» »

Celoletne gume

Celoletne gume

««
8 / 14
»»

WizzardOfOZ ::

Bellzmet je izjavil:

To kako se ti počutiš z gumo je tvoja stvar. Dejstvo pa je, da gume držijo cca 6 - 8 let. Samo foro "stik s podlago" ti vulkanizerji prodajajo.

Za dobro vožnjo rabiš stik z glavo.


Ne nakladaj. Vulkanizerji nič ne prodajajo tega. Sam vidiš ko začnejo gume drset in ti rine avto ven iz rondojev po mokrem. Ali pa ko zaviraš pred križiščem in se oddrajsaš v križišče, ker je guma drsela v mokrem. Oboje že pri manjših hitrostih. Ali pa hočeš normalno speljat in guma koplje v prazno na mokrem (ob tem, da imaš stalni pogon 4x4 in samo malo čez 100 konjev, ko niti zakopat nebi smelo).

Stik z glavo rabite tisti, ki trdite da vam gume držijo 8 let. Vi ste nevarnost na cestah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

stara mama ::

Edini stik s podlago, edini stik s podlago...
Lahko že nehate s to zlajnano bedarijo?
Že res, ampak recimo amortizerji jo pa dol tiščijo, pa ni noben problem nekaterim dat gor najcenejšo noname firmo, al pa monroe ki tud niso pojem kvalitete...
Vrjamem, da tud volanske končnike dajete samo ZF, ker so pa le "edina vez z volanom"
Al pa da uporabljate minimalno EBC zavore, ker so pa le "edina komponenta zaviranja"

Đizs no, umirte se s temi prežvečenimi lajnami....
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

gruntfürmich je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Uporabnik avta s celoletnimi se mora to zavedati in avto tako uporabljati.

seveda je kompromis. namesto 25m zavorne poti imam jaz 26m. če primerjamo najboljše premium gume.
ti ko pa šparaš na gumah pa imaš z letnimi 30m zavorne napram mojih 26m s celoletnimi...


Kaj si hotel povedati?! Nabijaš kar nekaj v 3 dni!

Jaz uporabljam letne in zimske gume, ker s celoletnimi ne bi prišel v hrib, tudi zimske trajajo največ 3 sezone, ne ker so zrabljene, ampak postanejo bolj trde in manj primerne za razmere.

Sedaj se pa skrij v kot.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Han ::

Goodyear je imel pred 15 leti odlično serijo zimskih gum. Ko so bile stare 5 let, sem šel z njimi na tečaj varne vožnje na Vransko in ga opravil brez težav. Inštruktor je gume celo pohvalil, ker ni poznal starosti in kilometrine. Upokojil sem jih po 6 letih, zadnji dve leti so bile v uporabi kot celoletne, ker so letne Bridgestone po 4 letih povsem otrdele.

Letos oktobra bodo Michelin CrossClimate 2 stare tri leta, prevoženih ca. 60k km. Gume že nekaj časa zdrsujejo, čuti se slabši oprijem, profila je dovolj, a je otrdel. Pred zimo jih bom menjal za nove Goodyear Vector 4seasons G3.

Magic1 ::

Sej to je problem, ker se vse teste izvaja na novih gumah. Kako se pa obnesejo po 1,2,..,5,6 sezonah je pa vprašanje. Sej zato se verjetno reče, da je treba menjat po 5 letih (to je realno 4 sezone), ker je neko povprečje, kjer gume izgubijo že veliko. Zdaj nekatere že pri 2, druge pri 6. Kdo bi vedel kaj kupit, ko je pri naslednjem nakupu že druga verzija gume (druga sestava). Verjetno je res najbolje, da imaš nekje en poznan asfalt in prakrat na leto sprobaš v različnih razmerah. Nato menjaš po opaznejši degredaciji.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WizzardOfOZ ::

stara mama je izjavil:

Edini stik s podlago, edini stik s podlago...
Lahko že nehate s to zlajnano bedarijo?
Že res, ampak recimo amortizerji jo pa dol tiščijo, pa ni noben problem nekaterim dat gor najcenejšo noname firmo, al pa monroe ki tud niso pojem kvalitete...
Vrjamem, da tud volanske končnike dajete samo ZF, ker so pa le "edina vez z volanom"
Al pa da uporabljate minimalno EBC zavore, ker so pa le "edina komponenta zaviranja"

Đizs no, umirte se s temi prežvečenimi lajnami....


