Forum » Šport » E-gorsko kolo
E-gorsko kolo
Temo vidijo: vsi
Buggy ::
Zinkolina ::
Prvi vtisi so fenomenalni. Včeraj sem naredil 15km in sem res navdušen,pelješ se z dosti manj napora v hrib. Če imaš nastavljeno pomoč na max350% gre v hrib z lahkoto kot po ravnem. Jaz sem vozil na 3.stopnji pomoči. Ravno prav za začetek da sem sam malo delal in malo kolo. Užitek res. Ima tudi senzorje v gonilkah za avtomatsko pomoč,nevem toćno še kako deluje vendar naj bi tako da bolj močno kot pritiskaš več pomoči dobiš. Ima tudi walk assist za pomoč pri hoji da se ne rabiš matrat in pomaga motor.
Bluetooth povezava za telefon...itd
Povem kaj več po daljsi turi.
Bluetooth povezava za telefon...itd
Povem kaj več po daljsi turi.
XS!D3 ::
Senzorji so osnova za delovanje električnega bicikla. Vse skupaj je pač odvisno od tega kako močno poganjaš, s stopnjo pomoči pa samo izbiraš v kakšni meri (oziroma % pomoči glede na tvoj lasten input - 100% pomeni, da pomaga/doda ravno toliko kot ti poganjaš). Naj bo stopnja pomoči minimalna, maksimalna ali pa nekje vmes, če ne poganjaš, ne gre, če poganjaš malo, tudi malo pomaga, če pa fejst poganjaš, pa tudi fejst pomaga. Pri novejših je tu še auto mode, ki še stopnjo prilagaja dinamično. Si pa seveda omejen z zakonskim maximumom 250W za eKolo. Motorji so sicer sposobni peaknit tudi čez 600 ali 700W za trenutek, ko to rabiš, ampak v povprečju pa bo limit teh 250W tudi če ti recimo goniš z 200W pri 200% supportu, kar bi naneslo 400W pomoči. Če dobro poganjaš v kak hud klanec, tako tudi ni več blaznih razlik med višjimi stopnjami kot sicer.
Drugače pa čestitke za nakup in čimveč užitkov z novo igračo... :)
Drugače pa čestitke za nakup in čimveč užitkov z novo igračo... :)
Zinkolina ::
Zdravo
Zanima me kaj uporabljate za popravilo pnevmatike na terenu (predrtje)?
Bi bil kdo tako dober in na linku pogledal ali ima to kolo zračnice ali je brez zračnic.
Kaj priporočate?
https://www.freestyle.si/artikel/112033...
Hvala vam!
Zanima me kaj uporabljate za popravilo pnevmatike na terenu (predrtje)?
Bi bil kdo tako dober in na linku pogledal ali ima to kolo zračnice ali je brez zračnic.
Kaj priporočate?
https://www.freestyle.si/artikel/112033...
Hvala vam!
vuki ::
Vsako novo kolo je z zračnimi, so pa ponavadi gume in felge že tubeless ready. To pomeni, da je trak v felgi že prilepljen, zraven dobiš tudi tubless ventilčke. Vse kar rabiš je potem še tubeless mleko, odstraniš zračnice, priviješ tubeless ventilček, doliješ potrebno količino "mleka" in napumpaš.
Verjetnost defekta je po tem posegu minimalna oz. skoraj nična.
Verjetnost defekta je po tem posegu minimalna oz. skoraj nična.
Zinkolina ::
Hvala
Sem prečekiral in so res felne in gume tubless ready.
Katero tekočino se da v gumo sedaj? V tem se nov in res ne vem.
Rad bi samo da lahko na poti, če imam gumidefekt stvar popravim.
Sem prečekiral in so res felne in gume tubless ready.
Katero tekočino se da v gumo sedaj? V tem se nov in res ne vem.
Rad bi samo da lahko na poti, če imam gumidefekt stvar popravim.
clix ::
Med najbolj popularnimi je Stan's Tire Sealant. Point je, da ti manjše luknje v gumi tekočina sama zaflika. Za malo večje luknje, pa obstajajo "plug kiti". Potisneš takega "črva" v luknjo, da se luknja efektivno zmanjša, ostalo zafila tekočina.
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
Če pa to ne uspe, pa še vedno lahko normalno gumo snameš, odšraufaš ventilček in vstaviš zračnico. Nič težje, kot če nimaš tubeless.
Ne vem kako je točno pri tem GIANT FATHOM E+ 3 29er modelu, ampak jaz sem v freestylu pol leta nazaj kupil nek drug model, in so mi ga spremenili v tubeless tik preden so mi ga predali, vključeno v ceno.
Sicer pa imam sam na gorcu tubeless zadnje dve leti in od takrat še ni bilo gumidefekta. (knock on wood). Pred tem pa občasno.
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
Če pa to ne uspe, pa še vedno lahko normalno gumo snameš, odšraufaš ventilček in vstaviš zračnico. Nič težje, kot če nimaš tubeless.
Ne vem kako je točno pri tem GIANT FATHOM E+ 3 29er modelu, ampak jaz sem v freestylu pol leta nazaj kupil nek drug model, in so mi ga spremenili v tubeless tik preden so mi ga predali, vključeno v ceno.
Sicer pa imam sam na gorcu tubeless zadnje dve leti in od takrat še ni bilo gumidefekta. (knock on wood). Pred tem pa občasno.
erkgheoruugh ::
Hvala
Sem prečekiral in so res felne in gume tubless ready.
Katero tekočino se da v gumo sedaj? V tem se nov in res ne vem.
Rad bi samo da lahko na poti, če imam gumidefekt stvar popravim.
To, da je nekaj tubeless ready, še ne pomeni, da je pripravljeno, da samo daš tubeless. Vseeno preveri, ali pa daj tle gor sliko notranjosti feltne, če imaš res ustrzen trak noter, ki pravilno tesni.
XS!D3 ::
Pri mojem Giantu (lanski Trance E+1) je bilo že vse zraven (tudi mleko) in so samo vlili not pred prevzemom. Sem pa letos ob menjavi mleka dal not Muc-Off No Puncture Hassle Tubeless Sealant. Kolikor sem bral po netu, naj bi se precej boljše obnesel kot original Gaintov.
Lanski mislim, da niti zračnic niso meli zraven. Letošnji menda pridejo z zračnico ampak je obroč že pripravljen za tubeless. Kolegu so v Freestyleu pri prevzemu (za letošnjega Trancea) rekli, da lahko brezplačno uredijo na prvem servisu (lahko bi pa tudi pred prevzemom, če bi želel). Ne vem pa, če je pri Fathomu kaj drugače, ampak v trogvini bodo sigurno vedeli. Tudi najlažje bo, če ti oni uredijo na prvem servisu recimo.
