z leti pa ven prihajajo novi in novi dokazi o škodljivosti za človeško zdravje. Skrajni čas je, da se fosilna goriva zamenja z novimi in boljšimi tehnologijami. https://academic.oup.com/aje/article/18...

"Exhaust fumes from diesel engines do cause cancer, a panel of experts working for the World Health Organization says.It concluded that the exhausts were definitely a cause of lung cancer and may also cause tumours in the bladder."

Diesel Exhaust Causes Lung Cancer
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articl...

Diesel exhaust fumes 'definitely' cause cancer
https://scienceblog.cancerresearchuk.or...

Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
Debra T Silverman
American Journal of Epidemiology, Volume 187, Issue 6, June 2018, Pages 1149-1152,
https://academic.oup.com/aje/article/18...

Izpuhi fosilnih goriv:
Air pollution & the brain: Subchronic diesel exhaust exposure causes neuroinflammation and elevates early markers of neurodegenerative disease
Shannon Levesque,1 Michael J Surace,1 Jacob McDonald,2 and Michelle L Block:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articl...

Diesel exhaust inhalation increases thrombus formation in man
Andrew J. Lucking, Magnus Lundback, Nicholas L. Mills, Dana Faratian, Stefan L. Barath
https://academic.oup.com/eurheartj/arti...

Experimental exposure to diesel exhaust increases arterial stiffness in man
https://link.springer.com/article/10.11...

The Toxicity of Diesel Exhaust: Implications for Primary Care
https://www.jabfm.org/content/21/1/55.s...

Prenatal exposure to diesel exhaust PM2.5 causes offspring ? cell dysfunction in adulthood
https://journals.physiology.org/doi/ful...

Diesel engine exhaust accelerates plaque formation in a mouse model of Alzheimer's disease
Maja Hullmann,1 Catrin Albrecht,1 Damiën van Berlo,1,7 Miriam E. Gerlofs-Nijland
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articl...

The National Institute for Occupational Safety and Health (NIOSH):Carcinogenic Effects of Exposure to Diesel Exhaust: https://www.cdc.gov/niosh/docs/88-116/d...

Alzheimer's 'is linked to diesel engine fumes': Tiny particles emitted could help to form plaques in the brain that cause the disease
https://www.dailymail.co.uk/health/arti...

Scientists find evidence of link between diesel exhaust, risk of Parkinson's
https://medicalxpress.com/news/2020-05-...

Link between diesel exhaust and risk of Parkinson's discovered
https://neurosciencenews.com/parkinsons...

Diesel exhaust linked to magnetic particles in our brains and Alzheimer's Disease
http://www.movingforwardnetwork.com/201...

https://theconversation.com/how-we-disc...

Prenatal and early-life diesel exhaust exposure causes autism-like behavioral changes in mice
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/2967817...

Prenatal exposure to diesel exhaust particles causes anxiety, spatial memory disorders with alters expression of hippocampal pro-inflammatory cytokines and NMDA receptor subunits in adult male mice offspring
https://particleandfibretoxicology.biom...

Effect of prenatal exposure to diesel exhaust on dopaminergic system in mice
https://www.sciencedirect.com/science/a...

Ischemic and Thrombotic Effects of Dilute Diesel-Exhaust Inhalation in Men with Coronary Heart Disease
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/N...

Impaired vascular function after exposure to diesel exhaust generated at urban transient running conditions
https://link.springer.com/article/10.11...

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

Spet tvoj logični fail v sklepanju. 1a je vedno manjše od 101a. Torej "za vsak kurac morem z avtom tud če je sam 2 metra" prinaša 100a izpustov. Tehniko imaš tudi ti . In tehnika+avto za vsake 2 metra do gostilne je zmeraj več kot samo tehnika in racionalna uporaba avta. Ali še z tretjimi besedami: dve slabi stvari sta bolj slabi kot pa samo ena slaba stvar. S tem da avto za vsakih 200 metrov do trgovine je velik bolj za okolje škodljiva zadeva kot pa tehnika (računalnik naprimer, in to imaš tudi ti). Pa povsem razumem rabo avto tam kjer "ni možno" uporabiti drugih sredstev prevoza, ga tudi sam uporabljam v takih primerih. Ampak za razdalje po mestu za 1 km ali par km je pa uporaba avta kriminal in tega ne delam: avto se mora uporabit SAMO TAM ko drugače ne gre. POglej si to pametno žensko ki ti bo razložila zakaj si v globoki zmoti;


Govorim ti da če hočeš izboljšat ozračje prenehaj uporabljat internet in računalnik... ker drugač si to kar preganjaš, nekdo ki uničuje zdravje drugih z uporabo tehnike
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

internet_txt ::

