» »

Menjava olja pri dizlu.

Menjava olja pri dizlu.

1 2
3
4

Meizu ::

Sem specificno napisal da to velja za vecino prebivalstva, ki avte servisirajo po moznosti na pooblascenih servisih.

starfotr ::

In zakaj bi dajal kruh pooblaščencem, ker so dragi?

Utk ::

Meizu je izjavil:

Sem specificno napisal da to velja za vecino prebivalstva, ki avte servisirajo po moznosti na pooblascenih servisih.

Povprečna starost avta je 10 let, povprečna garancija pa 3-4 leta. Že na nepooblaščenih servisih je olje pol cenejše, in na 15 kkm lahko zamenjaš res samo filter in olje, to ne bi smelo stat več kot 60 evrov za skoraj noben avto v rangu normale, za večino avtov bi pa tudi 40 evrov moralo bit dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

starfotr ::

Garancija vozila velja tudi, če voziš avto na nepooblaščene servise. Pogoj za garancijo so opravljeni redni servisi z računom. Pač voziti nekomu na fuš in imeti garancijo, to pa ne gre.

Invictus ::

jest10 je izjavil:


Tudi če filtra ne menjaš, si na veliko boljšem, kot s starim filtrom IN starim oljem. Filter ti pa menjajo na rednem servisu pri 30k

Filter stane 3-5 EUR. Se splača šparat?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

hojnikb ::

5€ so skor že 2 škatle čikov. Seveda se splača šparat!
#brezpodpisa

videc ::

Glede garancije... ni dovolj samo račun, ampak mora biti specificirano, kaj je bilo narejeno, kateri deli so bili zamenjani, ne škodi pa, če je napisano s kakšnimi so bili zamenjani.

Glede olja pri dizlih pa tako: Ford je imel (ali še ima) interval na 20kkm, Toyota na 15kkm.
Več se, vsaj jaz, ne bi hecal. Cena filtra in olja res ni tolikšna, da bi tvegal. Razen pri pooblaščenih serviserjih, kjer 1l olja zaračunajo tudi po 12€/L ali več.

m0LN4r ::

Sparate avte za naslednjega lastnika, po 300kkm to je, kot da nebi fukali svojih bab, ker se obrabi za naslednjega. Svasta.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

V Sloveniji nismo taki reveži, da bi bil to tak problem. V Nemčiji očitno je.

m0LN4r ::

videc je izjavil:

Glede garancije... ni dovolj samo račun, ampak mora biti specificirano, kaj je bilo narejeno, kateri deli so bili zamenjani, ne škodi pa, če je napisano s kakšnimi so bili zamenjani.

Glede olja pri dizlih pa tako: Ford je imel (ali še ima) interval na 20kkm, Toyota na 15kkm.
Več se, vsaj jaz, ne bi hecal. Cena filtra in olja res ni tolikšna, da bi tvegal. Razen pri pooblaščenih serviserjih, kjer 1l olja zaračunajo tudi po 12€/L ali več.
Dejstvo je, da ce bos menjal olje na 30k, bos avto prej prodal preden bo karkoli v povezavi stem narobe.
Posamezni primeri so pac posamezni primeri, ce crkne en izmed 100.000 avtov na cesti, je to vzrok se marsikaj drugega ne pa olje.
To da pa majo nekateri proizvajalci se vedno servise na 15k ali 20, ne verjamem, razen ce so si pac zracunali statisticno, da se za njih to splaca, da hodijo ljudje knjim pogosteje menjavat.

Tezko vam je slediti debati ane, vsak samo svoje posamezne primere isce, resnica pa je da velika vecina folka se s tem ne obremenjuje in prakticno skoraj nikoli ne vidis, da crkne dandanes kak avto.

Niti tisti uvozeni iz njemacke z 500kkm, pa tam se noben ne preserava z 15kkm servisi na njih. Mogoce celo 60kkm jim privoscijo.

