» »

Pokvarjen računalnik - Trgovec iz Nemčije ne prizna garancije

Pokvarjen računalnik - Trgovec iz Nemčije ne prizna garancije

Dzhimen ::

Znašel sem se v eni sila bizarni situaciji in moram še tukaj vprašat za nasvet. Zanima me kaj bi vi naredili v tej situaciji oziroma ali se sploh da še kaj narediti?

Situacija je sledeča: Decembra 2017 sem na Nemški spletni trgovini computeruniverse.net kupil prenosni računalnik Acer z dvoletno garancijo. Pred iztekom dvoletne garancije so se z prenosnikom začele pojavljati težave. Ne vem točno kaj je krivo, ampak bilo je kot da bi tipkovnica fantomsko zaznavala pritisk "end" tipke. Vsaka spletna stran je avtomatsko scrollala do konca dol ko si jo odprl. Na FB ali pa na kaki drugi "infinite scroll" strani je skočilo na konec, potem je naložilo novo vsebino in nato spet skočilo na konec, nato spet naložilo itd. V file explorerju je vedno skočilo na zadnjo mapo/datoteko itd. Naredil sem čisto, licenčno win10 namestitev, a težava ni izgiinla. Očitno je bilo torej nekaj s strojno opremo in kej je laptop bil v garanciji sem sprožil garancijski postopek pri computeruniverse (pri Acer Slovenija so rekli da pri njih ne morem uveljavljat garancije). To je bilo oktobra 2019. Po dveh mesecih (decembra) sem dobil prenosnik nazaj češ da je bil na servisu in da je poravljen. Vmes je dvoletna garancija potekla. Ko sem prenosnik dobil nazaj, sem nemudoma opazil, da je še vedno prisotna popolnoma ista težava, ki sem jo prijavil pri omenjenem garancijskem popravilu. Prenosnik je torej bil na servisu (ker sem opazil, da je bil še enkrat ponovno nameščen operacijski sistem Windows - v Nemščini), ampak težava ki sem jo prijavil ni bila odpravljena. Kontaktiral sem jih še enkrat, obrazložil situacijo (jasno sem povedal da je garancija sicer potekla, ampak da sem isto napako prijavil pred iztekom) ter dobil odgovor naj prenosnik pošljem še enkrat (obakrat sem prenosnik moral poslati na lastne stroške). Ko so prenosnik prejeli so mi sporočili, da moram plačati 100,82 € če želim da mi ga popravijo, saj je garancija potekla.

Odgovoril sem jim na mail in jim odrazložil, da na prvotnem garancijskem popravilu ni bilo narejenega praktično nič in da je napaka še vedno prisotna. Poleg tega sem večkrat klical na njihov klicni center, vedno sem dobil odgovor da naj počakam na odgovor po mailu. Za vsak odgovor po mailu rabijo en mesec dni (wtf?). Timestampi zanjih nekaj emailov so približno takole: Njihov mail 12.5., jaz odpišem 13.5., dobim odgovor 12.6., jaz ponovno odpišem 12.6. in odgovora še vedno ni, pa smo 13.7.

Vse skupaj je že komično. Nikamor se ne premakne, nič se ne da zmenit, čas pa kar teče... Trenutno je prenosnik pri njih (že 5 mesecev) in nočejo ga popraviti v okviru garancije. Kot jaz zadevo vidim, so prenosnik sprejeli v okviru garancije, opravili nekakšno generično popravilo (ki ni bilo relevantno), počakali da garancija izteče in nato poslali prenosnik nazaj, da ne bi mogel več uveljavljati garancije.

Probal sem pisat na Nemški Evropski potrošniški center, kjer so me napotili na Slovenski Evropski potrošniški center. Mail na Slovenski EPC sem pisal 11.5., dobil sem samo avtomatski odgovor da bodo odposali v najkrajšem možnem času. Ene parkrat sem klical na EPC (tor/čet med 10h in 11h) ampak telefon niti ne zazvoni, kar prekine vedno.

