Forum » Loža » 24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev?
24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev?
Drevesce ::
Danes sem malce preletaval 24kur in opazil na naslov ankete, ki je v naslovu. Rezultati so me kar malce šokirali.
Kaj ljudi tako zelo moti pri električnih skirojih, ali so zares tako zelo preoblematični, da bi razmišljali celo o prepovedi le teh? Sklepam, da gre tu za prepoved v samem centru?
Kaj ljudi tako zelo moti pri električnih skirojih, ali so zares tako zelo preoblematični, da bi razmišljali celo o prepovedi le teh? Sklepam, da gre tu za prepoved v samem centru?
- spremenilo: Drevesce ()
Vazelin ::
so annoying. :P
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
Drevesce ::
Karkulator ::
Odgovor na vprašanje v naslovu teme je: NE NIKAKOR. Če se od 30000 uporabnikov 100 ljudi poškoduje, ker so pač štorasti, to ni krivda električnih skirojev. Treba je gledati COST/BENEFIT, ki je pri skirojih MOČNO v prid BENEFITA. Skiroji prinesejo MNOGO več DOBREGA kot slabega. Več ljudi se poškoduje z navadnim kolesom, kot z električnim skirojem.
facepalm ::
Prepoved? NE!
Bo pa potrebno spisat zakon, da bodo uporabniki vedeli kako se jih pravilno uporablja.
Bo pa potrebno spisat zakon, da bodo uporabniki vedeli kako se jih pravilno uporablja.
Miki N ::
Me ne preseneča. V Sloveniji obožujemo regulacije - tako se počutimo varneje... pa še sočloveku ponagajaš, zmaga. :)
||_^_|| ::
Danes sem malce preletaval 24kur in opazil na naslov ankete, ki je v naslovu. Rezultati so me kar malce šokirali.
Kaj ljudi tako zelo moti pri električnih skirojih, ali so zares tako zelo preoblematični, da bi razmišljali celo o prepovedi le teh? Sklepam, da gre tu za prepoved v samem centru?
Nikogar ne motijo skiroji kot taki. Ljudi motijo norci na skirojih.
profii ::
KAVINSKY ::
Bo pa potrebno spisat zakon, da bodo uporabniki vedeli kako se jih pravilno uporablja.
Enostavna formula: Ali bi se tu vozil z navadnim skirojem?
Da - vozi se tudi z eskirojem
Ne - ne se voziti z eskirojem
Tako pa vidiš debile, ki se z tem furajo po nakupovalnih centrih in celo regionalnih cestah. Kolo je bolj stabilno sredstvo, tu pa samo čakaš, da bo en zapeljal v luknjo in zaradi mahjnih koles padel po vozišču.
Karkulator ::
Danes sem malce preletaval 24kur in opazil na naslov ankete, ki je v naslovu. Rezultati so me kar malce šokirali.
Kaj ljudi tako zelo moti pri električnih skirojih, ali so zares tako zelo preoblematični, da bi razmišljali celo o prepovedi le teh? Sklepam, da gre tu za prepoved v samem centru?
Nikogar ne motijo skiroji kot taki. Ljudi motijo norci na skirojih.
To potem NI PROBLEM skirojev kot tehnologije, ampak UPORABNIKOV oz. je problem NEPOUČENOSTI uporabnikov, torej jih definitivno NE SMEMO prepovedati.
The Player ::
Po mojih izkušnjah, ko se pogovarjam z ljudmi o el. skirojih je problem ta (predvsem pri nežnejšem spolu), da so skiroji tihi (ne moreš pravočasno reagirati, ker ga ne pričakuješ) in prehitri, čeprav ne gredo hitreje kot 25km/h, ampak, ker je stvar nova so ljudje (predvsem starejši) avtomatsko negativno nastrojeni.
Meni je všeč, da je na trgu neka nova alternativa prevoza, ki ne stane celo premoženje in te pripelje na cilj v dostojnem času, vprašanje pa je koliko časa bo še tako, dokler ne začnejo z reguliranjem in novo zakonodajo.
So pa ti skiroji dvorezni meč. Predstavljajte si kolko več pločevine bi bilo na cestah, če skirojev nebi bilo, po drugi strani pa so se ljudje polenili in uporbljajo el. skiroje za razdalje, ki bi jih lahko brez problema prehodil peš.
O tem so opozarjali tudi nemški okoljevarstveniki:
Nemški okoljevarstveniki opozarjajo na negativen vpliv električnih skirojev
Meni je všeč, da je na trgu neka nova alternativa prevoza, ki ne stane celo premoženje in te pripelje na cilj v dostojnem času, vprašanje pa je koliko časa bo še tako, dokler ne začnejo z reguliranjem in novo zakonodajo.
So pa ti skiroji dvorezni meč. Predstavljajte si kolko več pločevine bi bilo na cestah, če skirojev nebi bilo, po drugi strani pa so se ljudje polenili in uporbljajo el. skiroje za razdalje, ki bi jih lahko brez problema prehodil peš.
O tem so opozarjali tudi nemški okoljevarstveniki:
Nemški okoljevarstveniki opozarjajo na negativen vpliv električnih skirojev
c3p0 ::
> okolje pa obremenjujejo bolj kot kolesa
Vse je več kot nič, to je res. Debilna izjava.
