» »

Prilivanje motornega olja ali menjava?

Prilivanje motornega olja ali menjava?

1
2
»

starfotr ::

Za manj kot 5 eur na liter dobiš, dostavljeno na dom, 5W-30 ali 5W-40.

Filter je pa praktično tako poceni, da je vseeno kaj kupiš, tudi, če najdražjega.

bbbbbb2015 ::

Rusty77 je izjavil:

Zdravo!

Danes sem prižgal avto in sem videl da imam nizek nivo motornega olja in ker sem velik nepoznavalec karkoli se tiče avtomobilov (moj prvi avto, izpit imam eno leto) me zanima ali je dosti če le prilijem motorno olje ki ustreza mojemu avtomobilu ali bi bilo bolje na menjavo celotnega olja?


Olje lahko komot doliješ, ni ti potrebno menjavati ničesar.

Vendar, da pa ima avto nizek nivo olja, je pa problem. Do tega lahko pride, ker avto res troši olje, še prej pa, ker kje olje pušča. Pač odvisno koliko imaš star avto.

Jaz sem imel precej avtov, raznih znamk, nobeden ni trošil pretirano olja, razen ena Škoda, ki je že imela čisto moder dim in se je olje vohalo. Tak avto sem že kupil za mali denar in ko sem ga dal iz rok, je bilo trošenje še malenkost večje.

Glej, da preveriš, če ima avto sploh nalito pravo olje, moj mehanik na listek točno napiše tip olja. Za naše službene avte je to Elf, točno določene gradacije.

Tudi če je olje na minimumu, se pojavi več "lažnih" minimumov prej. Ko se nivo bliža minimumu, če vroč avto ugasneš, ter ponovno prižgeš, se ponavadi prižge kontrolka za nivo olja. To še sploh ni problem, avto bo še šel brez problema.

V večini primerov, pokrpaš vse, kje bi olje lahko puščalo. To je med 30 in 400 EUR stroška pri povprečnem avtu. In potem ponavadi nivo ostane enak. Na enem mojem službenem se kilometri bližajo 300.000km in pade črtica za olje v 30.000km intervalu za eno črtico od pet. Drug službeni ima 240.000km, Renault Megane, smo popravili vse, kje je olje puščalo in dejansko prej je požrlo eno črtico v intervalu 30.000km. Zdaj ga vozi moj sin, zelo pazi nanj (vozi po omejitvah, mrzlega počaka, da se ogreje s počasno vožnjo) in dejansko nivo olja je praktično enak skozi ves interval.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

hojnikb je izjavil:

ce ti olja zmanjka dost pred koncem intervala, ga lahk kamot dolijes. Bos za vsak menjal olje, ko ga bo zmanjkal (recimo na 3000)?


na njegovem avtu je bil nazadnje narejen oljni servis 2 leti nazaj, zato je prav, da gre olje menjat.

starfotr je izjavil:

Za manj kot 5 eur na liter dobiš, dostavljeno na dom, 5W-30 ali 5W-40.

Filter je pa praktično tako poceni, da je vseeno kaj kupiš, tudi, če najdražjega.



kaj ti misliš, da je filter za okras? Boljši kot je filter, bolje filtrira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

starfotr ::

Nekih hudih razlik v filtrih ni. Pač to ni raketna znanost, je samo filter, ki ga menjaš 1x na leto.

Kot tudi druge filtre in tekočine, ki jih imaš v avtu in jih menjaš po predvidenem intervalu.

Raptor F16 ::

Dr_M je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

jest10 je izjavil:

Kar tolaži se s tem:))


Bodi enkrat za spremembo koristen in ne smeti z nesmisli.


A zato, ker ima prav?


Kaj točno ima prav. Spet neki gostilniški doktorji lajate v en kup, ko nekdo zamaje vaše šank pogruntavščine. Saj če bi to ostalo v gostilni noben problem, ne pa tega javno širit kot resnico. Da vas ne bo kdo preveč resno jemal.

