» »

Zakaj so avtonomna vozila prava stvar

Zakaj so avtonomna vozila prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
30 / 30
»
»»

kow ::

codeMonkey je izjavil:

Evo o tem govorim. Imas lahko softver, pa ti potem en kratek stik vrze cel sistem ven. Nedopustno za level 3 naprej. Verjetno tudi za level 2 v dolocenih scenarijih. In to naj bi bilo pripravljeno za nekaj resnega. Nepokrit single point of failure...

https://electrek.co/2024/12/16/tesla-ma...


Pac popravis design in gres dalje. Kje je problem? Ce zamenjas hw na 5 milijonov avtomobilov in te stance tisocaka, je to 5 miljard dolarjev. Drobiz. Pa to je seveda worst case, ko si res zajebal.

Ce preberes novico, celo pise: "It affects vehicles built over the last few months with the new computer."
Poleg tega elektrek ni zanesljiv vir. Sluzijo denar na podlagi negativnih Tesla novic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

Zato ker ce bi bil to sistem primeren za level 4, kot se je trdilo, bi bil narejen tako, da se to ne dogaja (oz. je sprejemljivo pri 10^-8 okvar na h delovanja). Ze za level 2 precej verjetno, pac rabis analizo. Ampak pri level 4 rabis fail operational sistem za FSD, kar ta na, podlagi tega problema, zagotovo ni. Ne mores tam reci pac malo popravis...

Zgodovina sprememb…

kow ::

Kompliciras, tam kjer ni potrebno, ker ne razumes, da avtomobili niso letala.

codeMonkey ::

Niso, zato sem ti dal metriko iz safety standarda za avtomobile. Je pa iz vseh debat zelo ocitno, da ti ne razumes da avtomobili niso spletne strani ali random androidne aplikacije.

kow ::

Predvsem ti ne razumes, da je potrebno prvo napisati software, ki je dovolj dober. Na koncu zglancas produkt. Imajo se ogromno dela, da pokrijejo parkiranje ipd. Vmes itak ze designarijo novo verzijo hw. Zakaj mislis, da bo enaka kot HW4?
Zakaj mislis, da je tale defekt sploh resna zadeva? Ker ti je to napisal elektrek? Americani temu recejo: "can't see the forest for the trees"

Utk ::

Ko imaš enkrat AI, ki sama vozi, sigurno ni največji problem na tem svetu naredit dva ločena AI na dveh HW, ki sama vozita, s tem da ta drugi sploh ne rabi v resnici 100% sam vozit, ampak je dovolj, če je tolk pameten, da se varno ustavi in prižge 4 žmigavce.

Jaz bi reku, da je to praktično trivialen "problem". In če iz tega Nemci delajo strašen problem, bojo popušili, še bolj kot pušijo zdaj.

codeMonkey ::

Ja tu smo brali mojstre kot si ti da je to samo stvar softverja in nato updejta. Kao ce bo SOC zmogel skalkulirati, je to to. V bistvu pa pri Tesli pojma nimajo kaj vse je potrebno za level 4. Kar je itak vsakemu z industrije jasno, ampak bere se pa vse zivo.

Defekt meni pove veliko, in sem ti napisal zakaj, na drugi strani pa itak ne, ker se je itak vedelo kje so trenutno.

S kratkim stikom ne bo nobenega varnega ustavljanja :)

Zgodovina sprememb…

kow ::

Itak, pri Tesli nimajo pojma. Klasicen denial.

Utk ::

V bistvu pa pri Tesli pojma nimajo kaj vse je potrebno za level 4. Kar je itak vsakemu z industrije jasno, ampak bere se pa vse zivo.

Vsakemu od tistih, ki tega ne bojo nikoli naredili, vsaj ne za normalen denar. Kot je bilo še marsikaj vsakemu iz industrije jasno, da je nemogoče, pa se vseeno dogaja.

Jaz ne vem če bo Tesli oz. Musku uspelo, sigurno pa ne bom upošteval mnenja Nemcev o tem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Ne vem kaj imajo Nemci s tem. Jaz izhajam iz state of the art za tovrstne sisteme na mednarodnem nivoju.

