Forum » Loža » Zbiranje podpisov o spremembi zakona o poštnih storitvah.
Zbiranje podpisov o spremembi zakona o poštnih storitvah.
Redorange ::
#1
Pozdravljeni,
Po domače povedano se gre za to, da je pošta dolžna izvajat univerzalno poštno storitev (dostava pisem in paketov) po slovenski in EU zakonodaji. Ampak, ker država zahteva od pošte vedno večji dobiček, ji samo s tem ne uspeva in posledično se zapirajo poslovalnice, krajšajo urniki, dostavlja pošto trikrat tedensko (v nekaterih krajih se že izvaja).
Zato se je začela civilna iniciativa za referendum za spremembo zakona in se do konca oktobra zbirajo podpisi za spremembo zakona o poštnih storitvah.
Podpisi se zbirajo na vaših upravnih enotah in krajevnih uradih. Tisti ki imate digitalno potrdilo, lahko obrazec izpolnite tukaj.
Zdaj je čas, če ne zberemo dovolj podpisov, se bodo stvari začele drastično slabšat, predvsem na udaru bodo seveda starejši in ljudje ki živijo izven mest.
Gre za VAS stranke, da obdržite pošto v vašem kraju, z primernim urnikom,...
Na krajevnem uradu podpišite obrazec in ga pošljite na SPD, p.p.179, 6000 KOPER, oziroma ga izročite vašemu pismonoši. Podrobnejše informacije: spd.si
Kratek video.
Pozdravljeni,
Po domače povedano se gre za to, da je pošta dolžna izvajat univerzalno poštno storitev (dostava pisem in paketov) po slovenski in EU zakonodaji. Ampak, ker država zahteva od pošte vedno večji dobiček, ji samo s tem ne uspeva in posledično se zapirajo poslovalnice, krajšajo urniki, dostavlja pošto trikrat tedensko (v nekaterih krajih se že izvaja).
Zato se je začela civilna iniciativa za referendum za spremembo zakona in se do konca oktobra zbirajo podpisi za spremembo zakona o poštnih storitvah.
Podpisi se zbirajo na vaših upravnih enotah in krajevnih uradih. Tisti ki imate digitalno potrdilo, lahko obrazec izpolnite tukaj.
Zdaj je čas, če ne zberemo dovolj podpisov, se bodo stvari začele drastično slabšat, predvsem na udaru bodo seveda starejši in ljudje ki živijo izven mest.
Gre za VAS stranke, da obdržite pošto v vašem kraju, z primernim urnikom,...
Na krajevnem uradu podpišite obrazec in ga pošljite na SPD, p.p.179, 6000 KOPER, oziroma ga izročite vašemu pismonoši. Podrobnejše informacije: spd.si
Kratek video.
Redorange ::
KRATKA RAZLAGA PREDLOGA ZAKONA O SPREMEMBA IN DOPOLNITVAH
ZAKONA O POŠTNIH STORITVAH (ZPSto-2C)
Pošta Slovenje, ki je v 100% lasti države, je v javnosti zmotno razumljena kot javno podjetje.
Vendar to ni. Pošta Slovenije je gospodarska družba, ki opravlja javni (poštni) servis v
Republiki Slovenije, a se mora financirati sama. Poleg tega mora sama vzdrževati in ohranjati
poštno omrežje ter skrbeti za modernizacijo. Na koncu leta pa lastnik, preko upravljalca
državnega premoženja (SDH), od Pošte Slovenije pričakuje več milijonski dobiček.
Ker pa v zadnjih letih Pošta Slovenije d.o.o. zaradi upada univerzalnih poštnih storitev vse težje
dosega zahtevan donos, je sprejela strategijo Optimizacija poštnega omrežja, ki je predvidela
zmanjšanje kontaktnih točk (pošt) iz 528 na 217, saj 61,4% kontaktnih točk beleži negativni
poslovni izid. V začetni fazi je šlo v večini primerov za pošte na podeželjskem območju
Republike Slovenije. S tem je izvajalec univerzalne poštne storitve deloval v nasprotju z
namenom Direktive 2008/6/ES, kjer le-ta zasleduje ohranjanje podeželskega poštnega omrežja.
