vir: CNet
Kampanja pred ameriškimi novembrskimi predsedniškimi volitvami se je polno razplamtela in v njej imajo zaradi svojega visokega informacijskega potenciala zopet eno osrednjih vlog družbena omrežja, s čimer so se tudi sama znašla na tnalu malone vseh interesnih skupin, od samih strank do različnih aktivistov; vse skupaj pa so zaostrili še protesti po uboju Georgea Floyda. Medtem ko je Twitter zavzel nekaj odločnejšo držo in se naposled odločil moderirati (vsaj nekatere) objave Donalda Trumpa ter njegove kampanje, se skušajo pri Facebooku še vedno prikupiti vsem, kar posledično pomeni neodločnost, ki jezi tudi nekatere zaposlene. A Zuckerbergov tabor vendarle ne more stati križem rok. Tako je na začetku meseca že napovedal blokado oglasov svetovnih medijev pod državnim vplivom, sedaj pa so objavili, da bodo osebam v ZDA omogočili odstranitev prikaza vseh političnih oglasov.
Mark je za objavo zakupil kar prostor v časniku USA Today in se v njej osredotoča predvsem na Facebookov trud privleči čim več ljudi na volitve - tako upa, da bodo v registracijo prepričali dodatne štiri milijone oseb. Izklop političnih oglasov trenutno teče v omejeni testni različici, v firmi pa pričakujejo, da bodo funkcijo v nekaj tednih razširili na vse Američane. Mark omenja, da bo našla pot tudi v profile nekaterih tujih državljanov, katerih države "imajo glede tega zaostreno zakonodajo", toda podrobnosti o tem zaenkrat še niso znane. Ukrep je seveda povsem v stilu obstoječe Facebookove "nevtralne" politike, saj mu zaradi splošnega pristopa ni moč očitati pristranskosti in tudi ne dreza v problematiko moderiranja vsebin na družbenih omrežjih. Toda hkrati pomeni, da ne rešuje mnogih ključnih problemov, ki bi zahtevali ravno podrobno obravnavo posameznih objav. Po drugi plati pa je včeraj vendarle sledil tudi en odločnejši ukrep: omrežje je odstranilo objavo Trumpove predvolilne kampanje, ki je bila usmerjena proti protestnikom in je pri tem uporabila nacistični simbol.