» »

24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev?

24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev?

1 2
3
4 5

Pika na i ::

scipascapa je izjavil:

S temi skiroji se bo folk še manj migal....res dobra zadeva.

Ne razumeš. Ni smisel v miganju, tu gre za čisto okolje.

Karkulator ::

Miki N je izjavil:

Ej to s tem legendarnim potenjem nisem nikoli razumel. Se kar dosti peljem v službo s kolesom (mesto) in precej večji problem na kolesu je mraz, švica pa se ponavadi poleti - samo takrat je vroče za vse in ne vidim kako bi skiro to rešil. Saj greš na šiht s kolesom, ne na Franjo - že samo čakanje pred številnimi semaforji ti nudi VEČ kot PREVEČ oddiha.


Skiro švicanje poleti odlično reši: ko se voziš ti PIHA v obraz, migaš pa nič ;)

jype ::

Karkulator je izjavil:

Skiro švicanje poleti odlično reši: ko se voziš ti PIHA v obraz, migaš pa nič ;)
Če si ne znaš tuša zrihtat, si les.

c3p0 ::

Za miganje oz. rekreacijo mora poskrbet vsak sam, pot na delo večini ni čas in prostor za to in ne vem zakaj je tukaj sploh govora o tem. Kdor ima v službi tuš, fitnes, bazen, more power to them. I tata bi. Večina pa tega nima.

Pika na i ::

jype je izjavil:


Pika na i je izjavil:

Tako je. In dokler to ni urejeno, nima kaj delat na cesti še manj med pešci.
Saj je urejeno. Vozniki motornih vozil naj spokajo s cest, pa se bodo ljudje na skirojih lahko varno vozili tam, pa ne bodo ogrožali nobenega pešca.

Ne pa ni urejeno.
Ne pa ne bom šla nikamor, cesta je zame in za moj avto ne pa za leteče dile, ki se lažejo, da skrbijo za okolje in ovirajo vse, ki delujemo po predpisih. Jaz se tudi ne vozim po poteh za pešce in kolesarje.

jype ::

Pika na i je izjavil:

cesta je zame
Ja.

Pika na i je izjavil:

in za moj avto
Ne, to pa ne.

Pika na i je izjavil:

ne pa za leteče dile
Leteče dile so super. Že od 2015 vsi čakamo nanje.

Pika na i je izjavil:

ovirajo vse, ki delujemo po predpisih.
Skiro pa res nikogar ne ovira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Karkulator ::

jype je izjavil:

Karkulator je izjavil:

Skiro švicanje poleti odlično reši: ko se voziš ti PIHA v obraz, migaš pa nič ;)
Če si ne znaš tuša zrihtat, si les.


Nisem les ;) šef pač noče postavit tuša (ga tudi praktično nima kam). Poleg tega jaz 15 minut že delam, ta cajt ko se ti še tuširaš. To znese dodatnih 5 ur mojega dela na mesec, oziroma 60 ur v letu. 60 ur je enako kot 7,5 delovnih dni več na leto kot ti, ki se tuširaš ;) Pa nimam nič proti, samo tukaj pri nas tuš ni možen.

Pika na i je izjavil:

jype je izjavil:


Pika na i je izjavil:

Tako je. In dokler to ni urejeno, nima kaj delat na cesti še manj med pešci.
Saj je urejeno. Vozniki motornih vozil naj spokajo s cest, pa se bodo ljudje na skirojih lahko varno vozili tam, pa ne bodo ogrožali nobenega pešca.

Ne pa ni urejeno.
Ne pa ne bom šla nikamor, cesta je zame in za moj avto ne pa za leteče dile, ki se lažejo, da skrbijo za okolje in ovirajo vse, ki delujemo po predpisih. Jaz se tudi ne vozim po poteh za pešce in kolesarje.


Nič se NE lažejo da skrbijo za okolja, AMPAK DEJANSKO SKRBIJO ZA OKOLJE ;) Skiro je od 50-100 x bolj učinkovit od tvojega avtomobila v primerjavi s e-skirojem (odvisno od tega kateri avto in kako voziš). Razsipnica ena ;) Uničevalka okolja ;)

Zgodovina sprememb…

Miki N ::

Pika na i je izjavil:


Ne pa ne bom šla nikamor, cesta je zame in za moj avto .


Bom Greto poklical, boš videla!

jype ::

Karkulator je izjavil:

šef pač noče postavit tuša
Povej mu, da je bebo.

feryz ::

jype je izjavil:

Idioti v osebnih avtomobilih pobijete 100 ljudi vsako leto, idioti na skirojih jih pa ne.
Pobijejo!
S slovnico imaš pa velike probleme. Mogoče bi moral pokukati ponovno v osnovno šolo.
Ali pa da ti dohtar preveri vplih prepiha na slamo.

Mogoče bi bilo dobro, da se en čas z avtom voziš. Kolo ti škodi. Pa še masovno CPP kršiš z njim.

c3p0 ::

>> Ne pa ne bom šla nikamor, cesta je zame in za moj avto .

Cesta je že od nekdaj bila tudi za marsikatera druga prevozna sredstva, vključno s kolesi (razen kjer je to izrecno prepovedano). Če se čutiš neprimerno za upravljanje vozila, vrni izpit, preden še koga poškoduješ, vključno s tabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c3p0 ()

Karkulator ::

jype je izjavil:

Karkulator je izjavil:

šef pač noče postavit tuša
Povej mu, da je bebo.


