Prijavi se z GoogleID

» »

Prilivanje motornega olja ali menjava?

Prilivanje motornega olja ali menjava?

strani: « 1 2

Rusty77 ::

Zdravo!

Danes sem prižgal avto in sem videl da imam nizek nivo motornega olja in ker sem velik nepoznavalec karkoli se tiče avtomobilov (moj prvi avto, izpit imam eno leto) me zanima ali je dosti če le prilijem motorno olje ki ustreza mojemu avtomobilu ali bi bilo bolje na menjavo celotnega olja?

Polozweii ::

Zamenjaj vse, razen če misliš v roku dveh let avto zapeljat na odpad.

šernk ::

menjava motornega olja je priporočena na dve leti ali 15-20k km (ne se mi obešat na dve leti, ker na leto dni je absurd proizvajalcev oz bolj naših serviserjev, da služijo....).

opcija 1: če veš kakšno olje je notri in nisi še presegel zgoraj napisanih pogojev ga dolij.(različnih znamk olja tudi če ima isto specifikacijo ni priporočljivo mešati med seboj)
opcija 2: če je karkoli drugega kot opcija 1, ga zamenjaj komplet s filtrom olja.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: šernk ()

Polozweii ::

šernk je izjavil:

menjava motornega olja je priporočena na dve leti ali 15-20k km (ne se mi obešat na dve leti, ker na leto dni je absurd proizvajalcev oz bolj naših serviserjev, da služijo....).

opcija 1: če veš kakšno olje je notri in nisi še presegel zgoraj napisanih pogojev ga dolij.(različnih znamk olja tudi če ima isto specifikacijo ni priporočljivo mešati med seboj)
opcija 2: če je karkoli drugega kot opcija 1, ga zamenjaj komplet s filtrom olja.


Nikjer nisem pisal o priporočeni dobi ampak o pomisleku kako nekdo skrbi za avtomobil.

V vsakem primeru bo moral vse odlit in nalit čistega, ko bo naslednjič menjal.

starfotr ::

Menjaj olje, vzemi drugega proizvajalca. Potem pa boš videl, če bo še pil olje.

In ja, dolivaj, nimaš kaj drugega.

Ales ::

šernk je izjavil:

menjava motornega olja je priporočena na dve leti ali 15-20k km (ne se mi obešat na dve leti, ker na leto dni je absurd proizvajalcev oz bolj naših serviserjev, da služijo....).

opcija 1: če veš kakšno olje je notri in nisi še presegel zgoraj napisanih pogojev ga dolij.(različnih znamk olja tudi če ima isto specifikacijo ni priporočljivo mešati med seboj)
opcija 2: če je karkoli drugega kot opcija 1, ga zamenjaj komplet s filtrom olja.

Intervali menjave olja so predpisani za vsak avto posebej. Dosti modernih vozil ima podobne intervale, ampak tako posploševat pa tudi ne gre. Nimamo pojma, kaj OP sploh vozi.

OP, kaj voziš to za eno makino, kdaj je bil nazadnje servis delan, morda veš, katero olje imaš not? Veš, koliko ti ga pije?
http://www.modronebo.net
Domene, gostovanje, strežniki, design

Polozweii ::

starfotr je izjavil:

Menjaj olje, vzemi drugega proizvajalca. Potem pa boš videl, če bo še pil olje.

In ja, dolivaj, nimaš kaj drugega.


Če ustreza gradacija nima avto kaj pit olja. Če je židkost pri obratovalni temperaturi enaka, tudi do razlike v lekaži skozi špranje bata in cilindra ne bi smelo prihajati.

Židkost olja se po SAE J300 testira na dveh temperaturah.

40°C
In
100°C

Na podlagi tega se določi tudi gradacija.

To sta najpogostejši obratovalni temperaturi olja preko palca. 40 je običajno v navadnih ležajih pri sobni temperaturi, 100 pa v motorju (dejansko manj).