Po Direktivi ima podeželsko poštno omrežje bistveno vlogo pri vključevanju podjetij in
državljanov v nacionalno/globalno gospodarstvo ter pri ohranjanju socialne in zaposlitvene
kohezije v manj poseljenih regijah. Poleg tega lahko podeželski poštni uradi v manj poseljenih
regijah zagotavljajo tudi druge socialne in gospodarske koristi za prebivalce.
Evropska Direktiva 2008/6/ES, ki ureja poštno zakonodajo določa obvezo povračila oz.
financiranja eventualnih neto stroškov iz obveznosti univerzalne storitve, ki se krijejo bodisi iz
javnih sredstev (kot dovoljena subvencija oz. državna pomoč), bodisi iz kompenzacijskega
sklada (razdelitev stroška med vse izvajalce univerzalne poštne storitve in/ali uporabnike, ki se
plačujejo v sklad iz katerega se potem krije morebitni neto strošek posameznega izvajalca)
V Republiki Slovenija se je zakonodajalec odločil za drugo navedeno rešitev in sicer je v
Zakonu o poštnih storitvah (ZPSto-2) definiral neto strošek in predpisal oblikovanje
kompenzacijskega sklada, "ki ga ustanovi in upravlja AKOS".
Do danes kompenzacijski sklad ni bil oblikovan oziroma ustanovljen. Ne glede na to, da v
desetih letih kompenzacijski sklad ni zaživel v praksi in se vanj ne vplačuje, pa je bistveno, da
za Slovenijo kompenzacijski sklad nikakor ni ustrezna rešitev povrnitve morebitnega neto
stroška izvajalcu univerzalne poštne storitve. Rešitev s kompenzacijskim skladom, kjer je neto
vplačnik tudi izvajalec univerzalnih poštnih storitev, je primerna za članice EU, kjer na
nacionalnem trgu uspešno deluje več izvajalcev, ki imajo svojo distribucijsko mrežo in vsaj v
delu države izvajajo vse faze prenosa pošiljk, vendar tudi v tem delu razliko do popolnega
pokritja neto stroška univerzalnih poštnih storitev pokriva država iz proračuna, najpogosteje v
obliki, da tudi sama prispeva v kompenzacijski sklad.
V Republiki Sloveniji navedeni pogoji nikoli niso bili izpolnjeni. V Republiki Sloveniji
uzakonjena rešitev pomeni, da bo praktično celotno breme financiranja kompenzacijskega
sklada odpadlo prav na izvajalko univerzalnih poštnih storitev, saj je Pošta Slovenije d.o.o.
pretežni, praktično izključni izvajalec univerzalne poštne storitve v RS (in edini v pravem
pomenu, saj jo edini opravlja na celotnem ozemlju RS, vsakodnevno, vsaj petkrat na teden),
zaradi česar se s tem predlogom predlaga spremembo in sicer, da se morebitni neto stroški za
izvajanje univerzalnih storitev krijejo iz državnega proračuna.
Pa še obvestilo o pričetku zbiranja podpisov:
Obveščamo vas, da smo v Sindikatu poštnih delavcev vložili pobudo volivcem za vložitev predloga Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o poštnih storitvah (ZPSto-2C)
Za ta korak smo se odločili po večletnem opozarjanju o potrebi po spremembi zakona o poštnih storitvah. Glede potrebnosti sprememb zakonodajne ureditve smo v Pošti Slovenije enotni vsi socialni partnerji, tudi uprava.
Politični odločevalci v preteklih letih so se ob omembi poštnega zakona in težavah povezanih z njim enostavno delali "gluhe", od Pošte Slovenije pričakujejo le dobiček, hkrati pa kot predstavniki države Pošti Slovenije ne nadomestijo ustrezno izvajanja javne storitve, kar posledično vodi v zapiranje poslovalnic. A vendar v SPD jim tega ne moremo zameriti, saj jih večina ne pozna evropske zakonodaje na področju poštnega sistema in zato zmotno menijo, da se je poštni trg popolnoma liberaliziral. Pa se ni. Poleg tega pa odgovornost prenašajo na SDH in AKOS.
