» »

Španija omejuje hitrost na 30km/h

Španija omejuje hitrost na 30km/h

««
9 / 10
»»

oddiinek_rar ::

Seveda razumem. Ampak v praksi pa to ni tako kot praviš. Dejanska proizvodnja je večja od porabe, tako čez dan, kot ponoči. Dejstvo je da imaš tudi ponoči zadosti omrežnih zmogljivosti za filanje vseh miljona avtov.

https://www.eles.si/prevzem-in-proizvod...

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Povprečen sodoben avto, ki si ga slovenec privošči ima doseg 200 kilometrov poleti in 120 pozimi. in večina, ki jih poznam polni avto med službenim časom, ker doma predolgo traja. Pripelješ se v službo in priklopiš avto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

oddiinek_rar ::

Ni res. MG5 stane 24 jurjev po subvenciji, kar je približno povprečna cena novega dizelskega avtomobila v Sloveniji. In ta MG5 ima 330 km dosega poleti in 240 km dosega pozimi. To je več ko zadosti, glede na to da povprećen Slovenec na dan prevozi 35 km.

in večina, ki jih poznam polni avto med službenim časom, ker doma predolgo traja.


Kako predolgo traja?! Twingo se ti doma nafila v dobri uri. Tudi MG5 se ti doma nafila od praznega do čisto polnega čez noč. Celo Tesla se ti napolni od praznega do polnega čez noč. Za čez dan imaš zadosti dosega. Ne pozabi: povprečno Slovenec na dan naredi samo 35 km.

WizzardOfOZ ::

Če bi bilo to res, kar trdiš in če bi bila proizvodnja res višja, bi to pomenilo, da jo proizvedemo več, kot je porabimo. Zakaj jo potem 48% uvozimo?

Ker jo čez dan poleg domače proizvodnje še uvažaš, da zagotoviš dovolj elektrike za vse. Ponoči jo pa sam proizvajaš, brez uvoza.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

oddiinek_rar ::

Ker jo uvažamo od enih in direktno izvažmo naprej k drugim. Zakaj to delamo? Za dobiček. Thats it. In kje je vir da jo ponoči ne uvažamo? Tudi če jo res ne uvažamo ponoči je to zato ker imaš jesrsko krško ki ti zmeraj ven buta 700 MW in se jo ne ugaša. Če bi bila potreba bi jo lahko tudi ponoči uvažali če bi tako hoteli.

Gre se za to da NE ne bi rabili uvažat čisto nič, lahko bi proizvedli zadosti že z današnjimi elektrarnami. Uvažamo pa zato ker se to ekonomsko splača, ker je cena elektrike v trenutnu uvoza par v sosednjih državah cenejša kot pa naša lastna proizvodna cena. Zato uvažamo.

Sicer pa tole je ELES, ornk kredibilen vir;

https://www.eles.si/prevzem-in-proizvod...

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

MG so kitajska jajca za debile. Narejen je tako slabo, da bo 20% lastnikom zagorel doma, ko ga bodo filal, pa bodo še bajto zgubil.
Subvencije so bile lansko leto visoke, letos bodo pol manjše. Jaz pa upam, da jih ukinejo, ker je to kraja davkoplačevalskega denarja.

Ne twingo se ne nafila v eni uri, ampak traja konkretno dlje. Tudi za kono trdijo, da se v 50 minutah nafila na 80% baterije, pa ti lahko iz prve roke zatrdim, da je to laž (mogoče se v laboratoriju ob hlajenih baterijah, vse ostalo je pa zavajanje ljudi). Tudi tesla rabi konkretno več kot eno noč na domači polnilnici.

oddiinek_rar je izjavil:

Ker jo uvažamo od enih in direktno izvažmo naprej k drugim. Zakaj to delamo? Za dobiček.


Zato, da imaš lahko subvencije za elektro avtomobile in poceni elektriko. Drugače bi plačeval za elektriko tok, da si nebi upal luči ponoč pržigat, hrano bi imel pa ba okenski polici spravljeno pozimi, hladilnik pa izklopljen.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

oddiinek_rar ::

MG so kitajska jajca za debile. Narejen je tako slabo, da bo 20% lastnikom zagorel doma, ko ga bodo filal, pa bodo še bajto zgubil.


Ni res. To reče samo debil ki MG avta še nikoli videl ni. MG dela odlične in zelo kakovostne avtomobile. Check here:



Subvencije so bile lansko leto visoke, letos bodo pol manjše. Jaz pa upam, da jih ukinejo, ker je to kraja davkoplačevalskega denarja.


Subvencija je bila prej 6000 EUR, sedaj je 4500 EUR. Ni to pol. Sicer pa lastnik električnega avta država stane MANJ kot pa lastnik dizelskega avta, kljub subvenciji. Državi se splača dajat subvecije za električne avte, ker tako profitira.

Ne twingo se ne nafila v eni uri, ampak traja konkretno dlje.


Se. Ima 22 kW AC polnjenje in 21,3 kWh baterijo:
https://ev-database.org/car/1270/Renaul...

V praksi se fila 1 uro in 15 minut kar je zabeleženo tudi na zgornji strani.

Tudi za kono trdijo, da se v 50 minutah nafila na 80% baterije, pa ti lahko iz prve roke zatrdim, da je to laž (mogoče se v laboratoriju ob hlajenih baterijah, vse ostalo je pa zavajanje ljudi).


Kona dejansko rabi 50 minut da se nafila do 80 % baterije. Vodno hladjenje baterije pa ima in Kona nima nobenega "rapidgejta". Check:



Tudi tesla rabi konkretno več kot eno noč na domači polnilnici.


Tesla model 3 ima 72,5 kWh baterijo. Na 11 kW se nafila v manj kot 7 urah. Torej se nafila čez noč. V eni noči da ne bo pomote.

Zato, da imaš lahko subvencije za elektro avtomobile in poceni elektriko. Drugače bi plačeval za elektriko tok, da si nebi upal luči ponoč pržigat, hrano bi imel pa ba okenski polici spravljeno pozimi, hladilnik pa izklopljen.


S tem da si pozabu povedat da je elektrika proizvedena z domačo sončno elektrarno 4x cenejša na kWh kolikor je pa cena iz omrežja. Jako poceni tale omrežna elektrika ja..

A ti še neki povem: cena elektrike bi lahko bila precej nižja če ne bi zgradil teš6, ker dela samo izgubo, po 200 miljonov evrov izgube!

