Forum » Šport » E-gorsko kolo
E-gorsko kolo
Temo vidijo: vsi
bastadu ::
sunshine403 je izjavil:
Po 1000km na mtb (in slabih 30k visincev) je ketna se kot nova. Zares ima do stotinke milimetra iste mere kot nova, kar je vsaj zame dokaj presenetljivo.
Zanima me tvoja metoda merjenja?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bastadu ()
sunshine403 ::
Obraba in raztezanje je eno in ista stvar. Samega materiala s temi par watti, ki ji proizvede clovek ne bos raztegnil. Veriga se "raztegne", ker se obrabijo deli verige. Ce pogledas recimo tole sliko
se obrabijo roller, bushing in pin, ter posledicno postane veriga "daljsa". Ce bi jo zelel fizicno raztegniti, bi moral raztegniti outer in inner plate na sliki, kar pa verjemi, da ne bos naredil pa ce si profi sprinter, ki razvije 1000+W ;)
Za merjenje pa je najlazje vzeti kljunasto merilo in meris tam nekje na razdalji 11-12cm. Seveda moras vedeti kaksna je bila mera, ko je bila veriga nova. Meris pa takole:
Glede na to, da kljunasto merilo meri neprimerno bolj natancno, kot razna "orodja za merjenje verige", je to definitivno boljsa metoda. Pa se vsak ima kljunasto merilo doma (vsaj upam da :).
se obrabijo roller, bushing in pin, ter posledicno postane veriga "daljsa". Ce bi jo zelel fizicno raztegniti, bi moral raztegniti outer in inner plate na sliki, kar pa verjemi, da ne bos naredil pa ce si profi sprinter, ki razvije 1000+W ;)
Za merjenje pa je najlazje vzeti kljunasto merilo in meris tam nekje na razdalji 11-12cm. Seveda moras vedeti kaksna je bila mera, ko je bila veriga nova. Meris pa takole:
Glede na to, da kljunasto merilo meri neprimerno bolj natancno, kot razna "orodja za merjenje verige", je to definitivno boljsa metoda. Pa se vsak ima kljunasto merilo doma (vsaj upam da :).
bastadu ::
S temi "chain checker" kalibri in tole tvojo šubler metodo boš izmeril le koliko lufta so pridelali rolerji, ne pa dejanske obrabljenosti oz. raztezka verige ... Tale metoda z 12" ravnilom bo prava in daje najbolj natančne/zanesljive rezultate:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bastadu ()
kettenfarb ::
S temi "chain checker" kalibri in tole tvojo šubler metodo boš izmeril le koliko lufta so pridelali rolerji, ne pa dejanske obrabljenosti oz. raztezka verige ... Tale metoda z 12" ravnilom bo prava in daje najbolj natančne/zanesljive rezultate:
Ravno to ne drži. S kalibrom ali pomičnim merilom bo v izmeri vključen raztezek členov, kot tudi obraba puš. Medtem, ko bo z ravnilom preverjal samo raztezek členov. Obrabe puš ne more izmeriti na tak način. Mora pa upoštevati oboje, ker ne vemo na kakšen način je bila veriga bolj obremenjena. Več piše tudi na straneh Sheldon brown:
https://www.sheldonbrown.com/chain-wear...
bastadu ::
Ok, sem se narobe izrazil in ni šlo več popraviti ... z chain checker kalibri ne izmeriš le luft rolerjev, ampak kot si rekel, raztezek členov (oz. bolje rečeno strižno deformacijo pinov zaradi katere so potem stranske ploščice in pini bolj narazen) plus luft v rolerjih, kar pa ti lahko pokaže, da je ketna že zanič, pa je dejansko še čisto dobra. Luft v rolerjih nima tako drastično negativnega vpliva na obrabo verižnikov, kot ga ima (pre)velika razdalja med pini, zato je ta meritev razdalje med pini najbolj zanesljiva metoda za ugotavljanje stanja obrabljenosti ketne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bastadu ()
Superboyy ::
Seveda sem imel eMTB nastavitve v Stravi za kolo a to vseeno ni dovolj. Moras v nekih cudnih podmenijih zgleda se za vsako turo nastimat, da je tura potem tudi take narave.
Ni samo, da ko stisneš record med športi izbereš bicikel s strelico - in ta nastavitev ostane, dokler ne zamenjaš?