Na prostem trgu v svojem podjetju lastnik samostojno odloča o cenah, poslovalnicah, rokih dobave itd. In naši konkurentje, tako na področju pisem, kot paketov in časopisov, najraje opravljajo svoje dejavnosti v mestnih središčih, tiste oddaljene vasi pa prepustijo pošti. Ne splača se jim. Pošta Slovenije, kot izvajalec javne storitve, pa mora za isto ceno in pod istimi pogoji (vseh pet dni) to raznesti v vse hiše in podjetja v Sloveniji. In to dela, ker tako veleva evropska zakonodaja. In prav zato, ker država od izvajalca javne storitve zahteva tudi izvajanje nekomercialnih opravil oziroma opravil v nekomercialnih okoljih, ta ista evropska zakonodaja omogoča državam, da svoja podjetja subvencionirajo v tistem delu, kjer pri raznosu klasičnih pisem v nekomercialnem delu nastaja strošek večji od prihodka. (Samo definicijo neto stroška si lahko preberete v prilogah).
In tu nastanejo problemi. Naše politične stranke v javnosti rade priznajo, da je Pošta Slovenije "zgrešila poslanstvo" in zato krivijo vodstvo podjetja, ob tem pa ne uvidijo, da je izvajanje tržnih storitev Pošte Slovenije tisto, s čimer Pošta sama nadomešča stroške, ki so večji od prihodkov pri izvajanju nekomercialnih storitev, čeprav bi morala te stroške kriti država, ki izvajanje javne storitve tudi zahteva.
Državljani se vse glasneje pritožujejo zaradi zapiranja pošt in vse slabše kakovosti poštne storitve, obe posledici pa sta neizogibni tudi v prihodnje, v kolikor ne pride do spremembe zakona.
Vse več posameznikov, županov, lokalnih skupnosti in civilnih iniciativ opozarja, da je država "zgrešila poslanstvo" pri upravljanju svojega podjetja! In takega mnenja smo tudi mi zaposleni na Pošti Slovenije.
ZAKONA O POŠTNIH STORITVAH (ZPSto-2C)
Pošta Slovenje, ki je v 100% lasti države, je v javnosti zmotno razumljena kot javno podjetje.
Vendar to ni. Pošta Slovenije je gospodarska družba, ki opravlja javni (poštni) servis v
Republiki Slovenije, a se mora financirati sama. Poleg tega mora sama vzdrževati in ohranjati
poštno omrežje ter skrbeti za modernizacijo. Na koncu leta pa lastnik, preko upravljalca
državnega premoženja (SDH), od Pošte Slovenije pričakuje več milijonski dobiček.
Ker pa v zadnjih letih Pošta Slovenije d.o.o. zaradi upada univerzalnih poštnih storitev vse težje
dosega zahtevan donos, je sprejela strategijo Optimizacija poštnega omrežja, ki je predvidela
zmanjšanje kontaktnih točk (pošt) iz 528 na 217, saj 61,4% kontaktnih točk beleži negativni
poslovni izid. V začetni fazi je šlo v večini primerov za pošte na podeželjskem območju
Republike Slovenije. S tem je izvajalec univerzalne poštne storitve deloval v nasprotju z
namenom Direktive 2008/6/ES, kjer le-ta zasleduje ohranjanje podeželskega poštnega omrežja.
Po Direktivi ima podeželsko poštno omrežje bistveno vlogo pri vključevanju podjetij in
državljanov v nacionalno/globalno gospodarstvo ter pri ohranjanju socialne in zaposlitvene
kohezije v manj poseljenih regijah. Poleg tega lahko podeželski poštni uradi v manj poseljenih
regijah zagotavljajo tudi druge socialne in gospodarske koristi za prebivalce.
Evropska Direktiva 2008/6/ES, ki ureja poštno zakonodajo določa obvezo povračila oz.
financiranja eventualnih neto stroškov iz obveznosti univerzalne storitve, ki se krijejo bodisi iz
javnih sredstev (kot dovoljena subvencija oz. državna pomoč), bodisi iz kompenzacijskega
sklada (razdelitev stroška med vse izvajalce univerzalne poštne storitve in/ali uporabnike, ki se
plačujejo v sklad iz katerega se potem krije morebitni neto strošek posameznega izvajalca)
V Republiki Slovenija se je zakonodajalec odločil za drugo navedeno rešitev in sicer je v
Zakonu o poštnih storitvah (ZPSto-2) definiral neto strošek in predpisal oblikovanje
kompenzacijskega sklada, "ki ga ustanovi in upravlja AKOS".
