» »

Nakup prvega vozila in predlogi

Nakup prvega vozila in predlogi

1 2
3
4

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:

Tisti T4 je bil zgolj za vzorec, da OP dobi idejo kaj se dobi.


ampak samo ta ima tako nizko ceno. Ostali so dražji in imajo konkretno več kilometrov.

hojnikb je izjavil:

v resnic je vseen, če ma 200kkm ali 1m. TO je stroj ki gre :)


Odvisno kdo ga je imel in kako ga je vzdrževal.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Odvisno kdo ga je imel in kako ga je vzdrževal.

To velja za vse, tut kangoo.
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

Ja, ampak za 20 let star kango (ki je bil v lasti familje, ne firme) je bolj možno, da so delal 10k na leto, kot za en kombi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ja, ampak za 20 let star kango je bolj možno, da so delal 10k na leto, kot za en kombi.

lahko je bil en nabiralec kovin ali slikopleskar, ki je delal zgolj 10-20km od doma na enkrat. TOrej čist kamot lahko delal 10-15kkm, zakaj ne :)

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

evo novejši letnik z več kilometri. Zbiješ še ceno, porihtaš klimo in voziš naslednjih 500kkm. Pa si še vedno within budget.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

zmist ::

Klajbas je izjavil:

hocem pa da hitrost pri avtu

"Intelligent speed assist" pri novih avtih od 7.2022

Mogoce bi raje pospeske, ker hitrost bo pocasi outdated ;)

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Ja, ampak za 20 let star kango je bolj možno, da so delal 10k na leto, kot za en kombi.

lahko je bil en nabiralec kovin ali slikopleskar, ki je delal zgolj 10-20km od doma na enkrat. TOrej čist kamot lahko delal 10-15kkm, zakaj ne :)

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

evo novejši letnik z več kilometri. Zbiješ še ceno, porihtaš klimo in voziš naslednjih 500kkm. Pa si še vedno within budget.


Mene na tem odbije že slika, ker je zraven polno drugih kombijev. Nekak me ne prepriča.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hojnikb ::

Sj tut kangoo človeka ne prepriča, ampak ok. Oboje je shitbox, ampak en je vsaj uporaben shitbox.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WizzardOfOZ ::

Sam da v kombiju si bolj opazen da greš kapirat, kot v nekem kanguju.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hojnikb ::

sam v kombiju se boš lahko not lepo usedu in kamot spal, v kangooju pač ne, sploh če so več k 2 osebe.
Itk pa lahko transporterja lepo zakamufliraš z nalepkami, k sn jih ze omenu zgoraj :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WizzardOfOZ ::

Kango al pa ta kombi sta gajbi. Ampak v kanguju je vseeno bolj udobno sedet, kot v kapelci. Govoriva namreč za 15 do 20 let stara jajca, ne o novih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

stjan ::

Glede na to, da fant išče scirocco ali pa giulietta, ki nista čisto vsakdanja avtomobila, mu vi predlagate kangauja ali pa star zvožen kombi.
Fant išče nekaj posebnega, ne pa odpadno robo za starčke.
Star avto, dobro ohranjen je pri nas težko kupiti. Če imaš srečo in avto prodaja kdo, ki ga poznaš boš vedel, kaj se je z njim dogajalo, ostalo so pa slabo vzdrževana jajca.
Če želiš nekaj posebnega kupi Mazdo MX-5, majhen kabrioletek, ki ti lahko nudi veliko veselja, po svoje lep, dovolj živ in lahko ti reši življenje :)
ok jaz sem imel letnik 2001, 1.6, pa je bil kar živ avtek :)
Še edini daleč okoli, res pa bab nisem lovil naj, tako da ne vem kako je za to primeren :)

WizzardOfOZ ::

Preberi na kaj smo mi odgovarjal, preden obsojaš.
Ker se OP ne oglaša več, je nekdo drug vprašal, kakšen avto do 3k evrov, ki ima veliko placa.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

darkolord ::

hojnikb: firme imajo samo tovorne kanguje/berlingote/ipd., potniških ne.

Invictus ::

hojnikb je izjavil:

se mors res res res sovrazit, da kupis kot prvi avto kangoo ali berlingo in ga ne mislis uporabljat izkjucno za sluzbene namene ;((

Tak avto je bil včasih popularen med eko fašisti, ker so samo tja noter lahko stlačili vse otroke in kramo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

zztop ::

WizzardOfOZ je izjavil:

OP naj še pove, če ga ima kam za parkirat?

