Forum » Na cesti » Nakup avtomobila
Nakup avtomobila
feryz ::
Ok, na kratko. Menjujem "zafiro". Da ne bo pomote, je zelo, zelo dober avto, praktično pisan na mojo kožo.
Vendar sem se jo naveličal, poleg tega ima premalo konj. V glavnem zato.
Iščem limuzino, dovolj močno, pa da ne spije glih vsega kar pripeljejo enkrat s cisterno na pumpo.
Žal je tako, da ko enkrat skristaliziraš želje, ugotoviš, da firme niso niti blizu temu in da praktično ne moreš kupiti avta.
"Zafira" z drugim pogonom bi bila idealna zame. Vendar so bavarci malo čez les in mislijo, da lahko v avto takega cenovnega razreda vržejo motor, primerljiv s kakšno Kio in to prodajo za masten denar.
Sveta trojica tako nima nič na izbiro. Mečke itak ne bi kupil zaradi osebnih razlogov.
Trenutno mi je najbližje Panamera e-hybrid Turbo S. Žal je premalo limuzinska in do neke mere zastarela oz. nepraktična za šoferja. Z vidika upravljanja.
Po celodnevni vožnji se vprašaš, ali so pri poršu vsi doma. Tehnikom daš na voljo najdražje materiale, neomejena sredstva in oni skupaj spravijo skropucalo. Kot bi se mulci igrali.
Drugače bi bila idealna. Mogoče je le malo prenizka, sem pač oldie in rad udobno sedim, ampak to bi že prestal. Navsezadnje ne bo večno pri bajti.
Če ima kdo kakšno idejo, se priporočam. Fajn je, da je enka spredaj pri ceni, ni pa čisto mus. Zgoraj omenjena pride z dodatno opremo en četrt, s čimer bi se celo sprijaznil, če bi mi bil avto pisan na dušo. Žal mi ni.
Vendar sem se jo naveličal, poleg tega ima premalo konj. V glavnem zato.
Iščem limuzino, dovolj močno, pa da ne spije glih vsega kar pripeljejo enkrat s cisterno na pumpo.
Žal je tako, da ko enkrat skristaliziraš želje, ugotoviš, da firme niso niti blizu temu in da praktično ne moreš kupiti avta.
"Zafira" z drugim pogonom bi bila idealna zame. Vendar so bavarci malo čez les in mislijo, da lahko v avto takega cenovnega razreda vržejo motor, primerljiv s kakšno Kio in to prodajo za masten denar.
Sveta trojica tako nima nič na izbiro. Mečke itak ne bi kupil zaradi osebnih razlogov.
Trenutno mi je najbližje Panamera e-hybrid Turbo S. Žal je premalo limuzinska in do neke mere zastarela oz. nepraktična za šoferja. Z vidika upravljanja.
Po celodnevni vožnji se vprašaš, ali so pri poršu vsi doma. Tehnikom daš na voljo najdražje materiale, neomejena sredstva in oni skupaj spravijo skropucalo. Kot bi se mulci igrali.
Drugače bi bila idealna. Mogoče je le malo prenizka, sem pač oldie in rad udobno sedim, ampak to bi že prestal. Navsezadnje ne bo večno pri bajti.
Če ima kdo kakšno idejo, se priporočam. Fajn je, da je enka spredaj pri ceni, ni pa čisto mus. Zgoraj omenjena pride z dodatno opremo en četrt, s čimer bi se celo sprijaznil, če bi mi bil avto pisan na dušo. Žal mi ni.
Raptor F16 ::
Mercedes E razred 220 dizel. Za tiste tvoje osebne razloge me sploh ne briga.
Sicer pa je cela tema unreal as fuq. Iz Opla direkt na Poršeja ? Malo sutra.
Sicer pa je cela tema unreal as fuq. Iz Opla direkt na Poršeja ? Malo sutra.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Gagarin ::
Če si preigral igrico z bavarci, vzemi AM Rapide AMR, 600km, tudi pije ne preveč, tam nekje 15. Ni sicer enka spredaj, je dvojka, ampak enkrat se živi.