Govorim ti da če hočeš izboljšat ozračje prenehaj uporabljat internet in računalnik... ker drugač si to kar preganjaš, nekdo ki uničuje zdravje drugih z uporabo tehnike


Lejga še kar ne dojameš..ni res kar praviš. Računalnik imaš tudi ti. Torej tukaj sva izenačena. Ti greš 100 m stran z avtom, jaz ne (jaz grem z avtom samo takrat kadar drugače ne gre, ne pa za vsako figo), torej ti povzročaš mnogo večjo obremenitev okolja od mene. Preprosto se gre za to da je treba zmeraj tehtati koliko določena stvar onesnaži na eni strani in kakšen benefit prinese na drugi strani. In onesnaževanje zaradi računalnika in interneta je relativno majhno, zaradi avta znotraj mest pa OGROMNO. Zaradi računalnika se ne dala masovno škoda na javnem zdravju, zaradi avta znotraj MESTA kjer so koncentracije strušenih snovi v zraku alarmantne pa SE DELA masovna škoda na javnem zdravju! Zaradi interneta ljudje ne umirajo, zaradi nepotrebne uporabe avta pa! In to da greš ti za 100 metrov do banke stran z avtom pač NI RACIONALNO in bi lahko šel peš/s kolesom/s skirojem in ne bi bil zato čisto nič prikrajšan! In to je to kar ti ne dojameš! Te dve stvari sploh nista primerjivi. Gre se za cost/benefit razmerje. Ti benefita ne boš imel prav nič manjšega če boš šel 100 metrov stran na banko z kolesom (še večji benefit boš imel ker se boš malo razgibal), ampak COST v obliki škode na okolje pa boš MOČNO znižal ker ne boš po nepotrebnem uporabil avta. Torej benefit maš enak, cost MOČNO znižaš. Torej to se ful splača. Preprosto se gre za cost/benefit razmerje in na splošno v življenju je tako in to je stvar ki jo ti ne dojameš..

Zgodovina sprememb…

internet_txt ::

Slab zrak v Evropi letno vzame 400.000 življenj. Zaenkrat je covid mala malica.
Samo v Sloveniji 1700 ljudi letno prehitro umre, zaradi produktov iz izpušnih cevi avtomobilov.

Premature deaths attributable to PM2.5, NO2 and O3 exposure in 41 European countries and the EU-28
https://www.eea.europa.eu/highlights/im...

Pa ni fora samo to da je 1700 smrti vsako leto samo v Sloveniji zaradi tega.. Še večja fora je, da imajo zaradi tega vsi ljudje močno zmanjšano kakovost življenja: so depresivni, majo zmanjšane možganske sposobnosti, manj energije, slabo počutje ipd..a je treba tega? Zato ker se enim ne da 100 metrov peš do banke znotraj mesta? Resno?! Kolikorat je treba še povedat da je treba vozakanje po mestu z avti zmanjšat na minimim in se ga poslužit samo ko drugače ne gre? Ker tisti ki se odloči da gre 100 metrov do banke ali pa 5 km do pošte al whatever z kolesom/električnim kolesom/skirojem ne bo za to čisto nič prikrajšan: še hitreje bo prišel tja in z veliko manj stresa (vožnja v gužvi po mestu je pač stresna in ljudi spravlja ob živce, vožnja z kolesom/skirojem pa je čista sprostitev). Še enkrat govora je o vozakanju z avti znotraj mesta po par kilometrov ali manj..

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

internet_txt je izjavil:

Govorim ti da če hočeš izboljšat ozračje prenehaj uporabljat internet in računalnik... ker drugač si to kar preganjaš, nekdo ki uničuje zdravje drugih z uporabo tehnike


Lejga še kar ne dojameš..ni res kar praviš. Računalnik imaš tudi ti. Torej tukaj sva izenačena. Ti greš 100 m stran z avtom, jaz ne (jaz grem z avtom samo takrat kadar drugače ne gre, ne pa za vsako figo), torej ti povzročaš mnogo večjo obremenitev okolja od mene. Preprosto se gre za to da je treba zmeraj tehtati koliko določena stvar onesnaži na eni strani in kakšen benefit prinese na drugi strani. In onesnaževanje zaradi računalnika in interneta je relativno majhno, zaradi avta znotraj mest pa OGROMNO. Zaradi računalnika se ne dala masovno škoda na javnem zdravju, zaradi avta znotraj MESTA kjer so koncentracije strušenih snovi v zraku alarmantne pa SE DELA masovna škoda na javnem zdravju! Zaradi interneta ljudje ne umirajo, zaradi nepotrebne uporabe avta pa! In to da greš ti za 100 metrov do banke stran z avtom pač NI RACIONALNO in bi lahko šel peš/s kolesom/s skirojem in ne bi bil zato čisto nič prikrajšan! In to je to kar ti ne dojameš! Te dve stvari sploh nista primerjivi. Gre se za cost/benefit razmerje. Ti benefita ne boš imel prav nič manjšega če boš šel 100 metrov stran na banko z kolesom (še večji benefit boš imel ker se boš malo razgibal), ampak COST v obliki škode na okolje pa boš MOČNO znižal ker ne boš po nepotrebnem uporabil avta. Torej benefit maš enak, cost MOČNO znižaš. Torej to se ful splača. Preprosto se gre za cost/benefit razmerje in na splošno v življenju je tako in to je stvar ki jo ti ne dojameš..