Lanski mislim, da niti zračnic niso meli zraven. Letošnji menda pridejo z zračnico ampak je obroč že pripravljen za tubeless. Kolegu so v Freestyleu pri prevzemu (za letošnjega Trancea) rekli, da lahko brezplačno uredijo na prvem servisu (lahko bi pa tudi pred prevzemom, če bi želel). Ne vem pa, če je pri Fathomu kaj drugače, ampak v trogvini bodo sigurno vedeli. Tudi najlažje bo, če ti oni uredijo na prvem servisu recimo.
Efreak ::
Tudi jaz danes dobim
GIANT FATHOM E+ 3 POWER 29er 2020
Enak model sem kupil pred tednom dni, zaenkrat sem zelo zadovoljen.
Ali tudi vas skoraj vsak vpraša če se kolo samo polni ko pedaliraš? Niti ne pomislijo da če bi bila regeneracija bi bremzalo zadnjo kolo. Prav smešno se mi zdi.
Zinkolina ::
Tudi jaz danes dobim
GIANT FATHOM E+ 3 POWER 29er 2020
Enak model sem kupil pred tednom dni, zaenkrat sem zelo zadovoljen.
Ali tudi vas skoraj vsak vpraša če se kolo samo polni ko pedaliraš? Niti ne pomislijo da če bi bila regeneracija bi bremzalo zadnjo kolo. Prav smešno se mi zdi.
Zdravo!
Uporabljaš kaj bluetooth na kolesu?
Meni se dogaja da mi ridecontrol zmrzne po določenem času in ne kaže koliko lahko prevozim in števec za hitrost obstane na določeno številki npr na 20kmh. Kolo izklopim in vklopim nazaj in začne spet delovati.
Medtem ko vse ostalo normalno beleži(pot,prevoženi km)
Efreak ::
Zdravo!
Uporabljaš kaj bluetooth na kolesu?
Meni se dogaja da mi ridecontrol zmrzne po določenem času in ne kaže koliko lahko prevozim in števec za hitrost obstane na določeno številki npr na 20kmh. Kolo izklopim in vklopim nazaj in začne spet delovati.
Medtem ko vse ostalo normalno beleži(pot,prevoženi km)
Sem uporabil samo enkrat in tudi meni se je sredi vožnje oz. ko sem se malo pavziral izklopil. Tudi kilometrov ne šteje pravilno. Moj health tracker je kazal 28km, ride aplikacija 36km.
globoko grlo ::
Mene tut zanima, kdaj bojo začel filat baterije med vožnjo oz. kolk smiselno je to?
Če se z Vršiča spustiš dol in te "dinamo" bremza na ene 10 km/h, kolk bi lohka nafilal baterijo?
A mogoče kdo ve kako je s stopnjami pomoči in kadenco?
Kaj prej skur baterijo? Pomoč na eco in posledično manjša kadenca pa večji input tvojih nog, al pomoč na tour, večja kadenca in manj lastnih nog?
Po moji logiki večja ko je pomoč, prej gre baterija, so me pa E uporabniki prepričevali v nasprotno.
Če se z Vršiča spustiš dol in te "dinamo" bremza na ene 10 km/h, kolk bi lohka nafilal baterijo?
A mogoče kdo ve kako je s stopnjami pomoči in kadenco?
Kaj prej skur baterijo? Pomoč na eco in posledično manjša kadenca pa večji input tvojih nog, al pomoč na tour, večja kadenca in manj lastnih nog?
Po moji logiki večja ko je pomoč, prej gre baterija, so me pa E uporabniki prepričevali v nasprotno.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Efreak ::
Filal pri spustu bi lahko samo če bi imel motor vgrajen v kolo, mtb z menjalnikom in sredinskim motorjem ne gre ker kadar kolo vrti obratno veriga potegne menjalnik ki je na federih in popusti verigo.
Poleg tega če bi bila ta možnost bi morala biti vezana na ročico od zavore da ko je delno pritisneš bi regenereriralo, če bi delalo avtomatično bi bilo nevarno da bi ti v ovinku ko bi bil nagnjen in malo peska na cesti spodneslo zadnji del.
Poleg tega če bi bila ta možnost bi morala biti vezana na ročico od zavore da ko je delno pritisneš bi regenereriralo, če bi delalo avtomatično bi bilo nevarno da bi ti v ovinku ko bi bil nagnjen in malo peska na cesti spodneslo zadnji del.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Efreak ()
vuki ::
Jaz mislim, da je smiselno držati čim nižjo težo kolesa in je vsa nepotrebna navlaka samo dodajanje te teže in manjšanje užitka. Jaz bi si želel e-bike s čimnižjo težo, da ostane lepo agilen in hiter (govorim za gorske fulije). In ja, velika razlika je vozit kolo 23+kg ali pa 13kg batteryless.
Dejstvo je, da smo ljudje taki, da bi radi vse na najlažji način, v tem primeru vsi na "boost" mode-u in pol jokanje, da baterija ne zdrži. In potem ko se navadiš boost, bi vozil samo na boost, ker je vse drugo brezveze.
Vozi čimveč na "eco", večji input nog in bo baterija držala toliko kolikor te bodo držale noge, če boš potreboval daljšo avtonomijo. Normalno, da uporabiš tudi boost, pa ga daj na nekem strmem delu. Če pa veš, da ti baterija na boostu zdrži predvideno furo pa furaj boost :) .....no kaj jaz zdaj tukaj pametujem, sam niti nimam e-bajka, sem pa kolesar tako v gozdu z mtb in na cesti s specijalko :).
Kar se tublessa tiče pa kot je že zgoraj napisano in nasvet, ko kupuješ novo gumo jo kupi primerno trasi, ki jo voziš, napumpaj jo tudi teži kolesarja primerno in defektov skoraj bi rekel ne bo več. No so pa še razni inserti za v obročnike, ki preprečujejo razna "cvikanje gume in obročnika" če se vozi v stilu "Nobody can shred like that guy, he's fuckin gnarly." :)
Dejstvo je, da smo ljudje taki, da bi radi vse na najlažji način, v tem primeru vsi na "boost" mode-u in pol jokanje, da baterija ne zdrži. In potem ko se navadiš boost, bi vozil samo na boost, ker je vse drugo brezveze.