Drugače pa ne vem kaj imajo vsi toliko proti ebajkom - pač narediš malo daljšo turo, kot bi jo brez elektrike in imaš od tega več užitka.
Tudi na strava forumih je dosti na to temo že bilo rečenega:
https://support.strava.com/hc/en-us/com...
Ne vem pa kako preverjajo, da rekordi niso narejeni brez dopinga
PS: še zelo zanimiv ride:
https://www.strava.com/activities/85829...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Superboyy ()
XS!D3 ::
Ni samo, da ko stisneš record med športi izbereš bicikel s strelico - in ta nastavitev ostane, dokler ne zamenjaš?
Mogoče če snemaš direktno na Stravi, jaz uporabljam izključno uro in potem Garmin Connect avtomatsko prenese na Stravo, tu pa nisem našel neke pametne nastaitve. Sem pa tudi po hitrem postopku skril vse ture, ker niti nisem imel namena met karkoli javno objavljeno. So pa drugi ravno tako že noreli s komentarji glede elektrike takoj po prvi furi, preden sem uspel pravilno nastavit :)
Kodrnusa ::
Ni glih prava tema, ampak ker ste znalci...
Jutri se odpravljam na pot iz Radomelj do kampa Menina. Ker grem prvič, me zanima kje pogledam najboljso pot (cim manj ceste, cim vec off road)..
Ali to kar v google maps pogledam ali imate kake druge appe
Jutri se odpravljam na pot iz Radomelj do kampa Menina. Ker grem prvič, me zanima kje pogledam najboljso pot (cim manj ceste, cim vec off road)..
Ali to kar v google maps pogledam ali imate kake druge appe
XS!D3 ::
Jaz za navigacijo na eMTB največ uporabljam komoot app (uglavnem preko telefona pritrjenega na balanco z QuadLock mountom. Imam sicer naložen komoot tudi na Garmin Fenixu, ampak je lažje gledat na telefonu, in ga imam vsaj na kolesu večinoma samo za backup :)). Njihov komoot map je osnovan na OpenStreetMapu in ma vrisanih kar precej teh off-road poti, problem je, ker so včasih enako vrisane easy gozdne poti kot tudi kakšne ekstra ozke skalnate, kjer še peš komaj prideš, tako da je treba pazit.
Za nepoznan teren, če se le da, probam najt gpx track kakšne preverjene poti od drugih (bodisi direktno na komootu, iz bikemapa ali kakšne namenske strani, bloga, YT posnetka, itd. za spuste pa tudi iz trailforks, singlca.si,...) in potem uvozim v komoot ter malo pokombiniram. Če ima še kdo kakšen boljši predlog, se pa tudi sam priporočam.
Za nepoznan teren, če se le da, probam najt gpx track kakšne preverjene poti od drugih (bodisi direktno na komootu, iz bikemapa ali kakšne namenske strani, bloga, YT posnetka, itd. za spuste pa tudi iz trailforks, singlca.si,...) in potem uvozim v komoot ter malo pokombiniram. Če ima še kdo kakšen boljši predlog, se pa tudi sam priporočam.
kettenfarb ::
Ok, sem se narobe izrazil in ni šlo več popraviti ... z chain checker kalibri ne izmeriš le luft rolerjev, ampak kot si rekel, raztezek členov (oz. bolje rečeno strižno deformacijo pinov zaradi katere so potem stranske ploščice in pini bolj narazen) plus luft v rolerjih, kar pa ti lahko pokaže, da je ketna že zanič, pa je dejansko še čisto dobra. Luft v rolerjih nima tako drastično negativnega vpliva na obrabo verižnikov, kot ga ima (pre)velika razdalja med pini, zato je ta meritev razdalje med pini najbolj zanesljiva metoda za ugotavljanje stanja obrabljenosti ketne.