Niso vec to 30 let stare Toyote 4AEG s katerimi se dirka na 10.000 obrati xD
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Ugani od katerga avta je to:
Service Intervals
Timing Belt 210000 km
Air Filter 60000 km
Air Filter 4 years
Brake Fluid 3 years
Oil Change & Engine Filter 15000 km
Oil Change & Engine Filter 1 years
Interior Filter 60000 km
Interior Filter 2 years

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

V Sloveniji nismo taki reveži, da bi bil to tak problem. V Nemčiji očitno je.
Nima veze, tudi v sloveniji vecina folka menjava po tovarniskem intervali in to ti je za regionalkarje in avtocestarje med 25-35kkm. Taka je realnost.

Vase zgodbice so pa zgodbice za filanje zepov popoldancem in servisom po nepotrebnem. No sej oni so veseli, ce prides 2x pogosteje, kot planirano.

PS: Spet izvzeto domace garaziranje, to je manj kot en promil populacije, ki to se sploh dela.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Nima veze, tudi v sloveniji vecina folka menjava po tovarniskem intervali in to ti je za regionalkarje in avtocestarje med 25-35kkm. Taka je realnost.

Ne, ni. Kar velik del, če ne večina, ima predpisano 15 kkm. In tisti, ki imajo več, niso izumili nič čudežnega in uporabljajo ista olja.

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Ugani od katerga avta je to:
Service Intervals
Timing Belt 210000 km
Air Filter 60000 km
Air Filter 4 years
Brake Fluid 3 years
Oil Change & Engine Filter 15000 km
Oil Change & Engine Filter 1 years
Interior Filter 60000 km
Interior Filter 2 years
To je potem nekaj starejsega od 6-7 let, glede na to da se to dela dandanes samo se pri kaksnem 1.2 mlincku.
Sicer pa ti ves, da v Juzni Afriki servisni interval ne bodo isti, kot na Nizozemskem ali Svedskem ali pa UK ?

Utk je izjavil:

Nima veze, tudi v sloveniji vecina folka menjava po tovarniskem intervali in to ti je za regionalkarje in avtocestarje med 25-35kkm. Taka je realnost.

Ne, ni. Kar velik del, če ne večina, ima predpisano 15 kkm. In tisti, ki imajo več, niso izumili nič čudežnega in uporabljajo ista olja.
Ja verjetno renoji, pa kaksni azijci sigurno velik del in manjsi mlincki iz prejsnjega desetletja.
So se tu drgui faktorji, ne samo olje.
Na avtu, ki ne vidi vec kot 2500 obratov in se vozi A-B lagane relacije, zaradi mene lahko menjas na 100k pa mu ne bo nic falilo. Pri 500k ga pa bo nekdo vozil doli v Albaniji bp naprej.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Zvezdica27 ::

saj ti piše 15k ali eno leto.

Lej, menjaj vsako leto ne glede na km. Tudi če jih delaš 40k ne bo nič narobe (toliko delam jaz, interval je 30k). Je tudi razlika kakih 40k je to. Če je to AC je to nekaj drugega kot skidanje v vsakem ovinku...

jaz se tu ne bom več oglašal.

zz

Utk ::

To je potem nekaj starejsega od 6-7 let, glede na to da se to dela dandanes samo se pri kaksnem 1.2 mlincku.
Sicer pa ti ves, da v Juzni Afriki servisni interval ne bodo isti, kot na Nizozemskem ali Svedskem ali pa UK ?

To je polo 1.6 tdi letnik 2020.

Buggy ::

O sveta pomagavka! Tale tema se vsake pol leta obnovi in vedno isti pomatnjakovici.