Vozi čimveč na "eco", večji input nog in bo baterija držala toliko kolikor te bodo držale noge, če boš potreboval daljšo avtonomijo. Normalno, da uporabiš tudi boost, pa ga daj na nekem strmem delu. Če pa veš, da ti baterija na boostu zdrži predvideno furo pa furaj boost :) .....no kaj jaz zdaj tukaj pametujem, sam niti nimam e-bajka, sem pa kolesar tako v gozdu z mtb in na cesti s specijalko :).
Kar se tublessa tiče pa kot je že zgoraj napisano in nasvet, ko kupuješ novo gumo jo kupi primerno trasi, ki jo voziš, napumpaj jo tudi teži kolesarja primerno in defektov skoraj bi rekel ne bo več. No so pa še razni inserti za v obročnike, ki preprečujejo razna "cvikanje gume in obročnika" če se vozi v stilu "Nobody can shred like that guy, he's fuckin gnarly." :)
XS!D3 ::
No ja 23+kg je konkreten trail bicikel in primerljiv tudi brez elektrike ne tehta ravno 13kg. Sicer pa če denar ni ovira, Specialized Turbo levo SL tehta 17kg....
Smo si pa ljudje pač različni, meni je dosti večji užitek furat 23kg eMTB kot pa lažji (primeljiv) navaden bajk.
Kar se pa stopenj pomoče tiče, je pa logično da gre več baterije, če bolj pomaga. Torej večja kot je stopnja pomoči, več gre baterije in tudi bolj kot sam goniš, več gre baterije (ker je moč motorja vedno procent tvojega inputa). Kadenca niti ni tok pomebna, temveč moč oziroma opravljeno delo (teoretično lahko z večjo močjo porabiš manj energije za iste kilometre, če pot opraviš dosti hitreje, ampak v praksi bo z višjo hitrostjo tudi potrebna moč v tem času toliko višja, da bo porabljena energija večja). Najmanj porabiš, če čimveč delajo tvoje noge in čim manj motor (torej čim nižja stopnja pomoči).
Jaz za ture, kjer vem, da imam dosega več kot dovolj (tam 40-45km in do 1000 višincev), po ravnem (od 5ih stopenj) uporabljam 1-2 (na enki imam 50% supporta, kar bolj kot ne kompenzira širino gum in težo bicikla), v klanec pa večinoma 3-4 (5 bolj izjemoma za premagat kakšen svinjski hrib po koreninah). Za kakšno daljšo turo, kjer vem, da bo treba baterijo šparat , pa po ravnem striktno na prvi stopnji, v klanec pa potem na 2 ali občasno na 3 (več pa res samo če se kje zaplezam). So pa seveda potem hitrosti manjše, ker moje noge dajo pač kolikor dajo, samo kolo manj doda.
Smo si pa ljudje pač različni, meni je dosti večji užitek furat 23kg eMTB kot pa lažji (primeljiv) navaden bajk.
Kar se pa stopenj pomoče tiče, je pa logično da gre več baterije, če bolj pomaga. Torej večja kot je stopnja pomoči, več gre baterije in tudi bolj kot sam goniš, več gre baterije (ker je moč motorja vedno procent tvojega inputa). Kadenca niti ni tok pomebna, temveč moč oziroma opravljeno delo (teoretično lahko z večjo močjo porabiš manj energije za iste kilometre, če pot opraviš dosti hitreje, ampak v praksi bo z višjo hitrostjo tudi potrebna moč v tem času toliko višja, da bo porabljena energija večja). Najmanj porabiš, če čimveč delajo tvoje noge in čim manj motor (torej čim nižja stopnja pomoči).
Jaz za ture, kjer vem, da imam dosega več kot dovolj (tam 40-45km in do 1000 višincev), po ravnem (od 5ih stopenj) uporabljam 1-2 (na enki imam 50% supporta, kar bolj kot ne kompenzira širino gum in težo bicikla), v klanec pa večinoma 3-4 (5 bolj izjemoma za premagat kakšen svinjski hrib po koreninah). Za kakšno daljšo turo, kjer vem, da bo treba baterijo šparat , pa po ravnem striktno na prvi stopnji, v klanec pa potem na 2 ali občasno na 3 (več pa res samo če se kje zaplezam). So pa seveda potem hitrosti manjše, ker moje noge dajo pač kolikor dajo, samo kolo manj doda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: XS!D3 ()
bosslipxx ::
Zdravo. Eno vprašanje za lastnike e-koles.
Pri odstranljivi bateriji, ali ima slednja enak priključek kot je na kolesu?
Gledam namreč e-kolo Haibike, ki ima integrirano baterijo v downtubu in na vrhu downtuba, na ogrodju kolesa priključek za polnit.
Npr.:
Pri odstranljivi bateriji, ali ima slednja enak priključek kot je na kolesu?
Gledam namreč e-kolo Haibike, ki ima integrirano baterijo v downtubu in na vrhu downtuba, na ogrodju kolesa priključek za polnit.
Npr.:
slo-fishing.si
Cange ::
Za težo bicikla:
Udobje: večja masa na okvirju, manjša masa na kolesi in širina gum da udobje, dodatno maso in širino gum reducira električni pogon. Narod vozi krose ki so 5x težji, e-gorsko kolo pač ni performance DH, v najboljšem primeru je kompromis. Se pravi masa je negativna samo za DH.
Udobje: večja masa na okvirju, manjša masa na kolesi in širina gum da udobje, dodatno maso in širino gum reducira električni pogon. Narod vozi krose ki so 5x težji, e-gorsko kolo pač ni performance DH, v najboljšem primeru je kompromis. Se pravi masa je negativna samo za DH.
bastadu ::
Kadenca tudi vpliva na praznjenje baterije, saj ima pri določenih vrtljajih motor boljši izkoristek kot pri ostalih vrtljajih, običajno se ta kadenca suče med 80-100 rpm.
Efreak ::
Ok. Do danes sem s Giant fathomom e+3 2020 prevozil že 900km v 25ih dneh. Zelo zabavno, ni kaj.
Par stvari ki sem opazil:
-sprednja zavora brenči ko zaviram, in tudi ko se nagnem v ovinku se izgleda zavorna ploščica nasloni na disk in se sliši drsanje. Po ravnici je ok, zadnja je tudi ok.
-sem slišal čuden zvok ki je prihajal iz okolice motorja ampak se je odpravil ko sem spihal s kompresorjem, morda je samo kak kamenček bil v pokrovu motorja ker sem dosti vozil po mamkadamu in raznih gorskih/pohodnih poteh. Nekaj sem bral da vijaki ki držijo motor je potrebno občasno namazat drugače se lahko tudi to zgodi.