To mi da tudi misliti...dejansko obraba puše res ne bi tako močno vplivala na obrabo zobnika, razen, če niso puše neenakomerno obrabljene (mišljeno vsaka naslednja). Kar pa verjetno niso, ker težijo k enakomerni obrabi. Se pravi da kolesar, ki ima večji moment na gonilki prej obrabi verigo kot kolesar ki z manjšim momentom večkrat zavrti gonilko? Kako je z ekolesi? Kaj razmišljajo o spremembi verig zaradi večjih momentov, ali amo priporočajo pogostejše menjave (ali še bolje ne priporočajo nič, pa na koncu zaračunajo menjavo verige z zobniki :-) )?
bastadu ::
Seveda, zato tudi na akustičnih kolesih veriga oz. pogonski sklop zdrži kamot 5-10kkm ...
Morda je rešitev v menjalniku v pestu, ko bodo 1x postali bolj cenovno dostopni, s tem lahko potem uporabljaš bistveno močnejšo verigo:
Morda je rešitev v menjalniku v pestu, ko bodo 1x postali bolj cenovno dostopni, s tem lahko potem uporabljaš bistveno močnejšo verigo:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bastadu ()
kettenfarb ::
Akustičnih kolesih...lol...sem že napisal v brskalnik, pa mi je šele kapnilo. Saj ima tudi Shimano pesta, ki so cenejše...važno da ne vzameš tista, ki imajo še zavoro. Teža je tudi nekoliko višja...
Superboyy ::
Ni glih prava tema, ampak ker ste znalci...
Jutri se odpravljam na pot iz Radomelj do kampa Menina. Ker grem prvič, me zanima kje pogledam najboljso pot (cim manj ceste, cim vec off road)..
Ali to kar v google maps pogledam ali imate kake druge appe
Meni je strava routes zakon, ker še zraven gledaš heatmap in malo vidiš, kje se vozijo.
Cange ::
Seveda, zato tudi na akustičnih kolesih veriga oz. pogonski sklop zdrži kamot 5-10kkm ...
Morda je rešitev v menjalniku v pestu, ko bodo 1x postali bolj cenovno dostopni, s tem lahko potem uporabljaš bistveno močnejšo verigo:
Pod roke mi je prišel nexus 7, kar se mi zdi najmanj za resno poganjanje, in je tako, kot menjalnik uf drago, potem pa rezderš pa nič jasno kako lahko naredijo tako poceni. Za električna kolesa OK, da bi to s titana nardil pa verjetno nebo za množice.
Še zgodbica, najprej je bilo naštimano na e-fixie (gas se prilagaja željeni frekvenci pedalirana), vedno v pravi prestavi, zelo ekonomično gledano na porabo baterije. Potem pa "e-nexus" (do konca gas in regulacija prestav za željeno frekvenco pedaliranja), zelo imenitno, še vedno čist build, stabilnost pri nižjih hitrostih.. nikoli v pravi brzini, poraba baterije ~ x1.5 zaradi rahlo višje hitrosti.
Tako da je, 3 prestave za mestno kolo, 5 za medkrajevno brez klanca, 7 cel paket.
Efreak ::
Sem kupil novo verigo, zamenjam in se zatika na sprednjem zobniku ker so se zobi že malo pobrusili in oblikovali v kljuko. Sem se kar odločil da bom pustil staro verigo in čez kakšne 2000km zamenjal vse zobnike in verigo naenkrat, da bo vse kot novo.
Je pa verjetno krivda na moji strani ker nisem verige občasno opral da gredo kovinski delci ven, tako je mešanica prahu, kovinskega prahu in olja lepo pobrusila vse. Ko sem opral z razdredčilom in z magnetom šel pod posodo je bilo videti približno za 1 kubični centimeter kovinskega prahu.
Ko bom naslednjič vse zamenjal nameravam delati po sistemu da kupim 3 verige in vsake 500km krožno menjujem prvo, drugo, tretjo in in nato spet na prvo, drugo, tretjo... vsako verigo 500km. To naj bi podaljšalo življensko dobo zobnikov in verig istočasno.
In seveda od zdaj naprej bom pral verigo vsake 50-100km in naoljil s teflonskim oljem. To zadevo z voskom ne bom zaenkrat preizkušal, morda v naslednji rundi.
Je pa verjetno krivda na moji strani ker nisem verige občasno opral da gredo kovinski delci ven, tako je mešanica prahu, kovinskega prahu in olja lepo pobrusila vse. Ko sem opral z razdredčilom in z magnetom šel pod posodo je bilo videti približno za 1 kubični centimeter kovinskega prahu.
