Prijavi se z GoogleID

» »

Pošta Slovenije in prisilni stroški

Pošta Slovenije in prisilni stroški

strani: 1 2 3 4 ... 6

Oldi ::

Iz PS so mi odgovorili
V vašem primeru pošiljka ni presegla meje, ki je določena za oprostitev uvoznih dajatev (uvozni DDV), zato vam niso bile zaračunane uvozne dajatve. Vam pa je bila zaračunana storitev "postopek preverjanja" v vrednosti 5,00 EUR.

Vse poštne pošiljke se izmenjujejo skladno z določbami Svetovne poštne zveze. Ena od določb ob sprejemu pošiljk navaja, da mora biti za pošiljke z blagom na pošiljki obvezno popolnoma natančno in v celoti izpolnjena carinska izjava CN 22 oz. CN 23, ki se v naslovni državi upošteva kot najava blagovne pošiljke carini (to so vse poštne pošiljke z blagom iz držav izven EU in vse tiste pošiljke z blagom, katerih poreklo blaga je iz države izven EU).



Če pošiljke z blagom ob oddaji niso pravilno opremljene, ali pa so podatki na carinski izjavi neresnični, se morajo zaradi predpisanih uvoznih postopkov v naslovnih državah pridobiti potrebne podatke od naslovnika pošiljke. Nepopolni podatki na vaši pošiljki so zahtevali dodatne postopke/storitve za izvedbo carinskega pregleda, ki so vam bili zaračunane v skladu z veljavnim cenikom Pošte Slovenije (cenik storitev carinskega posredovanja). V kolikor bi bili pošiljki priloženi preverljivi podatki o vrednosti blaga oz. bi se vsi podatki na pošiljki ujemali omenjeni stroški ne bi nastali.

Paket je bil označen z nazivom in ceno 15$ in neodprt, torej niso preverjali vsebine ampak na pamet sprožili postopek, ker so vedeli, da cena ne more biti 15, kvečjemu 14,99$. Banda
PS: Kaj ta cena na pošiljki sploh je, ker je vedno nižja od tega, kar plačam, sem si mislil, da gre za vrednotenje blaga s strani prodajalca, njegova neto cena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Oldi ()

Lakotnik29 ::

stjan je izjavil:

Zakaj se pa kupuje s Kitajske ? :)
Ali nasploh po internetu.
Vse je v ceni. Če bo nek izdelek pri nas malo višje cene kot drugje se bo kupovalo pri nas, drugače pa kje drugje.
Za nekatere stvari garancija pač ni pomembna.

Lakotnik29 je pač primer okorelega totalnega birokrata, ki je v slepem sledenju pravil sposoben zakomplicirati vsak postopek.
Na žalost je večina slovenskih državnih uslužbencev enakega kova, nesigurnih vase in slepo zaverovanih v pravilnost slabo spisanih pravilnikov, aktov, zakonov itd.


Kaj ko bi ti, ki nisi zbirokratiziran ampak si velesposoben think tank v kleti mamine hiše, povedal kaj je univerzalna rešitev. Bistroumi, ki smo jih do sedaj slišali vključujejo ukinitev carin in pa napoved vojne kitajski, če ne bodo svojih podjetji prisilila v pravilno izpolnjevanje obrazcev.

Dejstvo je, da se količina paketov z kitajske eksponentno povečuje, dejstvo je, da ima velika večina povsem napačne deklaracije in dejstvo je, da je zato potrebno bistveno več nadzora in posledično stroškov. Ter da je to doseglo nivo, kjer ni dopustno davkoplačevalcev pavšalno obremenjevat s tem.

Seveda obstajajo možnosti, da se sam postopek do neke mere avtomatizira, omogoči vnaprejšnje najave paketov, izpolnjevanje deklaracije s strani naročnika itd... Ampak nič od tega ne bo odpravilo dejstva, da je uvoz izdelkov povezan z določenimi stroški, ki je edino pravilno da bremenijo kupca in ne državnega proračuna.

Ko berem idiotizme v tej temi je dejansko najučinkovitejša rešitev ukinitev oprostitve plačila DDV in mirna bosna.

Oldi je izjavil:

Iz PS so mi odgovorili
V vašem primeru pošiljka ni presegla meje, ki je določena za oprostitev uvoznih dajatev (uvozni DDV), zato vam niso bile zaračunane uvozne dajatve. Vam pa je bila zaračunana storitev "postopek preverjanja" v vrednosti 5,00 EUR.

Vse poštne pošiljke se izmenjujejo skladno z določbami Svetovne poštne zveze. Ena od določb ob sprejemu pošiljk navaja, da mora biti za pošiljke z blagom na pošiljki obvezno popolnoma natančno in v celoti izpolnjena carinska izjava CN 22 oz. CN 23, ki se v naslovni državi upošteva kot najava blagovne pošiljke carini (to so vse poštne pošiljke z blagom iz držav izven EU in vse tiste pošiljke z blagom, katerih poreklo blaga je iz države izven EU).