Za kakovost MG5 avta se prepričaj tukaj na 6:30. JASNO je povedano da je izredno kakovostno narejen, na enaki ravni kot pa evropski avtomobili (celo boljše kot Renault Zoe):

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Pišeš bedarije. Večina ljudi doma ne bo imelo 11kW ali pa 22kW polnilnice, ampak 3.6kW. Torej se bo twingo polnil 8 ur, kona 16 ur in tesla 24 ur. Ti gledaš najbolj idealne primere, v resničnem življenju si pa za v peskovnik k otročkom, ker res nimaš pojma, kaj realno življenje sploh je.
Zato ne verjamem, da si sploh že končal srednjo šolo. Definitivno živiš pri mami in elektro skiro si pa dobil za novo leto od fotra in mat.

MG so jajca, sešvasan skupaj je tako, da dobro da luknjastih cestah ne razpade, zvari so tko 3cm dolg zvar, potem 5cm nič, pa spet 3cm zvara. Jaz s takim avtom niti na makadam nebi upal. Ko ga bo novi lastnik kupil, bo pomoje silikon moral vzet, pa po vseh zvarih potegnit, da mu avto ne bo puščal.
To bo po letu vožnje začelo razpadat. Pa tok kot notri v tem avtu vse škripa tut v starem golfu 1.6 TDI ni (pa sem se vozil s takim, ki ni imel 200km za sabo).

Zdej pa res lahko noč. Dost mam maminih sinčkov, k še izpita za avto nimajo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

oddiinek_rar ::

Ni res. Ne pišem bedarij. Večina ljudi lahko ima 11 kW polnilnice. 11 KW polnilnica je zadosti da napolni za 500 km dosega čez noč by the way. Večina ljudi tudi ne dela veliko kilometrov. 3,6 kW polnilnica ti čez noč napolni 36 kWh, kar je za 200 km. Povprečen Slovenec pa na dan naredi samo 35 km.

Evo polnilni čas za Teslo v praksi 7 ur in 30 minut. To je čez noč od praznega do čisto polnega in za 500 km dosega vsako noč.

Vir; https://ev-database.org/car/1321/Tesla-...

Zato ne verjamem, da si sploh že končal srednjo šolo. Definitivno živiš pri mami in elektro skiro si pa dobil za novo leto od fotra in mat.


Končan imam faks. Ne živim pri mami, lahko greva stavit. Električni skiro pa sem kupil z svojim lastnim denarjem na Mimorste za 349 EUR. Lahko ti pokažem izpisek iz banke ter računa na mailu.

MG so jajca, sešvasan skupaj je tako, da dobro da luknjastih cestah ne razpade, zvari so tko 3cm dolg zvar, potem 5cm nič, pa spet 3cm zvara.


TI se res ne spoznaš. Temu se reče točkovno varjenje in tako so narejeni vsi avtomobili, tudi avtomobili evropskih proizvajalcev! TI MG-ja od blizu še videl nisi.

Jaz s takim avtom niti na makadam nebi upal.


Deludni predsodki so tole prijatelj..

Ko ga bo novi lastnik kupil, bo pomoje silikon moral vzet, pa po vseh zvarih potegnit, da mu avto ne bo puščal.
To bo po letu vožnje začelo razpadat.Pa tok kot notri v tem avtu vse škripa tut v starem golfu 1.6 TDI ni (pa sem se vozil s takim, ki ni imel 200km za sabo).


MOtiš se. Te težave si si izmislil o njih ne poroča noben lastnik MG-ja. Je izredno kakovostno narejen avtomobibil.

Zdej pa res lahko noč. Dost mam maminih sinčkov, k še izpita za avto nimajo.


MOtiš se o meni, tako kot se motiš o vsem kar si povedal. Upam da te bo enkrat srečala pamet. Lahko noč.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

oddiinek_rar je izjavil:

Večina ljudi lahko ima 11 kW polnilnice.


Večina ljudi v sloveniji ima enofazni prključek, kar pomeni pod 7.5kw za napajanje komplet vsega. To pomeni, da boš imel mogoče 3.6kW polnilnico al pa še to ne in boš moral na javni polniti. Ne privzeti, da lahko polnijo s 7.5kW, ker ne morejo. skrinja, hladilnik in ostalo se mora tudi napajat. In ko še sešteješ polnilce telefonov, računanikov,... Prideš do zanimivih cifer.
Samo nekateri to zanalašč spregledate.

Tudi v vasi (recimo petnajstih hiš), do katere pride elektrika po enem kablu na kostanjevihdrogih), ne bodo pri vsaki hiši istočasno polnili elektro avtomobila.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

solatko ::

Kaj, ko bi tale dvoboj prešaltala v novo temo ali pa naj modi to zaprejo!
Totalno offfffffffffff topic.
Delo krepa človeka

mancini ::

Ce so HE tako super, zakaj je drzava 2019 prekinila postopke za HE gradnje na Muri.
In zakaj jih nikjer ne gradimo, ceprav so vedno kaksne pobude v to smer.

solatko ::

Z omejitvami na 30, bojo mesta še bolj onesnažena. Problem niso meščani, temveč promet, ki se vsako jutro in popoldan, zgosti zaradi tistih, ki se pripeljejo v službe. Drage dovolilnice, P+R, bi naredilo precej več za prometno varnost v naseljih, kot omejitev 30. Mestni promet po vseh naseljih, kjer nimajo pasov za mestni promet, je problematičen zaradi gneče osebnih vozil ekonomskih migrantov.
Delo krepa človeka

Cravedrin ::

WizzardOfOZ je izjavil:

oddiinek_rar je izjavil:

Večina ljudi lahko ima 11 kW polnilnice.


Večina ljudi v sloveniji ima enofazni prključek, kar pomeni pod 7.5kw za napajanje komplet vsega. To pomeni, da boš imel mogoče 3.6kW polnilnico al pa še to ne in boš moral na javni polniti. Ne privzeti, da lahko polnijo s 7.5kW, ker ne morejo. skrinja, hladilnik in ostalo se mora tudi napajat. In ko še sešteješ polnilce telefonov, računanikov,... Prideš do zanimivih cifer.
Samo nekateri to zanalašč spregledate.

Tudi v vasi (recimo petnajstih hiš), do katere pride elektrika po enem kablu na kostanjevihdrogih), ne bodo pri vsaki hiši istočasno polnili elektro avtomobila.


Najprej opomba: oknček za komentiranje je spet izginil zaradi buga na Slotechu, tako da nisem mogel komentrirat.

Ni res, večina hiš ima trofazni priključek (v hišah v Sloveniji po statistikah živi 70 % prebivalcev). Tudi večina blokov ima trofaznu priključek.
2. Ampak ajde dajmo za tiste ki imajo enofaznega. 7,5 kW za vse. Hladilnik ko laufa ima moč 100 W kar je 0,1 kW, skirnja ko laufa je moč 0,13 kW, računalnik kot laufa je 0,2 kW, polnilec telefonov 5x je 0,06 W. Skupaj porabniki so torej skupaj je če zaokoroćimo navzgor 0,5 kW. To pomeni da 7,25 kW ostane. Vse te porabe seveda uravnana pametna polnilnica ki zniža moč polnjenja v koliko se poraba poveča in nato ko poraba pade spet poveča nazaj (nevem kdo sredi noči si pogreje čaj v mikrovalovki).