Buggy ::
se bolj je pa da vzames Polestar 1.
Bos dost inkognito skor kot z "zafiro", teral ga bos lahko na polno, imas hibrida, edino cisti limo pa res ni, ce rabis stiri zice. Za servise si pa ze zdej bil pripravljen dost placevat, tako da ne bo razlike ;)
Bos dost inkognito skor kot z "zafiro", teral ga bos lahko na polno, imas hibrida, edino cisti limo pa res ni, ce rabis stiri zice. Za servise si pa ze zdej bil pripravljen dost placevat, tako da ne bo razlike ;)
IL_DIAVOLO ::
Raptor F16 je izjavil:
Mercedes E razred 220 dizel. Za tiste tvoje osebne razloge me sploh ne briga.
Sicer pa je cela tema unreal as fuq. Iz Opla direkt na Poršeja ? Malo sutra.
"zafira" ftw
feryz ::
"Zafira" je lakotnikova prispodoba za moje gare. Tip pač ne vidi višje od nje in je posledično sklepal, da tudi ostali ne. Tisti ostali, ki se na tem forumu klatimo.
Servisi niso problem, če ne drugega, so mi obljubili, da diskov nikoli v življenju ne bom menjal. To je pa tudi nekaj, kar šteje. Ker servisi bremz so trenutno eden izmed večjih stroškov na avtu.
Servisi niso problem, če ne drugega, so mi obljubili, da diskov nikoli v življenju ne bom menjal. To je pa tudi nekaj, kar šteje. Ker servisi bremz so trenutno eden izmed večjih stroškov na avtu.
Utk ::
so mi obljubili, da diskov nikoli v življenju ne bom menjal.
Očitno ne vejo s kom imajo opravka.
Buggy ::
borisk ::
bbbbbb2015 ::
Buggy ::
Dizelski awd luksuzni nemc 3.0 L6 quad turbo, ki je po vsej verjetnosti tudi (ze)cipan...lastnik bo pa sam povedal, ce bo hotu :)
"Zafira" pa uporablja nacrtno in je s tem tudi uspel narediti ustrezno zmedo, kar mu dam prav ;)
"Zafira" pa uporablja nacrtno in je s tem tudi uspel narediti ustrezno zmedo, kar mu dam prav ;)
GR2 ::
Za take avte rabiš dobre živce, meni se strena že od odcepa AC pred Radovljico do naslednjega odcepa na sredini poti proti Lescam, imaš same take, ki iz nekega razloga radi vozijo 55-60 in moraš prehitevat tudi 2 naenkrat proti avtobusu, da v temu 2 km odseku slučajno ne umreš za volanom od dolgčasa, tak manever ti pa dododbra napumpa nazaj adrenalin.
Če bi bile na takih odsekih dvopasovnice v vsako smer (ampak potem pa spet ne bi vedel kdaj se bo kdo lotil prehitevat, zdaj si lahko vsaj siguren da prehitevaš samo ti in noben drug), na AC pa štiripasovnice, potem bi bilo pa šele zanimivo.
Pa včeraj na Volanu od neke Mazde MX-5 ali pa zdaj ta nova Ford Puma 1.5T 200, kje naj jaz to vozim? Mogoče samo ponoči kjer imaš očiten problem vidljivosti, še med tednom ob desetih je preveč prometa.
Drugače če so ti dizli res tako zanič za vozit, bi jaz vzel nekaj podobnega bencinskega.
Če bi bile na takih odsekih dvopasovnice v vsako smer (ampak potem pa spet ne bi vedel kdaj se bo kdo lotil prehitevat, zdaj si lahko vsaj siguren da prehitevaš samo ti in noben drug), na AC pa štiripasovnice, potem bi bilo pa šele zanimivo.
Pa včeraj na Volanu od neke Mazde MX-5 ali pa zdaj ta nova Ford Puma 1.5T 200, kje naj jaz to vozim? Mogoče samo ponoči kjer imaš očiten problem vidljivosti, še med tednom ob desetih je preveč prometa.