Utk ::

Ja, ampak to je tako kot pogovor v beli hiši o električnih avtih brez Muska. Lahko se nekaj menijo, ampak karkoli tam "ugotovijo", je nekje nekdo, ki tega ne bo jebal pet posto in vseeno naredu, vsaj poskusil.

Če že ni Muska tu v tem "mednarodnem nivoju", so vsaj Kitajci?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Naj dela po svoje, ampak ker so te zadeve z razlogom tako zamisljene, je potrebno spremljati. Zdaj, ko bo on odpuscal ljudi, ki ga znajo nadzorovati, bo se posebej zanimivo.

Glavni so kaksen Waymo, Mobileye ipd. ki razmisljajo o tem najvec. Od Kitajcev itak da nihce ni prebil se. Vprasanje ce jim bo tudi dovoljeno: https://www.cnbc.com/amp/2024/09/21/us-...

Utk ::

Se pravi, o avtonomni vožnji se nekdo pogovarja in postavlja pravila brez Tesle in brez Kitajcev...jap, that will do...

Če bo kitajcem uspelo kaj naredit, bojo to uporabljali, ne glede na pravila, ki jih je sprejel nekdo drug.
Isto Američani, če to uspe tesli.
Ostane samo Evropa, ki lahko reče, da niso tiste avtonomne vožnje dovolj dobre za nas, ampak to bi do konca ubilo konkurenčnost Evrope. Ker svojih avtov ne bi mogli več nikjer prodajat, morda še v Afriko, in ker bi stotine tisočev Kitajcev in Američanov delalo bolj koristne stvari kot vrtelo volan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Itak, pri Tesli nimajo pojma. Klasicen denial.


Rekel sem za level 4 sistem in ne kot ti pavsalno zakljucujes tu. Ne bit custveno prizadet zdaj. Imamo level 4 sisteme, ki so precej drugacni. Sami so pri Tesli sli na vision only ter si s tem omejili moznosti kar se realizacije tice. Sami ne vgrajujejo ODD v sistem, kar je pogoj za level 4. Lahko pa pokazes kaksen level 4 sistem njihov, pa dokazes nasprotno.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Jaz nisem nikjer omenjal level 4. Samo trdim, da je tvoja fiksacija s temi leveli neumna. Prevec ves o tem, pa te to ovira, da bi bolj jasno videl.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

pegasus ::

Meni izgleda kot da je Teslino omejevanje na vision-only nekako ista poteza kot Spacex propulsive landing namesto padal. Ideja je, da se razvije univerzalen sistem, uporaben tudi kjerkoli drugje, in ne samo specializiran sistem, uporaben za točno eno funkcijo. Zato zdaj Tesla lahko fantazira z Optimusom in nihče ne ve, kaj vse bodo še nafantazirali njihovi inžinerji. Hkrati pa bo Optimus pomagal izboljšati razumevanje fizičnega sveta njihovih AI modelov in od tega bodo imeli korist tudi avti.

codeMonkey ::

@kow: Jaz razumem tudi to vase glede hitre realizacije. In celo trdim da so pri Tesli vrhunski tu (vsaj v primerjavi z legacy proizvajalci). Tudi Kitajci ocitno. Ampak v neki tocki bo potrebno najti nek kompromis in pa okvirje, da se prvi uporabni level 3 in 4 sistemi spravijo ven kar se da hitro. To bi se bolj razvilo podrocje. V bistvu bi rad Teslin sistem videl na cestah, ceprav ni level 5. Nocem cakati. Hkrati pa razumem, da bodo morali s takimi sistemi sluziti in imeti neko svobodo/hitrost za nadaljnji razvoj. Tu se itak vse zacne. Varnost pa tudi mora biti, ampak da dopusca razvoj, pa da je vseeno kontrolirana. Tu bi preko povezanih vozil lahko spustili dolocene stvari, ker trenutni standardi ne upostevajo, da lahko napake danes odkrijes prej in na daljavo. Mnoge tudi tako odpravis. Nekaj bi se dalo tu narediti. Ampak potem za vse seveda.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Preveč ljudi v tej temi zgolj nekaj ZF filozofira brez, da bi sploh zares vedeli, o čem govorijo. In potem dejansko na tem forumu mirno zapišejo "kar neki" (po možnosti kar jim je Musk veselo "naložil"), brez kakršnekoli slabe vesti, oz. vedenja (ker je njihovemu razumu to itak odvzeto), kakšno nebulozo so pravzaprav napisali - kot je npr. "Tesle so tako pametne, da se kar same učijo na cestah in ko se nauči ena, se potem prek OTA nemudoma naučijo še vse ostale," ali pa, "da je bila v vse Tesle že vgrajena ustrezna strojna oprema, ki že omogoča popolno avtonomno vožnjo, le še programska nadgradnja se bo OTA naložila enkrat v prihodnosti in je to to" ;((