Ko bom naslednjič vse zamenjal nameravam delati po sistemu da kupim 3 verige in vsake 500km krožno menjujem prvo, drugo, tretjo in in nato spet na prvo, drugo, tretjo... vsako verigo 500km. To naj bi podaljšalo življensko dobo zobnikov in verig istočasno.
In seveda od zdaj naprej bom pral verigo vsake 50-100km in naoljil s teflonskim oljem. To zadevo z voskom ne bom zaenkrat preizkušal, morda v naslednji rundi.
Cange ::
Fin suh prah in olje je polirna pasta, vosek kot dihtunga bi znalo bit bolje za ekstremne razmere.
pirat ::
Sem kupil novo verigo, zamenjam in se zatika na sprednjem zobniku ker so se zobi že malo pobrusili in oblikovali v kljuko. Sem se kar odločil da bom pustil staro verigo in čez kakšne 2000km zamenjal vse zobnike in verigo naenkrat, da bo vse kot novo.
Je pa verjetno krivda na moji strani ker nisem verige občasno opral da gredo kovinski delci ven, tako je mešanica prahu, kovinskega prahu in olja lepo pobrusila vse. Ko sem opral z razdredčilom in z magnetom šel pod posodo je bilo videti približno za 1 kubični centimeter kovinskega prahu.
Ko bom naslednjič vse zamenjal nameravam delati po sistemu da kupim 3 verige in vsake 500km krožno menjujem prvo, drugo, tretjo in in nato spet na prvo, drugo, tretjo... vsako verigo 500km. To naj bi podaljšalo življensko dobo zobnikov in verig istočasno.
In seveda od zdaj naprej bom pral verigo vsake 50-100km in naoljil s teflonskim oljem. To zadevo z voskom ne bom zaenkrat preizkušal, morda v naslednji rundi.
Glej, saj je fajn pa vse.... ampak... ti ne bos kolesaril, ti se bos ukvarjal z verigo.
Tole imas res ekstremno, ekstremno obrabo, ce rabis verigo mazati na 50 km in rotirati na 500.
Efreak ::
Glej, saj je fajn pa vse.... ampak... ti ne bos kolesaril, ti se bos ukvarjal z verigo.
Tole imas res ekstremno, ekstremno obrabo, ce rabis verigo mazati na 50 km in rotirati na 500.
Spustit verigo iz prednjega zbonika v posodico s čistilom in par krat zarotirati/pokrtačiti se mi ne zdi preveč časa, mogoče 2 do 5 minut tops. Tudi verigo zamenjat je 30 sekund dela s temi novimi quick release linki, res da imajo omejeno število releasov ampak 4-5 krat bodo preživeli.
Lujz113 ::
Bom kar tukaj vprašal
Kaj uporabljate kolesarji oziroma ali se dobi kakšno sredatvo za čiščenje-dezinfekcijo vode.
V gozdu je veliko potokov,in v primeru da mi zmanjka vode,bi si natočil vodo iz potoka.
Pozna kdo kaj, oziroma sploh kaj uporabljate?
Hvala
Kaj uporabljate kolesarji oziroma ali se dobi kakšno sredatvo za čiščenje-dezinfekcijo vode.
V gozdu je veliko potokov,in v primeru da mi zmanjka vode,bi si natočil vodo iz potoka.
Pozna kdo kaj, oziroma sploh kaj uporabljate?
Hvala
K0l1br1 ::
Hm, še nisem razmišljal v tej smeri. V primeru daljše ture, pa še to pri meni to pomeni par ur, se pač vzame dodaten bidon; naši gozdovi pa so taki, da v parih urah zagotovo priletiš v kakšno vas ali kaj podobnega, kjer lahko za pijačo poskrbiš.
Kvinta ::
Zakaj bi pa dal recimo dezinfekcijsko tableto v vodo iz gozda ? To smo mi pri vojakih delali si napolno čutaro iz luže pa tableto not pa je blo ok lol .... Ta voda v recimo meni blizu pohorskih gozdovih ni niti malo oporečna jo pijem že celo življenje oz. vsak dan skoraj pa nimam nikoli nobenih težav pa kratkomalo kjerkoli sem bil po Slo sem jo pil in nikoli nič ne dam not ima tak svež vonj ta natur voda ,če pa ma kak drug vonj pa ne pijem.