Če pošiljke z blagom ob oddaji niso pravilno opremljene, ali pa so podatki na carinski izjavi neresnični, se morajo zaradi predpisanih uvoznih postopkov v naslovnih državah pridobiti potrebne podatke od naslovnika pošiljke. Nepopolni podatki na vaši pošiljki so zahtevali dodatne postopke/storitve za izvedbo carinskega pregleda, ki so vam bili zaračunane v skladu z veljavnim cenikom Pošte Slovenije (cenik storitev carinskega posredovanja). V kolikor bi bili pošiljki priloženi preverljivi podatki o vrednosti blaga oz. bi se vsi podatki na pošiljki ujemali omenjeni stroški ne bi nastali.

Paket je bil označen z nazivom in ceno 15$ in neodprt, torej niso preverjali vsebine ampak na pamet sprožili postopek, ker so vedeli, da cena ne more biti 15, kvečjemu 14,99$. Banda
PS: Kaj ta cena na pošiljki sploh je, ker je vedno nižja od tega, kar plačam, sem si mislil, da gre za vrednotenje blaga s strani prodajalca, njegova neto cena.


Kaj si si ti mislil je popolnoma irelavantno. Cena na pošiljki in obrazcu CN22 mora ustrezati vrednosti blaga oziroma temu kaj si ti plačal.

Je pa lahko tako za brezveze pljuvat in pri tem modro zamolčiš koliko si dejansko plačal za ta paket na katerem je pisalo $15. Prilepi sliko obrazca CN22 in tega koliko si plačal, pa bomo videli ali so te res preganjali zaradi 0.01c ali pa si samo še eden v vrsti nakladačev.

Pa v 21 stoletju so nekateri prišli tako daleč, da za pregled vsebine ni potrebno odpirat vsakega paketka.

Zgodovina sprememb…

Oldi ::

Saj sem napisal, da sem plačal 22$.
14,99 je pa cinizem.

Furbo ::

Lakotnik29 je izjavil:

Normalno, pa ko bodo že pisali se lahko še z Severno Korejo dogovorijo o podpisu deklaracije o človekovih pravicah in z ISIS o mirni ureditvi konflikta v Siriji in Božičkom, da ti dostavi delujoče možgane.

Ni potrebe po osebnih žalitvah, če nekdo napiše kaj čez nesposobne slovenistanske birokrate, ki jih vsaka pobuda, da bi morali oni malce delati, zelo prizadene.

Zanimivo, da ti je bolj logično tolči po lastnih državljanih, kot omeniti problem kitajcem. Morda ti rabiš kak paket.
Lp,f

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

Lakotnik29 ::

Oldi je izjavil:

Saj sem napisal, da sem plačal 22$.
14,99 je pa cinizem.


Torej brezvezno jokanje, ko so ti povsem upravičeno zaračunal opravljeno storitev?

Furbo je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Normalno, pa ko bodo že pisali se lahko še z Severno Korejo dogovorijo o podpisu deklaracije o človekovih pravicah in z ISIS o mirni ureditvi konflikta v Siriji in Božičkom, da ti dostavi delujoče možgane.

Ni potrebe po osebnih žalitvah, če nekdo napiše kaj čez nesposobne slovenistanske birokrate, ki jih vsaka pobuda, da bi morali oni malce delati, zelo prizadene.

Zanimivo, da ti je bolj logično tolči po lastnih državljanih, kot omeniti problem kitajcem. Morda ti rabiš kak paket.


????
Kaj ti mora falit v glavi, da resno razmišljaš, da lahko Slovenija preko diplomatskih kanalov zahteva od kitajskih podjetji, da pravilno izpolnjujejo CN22 obrazce?

In če je kaj popolna izguba časa in davkoplačevalskega denarja, potem je to teženje slovenskih uradnikov kitajskim podjetjem, glede CN22 obrazcev.

Ne vem kaj prizadene slovenske birokrate, vem pa da mene osebno prizadene, da se je moj davkoplačevalski denar porabil za osnovno opismenjevanje bedakov, ki po forumih prodajajo take buče.

Je pa zanimivo, da nimaš težav pavšalno žalit kar vseh javnih uslužbecev, potem pa jokaš da ni potrebe po osebnih žalitvah. Kot, da je to kar ti počneš kaj drugega. Samo s to razliko, da se imaš ti vsaj možnost branit in da ne žalim še cele tvoje družine zraven samo zato, ker pač lahko.

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

Edino škoda, ker tale forum in ta tema ni moderirana. Stalno eni in isti nevzgojenci...