Okej bom reku da je Jype reku da je bebo haha :P

Pika na i ::

Miki N je izjavil:

Pika na i je izjavil:


Ne pa ne bom šla nikamor, cesta je zame in za moj avto .


Bom Greto poklical, boš videla!

Kar daj, jaz bom pa Mad Maxa!

Stalinovic ::

Karkulator je izjavil:

jype je izjavil:

Karkulator je izjavil:

šef pač noče postavit tuša
Povej mu, da je bebo.


Okej bom reku da je Jype reku da je bebo haha :P


Bogat priviligiran moški ne ve da bogati priviligirani moški ne investirajo v podrejene, po temu ko noče investirati v podrejene.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Goegoff ()

zavajon ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Za razliko od Nemčije, kjer so skiroje "dovolili", so tam postavili tudi predpise, ki definirajo to področje - vključno z homologacijo skirojev za prevoz po javnih površinah. Pri nas pa bi radi z čisto vsakim kitajskim jajcem na cesto, ne glede na to, kako je stabilen, kakšne ima zavore,....

A obstajajo tudi skiroji, ki niso kitajski? Ne provociram, samo vprašam. Ker nisem imel nikoli namena kupiti električnega skiroja, nisem šel raziskovati tega trga.

Pika na i je izjavil:

Ne pa ni urejeno.
Ne pa ne bom šla nikamor, cesta je zame in za moj avto ne pa za leteče dile, ki se lažejo, da skrbijo za okolje in ovirajo vse, ki delujemo po predpisih. Jaz se tudi ne vozim po poteh za pešce in kolesarje.

Pozabljaš, da prve ceste niso bile namenjene avtom, ampak konjem in vozovom. Tako da ni razloga za to, da bi imeli avti ekskluzivno pravico do cest. Pa ceste se financirajo tudi iz davkov, ki jih plačujejo vsi, ne le lastniki avtov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zavajon ()

feryz ::

Ceste za konje in vozove so bile in so še vedno drugačne od cest za avtomobile.
Takisto velja za ceste za kolesa, pešce ...

Če bi vam oči delale prav, bi lahko ugotovili namen vsake ceste posebej e enim pogledom. Da se pa svašta vozi po svačem, pa vemo. Ampak to ni merilo namembnosti.

blay44 ::

Pika na i je izjavil:


Ne razumeš. Ni smisel v miganju, tu gre za čisto okolje.



:D A misliš poslovno okolje.
Tvoj avto rabi minimalno 6kW samo za držanje delovne temperature motorja.

FiReFTW ::

NE!

Kam gre svet, dandanes nas že kontrolirajo kot lutke, in prepovedujejo vse, človek sploh ni več svobodn.

V starih časih so ljudje lahko delali kaj so hoteli, se med sabo ubijali (dobro to so bli ekstremi takrat samo za primer s čemer se strinjam da je potrebno imeti zakone proti), dandanes pa je že vse prepovedano kot da smo sužnji.

c3p0 ::

In mnogo ljudstva temu ploska, vključno z delom intelektualne elite Slovenije na ST forumu.

Knez Fjodor ::

Karkulator je izjavil:

Knez Fjodor je izjavil:



sepravi

e-skiro/e-e kolo : 260/30000= 0,9%
navaden kolo: 1990/ cca 200000 kolesarjev=0,995 %

ZAKLUČEK: Skiroji/e-kolesa so kar se tiče verjetnosti poškodb ENAKO VARNI kot navadna kolesa ;)

Pa nemoreš se zjutraj voziti s kolesom v službo da zašvicaš in potem cel dan smrdiš, kdo te bo pa vohal.


Nekoliko prirejena statistika. Kot piše v linkanem članku, gre pri beleženju nesreč samo za skiroje, ni pomembno, ali so električni ali navadni. Velja torej polna vrednost - cca 270. Statistika velja za Ljubljano in okolico, ker so podatke dali iz UKC. Zanima me, od kod številka električnih skirojev v Ljubljani. Vseslovenska prodaja električnih skirojev žal ni relevanten podatek za Ljubljano. Glede števila kolesarjev tudi ne more biti natančnih podatkov (ročno bi morali šteti vožnje skozi daljše obdobje na različnih mestih meritve), pomaga pa lahko cifra okoli 131.000 registriranih uporabnikov BicikeLJ. Uporabnikov lastniških koles je zagotovo en velikostni razred več, kar se tudi vidi na cesti.

Kar je point, je, da je razmerje kolesarjev in skirojistov bistveno večje v korist kolesarjev, kot kaže ta izračun. Če pa so kje bolj merodajni podatki, se priporočam. Zagotovo pa je kolesarjev več kot glede na te izračune en električni skiro na deset ali enajst koles.

Mimogrede, umivanje in deodorant v kombinaciji s svežimi oblačili bistveno zmanjša (v mojem primeru izniči) vonj po švicu, četudi se zjutraj ogreješ na kolesu.

