» »

Dolgoročno lastništvo avtomobila

Dolgoročno lastništvo avtomobila

««
8 / 8
»
»»

solatko ::

UganiKdo - Že pred leti sem nekaterim, ki imajo dobra vozila v garaži in naredijo z njimi kakšne 3-4kkm na leto, predlagal, da bi si delili en avto, saj je bila uporaba specifična - en ga je uporabljal, da se je konec aprila odpeljal na morje in mu je potem stal tam, samo jeseni, ko se je vrnil, je klel, ker je bil poln borove smole.
Drugi s še manj km/leto, je avto uporabljal vsako soboto in nedeljo, če je bilo res lepo vreme, tretji pa je avto uporabil za zapeljat v službo iz službe pa mu je bil že problem, je rekel, da bi raje šel peš ali s skirojem.

Jaz sem povprečno delal 60-80kkm/leto, žena z drugim avtom cca 20k in sin, kakor je naneslo (odvisno od študentskega dela, kakšno leto tudi blizu 60k).

Po slovenski navadi, so možakarji skoraj skočili iz kože, saj se babe in avta ne posoja in je bilo razgovora konec. Menjali so avte na cca 10let, minimalno 40kDEM in jim ni bil problem, da so jim potem stali v garažah, plačevali vse za registracijo in redne leten servise, po desetih letih pa preprodajalcem ali staro za novo, prodali za nekaj kDEM.

Kolega v Nemčiji deli vozilo s štirimi, naradili seznam, kdaj avto kdo rabi in se tega držali, če pa je slučajno prišlo kaj vmes in je nekdo mimo urnika rabil avto, pač rentacar in so razdelili tudi ta strošek. Namesto petih vozil, imajo enega za okoli 100k€ in jim sharing izvrstno deluje, menjajo pa avto na cca 10 let, v glavnem vožnje po AB, tako, da je razen km, po tem času, avto, kot nov.

Pri nas to ne gre, ker imamo avto za daljšanje one stvari pa, če prav večino časa predstavlja nepremičnino.
Je pa res, da se greš lahko take posle z res dobrimi kolegi, ki so poleg tega še normalni vozniki.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Kaj drugega kot kompromis pa je lastništvo vozila? Še posebej kadar ta kompromis vključuje 50% letnega dohodka.
Kolko % letnega dohodka je kdo pripravljen dati je stvar osebnih preferenc in okusa za kaksno vozilo se gre. Jaz tudi ne obsojam ljudi, ki porabijo 50% dohodka za kavice in izlete v eksoticne kraje. Get it?
Se vedno je avto ena izmed najbolj prakticnih in prirocnih stvari za vecino populacije, ce nisi samski in ne zivis v centru mesta. Marsikdo rajsi zivi na mirnem podezelju z 4-6 clansko, dvogeneracijsko druzino in sta 2 avta minimum, da stvari normalno funkcionirajo. To kaj pa bi ti rad je idealni primer, ki je zelo redek v bistvu.
Pac to je treba dojeti, da vecina populacije ne zivi samsko ali z enim partnerem sredi mesta pri glavni zili javnega prevoza in le redkokateri par ima sreco, da ima sluzbo, vrtec, solo in obsolske dejavnosti na eni relaciji, ki je relativno blizu, pa polek tega ponuja vse te tvoje nastete alternative.

Ja te tvoje alternative obstajajo, ampak so velika redkost gledano na celotno povrsino Slovenije in njeno populacijo.

Upam, da bos imel nekega dne moznost izkusiti, kako lepo je zivljenje na podezelju v neokrnjeni naravi, imeti sluzbo vsaj 20km dalec, brez potratnega javnega prevoza, voziti otroke v vrtec, drugega v solo, zena se ti bo vozila v drugi kraj v sluzbo ob drugih urah, bos hodil po 101 razlicnih terminih in opravkih, vozil stare starse na redne kontrole v zdravstveni dom itn. To je povprecen vsakdanjik malo vecje druzine, druzinskega kroga.

Pac ni cela slovenija Ljubljana in skiro.