Amortizerji nič dol ne tiščijo. Amortizerji nimajo nobene vloge z višino ali trdoto avta. Samo blažijo "udarce", da je vožnja bolj uglajena, kar je nekaj čisto drugega. Fedri so tisti, ki držijo višino in postavljajo trdoto avta.

Ti pa tudi najboljši deli na podvozju (najboljši amortizerji, najbolše zavore, končniki,...) nič ne pomagajo, če imaš stare zlizane gume na avtu in te odnese s ceste zaradi tega.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Se pravi po tvoje amortizerji nimajo nič s stikom avta s cesto, lahko so čist zanič in čez luknje čez ovinke se bo avto enako obnašal, samo rit te bo malo bolj žulila.
Od tebe se pa res vsak lahko kaj nauči. Večinoma napačne neumnosti sicer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

D3m ::

Saj ne rabi teh dodatkov.

Dovolj bo volan, 4 gume, kolesni ležaji ter karoserija. :D
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Se pravi po tvoje amortizerji nimajo nič s stikom avta s cesto, lahko so čist zanič in čez luknje čez ovinke se bo avto enako obnašal, samo rit te bo malo bolj žulila.
Od tebe se pa res vsak lahko kaj nauči. Večinoma napačne neumnosti sicer.


Ne, to ni po moje, to je tvoje neznanje branja. Svoje frustracije zdravi kje drugje, pa nauči se brati. Spet ti nekaj ne gre. Droge al pa tablete popustile?

Seveda ima amortizer veliko pri udobju za voznika in legi avta na cesti. Vseeno pa, če imaš slabe ali pa najboljše amortizerje, ti nič ne pomaga, če imaš stare in trde gume ki drsijo ob vsaki vodi na cesti in letiš v maline zaradi tega.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Ti se nauči brat. Človek je napisal da niso samo gume, so tudi amortizerji in še kaj, ti pa kot da so amortizerji samo zarad lepšega.
Hočeš izpast pameten za vsako ceno ne glede kako neumen pri tem izpadeš. Isto bi lahko rekli da ti nobena guma ne pomaga, če imaš gumo 5 centi v zraku zarad zanič amortizerjev. Za katere se pa nihče ne sekira.

Buggy ::

nebivedu...tale z amortizerji je pa res mal bosa. Seveda ti je pravilno delujoc amortizer najbolj vazen kaksen in kdaj ima guma stik s podlago. Verjemi mi, sprobano par mesecev nazaj, ko sem na Alltracku po 180Kkm menjal vse stiri spredni levi je bil pa zariban. Razlika po cestah, kjer je valovito, seveda ob hitri voznji je kot noc in dan. Avto tistih mikrogrbin, kjer je prej odplesaval in sem korigiral z volanom, zdej niti cuti vec ne.

WizzardOfOZ ::

Še enkrat; tudi najboljši amortizer ti ne bo pomagal, če so gume stare in trde, pa zdrsnejo v ovinku, rondoju, križišču in se zaradi tega ne moreš ustavit.

Napisano je bilo da "amortizerji tiščijo gumo k tlem". A če nebi bilo amortizerjev, bi bila pa v zraku al kako? Kočije brez amortizerjev letajo?