-mi je všeč da port za polnilec polni tudi ko je kolo vklopljeno in pedaliram, tako sem si naredil eksteren pack iz lipo(6S+4S) baterij ki deluje kot polnilec med vožnjo. S tem da trigga overcurrent če potegne čez 4/5A in izklopi cel sistem. Sem nekako z močnostnimi upori rešil, samo stvar je bolj zahtevna in ne proporočam amaterjem. V prihodnosti nameravam kable vezat direkt na motor in naredit stikalo da preklapljam med eksternim packom in original.
-ker vidim da se bo delalo dosti km več kot z navadnim gorskim sem si kar prednaročil zadnja dva mala zobnika iz aliexpressa, ker v tem času dokler pridejo se bodo tej ravno zrabili. Verigo tudi nameravam prednaročit preden bo prepozno in iskal v zadnjem trenutku. Sem bral predlagajo nemški brand Connex za verigo, sicer stane 2x več od navadnih, ampak če je res kvaliteta toliko boljša bom verjetno tole vzel.
-sem naredil hack za zaobit omejitev hitrosti z magnetom in senzor dal na vezice. Stvar je dosti bolj zabavna za vozit s hackom, čeprav itak redko vozim hitrostmi nad omejitvijo, je bilo nadležno da ti kar naenkrat izklopi pri 25. Sem gledal tudi tiste speed čipe ki prodajajo in ugotovil da kasirajo 150€ za stvar ki si jo lahko naredim sam z arduinoti in canbus MCP2515 čipi za 3€. Ok, tudi res da fancy android aplikacije nebi delal.
-bi bilo kul če bi walk assist imel več moči. Včasih gonim kolo v hrib tako da ga dam na zadnje kolo in hodim za njim(kadar so čudne ozke potke ko ne moreš hodit ob kolesu) in bi bilo lažje izvedljivo če bi lahko nastavil malo večji power.
-sem tudi odpakiral APK od Giant aplikacije in je noter bin file od firmwarea, na hitro pogledal v hex editroju in ne vem še če se da kako disassemblat da bi kaj pohekal, morda je kriptirano, morda bom raziskoval med naslednjo zimo.
-imam tubeless ventile in tekočino še od prejšnjega kolesa, to še moram naredit, predelat v tubeless. Se težko lotim ker je PITA dajat kolo in plašč dol. Moram čim prej ker imam slabe izkušnje s trni in je samo vprašanje časa kdaj bom moral flikat kje v treh krasnih sredi ničesar :)
V glavnem stvar je zelo zabavna, sem prevozil vse poti ki sem jih imel na sporedu za letos že v 25 dneh, zdaj moram aktivirat google earth in iskat nove za čez poletje :)
Par stvari ki sem opazil:
-sprednja zavora brenči ko zaviram, in tudi ko se nagnem v ovinku se izgleda zavorna ploščica nasloni na disk in se sliši drsanje. Po ravnici je ok, zadnja je tudi ok.
-sem slišal čuden zvok ki je prihajal iz okolice motorja ampak se je odpravil ko sem spihal s kompresorjem, morda je samo kak kamenček bil v pokrovu motorja ker sem dosti vozil po mamkadamu in raznih gorskih/pohodnih poteh. Nekaj sem bral da vijaki ki držijo motor je potrebno občasno namazat drugače se lahko tudi to zgodi.
-mi je všeč da port za polnilec polni tudi ko je kolo vklopljeno in pedaliram, tako sem si naredil eksteren pack iz lipo(6S+4S) baterij ki deluje kot polnilec med vožnjo. S tem da trigga overcurrent če potegne čez 4/5A in izklopi cel sistem. Sem nekako z močnostnimi upori rešil, samo stvar je bolj zahtevna in ne proporočam amaterjem. V prihodnosti nameravam kable vezat direkt na motor in naredit stikalo da preklapljam med eksternim packom in original.
-ker vidim da se bo delalo dosti km več kot z navadnim gorskim sem si kar prednaročil zadnja dva mala zobnika iz aliexpressa, ker v tem času dokler pridejo se bodo tej ravno zrabili. Verigo tudi nameravam prednaročit preden bo prepozno in iskal v zadnjem trenutku. Sem bral predlagajo nemški brand Connex za verigo, sicer stane 2x več od navadnih, ampak če je res kvaliteta toliko boljša bom verjetno tole vzel.
-sem naredil hack za zaobit omejitev hitrosti z magnetom in senzor dal na vezice. Stvar je dosti bolj zabavna za vozit s hackom, čeprav itak redko vozim hitrostmi nad omejitvijo, je bilo nadležno da ti kar naenkrat izklopi pri 25. Sem gledal tudi tiste speed čipe ki prodajajo in ugotovil da kasirajo 150€ za stvar ki si jo lahko naredim sam z arduinoti in canbus MCP2515 čipi za 3€. Ok, tudi res da fancy android aplikacije nebi delal.
-bi bilo kul če bi walk assist imel več moči. Včasih gonim kolo v hrib tako da ga dam na zadnje kolo in hodim za njim(kadar so čudne ozke potke ko ne moreš hodit ob kolesu) in bi bilo lažje izvedljivo če bi lahko nastavil malo večji power.
-sem tudi odpakiral APK od Giant aplikacije in je noter bin file od firmwarea, na hitro pogledal v hex editroju in ne vem še če se da kako disassemblat da bi kaj pohekal, morda je kriptirano, morda bom raziskoval med naslednjo zimo.
-imam tubeless ventile in tekočino še od prejšnjega kolesa, to še moram naredit, predelat v tubeless. Se težko lotim ker je PITA dajat kolo in plašč dol. Moram čim prej ker imam slabe izkušnje s trni in je samo vprašanje časa kdaj bom moral flikat kje v treh krasnih sredi ničesar :)
V glavnem stvar je zelo zabavna, sem prevozil vse poti ki sem jih imel na sporedu za letos že v 25 dneh, zdaj moram aktivirat google earth in iskat nove za čez poletje :)
XS!D3 ::
-mi je všeč da port za polnilec polni tudi ko je kolo vklopljeno in pedaliram, tako sem si naredil eksteren pack iz lipo(6S+4S) baterij ki deluje kot polnilec med vožnjo. S tem da trigga overcurrent če potegne čez 4/5A in izklopi cel sistem. Sem nekako z močnostnimi upori rešil, samo stvar je bolj zahtevna in ne proporočam amaterjem. V prihodnosti nameravam kable vezat direkt na motor in naredit stikalo da preklapljam med eksternim packom in original.