Uf, to zna bit problem ja, ker se bo tudi v center mesta z njim vozilo, tam pa bo nočna mora upravljati s takšno ladjo.

Bom raje kar manjše kombije pogledal, ker bo prav prišlo tudi za normalno osebno rabo.
Izberi raje izgubo kot umazan dobiček:
zakaj prva boli enkrat, druga zmeraj.
~Hilon

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zztop ()

feryz ::

Ahh daj no mir. Jaz ti mojega zrinem v tako luknjo, da bi samo zijali tukaj. Ali pa se kar avto sam.
Ko se navadiš avta, rata presenetljivo majhen. Četudi je dolg preko 5 metrov.

Kupi unga micubišija, ali kaj je že. Stara jajca s 400 konji. Ampak je žal preko tvojega buđeta. Ceno pa noro držijo. Najbrž zato, ker so tudi noro požrešni za vzdrževanje.

Kvinta ::

Takega identičnega Cooperja S je mel en moj kolega pa je pred 6 leti ,ko ga je prodal mel že malo mannj kot 100k pa še to je vprašljivo ker je bil drugi lastnik + tega to je vse zgonjeno enako kot Golf Gti
A.C.A.B

borut_p ::

OP, ki je nick odprl en dan nazaj je z enim vprasanjem sprozil prepucavanje na 3 straneh. In samo na zacetku dodal en post.
Ali se tukaj gor pogovarja en sam s seboj ali pa vam je res predlogcas, da se teme in travme stokrat ponovijo.

Predlagam zaklep teme.

hojnikb ::

/zaklepam
#brezpodpisa

bambam20 ::

Ni druge, kot da kupi 20 let starega BMW-ja 330i coupeja.

feryz ::

Jaz imam svojega še ne en mesec in ga imam že poln kufer. Že gledam, kaj drugega naj kupim.
Avti so ratali kitajska jajca, pa čeprav je nemški znak spredaj.

20 let star bimer dejansko zveni bolje od novih elektronskih jajc.

Blinder ::

Kakega imas feryz?

hojnikb, eno vprasanje zate, kej info o chiptuning potencialu & zanesljivosti BMW 5-series E60 525d? 163 km verzija vidim, da gre s chiptuningom na 215 km, kot 177 km verzija. Obstaja tudi 525d z 3.0 motorjem, verzija 204 km gre s chiptuningom vse do 300 km?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

feryz ::

A6 5,0d quattro. Blah.

hojnikb ::

Blinder je izjavil:

Kakega imas feryz?

hojnikb, eno vprasanje zate, kej info o chiptuning potencialu & zanesljivosti BMW 5-series E60 525d? 163 km verzija vidim, da gre s chiptuningom na 215 km, kot 177 km verzija. Obstaja tudi 525d z 3.0 motorjem, verzija 204 km gre s chiptuningom vse do 300 km?

sam čipaj, ni pene. Nesi pa seveda enmu renomiranemu tunerju (recimo enigma v lj)
Ne gre pa noben 25d motor na 300hp brez HW modifikacij. 30d z 245HP gre šele na 300HP z sw tuno.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Blinder ::

99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

edina 25d, k gre na ~300hp, je N57D30 v F1x in E9x
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Buggy ::

feryz je izjavil:

Jaz imam svojega še ne en mesec in ga imam že poln kufer. Že gledam, kaj drugega naj kupim.
Avti so ratali kitajska jajca, pa čeprav je nemški znak spredaj.

20 let star bimer dejansko zveni bolje od novih elektronskih jajc.


Pa dej tega hudica (ce z njim nisi zadovoljen) mal na optimizacijo pelji. Imas pri nas kar nekaj renomiranih mojstrov, ki ti ga bodo uredili, da bo malce bolj pisan tebi na kozo.
Ne gre zgolj za povecanje moci/navora, gre za spremembo karakterja avta (sploh v visjih obratih) ter izklop dolocenih eko stvari, ki pri voznji dodajo zgolj razne zamike, tako na menjalniku kot tudi na pedalki za gas.

Tale agregat ima kar potencial in krivulje tudi ne zgledajo svoh:

https://en.bsr.se/tuning-kits/t/4382/au...