Zadnji mail ki sem ga poslal na computeruniverse je bilo moje vprašanje da če plačam tistih 100€ za popravilo, ali imam kakšno garancijo da bo prenosnik res popravljen. Kaj se zgodi če plačam, oni mi nato pošljejo prenosnik nazaj in ugotovim da ni popravljen?


Dodaten catch na to celotno monado je pa to, da sem prenosnik lani junija/julija prodal. Kupcu sem zagotovil da je prenosnik v garanciji do decembra in da če bo treba uveljavljat v mojem imenu (ker sem pač kupec), potem mu bom pač pomagal, če bo to potrebno. Tako da to celotno situacijo rešujem za kupca, kateremu sem prenosnik prodal (napaka se je pojavila par mesecev po tem, ko sem ga prodal).






Ima kdo mogoče kako pametno idejo kako naj razrešim to situacijo? Vsak nasvet dobrodošel.
Hvala.

mailer ::

Če nisi vedel kaj se je s prenosnikom dogajalo nisi dolžan nič urejat. Kupcu se spredloži originalni račun in naj sam ureja, če pride do težav. Ob nakupu mu poveš, da je prenosnik uvožen in da je garancija v tujini.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Mato989 ::

Tvoja osnovna napak so tvoje besede glede garancije... ti bi moral izstavit račun ki si ga dobil in to je to.

Zdaj pa je bistveno bolj tricky, sicer ne poznam garancijskih zakonov v Nemčiji ampak v Sloveniji je vedno veljalo da se garancija podaljša za čas ko je bil izelek na servisu, se pravi po domače če si ti poslal nek izdelek na servis in je bil kumulativno na servisu 60 dni se za toliko dni podaljša garancija...

Kaj lahko glede dotične situacije nardiš je vprašljivo, predvsem pa je vprašljivo ali se ti ljubi pravdat... jaz itak kot dolgoletni serviser tako poklicno kot ljubiteljsko menim da je krivda v tipkovnici, tudi cena ki jo navajaš je v tem rangu.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

tikitoki ::

Veliko proizvajalcev ne priznava garancije, ce se je vmes zamenjal lastnik. Ce je to zakonito je druga stvar.

Ne vem, ce je pri nemcih isto. Sam pri nas se ti garancija avtomatsko podaljsa za cas, ko je bila zadeva na popravilu. Tak, da bi ti moral ugotoviti, ce je sploh res, da je bil laptop ze izven garancije.
Sem preprican, da je razlog tocno preprecitev tovrstnih izigravanj, ko bi pocakali nekaj tedno, da potece garancija.

Mato989 ::

tikitoki je izjavil:

Veliko proizvajalcev ne priznava garancije, ce se je vmes zamenjal lastnik. Ce je to zakonito je druga stvar.

Ne vem, ce je pri nemcih isto. Sam pri nas se ti garancija avtomatsko podaljsa za cas, ko je bila zadeva na popravilu. Tak, da bi ti moral ugotoviti, ce je sploh res, da je bil laptop ze izven garancije.
Sem preprican, da je razlog tocno preprecitev tovrstnih izigravanj, ko bi pocakali nekaj tedno, da potece garancija.


Bullshit, kako pa lahko dokažejo kdo je lastnik, kaj če jaz za fotra naročim na computer universe artikel?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

tikitoki ::

Definitvno bi ti v tem primeru lahko pomagal EPC. Kot prvo, da ti povedo, ce je bila garancija podaljsana za cas, ko je bil laptop na porpavilu. Ce je odgovor pozitiven, ti bodo pomagali, da se nehajo izmotavati.

Si si pa mogoce sam kriv, ker si govoril neumnosti, kot, da garancije ni vec.

