» »

Obvezno razkuževanje večstanovanjskih stavb!

Obvezno razkuževanje večstanovanjskih stavb!

«
1
2 3 4

Mato989 ::

Ker nisem našel teme, odpiram debato o obveznem razkuževanju stavb 2x dnevno po novem odloku vlade:

Skratka v naši stavbi imamo debato kako se bo obračunalo razkuževanje, po katerem členu pravilnika o upravljanju večstanovanjskih stavb?

Dilema je med:
1.(delitev stroškov na posamezne enote)
2.(delitev stroškov po številu uporabnikov posameznih enot)

1.
Glede na število posameznih enot stavbe, se v enakem deležu delijo stroški:

- hišniških opravil,

- deratizacije, dezinsekcije, drugih sanitarnih pregledov,

- čiščenja oziroma vzdrževanja bivalnega okolja (košnja zelenic, čiščenje dostopnih poti, peskovnikov, odprtih parkirnih površin, obrezovanje živih mej in dreves ...),

- nabave drobnega orodja, namenjenega izključno stavbi,

- telefonskih linij v dvigalu,

- reševanja iz dvigala,

- čiščenja jaškov za smeti,

- čiščenja snega – zimska služba,

- stroški raznih drobnih popravil na skupnih delih zaradi dotrajanosti (popravila ključavnic, samozapiral, okovja oken in vrat, zamenjava svetil, žarnic, stikal, tipk in varovalk, zamenjava razbitih stekel ipd.),

- razni fiksni stroški, ki nastajajo neodvisno od opravljenih storitev ter dobav (priključna moč, priključek na infrastrukturo, ipd.).


2.

(1) Glede na število uporabnikov posamezne enote se delijo stroški:

- porabe vode in kanalščina, če ni individualnih merilnih naprav,

- skupne porabe elektrike (dvigala, razsvetljava skupnih prostorov ipd.),

- odvoza odpadkov, najema zabojnikov za odpadke ter drugi komunalni stroški,

- čiščenja skupnih prostorov in

- stroški čiščenja kanalizacije ter odmašitve kanalizacijskih cevi in praznjenja septičnih jam.

(2) Če v stavbah, kjer imajo vse posamezne enote vgrajene merilne naprave za merjenje porabe vode, prihaja do razlike pri porabi vode med glavno merilno napravo in individualnimi merilnimi napravami posameznih enot, se nastala razlika deli sorazmerno glede na porabo posameznih enot.

(3) Če imajo v stavbi vgrajene individualne merilne naprave le nekatere enote, uporabniki plačajo porabo vode po dejansko izkazani porabi na njihovih merilnih napravah, kar lastniki za vsako obračunsko obdobje sporočijo upravniku. Razliko porabe vode med glavno merilno napravo in porabo vode, ki jo plačajo uporabniki posameznih enot z individualnimi merilnimi napravami, poravnajo vsi preostali uporabniki po številu uporabnikov posameznih enot.

(4) V stavbi, kjer se poraba vode obračunava v skladu s prejšnjim odstavkom, voda pa se uporablja tudi za skupne potrebe in ni posebej merjena, se izkazana poraba vode na individualni merilni napravi poveča za 3 %.

(5) Poraba vode, izkazana na merilni napravi za merjenje porabe vode, se upošteva, če je vodomer pregledan in označen v skladu s predpisi, ki urejajo meroslovje.

(6) Če za posamezni mesec ni mogoče odčitati porabe vode za posamezno enoto zaradi objektivnih okoliščin, se za ta mesec strošek porabe vode za to posamezno enoto obračuna v višini porabe zadnjega meseca. Za objektivne okoliščine se štejejo okvara, odsotnost lastnika ali uporabnika stanovanja, nezmožnost odčitavanja merilne naprave in podobno.

(7) Dokler v stavbi ni več kot polovica posameznih enot oddanih v najem ali prvič prodanih v skladu z zakonom, ki ureja varstvo kupcev stanovanj in enostanovanjskih stavb, se stroški iz tega člena delijo po številu posameznih enot.


Jaz trdim, da bi se moralo to gledat pod čiščenje, kar pomeni da se obračunajo stroški dezinfekcije po ŠTEVILU PRIJAVLJENIH v Stanovanju, namesto po STANOVANJSKI ENOTI... kar je tudi čisto logično, saj tam kjer so 4je uporabniki, je višja verjetnost da kdo kaj prinese in okuži stopnišče, kot tam kjer je 1 sam... Skratka debata je o tem ali spada dezinfekcija pod "deratizacijo" ali pod "čiščenje skupnih prostorov" jaz menim da slednje!