Da so pa avti zveneli pred 20-timi leti dosti bolje kot danes je pa menda cist jasno...se moj hrosc je bil glede zvoka zakon napram danasnji garnituri :))

Da pa pridodam se svoje mnenje k temi bi OP-u predlagal, da vzame avto, ki mu je dejansko vsec in ki ga bo lahko tudi ustrezno servisiral. Prvi avto ostane vedno v spominu in naj bo to nekaj, kar si si sam zamislil, pa magar bos cez cas ugotovil, da si ga na kaksnem podrocju sfalil. Steje uresnicitev majhnih ciljev, vazno da za odlocitvami stojis sam in ne neki ST uporabniki.

Bo pa tvoja izkusnja za naprej, kar sploh najvec steje ;)

hojnikb ::

Buggy je izjavil:

feryz je izjavil:

Jaz imam svojega še ne en mesec in ga imam že poln kufer. Že gledam, kaj drugega naj kupim.
Avti so ratali kitajska jajca, pa čeprav je nemški znak spredaj.

20 let star bimer dejansko zveni bolje od novih elektronskih jajc.


Pa dej tega hudica (ce z njim nisi zadovoljen) mal na optimizacijo pelji. Imas pri nas kar nekaj renomiranih mojstrov, ki ti ga bodo uredili, da bo malce bolj pisan tebi na kozo.
Ne gre zgolj za povecanje moci/navora, gre za spremembo karakterja avta (sploh v visjih obratih) ter izklop dolocenih eko stvari, ki pri voznji dodajo zgolj razne zamike, tako na menjalniku kot tudi na pedalki za gas.

Tale agregat ima kar potencial in krivulje tudi ne zgledajo svoh:

https://en.bsr.se/tuning-kits/t/4382/au...



Da so pa avti zveneli pred 20-timi leti dosti bolje kot danes je pa menda cist jasno...se moj hrosc je bil glede zvoka zakon napram danasnji garnituri :))

Da pa pridodam se svoje mnenje k temi bi OP-u predlagal, da vzame avto, ki mu je dejansko vsec in ki ga bo lahko tudi ustrezno servisiral. Prvi avto ostane vedno v spominu in naj bo to nekaj, kar si si sam zamislil, pa magar bos cez cas ugotovil, da si ga na kaksnem podrocju sfalil. Steje uresnicitev majhnih ciljev, vazno da za odlocitvami stojis sam in ne neki ST uporabniki.

Bo pa tvoja izkusnja za naprej, kar sploh najvec steje ;)

eko "navlako" tipa egr/dpf bi jst kr pusto pri mir. Če ze se nardi optimizacija motorne mape in throttle responsa + tcu remap.
#brezpodpisa

Buggy ::

nisem mislil HW bypasse za eko navlako. EGR/DPF vsekakor ne tikaj!
Govorim o programski opremi ki z nekekga razloga pridoda neke "delaye" na stopalki za plin kot tudi na menjalniku. Meni je dejansko po optimizaciji najbolj opazna odstranitev delaya pri speljevanju in saltanju. Majster pravi, da je to tovarnisko nastavljeno predvsem zaradi ekologije.

hojnikb ::

ja rev hang in mrtva pedalka za gas (pač throttle mapa) je tam zarad ekologije bolj ali manj. Pa še en hec obstaja, ki lahko fura entuzijaste nore; clutch delay valve pr ročnih menjalnikih :)
#brezpodpisa

TheBlueOne ::

Buggy je izjavil:

Majster pravi, da je to tovarnisko nastavljeno predvsem zaradi ekologije.


Ne verjamem, ker pri klasicnih testih se verjetno ne pozna. V dolocenih primerih je avto lahko celo bolj eko, ko vozis normalno. Praviloma se pozna, ko si dinamicen.

Jaz si mislim, da je bolj stvar regulacije za predalckanje avtov. Kot drugo pa vecje obremenitve, posebej pri odzivu in pospeskih se najbolj mucijo motor, kar pomeni statisticno krajsa zivljenjska doba.

hojnikb ::

TheBlueOne je izjavil:

Buggy je izjavil:

Majster pravi, da je to tovarnisko nastavljeno predvsem zaradi ekologije.


Ne verjamem, ker pri klasicnih testih se verjetno ne pozna. V dolocenih primerih je avto lahko celo bolj eko, ko vozis normalno. Praviloma se pozna, ko si dinamicen.