To je v resnici nesprejemljivo; sam si kaj takega sploh upal ne bi napisati (ker pač vem, zakaj to preprosto ni res); razen v duhu napovedovanja prihodnosti, kaj vse bi lahko enkrat morda bilo mogoče.:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

Hkrati pa bo Optimus pomagal izboljšati razumevanje fizičnega sveta njihovih AI modelov in od tega bodo imeli korist tudi avti.


Fino se slisi, ampak ce se bo to cakalo, se lahko sprijaznimo, da bomo se dolgo imeli radarski tempomat z lane assistom za state of the art.

pegasus ::

Mora najprej nvidia miljon gpujev dobavit za treniranje ai modelov :))

kow ::

Pri avtomobilih se moras v vsakem primeru "sprijazniti", da bos "nekaj" imel se dolgo. Ker se letno naredi manj kot 100 milijonov avtomobilov. Na cesti jih je pa 2 milijardi.

Najpomembnejse dejanje pri deploymentu teh tehnologij so zato inovacije pri produkciji avtomobilov v smeri nizje cene proizvodnje. Tesla se tudi tukaj precej trudi s poenostavljanjem avtomobilov. Tudi Kitajci. Zdi se, da je evropa naivna tudi na tem podrocju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Nemci so zadnjih 50 let vodili kolo. Včasih je kaj prvi naredil mercedes, včasih bmw ali audi, ampak za vsako večjo stvar so imeli sestanek in se dogovorili kdaj se bo kaj začelo prodajat (to je bilo potrjeno na sodišču). Izven tiste sobe ni bilo nobenga, ki jih bi lahko pri tem prehitel. Danes vodijo stvari 50-60 letniki, ki od pripravništva delajo v firmi, ki je ne more nihče prehitet. Pa tudi prodalo za dober denar se je vse kar so naredili. In še zmeraj niso doumeli, da jih kitajci, če že ne tudi tesla, prehitevajo po levi in po desni.
To se ne more dobro končat za evropsko industrijo, ni šanse.

Okapi ::

codeMonkey je izjavil:

V bistvu pa pri Tesli pojma nimajo kaj vse je potrebno za level 4.

Sem precej prepričan, da inženirji vedo, samo Musku se nihče ne upa povedati, da robotaksijev ne bo še 20 let.

kow ::

Jaz si s tabo upam staviti poljuben znesek, da bodo robotaksiji v ljubljani vozili leta 2044. In to po celi ljubljani, ne samo na dolocenih obmocjih. Ti samo povej znesek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Jaz si pa upam stavit poljuben znesek, da Musk vseeno ve malo več o tem kot kdorkoli tu.

Gregor P ::

... kar bi potem pomenilo, da nas načrtno zavaja >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

kow je izjavil:

Jaz si s tabo upam staviti poljuben znesek, da bodo robotaksiji v ljubljani vozili leta 2044. In to po celi ljubljani, ne samo na dolocenih obmocjih. Ti samo povej znesek.

:)) Nauči se brati. Napisal sem, da do 2044 ne bodo. Morda bodo 2044.