Zgodovina sprememb…

Scorpy84 ::

Dolij če manjka, da ne bo kakšne nadaljne škode. Če ne veš kdaj je olje bilo menjano, pa naredi to čimprej. Sam samo gledam sintetična olja, me niti ne zanima ostalo, kot npr. priporoča proizvajalec, ker ponavadi ti utaknejo pol sintetiko in kup kemije. Tudi če je kak manj znan ali noname proizvajalec, glej samo, da je sintetično olje. Proizvajalci, ki nimajo velikane za seboj, znajo imeti celo boljša olja.

Polozweii ::

Scorpy84 je izjavil:

Dolij če manjka, da ne bo kakšne nadaljne škode. Če ne veš kdaj je olje bilo menjano, pa naredi to čimprej. Sam samo gledam sintetična olja, me niti ne zanima ostalo, kot npr. priporoča proizvajalec, ker ponavadi ti utaknejo pol sintetiko in kup kemije. Tudi če je kak manj znan ali noname proizvajalec, glej samo, da je sintetično olje. Proizvajalci, ki nimajo velikane za seboj, znajo imeti celo boljša olja.


Tega nihče ne meša sam. To imaš tistih par velikih rafinerij in petrokemičnih tovarn, ki potem po naročilu zmešajo aditive in bazno olje.

Ni sploh omembne vredne razlike, če je specifikacija in gradacija ista. Mogoče kdo kakšne ekstra detrgente doda ipd. ampak olje ni zaradi tega nič bolj kakovostno.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: ALT ()

737 ::

Kdor hoče avto voziti dolgo, menja olje vsako leto, ne glede na kilometre. Motor mora piti olje, vsaj malo, tako je narejen. Če ga ne porablja, je to znak, da se v olju nabira gorivo, kar je znak za vsaj rahel alarm.

starfotr ::

Včasih so olje menjali na npr. 5000 km. Danes ga na 15 000 ali eno leto. Nekateri proizvajalci celo na 30 000, vendar tega ne priporočam. Menjava olja in seveda filtra je poceni, ne vem, zakaj bi na tem področju nekaj gledal na denar, ker gre za drobiž v primerjavi z vsemi stroški avta.

Za manj kot 50 eur prideš skozi z delom in materialom. Seveda, če ne voziš avta k zlatarjem, ki prodajajo bučke o njihovem olju.

Polozweii ::

starfotr je izjavil:

Včasih so olje menjali na npr. 5000 km. Danes ga na 15 000 ali eno leto. Nekateri proizvajalci celo na 30 000, vendar tega ne priporočam. Menjava olja in seveda filtra je poceni, ne vem, zakaj bi na tem področju nekaj gledal na denar, ker gre za drobiž v primerjavi z vsemi stroški avta.

Za manj kot 50 eur prideš skozi z delom in materialom. Seveda, če ne voziš avta k zlatarjem, ki prodajajo bučke o njihovem olju.


Mi smo na avtomobilu menjali olje po predpisu 30.000 km. Brez izjeme vseh 360.000km. Zaradi tega ni bilo nobenih problemov. Avtomobil se še danes normalno vozi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: dragana ()

Rusty77 ::

Ales je izjavil:

šernk je izjavil:

menjava motornega olja je priporočena na dve leti ali 15-20k km (ne se mi obešat na dve leti, ker na leto dni je absurd proizvajalcev oz bolj naših serviserjev, da služijo....).

opcija 1: če veš kakšno olje je notri in nisi še presegel zgoraj napisanih pogojev ga dolij.(različnih znamk olja tudi če ima isto specifikacijo ni priporočljivo mešati med seboj)
opcija 2: če je karkoli drugega kot opcija 1, ga zamenjaj komplet s filtrom olja.

Intervali menjave olja so predpisani za vsak avto posebej. Dosti modernih vozil ima podobne intervale, ampak tako posploševat pa tudi ne gre. Nimamo pojma, kaj OP sploh vozi.

OP, kaj voziš to za eno makino, kdaj je bil nazadnje servis delan, morda veš, katero olje imaš not? Veš, koliko ti ga pije?