Jaz si mislim, da je bolj stvar regulacije za predalckanje avtov. Kot drugo pa vecje obremenitve, posebej pri odzivu in pospeskih se najbolj mucijo motor, kar pomeni statisticno krajsa zivljenjska doba.

ne, so kr tam zaradi ekologije in zbijanje porabe, kar direktno pomeni nizji co2. Za samo dolgozivost sluzijo torque limite (poleg seveda traction controla)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

mn ::

Buggy je izjavil:

nisem mislil HW bypasse za eko navlako. EGR/DPF vsekakor ne tikaj!
Govorim o programski opremi ki z nekekga razloga pridoda neke "delaye" na stopalki za plin kot tudi na menjalniku. Meni je dejansko po optimizaciji najbolj opazna odstranitev delaya pri speljevanju in saltanju. Majster pravi, da je to tovarnisko nastavljeno predvsem zaradi ekologije.


Če se ne motim je razlog za to goljufanje pri emisijskih testih. Vsi ostali delajo tako, VW pa je šel še korak dalje in goljufal tako, da je poskušal ugotoviti če je avto na testu.

Posledično izpuhi, ki jih avti dosegajo na testih in tisti na cesti nimajo kaj dosti skupnega.

TheBlueOne ::

hojnikb je izjavil:


ne, so kr tam zaradi ekologije in zbijanje porabe, kar direktno pomeni nizji co2. Za samo dolgozivost sluzijo torque limite.


Kaj nimas po tuningu pri normalni voznji manjso porabo? Zakaj bi tuning sploh spreminjal kaj pri normalni voznji kjer ne potrebujes dodatne moci? Jaz si mislim, da je razlika samo, ko ga tistic, kjer gre cez limite.

Drugace boljsi pospeski, kar pomeni vec navora so praviloma glavni faktor obrabe.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

TheBlueOne je izjavil:

hojnikb je izjavil:


ne, so kr tam zaradi ekologije in zbijanje porabe, kar direktno pomeni nizji co2. Za samo dolgozivost sluzijo torque limite.


Kaj nimas po tuningu pri normalni voznji manjso porabo? Zakaj bi tuning sploh spreminjal kaj pri normalni voznji kjer ne potrebujes dodatne moci?

Drugace boljsi pospeski, kar pomeni vec navora so praviloma glavni faktor obrabe.

Manjšo porabo maš zato, ker lahko tuner pri nizjih obratih/loadu zmanjša količino vbrizgane nafte, ker se ne rabi sekirat za ekologijo. Od tam je manjša poraba. Vsi avti majo torque limite glede na prestave.
#brezpodpisa

TheBlueOne ::

hojnikb je izjavil:


Manjšo porabo maš zato, ker lahko tuner pri nizjih obratih/loadu zmanjša količino vbrizgane nafte, ker se ne rabi sekirat za ekologijo. Od tam je manjša poraba. Vsi avti majo torque limite glede na prestave.


Si preprican? To bi me kar zanimalo, ker ce spremenis razmerje v manj goriva in vec zraka dosti zvisas temperature izpuha, lahko do take mere, da se zacnejo topiti kovine.

Zakaj bi bilo tako razmerje slabse za ekologijo? Naceloma gorivo boljse gori. Trpi pa prakticno vse od motorja do izpuha, dosti bolj dela hladilni sistem...

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

mn je izjavil:

Buggy je izjavil:

nisem mislil HW bypasse za eko navlako. EGR/DPF vsekakor ne tikaj!
Govorim o programski opremi ki z nekekga razloga pridoda neke "delaye" na stopalki za plin kot tudi na menjalniku. Meni je dejansko po optimizaciji najbolj opazna odstranitev delaya pri speljevanju in saltanju. Majster pravi, da je to tovarnisko nastavljeno predvsem zaradi ekologije.


Če se ne motim je razlog za to goljufanje pri emisijskih testih. Vsi ostali delajo tako, VW pa je šel še korak dalje in goljufal tako, da je poskušal ugotoviti če je avto na testu.

Posledično izpuhi, ki jih avti dosegajo na testih in tisti na cesti nimajo kaj dosti skupnega.


Tako nekako je bilo tudi meni receno ja...zaradi sterilnih lab testov, ker tam vsak gram steje.