Skrb za količino gibanja pa ne sodi v CPP. Če želim zjutraj hitro priti v pisarno, ne bom tekal, bom pa morda zvečer.
Vse je več kot nič, to je res. Debilna izjava.
Skrb za količino gibanja pa ne sodi v CPP. Če želim zjutraj hitro priti v pisarno, ne bom tekal, bom pa morda zvečer.
Cruz ::
Jaz sem že večkrat videl(in slišal), da so ljudje na skirojih uporabljali zvonec, tako da glede tega ne vidim problema.
Meni osebno so električni skiroji(in rolke) smešni in jih nikoli ne bi uporabljal. Razumem njihovo praktičnost, ampak mi je kolo še vedno boljša izbira, če ne gre peš. Se spomnim, ko sem enkrat pred 3-4 leti prišel v Ljubljano in videl odraslega človeka v suknjiču na navadnem skiroju. Sem mislil, da je kakšen prank. Dejansko sem skiro smatral kot otroško igračo.
Meni osebno so električni skiroji(in rolke) smešni in jih nikoli ne bi uporabljal. Razumem njihovo praktičnost, ampak mi je kolo še vedno boljša izbira, če ne gre peš. Se spomnim, ko sem enkrat pred 3-4 leti prišel v Ljubljano in videl odraslega človeka v suknjiču na navadnem skiroju. Sem mislil, da je kakšen prank. Dejansko sem skiro smatral kot otroško igračo.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
SeMiNeSanja ::
Za razliko od Nemčije, kjer so skiroje "dovolili", so tam postavili tudi predpise, ki definirajo to področje - vključno z homologacijo skirojev za prevoz po javnih površinah. Pri nas pa bi radi z čisto vsakim kitajskim jajcem na cesto, ne glede na to, kako je stabilen, kakšne ima zavore,....
Presneto veliko pritožb je tudi zaradi najemniških skirojev, ki ležijo vse naokrog. Že prej so se pritoževali zaradi najemniških koleg, ki so delala nered, zdaj so se jim pa še skiroji pridružili v vsesplošnem kaosu.
Velik očitek najemniškim skirojem gre tudi na račun življenjske dobe, katera baje znaša vsega 3 mesece! No, če je življenjska doba RES tako kratka, potem se bo problem najbrž kmalu rešil sam od sebe, ker bo vse skupaj nerentabilno? Skeptiki najbrž malo pretiravajo... Zagotovo pa nimajo tako dolge življenjske dobe kakor kolesa.
Presneto veliko pritožb je tudi zaradi najemniških skirojev, ki ležijo vse naokrog. Že prej so se pritoževali zaradi najemniških koleg, ki so delala nered, zdaj so se jim pa še skiroji pridružili v vsesplošnem kaosu.
Velik očitek najemniškim skirojem gre tudi na račun življenjske dobe, katera baje znaša vsega 3 mesece! No, če je življenjska doba RES tako kratka, potem se bo problem najbrž kmalu rešil sam od sebe, ker bo vse skupaj nerentabilno? Skeptiki najbrž malo pretiravajo... Zagotovo pa nimajo tako dolge življenjske dobe kakor kolesa.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
Karkulator ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Za razliko od Nemčije, kjer so skiroje "dovolili", so tam postavili tudi predpise, ki definirajo to področje - vključno z homologacijo skirojev za prevoz po javnih površinah. Pri nas pa bi radi z čisto vsakim kitajskim jajcem na cesto, ne glede na to, kako je stabilen, kakšne ima zavore,....
Presneto veliko pritožb je tudi zaradi najemniških skirojev, ki ležijo vse naokrog. Že prej so se pritoževali zaradi najemniških koleg, ki so delala nered, zdaj so se jim pa še skiroji pridružili v vsesplošnem kaosu.
Velik očitek najemniškim skirojem gre tudi na račun življenjske dobe, katera baje znaša vsega 3 mesece! No, če je življenjska doba RES tako kratka, potem se bo problem najbrž kmalu rešil sam od sebe, ker bo vse skupaj nerentabilno? Skeptiki najbrž malo pretiravajo... Zagotovo pa nimajo tako dolge življenjske dobe kakor kolesa.
Ne verjamem da je življenska doba samo 3 mesece, prej 3 leta (ali več). Tudi če bi bila 3 mesece, se pri neki normalni uporabi povrnejo mnogo prej kot v treh mesecih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Karkulator ()
Cruz ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Presneto veliko pritožb je tudi zaradi najemniških skirojev, ki ležijo vse naokrog. Že prej so se pritoževali zaradi najemniških koleg, ki so delala nered, zdaj so se jim pa še skiroji pridružili v vsesplošnem kaosu.To sem opazil tudi v Ljubljani. Mislim... eh. Kakšna butasta ideja first of all. Idiocracy in making.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Karkulator ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Presneto veliko pritožb je tudi zaradi najemniških skirojev, ki ležijo vse naokrog. Že prej so se pritoževali zaradi najemniških koleg, ki so delala nered, zdaj so se jim pa še skiroji pridružili v vsesplošnem kaosu.To sem opazil tudi v Ljubljani. Mislim... eh. Kakšna butasta ideja first of all. Idiocracy in making.