Amortizer ali blažilec je mehanska ali hidravlična naprava, zasnovana za absorpcijo in blaženje udarnih impulzov. Kinetično energijo udarca pretvori v drugo obliko energije (običajno toploto), ki se nato razprši. Amortizerji v vozilu zmanjšujejo učinek vožnje po neravnem terenu, tako da spremenijo del energije z vzmeti v vročino, kar izboljša kakovost vožnje in upravljanje vozila. Blažilniki služijo omejevanju prekomernega gibanja vzmetenja, njihov edini namen pa je blaženje nihanja vzmeti. Sam amortizer ne blaži udarcev kolesa, ampak je to naloga vzmeti. Vzmet se zaradi fizične energije, ki vpliva na kolo, skrči, nato pa to shranjeno energijo sprosti tako, da se postopma vrne v prvoten položaj. Amortizer pri tem poskrbi, da imamo vozilo še vedno pod nadzorom in da ne začne poskakovati, tako da seupre prehitremu sproščanju vzmeti. Blažilniki uporabljajo ventile z oljem in plini, da absorbirajo odvečno energijo iz vzmeti. Amortizerji na osnovi vzmeti običajno uporabljajo tuljavne vzmeti ali listnate vzmeti, čeprav se pri torzijskih amortizerjih uporabljajo tudi torzijske palice. Vozila imajo običajno hidravlične amortizerje in vzmeti ali torzijske palice.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Buggy ::

JA, pravilno delujoc amortizer bo reagiral obcutno hitrje na vsaki neravnini in zagotavljal konstanten stik gume s podlago, sicer bo guma zaradi fedra odskakovala, ker jo amortizer ne bo omejeval. Ne vem kaj je tukaj tako nerazumljivega, pa ni vazno a mas slabo gumo al pa dobro...guma v obeh primerih ne bo imela stika s podlago. Kaj je po tvoj bolje?

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

JA, pravilno delujoc amortizer bo reagiral obcutno hitrje na vsaki neravnini in zagotavljal konstanten stik gume s podlago, sicer bo guma zaradi fedra odskakovala, ker jo amortizer ne bo omejeval. Ne vem kaj je tukaj tako nerazumljivega, pa ni vazno a mas slabo gumo al pa dobro...guma v obeh primerih ne bo imela stika s podlago. Kaj je po tvoj bolje?


Seveda da bo dober amortizer pomagal pri vožnji. Ampak pri slabih gumah lahko še tok dobro blaži vse neravnine, pa ne bo preprečil zdrsa gume. Torej kaj je bolj pomembno blažilnik ali guma?

Utk, vzami tablete!
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

Guma je zadnji faktor, jesus dolgovezite ;)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Buggy ::

IMO nobena guma ne more biti tako slaba kot nedelujoc amortizer. Ce gres pa v ekstreme pa seveda guma brez totalno nic oprijema nima kaj pomagati tudi, ce je amortizer 100%, samo tukaj si pac malce zasel. Je pa podvozje, sploh pri dinamicni voznji najbolj pomembna zadeva.
Ce smo ze pri gumah. Zdej imam gor GY Assymmetric 6 F1 ...smo bili za na morje nalozeni, ko cehi in prakticno glisirali 5 v avtu, + cel prtlaznik v karavanu nabit do fula + prtlaznik za kolesa na kljuki z dvemi kolesi.
Seveda sem do Rab-a prehiteval tudi jeben polze, ki niso bili sposobni vozit normlano. Ko sem prisel do trajekta sem potipal gume. S prstom sem se prilepil na gumo. Na gumah pa so bili nalepljeni kamenci...guma je ratala prakticno kot plastelin-sticky. Ko imas staro gumo tega efekta ni, ker je plasticna in trda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

IL_DIAVOLO ::

Seveda je blazilnik bolj pomemben, da dejansko kolo ostane pri tleh in ne v luftu.

Boljse slaba guma, kot brez nje.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

aiko ::

@Buggy..ti samo pazi na aquaplanning ko bodo 2 leti stare / profil na cca. 50%. Drugače pa ja, dobre gume za 2 leti.