Do danes kompenzacijski sklad ni bil oblikovan oziroma ustanovljen. Ne glede na to, da v
desetih letih kompenzacijski sklad ni zaživel v praksi in se vanj ne vplačuje, pa je bistveno, da
za Slovenijo kompenzacijski sklad nikakor ni ustrezna rešitev povrnitve morebitnega neto
stroška izvajalcu univerzalne poštne storitve. Rešitev s kompenzacijskim skladom, kjer je neto
vplačnik tudi izvajalec univerzalnih poštnih storitev, je primerna za članice EU, kjer na
nacionalnem trgu uspešno deluje več izvajalcev, ki imajo svojo distribucijsko mrežo in vsaj v
delu države izvajajo vse faze prenosa pošiljk, vendar tudi v tem delu razliko do popolnega
pokritja neto stroška univerzalnih poštnih storitev pokriva država iz proračuna, najpogosteje v
obliki, da tudi sama prispeva v kompenzacijski sklad.
V Republiki Sloveniji navedeni pogoji nikoli niso bili izpolnjeni. V Republiki Sloveniji
uzakonjena rešitev pomeni, da bo praktično celotno breme financiranja kompenzacijskega
sklada odpadlo prav na izvajalko univerzalnih poštnih storitev, saj je Pošta Slovenije d.o.o.
pretežni, praktično izključni izvajalec univerzalne poštne storitve v RS (in edini v pravem
pomenu, saj jo edini opravlja na celotnem ozemlju RS, vsakodnevno, vsaj petkrat na teden),
zaradi česar se s tem predlogom predlaga spremembo in sicer, da se morebitni neto stroški za
izvajanje univerzalnih storitev krijejo iz državnega proračuna.
Pa še obvestilo o pričetku zbiranja podpisov:
Obveščamo vas, da smo v Sindikatu poštnih delavcev vložili pobudo volivcem za vložitev predloga Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o poštnih storitvah (ZPSto-2C)
Za ta korak smo se odločili po večletnem opozarjanju o potrebi po spremembi zakona o poštnih storitvah. Glede potrebnosti sprememb zakonodajne ureditve smo v Pošti Slovenije enotni vsi socialni partnerji, tudi uprava.
Politični odločevalci v preteklih letih so se ob omembi poštnega zakona in težavah povezanih z njim enostavno delali "gluhe", od Pošte Slovenije pričakujejo le dobiček, hkrati pa kot predstavniki države Pošti Slovenije ne nadomestijo ustrezno izvajanja javne storitve, kar posledično vodi v zapiranje poslovalnic. A vendar v SPD jim tega ne moremo zameriti, saj jih večina ne pozna evropske zakonodaje na področju poštnega sistema in zato zmotno menijo, da se je poštni trg popolnoma liberaliziral. Pa se ni. Poleg tega pa odgovornost prenašajo na SDH in AKOS.
Na prostem trgu v svojem podjetju lastnik samostojno odloča o cenah, poslovalnicah, rokih dobave itd. In naši konkurentje, tako na področju pisem, kot paketov in časopisov, najraje opravljajo svoje dejavnosti v mestnih središčih, tiste oddaljene vasi pa prepustijo pošti. Ne splača se jim. Pošta Slovenije, kot izvajalec javne storitve, pa mora za isto ceno in pod istimi pogoji (vseh pet dni) to raznesti v vse hiše in podjetja v Sloveniji. In to dela, ker tako veleva evropska zakonodaja. In prav zato, ker država od izvajalca javne storitve zahteva tudi izvajanje nekomercialnih opravil oziroma opravil v nekomercialnih okoljih, ta ista evropska zakonodaja omogoča državam, da svoja podjetja subvencionirajo v tistem delu, kjer pri raznosu klasičnih pisem v nekomercialnem delu nastaja strošek večji od prihodka. (Samo definicijo neto stroška si lahko preberete v prilogah).