Meni se pa zdi ideja "sheranja" skiroja zelo dobra, tako kot sistem "bicikelj" samo da ti ni treba goniti.
Cruz ::
Karkulator je izjavil:
To je dobro, to, da pa so skiroji razmetani po celem mestu, pa je smešno.SeMiNeSanja je izjavil:
Presneto veliko pritožb je tudi zaradi najemniških skirojev, ki ležijo vse naokrog. Že prej so se pritoževali zaradi najemniških koleg, ki so delala nered, zdaj so se jim pa še skiroji pridružili v vsesplošnem kaosu.To sem opazil tudi v Ljubljani. Mislim... eh. Kakšna butasta ideja first of all. Idiocracy in making.
Meni se pa zdi ideja "sheranja" skiroja zelo dobra, tako kot sistem "bicikelj" samo da ti ni treba goniti.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Sp3m ::
Odgovor ni tak zaradi skuterjev, ampak zaradi neobzirnih uporabnikov skuterjev.
Posebaj tistih, ki enkrat vozijo po cesti, enkrat po peš poti, enkrat pa po kolesarski stezi...
Če bi bili ti skuteristi malce bolj kulturni, se ne bi nihče nad njimi pritoževal!
Posebaj tistih, ki enkrat vozijo po cesti, enkrat po peš poti, enkrat pa po kolesarski stezi...
Če bi bili ti skuteristi malce bolj kulturni, se ne bi nihče nad njimi pritoževal!
blay44 ::
Prevoznikom na kratke ture so prehuda konkurenca, pa so sprožili propagandni stroj..
Ovce pa blejajo
Ovce pa blejajo
Sp3m ::
Prevoznikom na kratke ture so prehuda konkurenca, pa so sprožili propagandni stroj..
Ovce pa blejajo
Ko ti bo enkrat tak brezobziren skuteraš skoraj priletel v tvojega otroka, ker je preko kolesarske steze zapeljal na prehod za pešce ne da bi pogledal, če je kdo tam in potem odirjal naprej po cesti, boš tudi sam blejal!
MrNighthawk ::
Kaj ljudi tako zelo moti pri električnih skirojih, ali so zares tako zelo preoblematični, da bi razmišljali celo o prepovedi le teh? Sklepam, da gre tu za prepoved v samem centru?
Jaz vidim problem v temu, da ima večina dobre pospeške in zelo hitro doseže 25km/h, ali več, vsaj za polovico so manjši od kolesarjev (manj vidni), vozijo po pločniku in/ali kolesarski stezi, ne znajo/nočejo/jim ni treba nakazovati zavijanja. Pogosta izkušnja je bila, da so tudi hipstersko arogantni ampak to je samo moja izkušnja.
Če povzamem: težje opazni, hitri in arogantni.
blay44 ::
To je res zaskrbljujoče! (ni vsak sposoben upravljati vozilo)
Kaj bo šele ko bo 70% vozil električnih.?
Če bi jih res skrbela naša varnost, bi enostavno prišravfali male ovire na nevarna mesta, ki bi ustavile majcena kolesca.
Bodo pa raje, povzeto iz zgodovine, predpisali posebnega portirja. Ta bo moral hoditi pred električnim vozilom in z zvoncem opozarjati vse udeležence.
Seveda bo maral imeti posebno cehovsko licenco.
Kaj bo šele ko bo 70% vozil električnih.?
Če bi jih res skrbela naša varnost, bi enostavno prišravfali male ovire na nevarna mesta, ki bi ustavile majcena kolesca.
Bodo pa raje, povzeto iz zgodovine, predpisali posebnega portirja. Ta bo moral hoditi pred električnim vozilom in z zvoncem opozarjati vse udeležence.
Seveda bo maral imeti posebno cehovsko licenco.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: blay44 ()
Phantomeye ::
Mediji govorijo o nesrečah in poškodbah, nisem pa še videl, da bi za primerjavo dali podatek o tem, koliko ljudi se poškoduje s kolesi in avtomobili (prepovedal pa tega ne bo nihče).
Pač podobno kot ta "vape" kalvarija. Nekdo je očitno prodajal strup, nekaj ljudi je to kadilo, ti ljudje so zboleli/umrli. Potem se je pa kar naenkrat pozabilo koliko ljudi npr. umre od kajenja cigaret.
Neka brezvezna moralna panika. As usual.
Pač podobno kot ta "vape" kalvarija. Nekdo je očitno prodajal strup, nekaj ljudi je to kadilo, ti ljudje so zboleli/umrli. Potem se je pa kar naenkrat pozabilo koliko ljudi npr. umre od kajenja cigaret.
Neka brezvezna moralna panika. As usual.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
#000000 ::
Me ne preseneča. V Sloveniji obožujemo regulacije - tako se počutimo varneje... pa še sočloveku ponagajaš, zmaga. :)
100% true.
Enako je bilo z kajenjem v lokalih, vsi ko so javkali kako jih moti, itak ne hodijo v lokale, pač če ne hodim v lokale in ne kadim boli me K naj prepovedo.
Tako bo tudi sedaj, vsi ki so za prepoved, ga itak noben ne vozi niti nima, ampak bo apriori proti, kar je tudi prav, naj bo re tud če je slab :)
Karkulator ::
MrNighthawk je izjavil:
Kaj ljudi tako zelo moti pri električnih skirojih, ali so zares tako zelo preoblematični, da bi razmišljali celo o prepovedi le teh? Sklepam, da gre tu za prepoved v samem centru?