A.C.A.B
boom808 ::
Da ne odpiram nove teme, a napišete prosim:
- model vašega kolesa
- motor in baterija
- vaša teža
- povprečno pot (kje se vozite)
- doseg z enim polnenjem
Hvala :)
- model vašega kolesa
- motor in baterija
- vaša teža
- povprečno pot (kje se vozite)
- doseg z enim polnenjem
Hvala :)
Cange ::
SLO zakon je nekje 5Wh do 10Wh na 1km. Še nekaj poganjanja in greš že po "jajcih" na makedamu, po preseženi moči zakona se še dolgo ne zgodi nič, za slajdanje se potrebuje 10kW+, okvir bicikla ne bo zdržal.
Efreak ::
Za moje vožnje se po tem kalkulatorju https://www.bosch-ebike.com/en/service/... nekje realno ujema če izberem Uplands in Gravel and surfaced forest paths(Yamaha Syncdrive Sport motor).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Efreak ()
Buggy ::
sej res ne pricakujes konkretnega odgovora?
Sam sem v "koroni" nabavil 625Wh Gen4 Bosch na full suspesncnu 140mm 29" 250.
Zivim pac v vukojebini in ko stopim iz hise bi moral imet eno nogo daljso da bi liverilal teren :D
Ja kupuil sem E-bike in je bil navkljub 3,8K zame najbolje vlozen denar,
Po dobrem mesecu imam 850km od tega cca. 1K visisincev. Menjat moram ze padse verjezno pocas tudi kaseto...
range? Kot ga ti zelis! Zacel v tour delam na Eco...ce imas e-bike ves o cem je govora.. Scott Strike 2020
Sam sem v "koroni" nabavil 625Wh Gen4 Bosch na full suspesncnu 140mm 29" 250.
Zivim pac v vukojebini in ko stopim iz hise bi moral imet eno nogo daljso da bi liverilal teren :D
Ja kupuil sem E-bike in je bil navkljub 3,8K zame najbolje vlozen denar,
Po dobrem mesecu imam 850km od tega cca. 1K visisincev. Menjat moram ze padse verjezno pocas tudi kaseto...
range? Kot ga ti zelis! Zacel v tour delam na Eco...ce imas e-bike ves o cem je govora.. Scott Strike 2020
Heisenberg ::
sej res ne pricakujes konkretnega odgovora?
Sam sem v "koroni" nabavil 625Wh Gen4 Bosch na full suspesncnu 140mm 29" 250.
Zivim pac v vukojebini in ko stopim iz hise bi moral imet eno nogo daljso da bi liverilal teren :D
Ja kupuil sem E-bike in je bil navkljub 3,8K zame najbolje vlozen denar,
Po dobrem mesecu imam 850km od tega cca. 1K visisincev. Menjat moram ze padse verjezno pocas tudi kaseto...
range? Kot ga ti zelis! Zacel v tour delam na Eco...ce imas e-bike ves o cem je govora.. Scott Strike 2020
Lahko podaš še kako mnenje o Scott Strike 2020, ker bom na koncu sezone kupil ta model rabljen.
Zanima me predvsem če je opazna kakšna napaka/problem na katerega moram biti pozoren pri prevzemu?
Koliko KM ti zdrži baterija v praxi (ja vem da je to zelo odvisno od več dejavnikov, pač kako je v tovjem primeru)???
Hvala!
Gagarin ::
sej res ne pricakujes konkretnega odgovora?
Sam sem v "koroni" nabavil 625Wh Gen4 Bosch na full suspesncnu 140mm 29" 250.
Zivim pac v vukojebini in ko stopim iz hise bi moral imet eno nogo daljso da bi liverilal teren :D
Ja kupuil sem E-bike in je bil navkljub 3,8K zame najbolje vlozen denar,
Po dobrem mesecu imam 850km od tega cca. 1K visisincev. Menjat moram ze padse verjezno pocas tudi kaseto...
range? Kot ga ti zelis! Zacel v tour delam na Eco...ce imas e-bike ves o cem je govora.. Scott Strike 2020
??? 850km in 1km višinskih, ti živiš na čisti ravnini ne pa v vukojebini...