-15/30K ali eno leto ne pomeni eno ali drugo, ampak kateri pogoj je prej izpolnjen.
-starejsi avti imajo s kvaliteto in frekvecno menjave olja manj problemov, saj so pretocni kanali velikost karterja bili delani z dost vecjimi tolerancami, praviloma tudi ni bilo tako sofisticiranih turbin.
-primerjati atmosferskega cliota ali golfa z neko navito sodobno turbo masino je debilizem.
-pri menjavi olja je obvezno potrebno menjati tudi filter, se vec, potrebno menjati s kvalitetnim fitrom, saj se papirnat velikokrat s casom deformira in otezi pretok olja.
-kdor spara pri tako neznatnem strosku, kot je menjava olja je slab gospodar, ce ga ne zna menjati sam pa novodobni dec ;)
-olje ki se ga v avto vliva mora zadostiti se kaksni drugi specifikaciji in ne samo predpisani viskoznosti
-olje se bolj degradira, ce delas kratke voznje kot dolge in s tem vec kilometrov

Za turbinske motorje (se posebeje ce so tunani) je kvalitetno olje zelo pomembno, saj ustrezno poskrbi za mazanje pri jutranjih zimskih temperaturah kot pri vrocem preganjanju poleti. Sam uoprabljam Mobil 1 0W40 na motorju ki ima predpisan 5W30 olje. Presega ACEA stnadard za moj motor, menjam na 15K...predpisano 30K

Vsak pa naj seveda dela po svoje kot mu pase, sam ne pol cmerat po forumih kako imate tezave s turbinam, ojnicnimi lezaji, semeringi ali celo ribanjem motorja.

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

To je potem nekaj starejsega od 6-7 let, glede na to da se to dela dandanes samo se pri kaksnem 1.2 mlincku.
Sicer pa ti ves, da v Juzni Afriki servisni interval ne bodo isti, kot na Nizozemskem ali Svedskem ali pa UK ?

To je polo 1.6 tdi letnik 2020.

Potem se pa tejle tvoji podatki z mojimi ne ujemajo. Druga regija.

Buggy je izjavil:

O sveta pomagavka! Tale tema se vsake pol leta obnovi in vedno isti pomatnjakovici.

-15/30K ali eno leto ne pomeni eno ali drugo, ampak kateri pogoj je prej izpolnjen.
-starejsi avti imajo s kvaliteto in frekvecno menjave olja manj problemov, saj so pretocni kanali velikost karterja bili delani z dost vecjimi tolerancami, praviloma tudi ni bilo tako sofisticiranih turbin.
-primerjati atmosferskega cliota ali golfa z neko navito sodobno turbo masino je debilizem.
-pri menjavi olja je obvezno potrebno menjati tudi filter, se vec, potrebno menjati s kvalitetnim fitrom, saj se papirnat velikokrat s casom deformira in otezi pretok olja.
-kdor spara pri tako neznatnem strosku, kot je menjava olja je slab gospodar, ce ga ne zna menjati sam pa novodobni dec ;)
-olje ki se ga v avto vliva mora zadostiti se kaksni drugi specifikaciji in ne samo predpisani viskoznosti
-olje se bolj degradira, ce delas kratke voznje kot dolge in s tem vec kilometrov

Za turbinske motorje (se posebeje ce so tunani) je kvalitetno olje zelo pomembno, saj ustrezno poskrbi za mazanje pri jutranjih zimskih temperaturah kot pri vrocem preganjanju poleti. Sam uoprabljam Mobil 1 0W40 na motorju ki ima predpisan 5W30 olje. Presega ACEA stnadard za moj motor, menjam na 15K...predpisano 30K

Vsak pa naj seveda dela po svoje kot mu pase, sam ne pol cmerat po forumih kako imate tezave s turbinam, ojnicnimi lezaji, semeringi ali celo ribanjem motorja.

Zato pa sem prej napisal, kdo si upa vozit pozimi isto olje, kot poleti. oh no :)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Potem se pa tejle tvoji podatki z mojimi ne ujemajo. Druga regija.