Forum postaja vse manj berljiv.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

jero_no1 ::

MatH je izjavil:

Se pravi, da bo treba prodajalce v "message to seller" opozarjati naj navedejo pravo vrednost paketa. Vsaj pri nakupih pod 22EUR.


Ne pomaga, razen če mu zraven še zagroziš, da če tega ne nardi, bo on nosu tvoje dodatne stroške :)

jnovak ::

Mare2 je izjavil:

Edino škoda, ker tale forum in ta tema ni moderirana. Stalno eni in isti nevzgojenci...

Forum postaja vse manj berljiv.
Glej, saj je prav tako - bolje da primeri kot Lakotnik29 svojo jezo in frustracije tule na forum sproščajo ... kot pa da bi - kot on sam včasih navaja v svojih navalih besa, ko iz njega letijo žaljivke - v "kleti mamine hiše" sestavil bombo in se razstrelil sredi trga.

Vem, umetnost nekoga naučiti, da zadevo res razume, je gromozanski izziv. In pristop, da nekoga žališ, ker je morda res idiot, ali pa ker res ne razume (še) dovolj dobro, je žal pristop, ki ga je lažje izbrati. Ampak, če smo pošteni - učinkovit pa ni vedno najbolj :)

Mare2 ::

jero_no1 je izjavil:

MatH je izjavil:

Se pravi, da bo treba prodajalce v "message to seller" opozarjati naj navedejo pravo vrednost paketa. Vsaj pri nakupih pod 22EUR.


Ne pomaga, razen če mu zraven še zagroziš, da če tega ne nardi, bo on nosu tvoje dodatne stroške :)


Meni so zadnjih 5 paketov ustregli moji želji in napisali pravo vrednost. Seveda ni bilo potrebno plačat stroškov carinjenja. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

fujtajksel ::

Lakotnik29 je izjavil:

...
Kot že rečeno, zakaj točno je breme proračuna to, da posamezniki uvažajo izdelke za lastne potrebe in goljufajo pri deklaracijah?

Predvsem pa je vse odvisno od obsega in glede na število paketov z napačno deklaracijo je bilo samo vprašanje časa, kdaj bo konec veselja. Najbolj žalostno pa je dejstvo, da so za nastalo situacijo krivi ravno slaboumni kupci, ki so spodbujalji goljufanje pri deklaracijah. Če tega ne bi bilo,bi odpadla tudi potreba zaračunavanju napačno označenih pošiljk.


Mislim da osnovni problem ni le v napačnih deklaracijah (čeprav carinsko goljufanje seveda je tudi problem, pod predpostavko da carino sploh štejemo kot pošteno). Najbolj izrazito je pri cenenih izdelkih reda 50 centov s poštnino vred, ki so lahko popolnoma pravilno deklarirani, pa vendar bo samo domača poštna znamka iz Kopra, kamor bi lahko prišla kontejnerska ladja iz Šanghaja, veliko dražja kot kompletna cena, ki jo plačaš Kitajcu. Kitajci itd sistemsko zlorabljajo mednarodne poštne konvencije s svojimi ultranizkimi poštninami, Evropejci jim enostavno ne morejo bit konkurenčni, pa državne pošte imajo pri tem zaradi velikega obsega znatno izgubo. Ni čudno, da iščejo mutne načine, kako to izgubo pokrit, ne da bi kršili konvencije. Dejansko pa mislim, da bi bilo treba zaradi očitne zlorabe mednarodne poštne konvencije pač revidirat in to je stvar diplomacije.

> Kaj ti mora falit v glavi, ...

Ne vem zakaj je treba študirat kaj komu fali v glavi in mislim da je zelo neumestno. To enostavno ni primeren nivo debate.

Matthai ::

Pošta Slovenije bi lahko odprla svojo spletno trgovino, uvažala robo iz Kitajske na debelo (in s količinskim popustom) in jo tukaj prodajala po malenkost višji ceni. Čas dostave bi bil seveda 1 - 2 dni, cene pa le malenkost višje. Zelo verjetno bi bila stvar čisto konkurenčna.

Zdaj... ali se motim, pa se računica ne izide, ali pa se Pošti ne ljubi ukvarjati s takimi posli in so raje mastodontsko neaktivni.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Mare2 ::

Matthai je izjavil:

Pošta Slovenije bi lahko odprla svojo spletno trgovino, uvažala robo iz Kitajske na debelo (in s količinskim popustom) in jo tukaj prodajala po malenkost višji ceni. Čas dostave bi bil seveda 1 - 2 dni, cene pa le malenkost višje. Zelo verjetno bi bila stvar čisto konkurenčna.

Zdaj... ali se motim, pa se računica ne izide, ali pa se Pošti ne ljubi ukvarjati s takimi posli in so raje mastodontsko neaktivni.