Da se vrnemo na temo...oboje je pomembno, in gume in fedri/amortizerji. Saj te zadeve delujejo v tandemu. Sicer pa ja, raje boljša guma in slabši (ne crknjen) amortizer kot obratno. Je pa še ena zadeva na katero marsikdo ne pomisli, in to so fedri. Le-ti se z leti, odvisno od avta, posedejo, posledično otrdijo in si spet brez optimalnega oprijema.

Buggy ::

@aiko: za voznjo po mestu in penzionisticno je vsekakor v tem primeru guma tista ki odtehta, takoj ko gres malo bolj dinamicno voznjo v ovinkih, kjer pride do razporeditve teze na oseh in ko imas se nerazgibano podlago ter ovinke, se s tvojo trditvijo nebi mogel strinjat. Sicer pa nebivedu vozi SUV in na plinu (LPG) ima porabo 6l/100kmh, kar tudi pove svoje :))

aiko ::

@buggy ne solim pameti, le prijateljsko opozorilo. Ne se zanašat preveč ko bo ta guma stara 2 leti ali na 50%. Sem parkrat "sral kokice" z GY assymetricom po dežju pri normalnih hitrostih ko je bila guma na pol dobe; je zelo nagnjena k aquaplanningu, kar je v bistvu ironično, saj ko je nova ali vsaj novejša je super.

edit: avto ima 1500 kg, guma je bila 225/45/17. Lahko da je z večjo težo na cm2 tekalne površine boljša.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: aiko ()

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

IMO nobena guma ne more biti tako slaba kot nedelujoc amortizer.


Ogromno ljudi se vozi naokoli z vzmetenjem, ki je že dalo svoje čez. Nekje na 150kkm naj bi menjal vzmetenje, pa tega zaradi cene ne počnejo. Pol pa še slabe in stare gume ...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

WizzardOfOZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Seveda je blazilnik bolj pomemben, da dejansko kolo ostane pri tleh in ne v luftu.


Stari traktorji nimajo vzmetenja. Le kako se ustavijo? Po tvoje bi morali imeti vsa 4 kolesa v luftu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

blackbfm ::

Ne nakladaj. Vulkanizerji nič ne prodajajo tega. Sam vidiš ko začnejo gume drset in ti rine avto ven iz rondojev po mokrem. Ali pa ko zaviraš pred križiščem in se oddrajsaš v križišče, ker je guma drsela v mokrem. Oboje že pri manjših hitrostih. Ali pa hočeš normalno speljat in guma koplje v prazno na mokrem (ob tem, da imaš stalni pogon 4x4 in samo malo čez 100 konjev, ko niti zakopat nebi smelo).

Stik z glavo rabite tisti, ki trdite da vam gume držijo 8 let. Vi ste nevarnost na cestah.


mam 8 let stare gume, kakšno drsenje neki. problem drsenja ti je težka noga oz nevem kakšno 3 tonsko kravo mogoče to voziš da ti jo meče iz rondoja

v kolikor bi bila kvaliteta/starost gume problem sem siguren da bi bla regulacija, pa je ni. torej gre za bullcrap vulkanizerjev in online znalcev, da rabiš svinjat planet z novimi gumami vsake 2 sezoni

stara mama ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Seveda da bo dober amortizer pomagal pri vožnji. Ampak pri slabih gumah lahko še tok dobro blaži vse neravnine, pa ne bo preprečil zdrsa gume. Torej kaj je bolj pomembno blažilnik ali guma?

Z dobrim podvozjem je zdrs gume zelo dobro predvidljiv, pa kakršnakol že je (ker vsaka enkrat zdrsne).
Ekologija™ in Trajnost™

Buggy ::

@aiko: zgleda se nisva dobro razumela. Glede mojih gum sem seveda nasvet vzel kot dobronameren, ti popolnoma verjamem da je mozno, ker sem imel tudi sam ze gumo, ki me je na pol zivljenske dobe presenetila. Kar se tega tice sem kar previden in sproti spremljam obnasanje, bom pa se toliko bolj pozoren na aquaplanning, sicer po dezju nekako ne lovim hitrostnih rekordov a vseeno...hvala!