In tu nastanejo problemi. Naše politične stranke v javnosti rade priznajo, da je Pošta Slovenije "zgrešila poslanstvo" in zato krivijo vodstvo podjetja, ob tem pa ne uvidijo, da je izvajanje tržnih storitev Pošte Slovenije tisto, s čimer Pošta sama nadomešča stroške, ki so večji od prihodkov pri izvajanju nekomercialnih storitev, čeprav bi morala te stroške kriti država, ki izvajanje javne storitve tudi zahteva.
Državljani se vse glasneje pritožujejo zaradi zapiranja pošt in vse slabše kakovosti poštne storitve, obe posledici pa sta neizogibni tudi v prihodnje, v kolikor ne pride do spremembe zakona.
Vse več posameznikov, županov, lokalnih skupnosti in civilnih iniciativ opozarja, da je država "zgrešila poslanstvo" pri upravljanju svojega podjetja! In takega mnenja smo tudi mi zaposleni na Pošti Slovenije.
Furbo ::
Kaj bi radi, da vsi plačujemo še več, da bo vsaka zakotna vas imela svojo pošto?
Nam so jo ukinili, par zaplankanih se mora zdaj malce pomatrati in morajo sami izpolniti kako vlogo, prej jim je morala vse poštarica delati..
Meni se zdi, da se gre za zaposlene, ki se jim ne da prodajati lota in čokoladice. Za samo raznašanje pošte to bo treba it delat na DHL, UPS..
Nam so jo ukinili, par zaplankanih se mora zdaj malce pomatrati in morajo sami izpolniti kako vlogo, prej jim je morala vse poštarica delati..
Meni se zdi, da se gre za zaposlene, ki se jim ne da prodajati lota in čokoladice. Za samo raznašanje pošte to bo treba it delat na DHL, UPS..
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
;-) ::
Slabse kot je ne more biti, s Pošto Slovenije poslujem le kar je nujno potrebno. Tudi če bi šlo za tečne zaposlene in delovna mesta se v zadeve nočem mešat ker imam vedno težave. Najboljse se še obnesejo pošte v malih krajih ki so kar v trgovinah.
Furbo ::
Kaj je tako slabega?
Kar pošlješ danes, prejemnik dobi jutri.
Noben ne krade/izgublja pakete, kot se na veliko dogaja drugje.
Če pošiljki z odkupnino priložiš UPN je zadeva relativno poceni.
Ja kaka mala pošta se zapre, ampak nisno več v socializmu, vsakdo ima že avto, zadeve se da plačevati prek spleta, pakete preusmeriti, da vas čakajo drugje,..
Kaj je takega na teh malih poštah ali tako slabega, da rabimo spremembe?
Kar pošlješ danes, prejemnik dobi jutri.
Noben ne krade/izgublja pakete, kot se na veliko dogaja drugje.
Če pošiljki z odkupnino priložiš UPN je zadeva relativno poceni.
Ja kaka mala pošta se zapre, ampak nisno več v socializmu, vsakdo ima že avto, zadeve se da plačevati prek spleta, pakete preusmeriti, da vas čakajo drugje,..
Kaj je takega na teh malih poštah ali tako slabega, da rabimo spremembe?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
IL_DIAVOLO ::
Odkar mi je zelel poštni uslužbenec zaračunat, da bi mi izpolnil upn, sem na posti se samo minimalno. Se pakete raje prevzamem osebno.
Jarno ::
Kaj bi radi, da vsi plačujemo še več, da bo vsaka zakotna vas imela svojo pošto?
To je relativno. Pošta je pošta zaradi zelo pomembnih storitev, ne pa primarno zaradi dobička, ki ga prinaša.
Zaradi mene lahko posluje tudi s sprejemljivo izgubo.
Hakeljc je v tem, da bi poštne poslovalnice ukinjali tudi v manj zakotnih krajih, kot posledica neke mizerne ekonomske računice.
#65W!
Furbo ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Odkar mi je zelel poštni uslužbenec zaračunat, da bi mi izpolnil upn, sem na posti se samo minimalno. Se pakete raje prevzamem osebno.
