» »

Španija omejuje hitrost na 30km/h

Španija omejuje hitrost na 30km/h

««
2 / 10
»»

djabi ::

Raptor F16 je izjavil:

Utk je izjavil:

pičijo 60 čez vas

Če ne upoštevajo 50, ne bojo niti 30.


Procentno jih bo manj ki bi leteli čez 50.
Fakt.


Morda. Ali pa tudi ne.
Verjetno bo res treba v vsakega posameznika vstaviti nek čip in v primeru, da se ne drži predpisov sledi elektrošok.

c3p0 ::

Spet se lotevajo na napačnem koncu. Poznam ljudi, še ne tako starih, tam do 60, ki nimajo kaj za imet izpit v roki. Brez refleksov, prestrašeni, s svojo počasno in sunkovito vožnjo pa izzivajo prehitevanje in nesreče drugih. Nato se mirno odpeljejo mimo.

Po recimo 55. letu obvezni zdravniški na nekaj let in obvezno ob vsaki nesreči, kjer si krivec.

dreta ::

Upam da do takrat ko boste mozoljasti mulic ostareli, kateri pravite da je treba vsem starejsim prepovedati voznjo, sprejmejo tak zakon in VAM onemogocijo voznjo na stara leta. Brezcutna drhal.

Mato989 ::

dreta je izjavil:

Upam da do takrat ko boste mozoljasti mulic ostareli, kateri pravite da je treba vsem starejsim prepovedati voznjo, sprejmejo tak zakon in VAM onemogocijo voznjo na stara leta. Brezcutna drhal.


Zakaj smo pa zdaj spet brezčuti? A zato ker pač niso sposobni starci večinoma vozit smiselno hitro in uporabljat kvalitetne reflekse?

Nihče ne pravi da so VSI nad 65 preslabi za vožnjo... kdor bo zmogel opravit izpit na izpitnem centru in test refleksov naj vozi naprej...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Raptor F16 ::

pegasus je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

Ko sem delal izpit za prikolico me je ženska zajebavala zakaj vozim kot penzič.
Upam da je bil to del izpita, poglavje strpnost. Očitno si ga opravil :) Za razliko od nestrpnežev tu, ki bi jim dovolil sesti le za volan onih "max 45km/h" vozil.


Izpit sem seveda opravil v prvo ampak inštruktor je bil takrat povsem prepričan da me bo vrgla. Izpit ni bil težak tehnično kar se manevriranja tiče čeprav sem se ravno na manevriranje največ pripravljal. Težak je bil iz stališča pikolovstva. Dobra stvar je da sem se v kombiju (4 leta izkušenj) navadil spremljati mrtve kote in tako ni mogla očitati vožnje na slepo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

starfotr ::

Meni se zdi, da je strpnosti premalo. Dokaz je tudi ta tema.

Sem proti temu, da se ceste dela invalidne, torej da se jih pohabi (zožuje, postavlja ležeče policaje, ki mimogrede povzročajo hrup, dela šikane ipd.)

Sem za to, da se dela dobre površine za pešče, kolesarje in tudi ostale. Če se dela samo za ostale, potem je to problem. In če se potem lotevamo težav tako, da ceste pohabimo, ker nimamo ostalih zadev urejenih, potem je to napačen pristop.

Če ni prostora in ni mogoče drugje nič naredit, naj se vzame pas ceste in naredi površine za ostale. To ni pohabljanje cest.

Če bi kdaj vzeli v roke papir in svinčnik ter si izračunali, koliko malo časa bi izgubili, če bi namesto 50 vozili 30, bi bilo super. Isto na AC in obvoznici. Če bi hitrost padla in bi držali razdaljo, ne bi bilo fantomskih zastojev. In bi hitreje prišli na cilj, klub nižji hitrosti. Vendar to dopovedat neumni raji, je problem. Rešitev vidim v striktnem kaznovanju neustrezne varnostne razdalje.