@all:Torej s cim se je zdej prislo do zakljucka v tej temi glede celoletnih gum?
Jaz se vedno mislim da so gume primerne nezahtevnim voznikom, ki delajo malo kilomterov praviloma po mestu ali ravninah.

Mato989 ::

Midva z mojo delava letno 13 do 15k km po stajerskem 90 postov in ne vidim razloga da bi imel 2 seta gum

Smucat ne hodiva v gore ne vozim torej vse kar je tam cca 2x letno na morje ala zadar ali istra ali kaj podobnega

Kupim celoletne in jih naceloma imam do 60k km potem menjam
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

stara mama ::

Mato, ti nisi vzorčni primer klenega slovenskega državljana.
Ekologija™ in Trajnost™

WizzardOfOZ ::

blackbfm je izjavil:

Ne nakladaj. Vulkanizerji nič ne prodajajo tega. Sam vidiš ko začnejo gume drset in ti rine avto ven iz rondojev po mokrem. Ali pa ko zaviraš pred križiščem in se oddrajsaš v križišče, ker je guma drsela v mokrem. Oboje že pri manjših hitrostih. Ali pa hočeš normalno speljat in guma koplje v prazno na mokrem (ob tem, da imaš stalni pogon 4x4 in samo malo čez 100 konjev, ko niti zakopat nebi smelo).

Stik z glavo rabite tisti, ki trdite da vam gume držijo 8 let. Vi ste nevarnost na cestah.


mam 8 let stare gume, kakšno drsenje neki. problem drsenja ti je težka noga oz nevem kakšno 3 tonsko kravo mogoče to voziš da ti jo meče iz rondoja

v kolikor bi bila kvaliteta/starost gume problem sem siguren da bi bla regulacija, pa je ni. torej gre za bullcrap vulkanizerjev in online znalcev, da rabiš svinjat planet z novimi gumami vsake 2 sezoni


Sami pametni. Sej zato pa imamo toliko nesreč na cestah, ker imamo same šumaherje na starih gumah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

gddr85 ::

blackbfm je izjavil:

Ne nakladaj. Vulkanizerji nič ne prodajajo tega. Sam vidiš ko začnejo gume drset in ti rine avto ven iz rondojev po mokrem. Ali pa ko zaviraš pred križiščem in se oddrajsaš v križišče, ker je guma drsela v mokrem. Oboje že pri manjših hitrostih. Ali pa hočeš normalno speljat in guma koplje v prazno na mokrem (ob tem, da imaš stalni pogon 4x4 in samo malo čez 100 konjev, ko niti zakopat nebi smelo).

Stik z glavo rabite tisti, ki trdite da vam gume držijo 8 let. Vi ste nevarnost na cestah.


mam 8 let stare gume, kakšno drsenje neki. problem drsenja ti je težka noga oz nevem kakšno 3 tonsko kravo mogoče to voziš da ti jo meče iz rondoja

v kolikor bi bila kvaliteta/starost gume problem sem siguren da bi bla regulacija, pa je ni. torej gre za bullcrap vulkanizerjev in online znalcev, da rabiš svinjat planet z novimi gumami vsake 2 sezoni

sry, samo rečt, da pri 8 let starih gumah ni drsenja in niso trde/znucane je pa tud mal...cuckoo

Magic1 ::

Tukaj folk mal meša, za normalno vožno ne rabiš dobrih gum. Je skoraj vsaka dovolj dobra (karikiram, z zelo slabo gumo se ne da normalno vozit v slabih razmerah- spolzka cesta, sneg, led). VENDAR, tudi za pasa ne rabiš za normalno vožnjo!!! Dobro gumo in pas rabiš za varnost v nepredidenih okoliščinah!
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WizzardOfOZ ::

Magic1 je izjavil:

Dobro gumo in pas rabiš za varnost v nepredidenih okoliščinah!