Torej izračunajmo:
P= 7,25 kW
Čas je 10 ur.

W = 7,25 x 10 = 72,5 kWh

72,5 kWh je ravno velikost baterije pri Tesli model 3, kar ti da 500 km dosega VSAK DAN. Povprečen Slovenec pa na dan naredi komaj 35 km glede na statistike. Torej se da. Če bi izjemoma kdaj šel na dolgo pot maš pa javne polnilnice (za tiste par procentov filanj).

Tudi v vasi (recimo petnajstih hiš), do katere pride elektrika po enem kablu na kostanjevihdrogih), ne bodo pri vsaki hiši istočasno polnili elektro avtomobila.


Će lahko dandanes vsi istočasno kuhajo ali grejejo sanitarno vodo za tuširat, potem lahko tudi vsi istočasno polnijo električni avto.

mancini je izjavil:

Ce so HE tako super, zakaj je drzava 2019 prekinila postopke za HE gradnje na Muri.
In zakaj jih nikjer ne gradimo, ceprav so vedno kaksne pobude v to smer.


Zakaj je država prekinila postopke gradnje na Muri: zaradi fake okoljevarstvenikov in ostalih lobijev ki bi raje proizvajali električno energijo ( lobij termoelektrarn). Ker dejstvo je več kot imaš hidroelektrarn, manj mora teš proizvesti in manj energije lahko proda.

Hidroelektrarne imajo eno najnižjih cen proizvodnje električne energije, naj jih naštejem:

Hidroelektrarne: cena okoli 20 EUR na MWh
Jedrska Krško: Okoli 40 EUR na MWh
Termoelektrarna teš6: okoli 85 EUR na MWh

Hidroelekrarne ne onesnažujejo, hrati pa proizvedejo zelo malo CO2:


Ne me narobe razumet: vsekakor hidroelektrarne niso idealne, je pa dejstvo da so en najbolj ekoloških virov proizvodnje elektrike kar jih imamo in hkrati en najbolj poceni virov.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

m0LN4r ::

Ni problema. Samo potem PLAČAJ za vso škodo na zdravju ki jo z svojim avtomobilom povzročiš.
Moje zdravje je povsem vredu, zahvaljujoc toplemu avtu, mehkemu sedezu, dobri ozvocitvi itn. bi pa definitivno bilo slabse na skiroju/kolesu v tem dezju in mrazu, ozeblin pac ne maram, mraza tudi ne, vlage tudi ne.

Uporabniško ime: oddiinek_rar
Čas prve prijave 09.01.2021 19:38:14
Se je vceraj spet rodil en skiro idealist, ki stika z realnim vsakdanjim zivljenjem nima in se vozi po snegu in dezju s skirojem po stengah z zemlico, pasteto in litrom kokakole po mestu. TOP! Preprical si me! /s

Uporabniško ime: Cravedrin
Čas prve prijave 10.01.2021 12:54:46
No ta strokovnjak se je pa narodil pred parimi minutami.

PS: Pa kolko accountov si ze naredil za to EV in skiro storijo? Ti je res tak dolgcajt? Pejt na skiro na luft malo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Cravedrin ::

solatko je izjavil:

Z omejitvami na 30, bojo mesta še bolj onesnažena. Problem niso meščani, temveč promet, ki se vsako jutro in popoldan, zgosti zaradi tistih, ki se pripeljejo v službe. Drage dovolilnice, P+R, bi naredilo precej več za prometno varnost v naseljih, kot omejitev 30. Mestni promet po vseh naseljih, kjer nimajo pasov za mestni promet, je problematičen zaradi gneče osebnih vozil ekonomskih migrantov.


Omejitev na 30 km/h ne bi bolj onesnažila ampak manj ali podobno. Zaradi omejitve bi bilo MANJŠE število avtomobilov v mestu (ker se marsikomu ne bi dalo se jajcat) in posledično bi bilo onesnaževanja manj. Sploh pa glavni namen 30 omejitve ni onesnaževanje, ampak je VARNOST in SPODBUJANJE uporabe drugih ekoloških oblik prevoza. Nekaj je ko avto mimo tebe 20 cm od tebe švigne pri 30 km/h, nekaj popolnoma drugega je pa ko švigne mimo pri 60 km/h..

Varnost gre pa EKSPONENTNO gor pri 30 km/h v primerjavi z 60 km/h, zaradi kinetične enegije ki gre gor z kvadratom hitrosti!

Drage dovolilnice, P+R, bi naredilo precej več za prometno varnost v naseljih, kot omejitev 30.


Rabimo oboje. In omejitev 30 km/h in dovolilnice. NI to vprašanje ali ali. Gre za IN IN. Rabimo oboje, vsako za svoj namen.

Moje zdravje je povsem vredu, zahvaljujoc toplemu avtu, mehkemu sedezu, dobri ozvocitvi itn. bi pa definitivno bilo slabse na skiroju/kolesu v tem dezju in mrazu, ozeblin pac ne maram, mraza tudi ne, vlage tudi ne.


Mehki sedeš ti ne da zdravja. Zdravje ti da šport. Že stanje je dosti boljše od sedenja. Zakaj vlešeš izgovore iz riti?! Pač pojdi v mrazu in dežju z avtom. V ostalih 70 % primerih pa z kolesom ane. Sicer pa ni nobenih ozeblin tudi v mrazu in dežju by the way.

Se je vceraj spet rodil en skiro idealist, ki stika z realnim vsakdanjim zivljenjem nima in se vozi po snegu in dezju s skirojem po stengah z zemlico, pasteto in litrom kokakole po mestu. TOP! Preprical si me! /s


Nisem noben idelalist. To kar jaz pravim je že bilo uresničeno na Danskem in v drugim evropskih dravah. Večino časa vozniki v avtih ne prevažajo tudi litra kokakole ne, ampak ne prevažajo čisto nič razen svoje riti ko gredo v službo. To ti je idealka za kolo/skiro. Večino časa ni dežja. To ti je idealka za kolo/skiro. Da ti nekaj povem Molnar: Danci so prevozili v enem letu več kot 15.000 miljonov kilometrov samo z kolesi (15 miljard km).

No ta strokovnjak se je pa narodil pred parimi minutami.

PS: Pa kolko accountov si ze naredil za to EV in skiro storijo? Ti je res tak dolgcajt? Pejt na skiro na luft malo.