Vsi vaš odgovori na vprašanje "zakaj?" so napačni in brez osnove. Seveda vzorno podkrepljeni s kakšno kletvijo, da ja zaropotaš po mizi in te cel šank čuje.

Lahko gre kmetavzar z vasi, sam ne more kmetavzar iz človeka.

bbbbbb2015 ::

737 je izjavil:

Kdor hoče avto voziti dolgo, menja olje vsako leto, ne glede na kilometre. Motor mora piti olje, vsaj malo, tako je narejen. Če ga ne porablja, je to znak, da se v olju nabira gorivo, kar je znak za vsaj rahel alarm.


A daj daj, ne kvasi. Menjava je na dve leti ali servisni interval. Tako hitro pa olje zopet ne propade.
Lahko da je glede časa kaj drugače specificirano.

Zgodovina sprememb…

bbbbbb2015 ::

starfotr je izjavil:

Včasih so olje menjali na npr. 5000 km. Danes ga na 15 000 ali eno leto. Nekateri proizvajalci celo na 30 000, vendar tega ne priporočam. Menjava olja in seveda filtra je poceni, ne vem, zakaj bi na tem področju nekaj gledal na denar, ker gre za drobiž v primerjavi z vsemi stroški avta.

Za manj kot 50 eur prideš skozi z delom in materialom. Seveda, če ne voziš avta k zlatarjem, ki prodajajo bučke o njihovem olju.


Samo počasi. Štirje avti, vsak naredi 30.000 km v treh mesecih, eden morda ne, ker ga vozi mlajši sodelavec.
In če se lučka za servis po 30.000km prižge v Luksemburgu? Je treba še 1200km do doma narediti.

Avto najbolj ubija cikel vroče-hladno. Vsi naši avti imajo interval na 30.000km in nobeden ni razpadel. In nobeden ne troši olja, pa bo moj imel zdaj že skoraj 300.000km.
Mi avtov nimamo radi. Servisiramo in peremo jih v nulo. Čeprav so eni po 3000km poti črni po zadnjih vratih od umazanije.

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

starfotr je izjavil:

Nekih hudih razlik v filtrih ni. Pač to ni raketna znanost, je samo filter, ki ga menjaš 1x na leto.

Kot tudi druge filtre in tekočine, ki jih imaš v avtu in jih menjaš po predvidenem intervalu.


Pomembna je permabilnost (beta vrednost pri določeni velikosti delcev).

Izračunana kot
βx = (n delcev, velikosti X, ki vstopijo v filter)/(n delcev velikosti X, ki izstopijo iz filtra)

starfotr ::

Glej, za nekaj eur mi je vseeno ali stane filter 3 eur ali 10, me sploh ne gane, vzamem tisto, kar je na zalogi. Navadno so to priznane znamke v avtomobilski industriji, kot je mahle, mann ipd.

bbbbbb2015, jaz ne delam toliko km, klub temu pa, tudi, če bi jih delal, najbrž ne bi imel intervala 30 kkm, pač pa manj. Avti so vaši in delate z njimi, kakor želite. S tem, da vi dajate najbrž blazne denarje na uradnem servisu za menjavo olja, za ta denar imam jaz zagotovo pokrite 4 ali več menjav.

Zvezdica27 ::

če servisa ni bilo 2 leti, za začetek dolij eno normalno olje za tvoj 206, da bo. Saj če je na minimumu, ga je še dovolj. Majo rezervo, veš. Če je HDi, bo obično olje za dizelaše OK.

Drug teden pojdi do lokalnega mehanika in naj ti zamenja olje in filtre. Pri peugeotih je to okoli 100e, max. Brez avta boš 1 dan.

Vozi dalje. Komot naslednji 2 leti, več pa ne. Drugač pa se to menja vsako leto in ne bo težav.