Imamo kakšna definitivna mnenja oz. obrazložitev? Razlike v ceni so v teh 2 primerih lahko tudi 5x v škodo nekomu ki živi sam...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
  • spremenilo: Mato989 ()

Baja ::

zdaj ko si na čakanju, se lahko prostovoljno javiš, da boš razkuževal bajto, bo še najceneje. priskrbijo ti naj samo razkužilo, rokavice, masko.

PrimozR ::

Upoštevati moraš še nadstropje, v katerem nekdo živi. Če v 1. jasno ne bo plačeval toliko kot tisti, ki v 4. Slednji namreč umaže precej večji del stopnišča in hodnikov, obenem je pa zaradi njega treba očistiti večji del stavbe.

Ni fer do tistih spodaj.

starfotr ::

To je pač neka nebuloza vlade, ki ne pomaga prav nič.

Torej za vsesplošno dobro, predlagam da se zmenite in ne razkužujete. Ali pa če se bojite, razkužujete sami, vas bo prišlo najceneje.

floyd1 ::

Tudi smeti smo nekaj časa plačevali po kvadratnih metrih stanovanja, namesto po osebah. Ker so verjetno ti kvadratni metri sproducirali ful smeti ;((.
Mato989, imaš poponoma prav, ni tu neke logike, a to so pač "male blokovske radosti".

In ko berem o takih čudnih pogruntavščinah... ...se bolj zavedam, kak fajn je bajta.

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

To je pač neka nebuloza vlade, ki ne pomaga prav nič.

Torej za vsesplošno dobro, predlagam da se zmenite in ne razkužujete. Ali pa če se bojite, razkužujete sami, vas bo prišlo najceneje.


Saj smo se zmenli, ampak cena materiala za DEZINFEKCIJO je 90EUR za 2 meseca, torej 45EUR na mesec... ker je stanovanj 30, je to 1,5EUR po enoti... ampak ker je prijavljenih cca 75 ljudi v večstanovanjski zgradbi to pomeni 0,6EUR po osebi... to pa je 3x razlika skorajda...

Sploh pa ker ne verjamem da to ne bo ostalo za zmeraj, je to zelo pomembno enako kot RTV sleparski prispevek.

Pazite te številke so ker prostovoljci sami razkužujemo... če bi bla firma bi blo x3-x4... torej namesto 1,5EUR po enoti, kar 4,5EUR do 6EUR več po enoti! Kar pa je praktično 20% položnice upravitelja...

Niti en od vas pa ni napisal nič glede teme, razen citata... torej upam da vas vestni moderator zbriše kot briše drugje mene!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

PrimozR ::

Jaz sem ti jasno napisal, da ne glej samo števila stanovanj in števila prebivalcev v njih, temveč tudi njihovo lokacijo. Če to ni v duhu teme, ne vem kaj je.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: AndrejO ()

krneki ::

Ajde napište malo cene, da bo bolj zanimivo.
Pri nas je 0.5eur/dan na stanovanje.

Mato989 ::

PrimozR je izjavil:

Jaz sem ti jasno napisal, da ne glej samo števila stanovanj in števila prebivalcev v njih, temveč tudi njihovo lokacijo. Če to ni v duhu teme, ne vem kaj je.


To nima veze z dejstvom, da dezinfekcija ni zavedena v delitvi stroškov in bi se (po moje) morala gledat pod čiščenje... To kar ti pišeš ni napisano v nobenem pravilniku in nobeni delitvi stroškov zato je off topic!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: AndrejO ()

AndrejO ::

Mato989 je izjavil:

Pazite te številke so ker prostovoljci sami razkužujemo... če bi bla firma bi blo x3-x4... torej namesto 1,5EUR po enoti, kar 4,5EUR do 6EUR več po enoti! Kar pa je praktično 20% položnice upravitelja...

Je to v LJ? Bi lahko še ostalim zaupal katere firme še vedno ponujajo to storitev v rangu pod 10 EUR po enoti?

Veliko ljudi sedaj slišim, da imajo v LJ ponudbe, ki ne gredo pod 80 EUR po enoti in nekatere nad 100 EUR po enoti.