Jaz vidim problem v temu, da ima večina dobre pospeške in zelo hitro doseže 25km/h, ali več, vsaj za polovico so manjši od kolesarjev (manj vidni), vozijo po pločniku in/ali kolesarski stezi, ne znajo/nočejo/jim ni treba nakazovati zavijanja. Pogosta izkušnja je bila, da so tudi hipstersko arogantni ampak to je samo moja izkušnja.
Če povzamem: težje opazni, hitri in arogantni.
To ni problem električnih skirojev, ampak njegovih uporabnikov. Za opaznost zaloh zapovemo obvezno odsevno nalepko (za par centov), tudi glede nakazavanja smeri, lahko motiramo "žmigavce" na levo in desno stran balance (cena par evrov). Nikakor pa te problemi niso in ne smejo biti razlog za prepoved, sploh glede na koristi, ki jih električni skiroji prinesejo (manj avtomobilov na ulicah, posledično manj prometnih zastojev, posledično hitrejši čas potovanja vseh ki potujejo z avtomobilov, povrh pa električni skiroji porabijo kakšne 50 - 100 x manj energije kot navaden bencinski/dieselski avto za isto število kilometrov.)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Karkulator ()
Cange ::
E-bicikel naredi z 1kwh preko 100km (s prve roke 142km), 100kw avtomobil pod polnim gasom bo porabil to energijo v 36 sekundah.
Superboyy ::
Samo zakon morajo narest, ki bo umestil e-skiro nekje med kolo in pešca.
Pa hitrost omejit na 10-15 na uro.
Zanč sem šel z ebajkom v službo in ga je po slovenski pred mano ena pičila 35kmh s skirojem. Pa to tudi ni bil lih skiro, ki bi ga lahko zložil v 3h sekundah in z njim skočil na bus.
Mogoče kdo ve kakšen je legalni status ebajkov z motorjem močnejšim od 250W? Se smatra kot moped in se moraš ukvarjat s homologacijo?
Pa hitrost omejit na 10-15 na uro.
Zanč sem šel z ebajkom v službo in ga je po slovenski pred mano ena pičila 35kmh s skirojem. Pa to tudi ni bil lih skiro, ki bi ga lahko zložil v 3h sekundah in z njim skočil na bus.
Mogoče kdo ve kakšen je legalni status ebajkov z motorjem močnejšim od 250W? Se smatra kot moped in se moraš ukvarjat s homologacijo?
Karkulator ::
Samo zakon morajo narest, ki bo umestil e-skiro nekje med kolo in pešca.
Pa hitrost omejit na 10-15 na uro.
Zanč sem šel z ebajkom v službo in ga je po slovenski pred mano ena pičila 35kmh s skirojem. Pa to tudi ni bil lih skiro, ki bi ga lahko zložil v 3h sekundah in z njim skočil na bus.
Mogoče kdo ve kakšen je legalni status ebajkov z motorjem močnejšim od 250W? Se smatra kot moped in se moraš ukvarjat s homologacijo?
Omejevanje hitrosti na 10-15 na uro je nesmisel. S tem skiro izgubi mnogo prednosti, ki jih sedaj ima, kar bo povzročilo VEČ avtomobilskega prometa na cestah in več prometnih zastojev. Čas potovanja z avtomobilom se bo povečal (če omejimo hitrost skirojev, če ne se nebo).
SeMiNeSanja ::
Karkulator je izjavil:
Ne verjamem da je življenska doba samo 3 mesece, prej 3 leta (ali več). Tudi če bi bila 3 mesece, se pri neki normalni uporabi povrnejo mnogo prej kot v treh mesecih.
Govor je bil o NAJEMNIŠKIH skirojih. Lastnega boš zagotovo čuval in bo zdržal precej več. Najemniški pa.... "saj ni moj" in posledično ne bo dočakal visoke starosti.
Ker je najemniški predvidoma bistveno več v uporabi kot lastni, bo tudi baterija prej opešala. Baje pa da v najemniških niti nimajo baterij, ki bi jih lahko izmanjali. Crkne baterija, gre cel skiro na odpad (tako je bilo rečeno na TV - kar se mi zdi malo neumno, po drugi strani pa bi najbrž kradli baterije kot srake, če bi bile enostavno zamenljive...?)
Kar se tiče prometa, pa se mi zdi, da so uporabniki skirojev v prvi vrsti nevarni sami sebi. Če si ga izposodiš, to že v osnovi pomeni, da nisi redni uporabnik, da imaš malo prakse in izkušenj z njegovim upravljanjem - zlasti v kritičnih situacijah. To pa samo po sebi kliče po težavah, sploh pri kakšnih preveč korajžnih frajerjih. Na TV so imeli kirurga, ki je rekel, da se je občutno povečalo število zlomov rok, ker se pri padcu oklepajo balance skiroja, namesto da bi jo izpustili in se zaščitili kot pri navadnem padcu. Potem še čelad ne uporabljajo....