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Meni se zdi, da je strpnosti premalo. Dokaz je tudi ta tema.

Sem proti temu, da se ceste dela invalidne, torej da se jih pohabi (zožuje, postavlja ležeče policaje, ki mimogrede povzročajo hrup, dela šikane ipd.)

Sem za to, da se dela dobre površine za pešče, kolesarje in tudi ostale. Če se dela samo za ostale, potem je to problem. In če se potem lotevamo težav tako, da ceste pohabimo, ker nimamo ostalih zadev urejenih, potem je to napačen pristop.

Če ni prostora in ni mogoče drugje nič naredit, naj se vzame pas ceste in naredi površine za ostale. To ni pohabljanje cest.

Če bi kdaj vzeli v roke papir in svinčnik ter si izračunali, koliko malo časa bi izgubili, če bi namesto 50 vozili 30, bi bilo super. Isto na AC in obvoznici. Če bi hitrost padla in bi držali razdaljo, ne bi bilo fantomskih zastojev. In bi hitreje prišli na cilj, klub nižji hitrosti. Vendar to dopovedat neumni raji, je problem. Rešitev vidim v striktnem kaznovanju neustrezne varnostne razdalje.


Glede boldanega:

In če to počneš vsakodnevno in potem izračunaš koliko ur ŽIVLJENJA izgubiš vsako leto zaradi tega, bi vedel da teh ur NIKDAR VEČ ne boš dobil nazaj in je bolje peljat 50 ali 90 kot pa 30...

Spomnim se koelga ki je delal v Talumu, vsaki dan so jim ob prijavi na delovno mesto pobrali 15 min ker so morali od lokacije štemplanja pešačit do oddelka še 10 min pa preoblečt itd... on je kot ti rekwel, kaj pa je 15 min na dan... ko sva zračunala da je to dobra ura na teden, ter več kot 1,5 tedna v letu je rekel fak, torej mi vzamejo skor 1,5 tedna lajfa zastojn, pol pa več ni bilo ok
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Raptor F16 ::

Mato989 je izjavil:


In če to počneš vsakodnevno in potem izračunaš koliko ur ŽIVLJENAJ izgubiš vsako leto zaradi tega, bi vedel da teh ur NIKDAR VEČ ne boš dobil nazaj in je bolje peljat 50 ali 90 kot pa 30...


Ena pizdarija je dovolj pa boš izgubil vsa leta ki bi ti bila še dana.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Mato989 ::

Raptor F16 je izjavil:

Mato989 je izjavil:


In če to počneš vsakodnevno in potem izračunaš koliko ur ŽIVLJENAJ izgubiš vsako leto zaradi tega, bi vedel da teh ur NIKDAR VEČ ne boš dobil nazaj in je bolje peljat 50 ali 90 kot pa 30...


Ena pizdarija je dovolj pa boš izgubil vsa leta ki bi ti bila še dana.


Tako je, torej predlagam vsepovsod omejitve na 1km na uro... LOGIKA PAR EXCELLENCE! pa vsem vrnit izpite tudi onim 95 letnikom ki ne znajo več brat!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Magic1 ::

starfotr je izjavil:

Meni se zdi, da je strpnosti premalo. Dokaz je tudi ta tema.

Sem proti temu, da se ceste dela invalidne, torej da se jih pohabi (zožuje, postavlja ležeče policaje, ki mimogrede povzročajo hrup, dela šikane ipd.)

Sem za to, da se dela dobre površine za pešče, kolesarje in tudi ostale. Če se dela samo za ostale, potem je to problem. In če se potem lotevamo težav tako, da ceste pohabimo, ker nimamo ostalih zadev urejenih, potem je to napačen pristop.

Če ni prostora in ni mogoče drugje nič naredit, naj se vzame pas ceste in naredi površine za ostale. To ni pohabljanje cest.