Ali pa, če smem malo ugrabiti tvojo temo, se bi lahko razpisali po katera firma, kje in koliko ponuja, pa da se malo razkadi ta dim "upravičenih" in "malo manj upravičenih" ponudb, ki se jih sedaj balina naokoli.

Tako, da ... do sedaj sem zasledil, da se to zaračunava samo po enoti. Idej po kvadraturi ali številu ljudi še nisem zasledil.

In ja ... ne glede na to, da kakšne Mato včasih poka ali ne poka, tema ima smisla in Mato lahko upravičeno pričakuje, da se bodo tukaj pojavljale smiselne in "on-topic" informacije.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Mato989 ::

AndrejO je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Pazite te številke so ker prostovoljci sami razkužujemo... če bi bla firma bi blo x3-x4... torej namesto 1,5EUR po enoti, kar 4,5EUR do 6EUR več po enoti! Kar pa je praktično 20% položnice upravitelja...

Je to v LJ? Bi lahko še ostalim zaupal katere firme še vedno ponujajo to storitev v rangu pod 10 EUR po enoti?

Veliko ljudi sedaj slišim, da imajo v LJ ponudbe, ki ne gredo pod 80 EUR po enoti in nekatere nad 100 EUR po enoti.

Ali pa, če smem malo ugrabiti tvojo temo, se bi lahko razpisali po katera firma, kje in koliko ponuja, pa da se malo razkadi ta dim "upravičenih" in "malo manj upravičenih" ponudb, ki se jih sedaj balina naokoli.


Ne, to je na Ptuju. Blok(predstavnik, bojda po besedah upravnika) je sprejel (brez moje vednosti) odločitev da bomo opravljali dezinfekcijo sami... in je sporočil upravniku stavbe informacijo ki je zalepljena tudi na vratih vhoda in sicer da je CENA razkužila (samo razkužila?) 90EUR za 2 meseca! Imamo 30 stanovanjskih enot in cca 80 prijavljenih stanovalcev...

Kar pomeni da če delimo to "prostovoljno" dezinfekcijo:

- po stanovanju 1,5EUR/mesec
- po prijavljenem članu 0,56EUR/mesec

In to zdaj govorimo o cenah v tem času ko smo VSI skorajda doma in prostovoljno nekateri razkužujejo (sem se že ponudil da bom tudi jaz v teh časih da ne bo kdo pameten) ampak bistvo teme ni to, ampak debata o tem, ali je PRAVIČNO da se strošek dezinfekcije deli po pravilniku in sicer po stanovanju ali po prijavljenih članih kot čiščenje (ker po vseh besedah je dezinfekcija sestavni del čiščenja)

Zdaj pa si predstavljajmo, če to ostane del obveznega "ritma" v vseh večstanovanjskih stavbah tudi po tem virusu Sars-cov2... kakšni bodo stroški takrat ko se bo gledalo po enoti za nekoga ki živi sam, ko bo prostovoljcev zmanjkalo ker ne bo več časa!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

fuck_it_ ::

edino logično je da se deli glede na število članov gospodinjstva.

Nima veze ali je stanovanje v 1 ali 12 nadstropju. TUdi če bi obstajalo samo 1 nadstropje bi še vedno morali enako razkuževati prvo nadstropje kot če je nadstropij 12. Tako da tisti zgoraj nimajo nič več za plačat.
Če v nekem stanovanju živita 2 stara človeka ki gresta 1x na teden v trgovino bosta bisveno manj usrala hodnik kot družina s tremi otroci ki mora vsak dan na sprehod.

Nima veze če ta da stara človeka živita v 100 kvadratnih metrov velikem stanovanju, 5 članska mlada družina pa v 45 kvadratnem. Samo število ljudi pove koliko naj kdo plača za čiščenje hodnika.




ps.: je pa res da lahko imaš gospodinjstvo z 1 članom in bo tač lovek hodil po hodniku vsak dan in kihal k zmešan, vsi ostali pa se bodo držali doma. Pač jebiga, kakorkoli pogledaš dobiš grdo situacijo lahko. Blokovsko življenje pač.


ps2.: Še posebno če imaš majhne otroce je zelo velika verjetnost da bodo prešlatali glih vsako stvar ki jo srečajo na hodniku in bo treba še bolj temeljito razkuževati. Sploh kljuke in stikala za luči ko katerih mahajo s povsem neumitimi rokami.
ampak kaj boš naredil? Boš rekel da družine z majhnimi otroci zato plačajo več?