Invictus ::
1k višincev se naredi na eno furo
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Efreak ::
Danes sem se vozil z analognim mtbjem po dveh mesecih na ebiku. Je izgledalo kot da bi se vozil z biciklom iz kinder jajčka :) zanimivo sicer za spremembo. Največjo razliko naredijo 26 colska kolesa na analognem, ki dajejo občutek kot da bi vozil otroško kolo naproti 29 colskimi na ebiku. Če bi ponovno kupoval navaden mtb bi 100% moral biti 29 col.
Buggy ::
Lahko podaš še kako mnenje o Scott Strike 2020, ker bom na koncu sezone kupil ta model rabljen.
Zanima me predvsem če je opazna kakšna napaka/problem na katerega moram biti pozoren pri prevzemu?
Koliko KM ti zdrži baterija v praxi (ja vem da je to zelo odvisno od več dejavnikov, pač kako je v tovjem primeru)???
Jaz kaksne napake ali problema nisem se opazil, morda me edino moti, da nekaj pri cca 20kmh pride v resonanco in je zvok malo motec nisem pa se pogruntal od kje prihaja. Glede na narejene kilometre bo za zamenjati verjetno ze kaksen del, to pa je tako ali tako predvideno.
Najdaljso turo z baterijo sem imel 82km in 1200m visincev, vendar je bilo kar nekaj ravnine.
1k višincev se naredi na eno furo
Tako sem tudi mislil, pa neumno napisal...se je vidl, da sem ga imel ze nekaj pod kapo
Kvinta ::
Pri teh Scotih so edino navodila tak slabo napisana ,da sem rabo 1 mesec da vem za kaj se gre
A.C.A.B
boom808 ::
sej res ne pricakujes konkretnega odgovora?
Sam sem v "koroni" nabavil 625Wh Gen4 Bosch na full suspesncnu 140mm 29" 250.
Zivim pac v vukojebini in ko stopim iz hise bi moral imet eno nogo daljso da bi liverilal teren :D
Ja kupuil sem E-bike in je bil navkljub 3,8K zame najbolje vlozen denar,
Po dobrem mesecu imam 850km od tega cca. 1K visisincev. Menjat moram ze padse verjezno pocas tudi kaseto...
range? Kot ga ti zelis! Zacel v tour delam na Eco...ce imas e-bike ves o cem je govora.. Scott Strike 2020
Dobro je le vedeti za primerjavo.
Koliko pa kaj tehtate? Saj se mi zdi tud teža kar faktor pri dosegu, no odvisno seveda kolko se sam pomantraš :)
energetik ::
Tudi nov quick link je skoraj zastonj. Na MTB je potrebno ketno pač pogosto čistiti, sicer pa menjavati, saj sicer notri jasno ves čas ruži mivka...
Glej, saj je fajn pa vse.... ampak... ti ne bos kolesaril, ti se bos ukvarjal z verigo.
Tole imas res ekstremno, ekstremno obrabo, ce rabis verigo mazati na 50 km in rotirati na 500.
Spustit verigo iz prednjega zbonika v posodico s čistilom in par krat zarotirati/pokrtačiti se mi ne zdi preveč časa, mogoče 2 do 5 minut tops. Tudi verigo zamenjat je 30 sekund dela s temi novimi quick release linki, res da imajo omejeno število releasov ampak 4-5 krat bodo preživeli.
Jaz imam pol litra bencina v posodi, odprem ketno, vržem notr ketno za pol ure, malo potresem in je spucana v nulo. Nato na vsak člen kapljico olja. To naredim na nekje 15tur, ampak asfaltnih. Na MTBju bolj pogosto. Na trekingu, ki ga imam za asfalt, zdrži ketna vsaj 5-7tkm do 0,75% obrabe. Sicer pa stane 10EUR...
Sicer pa je nekdo prej spraševal o dolžini ketne - jasno nabaviš predolgo, nato jo ustrezno skrajšaš. So lepo tutoriali na netu, rabiš pa orodje za ketno, ki stane par EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Kvinta ::
Torej ti Buggy maš to
https://www.scott-sports.com/global/en/...
namreč moj foter bi kupil takega tam nekje do 3500€ čeprav včeraj sem videl tud to
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
je skoraj jurja manj samo ma slabšo baterijo pa manjša kolesa pa še ene par stvari ampak ajde opcija je.
https://www.scott-sports.com/global/en/...
namreč moj foter bi kupil takega tam nekje do 3500€ čeprav včeraj sem videl tud to
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
je skoraj jurja manj samo ma slabšo baterijo pa manjša kolesa pa še ene par stvari ampak ajde opcija je.