TheBlueOne ::

Jaz bi posumil marketing tunerjev, ker ce stranki rece, da bo vse boljse, samo ekologija malo slabsa to vecine ne zanima, ce pa bi jim rekel, da bo trpela zanesljivost, pa verjetno skoraj nihce ne bi delal tuninga.

hojnikb ::

TheBlueOne je izjavil:

hojnikb je izjavil:


Manjšo porabo maš zato, ker lahko tuner pri nizjih obratih/loadu zmanjša količino vbrizgane nafte, ker se ne rabi sekirat za ekologijo. Od tam je manjša poraba. Vsi avti majo torque limite glede na prestave.


Si preprican? To bi me kar zanimalo, ker ce spremenis razmerje v manj goriva in vec zraka dosti zvisas temperature izpuha, lahko do take mere, da se zacnejo topiti kovine.

Zakaj bi bilo tako razmerje slabse za ekologijo? Naceloma gorivo boljse gori. Trpi pa prakticno vse od motorja do izpuha, dosti bolj dela hladilni sistem...

Prepričan. Remember, to je dizl, ne bencinar, tako da si takšne zadeve lahko privoščiš. Leananje dizla nima takšnih očitnih efektov na hlajenje kot bencinar. Old school dizli so itk mel throttle kontrolo izkjučno na podlagi vbrizgane nafte (več nafte, več navora). Z čist nič loada si lahko mel AFR v območju 50-70:1, torej izjemno redka mešanca.

Problem višjih AFRjov (revna mešanca) je to, da se bolj formirajo NOx, zato je iz fabrike bolj gosto in s tega razloga visja poraba. Tuner s stem nebo ukvarjal in lahko leana mešanco dokler je avto normalno vozen pri tistem load pointu.

Pa še nekaj okol lean mešanc (sicer bolj za bencinarje)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

feryz ::

Buggy je izjavil:

Pa dej tega hudica (ce z njim nisi zadovoljen) mal na optimizacijo pelji. Imas pri nas kar nekaj renomiranih mojstrov, ki ti ga bodo uredili, da bo malce bolj pisan tebi na kozo.
Ne gre zgolj za povecanje moci/navora, gre za spremembo karakterja avta (sploh v visjih obratih) ter izklop dolocenih eko stvari, ki pri voznji dodajo zgolj razne zamike, tako na menjalniku kot tudi na pedalki za gas.

Tale agregat ima kar potencial in krivulje tudi ne zgledajo svoh:

https://en.bsr.se/tuning-kits/t/4382/au...


Problem so nizki obrati. Zgoraj je, kar je, ne ravno dosti. Od 280 konjev pač ni revolucije. Pa tudi če bi jih bilo 300, ne bi bilo razlike.
Spodaj pa ... ajme. Voziš 105, avto se ti umakne, pohodiš gas in čakaš, čakaš, čakaš. Najprej, brez heca, malo pobremza, potem malo gas nabije, potem 2x dol šalta, še malo pobremza in končno začne delati nekaj, kar naj bi bilo pospeševanje.
Ok, če ga drkaš, prej prešaltaš, prej nabiješ gas in podobno, še nekako normalno prehitiš. Ampak to ni to.

Sem šel prejšnji teden z zafiro en krog. Ne preveč, ker je brez tablic.
Sapo jemlje, ponovno. Ko se jo navadiš, ni nič posebnega.
Ko pa si nekaj časa brez nje in jo potem ponovno probaš. Huh, trga gate. Še vedno. 4 turbine vlečejo popolnoma povsod. Ne puščajo niti najmanjše luknjice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

TheBlueOne ::

hojnikb je izjavil:



Problem višjih AFRjov (revna mešanca) je to, da se bolj formirajo NOx, zato je iz fabrike bolj gosto in s tega razloga visja poraba. Tuner s stem nebo ukvarjal in lahko leana mešanco dokler je avto normalno vozen pri tistem load pointu.


Ima kaksen vir, da si lahko malo preberem. Ne najdem kaj pametnega.

Ampak kako razlozis, da nima vpliva na zivljensko dobo, ce pa praviloma vec navora in vec moci na vsak nacin skodi. Kaj ne gre z mocjo obroba navzgor priblizno eksponentno? Ali je tukaj toliko rezerv, da avto nameto 1mio km naredi 800.000 in zato nihce ne opazi?