Cange ::

E-skiro ima eno močno prednost pred e-biciklom, v večjih mestih je razvita panoga "reciklaža titanovih golf palic", torej možnost umika "vozila" s ceste/javne površine.
Verjetno ima mladina e-skiro zaradi drugih dejavnikov, tukaj je "mami" ragulator, tako da ni problema.
Še to: za e-bicikel lahko rečem, da rahlo vrtenje do cilja ~50W simulira porabo energije kot pri normalni hoji. Pri vračanju domov lahko pri obeh vozilih uporabljamo samo nožni pogon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

digitalcek ::

Bom zazmišljal malo drugače, kot drugi. V povezavi s svojo starostjo, z zdravjem.

Pri 70-ih seveda ne mislim kupiti kamere, ki bo snemala situacijo s hrbta in mi projecirala sliko na "virtualna očala"...

Če je šlo 70 let brez kamere, ki snema, kaj me "čaka od zadaj", bo moralo iti enako tudi v prihodnje.

Ker če me bo kdo (na Čopovi, ali Slovenski) s skirojem napičil od zadaj, me spravil na tla in mi zlomil kolk, ali vretence in me tako spravil na inv. voziček, ga bom tožil tako, da ga bo minilo veselje do življenja.

Znanec odvetnik pravi, da lahko računam realno na 600-1000 evrov dosmrtne mesečne rente (nezmožnost potovanj, gibanja, telesne, duševne bolečine, osebni asistent, itd.).
Torej bo lik dal iz svojega žepa, če ne bo zavarovan (kar ne bo), letno okoli 10.000 evrov. V 10-ih letih torej 100.000 evrov.

In kaj bo na koncu imel od tega, da ni zmogel goniti biciklja, ter da je bil "in"?

Zgodovina sprememb…

PrimoZ_ ::

digitalcek je izjavil:

Bom zazmišljal malo drugače, kot drugi. V povezavi s svojo starostjo, z zdravjem.

Pri 70-ih seveda ne mislim kupiti kamere, ki bo snemala situacijo s hrbta in mi projecirala sliko na "virtualna očala"...

Če je šlo 70 let brez kamere, ki snema, kaj me "čaka od zadaj", bo moralo iti enako tudi v prihodnje.

Ker če me bo kdo (na Čopovi, ali Slovenski) s skirojem napičil od zadaj, me spravil na tla in mi zlomil kolk, ali vretence in me tako spravil na inv. voziček, ga bom tožil tako, da ga bo minilo veselje do življenja.

Znanec odvetnik pravi, da lahko računam realno na 600-1000 evrov dosmrtne mesečne rente (nezmožnost potovanj, gibanja, telesne, duševne bolečine, itd.).
Torej bo lik dal iz svojega žepa, če ne bo zavarovan (kar ne bo), letno okoli 10.000 evrov.

In kaj bo na koncu imel od tega, da ni zmogel goniti biciklja, ter da je bil "in"?


Torej te mora povozit z kolesom, da se boš bolje počutil ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PrimoZ_ ()

digitalcek ::

PrimoZ_ je izjavil:

digitalcek je izjavil:

Bom zazmišljal malo drugače, kot drugi. V povezavi s svojo starostjo, z zdravjem.

Pri 70-ih seveda ne mislim kupiti kamere, ki bo snemala situacijo s hrbta in mi projecirala sliko na "virtualna očala"...

Če je šlo 70 let brez kamere, ki snema, kaj me "čaka od zadaj", bo moralo iti enako tudi v prihodnje.

Ker če me bo kdo (na Čopovi, ali Slovenski) s skirojem napičil od zadaj, me spravil na tla in mi zlomil kolk, ali vretence in me tako spravil na inv. voziček, ga bom tožil tako, da ga bo minilo veselje do življenja.

Znanec odvetnik pravi, da lahko računam realno na 600-1000 evrov dosmrtne mesečne rente (nezmožnost potovanj, gibanja, telesne, duševne bolečine, itd.).
Torej bo lik dal iz svojega žepa, če ne bo zavarovan (kar ne bo), letno okoli 10.000 evrov.

In kaj bo na koncu imel od tega, da ni zmogel goniti biciklja, ter da je bil "in"?


Torej te mora povozit z kolesom, da se bo bolje počutil ?


Lahko me povozi, pri neurejenem prometu dosti realen scenarij...

Na Slovenski sta bili do sedaj (kaos) do smrti povoženi dve osebi.
Nekaj deset pa manj kot do smrti. Ni podatkov. Jankovića in policijo to ne zanima.

PrimoZ_ ::

Očitno mesto ni zate. Preseli se nekam v oskrbovan dom za starostnike, tam pri predvoru je dom za upokojence precej na samem in zagotovo ni problema z skiroji.
Pa z bogato najemnino od tvojega luksuznega LJ stanovanja si boš brez težav privoščil taksi do kamorkoli boš že rabil :)

Pa nimam el. skiroja, vidim pa njegovo uporabnost.
Kar nekaj sodelavce, ki so se prej po LJ vozili z avti se sedaj fijaka s tem in številka se viša. Vsak ki se vozi z avtom/trolo jim je lahko hvaležen, saj pomenijo da je na cesti manj pleha.