Lahko poveš kaj več na to temo? Je potrebna kakšna posebna komunikacija s kolesom ali samo ustrezna napetost/tok na pinih? Si našel slučajno tudi ustrezen konektor ali si improviziral?
Efreak ::
Lahko poveš kaj več na to temo? Je potrebna kakšna posebna komunikacija s kolesom ali samo ustrezna napetost/tok na pinih? Si našel slučajno tudi ustrezen konektor ali si improviziral?
Najprej sem poskusil samo z multimetrom, in ni pokazal nič, nato sem priklopil kable z aligator klipi med polnilcem in baterijo od kolesa na iste pine in našel + in -. Baterija od tega modela ima XLR konektor s tremi pini, zgornji in sredjni sta + in -, spodnji je neuporabljen. Na kratko samo poskrbiš da je napetost 42V in tok 4A in se polni, tudi med vožnjo iz eksterne baterije. Sem uporabil kar generične modelarske 2mm bullet konektorje in zalotal kable.
Če bi pa hotel priklopit dejansko direkt na pine kjer je original aku priklopljen, tam pa je potrebno z mikrokontrolerjem generirat poseben serijski TX data stream v motor da ta zazna akumulator, pa še na ostalih pini so 2,5V ipd., se ne spomnim natančno. Jaz sem si zamislil da bi to zaobšel tako, da bi pustil original akumulator in njegovo serijsko komunikacijo kot je, in bi samo preknil + spodaj pri motorju in tam preklopil na svoj akumulator. Pač stvar bi zanavala kot da je orginal priklopljena in vedno kazala 100% napolnjenost, napolnjenost zunanjega bi sam nadzoroval. Nisem še testiral in bom najprej probal testno z aligator klipi in če bo delovalo bom prerezal kable spodaj in naredil konektorje za preklapljat med original in zunanjo.
Cange ::
Bolje da narediš Y priključke za akumulatorja in pred vožnjo izenačiš napetosti na baterijah, na ta način bo obremenitev na baterije manjša, imel boš polno kapaciteto brez izgub.
Efreak ::
Bolje da narediš Y priključke za akumulatorja in pred vožnjo izenačiš napetosti na baterijah, na ta način bo obremenitev na baterije manjša, imel boš polno kapaciteto brez izgub.
Ja, samo bi raje imel ločeno in vozil iz eksternih in original bi priklopil če bi izpraznil zunanje. Original bi bile za rezervo za zadnje kilometre. To govorim samo za primere long range voženj(100,150+km), za normalne do 40km nebi uporabljanl zunanjih seveda.
Na tem posnetku se lepo vidi kable na 6:48 minuti. Nameravam prerezati rdeči kabel(in črn seveda s tem da ga pustim še vedno vklopljenega v aku zaradi podatkov) in ga potegiti ven pri strani s svojimi konektorji da imam dostop da lahko preklopim med original in zunanjo. Stvar sem testiral na mizi in bo delovala.
Sicer tudi kabel direkt v polnilec deluje vendar polni prepočasi in če je vožnja v hrib se ne utegne dovolj hitro polniti in moraš se ustaviti in čakati da se napolni iz zunanjega packa.
Buggy ::
Se moj dodatek. Pred dobrimi dvemi tedni dobil https://www.scott-sports.com/global/en/... in z njim naredil dobrih 400km.
Tako kot zdej uzivam po vseh teh okoliskih vlakah nisem ze od mladosti ko smo se tam podili s prirejenimi mopedi :)
Vceraj imel prvi servis, kjer se je podmazalo vse zglobe, nastavilo menjalnik (je zacel malo skrtat v 2 in 3 prestavi), sprednja bremza je bila za nastavit, napumpali zadnji amortizer na moje kile, ker ga je malo prevec zabijalo. Update firmware-a na novo verzijo tako, da je zdej se vecji uzitek. Mogoce bi res bilo dobro, da bi bila assitenca do nekje 32kmh, a trenutno o tuningu se ne razmisljam. Sem naredil tudi testno turo 30km z assistenco na OFF pa tudi ni panike, se pa hitro razvadis :D
Baterija mi v eMTB modu (dinamicno prilagaja moc) zdrzi turo 60km in 1200m visincev. V ECO modu (najnizja stopnja asistence) je kolo nekako konkurencen zeninemu trekingu po cesti in range v tem nacinu kaze 120km :D
Mi je pa uspelo ze dvakrat predreti gumo in sem se kar namucil dati dol plasc. Imam zdej na rezervi dve zracnici ter dokupil sem orodje, da bom lahko stvar saniral tudi na poti.
Baterija 625Wh se polni od praznega do polnega 5 ur imam pa moznost dokupiti se dodatno, ki doseg poveca za skoraj se enkrat. Razen tega, da so na Stravi besni ker KOM achivmenti padajo kot za salo, nimam povedati nobene slabe strani voznje z eMTB, sploh ce imas okoli take hribovite hoste, kot jih imamo mi in v kaksen klanec se pes nebi sel...po klancu pa vedno sledi tudi adrenalinski spust. Uzivam res neverjetno in za malo starejsega prdca, po operaciji kolena je tole terna!
Tako kot zdej uzivam po vseh teh okoliskih vlakah nisem ze od mladosti ko smo se tam podili s prirejenimi mopedi :)
Vceraj imel prvi servis, kjer se je podmazalo vse zglobe, nastavilo menjalnik (je zacel malo skrtat v 2 in 3 prestavi), sprednja bremza je bila za nastavit, napumpali zadnji amortizer na moje kile, ker ga je malo prevec zabijalo. Update firmware-a na novo verzijo tako, da je zdej se vecji uzitek. Mogoce bi res bilo dobro, da bi bila assitenca do nekje 32kmh, a trenutno o tuningu se ne razmisljam. Sem naredil tudi testno turo 30km z assistenco na OFF pa tudi ni panike, se pa hitro razvadis :D
Baterija mi v eMTB modu (dinamicno prilagaja moc) zdrzi turo 60km in 1200m visincev. V ECO modu (najnizja stopnja asistence) je kolo nekako konkurencen zeninemu trekingu po cesti in range v tem nacinu kaze 120km :D
Mi je pa uspelo ze dvakrat predreti gumo in sem se kar namucil dati dol plasc. Imam zdej na rezervi dve zracnici ter dokupil sem orodje, da bom lahko stvar saniral tudi na poti.