Furam staro makino aka Peugeot 206 SW, to sem pač dobil za ta dnar ki ga mam, se pa vozim. Servis je bil nazadnje pred dvemi leti tako da bo zdaj zgleda že čas. Pojma nimam koliko mi ga pije. Kakšne so pa kaj cene za menjavo olja ter filtra pri nepooblascenem servisu?

AndrejS ::

@starfotr

Za manj kot 50 eur prideš skozi z delom in materialom.

Če mi samo material nabaviš za 50 € takoj pridem k tebi. Potrebujem 4,5L olja + oljni filter !

kixs ::

5L olja pride cca 20€ + oljni filter cca 5€ + delo in res nima bit kaj vec kot 50€.
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

gddr85 ::

torej bolje čimprej menjat, ampak seveda čim ceneje, magar 10e za 5l :))

blackbfm ::

kixs je izjavil:

5L olja pride cca 20€ + oljni filter cca 5€ + delo in res nima bit kaj vec kot 50€.


Mogoce želi "uradno" olje od servisa (ki ga slednji tanka iz najcenejšega fejk noname sodcka) .. Za 20 euro / liter.

starfotr ::

AndrejS je izjavil:

@starfotr

Za manj kot 50 eur prideš skozi z delom in materialom.

Če mi samo material nabaviš za 50 € takoj pridem k tebi. Potrebujem 4,5L olja + oljni filter !


Ni treba k meni. Lahko se pa zapelješ do katerega koli neuradnega servisa.

Polno sintetično olje dobiš za nekaj eur na liter, ni ti treba uporabiti mineralnega.

Saj lahko delaš 30 000 km intervale menjave olja. Ni problema, olja danes to omogočajo. Vendar jaz bi raje menjal na 15 000.Ker že po 15 000 je olje precej črno, kaj šele po 30 000.

Polozweii ::

Brava olja ni noben pokazatelj za uporabnost olja.

AndrejS ::

@starfotr - kje dobim tako poceni olje - res me zanima ?

Potrebujem 0w-30

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejS ()

Đekson Đek ::

https://www.mimovrste.com/motorna-olja/...

ter še filter in podložka pa si na 50eu , dobrih 10eu prideš še celoten servis

https://www.kuponko.si/lokalna-ponudba/...

Če vzameš olje,ki ga uporablja 90% ljudi, 10w40 ali 5w40 pride komplet servis z vsemi filtri ter menjavo 50eu

jest10 ::

Polozweii je izjavil:



Mi smo na avtomobilu menjali olje po predpisu 30.000 km.

Nihče nima predpisa 30000km.
To je variabilni interval, ki se ga prilagaja glede na način vožnje. Menjavo na 30000km se doseže le v idealnih pogojih uporabe motorja. Pri večini uporabnikov je olje zrelo za menjavo nekje med 15000 in 25000km

Brez izjeme vseh 360.000km. Zaradi tega ni bilo nobenih problemov. Avtomobil se še danes normalno vozi.

Saj tudi kakšen kadilec preživi 100let. V povprečju pa so pod zemljo prej kot nekadilci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

starfotr ::

Polozweii je izjavil:

Brava olja ni noben pokazatelj za uporabnost olja.


Tebi je lahko, ker imaš doma akreditiran laboratorij za testiranje in preizkušanje naftnih derivatov in stranskih proizvodov. Mi navadni smrtniki pa pogledamo na števec kilometrov v avtu in/ali v servisno knjigo in na podlagi vizualne ocene olja ocenimo, da črno olje ni ravno dobro.

Če imaš avto na plin, olje ne bo črno oziroma tako zelo črno.

Tilen ::

Polozweii je izjavil:

starfotr je izjavil:

Včasih so olje menjali na npr. 5000 km. Danes ga na 15 000 ali eno leto. Nekateri proizvajalci celo na 30 000, vendar tega ne priporočam. Menjava olja in seveda filtra je poceni, ne vem, zakaj bi na tem področju nekaj gledal na denar, ker gre za drobiž v primerjavi z vsemi stroški avta.