Anney ::

Samo dodam, da imam sam podobne težave z omenjeno trgovino, glede komunikacije, par mailov poslanih, a odgovora od nikoder. Niti ne vem kako naj rešim zadevo, vrnitev artikla.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

tikitoki ::

Mato989 je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Veliko proizvajalcev ne priznava garancije, ce se je vmes zamenjal lastnik. Ce je to zakonito je druga stvar.

Ne vem, ce je pri nemcih isto. Sam pri nas se ti garancija avtomatsko podaljsa za cas, ko je bila zadeva na popravilu. Tak, da bi ti moral ugotoviti, ce je sploh res, da je bil laptop ze izven garancije.
Sem preprican, da je razlog tocno preprecitev tovrstnih izigravanj, ko bi pocakali nekaj tedno, da potece garancija.


Bullshit, kako pa lahko dokažejo kdo je lastnik, kaj če jaz za fotra naročim na computer universe artikel?


Ce si tolk nespameten, da si ne preberes pogojev, ki jih imajo zapisanih, je problem v tebi:). Dejstvo je, da si pridrzujejo to pravico.
Ce je nekdo tako pameten, da rece, da zadeva ni vec pod garancijo, cetudi mogoce je. Potem lahko tudi sam pove, da ni prvi lastnik:).
Kot sem rekel, ne vem, ce je v EU to sploh zakonito. Mogoce s tem maltretirajo po koncih sveta, kjer so potrosniki slabse zasciteni.

MIHAc27 ::

Če zadeva dela B.P. sam nikoli ne bi ponudil, da pomagam pri garanciji za nekoga tujega. Ker ne veš kaj bo on počel. Lahko udari ekran, potem bo pa zahteval novega. Redki so pa servisi, ki fizičen udarec spregledajo in bi pod garancijo zamenjali.

Sam sem tudi mnenja, da servis ni bil opravljen. To, da je vmes garancija potekla pa ne bi smel biti izgovor. Že v prvo bi se morala menjati tipkovnica, pa se ni.

Dzhimen ::

mailer je izjavil:

Če nisi vedel kaj se je s prenosnikom dogajalo nisi dolžan nič urejat. Kupcu se spredloži originalni račun in naj sam ureja, če pride do težav. Ob nakupu mu poveš, da je prenosnik uvožen in da je garancija v tujini.


To sem seveda naredil. Kupcu sem dal originalni račun in tudi vedel je, da je prenosnik kupljen v Nemčiji.
Garancijo je poizkušal uveljavljati sam, ampak je dobil informacijo da mora prenosnik poslati prvotni lastnik.

"The parcel must be send exclusively by the person that received the delivery as specified in the delivery address of order. Otherwise the parcel cannot be accepted by customs."

Ne vem kaj točno je mišljeno pod "customs", ampak na mojo dobro voljo sva se dogovorila da tole opravim jaz. Ravno z computeruniverse sem imel pred tem eno dobro izkušnjo, ker sem že vračal en izdelek, tako da sem mislil da bo to šlo kot po maslu, kot je šlo prvič. Nisem vedel da bo iz tega nastala taka kolobocija...


A kdo mogoče ve kako pridet v stik z Evropskim Potrošniškim centrom? Na mail niso odgovorili, telefon jim kot izgleda ne deluje... :|

tikitoki ::

Osebno?

Okapi ::

tikitoki je izjavil:

Veliko proizvajalcev ne priznava garancije, ce se je vmes zamenjal lastnik. Ce je to zakonito je druga stvar.

.

Predvsem ne morejo preverjati identitete. Če si kupil kot fizična oseba, itak nikjer ni osebnih podatkov, če si kupil kot podjetje, velja pa drugačna zakonodaja glede garancij oziroma zaščite potrošnika.