Torej po domace ti hoces da grem jaz na tvoj nivo onesnazevanja ti pa noces it na nivo domorodca v amazonu, ker on pa manj od tebe onesnazuje
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kuall ::

Še bolj kot jebeni clickbait youtube videi, ki dajo vprašanje za naslov videa in potem moraš gledat (saj ga ne gledaš, probaš hitro poiskat odgovor, če lahko najdeš) cel jebeni enourni video, ker te firbec matra, kaj je odgovor, mi gredo na živce clickbait teme, ki postajo take videe, namesto da bi se OP potrudil, da bi dal odgovor v prvem sporočilu teme. useless.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

internet_txt ::

kuall je izjavil:

Še bolj kot jebeni clickbait youtube videi, ki dajo vprašanje za naslov videa in potem moraš gledat (saj ga ne gledaš, probaš hitro poiskat odgovor, če lahko najdeš) cel jebeni enourni video, ker te firbec matra, kaj je odgovor, mi gredo na živce clickbait teme, ki postajo take videe, namesto da bi se OP potrudil, da bi dal odgovor v prvem sporočilu teme. useless.


Pa to ne moreš verjet..Kdor je tako len, da se mu ne da pogledat par minutnega videa, da bi videl o čem teče tema, ta nima nobene moralne pravice komentirat teme! (kako sploh bi lahko kaj kredibilnega povedal, ko pa sploh VE NE o čem je sploh govora!..). Useless je tvoja lenoba, tema ni useless, ampak je koristna. Če se ti ne da pogledat kratkega videa, potem pač ne sodeluj!! Nikoli ne bi mogel tako dobro napisati kot je povedal avtor videa in ravno to da pogledaš video je point! Ne bi imelo nobenega smisla da bi prepisoval cel video ko pa je posnetek že izdelan in to točno v takšnem formatu da je najbolj zanimiv za gledat. Pa človek božji kam smo pa prišli noo, ko se ljudjem ne da niti pozanimati o temi o kateri teče razprava če jo imajo namen komentirati..verjetno si nek mamin sinček, ki ti je vse prinešeno na pladnju, vse mora biti instantno in isto sekundo..si poosebitev kaj je vse narobe s tem svetom..

Zamisli se nad sabo..

Zamisli se nad sabo..

Zgodovina sprememb…

internet_txt ::

Slovenija se mora zgledovat po modernih evropskih državah: mesto je treba zgradit za ljudi, ne za avte. Neverjetno kaj je možno dosežt z pravilnim planiranjem mesta:

Utrecht: Planning for People & Bikes, Not for Cars

Zgodovina sprememb…

internet_txt ::

Gužvanje z avtomobili po mestu je polom kar se tiče pretočnosti prometa. Treba je spraviti čim več ljudi na uro skozi ulice in avto je PORAZNO SLABA izraba prostora (v veliki večini avtomobilov je samo en človek!):

Zgodovina sprememb…

internet_txt ::



Poraba prostora za transportirati 60 ljudi:
kolo: 75 m2
avto: 1000 m2 !!

Zgodovina sprememb…

internet_txt ::

Mato989 je izjavil:

internet_txt je izjavil:

Govorim ti da če hočeš izboljšat ozračje prenehaj uporabljat internet in računalnik... ker drugač si to kar preganjaš, nekdo ki uničuje zdravje drugih z uporabo tehnike