Za manj kot 50 eur prideš skozi z delom in materialom. Seveda, če ne voziš avta k zlatarjem, ki prodajajo bučke o njihovem olju.


Mi smo na avtomobilu menjali olje po predpisu 30.000 km. Brez izjeme vseh 360.000km. Zaradi tega ni bilo nobenih problemov. Avtomobil se še danes normalno vozi.


Za kakšen časovni interval pa gre? 30.000 na koliko časa?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

IL_DIAVOLO ::

Rusty77 je izjavil:

Zdravo!

Danes sem prižgal avto in sem videl da imam nizek nivo motornega olja in ker sem velik nepoznavalec karkoli se tiče avtomobilov (moj prvi avto, izpit imam eno leto) me zanima ali je dosti če le prilijem motorno olje ki ustreza mojemu avtomobilu ali bi bilo bolje na menjavo celotnega olja?


Dolij do srednje vrednosti(bognedaj cez max). Ob naslednjem opozorilu pa le naredi mali servis.

V kolikor se nisi dolival olja. Postavis avto v ravnino, nato pa postopoma dolivas olje, ko je motor hladen. Vmes preverjas z merilno palico nivo olja.

Zgodovina sprememb…

Polozweii ::

Tilen je izjavil:

Polozweii je izjavil:

starfotr je izjavil:

Včasih so olje menjali na npr. 5000 km. Danes ga na 15 000 ali eno leto. Nekateri proizvajalci celo na 30 000, vendar tega ne priporočam. Menjava olja in seveda filtra je poceni, ne vem, zakaj bi na tem področju nekaj gledal na denar, ker gre za drobiž v primerjavi z vsemi stroški avta.

Za manj kot 50 eur prideš skozi z delom in materialom. Seveda, če ne voziš avta k zlatarjem, ki prodajajo bučke o njihovem olju.


Mi smo na avtomobilu menjali olje po predpisu 30.000 km. Brez izjeme vseh 360.000km. Zaradi tega ni bilo nobenih problemov. Avtomobil se še danes normalno vozi.


Za kakšen časovni interval pa gre? 30.000 na koliko časa?


Cca 1 leto.

starfotr je izjavil:

Polozweii je izjavil:

Brava olja ni noben pokazatelj za uporabnost olja.


Tebi je lahko, ker imaš doma akreditiran laboratorij za testiranje in preizkušanje naftnih derivatov in stranskih proizvodov. Mi navadni smrtniki pa pogledamo na števec kilometrov v avtu in/ali v servisno knjigo in na podlagi vizualne ocene olja ocenimo, da črno olje ni ravno dobro.

Če imaš avto na plin, olje ne bo črno oziroma tako zelo črno.


Imel sem privilegij slušati predmete javnega študija, kot so Hidravlika ipd. Tam smo tudi opravili tudi standardne meritve in iz poročil, ki smo jih napisali smo lahko sklenili, da v filtriranem sistemu barva olja res nima veze.

jest10 je izjavil:

Polozweii je izjavil:



Mi smo na avtomobilu menjali olje po predpisu 30.000 km.

Nihče nima predpisa 30000km.
To je variabilni interval, ki se ga prilagaja glede na način vožnje. Menjavo na 30000km se doseže le v idealnih pogojih uporabe motorja. Pri večini uporabnikov je olje zrelo za menjavo nekje med 15000 in 25000km

Brez izjeme vseh 360.000km. Zaradi tega ni bilo nobenih problemov. Avtomobil se še danes normalno vozi.

Saj tudi kakšen kadilec preživi 100let. V povprečju pa so pod zemljo prej kot nekadilci.


Ne brihtoliraj.

Zgodovina sprememb…

jest10 ::

Pravi nekdo, ki pri variabilnem servisnem intevalu privzame fiksnih 30k:))

hojnikb ::

če voziš relacije, bo tisti variabilen kr lepo ostal na 30kk.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Polozweii ::

hojnikb je izjavil:

če voziš relacije, bo tisti variabilen kr lepo ostal na 30kk.