Kot sem povedal je okenček za komentiranje žal izginil, zato sem moral narediti novega da sem lahko komentiral. Včeraj ob 4 zjuraj je še delalo, danes ko sem prišel na Slotech ni več delalo. Je ne bug na Slotechu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cravedrin ()

Cravedrin ::

Vse bralce foruma vljudno vabim da si pogledajo posnetek kako imajo umirjanje prometa narejeno Danci in Nizozemci. Oni so nam lahko za velik zgled. Gre se preprosto za izboljšanje kakovosti življenja vseh ljudi overall. Zelo smart imajo narejen vse skupaj. Posnetek:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cravedrin ()

WizzardOfOZ ::

Cravedrin je izjavil:


Ni res, večina hiš ima trofazni priključek (v hišah v Sloveniji po statistikah živi 70 % prebivalcev). Tudi večina blokov ima trofaznu priključek.


Kdaj si to gledal, ker po zadnjih podatkih je 70% prebivalstva na enofaznem vodu. Je konkretno ceneje in ljudje šparajo.

m0LN4r je izjavil:

PS: Pa kolko accountov si ze naredil za to EV in skiro storijo? Ti je res tak dolgcajt? Pejt na skiro na luft malo.


To je tist bedak Erik39, ki je trdil, da ima strojni faks narejen.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

Cravedrin ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Cravedrin je izjavil:


Ni res, večina hiš ima trofazni priključek (v hišah v Sloveniji po statistikah živi 70 % prebivalcev). Tudi večina blokov ima trofaznu priključek.


Kdaj si to gledal, ker po zadnjih podatkih je 70% prebivalstva na enofaznem vodu. Je konkretno ceneje in ljudje šparajo.

m0LN4r je izjavil:

PS: Pa kolko accountov si ze naredil za to EV in skiro storijo? Ti je res tak dolgcajt? Pejt na skiro na luft malo.


To je tist bedak Erik39, ki je trdil, da ima strojni faks narejen.


Kje imaš vir da jih je 70 % na enofaznem? Ker večina ljudi ki jih poznam ima trofazno elektriko, 3x20A varovalke ali pa 3x25A varovalke. In tudi če bi to bilo res, enofazni priključek ti v navezi z pametno domačo polnilnico napolni čez noč za 500 km dosega, pvprečen slovenec pa na dan naredi povprečno 35 km. Torej se dan. Za tisti en procent ektra dolgih voženj imaš pa javne hitre dc polnilnice. Bedak jaz nisem, napisal sem dejstva ki grejo pač nekaterim v nos (nič zato), bedak je tisti ki podcenjuje hitrost napredka in tehnologijo električnega pogona in to jaz nisem.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

WizzardOfOZ ::

Vseeno kaj ti poznaš. Ni pomembno.

To je uradna statistika priklopov. In 70% jih je pod 7.5kw. In vec kot 10k avtov naenkrat ne boš polnil preko teh linij, ker praktično ne gre.
Je nujno treba omrežje ppvečat, kar pa pomeni več plačevat za elektriko, da se bo dobil denar za kaj takega. Pa ko boš ljudem povedal, da morajo več plačevat zato da se bodo samo nekateri lahko z elektro avti vozili naokoli, te bodo tut nalomili. Ker vecini se jebe za ev. Ker so to navadna jajca.

Tudi jaz sem na minimalni prikljucnini, pa naša cela ulica upokojencev. Ker imam svojo elektrarno in ne rabim nič iz omrežja. Grejem pa bajto in vodo na drva, ker mam svojo hosto in me to pride najceneje. 2 tedna dela popoldne, pa imam drva za celo leto.
Vse kar plačam je gorivo za motorko in prevoz, ker se mi ne da več 15x s prikolico domov peljat, ampak raje dam kmetu 50 evrov za prevoz, da mi dvakrat po 7.5 metra drv pripelje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

m0LN4r ::

V ostalih 70 % primerih pa z kolesom ane.
Hoces rect, da je 70% leta lepo toplo soncno vreme? Dej si se en ACC nared.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

To kar jaz pravim je že bilo uresničeno na Danskem in v drugim evropskih dravah.
V koliko od koliko? Ja in? A zdaj moramo se vsi z bicikli vozit, kaj pa ce se radi vozimo kot druzina skupaj in ekonomski ter socialni interesi niso samo v udobnem radiusu ravnice 2km? Aja ne cez stenge in robnike, bos pa z sfukanil kolkom na kolesu aja.
Res ti privoscim, da pades z kolesa in si sfukas kolesno/kolk, da vec ne bos mogel brez bolecin terat, niti 70% tvojega soncnega toplega leta.

Bogi si. Pejt odseli se na dansko, pa bos videl, dani tko kot na internetu zgleda. To so samo mescani, ki tu pa tam nos na cesto porinejo, pa se to samo znotraj par ulic. Jaz sem bil tam in ni bilo niti priblizno tako, kot je tist prirocno zrezan video xD Jaz ti bi lahko zrezal povsem drugacno sliko s svojim dashcamom iz avta.


To je tist bedak Erik39, ki je trdil, da ima strojni faks narejen.
Mah, ce bi mel strojni faks narjen, se nebi fijakal z biciklom in merkatorjevo vrecko naokoli.
Poznam jaz ene par takih strokovnjakov v studentu pr 35ih in s biciklom do kafica/merkatorja in nazaj je njihov social life.


Kot sem povedal je okenček za komentiranje žal izginil, zato sem moral narediti novega da sem lahko komentiral. Včeraj ob 4 zjuraj je še delalo, danes ko sem prišel na Slotech ni več delalo. Je ne bug na Slotechu.
Ta bug imas ocitno samo ti. Na vsake tolko mal vec al manj.

Cravedrin je izjavil:

Vse bralce foruma vljudno vabim da si pogledajo posnetek kako imajo umirjanje prometa narejeno Danci in Nizozemci. Oni so nam lahko za velik zgled. Gre se preprosto za izboljšanje kakovosti življenja vseh ljudi overall. Zelo smart imajo narejen vse skupaj. Posnetek:

Jaz sem bil na danskem osebno za par dni, ta video je prirejena resnica za take naivneze kot si ti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Cravedrin ::

Vseeno kaj ti poznaš. Ni pomembno.

To je uradna statistika priklopov.


Ti bom vrnil žogico: vseno je kaj si ti zmisliš. Hočemo videt podatke črno na belem, drugače tvoje izjave niso vredne počenega groša.

In 70% jih je pod 7.5kw


Ja prav. To je več kot zadosti za 95 % slovencev. In 7,5 kW je 7 kW moči za filanje čez noč. To je 70 kWh kar je cca 500 km vsako noč nafilanega. Povprečen slovenec naredi komaj 35 km na dan.