A.C.A.B
Buggy ::
Ja tega imam. Glej, jaz sem ga vzel, ker sem veliko dobrega prebral o teh 4 gen BOSCH motorjih. 625Wh tudi odtehta svoj delez, saj extra range nikoli ni svoh. Tudi 140mm f/r hoda in malo boljse komponente, ki so nametane gor, so meni odtehtale to ceno, ker sem si mejo postavil ravno okoli 3.5K.
Nenazadnje mi je bila vsec tudi barvna izbira ter koneckoncev tudi promocijski popust za mojo velikost okvirja in letnik 2020.
Sem pa vceraj narocil nove obloge za bremze in bom probal kako se obnesejo lokalni izdelki - Sinter, ki je namenjen prav e-bike-om (modre). Me prav firbec matra, kako se bojo obnesli napram originalnim D03S resin oblogam.
https://www.grasca.si/zavorne-obloge-si...
Nenazadnje mi je bila vsec tudi barvna izbira ter koneckoncev tudi promocijski popust za mojo velikost okvirja in letnik 2020.
Sem pa vceraj narocil nove obloge za bremze in bom probal kako se obnesejo lokalni izdelki - Sinter, ki je namenjen prav e-bike-om (modre). Me prav firbec matra, kako se bojo obnesli napram originalnim D03S resin oblogam.
https://www.grasca.si/zavorne-obloge-si...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Kvinta ::
Jaz osebno nimmam polnovzmetenega ima pa Performance line motor ni CX se vozim večino po ravnem ali po takih malih klancih mesto in okolica pa gre super pa tud kolo je blo najbolj ugodno kar se tiče baterije Bosch 625w sem tud gume menjal pa se kr pozna.
Moj foter vozi 50/50 cesta,gmajna ,ker je star 72let ga pol po turi včasih boli hrbtenica zato bi on mel polnovzmetenega je probal pa je razlika se ne rabi riti dvigovat in se na pedale opirat ob vsaki malo večji grbini.
Zdaj ta Scott je tud kolko sem jaz bral tukaj in drugot najboljša izbira.
Moj foter vozi 50/50 cesta,gmajna ,ker je star 72let ga pol po turi včasih boli hrbtenica zato bi on mel polnovzmetenega je probal pa je razlika se ne rabi riti dvigovat in se na pedale opirat ob vsaki malo večji grbini.
Zdaj ta Scott je tud kolko sem jaz bral tukaj in drugot najboljša izbira.
A.C.A.B
Kvinta ::
Ve tu kdo povedat kak se ugasne ali pa vsaj zmanjša na Bosch Purion osvetlitev ,ker namreč jaz se vozim 99% po svetlem v podhodih in včasih v mraku pa me bolj moti kot koristi
A.C.A.B
zmaugy ::
Torej ti Buggy maš to
https://www.scott-sports.com/global/en/...
namreč moj foter bi kupil takega tam nekje do 3500€ čeprav včeraj sem videl tud to
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
je skoraj jurja manj samo ma slabšo baterijo pa manjša kolesa pa še ene par stvari ampak ajde opcija je.
Giant nima možnosti izklopa amortizerjev, motor je mislim da od Yamahe. Pa manjša kolesa.
Sam sicer vozim Scotta polnovzmetenega, vendar nikoli ne izklapljam amortizerjev, se pravi je vsaj pri meni ta funkcija nepotrebna.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Buggy ::
Jaz delno zaklenem amortizer, ko grem v hrib, pa tudi na makadamu...ali pa ce slepam analogca :D
Ta petek sva s kolegom naredila 120km. V eno smer assist ugasnjen saj sem sparal baterijo za vlecno sluzbo v klance nazaj. Kolega se me je prijel za ramo, pa sva zdruzno premagala strmejse dele ;)
Ta petek sva s kolegom naredila 120km. V eno smer assist ugasnjen saj sem sparal baterijo za vlecno sluzbo v klance nazaj. Kolega se me je prijel za ramo, pa sva zdruzno premagala strmejse dele ;)
Kvinta ::
SCOTT STRIKE eRIDE 930 teh modelov več ni baje konec avgusta modeli za leto 2021 pridejo tak da spet čakamo
A.C.A.B
keba ::
kaj je pa še alternativa temu kolesu do nekje 4000 eur raje manj?