V enem tednu imaš to rešeno.

zz

bbbbbb2015 ::

starfotr je izjavil:

Glej, za nekaj eur mi je vseeno ali stane filter 3 eur ali 10, me sploh ne gane, vzamem tisto, kar je na zalogi. Navadno so to priznane znamke v avtomobilski industriji, kot je mahle, mann ipd.

bbbbbb2015, jaz ne delam toliko km, klub temu pa, tudi, če bi jih delal, najbrž ne bi imel intervala 30 kkm, pač pa manj. Avti so vaši in delate z njimi, kakor želite. S tem, da vi dajate najbrž blazne denarje na uradnem servisu za menjavo olja, za ta denar imam jaz zagotovo pokrite 4 ali več menjav.


To pa se zelo motiš. Dokler je kateri avto bil v garanciji, ga vozimo na uraden servis. Po izteku ga vozimo k zasebniku, ki ima odprt s.p., ima tisti KOTEK certifikat za Renaulte in mali servis (na 30.000km) stane 110€, z top sintetičnim oljem Elf, ogljenim kabinskim filtrom in filtrom za olje. Velik servis (na 160.000km) nas stane cca 300 €. Na uradnem servisu stane 720 €.

Naša težava je samo ta, da se moramo naročiti 14 dni v naprej in naši kilometri so nepredvidljivi. En službeni je šel še dodatnih 3600km, torej je naredil 36600km pred servisom. Lučka se je prižgala tik po vrnitvi v Slovenijo. Vsi avti so bili v uporabi in avto je šel še na turo Slovenija-Belgija-Slovenija-Nemčija. The 3600km je pač naredil v enem tednu. Morda bi te lučke morali bolj paziti, a Renault ima zelo čudno narejeno to. Napiše servis "KMALU", nato kar prižge lučko.

starfotr ::

Saj si seznanjen s tem, da garancija za vozilo je veljavna, tudi, če ga voziš na neuradni servis? Zakaj na uradni v času garancije? To je izguba denarja brez potrebe.

Tole tvoje "top olje" ni nič drugačno, kot vsako sintetično olje. In kaj je to majhen servis? Menjava olja in filtra ter kabinskega filtra?

Kaj je velik servis?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: starfotr ()

bbbbbb2015 ::

bbbbbb2015 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Glej, za nekaj eur mi je vseeno ali stane filter 3 eur ali 10, me sploh ne gane, vzamem tisto, kar je na zalogi. Navadno so to priznane znamke v avtomobilski industriji, kot je mahle, mann ipd.

bbbbbb2015, jaz ne delam toliko km, klub temu pa, tudi, če bi jih delal, najbrž ne bi imel intervala 30 kkm, pač pa manj. Avti so vaši in delate z njimi, kakor želite. S tem, da vi dajate najbrž blazne denarje na uradnem servisu za menjavo olja, za ta denar imam jaz zagotovo pokrite 4 ali več menjav.


To pa se zelo motiš. Dokler je kateri avto bil v garanciji, ga vozimo na uraden servis. Po izteku ga vozimo k zasebniku, ki ima odprt s.p., ima tisti KOTEK certifikat za Renaulte in mali servis (na 30.000km) stane 110€, z top sintetičnim oljem Elf, ogljenim kabinskim filtrom in filtrom za olje. Velik servis (na 160.000km) nas stane cca 300 €. Na uradnem servisu stane 720 €.

Naša težava je samo ta, da se moramo naročiti 14 dni v naprej in naši kilometri so nepredvidljivi. En službeni je šel še dodatnih 3600km, torej je naredil 36600km pred servisom. Lučka se je prižgala tik po vrnitvi v Slovenijo. Vsi avti so bili v uporabi in avto je šel še na turo Slovenija-Belgija-Slovenija-Nemčija. Teh 3600km je pač naredil v enem tednu. Morda bi te lučke morali bolj paziti, a Renault ima zelo čudno narejeno to. Napiše servis "KMALU", nato kar prižge lučko.

Ko je avto toliko čez servis, ga ponavadi šparamo, da ne gre čez 130km/h, drugače čez Autobahn ponavadi gremo kolikor avto gre.

bbbbbb2015 ::

starfotr je izjavil:

Saj si seznanjen s tem, da garancija za vozilo je veljavna, tudi, če ga voziš na neuradni servis? Zakaj na uradni v času garancije? To je izguba denarja brez potrebe.