Rešitev ni prepoved, ampak izboljšanje infrastrukture za vse ne avtomobilske načine transporta. Torej kolesa/skiroje/peš hondo/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PrimoZ_ ()

Karkulator ::

Knez Fjodor je izjavil:

Karkulator je izjavil:

Knez Fjodor je izjavil:



sepravi

e-skiro/e-e kolo : 260/30000= 0,9%
navaden kolo: 1990/ cca 200000 kolesarjev=0,995 %

ZAKLUČEK: Skiroji/e-kolesa so kar se tiče verjetnosti poškodb ENAKO VARNI kot navadna kolesa ;)

Pa nemoreš se zjutraj voziti s kolesom v službo da zašvicaš in potem cel dan smrdiš, kdo te bo pa vohal.


Nekoliko prirejena statistika. Kot piše v linkanem članku, gre pri beleženju nesreč samo za skiroje, ni pomembno, ali so električni ali navadni. Velja torej polna vrednost - cca 270. Statistika velja za Ljubljano in okolico, ker so podatke dali iz UKC. Zanima me, od kod številka električnih skirojev v Ljubljani. Vseslovenska prodaja električnih skirojev žal ni relevanten podatek za Ljubljano. Glede števila kolesarjev tudi ne more biti natančnih podatkov (ročno bi morali šteti vožnje skozi daljše obdobje na različnih mestih meritve), pomaga pa lahko cifra okoli 131.000 registriranih uporabnikov BicikeLJ. Uporabnikov lastniških koles je zagotovo en velikostni razred več, kar se tudi vidi na cesti.

Kar je point, je, da je razmerje kolesarjev in skirojistov bistveno večje v korist kolesarjev, kot kaže ta izračun. Če pa so kje bolj merodajni podatki, se priporočam. Zagotovo pa je kolesarjev več kot glede na te izračune en električni skiro na deset ali enajst koles.

Mimogrede, umivanje in deodorant v kombinaciji s svežimi oblačili bistveno zmanjša (v mojem primeru izniči) vonj po švicu, četudi se zjutraj ogreješ na kolesu.


Uporabnikov električnih skirojev in električnih koles je približno 30000, poglej prispevek na oddaji preverjeno in ekstrapoliraj rezulate. S skiroji se na 1000 uporabnikov zgodi enako število nesreč (ali neznatno višje)kot na 1000 uporabnikov navadnih koles.

Glede vonja: jaz z tem nimam problemov: govorim pa za večino ostalih, ki pa imajo močan vonj ko zašvicajo.

c3p0 ::

digitalcek je izjavil:


Ker če me bo kdo (na Čopovi, ali Slovenski) s skirojem napičil od zadaj, me spravil na tla in mi zlomil kolk, ali vretence in me tako spravil na inv. voziček, ga bom tožil tako, da ga bo minilo veselje do življenja.


Nihče ni proti ostrim sankcijam za kršitelje in objestneže. Vsak je kdaj pešec in ga lahko to doleti, tako 70 let nazaj kot zdaj.

Phantomeye ::

digitalcek je izjavil:

PrimoZ_ je izjavil:

digitalcek je izjavil:

Bom zazmišljal malo drugače, kot drugi. V povezavi s svojo starostjo, z zdravjem.

Pri 70-ih seveda ne mislim kupiti kamere, ki bo snemala situacijo s hrbta in mi projecirala sliko na "virtualna očala"...

Če je šlo 70 let brez kamere, ki snema, kaj me "čaka od zadaj", bo moralo iti enako tudi v prihodnje.

Ker če me bo kdo (na Čopovi, ali Slovenski) s skirojem napičil od zadaj, me spravil na tla in mi zlomil kolk, ali vretence in me tako spravil na inv. voziček, ga bom tožil tako, da ga bo minilo veselje do življenja.

Znanec odvetnik pravi, da lahko računam realno na 600-1000 evrov dosmrtne mesečne rente (nezmožnost potovanj, gibanja, telesne, duševne bolečine, itd.).
Torej bo lik dal iz svojega žepa, če ne bo zavarovan (kar ne bo), letno okoli 10.000 evrov.

In kaj bo na koncu imel od tega, da ni zmogel goniti biciklja, ter da je bil "in"?


Torej te mora povozit z kolesom, da se bo bolje počutil ?


Lahko me povozi, pri neurejenem prometu dosti realen scenarij...

Na Slovenski sta bili do sedaj (kaos) do smrti povoženi dve osebi.
Nekaj deset pa manj kot do smrti. Ni podatkov. Jankovića in policijo to ne zanima.


Če te kdo nagoni z bicikljem, verjemi, da bolj boli kot skiro.

Zgodovina sprememb…

SeMiNeSanja ::

Goody je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Karkulator je izjavil:


Na skiroju lahko montiraš košaro tako kot pri kolesu in greš v trgovino, ali pa vzameš ruzak in stvari zložiš v ruzak.

Boš čez eno leto povedal, kam si parkiral svolj ljubljeni skiro.
Stavim, da se tudi spomnil ne boš več, v katerem kotu garaže se na njemu nabira prah.


Ti lahko jaz že zdaj povem? Že 2 leti se vozim vsak dan brez padavin v službo (naredil skupno cca 2000 km) z el. skirojem in upam da se bom še naprej. Za isto pot porabim zaradi prometa več časa z avtomobilom. V trgovino pa grem s kolesom. Sam bi se raje vozil s kolesom ampak ne gre - takoj zašvicam, da bi sedel zašvican v službi pa tudi ne gre. V prostem času pa naredim cca 7000km vsako leto s kolesom (veliko večino od tega gorskim po singlcah). Tako da kondicijo imam, švicam pa še zmeraj.