Ti raje napiši, kdaj bo po tvojem tesla, kupljena leta 2024, lahko zjutraj sama odpeljala otroke v šolo.

kow ::

Lahko prestavimo na 2040. Vidim, da nisi vec preprican v lastno izjavo.

kow ::

Glavni inzenir pri Tesli pravi, da bodo v vhodne podatke dodali audio iz mikrofona v verziji 13.4

RedDrake ::

Super. Torej bom letos za Božič lahko mojega tamalega poslal že kar samega k tašči v dolino Trente in bo avto zaznal kdaj bo jokal, da bo malo ustavil, ker ga ovinki hitro spravijo v slabo voljo. NEAT!

kow ::

Ne vem. Gotovo bo cinizem, sarkazem se naprej odlocno vplival na neverjetno produktivnost Balkana.

RedDrake ::

Daj datum, kdaj bom lahko otroka poslal v robotaxiju v random zakoten del Slovenije?
Ali pa vsaj, kdaj bo Tesla šla prazna coast2coast, kar je kobajagi že bilo možno tam 8 let nazaj.
Moja napoved je bila (tam 2015-2016), da vsaj 20 let tega techa ne bo. Pri tem ostajam, to upam staviti - torej 2035.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Okej sprejmem stavo. Tesla bo sla pred letom 2035 coast-to-coast. Povej znesek.

RedDrake ::

Lahko narediva tako kot je na S-T že bilo (plačan oglas, ki je bil gor nekaj časa, kjer je bilo napisano kdo je imel prav in kdo ne). Za znesek, pa recimo 1 povprečno SLO neto plačo v neki random kripto valuti, ki bo aktualna. Če bo to še stvar. Pa če bomo še živi ...

kow ::

Prvo morava definirati tocen tekst stave. Je dovolj ena voznja, mora biti legalna, morava avto biti sposoben voziti brez remote povezave, v vseh letnih casih. Ali je dovolj ena coast to coast voznja dokaza z videoposnetkom praznega avtomobila, ki je prevozil teh nekaj tisoc kilometrov.

Ker, ce dovolj zategnes pogoje, je to tezje dosegljivo kot zgornji robotaksi v ljubljani do leta 2040. In na to vpliva velikost stave. Kripto ni noben problem, le "random" mi ni vsec. Pac v eni od sirse uporabljenih valut (btc, eter, stablecoin, ipd.).

RedDrake ::

EDIT: Dodajam, pri znesku je mišljeno povprečna neto plača leta 2035 (oziroma 2034, ker so podatki za nazaj, oziroma, če jaz izgubim, povprečna neto plača za katero obstaja zadnji uraden podatek - za danes je to recimo 1.487,43 EUR).
To bi izbral zato, ker nikoli ne veš kaj sledi, 10k EUR je danes recimo "veliko", kdo ve če bo 2035 še tako ...

Pod "random" je mišljeno kar bo takrat popularno in stabilno. Spet, 10 let je veliko v kripto vodah in zgodi se lahko marsikaj. Jasno znesek velja na dan prenosa med denarnicami, tako da efektivno je vseeno tudi če je kak shitcoin, ampak se strinjam da je nekaj stabilnega.

Pod tekst bi jaz zastavil takole:
Avto prevozi sam celotno pot od ene do druge obale v poljubnem vremenu, v enem šusu brez intervencij človeka na vožnjo (idealno to pomeni prazen vozniški sedež, jasno komot nekdo tam sedi, če je dal 0 inputa cel čas sedenja).
Postanki so kosher, za karkoli je potrebno - polnjenje, hranjenje ekipe, whwatever. Normalno je tudi da človek priklopi avto polnit.
Ja?

EDIT: 100 popravkov, ker pre hitro klikam ...

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Alternativno, če take vožnje, kljub "sposobnosti" avtomobila za to nihče ne bo naredil do takrat, priznam tudi da se z nekim Tesla lastnikom dobiva v centru LJ in z mojim avtom slediva Tesli do hiše moje tašče v Trenti (lahko čez Vršič, ali čez Bovec, meni je vseeno). EDIT: gmaps link do lokacije v Trenti.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Se strinjam glede povprecne place. Pogledamo slovenski statisticni urad (domnevamo, da bo se obstajal) za zadnji mesec, za katerega imamo uradne podatke, da.