Kitajska roba, pri meni je v povprečju 10 let cca 30% škrt robe, kdo pa bo servisiral vse to?
Kitajci niti ne preverijo, če izdelek ob zapakiranju dela.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

fujtajksel ::

Matthai je izjavil:

Pošta Slovenije bi lahko odprla svojo spletno trgovino, uvažala robo iz Kitajske na debelo (in s količinskim popustom) in jo tukaj prodajala po malenkost višji ceni. Čas dostave bi bil seveda 1 - 2 dni, cene pa le malenkost višje. Zelo verjetno bi bila stvar čisto konkurenčna.

Zdaj... ali se motim, pa se računica ne izide, ali pa se Pošti ne ljubi ukvarjati s takimi posli in so raje mastodontsko neaktivni.


Če bi šel zadnja leta kdaj na pošto, bi lohk videl, da to dejansko že počnejo, imajo cele skladovnice poceni junka okrog poštnih okenc. Pa še zapovrh meda te šare pokupijo največ prodajalke same, ker morajo izpolnit normo ;)

Seriously, ne vem zakaj naj bi se pošta ukvarjala s preprodajo robe. Sej točno to eni dealerji po Evropi počnejo, ampak cenovno niti slučajno ne morejo konkurirat Kitajcem.

jero_no1 ::

Mare2 je izjavil:

jero_no1 je izjavil:

MatH je izjavil:

Se pravi, da bo treba prodajalce v "message to seller" opozarjati naj navedejo pravo vrednost paketa. Vsaj pri nakupih pod 22EUR.


Ne pomaga, razen če mu zraven še zagroziš, da če tega ne nardi, bo on nosu tvoje dodatne stroške :)


Meni so zadnjih 5 paketov ustregli moji želji in napisali pravo vrednost. Seveda ni bilo potrebno plačat stroškov carinjenja. :)


Meni recimo zadnjih 5 paketov prodajalci niso ustregli in zato en ni pršel skozi brez dodatnih stroškov, ker je bila napisana na paketu vrednost $0,5, na ostalih je pisalo okol $15 in je blo OK.

MIHAc27 ::

Oldi je izjavil:


Paket je bil označen z nazivom in ceno 15$ in neodprt, torej niso preverjali vsebine ampak na pamet sprožili postopek, ker so vedeli, da cena ne more biti 15, kvečjemu 14,99$. Banda
PS: Kaj ta cena na pošiljki sploh je, ker je vedno nižja od tega, kar plačam, sem si mislil, da gre za vrednotenje blaga s strani prodajalca, njegova neto cena.


Cariniki so verjetno želeli račun. Če je bil posredovan za 22$, na CN obrazcu pa piše 15$, potem ne rabijo niti odpirat paketa. CN22 obrazec ni bil pravilno izpolnjen, ker jih kitajci pač večino narobe izpolnijo.

Še tako cariniki kar veliko spustijo čez (sploh pri dejanskih vrednostih pod 10$)

mojca ::

Mimogrede: kako je pa s plačilom/vračilo DDV-ja in carine, če izdelek zaradi neustreznosti vrneš? (Oz. če ga vrneš v drugo državo EU.)

Mare2 ::

Če ge vrneš ob izvozu izpolneš CN23 in ti FURS (ko predložiš še druge dokaze) vrne DDV in carino. Brez stroškov carinjenja.
----------------

Ups tole je mišljeno, če je uvoz iz Kitajske. Pojasni "drugo državo EU). Kako, kaj, zakaj? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

mojca ::

Hvala.

V konkretnem primeru je prodajalec želel, da se paket, poslan iz Kitajske, vrne na naslov v Italiji. Verjetno zaradi stroškov pošiljanja, čeprav to verjetno pomeni, da bi morali prodajalcu poslati še račun za DDV in vprašati, ali bo raje plačal DDV ali poštnino na Kitajsko. K sreči vsaj DDV ni bil plačan (kljub temu, da je bil prodajalec pozvan, naj na paket napiše pravo ceno) in je bil en problem manj.

Mare2 ::

Nimam podatka, o kakšni cifri gre v tvojem primeru. Če pošlješ paket do 2kg na kitajsko, ga označiš kot pismo in te košta le cca 15EUR. Priporočeno, torej imaš tracking number. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

mojca ::

Uh, sploh nisem razmišljala o tem, da morda ni potrebno poslati paketa in da ti da priporočeno pismo že tracking number. Paket namreč stane 38 EUR, pismo do 1 kg pa res manj kot 10 EUR. V mojem primeru bi bilo to čisto sprejemljivo, tako da vem za naslednjič, sem pa par dni nazaj že poslala z italijansko pošto.

Matthai ::

Mare2 je izjavil:

Kitajska roba, pri meni je v povprečju 10 let cca 30% škrt robe, kdo pa bo servisiral vse to?
Kitajci niti ne preverijo, če izdelek ob zapakiranju dela.