Kakorkoli boš gledal boš našel situacijo ki ne bo pravična.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fuck_it_ ()

AndrejO ::

IMO je bolj pošteno po stanovanjskih enotah ali pa kvadraturi.

Tukaj ni govora o odstranjevanju smeti katerih količina bi bila neposredno odvisna od števila oseb, temveč o tem, da je potrebno na vseh skupinih površinah, ki so v skupni lasti etažnih lastnikov zagotoviti neko stvar - pa če se je teh površin kdo dotaknil ali pa ne.

Glede na to, da je splošna ideja da se stroške skupne lastnine večih lastnikov deli na idealne deleže glede na število lastnikov (v tem primeru bi bila to stanovanja) ali pa glede na lastniške deleže (nekdo s 70m2 stanovanjem lahko reče, da mu pripada večji delež od 10m2 hodnika, kot pa nekdo s 30m2 garsonjero), se mi to potem zdi bolj pravilen način.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

fuck_it_ ::

kvadratura nima veze pri tem koliko userješ hodnik.


lahko 1 človek živi v 100 kvadratnem metrov velikem stanovanju, lahko pa jih 5 živi v garsonjeri. Kdo bo bolj umazal hodnik? :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fuck_it_ ()

AndrejO ::

fuck_it_ je izjavil:

kvadratura nima veze pri tem koliko userješ hodnik.

Predpis s katerim se zahteva brezpogojno dezinfekcijo vseh skupnih površin, ne glede na to kdo se jih dotika ali ne, pa nima veze s številom ljudi, ki to površino uporabljajo ali pa ne uporabljajo.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

fuck_it_ ::

ja, ta stroške deli na premožnejše in manj premožne ljudi. ne na to kdo več prispeva k potrebi po dezinfekciji.

Pač blokovsko življenje, nimaš kaj naredit.

Mato989 ::

AndrejO je izjavil:

IMO je bolj pošteno po stanovanjskih enotah ali pa kvadraturi.

Tukaj ni govora o odstranjevanju smeti katerih količina bi bila neposredno odvisna od števila oseb, temveč o tem, da je potrebno na vseh skupinih površinah, ki so v skupni lasti etažnih lastnikov zagotoviti neko stvar - pa če se je teh površin kdo dotaknil ali pa ne.

Glede na to, da je splošna ideja da se stroške skupne lastnine večih lastnikov deli na idealne deleže glede na število lastnikov (v tem primeru bi bila to stanovanja) ali pa glede na lastniške deleže (nekdo s 70m2 stanovanjem lahko reče, da mu pripada večji delež od 10m2 hodnika, kot pa nekdo s 30m2 garsonjero), se mi to potem zdi bolj pravilen način.


Fair enough, ampak zdaj pa prideva do tistega o čemer bi jaz rad debatiral:

Po pravilniku se "čiščenje skupnih prostorov" deli po številu prijavljenih članov (logično, več vas je bolj userjete hodnik NAČELOMA)

Deratizacija in dezinsekcija se delita po bivalnih enotah (po stanovanjih)
Dezinfekcija pa ni nikjer omenjena po pravilniku o upravljanju (kar lahko najdem)

Dezinfekcija se po vseh razlagah smatra kot del čiščenja (logično imo) torej če se čiščenje deli po prijavljenih članih gospodinjstva oz. bivalne enote, bi se potemtakem morala tudi dezinfekcija ali?


In zdaj bomo imeli borbo ker valda tam kjer jih je 4 ali 5 bi raje po enotah, ampak če bo to ostalo obvezno od danes naprej "za vekomaj" bo to močno udarilo spet samske stanovalce... Se pa strinjam da po kvadraturi ni smiselno računat tega.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

nekikr ::

Kar pomeni da če delimo to "prostovoljno" dezinfekcijo:

- po stanovanju 1,5EUR/mesec
- po prijavljenem članu 0,56EUR/mesec

Kje je pa potem zdaj problem? Da če so nekje štirje v stanovanju potem nekdo, ki je sam, plača 1,5EUR oni pa tudi? Če ste sami Slovenci potem je rešitev enostavna. To je en evro razlike in za to se vsekakor splača najmanj tožiti kar vse sosede. Gre le za en evro na mesec!

Blokovci ste najbolj odurna rasa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

fuck_it_ ::

V bloku je pravilno da si človek zelo močnih načel, drugače te reveži zajebejo pri vsaki stvari.