Ko sem bil v automotive smo imeli v Lastenheftih zivljenjske dobe praviloma do 400k km pri predpisani obremenitvi.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Jaz bi posumil marketing tunerjev, ker ce stranki rece, da bo vse boljse, samo ekologija malo slabsa to vecine ne zanima, ce pa bi jim rekel, da bo trpela zanesljivost, pa verjetno skoraj nihce ne bi delal tuninga


Zanesljivost s temi restrikcijami oz delayi pa res nima nic skupnega oz. ne vem kaj bi slo lahko narobe, ce se lotis zgolj odstranitvi tega in nic povecevanja moci/navora, kjer pa bi se v doloceni meri lahko celo strinjal.
Tudi avtomobile ki imajo serisko izbiro programov ECo/Normal/Sport eni dejansko vozijo v ECO programu, kar je bilo tudi privzeto ko sem dobil nadomestni avto Scenic.

Avto je bil dejansko nevaren, ker se iz krizisca ali pa pri vkljucevanju nikamor ni premaknil...ze ko si samo ta seriski program dal v Sport je bila stopalka plina in celostno avto bolj odziven in zato tudi bolj varen.

Problem so nizki obrati. Zgoraj je, kar je, ne ravno dosti. Od 280 konjev pač ni revolucije. Pa tudi če bi jih bilo 300, ne bi bilo razlike.
Spodaj pa ... ajme. Voziš 105, avto se ti umakne, pohodiš gas in čakaš, čakaš, čakaš. Najprej, brez heca, malo pobremza, potem malo gas nabije, potem 2x dol šalta, še malo pobremza in končno začne delati nekaj, kar naj bi bilo pospeševanje.
Ok, če ga drkaš, prej prešaltaš, prej nabiješ gas in podobno, še nekako normalno prehitiš. Ampak to ni to.


kakorkoli bos obracal, to se vedno ne bo tvoja krasna Zafira...je pa ravno to kar opisujes lahko problem, ki ga optimizacija lahko odpravi. Malo poklici mojstre pa jim zaupaj svoje "tezave".

hojnikb ::

TheBlueOne je izjavil:

hojnikb je izjavil:



Problem višjih AFRjov (revna mešanca) je to, da se bolj formirajo NOx, zato je iz fabrike bolj gosto in s tega razloga visja poraba. Tuner s stem nebo ukvarjal in lahko leana mešanco dokler je avto normalno vozen pri tistem load pointu.


Ima kaksen vir, da si lahko malo preberem. Ne najdem kaj pametnega.

Ampak kako razlozis, da nima vpliva na zivljensko dobo, ce pa praviloma vec navora in vec moci na vsak nacin skodi. Kaj ne gre z mocjo obroba navzgor priblizno eksponentno? Ali je tukaj toliko rezerv, da avto nameto 1mio km naredi 800.000 in zato nihce ne opazi?


Lahko kr odpreš engineering explained, mislim da ima nekaj videov na to temo. Na kratko; z revno mešanco gori gorivo pr višji temparaturi in s tem povzroča večjo formacijo NOx. Iz tega razloga tut obstaja EGR.


Stos je vse v tuningu. Prirast moči, k jo dobiš z tuningom je v špicah (torej stojiš na mestu, pohodiš gas in pospešuješ). Tam bo jasno večja obraba, ker imaš na razpolago več moči/navora, tako da cel pogonski sklop bolj dela. AMPAK, pri normalni voznji, sploh z stock throttle mapo pa v resnic v območja dejanskega tuninga praktično neboš posegal, torej bo tut obraba primerljiva, kot če avto nebi mel čipiran.
#brezpodpisa

TheBlueOne ::

hojnikb je izjavil:



Stos je vse v tuningu. Prirast moči, k jo dobiš z tuningom je v špicah (torej stojiš na mestu, pohodiš gas in pospešuješ). Tam bo jasno večja obraba, ker imaš na razpolago več moči/navora, tako da cel pogonski sklop bolj dela. AMPAK, pri normalni voznji, sploh z stock throttle mapo pa v resnic v območja dejanskega tuninga praktično neboš posegal, torej bo tut obraba primerljiva, kot če avto nebi mel čipiran.