Če bi kdaj vzeli v roke papir in svinčnik ter si izračunali, koliko malo časa bi izgubili, če bi namesto 50 vozili 30, bi bilo super. Isto na AC in obvoznici. Če bi hitrost padla in bi držali razdaljo, ne bi bilo fantomskih zastojev. In bi hitreje prišli na cilj, klub nižji hitrosti. Vendar to dopovedat neumni raji, je problem. Rešitev vidim v striktnem kaznovanju neustrezne varnostne razdalje.

Kako boš dosegel, da bumbarji zmanjšajo hitrost čez naselje, da vozijo 30 v coni?
Imaš debile, ki vozijo 2x omejitve po naši ulici, ki je dolga 150m...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Raptor F16 ::

Magic1 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Meni se zdi, da je strpnosti premalo. Dokaz je tudi ta tema.

Sem proti temu, da se ceste dela invalidne, torej da se jih pohabi (zožuje, postavlja ležeče policaje, ki mimogrede povzročajo hrup, dela šikane ipd.)

Sem za to, da se dela dobre površine za pešče, kolesarje in tudi ostale. Če se dela samo za ostale, potem je to problem. In če se potem lotevamo težav tako, da ceste pohabimo, ker nimamo ostalih zadev urejenih, potem je to napačen pristop.

Če ni prostora in ni mogoče drugje nič naredit, naj se vzame pas ceste in naredi površine za ostale. To ni pohabljanje cest.

Če bi kdaj vzeli v roke papir in svinčnik ter si izračunali, koliko malo časa bi izgubili, če bi namesto 50 vozili 30, bi bilo super. Isto na AC in obvoznici. Če bi hitrost padla in bi držali razdaljo, ne bi bilo fantomskih zastojev. In bi hitreje prišli na cilj, klub nižji hitrosti. Vendar to dopovedat neumni raji, je problem. Rešitev vidim v striktnem kaznovanju neustrezne varnostne razdalje.

Kako boš dosegel, da bumbarji zmanjšajo hitrost čez naselje, da vozijo 30 v coni?


Švicarski sistem se mi nekak dopade. Prvi prekršek naj bo opozorilo s podukom o posledicah ali nizka kazen. Ponavljanje istih prekrškov pa naj se kazensko stopnjuje.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Magic1 ::

Se strinjam, da bi kazni morale rasti pri ponovitvah.(vsaj pri tisth, ki dobiš pike)
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Raptor F16 ::

Mato989 je izjavil:



Tako je, torej predlagam vsepovsod omejitve na 1km na uro... LOGIKA PAR EXCELLENCE! pa vsem vrnit izpite tudi onim 95 letnikom ki ne znajo več brat!


Predlagam dosledno upoštevanje in še dopolnitev CPP s poudarkom na prometni kulturi.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

pegasus ::

Magic1 je izjavil:

Kako boš dosegel, da bumbarji zmanjšajo hitrost čez naselje, da vozijo 30 v coni?
Pri nas je super: navadna cesta, na enem pasu parkirani avti, na drugem pasu pa ti pride nasproti mestni avtobus iz nepreglednega ovinka. Pol pa vozi 50, če si upaš. Še 30 je neprijetno hitro.

Raptor F16 ::

Tole:
https://www.ch.ch/en/driving-over-speed...

Repeat offences
If you are caught speeding repeatedly, you will be banned from driving for a much longer period. In the case of excessive speeding violations, you will be banned from driving until it has been decided whether to permanently disqualify you. In addition, you will be assessed by a psychologist to see whether you are fit to drive.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

mailer ::

Starfotr, nimam nič proti starejšim voznikom ampak pri njih se svet vrti bolj počasi, tudi zelena se jim na semaforju prižge kasneje kot tistim na sosednjem pasu se jim pa zato dvignejo obrati motorja pri speljevanju veliko višje kot vsem ostalim. Pri nekaterih sem opazil tudi, da raje prevozijo rdečo, ker ne znajo speljati z nule. Glede kaznovanja se pa nima smisla pogovarjat, je potrebno na novo spisat zakon o cestnem prometu in odvzet avto tudi stalnim prekrškarjem po progresivni lestvici.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