Jaz tukaj vidim drug problem. Promet je zadnjih nekaj let tako povečan v naši državi, da je teh "nepredvidenih okoliščin" iz dneva v dan vedno več. Poleg tega so še trume turistov, ki prečkajo državo. Tem tudi tudi pade IQ za 50, takoj ko prestopijo mejo s slovenijo in se obnašajo ko ovce pa s svojimi obloženimi avtomobili vozijo 100 po prehitevalnem pasu, brez da bi se umaknili.

In potem imaš plohico, cesta malo mokra in spolzka, pa po radiu 10 opozoril, kje vse so nesreče in kako ljudje za njimi stojijo v dolgih kolonah. Da je pa še malo toče zraven pa še obvestila pod katerimi mostovi in nadvozi so zbori ljubeznivih krajanov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Buggy je izjavil:

IMO nobena guma ne more biti tako slaba kot nedelujoc amortizer. Ce gres pa v ekstreme pa seveda guma brez totalno nic oprijema nima kaj pomagati tudi, ce je amortizer 100%, samo tukaj si pac malce zasel. Je pa podvozje, sploh pri dinamicni voznji najbolj pomembna zadeva.
Ce smo ze pri gumah. Zdej imam gor GY Assymmetric 6 F1 ...smo bili za na morje nalozeni, ko cehi in prakticno glisirali 5 v avtu, + cel prtlaznik v karavanu nabit do fula + prtlaznik za kolesa na kljuki z dvemi kolesi.
Seveda sem do Rab-a prehiteval tudi jeben polze, ki niso bili sposobni vozit normlano. Ko sem prisel do trajekta sem potipal gume. S prstom sem se prilepil na gumo. Na gumah pa so bili nalepljeni kamenci...guma je ratala prakticno kot plastelin-sticky. Ko imas staro gumo tega efekta ni, ker je plasticna in trda.

Torej KW V5 Gewinde gume pa Linglong Green
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

GrimReaper3 ::

blackbfm je izjavil:

mam 8 let stare gume, kakšno drsenje neki. problem drsenja ti je težka noga oz nevem kakšno 3 tonsko kravo mogoče to voziš da ti jo meče iz rondoja

v kolikor bi bila kvaliteta/starost gume problem sem siguren da bi bla regulacija, pa je ni. torej gre za bullcrap vulkanizerjev in online znalcev, da rabiš svinjat planet z novimi gumami vsake 2 sezoni

Takšni nalivi kot so zadnje 2 leti, boš kmalu rabil vedno 7mm+, ne pa 8 let rabljene gume pri 2-4mm. Pa verjetno za aquaplanning tudi pomaga če je mehka guma.
Že tako mi je za trenutek odneslo zadek, sem 100%, da če bi imel letos gor še stare 2017 letnik gume, da bi me obrnilo sredi AC.
Razen aquaplanninga pa res nisem imel nekih problemov s starimi gumami.

Zgodovina sprememb…

Bellzmet ::

Prehitro vozite, da vas v krožnem odnaša pri 100 konjih 4x4 in aquaplanning na AC. Te težave reši lažja noga, prilagoditev na razmere in ne vsako leto nove gume.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

Buggy ::

Torej KW V5 Gewinde gume pa Linglong Green


..ce hoces magari tako (za lazjo predstavo gremo pac v ekstreme - upam pa da v praksi ni tako). Kot sem ze povedal. Na avtu sem imel iste gume GY AS6 F1 pred menjavo amortizerjev in sedaj. Imam en ovinek, ki ga za fun zajamem kar hitro je pa asfalt valovit. Ze ko je cesta suha je avto pred menjavo amortizerjev poskakoval, guma izgubljala stik in prizigala se je TC lucka, z volanom sem moral pa korigirat smer. Sedaj gre ne samo na suhem tudi po mokrem kot po tracnici in prakticno ne cutim sploh vec da je tam zjeban asfalt. Tudi ce je guma najvecji krsh, bo avto se vedno vsaj predvidljiv, ker ko/ce ti zacne bouncat (sploh na mokrem) zaradi amortizerjev in slucajno se nepravilno odreagiras z volanom, bos prej videl maline kot sicer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

WizzardOfOZ ::

Bellzmet je izjavil:

Prehitro vozite, da vas v krožnem odnaša pri 100 konjih 4x4 in aquaplanning na AC. Te težave reši lažja noga, prilagoditev na razmere in ne vsako leto nove gume.