Ja ja, sej se bo spet tist oglasil, ki je tu napisal, da je imel pri VW tudi 30 kkm interval, ker je vzel podaljšano garancijo pa 15 kkm. Le zakaj.

stara mama ::

Dost je bilo takih primerov, da je isti avto imel različne intervale, glede na garancijo seveda.

m0LN4r ::

Seveda ti z veseljem menjajo na 15k, ce si dodatno placal. Moras pa povedati, da bi rad imel dinamicni interval in je ponavadi v drobnem tisku napisano, da max 5 menjav v 5 letih.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Seveda ti z veseljem menjajo na 15k, ce si dodatno placal.

Ne, ne razumeš. Če hočeš garancijo 3 leta, menjaj na 30 kkm, če hočeš garancijo 5 let, menjaj na 15. Je to pretežko za razumet? Plačaš v vsakem primeru ti.

m0LN4r ::

Če hočeš garancijo 3 leta, menjaj na 30 kkm, če hočeš garancijo 5 let, menjaj na 15.
Kaj je pa to za ene gostilniske?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

stara mama ::

m0LN4r je izjavil:

Če hočeš garancijo 3 leta, menjaj na 30 kkm, če hočeš garancijo 5 let, menjaj na 15.
Kaj je pa to za ene gostilniske?

Niso nobene gostilniške, povprašaj mal če poznaš koga, ki dela na pooblaščencu!

m0LN4r ::

V Nemciji imas na i30N interval 10kkm, ker na Autobahn se lahko vozis 200+
V Avstriji imas na i30N interval 15kkm.
Obicn i30 ima v Nemciji 30kkm oz. 2 leti.

Tovarnisko garancijo imajo vsi isto.

Tle se ocistno vsi z 300KM dizli po Nordschleife naganjate. Ja pol pa bo treba menjat po vsaki dirki.

stara mama je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Če hočeš garancijo 3 leta, menjaj na 30 kkm, če hočeš garancijo 5 let, menjaj na 15.
Kaj je pa to za ene gostilniske?

Niso nobene gostilniške, povprašaj mal če poznaš koga, ki dela na pooblaščencu!

Poznam, mi je na starem avtu lepo postemplal knjigo za 7 let nazaj na terasi doma.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

stara mama ::

m0LN4r je izjavil:


Poznam, mi je na starem avtu lepo postemplal knjigo za 7 let nazaj na terasi doma.

Pa se ti delaš butastega, al se samo sprenevedaš, ker nočeš priznat svojo zmoto?
Ko boš kupu nov avto, 0km na števcu pa boš plačal garancijo 7 let, ti bojo rekli... se vidimo čez 15kkm.
Če pa je ne boš doplačal, pa ti rečejo: Se vidimo čez 30k!

Boš uspel razumet??

m0LN4r ::

Lej to pac ni res, ker imam eno in drugo in na obeh avtih lepo BC kaze naslednji servis cez 26kkm in nic prej. Prvega mi je javil BC sele cez 29kkm. Na 15kkm sem menjal samo na GTIju, ker sem vmes bil znjim malo dirkat, ko sem rekel da bi menjal na 15k so me samo cudno gledali.

Hjao ej, zdaj smo prisli ze do tega, da ni odvisno od tipa avta in relacije, ampak garancije. Jesus. Pa kje vi to kupujete avte, da vam razpadajo?

Sonderwartungsplan für erschwerte Einsatzbedingungen zur Anwendung:
• Häufiger Kurzstreckenbetrieb: weniger als 8 km bei normalen Temperaturen bzw. weniger als 16 km bei niedrigen Temperaturen
• Lange Leerlaufphasen oder niedrige Fahrgeschwindigkeit über lange Strecken
• Fahren auf unwegsamen, staubigen, schlammigen, unbefestigten oder mit Sand oder Salz gestreuten Straßen
• Einsatz in Gebieten mit hoher Salzkonzentration oder sehr niedrigen Temperaturen
• Fahren in Gebieten mit hoher Verkehrsdichte
• Häufiges Befahren von Steigungen, Gefällen und Gebirgspässen
• Ziehen von Anhängern oder Wohnwagen oder Verwendung von Dachgepäckträgern
• Einsatz als Streifenwagen, Taxi, Firmenfahrzeug oder Abschleppwagen
• Fahrgeschwindigkeiten von mehr als 170 km/h
• Häufiger Stop-and-Go-Betrieb