A110 ::

Drugi so krivi da idiot živčno prehiteva? česa vse ne slišiš. Čakam še, kelnarca je kriva ker mi je nosila pijačo preden sem pijan sedel v avto

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

Mato989 ::

A110 je izjavil:

Drugi so krivi da idiot prehiteva? česa vse ne slišiš. Čakam še, kelnarca je kriva ker mi je nosila pijačo preden sem pijan sedel v avto


Kdo pa? Če nekdo upočasnjuje promet naj se SAMOIZLOČI drugače je kriv dviganja pritiska drugim ki zmorejo vozit hitreje, tako kot se traktor umakne s ceste bi morali starci se umikat, če ne zmorejo vozit normalno hitro kot ostali.

Za idiota 75 letnega ki ne zmore speljat dovolj hitro so tudi drugi krivi da je nesposoben opravit izpitno vožnjo?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

dexterboy ::

pegasus je izjavil:

Živim v naselju z omejitvijo 30 in je super, praktično nič hrupa. Podpiram, to mora postati nov standard.

Preseli se na vrh hriba. Tam sploh ne bo nobenega prometa.
Dodatek;
sej je itak korona, folk je doma, lahko bi kar prepovedali vožnjo z vozili!
#vsakoživljenješteje
/S
Ako folk ni sposoben osredotočenja na vožnjo z avtom, naj gre z busom...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

Mato989 je izjavil:



Kdo pa? Če nekdo upočasnjuje promet naj se SAMOIZLOČI drugače je kriv dviganja pritiska drugim ki zmorejo vozit hitreje, tako kot se traktor umakne s ceste bi morali starci se umikat, če ne zmorejo vozit normalno hitro kot ostali.

Za idiota 75 letnega ki ne zmore speljat dovolj hitro so tudi drugi krivi da je nesposoben opravit izpitno vožnjo?


Odrast že enkrat, milenijc prepotenten.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

pffff ::

Omejitev hitrosti na 30% je pravilna odlocitev in upam, da se kmalu zgodi tudi v Sloveniji. Edina resitev za pregost promet znotraj mest (egoisticni lastniki vozil se seveda sami ne bojo omejili) je, da se prevazanje tako zakomplicira za osebna vozila (in seveda izboljsa javni promet), da v mesto ne bo nihce vec rinil, ce ne bo ze ravno nujno (kar bi pricakoval glede na gostoto prometa ze danes, pa so ljudje preprosto preneumni).

c3p0 ::

dreta je izjavil:

Upam da do takrat ko boste mozoljasti mulic ostareli, kateri pravite da je treba vsem starejsim prepovedati voznjo, sprejmejo tak zakon in VAM onemogocijo voznjo na stara leta. Brezcutna drhal.


Naj vozi tudi 100 letnik, če je tega zmožen. Kar pa lahko izkaže na pregledu (vid, refleksi, ostali testi). In pa drug, tudi 20 letnik morda ni zmožen. Naj se vozi z uberjem.

IL_DIAVOLO ::

No biggie...bom pač se malenkost vec prekoračil.

Mato989 ::

c3p0 je izjavil:

dreta je izjavil:

Upam da do takrat ko boste mozoljasti mulic ostareli, kateri pravite da je treba vsem starejsim prepovedati voznjo, sprejmejo tak zakon in VAM onemogocijo voznjo na stara leta. Brezcutna drhal.


Naj vozi tudi 100 letnik, če je tega zmožen. Kar pa lahko izkaže na pregledu (vid, refleksi, ostali testi). In pa drug, tudi 20 letnik morda ni zmožen. Naj se vozi z uberjem.


Ja samo vsakoletni pregledi se bi morali začet po upokojitvi kot tudi znova izpitne vožnje...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: negot ()

c3p0 ::

Mato989 je izjavil:


Ja samo vsakoletni pregledi se bi morali začet po upokojitvi kot tudi znova izpitne vožnje...