Ja, ampak "slovenske" cene niso 30% višje. Prej 300!

fujtajksel je izjavil:

Če bi šel zadnja leta kdaj na pošto, bi lohk videl, da to dejansko že počnejo, imajo cele skladovnice poceni junka okrog poštnih okenc. Pa še zapovrh meda te šare pokupijo največ prodajalke same, ker morajo izpolnit normo

Očitno je napačen junk. Ali pa predrag.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matthai ()

jernejl ::

Matthai je izjavil:

Mare2 je izjavil:

Kitajska roba, pri meni je v povprečju 10 let cca 30% škrt robe, kdo pa bo servisiral vse to?
Kitajci niti ne preverijo, če izdelek ob zapakiranju dela.

Ja, ampak "slovenske" cene niso 30% višje. Prej 300!

Tvegaj nekaj tisočakov in poskusi. Nabavi tisoč izdelkov, za katere misliš, da se bodo prodajali, jih uvozi, plačaj carino, odpri s.p., najemi skladišče, zavaruj zaloge, postavi spletno trgovino, plačaj reklamo, napiši navodila, poskrbi za garancijo/jamstvo za stvarne napake in odstope od pogodbe, odštej dobavljene izdelke, ki niso ustrezne kvalitete ter zaloge, ki ti bodo nemara ostale na koncu.
Vsakemu kupcu reč zapakiraj, izstavi račun (ne pozabi dodati DDV) in nesi na pošto ali h kakšenmu cenejšemu dostavljalcu.
Zdaj pa prodajaj poceni izdelke za 30% več, kot stanejo na kitajskem, in poročaj, kolikšno urno postavko boš dosegel :)

Lakotnik29 ::

fujtajksel je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

...
Kot že rečeno, zakaj točno je breme proračuna to, da posamezniki uvažajo izdelke za lastne potrebe in goljufajo pri deklaracijah?

Predvsem pa je vse odvisno od obsega in glede na število paketov z napačno deklaracijo je bilo samo vprašanje časa, kdaj bo konec veselja. Najbolj žalostno pa je dejstvo, da so za nastalo situacijo krivi ravno slaboumni kupci, ki so spodbujalji goljufanje pri deklaracijah. Če tega ne bi bilo,bi odpadla tudi potreba zaračunavanju napačno označenih pošiljk.


Mislim da osnovni problem ni le v napačnih deklaracijah (čeprav carinsko goljufanje seveda je tudi problem, pod predpostavko da carino sploh štejemo kot pošteno). Najbolj izrazito je pri cenenih izdelkih reda 50 centov s poštnino vred, ki so lahko popolnoma pravilno deklarirani, pa vendar bo samo domača poštna znamka iz Kopra, kamor bi lahko prišla kontejnerska ladja iz Šanghaja, veliko dražja kot kompletna cena, ki jo plačaš Kitajcu. Kitajci itd sistemsko zlorabljajo mednarodne poštne konvencije s svojimi ultranizkimi poštninami, Evropejci jim enostavno ne morejo bit konkurenčni, pa državne pošte imajo pri tem zaradi velikega obsega znatno izgubo. Ni čudno, da iščejo mutne načine, kako to izgubo pokrit, ne da bi kršili konvencije. Dejansko pa mislim, da bi bilo treba zaradi očitne zlorabe mednarodne poštne konvencije pač revidirat in to je stvar diplomacije.

Se vsekakor strinjam, samo to krepko rpesega razmišljanje, ki smo ga deležni v tej temi in sorodnih temah, kjer je pač treba pizdit čez pošto, pa čeprav delajo povsem korektno.

Bistvena težava sankcioniranja takšnega ravnanja Kitajske je v tem, da (vsaj kratkoročno) prizadene ravno revčke, ki jokajo po forumih kot treba plačat 4EUR. Namreč enostranskih ukrepov, ki bi kar tako prisilile kitajsko v drugačno poslovanje pač ni, vsaj ne takih kjer se breme ne bi preneslo na končnega kupca. Tole s kontroliranjem cn22 in zaračunavanjem je korak v to smer, ampak strošek je padel na kupca (zato toliko slabumnega jokanja). Če bi taisti folk premogel IQ višji od sobne temperature in bi namesto jokanja striktno zahteval refund nastalih stroškov od prodajalca, bi ukrep lahko dejansko izboljšal stanje.

Težava je v tem, da če EU (ali posamezna država) sprejme ostrejše ukrepe v obliki dodatnih finančnih obremenitev produkta ali celo omejitev uvoza se bo to v prvi vrsti spet preneslo na kupca in bo spet jokanje.