Lejga še kar ne dojameš..ni res kar praviš. Računalnik imaš tudi ti. Torej tukaj sva izenačena. Ti greš 100 m stran z avtom, jaz ne (jaz grem z avtom samo takrat kadar drugače ne gre, ne pa za vsako figo), torej ti povzročaš mnogo večjo obremenitev okolja od mene. Preprosto se gre za to da je treba zmeraj tehtati koliko določena stvar onesnaži na eni strani in kakšen benefit prinese na drugi strani. In onesnaževanje zaradi računalnika in interneta je relativno majhno, zaradi avta znotraj mest pa OGROMNO. Zaradi računalnika se ne dala masovno škoda na javnem zdravju, zaradi avta znotraj MESTA kjer so koncentracije strušenih snovi v zraku alarmantne pa SE DELA masovna škoda na javnem zdravju! Zaradi interneta ljudje ne umirajo, zaradi nepotrebne uporabe avta pa! In to da greš ti za 100 metrov do banke stran z avtom pač NI RACIONALNO in bi lahko šel peš/s kolesom/s skirojem in ne bi bil zato čisto nič prikrajšan! In to je to kar ti ne dojameš! Te dve stvari sploh nista primerjivi. Gre se za cost/benefit razmerje. Ti benefita ne boš imel prav nič manjšega če boš šel 100 metrov stran na banko z kolesom (še večji benefit boš imel ker se boš malo razgibal), ampak COST v obliki škode na okolje pa boš MOČNO znižal ker ne boš po nepotrebnem uporabil avta. Torej benefit maš enak, cost MOČNO znižaš. Torej to se ful splača. Preprosto se gre za cost/benefit razmerje in na splošno v življenju je tako in to je stvar ki jo ti ne dojameš..



Torej po domace ti hoces da grem jaz na tvoj nivo onesnazevanja ti pa noces it na nivo domorodca v amazonu, ker on pa manj od tebe onesnazuje


Ne, nisi razumel... preberi še enkrat..

Preprosto gre za to da je treba se uporabi avta izogniti tam kjer se da in ga uporabiti samo tam kjer ne gre drugače. In noben ne more resnega obraza trditi, da je pol kilometra do banke racionalna uporaba avta, ki je v osnovi 2000 kil težka kovinska škatla, ki transportira 80 km težkega človeka.. tukaj se gre za to da performansa ne zgubiš nič, cost v obliki škode za okolje pa znižaš DRASTIČNO (ne samo da performansa z skirojem ne zgubiš, celo pridobiš ga: celo prej si s skirojem kot z avtom znotraj mesta, pol kilometra imaš z skirojem v eni minuti od vrat do vrat, pri avtu pa skupaj vsaj 5 minut (da prideš do avta, vožnja, stanje na semaforjih/kolonah in da avto parkiraš), Ker problem je ravno mesto, ravno v mestu so alarmantne koncentracije strupenih snovi v zraku, sej izven mest drugje po državi ni tega problema.. ravno v mestu je problem, ker je relativno majhen plac ki se ne prelufta. Ni se treba it drastičnih ukrepov in amazoncev. Dovolj so že enostavni in preprosti ukrepi: kot je "park and go", recimo da bi se folk pripeljal do avtocestnega obroča z avtomobili, parkiral, iz pritljažnika vzel elektični skiro in tisti 5 minut vožnje opravil z skirojem (namesto 15 minut z avtom). Tako preprosto je.. Ali pa da Ljubljančan do 2 km oddaljenega šihta se ne bi gužval z avtom, ampak bi vzel skiro in bil v parih minutah tam..

Kdor bi pa hotel v center z avtom pa bi imel to opcijo če bi plačal dnevno karto 10 EUR, tako kot imajo v modernih mestih, recimo v Londonu. Torej možnost za nujne primere bi bila. Denar iz kart bi se namenil za izboljšave javnega prometa. Lastniki električnih vozil bi seveda bili opročeni plačila karte, ker ne slabšajo kvalitete zraka v mestu. Ostali pa pač po sistemu P+R: Parkiraj in se pelji @ Wikipedia

Dragonzza00 ::

V New Jerseyu so v samo enem letu zgradili celotno "ornk" kolesarsko infrastrukturo v mestu. Če oni lahko, lahko tudi Ljubljana. Treba se je sam lotit. 8-)

Zgodovina sprememb…

kuall ::

internet_txt je izjavil:

verjetno si nek mamin sinček, ki ti je vse prinešeno na pladnju, vse mora biti instantno in isto sekundo..si poosebitev kaj je vse narobe s tem svetom..

Zamisli se nad sabo..

:))
Če si normalen in prijazen človek poveš o čem je tema v prvih sekundah, ne pa da moram zgubljat čas s tvojimi clickbait forami, ki se si jih naučil od drugih in jih zdaj posnemaš pa še veš ne zakaj to delaš. Oni že vedo zakaj: da bi pridobili oglede in denar ampak ti tega ne rabiš, delaš podzavestno.