V tem primeru bi si raje omislil kolo z električnim (pomožnim) pogonom, ne pa skiro, ki je 10x manj stabilno prevozno sredstvo.
Po moje rabiš samo 1x pošteno odleteti, pa boš razumel, o čem govorim...
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Goody ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Goody je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Karkulator je izjavil:


Na skiroju lahko montiraš košaro tako kot pri kolesu in greš v trgovino, ali pa vzameš ruzak in stvari zložiš v ruzak.

Boš čez eno leto povedal, kam si parkiral svolj ljubljeni skiro.
Stavim, da se tudi spomnil ne boš več, v katerem kotu garaže se na njemu nabira prah.


Ti lahko jaz že zdaj povem? Že 2 leti se vozim vsak dan brez padavin v službo (naredil skupno cca 2000 km) z el. skirojem in upam da se bom še naprej. Za isto pot porabim zaradi prometa več časa z avtomobilom. V trgovino pa grem s kolesom. Sam bi se raje vozil s kolesom ampak ne gre - takoj zašvicam, da bi sedel zašvican v službi pa tudi ne gre. V prostem času pa naredim cca 7000km vsako leto s kolesom (veliko večino od tega gorskim po singlcah). Tako da kondicijo imam, švicam pa še zmeraj.

V tem primeru bi si raje omislil kolo z električnim (pomožnim) pogonom, ne pa skiro, ki je 10x manj stabilno prevozno sredstvo.
Po moje rabiš samo 1x pošteno odleteti, pa boš razumel, o čem govorim...


Verjami da sem s kolesom že parkrat konkretno odletel. Skiro mi je za službo dosti bolj praktičen - ga nesem v pisarno, tudi polnim tam. Se pa vozim izključno po kolesarski, pa če voziš s pametjo to ni nevarno, ne nestabilno vozilo. Kot rečeno - že cca 2000 km pa nobenega padca, ne nevarne situacije. Ne rečem da ni mogoče, sam folk, ki ga ne vozi, nevarnost, nestabilnost le-tega precej precenjuje.

zee ::

Uporabljaš čelado? Ne provociram, samo zanima me.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Gagarin ::

Men so teli skiroji pa prov fajn

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gagarin ()

Goody ::

zee je izjavil:

Uporabljaš čelado? Ne provociram, samo zanima me.


Ne, vem da ni pametno, ampak nič manj pametno kot neuporaba čelade na mestnem kolesu.

c3p0 ::

Odraslih kolesarjev s čelado je za vzorec. Razen tistih debeluharjev v kompletni BMC opremi, ki se večinoma peljejo do gostilne in domov.

jype ::

Gagarin je izjavil:

Men so teli skiroji pa prov fajn
Eh, pol pa že nam kupu.

Goody je izjavil:

vem da ni pametno
Nepotrebno je. Pri hitrostih in mehaniki padanja s skirojev, biciklov in podobnih naprav, je čelada odveč. Velika večina resnih poškodb glave se zgodi v osebnih avtomobilih, zato morajo čelade predpisati vsem potnikom v avtomobilih.

MrNighthawk ::

Karkulator je izjavil:


ČESA NE RAZUMEŠ: V dežju bo promet enak, ko nebo dežja, bo pa zaradi skirojev recimo 2x manjši, štekaš?

2x manjši?!?! Rofl :))

Hoja ni EKO friendly, električni skiro je mnogo bolj EKO friendly od hoje ;) Izkoristek človeških mišic je samo 30 % in zadeva (človeško telo) laufa na ZELO DRAGO GORIVO ;)

Kar dopoveduj si to ja... mogoče boš verjel in zgubil kakšni kilo... FFS.
https://www.theverge.com/platform/amp/2...
https://www.vox.com/platform/amp/future...
https://amp.theguardian.com/technology/...


Gledati moraš COST/BENEFIT. Izdelava baterije ima mnogo manjši COST, če ga primerjaš z BENEFITOM, ki ga prinese ;) (SI V PROFITU = manj onasnežuješ s e-skirojem). ;)

Res ne nakladaj. Eko friendly ljudje vozijo 20 let stara kolesa iz bolhe za 40€. Kolo je že zdavnaj odslužilo v vseh pogledih in tisti pleh je zelo eko friendly. Bolj kot pa katera koli baterija.
Malo si poglej cost benefit v zgornjih linkih. Mogoče ti bo počasi kaj jasno.
In to naj bi bil nek "tech" forum. Ffs.

jype ::

MrNighthawk je izjavil:

Eko friendly ljudje vozijo 20 let stara kolesa iz bolhe za 40€.
Hvala, veliko mi pomeni, da cenite moj življenski slog!

Miki N ::

Ampak saj čelada niti ni samo za resne poškodbe. Mene je enkrat kolesarska čelada rešila po mojem najmanj precej zoprnega razbitega čela - sodeč po mestu udarca. Zakaj bi hodil na šivanje in hodil "z razbito faco" okrog tedne, če lahko enostavno odideš z nekaj praskami? Je pa res, da je čelada počila, ampak saj niti ni bila draga. Vredno nakupa.