Daleč od tega, otroka imata vsak po dve zdravi nogi, ki ju prinesejo do šole, žena pa, kadar mora dejansko v pisarno uporablja popolnoma enaka (tudi ista) prevozna sredstva. Razumem pa da tega ne dojameš, če je smisel življenja, da se vsakih 100m od vrat do vrat dostavlja otroke in sebe in misliš, da moramo vsi živet tako.
Kljub zdravim nogam jaz 4 letnega otroka nebi glih pustil pesaciti 6km do sosednje vasi v vrtec, drugega 10 letnega pa 13km v solo. Rajsi se naj vozita z busom, do postaje pa je se vedno pes 1,5km, tako da jih je treba pospremiti do tja in nazaj.

Pac sej so ti ze zgoraj povedali, da se obnasas kot da je tvoj primer standarden. V resnici je pa boljkone izjema. Jaz prakticno poznam osebno, ne preko facebooka skoraj 1000 ljudi, pa nihce nima tako idealno razporejenih povezav kot ti. Pac na dolocenih koncih Slovenija je to UTOPIJA.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

PS:
Pa kaj je z vami, carsharing deluje samo dokler samo ena oseba potrebuje avto v danem momentu, ko pa v istem trenutku potrebujeta _isti_ avto dve ali tri osebe, je carsharing en velik bullshit in smo spet v srednjem veku.

Pac ocitno vas daje fovsija v eni ali drugi obliki.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

UganiKdo ::

Lej vse nasteto so posledica zabestnih odlocitev. Pac komromisi, ki jih vsak sprejme. Niti pod razno pa niso to od boga dane zakonitosti, ki jih usoda naprti clovelu. Vecina mej se zacne in konca v glavi.

Nekateri smo si zivljenje pa oblikali na nacin da uzivamo privilegije narave, brez da bi se otroci morali vozit 13 in vec kilometrov so sole. Ce to sprejmes kot standard je to pac rvoja odlocitev. Pa tudi se ne stopimo se nas 2x na leto na poti v sluzbo ujame dez.

Solatko, ne o takih bokogletnih idejah. Bo koga se kap zadela. Mimogrede 7 voznikov (5 zaposlenih odraslih in 2 studenta) brez tezav funkcionira z 2 lastniskimi vozili (ne niso ista druzina), sam na tem forumu ocitno takih stvari ni za na glas govorit.

m0LN4r je izjavil:

PS:
Pa kaj je z vami, carsharing deluje samo dokler samo ena oseba potrebuje avto v danem momentu, ko pa v istem trenutku potrebujeta _isti_ avto dve ali tri osebe, je carsharing en velik bullshit in smo spet v srednjem veku.

Pac ocitno vas daje fovsija v eni ali drugi obliki.

Fousija? Ker? Nimamo fetisa na lastniska vozila? Al ker smo si sposobni zivljenge organizirat drugace kot ti?
Carsharing za tvoj nacin razmisljanja seveda ne more delovat. Smo pac razlicni in ne vem zakaj je treba zmerjat, nekaj kar ne razumes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::

Tvoja pravljica, pac nima veze z realnostjo. Ne moremo imeti vsi isto razdaljo do sluzbe, isto sluzbo, isti rojsni kraj, isto druzino, iste interese, iste hobije, isti teren, isti nacin zivljenja...... pa se lahko nastevam nekaj vrstic. Kaj je tu nejasnega?
Ti se lahko kvecjemu od rojstva naprej samo prilagajas in izboljsujes svoje izhodisce, ampak to sele ko odstrastes in se postavi na svoje noge, pa se to ni vsem dano, da lahko zivijo vsi po istem kopitu.

Ja nekdo se bo moral peljati 15km da ti spuca v pisarni WC skoljko, ker ti je verjetno ne bos vsako jutro cistil, da karkiram. Pa to je samo ena banalna stvar. Obstaja jih pa se neskoncno mnogo drugih primerov.