Je nujno treba omrežje ppvečat, kar pa pomeni več plačevat za elektriko, da se bo dobil denar za kaj takega. Pa ko boš ljudem povedal, da morajo več plačevat zato da se bodo samo nekateri lahko z elektro avti vozili naokoli, te bodo tut nalomili. Ker vecini se jebe za ev. Ker so to navadna jajca.


Tudi če bi bilo res to kar praviš in bi se omrežnina postavka na položnici dvnignila za 2x bi to pomenilo še vedno veliko manjši strošek pozamezenga gospodinjstva ker jim ne bo treba več po 1000 do 1500 EUR vsako leto stran fliknit za nakup dizla/bencina.

Ker so to navadna jajca.


Motiš se globoko. EV so superiorni klasičnim avtomobilom: tako ekonomsko, tehnično, kot tudi ekonomsko in strateško.

Grejem pa bajto in vodo na drva, ker mam svojo hosto in me to pride najceneje. 2 tedna dela popoldne, pa imam drva za celo leto.


Super večina svoje hoste nima. Tudi sicer dvomim da je to najceneje tudi zate. 2 tedna dela to je pol plače. Plačo recimo imaš 1500 EUR. To je samo v strošku dela 750 EUR stroška. Računaj še malo za bencin za žago in traktor in amortizacija opreme in si na 800 EUR (raje še precej več v resnici). Pol računaj še da se vsak dan 15 minut ubadaš z drvmi da jih pripelješ do peči/zakuriš/nakladaš vsako uro ipd. 0,25 ure x 150 kurilnih dni = 37,5 ure dodatno. To je še dodatnih 335 EUR v stršku dela. Skupaj smo na 1135 EUR. Z toplotno črpalko bi lahko bajto ogreval za 500 EUR na leto. Torej te drva pridejo dražje kot pa ogrevanje z toplotno črapalno. Tudi če upoštevaš investicijo za toplotno črpalko so drva na dolgi rok še vseeno dražja.

Hoces rect, da je 70% leta lepo toplo soncno vreme? Dej si se en ACC nared.


To sva že obdelala. Sam 8 do 9 dni je deževno vreme na mesec v Ljubljani to pomeni da 22 dni na mesec ni deževno. To pomeni da ni deževno 73 % časa. Vendar v resnici je še več: ker tudi če je dan deževen lahko ne dežuje takrat ko ti greš v službo (ampak pač dežuje prej ali kasneje). To je še ene 4 dni takih. Torej skupaj 26 dni od 30 lahko greš z skirojem kar je 87 % časa. Ajde odštejmo še hladne dni in smo na okoli 60 d0 70 % časa.



V koliko od koliko? Ja in? A zdaj moramo se vsi z bicikli vozit, kaj pa ce se radi vozimo kot druzina skupaj in ekonomski ter socialni interesi niso samo v udobnem radiusu ravnice 2km? Aja ne cez stenge in robnike, bos pa z sfukanil kolkom na kolesu aja.


To da se ljudje več vozijo z kolesi je dobro za celotno družbo: manj prometnih zamaškov, boljše zdravje in počutje ljudi, manjši izdatki za zdravstvo, manj bolniških odstotnosti ipd. Zakaj sovražiš kolesarje/skirojiste če so pa prav oni zaslužni za to da ti z avtom prej prideš do končne destinacije kot bi pa sicer prišel če bi te ljudje se tudi vozili z avtom in delali gužvo na cesti?! Tvoja sovražnost ni racionalna! Da ne govorimo o tem da si s električnim kolesom/skirojem prej na končni destinaciji znotraj mesta kot pa z avtom. Z skirojem brez problema greš 10 do km daleč kar se časa tiče. 10 km imaš narejenih v 20 minutah. Torej ni sam 2 km. Če je pa več kot 10 km pa pojdi pač z avtom, temu ne oporekam.

Res ti privoscim, da pades z kolesa in si sfukas kolesno/kolk, da vec ne bos mogel brez bolecin terat, niti 70% tvojega soncnega toplega leta.


Si pač privoščljiv idiot z nezmožnostjo racionalnega razmišljanja. Šupak pač.

Bogi si. Pejt odseli se na Dansko, pa bos videl, dani tko kot na internetu zgleda. To so samo mescani, ki tu pa tam nos na cesto porinejo, pa se to samo znotraj par ulic. Jaz sem bil tam in ni bilo niti priblizno tako, kot je tist prirocno zrezan video xD Jaz ti bi lahko zrezal povsem drugacno sliko s svojim dashcamom iz avta.


Bogi si ti. Saj to niso samo danci, razvoj gre v to smer po vseh evropskih mestih, ker današnji mestni planning ni vzdržen na dolgi rok (število prometnih zamakov z avti bo šlo v nebo, čedalje več ljudi je v mesti aveš). Daj zreži posnetek z Danske iz dashcamma, daj! To spet lažeš kot vedno.


Mah, ce bi mel strojni faks narjen, se nebi fijakal z biciklom in merkatorjevo vrecko naokoli.
Poznam jaz ene par takih strokovnjakov v studentu pr 35ih in s biciklom do kafica/merkatorja in nazaj je njihov social life.


Imam narejen strojni faks. Motiš se o meni.

Ta bug imas ocitno samo ti. Na vsake tolko mal vec al manj.


Nisem jst kriv da je Slotech poln bugov.

Jaz sem bil na danskem osebno za par dni, ta video je prirejena resnica za take naivneze kot si ti.


Sem bil tudi jaz in lažeš. Ni prirejena resnica, res je stanje miljonkrat boljše tam kot tukaj.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

WizzardOfOZ ::

Cravedrin je izjavil:

In 7,5 kW je 7 kW moči za filanje čez noč.

1.) ni 7.5kW, ampak pod to mejo.
2.) Ne, ker hladilna skrinja ali omara, hladilnik, črpalke za ogrevanje, polnilci za telefon,... ne porabijo samo 500W ponoči.

Ampak ker ti še nisi naredil nobene šole, ti to pač ni jasno. Pojdi prvo šolo narest, pa mamici se zahval za skiro, k ti ga je kupila.

Poleg tega tisti v blokih ne morejo polniti avtomobilov ponoči, ampak jih lahko samo v službi, ker iz blokov ni kablov do parkirišč.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

Cravedrin ::

1. Šolo sem naredil, celo fakulteto za strojništvo, ti pa si naveden monter električne napeljave, kar si sam povedal. Kaj imaš ti z to mamico? Šupak en. Tipičen idiot ki napada osebo in jo lažnjivo obtožuje namesto da bi podal argumente. Skiro sem kupil sam. Lahko greva stavit in ti pokažem položnico iz mimovrste na mailu in izpisek iz banke.
2. Sem računal 7 kW namesto 7,5 kW (za ostane porabnike).
3.Hladilna skrinja ima moč 130 W. Hladilnik 100 W. Polnilec za telefon 12 W. Recimo da je 5 polnilcev, to je 60 W. Skupaj je to 290 W. Kar je enako 0,29 kW. Ajde še kakšne zadeve in smo morda na 0,5 kW. Ostalih 7 kW je pa lahko za filanje električnega avta.

oleg tega tisti v blokih ne morejo polniti avtomobilov ponoči, ampak jih lahko samo v službi, ker iz blokov ni kablov do parkirišč.