To so že detajli, izpitna in izpit iz CPP verjetno ne ravno na vsako leto, zdravje pa lahko v enem letu presneto upeša.

gruntfürmich ::

ko v sloveniji ne bo vsakih 300m sprememba prometnega režima bo pretočnost in držanje predpisane hitrosti veliko boljša.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

;-) ::

Siddh je izjavil:

Dvig hitrosti iz 50 na 60 pomeni 20 % višjo hitrost, oziroma 44 % več energije, ki jo je potrebno ustavit. Temu ustrezno se podaljša zavorna pot, torej pri 60 je zavorna pot skoraj pol daljša kot pri 50 kmh, pa še sploh nismo reakcijskega časa in razdalje upoštevali. V praksi pa pri omejitvi 50 večina vozi 60, pri omejitvi 60 pa bi večina že vozila 70.

Trenutne omejitve pri nas so kar OK, čeprav bi v mnogih strnjenih naseljih, po cestah preoznih za ločilno črto in hišami 2 metra od roba, verjetno bilo bolje znižat na 40 kmh. Pa seveda dosledna kontrola hitrosti.

Lep link za zavorne poti:
drivingtests.co.nz


Kaj pa zgodovina, pred 20-40 leti smo imeli 60% daljše zavorne poti, omejitve pa imamo iste kot v drugi svetovni vojni.

dronyx ::

forplan je izjavil:

Moje mnenje je da, s tem generalnim nižanjem promet nazaduje. Če ljudje niso več sposobni spremljat promet pri 50km/h, kmalu več ne bodo sposobni pri 30km/h itd...

In na koncu bo samo še promet med krožnimi križišči s hitrostjo 10km/h in nekaj ležečimi policaji.

Jaz se s tem absolutno ne strinjam. Že to kar se pri nas dogaja s conami 30 km/h je ponekod smešno. Voziti 30 km/h z avtomobilom je zelo počasi in to pomeni da tako voziš tudi če je cesta pregledna, nikjer daleč naokrog nikogar...Potem najbolje da se nehamo voziti z avtomobili. Najvišja omejitev ne pomeni priporočene hitrosti. Vožnjo moraš vedno prilagoditi razmeram in svojim sposobnostim. Za prometno varnost bi po moje naredili že veliko, če bi as cest umaknili divjake oziroma jim pobrali vozniške. Ampak to jim ne uspeva preveč. Mnogo bolj uspešno kaznujejo tiste, ki peljejo 5 km/h nad omejitvijo.

Invictus ::

A110 je izjavil:

Drugi so krivi da idiot živčno prehiteva? česa vse ne slišiš. Čakam še, kelnarca je kriva ker mi je nosila pijačo preden sem pijan sedel v avto

Jap, ZDA to ima. Natakar ti lahko pobere ključe...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

RedDrake ::

pegasus je izjavil:

Živim v naselju z omejitvijo 30 in je super, praktično nič hrupa. Podpiram, to mora postati nov standard.

Živim v območju cone 30, 80m stran je srednja šola, 150m stran je OŠ in vrtec.
"Uživam" v konstantem tresenju celotne hiše zaradi 30-40 40 tonskih priklopnikov dnevno, ki poskakujejo čez ležeče policaje ter v izživljanju lokalnih oboževalcev šelestečih trenirk s svojimi nemškimi športnimi vozili v tem kdo doseže višjo hitrost med že omenjenimi ležečimi policaji. Mislim, da uspejo tam 150 in več.
Omejitev na balkanu je samo mrtva črka na papirju. Še več, živim dobesedno čez cesto od policijske postaje, in kljub temu, da bi lahko izpolnili mesečno kvoto za globe v roku nekaj ur v zadnjih 10-ih letih ni bilo ene radarske meritve. Je pa nekdo porinil otroka na kolesu čez 20cm debel betonski zid in ga poslal v bolnico za pol leta. Ker je pri ~110 izgubil nadzor (v coni 30).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Mato989 ::

dronyx je izjavil:

forplan je izjavil:

Moje mnenje je da, s tem generalnim nižanjem promet nazaduje. Če ljudje niso več sposobni spremljat promet pri 50km/h, kmalu več ne bodo sposobni pri 30km/h itd...