Al ker smo si sposobni zivljenge organizirat drugace kot ti?
Organiziras si ga lahko samo tolko, kolko ti ga je izhodiscna tocka in okolica dopuscala.
Polek ljubljane obstaja se veliko vasi in mest, ce bi pa vsi v pisarni sedeli in tipkali po tipkovnicah, na koncu ti vec nebi imel kaj jesti in s cim tipkati, ce gremo pogledati celotno sliko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

T-h-o-r ::

-valvoline- je izjavil:

Najbolj se splaca nakup 7-10 let starega od prvega lastnika z ne veliko km. Dobis ga lahko tudi za 1/10 cene novega, vozis nadaljnih 5-10+ let poj pa spet ponovis vajo.

Laž. Najbolj se splača nakup novega Megana, čist osnovni model bencinar, ki stane okol 13.000 € nov (1.6 bencinar, ročna klima, usb radio, 6 airbagov).
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

m0LN4r ::

Carsharing za tvoj nacin razmisljanja seveda ne more delovat. Smo pac razlicni in ne vem zakaj je treba zmerjat, nekaj kar ne razumes.
Kej si ti videl kakrno koli zmerjanje. Zal pac nimamo vsi istega izhodisca in razmer, kot receno. Kakor tudi ni v vsaki vasi vrtec, sola, zdravstveni dom itn. in ni za vse sluzba v isti lokaciji in kakor ni mozno vsem ziveti v isti ulici.

Ti pac hoces predstaviti to kot dejstvo, da lahko vsi zivimo v neki simulaciji kot v neki dobro odigrani strateski igri ala Anno. To je teoreticno mozno, ampak za to bi ze moral biti pogoj, da je zemlja ena ravna plosca, kjer so vse surovine tocno tam kjer se ti sprdne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

UganiKdo ::

m0LN4r je izjavil:

Tvoja pravljica, pac nima veze z realnostjo. Ne moremo imeti vsi isto razdaljo do sluzbe, isto sluzbo, isti rojsni kraj, isto druzino, iste interese, iste hobije, isti teren, isti nacin zivljenja...... pa se lahko nastevam nekaj vrstic. Kaj je tu nejasnega?
Ti se lahko kvecjemu od rojstva naprej samo prilagajas in izboljsujes svoje izhodisce, ampak to sele ko odstrastes in se postavi na svoje noge, pa se to ni vsem dano, da lahko zivijo vsi po istem kopitu.

Ja nekdo se bo moral peljati 15km da ti spuca v pisarni WC skoljko, ker ti je verjetno ne bos vsako jutro cistil, da karkiram. Pa to je samo ena banalna stvar. Obstaja jih pa se neskoncno mnogo drugih primerov.

Al ker smo si sposobni zivljenge organizirat drugace kot ti?
Organiziras si ga lahko samo tolko, kolko ti ga je izhodiscna tocka in okolica dopuscala.
Polek ljubljane obstaja se veliko vasi in mest, ce bi pa vsi v pisarni sedeli in tipkali po tipkovnicah, na koncu ti vec nebi imel kaj jesti in s cim tipkati, ce gremo pogledati celotno sliko.


In ker ti tega nimas je to bullshit in smo ti sedaj ostali, ki smo to bili sposobni zase in svoje vzpostavit, sedaj fous?

m0LN4r je izjavil:

Carsharing za tvoj nacin razmisljanja seveda ne more delovat. Smo pac razlicni in ne vem zakaj je treba zmerjat, nekaj kar ne razumes.
Kej si ti videl kakrno koli zmerjanje. Zal pac nimamo vsi istega izhodisca in razmer, kot receno. Kakor tudi ni v vsaki vasi vrtec, sola, zdravstveni dom itn. in ni za vse sluzba v isti lokaciji in kakor ni mozno vsem ziveti v isti ulici.

Ti pac hoces predstaviti to kot dejstvo, da lahko vsi zivimo v neki simulaciji kot v neki dobro odigrani strateski igri ala Anno. To je teoreticno mozno, ampak za to bi ze moral biti pogoj, da je zemlja ena ravna plosca, kjer so vse surovine tocno tam kjer se ti sprdne.