To je kakor da reces, da tuning ne bo delal skode za tiste, ki vozijo tako, da ga prakticno ne uporabljajo. :D

feryz ::

Buggy je izjavil:

kakorkoli bos obracal, to se vedno ne bo tvoja krasna Zafira...je pa ravno to kar opisujes lahko problem, ki ga optimizacija lahko odpravi. Malo poklici mojstre pa jim zaupaj svoje "tezave".
Nah, kao prvo, upam da se ga kmalu rešim.
In drugo, hudič je še v garanciji. Je treba počakati, preden se igraš s temi zadevami.

hojnikb ::

TheBlueOne je izjavil:

hojnikb je izjavil:



Stos je vse v tuningu. Prirast moči, k jo dobiš z tuningom je v špicah (torej stojiš na mestu, pohodiš gas in pospešuješ). Tam bo jasno večja obraba, ker imaš na razpolago več moči/navora, tako da cel pogonski sklop bolj dela. AMPAK, pri normalni voznji, sploh z stock throttle mapo pa v resnic v območja dejanskega tuninga praktično neboš posegal, torej bo tut obraba primerljiva, kot če avto nebi mel čipiran.


To je kakor da reces, da tuning ne bo delal skode za tiste, ki vozijo tako, da ga prakticno ne uporabljajo. :D

sj če je čipiran, ni to zdej razlog, da morš pr vsakem semaforju dat gas do 100% ob zeleni. Če bi to skos delu, bi jasno bla dejansko večja obraba materialov proti stock mapi, ki bi jo tut preganjal 100%.

V tem je hec.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

TheBlueOne ::

hojnikb je izjavil:


sj če je čipiran, ni to zdej razlog, da morš pr vsakem semaforju dat gas do 100%. Če bi to skos delu, bi jasno bla dejansko večja obraba materialov proti stock mapi, ki bi jo tut preganjal 100%.

V tem je hec.


Jaz bi ga verjetno lepo uniceval pri kaksnih daljsih ovinkastih voznjah navzgor. B.p. nonstop pokoristim kar je na voljo. Ce pa tam ne smem, potem pa ne bi cipiral. :)

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Pozablja se tudi to, da prirastek moci/navora v srednjem obmocju vrtljajev, kjer motor ni na max obremenitvi, rezultira pri avtomatiki tudi hitrejse saltanje v visjo prestavo, kar pomeni tudi s tega razloga dolocen prihranek pri porabi, ker za isto potovalno hitrost naceloma laufas agregat v visji prestavi z manj obrati. Za rocnega, ce se znas prilagoditi velja isto. Ce obdrzis isti rezim voznje so do sedaj vsi (vsaj pri dizlih) porocali o manjsi porabi....tudi jaz sedaj opazam da poraba nekako pada, pa ceprav se se vedno igram in spoznavam z novim karakterjem avta :P

hojnikb ::

To ni striktno res. Pri dizlih načeloma ja, pri bencinarjih je pa stvar mal bol kompleksna, če se pogovarjamo o drive-by-wire in avtomatiku.
Tam se lahko ecu tudi odloč, da drzi avto pri malenkost visjih obratih, odpre throttle valve do konca in EGR do konca, da so pumping lossi na minimumo, motor v sweetspotu in ignition timing (ki ni nujno najvisji mozn) za maksimalno dobr izkoristek. Najnizja mozna prestava, da avto se gre, ni nujno recept za najnizjo porabo, vsaj pri modernih bencinarjih.
Marsikaj se dogaja za najnizjo mozno porabo in nekatere zadeve niso glih v skladu z konvencionalno logiko :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

ginekk ::

hojnikb je izjavil:

Najnizja mozna prestava, da avto se gre, ni nujno recept za najnizjo porabo, vsaj pri modernih bencinarjih.


Sej tudi pri nemodernih je bilo isto. Najmanjša potrebna stopnja plina za neko hitrost, kar je bilo ponavadi v rangu največjega navora, pa četudi so obrati višji zaradi nižje prestave.

Za OP, znotraj budgeta glej čimnovejši avto, ki ti je všeč. S starimi BMWji je ful tveganja in popravila stanejo (če že pol raje kupi starega Japonca)
Priporočam 4 (5) vrat, ker kupe hitro postane nadležen.
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Clio iv tce75 generation (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18122845 (14427) d_DJ
»

Novi Superb in alternative (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14440471 (36253) Mufasa
»

Kateri avto do 2500€ (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
46694339 (78482) AapocalypseE
»

BMW bencinar ali dizel??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22767077 (59072) MAFIA

Več podobnih tem