Danes večina tistih ki so v blokih ne more polniti ponoči. Ampak ljudi v Sloveniji ki ne morajo polniti ponoči je samo 25 %. Ostalih 75 % populacije lahko polni ponoči. V prihodnosti pa bodo tudi pred bloki štekarji na polnilnih mestih tako kot ima Velika britanija. Check:

https://assets.publishing.service.gov.u...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

Cravedrin ::

pS: 7 kW moči je v 10 ur nafilanega 70 kWh, kar je za 500 km dosega vsak dan. Povpečen slovenec pa glede na statistike prevozi samo 35 km na dan. Torej 95 % slovencev je čisto ok i jim popolnoma zadosuje 7 kW enofaznim filanjem čez noč doma. Pa še javne polnilnice imaš za tisti 1 % primerov če zmanjka slučajno. Ala pa ajde da se ne boš vsajal. Dajmo rečt 6 kW moči namesto 7 kW. To je 60 kWh čez noč kar je za 400 km dosega vsak dan. Poprečen slovenec da dan naredi samo 35 km. SKratka tudi filanje na enofazni napeljavi doma je več kot zadosti za 95 % slovencev.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

solatko ::

Pa dejta se že preselt v svojo temo in tam debatirajta o porabi in proizvodnji elelktrike in naprav.
TU JE TEMA O OMEJITVAH V NASELJIH NA 30 KM/H.

Logično bi bilo, da se omejitve odražajo glede na prometne tokove tekom dneva, bedarija je, ob pol noči, se vozit 30 skozi celo LJ, bedarija je 30 omejitev na štiripasovnicah in dvopasovnicah s kolesarsko stezo in dovolj širokim pločnikom,.....

Boljše od teh idiotizmom zaustavitev prometa v naseljih, bi bilo načrtno izobraževanje za udejstvovanje v prometu za vse državljane, saj so največji problem vozniki, ko zapustijo volan in postanejo pešci, večina kolesarjev, ki si pravila razlagajo po svoje in seveda s pristopom urejanja prometa podobno, kot je to urejeno na Slovenski cesti, kjer morajo sobivat vse oblike.
Šele tako se bo ponovno vzpostavilo stanje, ko ljudje začnejo razmišljat o svoji varnosti, ne le o "prednosti", ki naj bi jo imeli samo zato, ker so šibek člen v prometu.
Zaščitit je potrebno take, ki o tem, da so šibek člen, niso sposobni razmišljat vedno in povsod - invalide, otroke in starejše.
Nikakor mi ne gre v glavo, da lahko mentalno in psihično zdravi ljudje, skočijo pred 1t+ vozečo gmoto, samo zato, ker imajo prednost.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Tu pa si pri meni dobil en velik plus. Čeprav s hitrostjo včasih malo pretiravaš, pa imas načeloma dobro logiko, kako naj bi promet funkcioniral v praksi.

solatko ::

IL_DIAVOLO - Moje razmišljanje je podobno od takrat, ko sem se prvič srečal s prometom, v vrtcu in v šoli 1. razred, so me naučili hodit čez cesto, ne glede na to ali imaš prednost ali je nimaš. Ko sem začel uporabljat vozeče stvari kolo, moped, avto, motor,... sam se zavedal, da moram to počet trezen in, da je najpomembnejše to, da se lahko v vsakem trenutku ustaviš, varno, saj zid tudi opravi to nalogo, samo zna bit boleče.
Vedno imam v sebi to, da so vsi idioti, zaradi katerih moram pazit na svojo varnost in cca 60 let, mi to b.p. uspeva.
Dejstvo je, da tudi, ko pelejm hitreje (ne glede na to kje ali na lokalni cesti ali na nemškem AB9), vidim vedno toliko prostora, da lahko varno ustavim ali se izognem pričakovani ali nepričakovani oviri in to je tisto, kar vedno povdarjam, vozi s prilagojeno hitrostjo in ne boš ogrožal nikogar, ne glede na hitrost, saj imaš zavorno pot v svojih rokah, vse ostalo v prometu so finese ali celo zelo nepomembne stvari za varnost.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

m0LN4r ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Cravedrin je izjavil:

In 7,5 kW je 7 kW moči za filanje čez noč.

1.) ni 7.5kW, ampak pod to mejo.
2.) Ne, ker hladilna skrinja ali omara, hladilnik, črpalke za ogrevanje, polnilci za telefon,... ne porabijo samo 500W ponoči.

Ampak ker ti še nisi naredil nobene šole, ti to pač ni jasno. Pojdi prvo šolo narest, pa mamici se zahval za skiro, k ti ga je kupila.

Poleg tega tisti v blokih ne morejo polniti avtomobilov ponoči, ampak jih lahko samo v službi, ker iz blokov ni kablov do parkirišč.
Pa se to imajo redki tak luksus, da 1. imajo na sihtu parkplac 2. da je ta parkplac za EV 3. da glih slucajno ni zaseden.
Pac idealnih primerov lahko na roke prestevamo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Sem bil tudi jaz in lažeš.
Nc ne lazem, sem se lepo z avtom vozil po mestih, tako kot vsi ostali danci, ki imajo avto in se ne grejo samo malo hypstersko vozit po mestu s kolesom, ampak hocejo se kaj drugega nardit, kot samo do pekarne za vogalom.
Pac kolo je sila neprakticno, ali zasvicas in smrdis ali si moker, ali te zebe ali pades ali se zaserjes z ketno, ni da ni. Ne govor ti men, ker sem prekolesaril ca. aktivno 10 let in je vse drugo kot zabavno, udobno in prakticno.
Ter z leti je to se toliko bolj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

IL_DIAVOLO ::

Zmente si vi v kateri drugi temi, ker nobenega ne zanimajo vase travme.

m0LN4r ::

Eh problem je, da se tale erik in njegov skiro z nebroj racuni pojavil od vceraj vsepovsod. Neki casa je blo mir, zdaj pa se je ocitno spet zbudil med lockdownom.

Potem pa vse od zacetka, skiro 5minut, ljuljana, lalala. Pa ker se on vozi s skirojem, misli da bi blo pametno po nevem si izmislim, po celem mariboru imeti hitrost 30kmh.