Potem je bil tvoj bullshit in obsojanje z fousijo v bistvu kompliment? Ko bi te clovek razumel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

T-h-o-r ::

m0LN4r je izjavil:

Carsharing za tvoj nacin razmisljanja seveda ne more delovat. Smo pac razlicni in ne vem zakaj je treba zmerjat, nekaj kar ne razumes.
Kej si ti videl kakrno koli zmerjanje. Zal pac nimamo vsi istega izhodisca in razmer, kot receno. Kakor tudi ni v vsaki vasi vrtec, sola, zdravstveni dom itn. in ni za vse sluzba v isti lokaciji in kakor ni mozno vsem ziveti v isti ulici.

Ti pac hoces predstaviti to kot dejstvo, da lahko vsi zivimo v neki simulaciji kot v neki dobro odigrani strateski igri ala Anno. To je teoreticno mozno, ampak za to bi ze moral biti pogoj, da je zemlja ena ravna plosca, kjer so vse surovine tocno tam kjer se ti sprdne.

Seveda lahko imamo. Kdor ima službo, ki ne vključuje dnevnega stika s strankami, pa se kljub temu vozi na neko točko, namesto da bi delal od doma, je sovražnik ljudstva. Te kapitaliste, ki svoje mezdne sužnje silijo v tovrstno fijakanje, bomo kaznovali.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

hojnikb ::

T-h-o-r je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Najbolj se splaca nakup 7-10 let starega od prvega lastnika z ne veliko km. Dobis ga lahko tudi za 1/10 cene novega, vozis nadaljnih 5-10+ let poj pa spet ponovis vajo.

Laž. Najbolj se splača nakup novega Megana, čist osnovni model bencinar, ki stane okol 13.000 € nov (1.6 bencinar, ročna klima, usb radio, 6 airbagov).

to 1.6 čudo še vedno prodajajo?
#brezpodpisa

T-h-o-r ::

hojnikb je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Najbolj se splaca nakup 7-10 let starega od prvega lastnika z ne veliko km. Dobis ga lahko tudi za 1/10 cene novega, vozis nadaljnih 5-10+ let poj pa spet ponovis vajo.

Laž. Najbolj se splača nakup novega Megana, čist osnovni model bencinar, ki stane okol 13.000 € nov (1.6 bencinar, ročna klima, usb radio, 6 airbagov).

to 1.6 čudo še vedno prodajajo?

da

also, radio je DAB
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

hojnikb ::

Nope, očitno ne več, ker ga je nadomestil 1.3Tce
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

T-h-o-r ::

2018 je še obstajal nov model z navadnim 1.6 motorčkom :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

hojnikb ::

dokler ni pršu euro6d-temp
#brezpodpisa

-valvoline- ::

T-h-o-r je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Najbolj se splaca nakup 7-10 let starega od prvega lastnika z ne veliko km. Dobis ga lahko tudi za 1/10 cene novega, vozis nadaljnih 5-10+ let poj pa spet ponovis vajo.

Laž. Najbolj se splača nakup novega Megana, čist osnovni model bencinar, ki stane okol 13.000 EUR nov (1.6 bencinar, ročna klima, usb radio, 6 airbagov).

Potem pa je definitivno najboljsi nakup dacia (sandero ali duster). Renojev drugorazredik. Duster na plin je najboljsi P/P nakup nouga pleha v zadnjih 30+ let, brez konkurence, Period. Skoda da se ne dobi vec nov duster z NA 1.6 115 konjev na lpg, zamenjal ga je tce.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

tce je cist ok motor, je vsaj nekaj navora za razliko od 1.6 (kar hoces z dusterjem)
#brezpodpisa

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

tce je cist ok motor, je vsaj nekaj navora za razliko od 1.6 (kar hoces z dusterjem)