Zgodovina sprememb…

jinzo ::

Če ta gospod Lakotnik29 nebi kar vsepovprek obtoževal ljudi da so slaboumni, bi ga mogoče še kdo resno vzel. Sedaj pa pade v koš z raznimi jype, ki so odaljeni od zemlje podobno kot povprečen politik.

Saj vem, pri svojih letih bi moral vedet da takim ljudem težko karkoli dopoveš, ampak "here goes nothing". Verjetno večino teh "slaboumnih" kupcev moti predvsem to da dobiš občutek da oni v roke primejo paket, pogledajo CN22 in rečejo da cena tam gor ni relana, brez da bi ga odprli. Vsaj pri meni so se na CN22 do sedaj obregnili samo ob ceno. Tukaj je treba dopustit možnost da ni vedno temu tako, samo še nikoli nisem dobil konkretnega odgovora kaj druga je na CN22 narobe. So vsekakor bli že tudi primeri ko so rekli da deklaracije ni, kljub temu da je le ta bila. Jaz verjamem da je tam kup ljudi, ki se zelo fajn (podobno kot Lakotnik29 bi rekel) počuti v svoji službi da preglejuje male pakete in pobira po par € ljudem (ker spet, večina težav nastane pri manjših paketih, veliki se itak morajo in se carinijo). Sicer bi blo zanimivo videti kake uradne statistike, ampak bi rekel da gre velika večina uvoza (kvantitativno in stroškovno) preko firm in se tako ali tako plačajo vse ustrezne dajatve in postopki. Ja saj vem, kaži podatke, sam kaj ko sem verjetno preveč slaboumen da bi jih znal poiskati (al pa mam mejo, koliko se mi da ubadat s posvečenimi trolli).

Torej TL;DR: transparenca je v kurcu, ker je pošti vseeno samo da je dobiček, itak jim nihče ne more nič. Bi na dolgi rok verjetno blo dost bolj produktivno biti malenkost bolj transparenten in bi slaboumni ljudje bolje razumeli zakaj je tako kot je. Samo potem bi verjetno kdo kak ugovor napisal, pa bi bli spet problemi, pa zakaj? J*** se njim.

Mare2 ::

jernejl je izjavil:


Tvegaj nekaj tisočakov in poskusi. Nabavi tisoč izdelkov, za katere misliš, da se bodo prodajali, jih uvozi, plačaj carino, odpri s.p., najemi skladišče, zavaruj zaloge, postavi spletno trgovino, plačaj reklamo, napiši navodila, poskrbi za garancijo/jamstvo za stvarne napake in odstope od pogodbe, odštej dobavljene izdelke, ki niso ustrezne kvalitete ter zaloge, ki ti bodo nemara ostale na koncu.
Vsakemu kupcu reč zapakiraj, izstavi račun (ne pozabi dodati DDV) in nesi na pošto ali h kakšenmu cenejšemu dostavljalcu.
Zdaj pa prodajaj poceni izdelke za 30% več, kot stanejo na kitajskem, in poročaj, kolikšno urno postavko boš dosegel :)


Saj nekatere kitajske trgovine imajo itak svoja skladišča v EU. Vendar se nekako "ne prime". Verjetno je eden izmed razlogov tudi, da v primeru trgovin pri nas kupci bolj strogo vračajo izdelke, itak jih je 30% škrt roba. Na Kitajsko se marsikomu morda niti ne da odpirat dispute. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Lakotnik29 ::

jinzo je izjavil:

Verjetno večino teh "slaboumnih" kupcev moti predvsem to da dobiš občutek da oni v roke primejo paket, pogledajo CN22 in rečejo da cena tam gor ni relana, brez da bi ga odprli.



In? A ce poskusis goljufat samo pri vrednosti potem ni nastalo dodatno delo s tem, da so morali pridobiti realne podatke? kako vezo ima fizicno odpiranje paketov s tem, da je cena napacna? Ni treba bit ravno genij da ves da 32 usb kljucek ne stane 0,99c in tudi ne rabis za to ugotovitev odpirat paketa.

In ja tocno to se placa, da pogledajo cn22 obrazec in ugotovijo, da podatki niso korektni, ter da posledicno pridobijo dejanske podatke.

In ocitno nekateri zivite v 18 stoletju, ce verjamete da je treba vsako kuverto odpret da vidis vsebino.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Nekateri zgleda še niso slišali za rentgen ;). Ki danes dela v barvah...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jinzo ::

Ja, če pa oni po rentgenu vidijo da gre za 32gb usb ključek in ne za 2gb, pol pa si tak zaslužijo totih 5 evrov :)

Invictus ::

Sam še umsko prizadeti kupujejo 2 GB ključke...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mare2 ::

jinzo je izjavil:

Ja, če pa oni po rentgenu vidijo da gre za 32gb usb ključek in ne za 2gb, pol pa si tak zaslužijo totih 5 evrov :)

Po nekaterih podatkih kitajski ključki deklarirani kot 32 GB nimajo niti 2 GB placa. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Lakotnik29 ::

jinzo je izjavil:

Ja, če pa oni po rentgenu vidijo da gre za 32gb usb ključek in ne za 2gb, pol pa si tak zaslužijo totih 5 evrov :)


Dobi deklaracijo na kateri piše USB KEY 32GB, $0,99.
Rentgen pokaže, da je v kuverti usb ključek. Zakaj točno mora fizično odpret kuverto, da bi bila zahteva za zahteva dopolnitev dokumentacije upravičena?