Po propisima.

hojnikb ::

ne, novi avti imajo oil quality senzor, ki prilagaja interval glede na kvaliteto olja (katera je pa direktno pogojena z načinom vožnje). Ob izpolnjenih pogojih bo takšen interval kamot 30kk.

To seveda še ne pomen, da je zdravo takšno početje na daljši rok. Če leasaš novga za par let je seveda vseen
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

jest10 ::

hojnikb je izjavil:

če voziš relacije, bo tisti variabilen kr lepo ostal na 30kk.

Če imaš povprečno v intervalu nad 100km/h>:D Olje naj bi se menjalo na max 300 ur (350 pri hibridih zaradi konstantnejše obremenitve)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

hojnikb ::

nwm če je glih 100kmh, ampak meni pri pol te povprečne hitrosti pljune ven čez 20kk.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

jest10 ::

No sej to ni glavni faktor, ampak naj bi se držalo teh 300ur, če se res hoče dobro za motor.
Kot si že sam rekel, če imaš avto samo za par let, lahko čakaš na max, s problemi obrabe se bo itak ukvarjal drugi lastnik>:D

Polozweii ::

Eh... spet se špekulacije prodajajo kot znanje.

jest10 ::

Priporočila proizvajalcev olj pa res. Ampak kaj pa oni vedo, bo polozweii povedal kako je v resnici.

Stari maček ::

jest10 je izjavil:

Polozweii je izjavil:



Mi smo na avtomobilu menjali olje po predpisu 30.000 km.

Nihče nima predpisa 30000km.
To je variabilni interval, ki se ga prilagaja glede na način vožnje. Menjavo na 30000km se doseže le v idealnih pogojih uporabe motorja. Pri večini uporabnikov je olje zrelo za menjavo nekje med 15000 in 25000km

Brez izjeme vseh 360.000km. Zaradi tega ni bilo nobenih problemov. Avtomobil se še danes normalno vozi.

Saj tudi kakšen kadilec preživi 100let. V povprečju pa so pod zemljo prej kot nekadilci.

Moj Transporter z longlife motorjem ima predpisane servise na 30.000 km.

Polozweii ::

jest10 je izjavil:

Priporočila proizvajalcev olj pa res. Ampak kaj pa oni vedo, bo polozweii povedal kako je v resnici.


:))

Resnica je, da nimaš pojma, kdo olja izdeluje in kdo trži.

jest10 ::

Kar tolaži se s tem:))

Polozweii ::

jest10 je izjavil:

Kar tolaži se s tem:))


Bodi enkrat za spremembo koristen in ne smeti z nesmisli.

rupsi31 ::

To so proizvajalci avtomobilov naredili nalašč, da so kao podaljšali servisni interval. Zakaj so določeni proizvajalci uvedli nazaj interval menjave olje na 15.000, če so imeli prej 30.000..

Manj menjavaš, izrabljenost olja, slabša mazivnost, izrabljajo se komponentne motorja, ker ni dobre mazivnosti.. posledično bo motor prej za generalko oz. kupiš drug rabljen

Dr_M ::

(ne se mi obešat na dve leti, ker na leto dni je absurd proizvajalcev oz bolj naših serviserjev, da služijo....).


Ubistvu bodo na teb se vec zasluzili, ker taki intervali (2 leti ali 30k in vec km) so narejeni zato, da motor zdrzi cim manj (turbina okoli 200.000km, seveda lahko tudi vec, ce imas sreco, ampak tako je to predvideno).
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

rupsi31 ::

Rusty77 je izjavil:



Furam staro makino aka Peugeot 206 SW, to sem pač dobil za ta dnar ki ga mam, se pa vozim. Servis je bil nazadnje pred dvemi leti tako da bo zdaj zgleda že čas. Pojma nimam koliko mi ga pije. Kakšne so pa kaj cene za menjavo olja ter filtra pri nepooblascenem servisu?