Edino prav, zakaj bi ti on izpolnjeval UPN???
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
starfotr ::
Veliko storitev lahko opravimo preko pismonoše in ni potrebe po poslovalnici niti po zaposlenih v poslovalnicah. Vendar tega ljudje ne vedo.
Zelo malo storitev je, ki jih ne moreš opravit pri pismonoši. Stari imajo čas, tako, da tudi 2 dni za neko stvar ni problem.
Stari si naj uredijo plačevanje položnic preko direktne bremenitve in jim takoj odpade 95 % opravkov, ki jih izvajajo na pošti.
Na en način se strinjam z ukinjanjem pošt.
Po drugi strani pa je to pač neumnost, kar počnejo.
Pri nas v bližini so ukinili bankomat in zaprli trgovino. Folk je pač želel nazaj oboje. Oboje je prišlo nazaj, vendar tudi kmalu spet propadlo. Razlog je preprost. Neuporaba storitev dviga na bankomatu, torej je povsem neumno imeti bankomat za par 100 ali par 1000 eur na mesec.
Folk je hodil v štacuno po 10 dek salame in kruh. Ostalo so šli do večje trgovine. Normalno, da je štacuna zaprla vrata, ljudje pa spet v jok in na drevo.
Če imaš nekaj v kraju in imaš to rad, pač uporabljaj in nosi denar v to, drugače bo propadlo slej ko prej.
Zelo malo storitev je, ki jih ne moreš opravit pri pismonoši. Stari imajo čas, tako, da tudi 2 dni za neko stvar ni problem.
Stari si naj uredijo plačevanje položnic preko direktne bremenitve in jim takoj odpade 95 % opravkov, ki jih izvajajo na pošti.
Na en način se strinjam z ukinjanjem pošt.
Po drugi strani pa je to pač neumnost, kar počnejo.
Pri nas v bližini so ukinili bankomat in zaprli trgovino. Folk je pač želel nazaj oboje. Oboje je prišlo nazaj, vendar tudi kmalu spet propadlo. Razlog je preprost. Neuporaba storitev dviga na bankomatu, torej je povsem neumno imeti bankomat za par 100 ali par 1000 eur na mesec.
Folk je hodil v štacuno po 10 dek salame in kruh. Ostalo so šli do večje trgovine. Normalno, da je štacuna zaprla vrata, ljudje pa spet v jok in na drevo.
Če imaš nekaj v kraju in imaš to rad, pač uporabljaj in nosi denar v to, drugače bo propadlo slej ko prej.
Mato989 ::
Edino pravilno... Pošte bi se morale zapret v VSEH krajih, kjer ni vsaj 10.000 ljudi... Tam pa naj delajo od 8-20 od pon do sob, da lahko folk iz drugih krajev pride če je tako nujno...
Samo mečemo denar v smeti
Samo mečemo denar v smeti
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
drvo ::
Na kratko. Pošta se tretira kot podjetje na trgu, kar pa dejansko drži le delno. Pošta je po zakonu DOLŽNA izvajati storitve na vsem ozemlju RS, konkurenca pa ne. Na področju pisem, kot paketov in časopisov, najraje opravljajo svoje dejavnosti v mestnih središčih, tiste oddaljene nerentabilne stvari pa se prepusti pošti. Pošta pa je izvajalec javne storitve in mora pod enakimi vse dni v tednu izvajati storitve v vsa gospodinjstva, brez izjeme. To veleva evropska zakonodaja in pošta je dolžna izvajati tudi nekomercialna opravila, oziroma izvajati storitve v "nekomercialnih okoljih" kjer je strošek storitve večji od prihodka. K temu drugi izvajalci niso zavezani, pošta pa to mora izvajati po zakonu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | DHL Carina (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17604 (1552) | Machete |
» | Najem - uporaba poštnega nabiralnikaOddelek: Loža | 3708 (2918) | Gagatronix |
» | Pošta Slovenije in prisilni stroški (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 61103 (43493) | AndrejO |
» | Dostavna služba dostavila kr nekomu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 24081 (17573) | xxxul |
» | Spremenjeni pogoji za pogodbenike Pošte SlovenijeOddelek: Loža | 1281 (962) | Furbo |