Nič prehitro, po omejitvah. Ostali se pa zaradi starih gum jajcate in ovirate promet. Skrajni čas, da začnejo počasnejše tudi kaznovat.

Če ne upaš, ne znaš ali ne zmoreš po omejitvi vozit, se odstrani s cest. Že tako je preveč prometa, pa ni treba še dodatnih ovir.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Buggy ::


Nič prehitro, po omejitvah. Ostali se pa zaradi starih gum jajcate in ovirate promet. Skrajni čas, da začnejo počasnejše tudi kaznovat.

Če ne upaš, ne znaš ali ne zmoreš po omejitvi vozit, se odstrani s cest. Že tako je preveč prometa, pa ni treba še dodatnih ovir.


huh...danes si pa nekaj ostar, sej ne da se nebi v bistvu strinjal, predvsem z delom glede kaznovanja predvsem tistih, ki nikakor ne zmorejo opraviti voznje brez telefona.

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

... predvsem z delom glede kaznovanja predvsem tistih, ki nikakor ne zmorejo opraviti voznje brez telefona.


Kje podpišem? Danes sem naredil kar nekaj kilometrov in videl ogromno telefonistov. To ma skoraj vsak tretji voznik telefon na ušesu. In potem vozi malo po omejitvi, veliko pa pod omejitvijo in vijuga, ker mu telefonski pogovor vso pozornost vzame.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Fritz ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Bellzmet je izjavil:

Prehitro vozite, da vas v krožnem odnaša pri 100 konjih 4x4 in aquaplanning na AC. Te težave reši lažja noga, prilagoditev na razmere in ne vsako leto nove gume.


Nič prehitro, po omejitvah. Ostali se pa zaradi starih gum jajcate in ovirate promet. Skrajni čas, da začnejo počasnejše tudi kaznovat.

Če ne upaš, ne znaš ali ne zmoreš po omejitvi vozit, se odstrani s cest. Že tako je preveč prometa, pa ni treba še dodatnih ovir.

Ampak tukaj ni govora o starih gumah temveč o celoletnih. Sam vozim defenzivno vendar ne počasi. Običajno na omejitvi +10%. S celoletnimi brez težav.

Hitrejšim se umaknem takoj, ko imam možnost. Ne delaj drugemu česar ne želiš, da drugi počno tebi - deluje tudi v prometu.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Buggy ::

Hitrejšim se umaknem takoj, ko imam možnost. Ne delaj drugemu česar ne želiš, da drugi počno tebi - deluje tudi v prometu.


ekola...tukaj bi pa jaz podpisal, ce se je kje za pofockat. Tega principa se tudi sam drzim, zelel bi vec takega razmisljanja in odgovornosti v prometu.

vinkop ::

hmmmm, tole turanzo 6 all season pa ne izdelujejo v dimenziji 185/65R15. Katera All Season guma v tej dimenziji bi bila v premium kvaliteti ??

stara mama ::

GrimReaper3 je izjavil:


Že tako mi je za trenutek odneslo zadek, sem 100%, da če bi imel letos gor še stare 2017 letnik gume, da bi me obrnilo sredi AC.
Razen aquaplanninga pa res nisem imel nekih problemov s starimi gumami.