Tole se nekako verjamem, vase zgodbice pa so se vedno samo zgodbice.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Pri DI bencinarjih olje na 30 kkm menja samo bedak, to je dejstvo, čeprav imajo hyundaiji tudi v Sloveniji predpisano 30 kkm. To se bo kmalu spremenilo, brez skrbi. Cukanja se pojavlja že pri 20 kkm, daljši servisni intervali bojo pa naredili še večjo škodo.
Pri večjih dizlih bi lahko bilo drugače, tovornjaki tudi ne menjajo na 15, niti 30, ampak naviti 1,6 dizlčki s 4 litri olja niso tovornjaki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

čeprav imajo hyundaiji tudi v Sloveniji predpisano 30 kkm.

A res ima i30N 30kkm interval v Sloveniji?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

čeprav imajo hyundaiji tudi v Sloveniji predpisano 30 kkm.

A res ima i30N 30kkm interval v Sloveniji?

Ne vem za N, "navadni" imajo 30.

m0LN4r ::

Ja no. Sej to je glih point, za obicn avto in obicno voznjo manj kot 30k ne rabis.
Drugo je avto, ki se vsak dan tera na npr. dostavi ali pa preko 7k rpm in hodi po track dayu 1x letno.

Sicer pa tudi dostavni clioti 12+ let se kr laufajo, pa se sploh ne spomnim, kdaj je bilo olje menjano. Verjetno na vsako prestopno leto.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jest10 ::

Invictus je izjavil:

jest10 je izjavil:


Tudi če filtra ne menjaš, si na veliko boljšem, kot s starim filtrom IN starim oljem. Filter ti pa menjajo na rednem servisu pri 30k

Filter stane 3-5 EUR. Se splača šparat?

Vprašaj tistega, ki je želel zaposliti mati Terezijo za menjavo.

spelardota ::

starfotr je izjavil:

Kaj ste nekateri smešni.

Menjate na 30 kkm. In pravite vse je normalno, avto dela.

No pa poglejmo malo drugače.

Imaš normalnega človeka, s 70 kg, vsak dan se giba, navadno se prehranjuje zdravo, sem ter tja nezdravo, kot vsak. Nič mu ni, živi!

Imaš človeka s 120 kg, nič se ne giba, žre samo slabo hrano. Nič mu ni, živi!

Če želiš dolgoročno avtu dobro, je treba opustit slabe navade in prakse. Če vas opalijo več 10 ali več 100 eur za menjavo olja in filtra, ste si sami krivi. Potem se pa zdi fino, ker imate avto, pri katerem 'prihraniš' ker ni treba tako na gosto peljat avta na servis.

Če bi vozili k normalnim serviserjem, ne zlatarjem, bi si lahko privoščili redne menjave na 15 kkm. Ker pa vem, da imate lizing za avto, pa kredo za flet, se pa seveda gleda na vsak eur. In potem vam prav pride tak izgovor, zakaj ne servisirat. Itak boste čez nekaj časa kupili drug avto na lizing, za obstoječega vas boli k, ker gre itak naprej.

Če je v petih letih preživel 6 ali 7 takih menjav....

Utk ::

To se zgodi, ko se upošteva tovarniško predpisane menjave olja:
https://www.avtomobilizem.com/forum/vie...

SoncnaStreha ::

Nazadnje sem peljal olje menjat kar na AMZS, pa da mi naredijo še tehnični pregled.
Računali so pol ure dela, kar je bilo cca 25€, s tem nimam problema, ker pač morajo zaposlenega tam plačat in sam nimam doma kanala ali dvigala za avto. Glede tega nimam pripomb.

Za samo olje pa so mi nabili 5x višjo ceno kot je če bi ga kupil na mimovrste. Nateguntske prakse.