Baterija 625Wh se polni od praznega do polnega 5 ur imam pa moznost dokupiti se dodatno, ki doseg poveca za skoraj se enkrat. Razen tega, da so na Stravi besni ker KOM achivmenti padajo kot za salo, nimam povedati nobene slabe strani voznje z eMTB, sploh ce imas okoli take hribovite hoste, kot jih imamo mi in v kaksen klanec se pes nebi sel...po klancu pa vedno sledi tudi adrenalinski spust. Uzivam res neverjetno in za malo starejsega prdca, po operaciji kolena je tole terna!
Gagarin ::
Mogoce bi res bilo dobro, da bi bila assitenca do nekje 32kmh, a trenutno o tuningu se ne razmisljam.
Ne rabiš razmišljati o tuningu, ker se novih Boschev (zaenkrat?) ne da tunat. Ti gre zadeva v limp mod dvakrat začasno, tretjič pa za stalno in ti lahko zrihtajo nazaj samo pri Boschu.
Cange ::
Pri klasiki se v takem primeru lahko menja kontroler s pripadajočim ekranom. Da ne bo kdo narobe razumel, gre se za: "popravni izpit pri izbiri funkcij"
"Klasika" zato ker nisem pogledal če je Bosch motor klasika.
"Klasika" zato ker nisem pogledal če je Bosch motor klasika.
bastadu ::
Se moj dodatek. Pred dobrimi dvemi tedni dobil https://www.scott-sports.com/global/en/... in z njim naredil dobrih 400km.
Tako kot zdej uzivam po vseh teh okoliskih vlakah nisem ze od mladosti ko smo se tam podili s prirejenimi mopedi :)
Vceraj imel prvi servis, kjer se je podmazalo vse zglobe, nastavilo menjalnik (je zacel malo skrtat v 2 in 3 prestavi), sprednja bremza je bila za nastavit, napumpali zadnji amortizer na moje kile, ker ga je malo prevec zabijalo. Update firmware-a na novo verzijo tako, da je zdej se vecji uzitek. Mogoce bi res bilo dobro, da bi bila assitenca do nekje 32kmh, a trenutno o tuningu se ne razmisljam. Sem naredil tudi testno turo 30km z assistenco na OFF pa tudi ni panike, se pa hitro razvadis :D
Baterija mi v eMTB modu (dinamicno prilagaja moc) zdrzi turo 60km in 1200m visincev. V ECO modu (najnizja stopnja asistence) je kolo nekako konkurencen zeninemu trekingu po cesti in range v tem nacinu kaze 120km :D
Mi je pa uspelo ze dvakrat predreti gumo in sem se kar namucil dati dol plasc. Imam zdej na rezervi dve zracnici ter dokupil sem orodje, da bom lahko stvar saniral tudi na poti.
Baterija 625Wh se polni od praznega do polnega 5 ur imam pa moznost dokupiti se dodatno, ki doseg poveca za skoraj se enkrat. Razen tega, da so na Stravi besni ker KOM achivmenti padajo kot za salo, nimam povedati nobene slabe strani voznje z eMTB, sploh ce imas okoli take hribovite hoste, kot jih imamo mi in v kaksen klanec se pes nebi sel...po klancu pa vedno sledi tudi adrenalinski spust. Uzivam res neverjetno in za malo starejsega prdca, po operaciji kolena je tole terna!
Jaz bi na tvojem mestu naredil tubeless convert, jaz si res ne predstavljam vožnje po hosti brez tega, v zadnje pol leta naredil ca 2,5kkm in niti 1x predrl ... tok, tok, tok po lesu ...
V Stravi spremeni vrsto ture v E-bike ride in ne boš imel več težav ...
Buggy ::
@bastadu: tnx...sem nasel zdej to "skrito" opcijo v Strava APP tudi za nastavit turo, sem imel oznaceno samo kolo kot eMTB. Tubeless bom pa mogoce res sel, ce se bo prediranje nadaljevalo, samo nekako kolega, ki vozi podobne lokacije in je naredil konverzijo, ni ravno navdusen, saj pravi da imas se zmer lahko tezave s prazno gumo, ce nabases kaj vecjega, samo toliko vec packarije pri sanaciji je, kot pa samo zamenjat slauf. Bom videl.
@Ferdo66: ja to je res da imajo anti tuning SW detection, samo kot berem s kar nekaj temi skatlicami, ce ne povecas nad US definiranih 20mph (32kmh), ni bilo tezav tudi po 1000km voznje. Ampak kot sem rekel zaenkrat ni potrebe, ker skoraj nic ravnine ne vozim :)
@Ferdo66: ja to je res da imajo anti tuning SW detection, samo kot berem s kar nekaj temi skatlicami, ce ne povecas nad US definiranih 20mph (32kmh), ni bilo tezav tudi po 1000km voznje. Ampak kot sem rekel zaenkrat ni potrebe, ker skoraj nic ravnine ne vozim :)
bastadu ::
Tubeless ima za (e)MTB še precej drugih prednosti kot samo precej boljša zaščita proti predrtju, po mojem je prednosti precej več kot slabosti ... če ti jo res uspe predreti lahko vseeno notri vržeš zračnico, tudi če presekaš bok lahko v določenih primerih še rešiš furo s kakšnim kitom za popravilo platišč ...
globoko grlo ::
A vi vozte tele (e)MTBje tko kt traktor? DIrekt čez vse skale in špice, pol se pa čudite zakaj guma spusti?
Drgač pa ja, tistih parkrat k sm probu eMTBja je blo res fajn, sam se ne bi mogu v špegu pogledat, če bi si ga kupu :)
Drgač pa ja, tistih parkrat k sm probu eMTBja je blo res fajn, sam se ne bi mogu v špegu pogledat, če bi si ga kupu :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Cange ::
globoko grlo je izjavil:
A vi vozte tele (e)MTBje tko kt traktor? DIrekt čez vse skale in špice, pol se pa čudite zakaj guma spusti?
Drgač pa ja, tistih parkrat k sm probu eMTBja je blo res fajn, sam se ne bi mogu v špegu pogledat, če bi si ga kupu :)
Ni panike,"ta boljši eMTB" imajo limit 25kmh na offroad.
pirat ::
Se moj dodatek. Pred dobrimi dvemi tedni dobil https://www.scott-sports.com/global/en/... in z njim naredil dobrih 400km.