In na koncu bo samo še promet med krožnimi križišči s hitrostjo 10km/h in nekaj ležečimi policaji.

Jaz se s tem absolutno ne strinjam. Že to kar se pri nas dogaja s conami 30 km/h je ponekod smešno. Voziti 30 km/h z avtomobilom je zelo počasi in to pomeni da tako voziš tudi če je cesta pregledna, nikjer daleč naokrog nikogar...Potem najbolje da se nehamo voziti z avtomobili. Najvišja omejitev ne pomeni priporočene hitrosti. Vožnjo moraš vedno prilagoditi razmeram in svojim sposobnostim. Za prometno varnost bi po moje naredili že veliko, če bi as cest umaknili divjake oziroma jim pobrali vozniške. Ampak to jim ne uspeva preveč. Mnogo bolj uspešno kaznujejo tiste, ki peljejo 5 km/h nad omejitvijo.


Veliko bi naredili tudi če bi umaknili ljudi katerih refleksi, vid in poznavanje CPPjev ter kako vozit v krožiščih (ker so dobili izpit pred krožišči) spravimo s ceste...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Blinder ::

+1
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Raptor F16 ::

RedDrake je izjavil:

pegasus je izjavil:

Živim v naselju z omejitvijo 30 in je super, praktično nič hrupa. Podpiram, to mora postati nov standard.

Živim v območju cone 30, 80m stran je srednja šola, 150m stran je OŠ in vrtec.
"Uživam" v konstantem tresenju celotne hiše zaradi 30-40 40 tonskih priklopnikov dnevno


In kaj ima šleper tam za rinit ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

pffff ::

Mato989 je izjavil:

Veliko bi naredili tudi če bi umaknili ljudi katerih refleksi, vid in poznavanje CPPjev ter kako vozit v krožiščih (ker so dobili izpit pred krožišči) spravimo s ceste...

+1 v spremljavi ukrepov kjer uzakonimo prepoznavanje prometnih znakov in avtomatsko blokado motorja na omejitev.

Aston_11 ::

Še 50 ne znate vozit, pa da bi vam dali 30 za vozit ;) Glej npr. super solatkota.

RedDrake ::

Raptor F16 je izjavil:

RedDrake je izjavil:

pegasus je izjavil:

Živim v naselju z omejitvijo 30 in je super, praktično nič hrupa. Podpiram, to mora postati nov standard.

Živim v območju cone 30, 80m stran je srednja šola, 150m stran je OŠ in vrtec.
"Uživam" v konstantem tresenju celotne hiše zaradi 30-40 40 tonskih priklopnikov dnevno


In kaj ima šleper tam za rinit ?

Zoki dela!
Rezultat je, da cesta, ki veže AC in industrijsko cono sicer je, ampak je v privat lasti. In Zoki, car kot je, pravi, da ni v interesu občine odkupit tistih 20m asfalta, ampak je bolje, da gre promet v ind. cono mimo dveh vrtcev, OŠ, SŠ, blokov in enodružinskih hiš.
Tko je to, ko si rečeš, l'etat c'est moi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Raptor F16 ::

RedDrake je izjavil:


Zoki dela!
Rezultat je, da cesta, ki veže AC in industrijsko cono sicer je, ampak je v privat lasti. In Zoki, car kot je, pravi, da ni v interesu občine odkupit tistih 20m asfalta, ampak je bolje, da gre promet v ind. cono mimo dveh vrtcev, OŠ, SŠ, blokov in enodružinskih hiš.
Tko je to, ko si rečeš, l'etat c'est moi.