Carina preverja ali vsebina ustreza deklaraciji in če kadarkoli v tem postopku ugotovi, da ne, potem zahteva dopolnitev, ki se plača. Odpiranje kuverte je opcijsko. As simple as that. Kolk zabit mora bit posameznik da tega ne razume je pa seveda druga zgodba.

darkolord ::

Ja, dobili so jih pri švercanju, pa jim ni jasno, kako :))
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Matthai ::

OK, WTF pa tole pomeni... naročil sem nek senzor in tracking pravi:

????Shipped by air
2017-04-07 21:23:39

Odprava iz izvozne izmenjalne pošte
2017-04-07 17:59:00

Do danes... nič. Kaj hudiča delajo toliko časa?
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

darkolord ::

Prevažajo pošiljko iz Kitajske.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Mare2 ::

Iz Kitajske kar traja, kake 3 tedne sigurno. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

SaXsIm ::

Ne vem, kaj se pizdite. Da se računa carinski postopek, je znano že dolgo. Sam prodajalce vedno opozorim, da naj CN22 izpolnijo pravilno (v komentarju pri oddaji pošiljke). Po večini ga nikoli ne. Zato pa potem na ebayu odpreš dispute ter prodajalca terjaš za znesek povzročenih stroškov. V zadnjih dveh letih tako še nisem plačal stroška obravnave carinske pošte (v bistvu sem, ampak sem potem vedno izsilil delni refund. Negativni feedback na ebayu je precej močno orodje). Če bi svojo energijo namesto v pizdenje čez pošto vložili v teženje prodajalcem, bi bilo na koncu bolje za vse. Ampak da je slo-tech na nivoju skupine jamranje na FBju, vemo že kar nekaj časa.
SaXsIm

Magic1 ::

SaXsIm je izjavil:

Ne vem, kaj se pizdite. Da se računa carinski postopek, je znano že dolgo. Sam prodajalce vedno opozorim, da naj CN22 izpolnijo pravilno (v komentarju pri oddaji pošiljke). Po večini ga nikoli ne. Zato pa potem na ebayu odpreš dispute ter prodajalca terjaš za znesek povzročenih stroškov. V zadnjih dveh letih tako še nisem plačal stroška obravnave carinske pošte (v bistvu sem, ampak sem potem vedno izsilil delni refund. Negativni feedback na ebayu je precej močno orodje). Če bi svojo energijo namesto v pizdenje čez pošto vložili v teženje prodajalcem, bi bilo na koncu bolje za vse. Ampak da je slo-tech na nivoju skupine jamranje na FBju, vemo že kar nekaj časa.

+1
Ja treba mal razmišljat včasih, ne samo pizdit...
Magic

Matthai ::

SaXsIm je izjavil:

Negativni feedback na ebayu je precej močno orodje). Če bi svojo energijo namesto v pizdenje čez pošto vložili v teženje prodajalcem, bi bilo na koncu bolje za vse. Ampak da je slo-tech na nivoju skupine jamranje na FBju, vemo že kar nekaj časa.

Ja to pa ne! Meni so malo bolj zgoraj razložili, da bo rezultate tega zgolj ta, da bodo Kitajci nehali dostavljati v Slovenijo (kot menda ne dostavljajo v Italijo).

Dejmo bit hlapci, ane...
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Magic1 ::

Ja to je tudi verjetno. Vendar imajo verjetno kar vse države vedno večje probleme z goro cenenih pošiljk iz Kitajske. Torej bodo počasi vsi začel računat zaradi napačnih dekleracij (če se prav spomnim, je v Avstriji še dražje) in bo vedno več ljudi od povsod težilo za pravilno izpolnjeno dekleracijo. Dvomim da bodo Kitajci ukinil večino držav, zaradi tega. Pač včasih je bilo popularno, da se je Kitajcu težilo za fake ceno in so se prilagodil, zdaj bo pa kontra.
Magic

videc ::

Mah, še večja bedarija je, ko dobiš pošiljko iz ZDA, označeno kot gift, ker je v pošiljki en manjši del, ki ga menjajo v garanciji (ta je doživljenjska). Ampak del je narejen na Kitajskem.
In te terjajo za uvozno deklaracijo in izjavo o uvozu, čeprav je vrednost pošiljke 0€, pa še CN22 je pravilno izpolnjen.
Podpisana je pa ena mlada dama, z diplomo FDV-ja.