Velja tudi za smučanje: zakaj bi moral kozlati po pretresu možganov pri padcu (ni nujno da je še kdo drug vpleten) in se pustil voditi dol - če greš lahko raje na čaj v kočo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

jype ::

Miki N je izjavil:

Ampak saj čelada niti ni samo za resne poškodbe.
Čelada je namenjena temu, da glave ne odpreš. Ničesar drugega ne prepreči.

Miki N je izjavil:

Zakaj bi hodil na šivanje in hodil "z razbito faco" okrog tedne, če lahko enostavno odideš z nekaj praskami?
A ni bolje, da se ustavljaš s čim drugim, kot s čelom?

Miki N je izjavil:

Velja tudi za smučanje: zakaj bi moral kozlati po pretresu možganov pri padcu (ni nujno da je še kdo drug vpleten) in se pustil voditi dol - če greš lahko raje na čaj v kočo?
Pretresa možganov te čelada nikoli ne more rešiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

hammock ::

jype je izjavil:

Pretresa možganov te čelada nikoli ne more rešiti.

Motiš se.

Karkulator ::

MrNighthawk je izjavil:

Karkulator je izjavil:


ČESA NE RAZUMEŠ: V dežju bo promet enak, ko nebo dežja, bo pa zaradi skirojev recimo 2x manjši, štekaš?

2x manjši?!?! Rofl :))

Hoja ni EKO friendly, električni skiro je mnogo bolj EKO friendly od hoje ;) Izkoristek človeških mišic je samo 30 % in zadeva (človeško telo) laufa na ZELO DRAGO GORIVO ;)

Kar dopoveduj si to ja... mogoče boš verjel in zgubil kakšni kilo... FFS.
https://www.theverge.com/platform/amp/2...
https://www.vox.com/platform/amp/future...
https://amp.theguardian.com/technology/...


Gledati moraš COST/BENEFIT. Izdelava baterije ima mnogo manjši COST, če ga primerjaš z BENEFITOM, ki ga prinese ;) (SI V PROFITU = manj onasnežuješ s e-skirojem). ;)

Res ne nakladaj. Eko friendly ljudje vozijo 20 let stara kolesa iz bolhe za 40EUR. Kolo je že zdavnaj odslužilo v vseh pogledih in tisti pleh je zelo eko friendly. Bolj kot pa katera koli baterija.
Malo si poglej cost benefit v zgornjih linkih. Mogoče ti bo počasi kaj jasno.
In to naj bi bil nek "tech" forum. Ffs.


Ja to je TECH forum, zato bomo pa zdele takoj prec debunkal te tvoje napačne trditve ;)

"Kolo je že zdavnaj odslužilo v vseh pogledih in tisti pleh je zelo eko friendly. Bolj kot pa katera koli baterija."

Za poganjanje kolesa potrebuješ cca 600 kalorij na uro, z njim pa prevoziš recimo 30 kilometrov v eni uri. Skiro za 30 kilometrov porabi 0,3 kWh električne energije. To je toliko kot porabi 100 watna navadna žarnica v treh urah. To ni nič. Za proizvesti 600 kalorij HRANE pa se sigurno porabi VSAJ 10 x več energije, to je več od 3 kWh ;) Torej za ISTO razdaljo z navadnim kolesom porabiš ekvivalent 3 kWh (sem prepričan da v resnici še precej več), z elektičnim skirojem pa 0,3 kWh. (poglej na netu, da ta podatek drži, jaz sem, in drži 100 procentno.)

Nimam problemov s preveliko težo, sem na idealni teži ;) Seveda tudi o prehrani je treba kaj vedeti ane.

Nadalje študije so plačane s strani LOBIJA, ki zaradi lastnih koristi razširja LAŽI. Prvi link pravi, da prevožena milja na električnem skiroju generira 200 g CO2-ja, ena milja v navadnem avtu pa 400 g CO2-ja.

Mislim kaj d fak komu lažejo, nas inženirje že neboste z takimi lažmi naplahtali, navadno rajo pa mogoče (ali pa tudi ne, če znajo kaj v google vpisati in najti). Kako je mogoče DA SO V ŠTUDIJI REKLI, DA JE RALIKA MED AVTOM IN SKIROJEM SAMO 2x na, če je pa poraba povprečnega avta 6 litrov bencina na 100 km, kar znese 60 kilovatnih ur, poraba skiroja pa samo 1 kilovatna ura na 100 km. RAZLIKA JE 60 KRATNA. (6000 procentna!). Kako lahko študija trdi da je razlika samo 2 kratna, to je čista laž.

Sicer pa ti polagam na srce, NE VRJEMI vsemu kar na besedo, ampak izračunaj sam (če znaš, če ne prosi koga od prijateljev inženirjev, da ti izračuna :) ) Če boš verjel vsemu na prvo besedo boš nasedel na miljoni mitov in laži.