Meni osebno je razneslo en sam motor, 2.2dCi, da je razpadel v prafaktorje (prelomil se je na pol). Avto je imel 105.000km, star je bil leto in pol, morda manj. Vse v nulo servisirano.

To je bila sicer znana napaka na ležajih motorne gredi in kar nekaj motorjev je blokiralo, nekatere je razneslo.
Prosil sem za kulanco. Potem ko sem izpolnil formular, tak za eno 5 A4 strani.

Potem je prišel nekdo, ki je zgleda delal za Renault, mislim da iz Novega Mesta. Pogledali so servisno knjižico in si sprintali vse tiste skenirane papirje, ko je bil zeleni/rumeni/rdeči semafor. Vsi semaforji so bili zeleni.
Šef delavnice je komentiral, da pač iščejo, če je kaj, da zavrnejo vse skupaj. Vse je bilo top.
Ponudili so mi nov blok, ojnice, bate z obročki, gred, ležaje, glavo, injektorje, morda še kaka malenkost. Vse ostalo se previjači s starega motorja. Prešraufanje plačam jaz, kar sem se strinjal.

To se mi je zdelo v redu in od takrat vozimo avte v garanciji izključno na uradni servis v nulo.

Zgodovina sprememb…

blackbfm ::

Ce je znana napaka nevem kaj sploh imajo karkoli za iskat za zavrnitev..

Prešraufanje plačam jaz, kar sem se strinjal.


Strinjal si se ker..?

bbbbbb2015 ::

starfotr je izjavil:

Saj si seznanjen s tem, da garancija za vozilo je veljavna, tudi, če ga voziš na neuradni servis? Zakaj na uradni v času garancije? To je izguba denarja brez potrebe.

Tole tvoje "top olje" ni nič drugačno, kot vsako sintetično olje. In kaj je to majhen servis? Menjava olja in filtra ter kabinskega filtra?

Kaj je velik servis?


Majhen servis je olje, oljni filter, kabinski filter. Pri starejših renaultih je še filter goriva. Servisni interval je 30k.
Velik servis je olje, oljno filter, kabinski, pasasti jermen, vodna črpalka. Na 160k. Filter goriva, tisti s senzorjem, se menja celi na 60k.
EGR ventil se čisti na 120k, s tem, da ga mi menjavamo.
Končniki pa to v podvozju se menja po potrebi. Avti v Sloveniji na cca 60k. Avti v Belgiji na 260k.
Slovenske avte vozimo na uradni servis v Sloveniji, belgijske v Belgiji. Po izteku garancije vse v Sloveniji, če se da, razen če se prižge lučka v Belgiji. Potem gremo tam na uraden servis. Cene tam so cca 40% višje od slovenskih uradnih.

S tem, da vam lahko pokažem račun, ena žarnica v tretji zavorni luči je bila hin. Avto ni šel skohzi tehničnega v Belgiji. Potem moraš na uradni servis, tam kasirajo menjavo žarnice 60EUR.

Zgodovina sprememb…

MihaK3 ::

No, če je od zadnjega servisa res že dve leti, potem ni razloga, da se ne bi naredila menjava, ampak glede na to, da gre za P206, predvidevam, da je notri eden od TU motorjev, ki so že sami po sebi prastari, zasnova pa še starejša (sega v 70-a leta :))) tako da so kakršnokoli drago olje in filtri povsem nesmiselni. Imajo ti motorji sicer nekaj cvetk, ampak na olje pa res niso občutljivi - najcenejše sintetično 5w-30 bo že vrh glave, gre ga pa otri dobre 3 litre.

bbbbbb2015 ::

blackbfm je izjavil:

Ce je znana napaka nevem kaj sploh imajo karkoli za iskat za zavrnitev..

Prešraufanje plačam jaz, kar sem se strinjal.