Že mogoče, da delajo zgago v prometu, ampak ogrožajo pa v največji meri sami sebe.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
Pika na i ::
E-skiroji niso za Slovenijo. Ljudje še e-kolesa ne znajo vozit, v bistvu so še na navadnem kolesu nevarni okolici. Ni kulture
Pa nikar lagat, da ne letijo svojih 30 na uro, ravno kjer se jim zdi. še malo, pa bo z vsemi dodelavami in predelavami izgledal kot motor.
Za zdravo okolje in zdrav duh v telesu, se vozite s skiroji, na nožni pogon.
Zdaj so kar naenkrat e-skiroji tisti, ki manjšajo avt. promet na cesti in ugodno vplivajo na zrak.
Pa kdo le vam bo verjel.
Pa nikar lagat, da ne letijo svojih 30 na uro, ravno kjer se jim zdi. še malo, pa bo z vsemi dodelavami in predelavami izgledal kot motor.
Za zdravo okolje in zdrav duh v telesu, se vozite s skiroji, na nožni pogon.
Zdaj so kar naenkrat e-skiroji tisti, ki manjšajo avt. promet na cesti in ugodno vplivajo na zrak.
Pa kdo le vam bo verjel.
Karkulator ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Karkulator je izjavil:
Ne verjamem da je življenska doba samo 3 mesece, prej 3 leta (ali več). Tudi če bi bila 3 mesece, se pri neki normalni uporabi povrnejo mnogo prej kot v treh mesecih.
Govor je bil o NAJEMNIŠKIH skirojih. Lastnega boš zagotovo čuval in bo zdržal precej več. Najemniški pa.... "saj ni moj" in posledično ne bo dočakal visoke starosti.
Ker je najemniški predvidoma bistveno več v uporabi kot lastni, bo tudi baterija prej opešala. Baje pa da v najemniških niti nimajo baterij, ki bi jih lahko izmanjali. Crkne baterija, gre cel skiro na odpad (tako je bilo rečeno na TV - kar se mi zdi malo neumno, po drugi strani pa bi najbrž kradli baterije kot srake, če bi bile enostavno zamenljive...?)
Kar se tiče prometa, pa se mi zdi, da so uporabniki skirojev v prvi vrsti nevarni sami sebi. Če si ga izposodiš, to že v osnovi pomeni, da nisi redni uporabnik, da imaš malo prakse in izkušenj z njegovim upravljanjem - zlasti v kritičnih situacijah. To pa samo po sebi kliče po težavah, sploh pri kakšnih preveč korajžnih frajerjih. Na TV so imeli kirurga, ki je rekel, da se je občutno povečalo število zlomov rok, ker se pri padcu oklepajo balance skiroja, namesto da bi jo izpustili in se zaščitili kot pri navadnem padcu. Potem še čelad ne uporabljajo....
Že mogoče, da delajo zgago v prometu, ampak ogrožajo pa v največji meri sami sebe.
Vem da je bilo govora o najemniških skirojih in se mi samo 3 mesece življenske dobe zdi malo huda. To je sigurno izmišljen podatek s strani kakšnega medija. Baterija zdrži več kot 5000 polnjenj (pri LiFePO4 tehnologiji), doseg takšnega skiroja je recimo 45 km. Skupna razdalja je potemtakem 45x5000= 225000 kilometrov (dvestopetindvajset tisoč kilometrov). 3 mesece je cca enako 90 dni, kar pomeni, da bi morala biti povprečna prevožena razdalja na dan: 225000/90 2500 kilometrov. Če računamo, da je uporaba teh skirojev cca 10 ur na dan, to pomeni, da bi morala biti povprečna hitrost 250 km/h, kar fizično ni mogoče (plus to, da bi morali biti skiroji teh 10 ur 100 procentno zasedeni, sepravi takoj ko en uporabnik konča, tisto sekundo naslednji skoči gor).
Zakaj bi jih po tem ko se baterija iztroši vrgel na odpad? Preprosto odpreš pokrov baterije (odšravfaš ali odžagaš če drugače ne gre) in zamenjaš baterijo. Ni nobene potrebe, da bi takšen skiro vrgel na odpad.
kuall ::
To bi prepovedoval samo tisti idioti, ki hočejo imeti nadzor nad prostorom. Tisti, ki se radi kregajo za zemljo, za meje, jih popade road rage. V genih ljudi je kregat se za prostor. Zadnjič sem videl enega motorista v parku pri žalah, prav fajn ga je bilo videt, vsi ostali pa so ga grdo buljili, kaj dela.
Karkulator ::
E-skiroji niso za Slovenijo. Ljudje še e-kolesa ne znajo vozit, v bistvu so še na navadnem kolesu nevarni okolici. Ni kulture
Pa nikar lagat, da ne letijo svojih 30 na uro, ravno kjer se jim zdi. še malo, pa bo z vsemi dodelavami in predelavami izgledal kot motor.
Za zdravo okolje in zdrav duh v telesu, se vozite s skiroji, na nožni pogon.
Zdaj so kar naenkrat e-skiroji tisti, ki manjšajo avt. promet na cesti in ugodno vplivajo na zrak.
Pa kdo le vam bo verjel.