Zakaj imam občutek da je Zoran zjebal cel ljubljanski promet ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

brbr21 ::

Omejitev na omejitev, na omejitev...

Razlog? Nesposobnost. 50% ljudi itak nima kaj iskati na cesti, ker pač niso sposobni za to vrsto premikanja (gibalno, prostorsko, umsko, moralno...). PIKA!
Rešitev? Idealna v idealnem svetu bi bila izobraževanje, trening, preverjanje in korenček. Tega pač ni. Trenutna je čisti texas. V znak svobode lahko dela vsak kar hoče (za primeren kupček cekinov). Prihodnost... avtomatizacija prevoza. Žal oz. konec koncev -> hvala K.
Dejanski razlog za stanje pa je pohlep kapitala in državnega aparata, katerima vsak voznik predstavlja ZLATO JAMO. Ergo več voznikov = več cekinov. Če bi ljudje obvladali minimalne osnove matematike in ekonomije, bi bile ceste praktično prazne.

donvito ::

Siddh je izjavil:

V naših krajih so naredili ta tvor, ker so ljudje divjali na ravni cesti iz naselja med njive. Nekaj časa je stal tukaj mobilni radar, ki je potrdil da res divjajo. Potem pa so naredili takšno šikano, ker za kakšno drugo oviro ni prostora.

 Šikana

Šikana


In, če prideta z obeh strani avtomobila istočasno, kdo ima prednost, predvidevam, da ni prostora obvoza šikane za oba. Pa tudi, ko je dosti prometa, se mi ne zdi tole fajn rešitev.
Tole je meni bolj primerna ovira:


Sem pa za omejitev 30, primer:
https://www.instantstreetview.com/@46.3...
kjer res nikoli ne veš, kdaj ti kdo skoči ali zapelje na cesto.

Raptor F16 ::

donvito je izjavil:

Siddh je izjavil:



 Šikana

Šikana


In, če prideta z obeh strani avtomobila istočasno, kdo ima prednost, predvidevam, da ni prostora obvoza šikane za oba. Pa tudi, ko je dosti prometa, se mi ne zdi tole fajn rešitev.


Ker je na nasprotni strani kvadratna tabla domnevam da imajo prednost tisti iz nasprotne smeri ki vidijo tale znak:



V smeri gledanja pa je izven kadra postavljen:

Leva ... Leva ... leva desna ena dva

donvito ::

Imaš prav, nisem bil pozoren na table na sliki. :|

Raptor F16 ::

brbr21 je izjavil:

Omejitev na omejitev, na omejitev...

Razlog? Nesposobnost. 50% ljudi itak nima kaj iskati na cesti, ker pač niso sposobni za to vrsto premikanja (gibalno, prostorsko, umsko, moralno...). PIKA!
Rešitev? Idealna v idealnem svetu bi bila izobraževanje, trening, preverjanje in korenček. Tega pač ni. Trenutna je čisti texas. V znak svobode lahko dela vsak kar hoče (za primeren kupček cekinov). Prihodnost... avtomatizacija prevoza. Žal oz. konec koncev -> hvala K.
Dejanski razlog za stanje pa je pohlep kapitala in državnega aparata, katerima vsak voznik predstavlja ZLATO JAMO. Ergo več voznikov = več cekinov. Če bi ljudje obvladali minimalne osnove matematike in ekonomije, bi bile ceste praktično prazne.


Kontradiktorne izjave ena na drugo.

Enkrat se reče da so visoke kazni za filanje proračuna, potem pa ugotovimo da nadzora cest sploh ni.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

ajdov ::

jaz vozim 70 izven naselja in 70 v naselju tako da se me to ne tiče

Utk ::

Komot je eno in drugo res. Namesto, da bi bilo veliko nadzora z nizkimi kaznimi, je malo nadzora z visokimi. Namesto, da bi jim to prišlo v kri, ker bi drugače sigurno nekaj plačali, vozijo prehitro, ker skoraj ni možnosti, da bi plačal, ko pa se vseeno zgodi, je neka gromozanska kazen, zaradi katere so ljudje jezni, namesto, da jih bi izučila. Ni to nič novega in neraziskanega.
Jaz še nisem plačal zarad prehitre vožnje sicer. Sem pa par kazni za parkiranje. Najnižja je bila v Nemčiji, čeprav sem tam parkiral samo enkrat narobe. Doma velikokrat, dobil bolj malo kazni, so pa te bile bolane.