Torej, samo da se razumemo:
- coast-to-coast voznja ne pomeni, da Tesla ponuja tak service, ki ga lahko placas, le da ga bodo uspesno izvedli (pa magari zaradi marketinga)
- v poljubnem vremenu pomeni, da bodo lahko "upravitelji testa" sami izbrali datum starta
- reroutanje poti iz nadzornega centra je dovoljeno? Domnevam, da ne. Lahko avto predlaga vec poti potniku, ki ne vozi avtomobila, ta pa izbere predlagan suggestion?
- je zacetna routa lahko dolocena po segmentih (upravitelji preverijo zapore in gradbena dela) ali je dolocen samo koncni cilj.
- bomo sploh lahko dokazala kaksni pogoji so bili dosezeni pri (morebitno uspesni) voznji?

Detajli mocno vplivajo na verjetnost oz. tezavnost izvedbe, zato kompliciram :)

Ce je avto zelo avtonomen, je to prakticno doseganje inteligence (nizkointeligentnega) odraslega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kow ::

Kot zanimivost. Obstaja t.i. Cannonball Run Challenge.

Cannonball Run challenge @ Wikipedia

Zanesenjaki ze izvajajo t.i. polavtonomne rekorde:

https://www.yahoo.com/tech/prius-sets-a...

Trenutno je rekord: 98.416% hands-free run. Uporabljajo dobrega jurja dolarjev vredno opremo (comma.ai)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

RedDrake ::

Jah, to bo za razmislit kako definirat, res :)
Se bom popoldan po kosilu malce razpisal, pa boš dodal feedback.

Pa vseeno malce razmišljanja:
Kot sem že pisal pred 10+ leti v "teh" temah - napredek tu je zelo logaritemske narave. Prvih 50% lahko skodira vsak srednješolec z arduinotom, naslednjih 40% rabiš že malo več senzorike in malce več kodiranja, naslednjih 5% je težjih, itd ... Zadnjih 0,1% bo pa velik problem. Od tu verjetno tudi Muskove izjave kako je stvar "samo što nije". Ja, 98% je done. Samo če tista zadnja 2% nikoli* ne bosta, potem pač tough luck. Super pomagala za vožnjo, ampak ne boš pa otrok naložil notri in jih poslal 250km stran v neke makadamske rovte.

Tudi Musk sam je takrat enkrat (2017?) priznal, da bi komot hardkodiral en tak "run" čez ZDA in bi bilo to to za marketing, ampak da to ni bila poanta. In tu se strinjam. Ni poanta da hardkodiraš nek odsek ceste in čao (tudi zato ker sama cesta ni ves del problema). Poanta je, da se avto zna odzvati na nek način (ne nujno najboljši, ne nujno boljši od človeka, le da se odzove, v najslabšem primeru da varno ustavi) na praktično _VSAKO_ situacijo.

In tu je razlog zakaj Okapi pravi 20 let. Ker je teh 20 let tisti magični časovni okvir, tako kot jaz že od 90-ih (ko sem bil v SŠ) berem o tem kako je fuzija 20 let stran. Začuda je danes še vedno 20 let stran, čeprav je bila 30 let nazaj tudi 20 let stran (Pa če bi bil starejši - kot Okapi - bi vedel da je bila 20 let stran tudi 40,50 ali še več let nazaj).

codeMonkey ::

Jaz ne bi zagotovo pristal na demo. Serijsko, dostopno vsem. Demo se da ze dans z malo truda, pa ni nobene potrebe da je kaj prevec varno. Tisto eno voznjo ze zdrzi.

Zgodovina sprememb…

kow ::

RedDrake je izjavil:

Ja, 98% je done.


Smo ze krepko preko 99%. 98% je bilo pred pol leta s priusom letnik 2017, ki je imel na sprednji sipi pripeto kamero s hw ranga telefon.

Okapi ::

kow je izjavil:

Lahko prestavimo na 2040. Vidim, da nisi vec preprican v lastno izjavo.

Vprašal sem te, kdaj bo tesla, kupljena letos, lahko sama vozila otroke v šolo. Ker Musk to obljublja že kar nekaj let.