Blinder ::

Utk je izjavil:

To se zgodi, ko se upošteva tovarniško predpisane menjave olja:
https://www.avtomobilizem.com/forum/vie...


idiotska izjava. Kaj pa ti sploh veš, zaradi česa ta avto pije olje?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::

Redno servisiran 2015 letnik z ne veliko km...je čisto vseeno zakaj pije olje, v vsakem primeru je kriv proizvajalec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ZveeZ ::

Utk je izjavil:

Redno servisiran 2015 letnik z ne veliko km...je čisto vseeno zakaj pije olje.

Vseeno pa si prisel do zakljucka, da je kriv tovarnisko predviden interval menjave olja.

Utk ::

Tako je. Ker je pri bmwju ta debelo pretiran.

ZveeZ ::

Utk je izjavil:

Tako je. Ker je pri bmwju ta debelo pretiran.

Zanimivo. Na podlagi cesa, tako mnenje?

Utk ::

Na podlagi tega, da praktično vsi drugi, tudi bolj renomirani proizvajalci kar se tiče zanesljivosti, zahtevajo menjavo na 15,000 km, bmw pa zna to "dinamično" raztegnit tudi na 35, 40,000, pa še več km.
Zakaj, te zanima? Zato, ker imajo ponavadi prvih nekaj let vključen strošek servisa v ceno, in tu ne profitiraš "ti", ampak oni. Kaj bo po garanciji...who gives a fuck.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

black ice ::

Kateri model ima 40k interval? Vecinoma sem zasledil 2 leti/30kkm.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: black ice ()

feryz ::

Itak da je tema o menjavi olja pri dizlih, primer da za bencinarja. Kako pak.
Bencinarji imajo ponavadi krajši interval od dizlov.

Ampak ja, to se zgodi, ko se upošteva tovarniški interval.
Točno to je krivo pri enem avtu.
Ostalih par 100 tisoč avtov, pa ne kuri olja in normalno laufa.
Zveni logično, mar ne?

ZveeZ ::

Sem preletel podatke in za bencinca sem nasel vecinoma 1yr/15-20kkm.

Ne vem kako imajo doloceno pri German's Finest™ ampak socialni francozi predvidevajo pol krajse intervale v primeru ce vozilo prekomerno obremenjujes (vleka prikolice, dostava, dirkanje).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

Utk ::

Ostalih par 100 tisoč avtov, pa ne kuri olja in normalno laufa.

Kurijo kurijo, ampak tudi ta primer, liter olja na 1500 km, je še zmeraj znotraj toleranc, tako da uradno NE kuri olja niti ta.

Sem preletel podatke in za bencinca sem nasel vecinoma 1yr/15-20kkm.


Kateri model ima 40k interval? Vecinoma sem zasledil 2 leti/30kkm.


Zmente se. BMWji imajo, vsaj takrat so imeli, dinamični interval, ki je sam računal kdaj je treba menjat. Dizle je znal raztegnit do 50,000 km, bencinarje do 30.

Invictus ::

Olje menjaš 1x na leto. Oz na 15-20k km.

Najcenejša storitev, da avto ne crkne...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Valvoline ::

Max 10.000km. Vse ostalo je larifari.

ZveeZ ::

Tam med 3 in 4kkm je optimalno, da ne bo pil olja.
Ce ne je sranje, da mores vsakih 5kkm dolit 1l.

stara mama ::

15k je preverjen interval že vsaj zadnjih 20, če ne 30 let.
Ne vem, zakaj se je tako težko držat preverjenih zadev, ker je tista kantica olja in zvitek papirja tako drag?

Invictus ::

Pozabljaš na filter olja, ki je celih 5 EUR...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kaj še preventivno menjat na malem servisu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
647411 (2630) Blinder
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28847495 (19543) blackbfm
»

Motorno olje za avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9613343 (10973) jest10
»

Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6910245 (8827) bbbbbb2015
»

Menjava olja Kia Ceed (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6612982 (11414) fikus_

Več podobnih tem