Seveda so e-skiroji za Slovenijo! RES JE, e-skiroji manjšajo promet na cesti in ugodno vplivajo na zrak. Točno to drži. Kako je možno da tega ne vrjameš, to je FIZIČNO DEJSTVO ;) Nekdo gre namesto z avtom v trgovino s skirojem in evoti je že zmanjšal promet na cesti. Tako stori je ostalih 30000 uporabnikov električnih skirojev in evoti, prometa je posledično zaradi skirojev FUL MANJ. Seveda da skiroji ugodno vplivajo na kakovost zraka v mestih, ne spuščajo nobenih emisij skodljivih plinov in trdih delcev v mestih, za razliko od bencinskih in dieselskih avtov ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Karkulator ()
Cange ::
E-skiroji niso za Slovenijo. Ljudje še e-kolesa ne znajo vozit, v bistvu so še na navadnem kolesu nevarni okolici. Ni kulture
Pa nikar lagat, da ne letijo svojih 30 na uro, ravno kjer se jim zdi. še malo, pa bo z vsemi dodelavami in predelavami izgledal kot motor.
Za zdravo okolje in zdrav duh v telesu, se vozite s skiroji, na nožni pogon.
Zdaj so kar naenkrat e-skiroji tisti, ki manjšajo avt. promet na cesti in ugodno vplivajo na zrak.
Pa kdo le vam bo verjel.
Zadihanost in potenje je močan faktor ko prideš na cilj.
E-skuter/bicikel je zdrav duh v prometu. Se prec vidi kdo je že občutil vožnjo s temi zadevcami.
Pika na i ::
Modna muha ne pa skrb za okolje. Ne lagat, no.
Zadihan in prepoten si lahko tudi po izdatnem seksu.
Sori @Cange ampak skirojska kultura v Lj ali Helsinkih ali Kobenhavnu je, ko noč pa dan.
V Lj delujejo kot bi jih nekdo spustil s ketne. :)
Zadihan in prepoten si lahko tudi po izdatnem seksu.
Sori @Cange ampak skirojska kultura v Lj ali Helsinkih ali Kobenhavnu je, ko noč pa dan.
V Lj delujejo kot bi jih nekdo spustil s ketne. :)
Karkulator ::
Modna muha ne pa skrb za okolje. Ne lagat, no.
Zadihan in prepoten si lahko tudi po izdatnem seksu.
Sori @Cange ampak skirojska kultura v Lj ali Helsinkih ali Kobenhavnu je, ko noč pa dan.
V Lj delujejo kot bi jih nekdo spustil s ketne. :)
Skiroji so ZELO UPPRABEN in praktičen način prevoza za po mestu IN HKRATI predstavljajo skrb za okolje IN POVZROČAJO MANJŠO ZAGUŽVANOST CEST. Če hočeš vse to troje imenovati modna muha pa zaradi mene kar. Vse našteto še vedno drži neodvisno od tega kaj ti zmotno misliš.
specing ::
Modna muha ne pa skrb za okolje. Ne lagat, no.
Zadihan in prepoten si lahko tudi po izdatnem seksu.
Sori @Cange ampak skirojska kultura v Lj ali Helsinkih ali Kobenhavnu je, ko noč pa dan.
V Lj delujejo kot bi jih nekdo spustil s ketne. :)
To bolj pove o infrastrukturi kot o uporabnikih. Dajte nam varno in hitro infrastrukturo in jo bomo tudi uporabljali.
SeMiNeSanja ::
Ne vem zakaj govorite o prepovedi.
Kolikor jaz vem, pri nas zadeva nikoli ni bila uradno 'dovoljena' za javni promet - ali sem kakšno novico s tega področja spregledal?
Kakor jaz razumem, se te skiroje zgolj nekako 'tolerira' na kolesarskih stezah.
Torej bi v bistvu morali lobirat za uradno dovoljenje uporabe e-skirojev.
To bi pa moralo za sabo potegniti tudi neke vrste homologacijo. Nikakor ni vsak kitajski jajc z Aliexpress in podobnih strani primeren za uporabo na javnih površinah, kolesarskih stezah in cestah.
Problemi so lahko konstrukcijske narave (nestabilni), (pre)slabe / nezanesljive zavore,...
Razna kitajska jajca potem za sabo potegnejo tudi problem vzdrževanja - ali boš sploh dobil rezervne dele za zavore? Če jih ne boš dobil (dovolj hitro) se boš vseeno vozil naokrog?
Izgovarjanje na "EKO" se mi zdi hinavsko. Če hočeš eko, se vozi s kolesom! Elektrika še zdaleč ni eko, še manj vse sorte baterij v električnih vozilih.
E-skiroji so modna muha. Tudi takrat, ko so prišli navadni skiroji na trg, so bili modna muha. Pa ni prav hudo dolgo trajalo, da so praktično izginili. Podobno se bo zgodilo tudi z električnimi, ko bodo ljudje ugotovili, da izpadejo otročji in smešni na skiroju.
Če bi predpisal obvezno nošenje čelade, pa bi takoj prepolovil število uporabnikov teh skirojev, ker to pa res ni več tako 'nobel', pa še frizuro ti pokvari....
Je pa res, da so na prvi pogled presneto praktični za 'zadnji kilometer', saj v prtljažniku avta zavzame bistveno manj prostora, kakor zložljivo kolo.
Čim pa se celo pot prevoziš izključno samo s skirojem (npr. od doma do službe), pa je skiro čista bedarija - kolo je v tem primeru bistveno bolj primerno in varno prevozno sredstvo.