Drugače če so ti dizli res tako zanič za vozit, bi jaz vzel nekaj podobnega bencinskega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
feryz ::
Ta dizel ni tako zanič, ampak je trenutno najboljša dizelska mašina na trgu. Oz. je bila, ker jo ni več.
Moji živci so čisto ok, če je plac gre, če ga ni, pač ne gre. Užgeš tempomat in se relaksiraš.
Menjujem iz dveh razlogov. Konji in blokada hitrosti. Preden zaključim kariero bi si rad dal še malo več duška. Ali preden cel svet spremenijo v zapor, kar bo kmalu.
Drugače 400 konjski dizel za malico poje 460 konjskega bencinarja. Vsaj v klanec. 800 nm navora naredi svoje.
Idealna kombinacija bi bil točno ta motor, z dodatkom elektromotorja in baterij. Ampak taka kombinacija itak ne obstaja. Čudne li logike, da so hibridi z bencinskim motorjem. Ki so, kao, ultra čisti.
Na dizla bi štrom pasal kot ulit.
Moji živci so čisto ok, če je plac gre, če ga ni, pač ne gre. Užgeš tempomat in se relaksiraš.
Menjujem iz dveh razlogov. Konji in blokada hitrosti. Preden zaključim kariero bi si rad dal še malo več duška. Ali preden cel svet spremenijo v zapor, kar bo kmalu.
Drugače 400 konjski dizel za malico poje 460 konjskega bencinarja. Vsaj v klanec. 800 nm navora naredi svoje.
Idealna kombinacija bi bil točno ta motor, z dodatkom elektromotorja in baterij. Ampak taka kombinacija itak ne obstaja. Čudne li logike, da so hibridi z bencinskim motorjem. Ki so, kao, ultra čisti.
Na dizla bi štrom pasal kot ulit.
Buggy ::
Ta dizel ni tako zanič, ampak je trenutno najboljša dizelska mašina na trgu. Oz. je bila, ker jo ni več.
Na liter prostornine je moj BiTdi kombajn tudi tam-tam, celo malce boljsi 150KM/liter(obe tunane), je pa zal tudi sel v vecna lovisca zaradi ekologije.
Drugace je pa Volvo imel v prejsnjem V60 D6 kombo dizla in elektrike, zdaj pa tudi oni ne vec, samo so 2.0 turbo/kompresor bencinski "twin engine" motorji, ki so tudi zelo pohvaljeni v kombinaciji s stromom.
Pol ga pa se na plin konvertas (Prins ima podporo) pa se zastojn vozis s 400KM+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
steev ::
Drugače 400 konjski dizel za malico poje 460 konjskega bencinarja. Vsaj v klanec. 800 nm navora naredi svoje.
Idealna kombinacija bi bil točno ta motor, z dodatkom elektromotorja in baterij. Ampak taka kombinacija itak ne obstaja. Čudne li logike, da so hibridi z bencinskim motorjem. Ki so, kao, ultra čisti.
Na dizla bi štrom pasal kot ulit.
Japajade. Moč je tista, ki premakne zadevo. Ta velik navor pri dizlu je itak zdreduciran z daljšim diffom.
Ti ne pomaga ta navor čist nič, če ga maš sam do 3k obratov.
:|
Raptor F16 ::
Drugače 400 konjski dizel za malico poje 460 konjskega bencinarja.
Ne, ga ne ...
Sanjaj dalje.
Kilowatt je Kilowatt nima veze ali je električni, dizelski, bencinski
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
RedDrake ::
Jaz priporočam Bentley Flying Spur W12.
Boš imel več kW, kot imaš sedaj KM. Pa top speed je krepko nad 300+.
Pa še videl boš, kaj je proper udobje.
Imel priliko voziti prvo generacijo in to res poreže vse od švabske svete trojice (sicer je še vedno VAG, ampak premium od premiuma).