Ja, ja. Čas je narediš oljni servis pri enem mehaniku. 5 litrov olja je tam nekje 12-15€, oljni filter 4-5 €, zračni filter tudi menjaj ( 8-10€ ) Cene so okvirne in lahko za kakšen evro varirajo.. Vse to kupiš lahko sam v trgovini z rezervnimi deli. ... če ima avto klimo, je priporočljivo, da se menja tudi kabinski filter , ki filtrira vstopni zrak v potniški prostor.

Potem je pa samo odvisno, koliko € ima mehanik uro. Lahko ti pa to naredi kdo doma, če ima dvigalko za 10€. Mehankar ti bo vzel po moje med 25 in 40€ z DDv-jem..

Lahko pa seveda menjaš tudi sam. ali ti kdo drug v garaži-

Dr_M ::

Polozweii je izjavil:

jest10 je izjavil:

Kar tolaži se s tem:))


Bodi enkrat za spremembo koristen in ne smeti z nesmisli.


A zato, ker ima prav?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

rupsi31 ::

Dr_M je izjavil:



Ubistvu bodo na teb se vec zasluzili, ker taki intervali (2 leti ali 30k in vec km) so narejeni zato, da motor zdrzi cim manj (turbina okoli 200.000km, seveda lahko tudi vec, ce imas sreco, ampak tako je to predvideno).



Samo na daljši rok te to v rit ugrizne in imaš manj kupcev. Posledično grejo višat cene novih modelov. Vseeno je nekje meja do katere še kupci zmorejo oz. so pripravljeni plačat za nov avto.

starfotr ::

Menjava olja in filtra že od 39,90€.

Tole ima napisano na neki spletni strani s servisi.

V te ceni je olje in filter. Seveda so cene različne za različna vozila, vendar tole je storitev z računom in garancijo. Tako, da ne bi slučajno odkrivali tople vode. Če ti dajo najcenejše olje, ki je na liter 2 eur, je to 8-10 eur olje, filter je pa še dodatne 3 eur, ostalo je delo in uničenje olja ter davek.

blackbfm ::

Material, davki in unicenje in vse.. Jz nevem keremu mehaniku bi se dalo zajebavat z menjavo olja za en sixpek profita, mislim da sta dve možnosti

1) preveri in ti zgolj dolije olje, ajd cau daj 50 euro
2) te nategne z dodatno nepotrebno storitvijo, menjavo brezhibnega dela profit xxx eur?

starfotr ::

Vidim, da ti matematika šepa.

Pri cenejših avtih ima max. 15 eur stroškov z materialom. Do 40 eur je še kar nekaj prostora za zaslužek.

bobi_palčka ::

3) olje kupi v sodu, posledično še nižja cena. Delo opravi v 15 minutah (odvisno od avta). Računa polno uro. Odpadno olje vrne prodajalcu, dobi par % popusta pri nakupu novega soda olja.

Po obračunu, tudi 10€ za 20 minut enostavnega dela ni slabo.

-=Tomaz=- ::

Jaz bi na tvojem mestu avto peljal k nekemu normalnemu serviseju in plačal okoli 75 eur.
Pri mojem avtu menjam olje in filtre sam, pa me material pride med 40 in 50 eur. Res pa je, da v avto ne nalijem vode, za filtre pa ne uporabim najlonk. V tem primeru pa bi bil material res 15 eur.

Večinsko mišlenje je seveda, da se na servisih do nezavesti špara, ali pa se jih sploh ne opravi. Kolegu se je zdelo nesmiselno, da se pri menjavi glavnega jermena menja še šponerje. Ker baje s tem samo služijo. V enem letu je potem kupil rabljen nadomestni motor za 800 eur.

hojnikb ::

ce ti olja zmanjka dost pred koncem intervala, ga lahk kamot dolijes. Bos za vsak menjal olje, ko ga bo zmanjkal (recimo na 3000)?
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24220044 (520) darkolord
»

Menjava olja Kia Ceed (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
662544 (976) fikus_
»

Potrebnost menjave filtrov v avtu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1517054 (2539) hojnikb
»

Obraba avtomobila in servis ?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
655118 (4036) Utk
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27640520 (14464) D3m

Več podobnih tem