Potem pa probaj s skirojem iti v trgovino po nakupu in to še varno pripeljati domov! Na kolesu imaš košaro spredaj ali prtljažnik zadaj. Kaj pa imaš na skiroju?
Prednost skiroja je morda še v tem, da ga lahko odneseš v pisarno, medtem ko je vse kaj drugega kot samoumevno, da kakšno malo boljše kolo lahko varno shraniš, da ne boš rabil na koncu šihta peš domov.
Pred trgovino/kinom/zdravstvenim domom/... pa nisi ravno na boljšem kot lastnik kolesa....
Vsekakor se ne bom strinjal, da naj bi bili skiroji nekakšna odrešitev. Prej bodo nadloga, dokler ne bodo sami od sebe izginili, ko ne bodo več modna muha.
Kolikor jaz vem, pri nas zadeva nikoli ni bila uradno 'dovoljena' za javni promet - ali sem kakšno novico s tega področja spregledal?
Kakor jaz razumem, se te skiroje zgolj nekako 'tolerira' na kolesarskih stezah.
Torej bi v bistvu morali lobirat za uradno dovoljenje uporabe e-skirojev.
To bi pa moralo za sabo potegniti tudi neke vrste homologacijo. Nikakor ni vsak kitajski jajc z Aliexpress in podobnih strani primeren za uporabo na javnih površinah, kolesarskih stezah in cestah.
Problemi so lahko konstrukcijske narave (nestabilni), (pre)slabe / nezanesljive zavore,...
Razna kitajska jajca potem za sabo potegnejo tudi problem vzdrževanja - ali boš sploh dobil rezervne dele za zavore? Če jih ne boš dobil (dovolj hitro) se boš vseeno vozil naokrog?
Izgovarjanje na "EKO" se mi zdi hinavsko. Če hočeš eko, se vozi s kolesom! Elektrika še zdaleč ni eko, še manj vse sorte baterij v električnih vozilih.
E-skiroji so modna muha. Tudi takrat, ko so prišli navadni skiroji na trg, so bili modna muha. Pa ni prav hudo dolgo trajalo, da so praktično izginili. Podobno se bo zgodilo tudi z električnimi, ko bodo ljudje ugotovili, da izpadejo otročji in smešni na skiroju.
Če bi predpisal obvezno nošenje čelade, pa bi takoj prepolovil število uporabnikov teh skirojev, ker to pa res ni več tako 'nobel', pa še frizuro ti pokvari....
Je pa res, da so na prvi pogled presneto praktični za 'zadnji kilometer', saj v prtljažniku avta zavzame bistveno manj prostora, kakor zložljivo kolo.
Čim pa se celo pot prevoziš izključno samo s skirojem (npr. od doma do službe), pa je skiro čista bedarija - kolo je v tem primeru bistveno bolj primerno in varno prevozno sredstvo.
Potem pa probaj s skirojem iti v trgovino po nakupu in to še varno pripeljati domov! Na kolesu imaš košaro spredaj ali prtljažnik zadaj. Kaj pa imaš na skiroju?
Prednost skiroja je morda še v tem, da ga lahko odneseš v pisarno, medtem ko je vse kaj drugega kot samoumevno, da kakšno malo boljše kolo lahko varno shraniš, da ne boš rabil na koncu šihta peš domov.
Pred trgovino/kinom/zdravstvenim domom/... pa nisi ravno na boljšem kot lastnik kolesa....
Vsekakor se ne bom strinjal, da naj bi bili skiroji nekakšna odrešitev. Prej bodo nadloga, dokler ne bodo sami od sebe izginili, ko ne bodo več modna muha.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
Oberyn ::
Meni je totalno vseeno. Saj se spet lahko navadim vžgati mojega velikega dizla in se odpeljati 500 m v trgovino, 3x na dan. Tako kot sem počel pred skirojem. Skiro sem nabavil ravno zaradi tega, da bi malo pripomogel k čistejšemu okolju. Ampak če družba čistejšega okolja noče, meni ni problem, dizel je na dvorišču. Kar prepovejte.
blay44 ::
SeMiNeSanja je izjavil:
izpadejo otročji in smešni na skiroju.
Lej. Narod je pogruntal, da ga lahko vzamejo na avtobus, vlak, hm..celo na letalo bi šlo, ne da bi moral zato dodatno plačati. Lahko ji pospravijo na delovnem mestu itd...Glede na divji zahod, ki vlada v državi.
Razvoj klasičnih skirojev, tudi meni so bili blesavi, pa je šel v tako imenovane poganjavčke.
Karkulator ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Ne vem zakaj govorite o prepovedi.
Kolikor jaz vem, pri nas zadeva nikoli ni bila uradno 'dovoljena' za javni promet - ali sem kakšno novico s tega področja spregledal?
Kakor jaz razumem, se te skiroje zgolj nekako 'tolerira' na kolesarskih stezah.
Torej bi v bistvu morali lobirat za uradno dovoljenje uporabe e-skirojev.
To bi pa moralo za sabo potegniti tudi neke vrste homologacijo. Nikakor ni vsak kitajski jajc z Aliexpress in podobnih strani primeren za uporabo na javnih površinah, kolesarskih stezah in cestah.