Okapi ::

codeMonkey je izjavil:

Jaz ne bi zagotovo pristal na demo. Serijsko, dostopno vsem. Demo se da ze dans z malo truda, pa ni nobene potrebe da je kaj prevec varno. Tisto eno voznjo ze zdrzi.

Točno tako. Če enemu avtu enkrat uspe varno priti od obale do obale, je to sicer tehnološka zanimivost, v praksi pa ne pomeni praktično nič.

Za pravi robotaksi, kot ga reklamira Musk, je pomembno, kdaj bo avto dobil "vozniški izpit". Ker robotaksije, ki brez voznika vozijo po omejenih odsekih, in so ves čas daljinsko nadzorovani iz centrale, že imamo.

Potem pa je še nekaj različic vprašanja:
1) kdaj bo "vozniški izpit" dobil nek X model naprednega avtomobila, veljaven v Y državi
2) kdaj ga bo dobil nek x model, veljaven v Sloveniji/EU
3) kdaj ga bo dobila tesla letnik 2024

Moja napoved za #1 je čez (pregovornih) 20 let, za #2 je 30+ let, za #3 je nikoli.

RedDrake ::

kow je izjavil:

Se strinjam glede povprecne place. Pogledamo slovenski statisticni urad (domnevamo, da bo se obstajal) za zadnji mesec, za katerega imamo uradne podatke, da.

Torej, samo da se razumemo:
- coast-to-coast voznja ne pomeni, da Tesla ponuja tak service, ki ga lahko placas, le da ga bodo uspesno izvedli (pa magari zaradi marketinga)
- v poljubnem vremenu pomeni, da bodo lahko "upravitelji testa" sami izbrali datum starta
- reroutanje poti iz nadzornega centra je dovoljeno? Domnevam, da ne. Lahko avto predlaga vec poti potniku, ki ne vozi avtomobila, ta pa izbere predlagan suggestion?
- je zacetna routa lahko dolocena po segmentih (upravitelji preverijo zapore in gradbena dela) ali je dolocen samo koncni cilj.
- bomo sploh lahko dokazala kaksni pogoji so bili dosezeni pri (morebitno uspesni) voznji?

Detajli mocno vplivajo na verjetnost oz. tezavnost izvedbe, zato kompliciram :)

Ce je avto zelo avtonomen, je to prakticno doseganje inteligence (nizkointeligentnega) odraslega.

Da ne kompliciramo preveč.
Zame je to točka A do točka B brez človeškega inputa, sploh. To pomeni, avto izbere route, dela re-route če je potrebno (naleti na prepreko, gmaps mu javi delo, zastoj, whatever), ta del je lahko offloadan na kak gmaps ali "similar" servis. Kar se tiče same vožnje je pomembno da je človeški input 0.
Dokazati bo težko, če ne bo polnega video posnetka kokpita celotne vožnje (kar predvidevam da se že počne za te cannonball avtonomne vožnje). Vem, da lahko to vseeno nekdo naredi z remote control, ampak mislim da si Tesla (ali fanboyi) tega ne bi privoščili.
To so moji pogoji. Povej če se spomniš še na kaj kar misliš da bi lahko bil predmet debate.

Kar se pa 99% tiče - ja to je 99% časa brez rok. Ampak pozabljaš da je verjetno 95%+ te poti avtocesta, kjer lahko že danes vsak avto, ki se uradno prodaja v EU/ZDA to naredi, če mu le onesposobiš teženje po držanju volana. AC je IZJEMNO low hanging fruit. Poglej recimo tole od Boscha iz leta 1993!

Leta 2016 je naš Warpy orgazmiral na "tehnično rešen problem samodejne vožnje". Samo je pozabil, da je bil Bosch 23 let prej na istem.
««
30 / 30
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

General Motors bo zaprl Cruise (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
582970 (638) BT52
»

Tesla povečala proizvodnjo in prodajo vozil (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
705481 (1899) dexterboy
»

NHTSA: Teslin Autopilot smrtno nevaren (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
1188752 (4038) c3p0
»

Mercedes-Benz v Evropi prehitel Teslo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
8415750 (10681) DamijanD
»

Za predlansko nesrečo tesle odgovorna Tesla in voznik (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5214062 (8913) Meizu

Več podobnih tem