Zakaj komplicirat ce je 1.6 NA preverjen partizan in manj zahteven za vzdrzevanje. Pac papca malo vec, zato je gor lpg pa sploh ne razmisljas o porabi. TCE predelani na lpg so kar zakomplicirani, lpg sistem je tekoci injection, med delovanjem na lpg se vbrizguje tudi bencin 10-30%,not for me, hvala lepa. Pa zraven se turbo, CR bencinske sobe ter pumpa... heh...
V primeru ponudbe na lpg, bi se vecina folka zagotovo raje odlocila za NA 1.6 kot pa tce, neumnost pac k lpg atmosferca ni v ponudbi.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Dusterji so kante, ki predstavljajo mučenje voznikov. Pri ženi v službi so jih nabavli nekaj, pa so se vsi raje s starimi Clioti vozil. To je primerljivo z ruskimi Moskvich-i
Delo krepa človeka

-valvoline- ::

solatko je izjavil:

Dusterji so kante, ki predstavljajo mučenje voznikov. Pri ženi v službi so jih nabavli nekaj, pa so se vsi raje s starimi Clioti vozil. To je primerljivo z ruskimi Moskvich-i

Haha, to me spominja na debate iz casov... skode so kante in podobno... danes pa bolj cenjene kot sam naziwagen.
:D

solatko ::

Še dvajset let bomo kaj drugega vozili, potem pa živel Duster.
Škode so ratale avto, ko je naziwagen prišel not s Felicio, Favorit je bila pa prava kanta in še tombola, ena dela, druga ne.
Delo krepa človeka

KAVINSKY ::

> Dusterja hvalijo uveljavljeni novinarji
> Dusterja hvalijo youtube opisovalci
> Dusterja hvalijo kupci in tisti, kateri so šli z njim na testno vožnjo

Solatko: pr moji Francki na delu so Dasterja kupli pa vsi raje peš hodijo okoli :))

Tem sodelavcem bi lahko kupil Lambota, pa bi se pritoževali kako ni prostora za prtljago :)) Dusterja se prvo kupi zaradi pogona in prostora. Pričakovati, da se boš vozil kot v osebnem avtu je nerealistično. Za tako ceno pri konkurenci dobiš kvečjemu crossoverja z sprednjim pogonom in malo boljšimi materiali v kabini. Ali je vredno žrtvovati 4x4, 200mm oddaljenosti od tal in prvo reducirano prestavo za mehke plastike in manj prostora? To naj vsak razčisti po svoje.

Utk ::

No no, duster je lahko dober za to kar je (če ima 4x4 itd.), če so pa nekim babam v pisarnah nabavili službene dusterje, so ga pa vsekali mimo. Enako kot družine, ki kupujejo to, pa tudi tuscone in podobne. Enostavno ne razumem... Sej niso vsi štromarji, da bi morali po metru snega prit v sred gozda.

UganiKdo ::

Pričakovati, da se boš vozil kot v osebnem avtu je nerealistično.


ja, to pa so totalno nerealna pričakovanja v temi o osebnih vozilih...

KAVINSKY ::

Da si ti smart ass v vsaki temi pa je kar realno pričakovanje.

UganiKdo ::

Skoraj tako kot neuporabne enovrsticnice od tebe.

hojnikb ::

-valvoline- je izjavil:

hojnikb je izjavil:

tce je cist ok motor, je vsaj nekaj navora za razliko od 1.6 (kar hoces z dusterjem)

Zakaj komplicirat ce je 1.6 NA preverjen partizan in manj zahteven za vzdrzevanje. Pac papca malo vec, zato je gor lpg pa sploh ne razmisljas o porabi. TCE predelani na lpg so kar zakomplicirani, lpg sistem je tekoci injection, med delovanjem na lpg se vbrizguje tudi bencin 10-30%,not for me, hvala lepa. Pa zraven se turbo, CR bencinske sobe ter pumpa... heh...
V primeru ponudbe na lpg, bi se vecina folka zagotovo raje odlocila za NA 1.6 kot pa tce, neumnost pac k lpg atmosferca ni v ponudbi.

ta motor ni vec dosegal emisijskih norm, zato je sel ven iz prodaje. Danes je prakticno nuja DI, ce hoces met emisijsko ustrezn bencinar.
#brezpodpisa
««
8 / 8
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10019600 (16454) zobnik
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45496445 (81432) Red_Mamba

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28958665 (51768) Mavrik
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10526530 (23603) GamerBoy

Več podobnih tem