IL_DIAVOLO ::

ajdov je izjavil:

jaz vozim 70 izven naselja in 70 v naselju tako da se me to ne tiče


To delajo tisti, ki ne poznajo omejitev.

Jaz jih poznam in se vozim 150/100/60

dronyx ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Jaz jih poznam in se vozim 150/100/60

Jaz podobno, samo nekoliko večjo toleranco imam 160/110/70. Že dolgo nisem bil niti blizu nesreče. Po mojem mnenju je vožnja po predpisih lahko celo nevarna, saj delaš ostale šoferje živčne. Za varno vožnjo se mi zdi bistveno, da znaš tudi predvideti napake nasprotnika oziroma ostalih šoferjev, predvsem pa da si ves čas pri stvari. Zaradi mene lahko odstranijo skoraj vse znake za omejitve hitrosti in šofer mora kljub temu znati voziti varno. Če ne zna, ni za na cesto. Varno voziti ni zame isto kot voziti po predpisih in v nasprotno me ne bo nihče prepričal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

hipertija ::

Bistvo vsega je, da pridejo ljudje na cilj živi, zdravi in brez zapletov - za moj pojem ne glede na to, da ali se peljejo 100 ali pa 30, v splošnem pa vemo, da z nižjo hitrostjo zmanjšamo nesreče oz. posledice nesreč.

Tisti, ki se vozimo čez naselja, načeloma vozimo lokalno in bomo, če vozimo v naseljih 30, prišli na cilj morda 5, 10 minut kasneje, ampak bomo skoraj zagotovo prišli oz. bo v primeru nesreče škoda minimalna... kdor pa vozi dolge relacije, pa je tako ali tako vpet na avtoceste. Treba je pač uredit pri večjih mestih obvoznice z izvennivojskimi križanji, ne pa po 5-10 krožišč...
Prekle za kurnk

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

hipertija je izjavil:

Bistvo vsega je, da pridejo ljudje na cilj živi, zdravi in brez zapletov - za moj pojem ne glede na to, da ali se peljejo 100 ali pa 30, v splošnem pa vemo, da z nižjo hitrostjo zmanjšamo nesreče oz. posledice nesreč.

Tisti, ki se vozimo čez naselja, načeloma vozimo lokalno in bomo, če vozimo v naseljih 30, prišli na cilj morda 5, 10 minut kasneje... kdor pa vozi dolge relacije, pa je tako ali tako vpet na avtoceste. Treba je pač uredit pri večjih mestih obvoznice z izvennivojskimi križanji, ne pa po 5-10 krožišč...


Narobe, bistvo je da pridemo na cilj tudi v pravem času... če prideš ti na cilj samo živ in zdrav in v enem kosu je to nepomembno če zamudiš vse ane =)

Kar se pa tiče drugega dela tvoje logike, pa najbolje da torej zmanjšamo hitrost na 0,1km/h, pridemo 99,999% celi na cilj, ker tudi če trčimo 100x ne bomo umrli pri tej ihtrosti ali se poškodovali. problem je samo da smo peš hitrejši.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

IL_DIAVOLO ::

Ceste naj prilagodijo, da bojo sirse od yugota, pa bojo hitrosti lahko se visje in nic bolj nevarne.

Magic1 ::

Fak sam so očitne korelacije med psihopati in PNGji.
Magic
««
2 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14222010 (14837) zmaugy
»

Motor za službo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11011676 (8938) hojnikb
»

24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22836703 (32581) c3p0

Več podobnih tem