Tako kot zdej uzivam po vseh teh okoliskih vlakah nisem ze od mladosti ko smo se tam podili s prirejenimi mopedi :)
Vceraj imel prvi servis, kjer se je podmazalo vse zglobe, nastavilo menjalnik (je zacel malo skrtat v 2 in 3 prestavi), sprednja bremza je bila za nastavit, napumpali zadnji amortizer na moje kile, ker ga je malo prevec zabijalo. Update firmware-a na novo verzijo tako, da je zdej se vecji uzitek. Mogoce bi res bilo dobro, da bi bila assitenca do nekje 32kmh, a trenutno o tuningu se ne razmisljam. Sem naredil tudi testno turo 30km z assistenco na OFF pa tudi ni panike, se pa hitro razvadis :D
Baterija mi v eMTB modu (dinamicno prilagaja moc) zdrzi turo 60km in 1200m visincev. V ECO modu (najnizja stopnja asistence) je kolo nekako konkurencen zeninemu trekingu po cesti in range v tem nacinu kaze 120km :D
Mi je pa uspelo ze dvakrat predreti gumo in sem se kar namucil dati dol plasc. Imam zdej na rezervi dve zracnici ter dokupil sem orodje, da bom lahko stvar saniral tudi na poti.
Baterija 625Wh se polni od praznega do polnega 5 ur imam pa moznost dokupiti se dodatno, ki doseg poveca za skoraj se enkrat. Razen tega, da so na Stravi besni ker KOM achivmenti padajo kot za salo, nimam povedati nobene slabe strani voznje z eMTB, sploh ce imas okoli take hribovite hoste, kot jih imamo mi in v kaksen klanec se pes nebi sel...po klancu pa vedno sledi tudi adrenalinski spust. Uzivam res neverjetno in za malo starejsega prdca, po operaciji kolena je tole terna!
Vsega prezira je vreden tisti, ki z elektricnim kolesom dosega KOM (king of mountain) statuse!
Prestavi v nastavitvah na e-kolo! Kot bi se hvalil, da si zeno sestkrat zapored pripeljal do orgazma, ona pa v resnici v postelji z vibratorjem.
ginekk ::
Vsega prezira je vreden tisti, ki z elektricnim kolesom dosega KOM (king of mountain) statuse!
Prestavi v nastavitvah na e-kolo! Kot bi se hvalil, da si zeno sestkrat zapored pripeljal do orgazma, ona pa v resnici v postelji z vibratorjem.
Hehe, res. Motorizirano vozilo pač ni bicikel, četudi izgleda enako in ima pedala.
Buggy ::
Vsega prezira je vreden tisti, ki z elektricnim kolesom dosega KOM (king of mountain) statuse!
Prestavi v nastavitvah na e-kolo! Kot bi se hvalil, da si zeno sestkrat zapored pripeljal do orgazma, ona pa v resnici v postelji z vibratorjem.
kaj pa tebi ni jasn?
Seveda sem imel eMTB nastavitve v Stravi za kolo a to vseeno ni dovolj. Moras v nekih cudnih podmenijih zgleda se za vsako turo nastimat, da je tura potem tudi take narave. Ce bo to delalo pa se ne vem, ker mi je prijazno bastadu danes namignil. Poleg tega, nihce ni namenoma KOM statuse nabiral, se meni je slo to na zivce, zato sem tudi iskal resitev. Celo na offline sem sel, ker se mi ni zdelo fer a sem imel potem druge tezave. Ce ze obtozujes, drugic vsaj kaj preberi. Hvala!
Pa tisi z ogledalom lahko se ne rabi z ebikom matrat, lahko tudi svoj post pogleda, bo dobil cisto zadostno sliko samega sebe. A to itaq ze ve!
Adijo toxic people!
bastadu ::
globoko grlo je izjavil:
A vi vozte tele (e)MTBje tko kt traktor? DIrekt čez vse skale in špice, pol se pa čudite zakaj guma spusti?
Drgač pa ja, tistih parkrat k sm probu eMTBja je blo res fajn, sam se ne bi mogu v špegu pogledat, če bi si ga kupu :)
Očitno res ne veš, za kakšne terene so ta kolesa namenjena. Očitno si se vozu samo po asfaltu in ti je blo ql.
Ko si enkrat sredi ničesar, morda še ob kakih čudnih urah, si res ne želiš doživeti prazne gume ... in ja, tudi na cesti jo lahko predreš, kaj šele na kakšni gozdni poti, kjer je po tleh polno ostrih in bodičastih stvari ...
@Buggy: Če boš dejavnosti snemal direkt s Stravo potem boš 1x nastavil na e-bike aktivnost in ti bo tako ostalo default za naslednjič. Če pa aktivnosti snemaš s kakšno drugo aplikacijo in jih potem (avtomatsko) pošiljaš v Stravo, potem pa žal (še) ni načina, da bi ti avtomatsko spremenilo v e-bike aktivnost, moraš prestaviti ročno, pač lesena Strava ...
Efreak ::
Shit. Zdaj sem izmeril obrabo verige s kljunastim merilom med desetimi linki in izmerim 132,8mm. Sem zgooglal in na enem forumu pišejo da je potrebno menjati pri 132,6mm, to naj bi bilo med 0,5%-0,7% obrabe, torej moja je že bolj proti 1%. 900km in je dead. Ampak tudi wikipedia pod chain člankom omenja da se že po 600km obrabijo, tako da je v mejah normale. Bo treba čimprej zamenjati da mi ne pobrusi še zobnike.
K0l1br1 ::
Jaz sem zamenjal verigo in zobnike in se vmes nisem pretirano sekiral ne zaradi verige ali pa zaradi zobnikov, še manj, da bi jo meril s kljunastim merilom. Če ne bi menjal zobnikov, bi menjal pa 2x verigo, pa smo tam nekje. Na (ne)srečo sem jo utrgal v enem klancu, zobnik pa sem nato menjal zato, ker je v parih prestavah začel preskakovati.
Zato pa imam raje svoje starejši bicikl, ki je imel manj prestav, kjer na verigo sploh ni traba misliti.
Zato pa imam raje svoje starejši bicikl, ki je imel manj prestav, kjer na verigo sploh ni traba misliti.
Efreak ::
Zdaj so se že začele težave z iskanjem verige.
Trenutno imam montirano stock 116 link. Za 116 ni veliko zalog po trgovinah, 114 pa so. Mogoče ima kdo izkušnje in ve če bi delovalo tudi s 114 namesto 116? Če se ne motim je ta približno 2cm krajša in bi bil menjalnik malo bolj zategnjen naprej.