Problemi so lahko konstrukcijske narave (nestabilni), (pre)slabe / nezanesljive zavore,...
Razna kitajska jajca potem za sabo potegnejo tudi problem vzdrževanja - ali boš sploh dobil rezervne dele za zavore? Če jih ne boš dobil (dovolj hitro) se boš vseeno vozil naokrog?
Izgovarjanje na "EKO" se mi zdi hinavsko. Če hočeš eko, se vozi s kolesom! Elektrika še zdaleč ni eko, še manj vse sorte baterij v električnih vozilih.
E-skiroji so modna muha. Tudi takrat, ko so prišli navadni skiroji na trg, so bili modna muha. Pa ni prav hudo dolgo trajalo, da so praktično izginili. Podobno se bo zgodilo tudi z električnimi, ko bodo ljudje ugotovili, da izpadejo otročji in smešni na skiroju.
Če bi predpisal obvezno nošenje čelade, pa bi takoj prepolovil število uporabnikov teh skirojev, ker to pa res ni več tako 'nobel', pa še frizuro ti pokvari....
Je pa res, da so na prvi pogled presneto praktični za 'zadnji kilometer', saj v prtljažniku avta zavzame bistveno manj prostora, kakor zložljivo kolo.
Čim pa se celo pot prevoziš izključno samo s skirojem (npr. od doma do službe), pa je skiro čista bedarija - kolo je v tem primeru bistveno bolj primerno in varno prevozno sredstvo.
Potem pa probaj s skirojem iti v trgovino po nakupu in to še varno pripeljati domov! Na kolesu imaš košaro spredaj ali prtljažnik zadaj. Kaj pa imaš na skiroju?
Prednost skiroja je morda še v tem, da ga lahko odneseš v pisarno, medtem ko je vse kaj drugega kot samoumevno, da kakšno malo boljše kolo lahko varno shraniš, da ne boš rabil na koncu šihta peš domov.
Pred trgovino/kinom/zdravstvenim domom/... pa nisi ravno na boljšem kot lastnik kolesa....
Vsekakor se ne bom strinjal, da naj bi bili skiroji nekakšna odrešitev. Prej bodo nadloga, dokler ne bodo sami od sebe izginili, ko ne bodo več modna muha.
Ne gre za nobeno zgovarjanje, še manj pa je hinavsko, električni skiroji SO EKO. Avto z petimi litri bencina naredi 100 kilometrov, skiro pa z ISTO količino energije 5000 kilometrov (pet tisoč kilometrov!). Si predstavljas kaksna razlika je to? Ekektrični skiroji so eko. FUL FUL FUL EKO. Kolo je bistveno MANJ primerno prevozno sredstvo za prevoz v službo. Bistveno manj. Prides prepoten v službo in potem tam smrdiš. Zaradi tega večina ljudi NOČE uporabljati kokesa za prevoz v službo, celo tisti, ki v prostem času kolesarijo ga večinoma NE uporabljajo. Pri skiroju teh problemov NI in zato je skiro MNOGO BOLJŠA alternativa za prevoz v službo napram kolesu.
Na skiroju lahko montiraš košaro tako kot pri kolesu in greš v trgovino, ali pa vzameš ruzak in stvari zložiš v ruzak.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Karkulator ()
SeMiNeSanja ::
Karkulator je izjavil:
Na skiroju lahko montiraš košaro tako kot pri kolesu in greš v trgovino, ali pa vzameš ruzak in stvari zložiš v ruzak.
Boš čez eno leto povedal, kam si parkiral svolj ljubljeni skiro.
Stavim, da se tudi spomnil ne boš več, v katerem kotu garaže se na njemu nabira prah.
Kar se tiče košare, pa so mi brisali sliko, kako to izgleda...... Ne vem, kaj jim ji ustrezalo na sliki..... Očitno nekomu ni bila všeč realnost...
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
Pika na i ::
Ja itak. Zaradi e- skirojev vaši dizlaši zdaj osamljeni stojijo na dvoriščih in v garažah. Ne mi s pravljicami.
S skiroji se seveda vozite tudi v nalivu in se boste tudi ko bo 10 centi snega.
Pa res čudno, da niste že prej tega počeli, z navadnimi.
Fulfulful eko je hoja peš.
Pa od kdaj je elektrika eko, me tudi zanima.
Ko se bodo nakopičile te vaše k baterije, jih ne nosite k meni na dvorišče.
S skiroji se seveda vozite tudi v nalivu in se boste tudi ko bo 10 centi snega.
Pa res čudno, da niste že prej tega počeli, z navadnimi.
Fulfulful eko je hoja peš.
Pa od kdaj je elektrika eko, me tudi zanima.
Ko se bodo nakopičile te vaše k baterije, jih ne nosite k meni na dvorišče.
49106 ::
antartide ::
niso problem električni skiroji, problem je alkohol. Alkohol je treba prepovedat, ne električne skiroje.
louser ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Električni skuter/skiro .... (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26132 (5961) | sds |
» | Nakup skirojaOddelek: Loža | 6298 (2436) | Apel |
» | Z elektr. skirojem na mestni ter primestni avtobusOddelek: Loža | 3778 (3000) | Phantomeye |
» | Skiro v mestu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15945 (11455) | bandidosss |