Otherwise the parcel cannot be accepted by customs.
Customs je carina. Prodajalcu se v takem primeru odgovori, da v EU ni carine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

stara mama ::

Čist možno, da te na prenosniku heca samo tipkovnica in je potrebna menjave.
Na aliexpresu so po 6EUR.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Znašel sem se v eni sila bizarni situaciji in moram še tukaj vprašat za nasvet. Zanima me kaj bi vi naredili v tej situaciji oziroma ali se sploh da še kaj narediti?

V tej situaciji plačaš popravilo. Ali pa čakaš še eno leto, da se kaj premakne, če se.

Za naslednjič boš pa morda razumel kaj pomeni "šparat je treba pa naj stane kolikor hoče". Prihranil si 10 ali največ nekaj deset evrov, na lastne stroške pošiljal nazaj, ostal brez vseh pravic (najbrž ne boš aktiviral tujih odvetnikov) in brez kakršnekoli podpore. Načeloma je to poceni šola.

urbybaby ::

------
Kamena doba se ni končala, ker bi zmanjkalo kamenja...

Kvinta ::

Garancija je garancija velja do izteka ne glede na al si prvi al pa peti lastnik .... to je isto kot kupiš pol leta star avto pa si recimo tretji lastnik pa ti garancije nočejo priznat čeprav je ta 1 leto to so bučke .....
A.C.A.B

MrStein ::

EPC je tak-tak.
Raje piši kaki reviji, ki se s tem ukvarja.
Recimo tule se ukvarjajo točno s takimi zgodbami: https://www.heise.de/ct/entdecken/?haup...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

tikitoki ::

Okapi je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Veliko proizvajalcev ne priznava garancije, ce se je vmes zamenjal lastnik. Ce je to zakonito je druga stvar.

.

Predvsem ne morejo preverjati identitete. Če si kupil kot fizična oseba, itak nikjer ni osebnih podatkov, če si kupil kot podjetje, velja pa drugačna zakonodaja glede garancij oziroma zaščite potrošnika.


Otherwise the parcel cannot be accepted by customs.
Customs je carina. Prodajalcu se v takem primeru odgovori, da v EU ni carine.


Ne morejo preveriti? Pošljejo magično neznanemu prejemniku?

Ribicija ::

Si pomislil, da je novi uporabnik po tipkovnici kaj polil in zato prihaja do takšne napake? Tipka je lahko v stiku, lahko se je kaj zlepilo....čeprav to bi potem oni načeloma morali videti in ti zavrniti garancijsko popravilo z obrazložitvijo napake...

Sicer pa poišči malo po njihovi zakonodaki kako morajo hendlat garancijska popravila in kakšni so roki ali pa tvojemu kupcu pač zavrni nadaljnje sodelovanje in naj zadevo ureja sam. Konec koncev je tudi za napako lahko čisto sam kriv, ti pa se sedaj j... za njega.

Dzhimen ::

Update situacije je tak, da mi je EPC eventuelno odgovoril na mail (rekli so da je trajalo 2 meseca za odgovor ker imajo veliko gužvo). Mojo dokumentacijo so posredovali Nemškemu EPC-ju ki je odločil da moja pritožba ni upravičena, ker izdelek ni v garanciji. :))


Lep pozdrav.

Vem da izdelek ni v garanciji. Ampak poslal sem Vam korespondenco, v kateri je jasno navedeno, da sem spletni trgovini napako prijavil še pred iztekom garancije.
Oni so prenosni računalnik zadržali pri sebi več kot dva meseca, da je v tem času garancija potekla, in nato so mi ga poslali nazaj nepopravljenega ter brez kakršnegakoli servisnega zapisnika ali poročila.
To je vse evidentirano v priloženi korespondenci.

Ali mi lahko podate kakšno razlago, ker sam se nemočno sprašujem kaj je sploh smisel pošiljanja izdelka v garancijsko popravilo, če se pa prodajalec lahko odloči da izdelka ne popravi?

Hvala lepa in Lep pozdrav.


Spoštovani!