Jaz nimam nobene tezave od zeleznice do bauhausa se peljat 75kmh, ampak on bo s skirojem seveda hitrejsi. Cudno, zkaj smo potem mi dostavo vozili z avtom po celem mariboru in to bistveno hitreje, kot s biciklom al skirojem na vse konce mesta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::

m0LN4r - Govora je o predlogih omejitev hitrosti v naseljih na 30km/h!
Pusti e-trole na miru.
Delo krepa človeka

techfreak :) ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz nimam nobene tezave od zeleznice do bauhausa se peljat 75kmh, ampak on bo s skirojem seveda hitrejsi. Cudno, zkaj smo potem mi dostavo vozili z avtom po celem mariboru in to bistveno hitreje, kot s biciklom al skirojem na vse konce mesta.
Zakaj potem Wolt, tudi po Mariboru, dostavlja s kolesi?

A110 ::

Dejstvo je, da bi se marsikdo lahko marsikdaj namesto z avtom peljal s kolesom. Tudi jaz komaj čakam da zaprejo center lj za avtomobile oz naredijo neke vrste dovolilnice ki jih moraš plačati. Ker to kar se v lj dogaja ni normalno. Da prej prideš s kolesom iz enega konca lj do drugega kot z avtom je tudi smesno. Sem se vozil skoraj 2 leti iz viča do BTC skoraj vsak dan pa sem bil s kolesom v max 25min medtem ko z avtom si v najboljšem primeru prišel v 15min povprečje pa tudi nekje 20-25min. Da ne omenjam poti domov popoldan. To je šele bila veselica z avtom. Včasih tudi 1h. Pa ne iskati izgovorov da dežuje ipd. Večino opravkov (seveda ne vseh) se da večino dni opraviti s kolesom. Problem je da smo se kot družba razvadili in bi radi šli vsepovsod z tono pleha okoli sebe, oblazinjenim sedežem in klimo kljub temu da s tem sami sebi kot družbi grenimo življenje. Ko bi vsaj večina avtov bila polna ne pa da imaš 5m dolgo kravo ki zasede prostora kot kombi notri pa enega.

Raptor F16 ::

A110 je izjavil:

Dejstvo je, da bi se marsikdo lahko marsikdaj namesto z avtom peljal s kolesom. Tudi jaz komaj čakam da zaprejo center lj za avtomobile oz naredijo neke vrste dovolilnice ki jih moraš plačati. Ker to kar se v lj dogaja ni normalno. Da prej prideš s kolesom iz enega konca lj do drugega kot z avtom je tudi smesno. Sem se vozil skoraj 2 leti iz viča do BTC skoraj vsak dan pa sem bil s kolesom v max 25min medtem ko z avtom si v najboljšem primeru prišel v 15min povprečje pa tudi nekje 20-25min. Da ne omenjam poti domov popoldan. To je šele bila veselica z avtom. Včasih tudi 1h. Pa ne iskati izgovorov da dežuje ipd. Večino opravkov (seveda ne vseh) se da večino dni opraviti s kolesom. Problem je da smo se kot družba razvadili in bi radi šli vsepovsod z tono pleha okoli sebe, oblazinjenim sedežem in klimo kljub temu da s tem sami sebi kot družbi grenimo življenje. Ko bi vsaj večina avtov bila polna ne pa da imaš 5m dolgo kravo ki zasede prostora kot kombi notri pa enega.


Saj to v ljubljani ne bi bil tak problem če bi bil cestni promet omejen samo za lokalce in dostavo. Največji problem so dnevni migranti.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

m0LN4r ::

techfreak :) je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Jaz nimam nobene tezave od zeleznice do bauhausa se peljat 75kmh, ampak on bo s skirojem seveda hitrejsi. Cudno, zkaj smo potem mi dostavo vozili z avtom po celem mariboru in to bistveno hitreje, kot s biciklom al skirojem na vse konce mesta.
Zakaj potem Wolt, tudi po Mariboru, dostavlja s kolesi?
Ja saj, ce narocis iz centra nekaj na pobrezje, dupleka, studence, kosake, trije ribnike, se bos fino nacakal, ti samo narocaj preko Wolta xD Dober Tek.

Dejstvo je, da bi se marsikdo lahko marsikdaj namesto z avtom peljal s kolesom. Tudi jaz komaj čakam da zaprejo center lj za avtomobile oz naredijo neke vrste dovolilnice ki jih moraš plačati.
Ja meni je to jasno, recimo v MB strogi center ok. vse kar je pa levo, desno, gor, dol malce dlje pa lahko pozabis.

Kolo je meni blo za to, da sem se pripeljal do garazne hise od tam naprej pa z avtom. Redko kdo zivi strogo znotraj centra po cele dneve.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

A110 ::

Raprtor so problem amak ne največji oz pri njih težko kaj narediš. Dnevni migranti načeloma zjutraj pridejo, popoldne gredo. Res je da je največja gužva okoli 4 ko večina hodi domov ampak tudi pred tem čez dan ni nič bolje. Od mestnega loga do rožne pol ure z avtom ob 11 dopoldan ko je bilo križišče jadranske in Tržaške zaprto in bi naj načeloma dnevni migranti bili v službah. Saj se ti lahko zmeša. Ne poznam skoraj nikogar ki bi puščal avto na P+R ko ima opravke znotraj mesta in šel naprej z busom. Prav tako tudi lokalci ki imajo avto večinoma lppja ne uporabljajo ampak vsepovsod z avtom. da je nebodo 5min čakali na bus ali 100m prehodili peš. Maribor je tu neprimerno primerjati ker je dosti manjša frekvenca avtomobilov. Pa tudi obvoznico imaš dokaj vredu speljano skozi mesto in si ravno od Bauhausa do Železniške skoraj direkt po obvoznici takoj. Pa še vedno si reicmo iz Ljudskega vrta do Koloseja prej s kolesom kot z avtom

m0LN4r ::

A110 je izjavil:

Dejstvo je, da bi se marsikdo lahko marsikdaj namesto z avtom peljal s kolesom. Tudi jaz komaj čakam da zaprejo center lj za avtomobile oz naredijo neke vrste dovolilnice ki jih moraš plačati. Ker to kar se v lj dogaja ni normalno. Da prej prideš s kolesom iz enega konca lj do drugega kot z avtom je tudi smesno. Sem se vozil skoraj 2 leti iz viča do BTC skoraj vsak dan pa sem bil s kolesom v max 25min medtem ko z avtom si v najboljšem primeru prišel v 15min povprečje pa tudi nekje 20-25min. Da ne omenjam poti domov popoldan. To je šele bila veselica z avtom. Včasih tudi 1h. Pa ne iskati izgovorov da dežuje ipd. Večino opravkov (seveda ne vseh) se da večino dni opraviti s kolesom. Problem je da smo se kot družba razvadili in bi radi šli vsepovsod z tono pleha okoli sebe, oblazinjenim sedežem in klimo kljub temu da s tem sami sebi kot družbi grenimo življenje. Ko bi vsaj večina avtov bila polna ne pa da imaš 5m dolgo kravo ki zasede prostora kot kombi notri pa enega.
Ko si nastudiras neko relacijo in ugotovis, da si s kolesom hitrejsi na tej relaciji, ni panike. Je tko, ampak moras pa biti tolko realen, da se mama pri 50, z otroci glih ne bo vozila po 5km cez ljubljano.