Katastrofa, res!!!
Men redno odnaša zadek, pa se ne sekiram preveč (hint: RWD in dost konjenice)

m0LN4r je izjavil:


Torej KW V5 Gewinde gume pa Linglong Green

Če greš na poligon Ljubečna, je taka kombinacija celo zaželjena ;)
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

krho ::

Ima kdo kakšen predlog, kje vzamem najbolj standardno dimenzijo 195/65 R15 91H 4seasons G3. gume na dom aka amonte d.o.o. mi je lani prodal zimske Goodyear z DOT začetek 2022.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

blackbfm ::

Nič prehitro, po omejitvah. Ostali se pa zaradi starih gum jajcate in ovirate promet. Skrajni čas, da začnejo počasnejše tudi kaznovat.

Če ne upaš, ne znaš ali ne zmoreš po omejitvi vozit, se odstrani s cest. Že tako je preveč prometa, pa ni treba še dodatnih ovir.


za vožnjo po omejitvah je dobra vsaka guma ki gre čez tehnični

Magic1 ::

krho je izjavil:

Ima kdo kakšen predlog, kje vzamem najbolj standardno dimenzijo 195/65 R15 91H 4seasons G3. gume na dom aka amonte d.o.o. mi je lani prodal zimske Goodyear z DOT začetek 2022.

Meni pa ta teden 2924. Oni večino gum dobijo od dobavitelja. Za svojo zalogo imajo le ene cenene čungalunga.
Drugače jih lahko vrneš. Zdaj pa kličeš, če jih ima kdo na zalogi, da jih greš pogledat preden jih vzameš.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

starfotr ::

krho je izjavil:

Ima kdo kakšen predlog, kje vzamem najbolj standardno dimenzijo 195/65 R15 91H 4seasons G3. gume na dom aka amonte d.o.o. mi je lani prodal zimske Goodyear z DOT začetek 2022.


Daj izberi si kako drugo podjetje za nakup gum. Saj je dovolj konkurence. Tega res ni treba podpirat

https://www.rtvslo.si/slovenija/suzenjs...

Magic1 ::

Sam res čudno, da se dela po 12h na dan tista dva meseca na leto, ko je sezona menjav gum. Sem menjal ta teden in so vsi zaposleni vzrak gledali do mojega prihoda. Verjetno mora Mesec prisilit stargafotra, da da zimske že zdaj gor.
Magic

starfotr ::

Saj obstajajo druge firme, ki plačajo delo pošteno in ne izkoriščajo.

energetik ::

blackbfm je izjavil:

Nič prehitro, po omejitvah. Ostali se pa zaradi starih gum jajcate in ovirate promet. Skrajni čas, da začnejo počasnejše tudi kaznovat.

Če ne upaš, ne znaš ali ne zmoreš po omejitvi vozit, se odstrani s cest. Že tako je preveč prometa, pa ni treba še dodatnih ovir.


za vožnjo po omejitvah je dobra vsaka guma ki gre čez tehnični
Do trenutka, ko te nekdo izsili ali skoči pred tebe.
vires in numeris

Magic1 ::

Ma sej ti Indijci znajo bit tudi talenti. Sem bil v Kfc-ju in se je en motal med mizami, da jih puca. Za sosedno mizo ga je človek, ki je čakal na naročilo, moral poklicat, da je prišel mizo spucat. Pobrisal jo je na pol, da so na eni strani še vedno bile kaple kečapa. Jaz sem bil glih na pravem kotu, da sem videl da je pobrisal le 50% mize, kot zebra. Lagano sportski odkoraka. Ma to ni niti za minimalca vredno.
Magic
««
8 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 463 64 65 66 )

Oddelek: Na cesti
3265543577 (2722) c0ck4m0u53
»

Zimske gume fuc po manj kot 30k (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1677843 (3634) stara mama
»

S katerimi gumami se vozite z avtom pozimi (zimske, celoletne, letne)? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
645253 (3501) Zimonem
»

Katere gume priporočate celoletne ali zimske in letne posebej? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
538340 (6526) ZveeZ
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16836280 (31177) m0LN4r

Več podobnih tem