Podobna fora je, ko ti nek sodelavc priredi nek monolog in bistvo skrije tam nekje v 15 minuti, namesto da bi v prvi minuti povedal bistvo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

internet_txt ::

kuall je izjavil:

internet_txt je izjavil:

verjetno si nek mamin sinček, ki ti je vse prinešeno na pladnju, vse mora biti instantno in isto sekundo..si poosebitev kaj je vse narobe s tem svetom..

Zamisli se nad sabo..

:))
Če si normalen in prijazen človek poveš o čem je tema v prvih sekundah, ne pa da moram zgubljat čas s tvojimi clickbait forami, ki se si jih naučil od drugih in jih zdaj posnemaš pa še veš ne zakaj to delaš. Oni že vedo zakaj: da bi pridobili oglede in denar ampak ti tega ne rabiš, delaš podzavestno.

Podobna fora je, ko ti nek sodelavc priredi nek monolog in bistvo skrije tam nekje v 15 minuti, namesto da bi v prvi minuti povedal bistvo.


Sem normalen in prijazen, ampak povedal pa ne bom, ker je namen da se komentira in ogleda posnetek! Zakaj se boš vprašal? Zato ker je tako dobro razložen. Če bi sam povedal ne bi ti mogel tako dobro predstaviti bistva, zato sem ti prilepil posnetek. To da zraven nisem napisal o čem je posnetek je narejeno nalašč z namenom da se filtrira trole, ki bi kar nekaj na pamet pisali, posnetka pa sploh pogledali nebi (ti si izjema ki je nekako zaobšel ta filter). Če hočeš kaj pametnega povedati potem poglej posnetek, se splača ker je res zanimiv. Če pa si len k fuks in se ti ne da gledat posnetka, potem pa tako ali tako nima smisla da kaj komentiraš, ker ne boš nič pametnega povedal (seveda, kako pa bi, če pa sploh ne veš o čem teče tema).

internet_txt ::

Poglejte kaj vse povzročajo fosilni avtomobili: glejte od 4:20 naprej. So zelo strnjene in na kratko in jasno predstavljene imformacije. Pa ni samo to da povzročijo 4.000.000 smrti vsako leto, predvsem je bistveno povedat to da vsem prebivalcem povzročijo močno zmanjšano kakovost življenja: povzročajo trajno škodo na možganih in zmanjšane miselne sposobnosti, zavrejo razvoj pri otrocih, povzročajo motnje dopaminskega sistema in s tem depresijo, manjšo raven energije, povzročajo motnje živčnega sistema ipd. Torej tudi če te ne ubije imajo ogromno škodo in zmanjšano kakovost življenja...PM2,5 delci ki jih spuščajo avtomobilski izpuhi se dobesedno nabirajo in kopičijo v možganih, ker so tako manjhni delci da lahko prestopijo krvno možgansko pregrado..

Vse to je bilo dokazano z znanstvenimi raziskavami ki sem jih objavil nekaj postov višje (4. feb 2021, 15:12:42), kogar zanima naj si prebere.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

V tujini ne samo, da plužijo sneg s kolesarskih stez. Tudi solijo ne, kot to delajo pri nas.

Pri nas ti sol požre vozilo, naj bo to kolo ali pa avto.

Torej, rešit je treba tudi ta problem.

Spxy ::

Cestne takse za kolesa, pa bo sredstev za urejanje kolesarskih stez :))

internet_txt ::

Spxy je izjavil:

Cestne takse za kolesa, pa bo sredstev za urejanje kolesarskih stez :))


Tvoj sarkazem je brezmejen. :)) Da te ne bo kdo slučajno še resno vzel. Študije so pokazale da vsak opravljen kilometer z avtomobilom državo STANE 0,11 EUR, za vsak opravljen kilomer s kolesom pa država DOBI 0,18 EUR. Torej z avtomobili država zgublja, z kolesarjenjem pa dobiva. S kolesarjenjem država pridobi zaradi zmanjšanega stroška za zdravstveno blagajno, manj bolniških odsotnosti z dela in bolje produktivnosti ljudi ki kolesarijo v primerjavi z tistimi ki ne. Z avtomobili pa država zgublja zaradi onesnaženega zraka in ostalih škodljivih zadev.

https://www.researchgate.net/publicatio...

Tudi ostale študije najdejo podobno: država z kolesarjenjem pridobiva denar ker so ljudje bolj zdravi, z avtomobli ga pa zgublja!

https://medium.com/strava-metro/whats-t...



Torej večja kot je uporaba koles: BOLJ se državi to splača! (kar je tudi logično če znaš uporabljati možgane). Z uvedbo cestnih taks bi zmanjšal količino kolesarjenja kar pomeni da bi imela država dvojni udarec zaradi tega: večjo škodo zaradi avtov + manjši benefit zaradi zdravja dobiva od kolesarjev. Torej če bi država uvedla cestno takso za kolesa bi dobila MANJ denarja (bi POSLABŠALA svoje finančno stanje).