Trenutno imam montirano stock 116 link. Za 116 ni veliko zalog po trgovinah, 114 pa so. Mogoče ima kdo izkušnje in ve če bi delovalo tudi s 114 namesto 116? Če se ne motim je ta približno 2cm krajša in bi bil menjalnik malo bolj zategnjen naprej.
bastadu ::
S prstmi stisni verigo skupaj, tako da bo kao 2 členka krajša in preveri, če imaš na menjalniku še kaj rezerve hoda, ki ga rabiš, če imaš polno vzmeteneg, sicer ti lahko vtrga menjalnik. Da bi bil siguren bi moral spustiti zrak iz zadnje vzmeti in to preveriti skozi celoten hod zadnjega kolesa. Sicer pa ne razumem kako ne najdeš daljše verige?
Efreak ::
S prstmi stisni verigo skupaj, tako da bo kao 2 členka krajša in preveri, če imaš na menjalniku še kaj rezerve hoda, ki ga rabiš, če imaš polno vzmeteneg, sicer ti lahko vtrga menjalnik. Da bi bil siguren bi moral spustiti zrak iz zadnje vzmeti in to preveriti skozi celoten hod zadnjega kolesa. Sicer pa ne razumem kako ne najdeš daljše verige?
Sem našel tudi enako kot original KMC na bike24. Sem pa nameraval kupiti Connex, ki je nekdo predlagal, te pa sem našel samo s 114 linki. Verjetno bom vzel enako kot sem imel do zdaj zaenkrat in poskusil skrajšat en link na tej zrabljeni ko bom menjaval z novo da vidim če bi delovalo tudi z 114.
stratosD ::
@efreak..ali kdo drugi
huh...a na 600km se menja ketna pr ebike? to zaradi torzije al kaj? kok pa je ketnca cca?
kaj Scott ma kak nulti servis zastonj..kako je kej drugače z vzdrževanjem teh zadev...mislim realno stroškovno če se da?
huh...a na 600km se menja ketna pr ebike? to zaradi torzije al kaj? kok pa je ketnca cca?
kaj Scott ma kak nulti servis zastonj..kako je kej drugače z vzdrževanjem teh zadev...mislim realno stroškovno če se da?
Efreak ::
@efreak..ali kdo drugi
huh...a na 600km se menja ketna pr ebike? to zaradi torzije al kaj? kok pa je ketnca cca?
kaj Scott ma kak nulti servis zastonj..kako je kej drugače z vzdrževanjem teh zadev...mislim realno stroškovno če se da?
Mogoče sem tudi slabo izmeril, če bi imel pravo orodje bi bilo bolj zanesljivo.
Na analognem mtbju sem moral menjati po nekje 5000km s tem da je bilo vse zrabljeno, tudi zadnji zobniki.
Sem slabo prebral in piše 600 miles
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bicycle...
Depending on use and cleaning, a chain can last only 1,000 kilometres (600 miles) (e.g. in cross-country use, or all-weather use), 3,000 to 5,000 km (2,000 to 3,000 mi) for well-maintained derailleur chains, or more than 6,000 kilometres (4,000 mi) for perfectly groomed high-quality chains, single-gear, or hub-gear chains with a full cover chain guard.
bastadu ::
Ja ketna zdrži nekje 500-1000km do raztezka 0,75% pri katerem jo je dobro zamenjat, kaseta ene 2-3 toliko. Ketne stanejo tam od ca. 10€ pa do nekaj 10€ ali dražje celo proti 100€, ampak tiste tadražje tudi ne bodo zdržale bistveno več ... Pač to je cena dodatnih obremenitev pogonskega sklopa, ki jih prinašajo motorji.
Običajno imaš po parih 100km servis oz. preverjanje/zategovanje vijakov vključen v nakup kolesa. Razen pogonskega sklopa je vzdrževanje podobno/enako kot pri običajnih mtbjih ...
Običajno imaš po parih 100km servis oz. preverjanje/zategovanje vijakov vključen v nakup kolesa. Razen pogonskega sklopa je vzdrževanje podobno/enako kot pri običajnih mtbjih ...
DOOM_er ::
treba je še pazit za koliko reden sistem je ketna. Če imaš 12 rednega ne moreš dat gor 10-11 redne verige. Je pa SRAM XO veriga dejansko najbolj kvalitetna in na testih bojda zdrži najdlje, je pa draga kot žafran tako da nevem če se ubistvu splača.
Robots will steal your job. But that's OK
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DOOM_er ()
sunshine403 ::
@Efreak zaenkrat hudo dobro :) Jaz sem rekel, da bom letos to probal. Po 1000km na mtb (in slabih 30k visincev) je ketna se kot nova. Zares ima do stotinke milimetra iste mere kot nova, kar je vsaj zame dokaj presenetljivo. Sem jo pa do sedaj dvakrat "kuhal" (1x novo in potem se enkrat na dobrih 500km, sedaj bo pa pocasi spet cas). Bini videli kako bo do konca sezone, ampak zaenkrat izgleda zares dobro. Da ne govorim o tem, da je cel sklop (veriga, zobniki...) neprimerno bolj cist, kot je bil prej, ko sem uporabljal vsa mozna olja ali spreje. :)
@Doome_er tisto je samo marketing. Vecji srot kot je Sram tezko najdes, imajo pa dober marketing, to se pa strinjam. Edina veriga, ki mi je sla krepko prej kot v 1000km je bila Sram XX1 (zelo podobno je z njihovimi tako ohinsploh zobniki, menjalniki in zavorami). Od takrat naprej ostajam na Shimano XT/XTR in dela neprimerno boljse ;)
@Doome_er tisto je samo marketing. Vecji srot kot je Sram tezko najdes, imajo pa dober marketing, to se pa strinjam. Edina veriga, ki mi je sla krepko prej kot v 1000km je bila Sram XX1 (zelo podobno je z njihovimi tako ohinsploh zobniki, menjalniki in zavorami). Od takrat naprej ostajam na Shimano XT/XTR in dela neprimerno boljse ;)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katero kolo (strani: 1 2 3 4 … 106 107 108 109 )Oddelek: Šport | 846264 (9831) | Sparkxl |
» | Nosilec za kolesa - vlecna kljuka (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14278 (785) | Buggy |
» | Nic davka ob nakup el. koles (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10574 (7490) | darkolord |
» | E kolo za na deloOddelek: Loža | 4255 (2813) | aky |
» | Nakup E-MTB (strani: 1 2 )Oddelek: Šport | 16563 (11298) | itak37 |