Boš imel več kW, kot imaš sedaj KM. Pa top speed je krepko nad 300+.
Pa še videl boš, kaj je proper udobje.
Imel priliko voziti prvo generacijo in to res poreže vse od švabske svete trojice (sicer je še vedno VAG, ampak premium od premiuma).
Vanquish ::
Raptor F16 je izjavil:
Drugače 400 konjski dizel za malico poje 460 konjskega bencinarja.
Ne, ga ne ...
Sanjaj dalje.
Kilowatt je Kilowatt nima veze ali je električni, dizelski, bencinski
navor pa navor in je drugacen pri elektricnem, dizelskem in bencinskem :)
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
Drugače 400 konjski dizel za malico poje 460 konjskega bencinarja.
Ne, ga ne ...
Sanjaj dalje.
Kilowatt je Kilowatt nima veze ali je električni, dizelski, bencinski
navor pa navor in je drugacen pri elektricnem, dizelskem in bencinskem :)
Yea sure, dizel pomeni slabši feng šuj v avtu.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
feryz ::
Bolj guglam, bolj mi je jasno, da izbire praktično ni. Za še vedno "normalen" denar.
Izgleda, da bo kar prva izbira. Ampak zdaj moram itak počakati, ker avta trenutno še ni za naročiti. Niso se še namreč odločili koliko konj bo imel in koliko dinarja bo požrl.
Izgleda, da bo kar prva izbira. Ampak zdaj moram itak počakati, ker avta trenutno še ni za naročiti. Niso se še namreč odločili koliko konj bo imel in koliko dinarja bo požrl.
Raptor F16 ::
Bolj guglam, bolj mi je jasno, da izbire praktično ni. Za še vedno "normalen" denar.
Izgleda, da bo kar prva izbira. Ampak zdaj moram itak počakati, ker avta trenutno še ni za naročiti. Niso se še namreč odločili koliko konj bo imel in koliko dinarja bo požrl.
Audi ti pa ni ? Če veš kaj mislim...
A6 ali A8... Mogoče A7
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Vanquish ::
Raptor F16 je izjavil:
Raptor F16 je izjavil:
Drugače 400 konjski dizel za malico poje 460 konjskega bencinarja.
Ne, ga ne ...
Sanjaj dalje.
Kilowatt je Kilowatt nima veze ali je električni, dizelski, bencinski
navor pa navor in je drugacen pri elektricnem, dizelskem in bencinskem :)
Yea sure, dizel pomeni slabši feng šuj v avtu.
Ne vem kaj tebi ni jasno. Navor igra veliko vlogo pri performansah avta tako, da kw ni kw, ker ni edini parameter
Aston_11 ::
Raptor F16 ::
Ne vem kaj tebi ni jasno. Navor igra veliko vlogo pri performansah avta tako, da kw ni kw, ker ni edini parameter
Tebi ni jasno, da je moč produkt navora in kotne hitrosti in v splošnem MOČ definira ČAS v katerem bo DELO opravljeno. To po kmečko pomeni da MOČ definira kolikšno hitrost lahko avto doseže in kako hitro lahko pospešuje. Navor je pa navaden počasen pušikurac, če ni moči.
Razjasni si definicije potem pa brihtoliraj.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
MadMax ::
Brez ustrezne distribucije navora skozi celotno uporabno območje rpm je peak power pač vreden en kurc od ofce...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
m0LN4r ::
Kupis nek limited edition pa ga imas do oldtimer starosti, pol se prijavis v drustvo pa vozis dalje. Bos edini na cesti, drugi pa fural dolgocasno elektriko.
Ce bi jaz imel dnarja kot dreka, bi vzel Ferrari Portofino. Pa ne zaradi moci, ampak ker je lep eleganten avto.
Ce bi jaz imel dnarja kot dreka, bi vzel Ferrari Portofino. Pa ne zaradi moci, ampak ker je lep eleganten avto.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Raptor F16 ::
Brez ustrezne distribucije navora skozi celotno uporabno območje rpm je peak power pač vreden en kurc od ofce...