Zgodovina sprememb…

internet_txt ::

Evo ta slika povzame celoten point ki ga govorim že celo temo:

internet_txt ::

Torej treba je zrihtat kolesarske steze iz davkoplačevalskega denarja ker dobre kolesarske steze prinesejo večje število kolesarjev kar povzroči da:

1. Bodo prometni zamaški z avtomobili manjši, čas potovanja z avtomobili se bo zmanšal. Vsak ki gre s kolesom namesto z avtom pomeni en avto na cesti manj. Ko je teh avtov 40.000 toliko kot je kolesarjev poleti V Ljubljani glede na meritve je razlika DRASTIČNA. Zadeva seveda ne gre linearno: že majhen upad števila avtomobilov DRASTIČNO zmanjša prometne zamaške. Delana je bila študija da že 5 % manj avtomobilov na cesti zmanjša prometne zamaške in čas potovanja z avtomobilom za več kot 25 %.

2. Z vsakim prevoženim kilometrom z kolesom država PRIŠPARA ogromno denarja zaradi zmanjšanih stroškov za zdravstveno blagajno (ljudje ki kolesarijo v povprečju državo preko zdravstvene blagajne pač stanejo precej manj), ter na računa manjšega števila bolniških odsotnosti.

Zgodovina sprememb…

internet_txt ::

Tale graf na sliki in video spodaj pojasni zadevo v nulo! :)



starfotr ::

Seveda omejitve za električne avte ne bi bilo.

Ker ne zaplinjujejo mesta.

Ni problem zaplinjevanje mesta. Problem je gneča in hrup. Tudi električni povzročajo hrup.

internet_txt ::

starfotr je izjavil:

Seveda omejitve za električne avte ne bi bilo.

Ker ne zaplinjujejo mesta.

Ni problem zaplinjevanje mesta. Problem je gneča in hrup. Tudi električni povzročajo hrup.


Glavni problem je zaplinjevanje mesta. Hrupa električni povzročajo precej manj. Tako da zaenkrat je smiselno da imajo električni oprostitev. Ko pa bo električnih avtov 50 % vseh avtov, takrat se bi morda splačalo razmisliti da se tudi za električne uvede neka plačlljiva dnevna karta, morda recimo samo 2 €, fosilni avti pa 10 € na dan. Zaenkrat pa je prav da se električno mobilnost spodbuja tudi na ta način, ker ko nekdo enkrat kupi električni avto, ga uporablja tudi povsod drugje, ne samo v mestu in to za državo prinaša prednosti.

starfotr ::

EVs are 4-5 dB less noisy than similar ICEs at low speed. At about 30 km/h the difference in emitted noise is not significant. EVs are 2-4 dB less noisy than ICEs at low speed.

Še vedno je težava gneča, ki jo narediš s prisotnostjo vozila na cesti v mestu.

Če se gremo tvoj sistem, potem pričakujem s plačilom vstopnice za mesto, da vsak kolesar dobi 10 eur na dan iz pobranih vstopnic, ker se vozi s kolesom po mestu in vsak pešec 15 eur na dan, javni prevoz pa je zastonj. Deal?

internet_txt ::

EVs are 4-5 dB less noisy than similar ICEs at low speed. At about 30 km/h the difference in emitted noise is not significant. EVs are 2-4 dB less noisy than ICEs at low speed.


Glavna prednost električnih avtov z vidika vplivov na okolje je to da ne onesnažujejo zraka v mestu, manjši hrup je samo dodaten bonus. Seveda imajo električni avti še veliko drugih prednosti: 4 do 5x večji izkoristek, 5 do 7x manjši strošek za gorivo, mnogo cenejše vzrževanje, manjša cena lastništva na dolgi rok, boljše pospeške in boljša karakteristika navora in nižje težišče so glavne izmed njih.

Še vedno je težava gneča, ki jo narediš s prisotnostjo vozila na cesti v mestu.


Nisi razumel kaj sem ti povedal. Glavna težava je onesnaževanje zraka od dizelskih in bencinskih avtov. Glede gneče pa: trenutno je električnih avtov v Sloveniji pod 1 % vseh. To pomeni vsak stoti. Če gre vsak stoti avto v mesto ne bo nobene gužve. Dokler je delež električnih avtov pod recimo 30 % jim lahko dovolimo v mesta brez da bi se naredila gužva in to je bil moj point.

Če se gremo tvoj sistem, potem pričakujem s plačilom vstopnice za mesto, da vsak kolesar dobi 10 eur na dan iz pobranih vstopnic, ker se vozi s kolesom po mestu in vsak pešec 15 eur na dan, javni prevoz pa je zastonj. Deal?