Razumem vaše nezadovoljstvo, vendar sem vse vaše navedbe utemeljila in k vaši zadevi priložila tudi vso dokumentacijo. Ne glede na vse to nemški ECP ugotavlja, da vaš zahtevek ni utemeljen.

Lep pozdrav,



Dodaten hec pa je še to, da sem maja pisal najprej na Nemški EPC. Oni so mi odgovorili naj pišem na Slovenski EPC, kar sem tudi naredil. Nato dva meseca nič in nato mi Slovenski EPC odgovori da je mail posredoval na Nemški EPC. In pol so Nemci zahtevek zavrnili brez neke resne utemeljitve. Prva moja izkušnja je bila tole z EPC, ampak najbrž tudi zadnja, ker ne vem kaj si lahko človek z njimi pomaga. :))

MrStein ::

Verjetno je kot forum. Rešijo zadeve, ki bi jih lahko tudi sam v petih minutah, za bolj komplicirane primere pa so zgolj šum... ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

TOP ::

Kot prvo kar si ga prvič reklamiral niso popravili si ti takega prodal ali ne,če si si vedu zakaj.Kot drugo so te lepo rešili na finto počakaš da garancija steče in ti rečejo ni več v garancije,tako preprosto je to in kaj si mislu,da so Švabi po juhi priplavali.:D

Dzhimen ::

Najprej sem ga prodal (prenosnik brezhiben, kupcu dal račun ter mu dal vedet da je kupljen v tujini). Čez par mesecev me kupec kontaktira ter me prosi če lahko pošljem prenosnik v garancijo ker nekaj ne štima. Prenosnik pošljem nazaj trgovcu (še v garanciji). Trgovec je počakal dva meseca da je garancija potekla, problema ni rešil in mi pokvarjen prenosnik poslal nazaj. In zdaj se lahko grem slikat. :))


MrStein je izjavil:

Verjetno je kot forum. Rešijo zadeve, ki bi jih lahko tudi sam v petih minutah, za bolj komplicirane primere pa so zgolj šum... ;)


Točno tak občutek sem dobil. :)

MrStein ::

Sicer pa, told you so:

MrStein je izjavil:

EPC je tak-tak.
Raje piši kaki reviji, ki se s tem ukvarja.
Recimo tule se ukvarjajo točno s takimi zgodbami: https://www.heise.de/ct/entdecken/?haup...


Zdaj bo mogoče prepozno, pa vprašanje kako obravnavajo primere s tujci. Probaš pa lahko.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mat xxl ::

Ma kupi novo tipkovnico menjaj in ....................

stara mama ::

mat xxl je izjavil:

Ma kupi novo tipkovnico menjaj in ....................

To sem mu že jaz zgoraj reku, on pa namesto da da 6-10EUR, se raje dva meseca jajca, si dopisuje, pošilja računalnik v DE, itd itd itd....
Res mate voljo....

Zgodovina sprememb…

Dzhimen ::

1) Vse to delam na željo lastnika računalnika (na mojo dobro voljo sicer)
2) Ne morem vedet ali je kriva tipkovnica in bo menjava le te zadevo rešila
3) Tudi če bi bil 100% da je kriva tipkovnica, bi mi več časa vzelo da naročim in menjam tole tipkovnico, kot pa mi vzame pošiljanje računalnika ali pa pisanje dveh mejlov na mesec
4) Prenosnik je bil v garanciji, tako da je logičen korak ga poslat nazaj in naj se oni s tem ukvarjajo. Raje kot pa ga odpirat in šarit po njem in potem izgubim garancijo, še posebej glede na točko 2)

Magic1 ::

Vprašal si za nasvet in dobil odgovor, ki ti ni všeč. Kaj bi sedaj rad?
A veš kako se rešuje zadeve, ko ni možen dogovor med dvema stranema? Da greš na sodišče iskat pravico in to v Nemčijo. Želim ti veliko sreče(in še več časa). Tako funkcionira veliko servisov pri nas, preprosto te z nekim "razlogom" odslovijo, da inšpektor ne more nič in potem je na tebi, da greš v tožbo.