Strinjal si se ker..?


Nov blok, z vsem zgoraj naštetim je bil po ceniku 4500 €+ddv. Avto mi je stal na dvorišču delavnice že 5 dni, drugega avta nisem imel. Razen da vzamem nek drug avto sodelavcu, samo potem pa on nima.

Avto je bil IZVEN GARANCIJE, ker je bil vsaj takrat limit do 100.000km.

Ponudili so mi še odkup celega avta in mi (pro)dajo novega istega isti dan, pa doplačam razliko. To so mi avto zelo slabo ocenili. V to nisem šel.

Glede na vse navedeno, smo udarili v roke, cena šraufanja je bila 1200€. Blok se je prelomil, ogromno kablov je potrgalo, to so vse novo naročili in napeljali. Plan B je bil, 600 € za šraufanje in pocinajo presekane kable. To se mi ni zdelo glih ziher.

Avto so prešrasufali v enem dnevu in mi je služil še nadaljnjih 500k kilometrov.

starfotr ::

To pač niso resna firma, da ti:
Zaračunajo delo zaradi znane napake izven garancije in to zvesti stranki.
pregledujejo, kontrolirajo, celo zavrnejo, če ni vse bp, po njihovih merilih, potegnjenih iz ne vem kje.


Da ti jaz povem, kakšen je postopek v naši branži. Če odkrijejo neko zadevo, da ni ok, se naredi zaznamek (če ni kritično) ali vpoklic ali pa servis pri stranki (če lahko stranka sama kaj uredi).

Vse to je brezplačno za stranko, tudi izven garancije, tudi po več letih.

Samo neresne firme zaračunajo stranki menjavo delov, zaradi krivde proizajalca.

bbbbbb2015 ::

starfotr je izjavil:

To pač niso resna firma, da ti:
Zaračunajo delo zaradi znane napake izven garancije in to zvesti stranki.
pregledujejo, kontrolirajo, celo zavrnejo, če ni vse bp, po njihovih merilih, potegnjenih iz ne vem kje.


Da ti jaz povem, kakšen je postopek v naši branži. Če odkrijejo neko zadevo, da ni ok, se naredi zaznamek (če ni kritično) ali vpoklic ali pa servis pri stranki (če lahko stranka sama kaj uredi).

Vse to je brezplačno za stranko, tudi izven garancije, tudi po več letih.

Samo neresne firme zaračunajo stranki menjavo delov, zaradi krivde proizajalca.


Torej, okrog znane napake...
Takrat, vsaj meni, ni bilo jasno, da je to znana napaka. Njim se je verjetno že bolj svetlikalo, ker recimo nov avto so imeli kar pripravljen, pa tudi oplet kablov za točno ta avto je bil dejansko že na servisu.

Pa tudi blok so že imeli na lagerju, če tako malo pomislim.

Gre za firmo Renault Nissan Slovenija d.o.o. ali točno se naziva ne spomnim.

Avto branža je pač taka. Lahko bi se tožil z njimi, vse so bi prišlo na dan, če bi prišlo. Sodišče bi lahko sodilo tako ali sodilo drugače. Vse skupaj bi trajalo. Jaz nekega pravega rezervnega avta nisem imel.

Ker je bil avto izven garancije, dejansko nekega drugega mehanizma nisem imel. Izgovarjati se na to, kar mi je nek odvetnik rekel, da pričakuješ neko 'trajanje' produkta, to je bolj odvetnik na svoj mlin napeljeval. Zveza potrošnikov tu nima kaj, avto je bil na doo.

To primerjati z neko drugo branžo, to nima smisla. Morda mi lahko na privat sporočilo za hec napišeš to tvojo zuper branžo.

Zgodovina sprememb…

1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28837719 (9767) blackbfm
»

Motorno olje za avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
967610 (5240) jest10
»

Menjava olja Kia Ceed (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
668265 (6697) fikus_
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27658237 (32181) D3m
»

Kam izginja motorno olje? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5230010 (28249) jalovec09

Več podobnih tem