Deal. 8-) Zneske boš morda moral malo prilagoditi da bo bilanca štimala, ampak drugače pa DEAL! 8-)

Zgodovina sprememb…

lemur233 ::

Invictus je izjavil:

Obstajajo tudi poceni kiti za predelavo v električno kolo...


to si lahk sam na japonskem dovolijo, pr nas te bo pa inšpekcija pohopsala. Kitov se pri nas ne pobija.

internet_txt ::

lemur233 je izjavil:

Invictus je izjavil:

Obstajajo tudi poceni kiti za predelavo v električno kolo...


to si lahk sam na japonskem dovolijo, pr nas te bo pa inšpekcija pohopsala. Kitov se pri nas ne pobija.


Ne te ne bo. Kiti za predelavo v električno kolo so popolnoma legalni! (Večina njih). Plus to nihče ne preverja ker ni potrebe za to. (Se mi zdi da si trol, pa vendar napišem da ti ne bo kdo še slučajno verjel. :D )

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

internet_txt je izjavil:

EVs are 4-5 dB less noisy than similar ICEs at low speed. At about 30 km/h the difference in emitted noise is not significant. EVs are 2-4 dB less noisy than ICEs at low speed.


Glavna prednost električnih avtov z vidika vplivov na okolje je to da ne onesnažujejo zraka v mestu, manjši hrup je samo dodaten bonus. Seveda imajo električni avti še veliko drugih prednosti: 4 do 5x večji izkoristek, 5 do 7x manjši strošek za gorivo, mnogo cenejše vzrževanje, manjša cena lastništva na dolgi rok, boljše pospeške in boljša karakteristika navora in nižje težišče so glavne izmed njih.

Še vedno je težava gneča, ki jo narediš s prisotnostjo vozila na cesti v mestu.


Nisi razumel kaj sem ti povedal. Glavna težava je onesnaževanje zraka od dizelskih in bencinskih avtov. Glede gneče pa: trenutno je električnih avtov v Sloveniji pod 1 % vseh. To pomeni vsak stoti. Če gre vsak stoti avto v mesto ne bo nobene gužve. Dokler je delež električnih avtov pod recimo 30 % jim lahko dovolimo v mesta brez da bi se naredila gužva in to je bil moj point.

Če se gremo tvoj sistem, potem pričakujem s plačilom vstopnice za mesto, da vsak kolesar dobi 10 eur na dan iz pobranih vstopnic, ker se vozi s kolesom po mestu in vsak pešec 15 eur na dan, javni prevoz pa je zastonj. Deal?


Deal. 8-) Zneske boš morda moral malo prilagoditi da bo bilanca štimala, ampak drugače pa DEAL! 8-)


V bistvu najbrž še nisi videl te slike:


Če ti odstraniš osebna vozila iz mesta (nima veze ICE ali EV), je to velik doprinos. Sam avto je problem, ne pa vrsta pogona. Če bi imeli 100 % CNG vozila, onesnaženost sploh ne bi bil problem. Problem v mestih so dizli, ki se vozijo do 5 km (torej meščani sami in ne dnevni migranti). No, saj bencinski tudi niso dosti boljši za tako razdaljo, vendar dizli so mnogo slabši glede tega.

Problem je, ker bodo vstopnice za vstop v mesta pobirali, ne bodo pa vračali denarja. Isto, kot se dogaja, ko pobirajo parkirnino, tudi na gradbenih jamah, ne vlagajo pa nič nazaj. Na primer, NUK2 bi lahko že zdavnaj naredili, po moje samo iz parkirnin, ki parkirajo na gradbeni jami. Če malo karikiram. Pa tega denarja nikoli ne bo nazaj.

Ni namensko pobrano, vse gre v skupno malho in potem se izgubi.

Tudi LPP ni nič cenejši, ker so noter reklame, pa reklame na postajah itd. O tem govorim, samo pobirajo denar, ne vračajo pa nič nazaj. Tega ne bi smeli delat. Namesto, da bi bil vstop/izstop na vseh vratih, kot je to praksa povsod, pri nas je pa problem, ker so terminali očitno predragi, da bi še dodatna 2 ali 3 montirali v bus. Ali pa celo na postajo, namesto v bus.

Skratka, pri nas je mobilnost ena sama neumnost, brez strategije.

Cilj bi moral biti izgon osebnih vozil iz mest.

internet_txt ::

V bistvu najbrž še nisi videl te slike:


Kako da ne?! :)) Če sem jo pa par postov nazaj objavu. :)) Si ti sploh prebral celo temo? Zgleda ne..poglej post ob 5. feb 2021, 13:02:14.