Drugače obstaja "preprost" način preverjanja ali je kriva tipkovnica. Odpri laptop in odklopi konektor od tipkovnice. Uporabljaj eno zunanjo usb tipkovnico in boš videl, če se ponavlja problem.
Magic

Mato989 ::

Dzhimen je izjavil:

1) Vse to delam na željo lastnika računalnika (na mojo dobro voljo sicer)
2) Ne morem vedet ali je kriva tipkovnica in bo menjava le te zadevo rešila
3) Tudi če bi bil 100% da je kriva tipkovnica, bi mi več časa vzelo da naročim in menjam tole tipkovnico, kot pa mi vzame pošiljanje računalnika ali pa pisanje dveh mejlov na mesec
4) Prenosnik je bil v garanciji, tako da je logičen korak ga poslat nazaj in naj se oni s tem ukvarjajo. Raje kot pa ga odpirat in šarit po njem in potem izgubim garancijo, še posebej glede na točko 2)



Vsi smo ti ze povedali da je tvoj problem v tocki kjer ti karkoli rihtas za tujo lastnino...

Laptop je od lastnika in on naj rihta ce ne more se naj znajde sam

Case closed
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

TOP ::

Okej potem pa res,če si ga ti prodal normalno delujočega potem se nimaš kaj ukvarjat stem.Je pa res verjetno je nekaj padlo na tipkovnico in zato tako dela,čist enostavno tipkovnico menjaš in pika,toliko denarja kot je že zgubu stem pošiljanjem in brez prenosnika bi tipkovnico drugo kupu in bi bilo.

Dzhimen ::

Magic1 je izjavil:

Vprašal si za nasvet in dobil odgovor, ki ti ni všeč. Kaj bi sedaj rad?


Nič ne bi rad. Samo napisal sem update situacije, da bom mogoče kakemu drugemu ki bo v podobni situaciji našel tole temo prihranil izgubljanje časa z EPC-jem. Konec koncev je to tudi namen foruma, ali ne? :)

šernk ::

V tej situaciji plačaš popravilo. Ali pa čakaš še eno leto, da se kaj premakne, če se.

Za naslednjič boš pa morda razumel kaj pomeni "šparat je treba pa naj stane kolikor hoče". Prihranil si 10 ali največ nekaj deset evrov, na lastne stroške pošiljal nazaj, ostal brez vseh pravic (najbrž ne boš aktiviral tujih odvetnikov) in brez kakršnekoli podpore. Načeloma je to poceni šola.


nekateri naši servisi tudi ne slovijo ravno kot vrhunski...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Argica ::

Dobra šola.

mat xxl ::

Pa pri nas če malo pogooglaš najdeš vsako tipkovnico in to slovensko ne nemško....

Sam sem imel za Elitebooka malo zbrisane tipke pa ena stikala so hecala, nova, kot del 45 eur, na koncu sem za štos pogooglal in najdem kitajca z tem z slovenskimi, bil je tudi na Ebay. com, ki pa ga de ni kazal.... No na koncu mi jo je poslal gratis, ker sem mu svetoval, kam naj da oglase na DE in ne na COM, sama tipkovnica, kitajci delajo za HP, pa je bila v nulo piko celih 16 eur .......

Tako, da če nima, kaj početi naj si dopisuje in poštnino plačuje .....


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sistem ena d.o.o. servis !!! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
20654183 (14149) Han
»

Mindfactory garancija -problem (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9813751 (7964) Mitja358
»

Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
11514828 (12500) kratos
»

Uveljavljanje garancije Nemčija

Oddelek: Pomoč in nasveti
172551 (1565) MrBrdo
»

problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24026842 (16706) lmfao

Več podobnih tem