Tebi marsikaj ni jasno.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
sandmat ::
haha to so ti spremenjeni zakoni fizike, ki več ali manj veljajo samo za voznike TDIjev. Poraba pri 200kmh 3,7. 400 je večje od 460. Svašta :D
Raptor F16 ::
haha to so ti spremenjeni zakoni fizike, ki več ali manj veljajo samo za voznike TDIjev. Poraba pri 200kmh 3,7. 400 je večje od 460. Svašta :D
To je tisto grdo cukanje turbodizlov, k človk misl da avto dobr vleče, potem pa ga malo močnejši bencinar brez drame obvozi.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
IL_DIAVOLO ::
Kaj pa vem, bencinarcki se nekaj zaletavajo od semaforja do semaforja, potem pa nemo gledajo kako se jaha konjicka po avtocesti.
hojnikb ::
bodmo posteni, navor na cranku (kar se oglasuje pri avtih) je v resnici irelavantnega pomena, ker v tej enacbi ni prestavnih razmerij, final drive-a, obseg gum..... Wheel navor je tist bolj bistven, ce se ze pogovarjamo o navoru.
Tisti "sunek" zarad katerga dozivljajo tdijasi orgazme je pac posledica turbinarjov (veliko navora ob nizkih obratih) in dokaj kratkih prestav, da turbo lunknja ne pride toliko od izraza. Ampak na konco dneva je moc tista bistvena stvar, ki te pozene. Tako da v nobenem primeru 400hp dizlas nebo hitrejsi od 460hp bencinarja, ce predpostavljamo, da so vsi parametri sicer enaki (teza, drivetrain loss itd.)
Ali drugace povedano; prihajajoci GPA T.50, ki ima usivih 460nm navora (kar je na nivoju cipanga zetorja) nebo v nobenem primeru pocasnejsi, ceprav zetor "full vlece iz nule".
Tisti "sunek" zarad katerga dozivljajo tdijasi orgazme je pac posledica turbinarjov (veliko navora ob nizkih obratih) in dokaj kratkih prestav, da turbo lunknja ne pride toliko od izraza. Ampak na konco dneva je moc tista bistvena stvar, ki te pozene. Tako da v nobenem primeru 400hp dizlas nebo hitrejsi od 460hp bencinarja, ce predpostavljamo, da so vsi parametri sicer enaki (teza, drivetrain loss itd.)
Ali drugace povedano; prihajajoci GPA T.50, ki ima usivih 460nm navora (kar je na nivoju cipanga zetorja) nebo v nobenem primeru pocasnejsi, ceprav zetor "full vlece iz nule".
#brezpodpisa
hojnikb ::
seveda, tudi to. Amapak vazno, da ima avto 500nm navora, ceprav je 5 tonska krava
Kids will never learn.
Kids will never learn.
#brezpodpisa
feryz ::
Evo, komedija se nadaljuje. Kot sem že povedal, mi izbrani avto ni preveč všeč. Zastarel, nepraktičen, ostal nekje zadaj. Mi je pa noro všeč pogon. Plus to, da bo šel model 2021 celo preko 330 km/h.
Torej, trgovca sem vprašal, če je možno, da se po novem letu kaj spremeni, zaradi spremembe DMV. Rekel da ne, ker je, kao, itak hibrid in davkov skoraj ni.
No ja, letošnja osnova za avto je okrog 230 jurjev, nova je okrog 200 jurjev. Čeprav bo imel, predvidoma, 30 konj več (torej jih bo skupno preko 700), večjo baterijo, več dodatne opreme.
Torej to ni tako zanemarljivo, kot on trdi.
Ponujali so mi tudi rabljenega, resda z nič kilometri, ampak že leto dni starega, za 220 jurjev. Daš tablice gor in si ob več kot 50 jurjev v par sekundah. Da ne govorimo, kaj se v tem primeru zgodi čez dobra dva meseca, po novem letu. Imaš pol manj vreden avto, kar je, v tem primeru, več kot 100 jurjev.