Lakotnik29 ::

In ta dama z diplomo je še vedno pametnejša od nakladača na forumu, ki si domišlja da je nekaj vredno 0EUR samo zato, ker piše na paketu gift.

Zgodovina sprememb…

Letalec ::

Še večji hec je, da je strošek obravnave vredenjših paketov dražji. Me je res šokiralo pred kratkim. Ok, tiste 4€ sem se skoraj že navadil, čeprav je še vedno kraja. Ampak po kateri j***** logiki je bila obravnava glede na postavko na računu: "strošek obravnave: 7.5€ - paket 80€-150€". Kaj ima veze strošek carinske OBRAVNAVE paketa z njegovo vrednostjo? Točno tako kot je že nekdo napisal. Lahko rečejo 30€ in lahko samo kimamo.

Vedno znova presenetijo.

Lakotnik29 ::

Letalec je izjavil:

Še večji hec je, da je strošek obravnave vredenjših paketov dražji. Me je res šokiralo pred kratkim. Ok, tiste 4€ sem se skoraj že navadil, čeprav je še vedno kraja. Ampak po kateri j***** logiki je bila obravnava glede na postavko na računu: "strošek obravnave: 7.5€ - paket 80€-150€". Kaj ima veze strošek carinske OBRAVNAVE paketa z njegovo vrednostjo? Točno tako kot je že nekdo napisal. Lahko rečejo 30€ in lahko samo kimamo.

Vedno znova presenetijo.

lahko tudi menjaš ponudnika (in potem jokaš o tem kako drag je tisti) ali pa odpreš svojo firmo in posluješ brezplačno za vsakega, ki na podlagi forumov dokaže, da ima IQ manjši od številke čevlja.

Letalec ::

Evo, očitno so ravnokar podražili zadevo.

Cenik

Samo za storitev obračuna dajatev nad 100€, je sedaj 13€. Kaj so normalni?

Lakotnik29 ::

A če bi računali v % kot to počne DHL bi blo pa v redu?

Še vedno so pod črto pol cenejši od konkurence.

Zgodovina sprememb…

videc ::

Lakotnik29 je izjavil:

In ta dama z diplomo je še vedno pametnejša od nakladača na forumu, ki si domišlja da je nekaj vredno 0EUR samo zato, ker piše na paketu gift.

Umiri se malo. Ne ni bolj pametna.
Saj veš, kako je s pošiljko do 22EUR? Si funkcionalne nepismen ali kaj?
Če imaš psihične težave si jih ne zdravi na forumu.

Preberi še enkrat, kaj sem napisal. Rezervni del, menjan v garanciji. Pokvarjen je bil poslan v ZDA, nazaj so poslali novega.

To, da pa ljudje jokajo, ker morajo plačati pri paketih iz Kitajske, kjer prodajalci narobe izpolnijo CN22 obrazec, so si pa sami krivi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: videc ()

darkolord ::

Napisal si, da je CN22 bil pravilno izpolnjen in vrednost 0EUR, pa še gift. To ne gre skupaj.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Invictus ::

videc je izjavil:


Preberi še enkrat, kaj sem napisal. Rezervni del, menjan v garanciji. Pokvarjen je bil poslan v ZDA, nazaj so poslali novega.

Si že narobe izvozil...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Lakotnik29 ::

videc je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

In ta dama z diplomo je še vedno pametnejša od nakladača na forumu, ki si domišlja da je nekaj vredno 0EUR samo zato, ker piše na paketu gift.

Umiri se malo. Ne ni bolj pametna.
Saj veš, kako je s pošiljko do 22EUR? Si funkcionalne nepismen ali kaj?
Če imaš psihične težave si jih ne zdravi na forumu.

Preberi še enkrat, kaj sem napisal. Rezervni del, menjan v garanciji. Pokvarjen je bil poslan v ZDA, nazaj so poslali novega.

To, da pa ljudje jokajo, ker morajo plačati pri paketih iz Kitajske, kjer prodajalci narobe izpolnijo CN22 obrazec, so si pa sami krivi.


Seveda je, za razliko od tebe ve, da je cn22 narobe izpolnjen, če pri uvozu v garanciji menjanega izdelka piše gift in $0. Kaj ko bi vsaj FDV naredil preden se napihuješ?

videc ::

Razloži, ker sem očitno prebutast, ker nimam FDV-ja narejenega.
strani: 1 2 3 4 ... 6


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Carinska pošta (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
829711 (245) Ales
»

Carinska pošta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
34471082 (25943) Mare2
»

Kako carina ve vrednost izdelka? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11016657 (13225) Fritz

Več podobnih tem