Nekaj je izdelati in prevažati naokoli 10 kilogramov težak skiro, nekaj drugega pa je izdelati in anokoli prevažati tono pa pol težko kravo =avto ;) (ni šans da je razlika v CO2-ju samo 2 kratna, ni šans)

Evoti TECH forum, znamo poračunat. TECH forum ;)

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

c3p0 je izjavil:



E-skiro nikakor ni nobena modna muha, neumnost. Eno leto se z njim vozim v pisarno, ni pristal v nobenem kotu. Razmišljam kvečjemu o boljšem.

c3p0, a si ti tisti, ki mečeš slabo luč na e-skirojevce? Si ti tisti divjak, ki vijugaš s 34 km/h med peešci po Čopovi?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Karkulator ::

Aja pa prej sem pozabil omeniti, baterija v skirojih je samo cca 0,25 kWh, za to izdelati se porabi IZREDNO malo resorsev. Baterija v skiroju je 30x manjša od tiste v električnem avtu Tesla recimo. Pa že električni avti onasnežujejo mnogo manj kot bencinski/dieselski. Električni skiro onasnežuje še cca 15 x manj kot električni avto.

MrNighthawk ::

Karkulator je izjavil:


Za poganjanje kolesa potrebuješ cca 600 kalorij na uro, z njim pa prevoziš recimo 30 kilometrov v eni uri. Skiro za 30 kilometrov porabi 0,3 kWh električne energije. To je toliko kot porabi 100 watna navadna žarnica v treh urah. To ni nič. Za proizvesti 600 kalorij HRANE pa se sigurno porabi VSAJ 10 x več energije, to je več od 3 kWh ;) Torej za ISTO razdaljo z navadnim kolesom porabiš ekvivalent 3 kWh (sem prepričan da v resnici še precej več), z elektičnim skirojem pa 0,3 kWh. (poglej na netu, da ta podatek drži, jaz sem, in drži 100 procentno.)

Nimam problemov s preveliko težo, sem na idealni teži ;) Seveda tudi o prehrani je treba kaj vedeti ane.

Nadalje študije so plačane s strani LOBIJA, ki zaradi lastnih koristi razširja LAŽI. Prvi link pravi, da prevožena milja na električnem skiroju generira 200 g CO2-ja, ena milja v navadnem avtu pa 400 g CO2-ja.

Mislim kaj d fak komu lažejo, nas inženirje že neboste z takimi lažmi naplahtali, navadno rajo pa mogoče (ali pa tudi ne, če znajo kaj v google vpisati in najti). Kako je mogoče DA SO V ŠTUDIJI REKLI, DA JE RALIKA MED AVTOM IN SKIROJEM SAMO 2x na, če je pa poraba povprečnega avta 6 litrov bencina na 100 km, kar znese 60 kilovatnih ur, poraba skiroja pa samo 1 kilovatna ura na 100 km. RAZLIKA JE 60 KRATNA. (6000 procentna!). Kako lahko študija trdi da je razlika samo 2 kratna, to je čista laž.

Sicer pa ti polagam na srce, NE VRJEMI vsemu kar na besedo, ampak izračunaj sam (če znaš, če ne prosi koga od prijateljev inženirjev, da ti izračuna :) ) Če boš verjel vsemu na prvo besedo boš nasedel na miljoni mitov in laži.

Nekaj je izdelati in prevažati naokoli 10 kilogramov težak skiro, nekaj drugega pa je izdelati in anokoli prevažati tono pa pol težko kravo =avto ;) (ni šans da je razlika v CO2-ju samo 2 kratna, ni šans)

Evoti TECH forum, znamo poračunat. TECH forum ;)

Ne vrjamem nobenemu na prvo besedo... še najmanj pa nekomu na forumu ;)
A vsaka študija, ki ti ni všeč je plačana iz strani lobija? Good luck!
Preračunavanje kalorij za poganjanje kolesa... super. Če veš s kakšnim kolesom, hitrostjo itd se nekdo vozi.
In samo informativno. Tudi stanje na kolesu kuri kalorije.
P.s. dr. Inženir zraven mene tuli, da so skiroji ne ekološki in energetsko neučinkoviti.
Mag. ti pa govori da edino za kar so dobri, da grejo v prtljažnik in da ima lenuh še en izgovor, da ne gre peš ;)

jype ::

hammock je izjavil:

Motiš se.
Ne, se ne. Pojemki so zanemarljivo različni.

PrimoZ_ ::

Jaz osebno poznam dva, ki sta si grdo zbila glavo, eden je šel čelno v rob avtomobilskih vrat drug, drug pa je ob padcu udaril ob rob pločnika. Tako da, osebno se na kolesu brez čelade počutim kot da mi nekaj manjka, sicer pa vsakemu svoje. Vsak nosi svojo glavo naprodaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PrimoZ_ ()

Karkulator ::

MrNighthawk je izjavil:

Karkulator je izjavil:


Za poganjanje kolesa potrebuješ cca 600 kalorij na uro, z njim pa prevoziš recimo 30 kilometrov v eni uri. Skiro za 30 kilometrov porabi 0,3 kWh električne energije. To je toliko kot porabi 100 watna navadna žarnica v treh urah. To ni nič. Za proizvesti 600 kalorij HRANE pa se sigurno porabi VSAJ 10 x več energije, to je več od 3 kWh ;) Torej za ISTO razdaljo z navadnim kolesom porabiš ekvivalent 3 kWh (sem prepričan da v resnici še precej več), z elektičnim skirojem pa 0,3 kWh. (poglej na netu, da ta podatek drži, jaz sem, in drži 100 procentno.)

Nimam problemov s preveliko težo, sem na idealni teži ;) Seveda tudi o prehrani je treba kaj vedeti ane.