Sem mu pa obljubil, da se oglasim, da naredimo konfiguracijo za model 2021. Kupil ga tako ali tako še ne bom, dokler se ne izjasnijo, kaj bo z davki. Mogoče bodo, janezek in ostali, enkrat v življenju držali besedo. Verjamem da ja, ker se to tiče predvsem onih zgoraj. Zase bodo že poskrbeli.
Seveda se pojavlja vprašanje, kaj mi je tega treba. Navsezadnje je že "zafira" nekje v zgornjem procentu ali še manj, tistega, kar si Slovenec kupi. Seveda zato, ker lahko. In zaradi foušije, to me v zadnje času čedalje bolj podžiga. Plus še vedno mogoča svoboda, da se konji sprehodijo. Plus, plus. Več je plusov, kot minusov, torej verjetno res bom kupil.
Za leto ali dve bo dober, potem bomo pa videli. Potem bo pa že res problem kaj kupiti, če hočeš še višje. Zanimivo, da človek vedno, po novem nakupu, pričakuje, da bo izpolnil svoje želje in bo potem mir. Se pa kasneje pokaže, da temu ni tako. Res pa je, da v mojem primeru to velja le za avtomobile. Ostalega ne kupujem, niti me ne zanima.
Torej, trgovca sem vprašal, če je možno, da se po novem letu kaj spremeni, zaradi spremembe DMV. Rekel da ne, ker je, kao, itak hibrid in davkov skoraj ni.
No ja, letošnja osnova za avto je okrog 230 jurjev, nova je okrog 200 jurjev. Čeprav bo imel, predvidoma, 30 konj več (torej jih bo skupno preko 700), večjo baterijo, več dodatne opreme.
Torej to ni tako zanemarljivo, kot on trdi.
Ponujali so mi tudi rabljenega, resda z nič kilometri, ampak že leto dni starega, za 220 jurjev. Daš tablice gor in si ob več kot 50 jurjev v par sekundah. Da ne govorimo, kaj se v tem primeru zgodi čez dobra dva meseca, po novem letu. Imaš pol manj vreden avto, kar je, v tem primeru, več kot 100 jurjev.
Sem mu pa obljubil, da se oglasim, da naredimo konfiguracijo za model 2021. Kupil ga tako ali tako še ne bom, dokler se ne izjasnijo, kaj bo z davki. Mogoče bodo, janezek in ostali, enkrat v življenju držali besedo. Verjamem da ja, ker se to tiče predvsem onih zgoraj. Zase bodo že poskrbeli.
Seveda se pojavlja vprašanje, kaj mi je tega treba. Navsezadnje je že "zafira" nekje v zgornjem procentu ali še manj, tistega, kar si Slovenec kupi. Seveda zato, ker lahko. In zaradi foušije, to me v zadnje času čedalje bolj podžiga. Plus še vedno mogoča svoboda, da se konji sprehodijo. Plus, plus. Več je plusov, kot minusov, torej verjetno res bom kupil.
Za leto ali dve bo dober, potem bomo pa videli. Potem bo pa že res problem kaj kupiti, če hočeš še višje. Zanimivo, da človek vedno, po novem nakupu, pričakuje, da bo izpolnil svoje želje in bo potem mir. Se pa kasneje pokaže, da temu ni tako. Res pa je, da v mojem primeru to velja le za avtomobile. Ostalega ne kupujem, niti me ne zanima.
WhiteAngel ::
Seveda se pojavlja vprašanje, kaj mi je tega treba. Navsezadnje je že "zafira" nekje v zgornjem procentu ali še manj, tistega, kar si Slovenec kupi. Seveda zato, ker lahko. In zaradi foušije, to me v zadnje času čedalje bolj podžiga. Plus še vedno mogoča svoboda, da se konji sprehodijo. Plus, plus. Več je plusov, kot minusov, torej verjetno res bom kupil.