Če ti odstraniš osebna vozila iz mesta (nima veze ICE ali EV), je to velik doprinos. Sam avto je problem, ne pa vrsta pogona. Če bi imeli 100 % CNG vozila, onesnaženost sploh ne bi bil problem. Problem v mestih so dizli, ki se vozijo do 5 km (torej meščani sami in ne dnevni migranti). No, saj bencinski tudi niso dosti boljši za tako razdaljo, vendar dizli so mnogo slabši glede tega.


Tolk stvari si narobe povedal da je joj. Gremo po vrsti.

Če ti odstraniš osebna vozila iz mesta, je to velik doprinos.



Drži.

(nima veze ICE ali EV)


Ni res! Pa še kako ima veze! EV-ji vsaj zaplinjujejo mesta z strupenimi izpuhi ne, kar je bistveno!

Sam avto je problem, ne pa vrsta pogona.


Za onesnaženost je problem vrsta pogona. Za gužvo ni važna vrsta pogona. Štekaš? :) EVji z svojim 1 procentnim deležem ne morejo narediti gužve (fizično to ni mogoče).

Če bi imeli 100 % CNG vozila, onesnaženost sploh ne bi bil problem.


Bi bila problem, although veliko manjši problem. CNG ravno tako onesnažujejo zrak v mestu, vendar znantno manj. Električni ga pa nič. Poglej si izpuste za CNG tukaj in jih primerjaj z dizlom:

https://www.glpautogas.info/documentos/...








Problem v mestih so dizli, ki se vozijo do 5 km (torej meščani sami in ne dnevni migranti).


Ti so največji problem. Ampak velik problem so tudi ogreti dizli od dnevnih migrantov. Malo manjši problem, ampak še vedno problem so tudi bencinarji (ogreti ali ne).

No, saj bencinski tudi niso dosti boljši za tako razdaljo, vendar dizli so mnogo slabši glede tega.


Približno drži. Je pa treba povedat da so bencinarji dosti boljši od dizlov kar se onesnaževanja tiče.

Ni namensko pobrano, vse gre v skupno malho in potem se izgubi.


Tle bi se pobran denar porabil za izboljšanje cest in javnega probmeta v mestu, nič se ne bi izgubil.

Problem je, ker bodo vstopnice za vstop v mesta pobirali, ne bodo pa vračali denarja. Isto, kot se dogaja, ko pobirajo parkirnino, tudi na gradbenih jamah, ne vlagajo pa nič nazaj.


Tudi če bi se to res zgodilo, bi bil glavni namen ki je zmanjšanje števila avtomobilov v mestu in z tem rešenje problema gužve in onesnaževanja še vedno rešen. Sooo: mission accomplished.

Na primer, NUK2 bi lahko že zdavnaj naredili, po moje samo iz parkirnin, ki parkirajo na gradbeni jami.


NU2 je super kar se tiče onesnaževanja ker zraka ne onesnažuje. Ampak problem NUK2 je drugje: rabimo 10 miljard da ga zgradimo. Za 3x manjši denar raje zgradimo hidroelektrarne ki so ravno tako zelo ekološke, njihova cena izgradnje je nižja za isto količino proizvedene energije in kar je glavno: CENA elektrike iz njih je 2x nižja kot iz nuklerarke (poceni elektriko delajo).




Tudi LPP ni nič cenejši, ker so noter reklame, pa reklame na postajah itd. O tem govorim, samo pobirajo denar, ne vračajo pa nič nazaj. Tega ne bi smeli delat. Namesto, da bi bil vstop/izstop na vseh vratih, kot je to praksa povsod, pri nas je pa problem, ker so terminali očitno predragi, da bi še dodatna 2 ali 3 montirali v bus. Ali pa celo na postajo, namesto v bus.

Skratka, pri nas je mobilnost ena sama neumnost, brez strategije.


Se strinjam. LPP je predrag. MOral bi bit zastonj ali pa simboličnih kakšnih 0,3 EUR za karto maksimum!

Cilj bi moral biti izgon osebnih vozil iz mest.


Se strinjam. Pa vendar električna vozila rešujejo problem onesnaženja kar je bistveno glede zdravja ljudi! Dokler je delež pod recimo 30 % (kar bo vsaj še 5 let) pa tudi gužve ne povzročajo, torej to takrat ni problema.

Zgodovina sprememb…

1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19930609 (20695) jb_j
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14222501 (15328) zmaugy

Španija omejuje hitrost na 30km/h (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
47937725 (27446) SansoteW
»

24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22837614 (33492) c3p0
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22552453 (45742) BigWhale

Več podobnih tem