Dobro je da ima hod amortizerjev nekje 150-160mm
Dobro je da ima hod amortizerjev nekje 150-160mm
clix ::
če res hočeš 160mm vzmetenja:
https://www.freestyle.si/artikel/112033...
če bo pa 140mm dosti:
https://www.freestyle.si/artikel/112033...
pa še cenejša verzija:
https://www.freestyle.si/artikel/112033...
Sicer, resnično potrebuješ 160mm hoda? Sploh v ebike verzijah, so to konkretne enduro zveri.
Če se misliš cele dneve ganjati po bikeparkih, potem je 160mm+ OK, sicer pa je po mojem mnenju cca 140mm več kot dovolj.
https://www.freestyle.si/artikel/112033...
če bo pa 140mm dosti:
https://www.freestyle.si/artikel/112033...
pa še cenejša verzija:
https://www.freestyle.si/artikel/112033...
Sicer, resnično potrebuješ 160mm hoda? Sploh v ebike verzijah, so to konkretne enduro zveri.
Če se misliš cele dneve ganjati po bikeparkih, potem je 160mm+ OK, sicer pa je po mojem mnenju cca 140mm več kot dovolj.
keba ::
Približno pol pol bi ga vozil mogoče 40% bikepark? se pravi je 140 tudi za kakšen manjši skok dovolj?
Kako je pa z motorji in baterijami, so ti ta novi Boschevi motorji res toliko boljši sploh v navezi z 625 baterijo?
Kako je pa z motorji in baterijami, so ti ta novi Boschevi motorji res toliko boljši sploh v navezi z 625 baterijo?
clix ::
Lepo narejeni skoki imajo landing pravilnih oblik, za katere dejansko potrebuješ minimalno vzmetenja. Lahko pogledaš kakšne slope style videje in vidiš kaj nekateri skačejo z kolesi brez zadnjega vzmetenja. :)
140mm je za ne samo male skoke več kot dovolj, resnično. Večja razlika se bo poznala, na velikih koreninan, velikih "rock gardnih", skratka za res razfu***em terenu. Tam lahko vsak milimeter prav pride. Pri skokih sploh ni problem, če ne greš v ekstreme. Pa skoki in dropi na "flat", se pravi na ravnino, brez landinga navzdol. Tam tudi mm prav pridejo, ampak tega na trailih praktično ni.
Ne imeti narobne predstave, ni 140mm samo malo za po makadamu se furat, je konkretno vzmetenje. 160mm je samo 15% več od 140. Ni to taka bajna razlika.
Ni pa seveda nič narobe, če želiš 160mm. Glede na to da je ebajk, ti dodatne teže ni tak problem sabo vlačit. :)
140mm je za ne samo male skoke več kot dovolj, resnično. Večja razlika se bo poznala, na velikih koreninan, velikih "rock gardnih", skratka za res razfu***em terenu. Tam lahko vsak milimeter prav pride. Pri skokih sploh ni problem, če ne greš v ekstreme. Pa skoki in dropi na "flat", se pravi na ravnino, brez landinga navzdol. Tam tudi mm prav pridejo, ampak tega na trailih praktično ni.
Ne imeti narobne predstave, ni 140mm samo malo za po makadamu se furat, je konkretno vzmetenje. 160mm je samo 15% več od 140. Ni to taka bajna razlika.
Ni pa seveda nič narobe, če želiš 160mm. Glede na to da je ebajk, ti dodatne teže ni tak problem sabo vlačit. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katero kolo (strani: 1 2 3 4 … 106 107 108 109 )Oddelek: Šport | 846406 (9973) | Sparkxl |
» | Nosilec za kolesa - vlecna kljuka (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14295 (802) | Buggy |
» | Nic davka ob nakup el. koles (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10590 (7506) | darkolord |
» | E kolo za na deloOddelek: Loža | 4258 (2816) | aky |
» | Nakup E-MTB (strani: 1 2 )Oddelek: Šport | 16567 (11302) | itak37 |