Za leto ali dve bo dober, potem bomo pa videli. Potem bo pa že res problem kaj kupiti, če hočeš še višje. Zanimivo, da človek vedno, po novem nakupu, pričakuje, da bo izpolnil svoje želje in bo potem mir. Se pa kasneje pokaže, da temu ni tako. Res pa je, da v mojem primeru to velja le za avtomobile. Ostalega ne kupujem, niti me ne zanima.
Jaz bi šel delat izpit za avion, če bi bil na tvojem mestu. Potem si pa omisliš enega lastnega Pipistrela ali Cessno, če finance niso problem. Pa še svobodo dobiš, da lahko čez mejo prevažaš zlate palice ali sp*zdiš kam, če bo kriza v prihajajoči dekadi. Za po cesti pa enega luštnega oldtimerja in ga lepo šraufaš do smrti. 200k+ za pleh, ki ga menjaš vsakih nekaj let za po cesti ... meh. Razen, če si kupiš avtobus, to je pa kul
Utk ::
No vidiš, korenje, tako se odpre tema o malo dražjem avtu. Ne pa "imam 70 jurjev, kater avto naj kupim".
hojnikb ::
zakaj nebi vzel raje kaksnega lightly used 488 al pa 458?
Mnogo bolsa vozniska izkusnja, velik bolj pozerski in bols bo ohrano vrednost.
Mnogo bolsa vozniska izkusnja, velik bolj pozerski in bols bo ohrano vrednost.
#brezpodpisa
sunshine403 ::
Ce kaj ne bom nikoli zastopil zakaj kupovati 2+ton tezko nevozno skatlo... ne glede na moc. Razen seveda ce je edino kar voznik zna, dati cegel na gas na ravni avtocesti (kjer ima vecina tako ali tako omejitev enako... tistih 250kmh). Ampak ok ljudje smo razlicni. Aja zaradi kao fovsije, sem sele potem videl razlog ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sunshine403 ()
Vanquish ::
zanimivo - clovek, ki kupuje avto za 200.000€ gleda na to koliko le ta porabi :D
V tem rangu ti ljudje samo lahko recejo - ce mores vprasat, ni za tebe.
Zdaj pa razumi to kakor hoces :D
V tem rangu ti ljudje samo lahko recejo - ce mores vprasat, ni za tebe.
Zdaj pa razumi to kakor hoces :D
JGandolfini ::
AMG GT63s bi bil tudi vreden razmisleka v tem segmentu. Oz. potencialni GT73e, v kolikor 650hp ne zadošča. Ali pa 992 Turbo S.
Gambino ::
Ta dizel ni tako zanič, ampak je trenutno najboljša dizelska mašina na trgu. Oz. je bila, ker jo ni več.
Moji živci so čisto ok, če je plac gre, če ga ni, pač ne gre. Užgeš tempomat in se relaksiraš.
Menjujem iz dveh razlogov. Konji in blokada hitrosti. Preden zaključim kariero bi si rad dal še malo več duška. Ali preden cel svet spremenijo v zapor, kar bo kmalu.
Drugače 400 konjski dizel za malico poje 460 konjskega bencinarja. Vsaj v klanec. 800 nm navora naredi svoje.
Idealna kombinacija bi bil točno ta motor, z dodatkom elektromotorja in baterij. Ampak taka kombinacija itak ne obstaja. Čudne li logike, da so hibridi z bencinskim motorjem. Ki so, kao, ultra čisti.
Na dizla bi štrom pasal kot ulit.
Hehh, vozil sem pred leti VW Phaetona V10 400HP, pa je bila kot da bi vozil ladjo, zvok je bil pa vseen kar ok, za dizla, ha ha ha haha :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15479 (12121) | WizzardOfOZ |
» | Nakup prvega vozila in predlogi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 21766 (15444) | bambam20 |
» | Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51620 (34279) | GR2 |
» | Mnenja o opel Astri (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 49817 (21530) | Meizu |
» | Kateri karavan kupiti ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 99123 (71528) | jero_no1 |