Marsikdo ne more prit presvican v trenirki v sluzbo, tudi tusirati se ne more, lahko se nastevam celo stran, zakaj to ne gre. Ne recem pa da ni mozno.
Potem pa imas se ljudi, ki se ne vozijo samo 5km, ampak nekajkrat vec. Sem bil parkrat v LJ, pa tam kjer sem se jaz vozil, je bil promet kr tekoc. Nebi rekel, da bi bil s kolesom hitrejsi, razen ce za kolesarje prometni predpisi semaforjev in stop znakov in prednosti ne veljajo, potem mogoce.

Ljudje imajo vec kot samo eno stvar za opravit ponavadi. Pa v zlikani beli srajci bos ti poleti teral kolo z papirji pa nevem kaj? Pa ne hecajte se no.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::

techfreak :) - Samo zato, ker je to poceni poslovni model in, ker ne dostavlja sam.>:D

Sicer pa kaj imajo ta vaša nakladanja s predlogom omejitve na 30km/h???????????????????????
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Pa še vedno si reicmo iz Ljudskega vrta do Koloseja prej s kolesom kot z avtom
Res je, ampak to je samo kapljica Mariborskega premikanja po mestu. Maribor je nekajkrat sirsi in daljsi od tega primera. Vmes pa je se ena reka.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

gddr85 ::

v Lj je ponavadi kaos od 7-9h in 15-17h, pa seveda še okrog 12h, ker grejo vsi na sendvič/menzo z avtom v spar/merkator ipd.

je pa seveda vse možno in si lahko zelo eko, če imaš samo svojo rit za spedenat in se omejiš na max 10km radij, s sendvičem in kokakolo iz štacune čez cesto ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gddr85 ()

solatko ::

gddr85 - Kaj ma to veze s temo?????????????
Delo krepa človeka

gddr85 ::

to, da bo folk zdej na skiroju/kolesu hitrejši od tebe v avtu :P

m0LN4r ::

Evo na, tu je zaradi mene lahko 30km/h in se da relativno udobo, ce imas zdrave kosti, si mlajsi od 40 let, samski, fijakat, ce ze moras v lepem vremenu med 10-30 stopinj, ko pa bo imel ze asfalt 30 stopinj, pa good luck prit nepresvican, kot prasec kamorkoli.



Vse ostalo je tudi mozno, ampak samo za to, da bi dokazal da imas prav, ne pa zato, ker je fajn.

Glede avtobusnega prometa v MB ne bom izgubljal besed, sem ga dvakrat sprobal. S cakanjem in zamudami vred bi prisel tudi pes na cilj.

Nas elektroskuteras imas nekje tudi ekonomski in socialni interes znotraj tega rdecega kroga in misli, da se dogajanje v celem mestu odvija samo tam.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::

gddr85 - To je že sedaj, v sedemdesetih, sem bil iz Martina Krpana hitreje z biciklom, kot avtobus 7 v Jaršah, razen zvečer, ko je pol postaj spustil.
Splošna omejitev iz 50 ne 30 je totalna bedarija, ki ne prinese nič drugega, kot to, da bo v naseljih slabši zrak, izgorevanje notranjih motorjev pi 30km/h je porazno.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

A110 ::

Problem je v mentaliteti ljudi. Sploh lokalcev. Ker so leni in raje 15min več časa sedijo v avtu kot d bi šli peš/s kolesom/z busom. Skoraj vsi v študentskem domu ki so imeli avte (sicer večinoma stare kripe ampak še vedno avte), so vsepovsod šli z avtom. V meka iz rožne raje na rudnik, šiško ali btc z avtom kot pa 10min peš do čopove. Enako pridejo ljudje v lj po pač nekih opravkih, namesto da bi pustil avto na P+R ali recimo v BTC in šli z busom v center rine z avtom po ulicah, dela gužvo, plačuje drago parkirnino (če sploh najde parking),... Misliš da bodo taki kdaj kaj drugačni? Isto v ko grem domov v manjse mesto. večina kolegov dela navadna proizvodnja dela. Do lokalne tovarne imajo 1-2km. Pred tovarno se, ker je na slabi lokaciji itak naredi zastoj ko hoce 500 delavcev vsak s svojim avtom točno ob 14.00 domov. Ampak obvezno je treba iti z avtom. Da ne omenjam jamranja kako je avto zjutraj zmrznjen in ga je treba čistiti da si v tem času že peš prej lahko v službi. Na kavo v gostilno 500m vstran tudi z avtom. Po cigarete na petrol 300m stran tudi z avtom. In ja, se strinjam da je potniški promet v Mariboru zanič. Prav tako se strinjam da marsikam moraš z avtom ker druge možnosti pač ni. Ampak koliko pa je takih ki bi lahko kam šli peš/s kolesom pa še vedno gredo vedno povsod z avtom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

solatko ::

Omejitev na 30 je smislna okoli šol, ob šolskih poteh, ob igriščih, v bližini domov za starejše, ter območjih z veliko pešcev, od 6-22-ih, drugače pa 50 ali celo 60, kjer je preglednost dobra.

Če poznate Dolgo vas pri Ribnici, koliko časa bo potem trajala vožnja skozi to, res dolgo vas? Pa še kar nekaj podobnih. Če se zakonsko omeji naselja 30, potem odstopanj ni, velja to za čisto vsa naselja v SLO. Pomislite malo, kakšna bedarija je tak predlog.
Delo krepa človeka

techfreak :) ::

A110 je izjavil:

Enako pridejo ljudje v lj po pač nekih opravkih, namesto da bi pustil avto na P+R ali recimo v BTC in šli z busom v center rine z avtom po ulicah, dela gužvo, plačuje drago parkirnino (če sploh najde parking),...
Ponavadi gres v LJ predvsem kaj kupiti, kjer ti bus nic ne koristi. Sicer pa sem ze par postov visje napisal, da je je P+R + bus vsaj 2x pocasnejsi kot ce se kar z avtom odpravis v center.
««
9 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14222010 (14837) zmaugy
»

Motor za službo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11011676 (8938) hojnikb
»

24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22836703 (32581) c3p0

Več podobnih tem