Nadalje študije so plačane s strani LOBIJA, ki zaradi lastnih koristi razširja LAŽI. Prvi link pravi, da prevožena milja na električnem skiroju generira 200 g CO2-ja, ena milja v navadnem avtu pa 400 g CO2-ja.

Mislim kaj d fak komu lažejo, nas inženirje že neboste z takimi lažmi naplahtali, navadno rajo pa mogoče (ali pa tudi ne, če znajo kaj v google vpisati in najti). Kako je mogoče DA SO V ŠTUDIJI REKLI, DA JE RALIKA MED AVTOM IN SKIROJEM SAMO 2x na, če je pa poraba povprečnega avta 6 litrov bencina na 100 km, kar znese 60 kilovatnih ur, poraba skiroja pa samo 1 kilovatna ura na 100 km. RAZLIKA JE 60 KRATNA. (6000 procentna!). Kako lahko študija trdi da je razlika samo 2 kratna, to je čista laž.

Sicer pa ti polagam na srce, NE VRJEMI vsemu kar na besedo, ampak izračunaj sam (če znaš, če ne prosi koga od prijateljev inženirjev, da ti izračuna :) ) Če boš verjel vsemu na prvo besedo boš nasedel na miljoni mitov in laži.

Nekaj je izdelati in prevažati naokoli 10 kilogramov težak skiro, nekaj drugega pa je izdelati in anokoli prevažati tono pa pol težko kravo =avto ;) (ni šans da je razlika v CO2-ju samo 2 kratna, ni šans)

Evoti TECH forum, znamo poračunat. TECH forum ;)

Ne vrjamem nobenemu na prvo besedo... še najmanj pa nekomu na forumu ;)
A vsaka študija, ki ti ni všeč je plačana iz strani lobija? Good luck!
Preračunavanje kalorij za poganjanje kolesa... super. Če veš s kakšnim kolesom, hitrostjo itd se nekdo vozi.
In samo informativno. Tudi stanje na kolesu kuri kalorije.
P.s. dr. Inženir zraven mene tuli, da so skiroji ne ekološki in energetsko neučinkoviti.
Mag. ti pa govori da edino za kar so dobri, da grejo v prtljažnik in da ima lenuh še en izgovor, da ne gre peš ;)


Ni treba verjeti meni, preračunaj sam ;) Btw tudi enženir ni enak enženirju nekateri NE ZNAJO (ali nočejo ali so preleni da bi) preračunali takšne stvari. ;) N

Ne vsaka študija, TA JE ;)

Z navadnim kolesom kolesom za prevoziti 100 kilometrov potrebuješ mnogo več energije kot pa za 100 kilometrov z električnim skirojem in to neodvisno od hitrosti, tipa kolesa ipd. Ti navadno kolo poganjaš s svojimi mišicami, ki so SAMO 30 % učinkovite ;) Brezkrtačni Električni motor pa je več kot 90 procentno učinkovit ;)

DOktor inženir NIMA PRAV V TEM PRIMERU, vprašaj ga naj ARGUMENTIRA TO SVOJO TRDITEV da so skiroji neekološki in neučinkoviti ;) Vprašaj ga naj argumentira, da bomo debunkali njegovo trditec ;)

Magister tudi NIMA PRAV: so mnogo HITREJŠA, mnogo bolj praktična in mnogo cenejša oblika prevoza od hoje peš ;) Če hodiš peš moraš pojesti več hrane. Energije ne dobiš kar iz neba. Edino za kar je hoja dobra je za zdravje. NI pa ENERGETSKO UČINKOVITA (je električni skiro MNOGO BOLJ UČINKOVIT). Pokaži ta moj post temu domnevnemu doktorju inženirju in magistru ;)

jype ::

PrimoZ_ je izjavil:

Jaz osebno poznam dva, ki sta si grdo zbila glavo, eden je šel čelno v rob avtomobilskih vrat drug, drug pa je ob padcu udaril ob rob pločnika. Tako da, osebno se na kolesu brez čelade počutim kot da mi nekaj manjka, sicer pa vsakemu svoje. Vsak nosi svojo glavo naprodaj.
To je posledica neustrezne infrastrukture za tiste, ki s svojo profesionalno kariero ne uničujejo planeta.

Jaz imam pa pred seboj dokument, ki pravi, da tisti v avtomobilih nujno potrebujejo čelade, saj so edina res velika skupina ljudi, ki si pogosto poškodujejo glave.

kuall ::

jype spet piše neumnosti.

Enkrat sem padel s kolesom in sem si prvo stvar po padcu rekel: rabim čelado. Na srečo sem z glavo samo malo udaril v asfalt ampak lahko bi pa bolj.
Padel nisem samo 1x s kolesom. Medtem ko z avtom nisem imel še nobene poškodbe. Pa 10x več časa presedim v avtu kot na kolesu.

jype ::

kuall je izjavil:

Enkrat sem padel s kolesom in sem si prvo stvar po padcu rekel: rabim čelado.
Ti jo potrebuješ tudi za sedenje za računalnikom.
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Električni skuter/skiro .... (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7826132 (5961) sds
»

Nakup skiroja

Oddelek: Loža
356298 (2436) Apel
»

Z elektr. skirojem na mestni ter primestni avtobus

Oddelek: Loža
213778 (3000) Phantomeye
»

Skiro v mestu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9115945 (11455) bandidosss

Več podobnih tem