Zakaj bi dal na leto 12 EUR za nekaj nepotrebnega? 120 EUR v 10 letih?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fuck_it_ ()

Mato989 ::

nekikr je izjavil:

Kar pomeni da če delimo to "prostovoljno" dezinfekcijo:

- po stanovanju 1,5EUR/mesec
- po prijavljenem članu 0,56EUR/mesec

Kje je pa potem zdaj problem? Da če so nekje štirje v stanovanju potem nekdo, ki je sam, plača 1,5€ oni pa tudi? Če ste sami Slovenci potem je rešitev enostavna. To je en evro razlike in za to se vse kakor splača najmanj tožiti kar vse sosede.

Blokovci ste najbolj odurna rasa.


Ni bistvo te debate te 2 številki, to je samo izračun za ta 2 meseca, ko delo opravljamo prostovoljci... zdaj pa si predstavljaj da so te številke x10 ali x20 če bi to uredila "firma" ker zmeraj ne bodo prostovoljci delali tega =) Bo zdaj lažje dojet kaj je point.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

AndrejO ::

fuck_it_ je izjavil:


lahko 1 človek živi v 100 kvadratnem metrov velikem stanovanju, lahko pa jih 5 živi v garsonjeri. Kdo bo bolj umazal hodnik? :)

Solastnika stavbe sta lahko ena samska oseba in oseba, ki ima se 5 družinskih članov, pa bo nadomestilo za stavbno zemljišče še vedno sorazmerno njihovim lastniškim deležom, ne pa temu, kdo več hodi po dvorišču.

In ta strošek je efektivno davek na skupno lastnino posamičnih etažnih lastnikov, pri čemer je še vedno popolnoma vseeno, če je površina umazana ali ne.

Tudi, če kolesarnico zapreš in notri več nikogar ne spustiš, boš moral v primeru nadzora še vedno dokazati, da je bila 2x dnevno dezinficirana.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

fuck_it_ ::

Tu gre za čiščenje hodnikov. ne stavbno nadomestilo.

Vidim da vsa v stanovanju živi 6 in si navajen iskati izgovore zakaj naj premožnejši človek ki v stanovanju živi sam plača več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fuck_it_ ()

Utk ::

zakaj naj premožnejši človek ki v stanovanju živi sam plača več.

Mislim, da ni nihče napisal naj se gledajo prihodki za to kolk naj plača?

fuck_it_ ::

pač če imaš večje stanovanje si avtomatsko premožnejši. Ker večja stanovanja so dražja. Dooooh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fuck_it_ ()

Mato989 ::

fuck_it_ je izjavil:

pač če imaš večje stanovanje si avtomatsko premožnejši.


Ni nujno, lahko ima nekdo garsonjero in 250k na računu, nekdo pa 100m2 stanovanje in kredo... ampak ni to bistvo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

fuck_it_ ::

Lepo se pustite nategniti ostalim ljudem v bloku.

To je enako kot račun za osvetlitev hodnikov...ali naj se elektrika za luči plača po stanovanjih ali po številu ljudi ki prižigajo luč? :)

Neumnosti. Plača naj se po številu članov gospodinjstva in pika.

Niam veze če ti živiš v 2 nadstropnem dupleksu sam, v garsojneri pa 5 ljudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fuck_it_ ()

AndrejO ::

Mato989 je izjavil:


Fair enough, ampak zdaj pa prideva do tistega o čemer bi jaz rad debatiral:

Po pravilniku se "čiščenje skupnih prostorov" deli po številu prijavljenih članov (logično, več vas je bolj userjete hodnik NAČELOMA)

Deratizacija in dezinsekcija se delita po bivalnih enotah (po stanovanjih)
Dezinfekcija pa ni nikjer omenjena po pravilniku o upravljanju (kar lahko najdem)

Dezinfekcija se po vseh razlagah smatra kot del čiščenja (logično imo) torej če se čiščenje deli po prijavljenih članih gospodinjstva oz. bivalne enote, bi se potemtakem morala tudi dezinfekcija ali?

Mislim in seveda je to zgolj moje mnenje, je dezinfekcija bližje deratizaciji in podobnim zadevam, ker je brezpogojna in brezprizivna za vse površine brez ugotavljanja stanja površine. Vse površine se mora tretirati tako, kot da so okužene.

Čiščenje po drugi strani odstranjuje predvsem vidno nesnago in količina te nesnage neposredno korelira s številom ljudi, ki neo stvar uporabi ali se je dotakne. Praktično še nisem videl čiščenja, ki bi čisto čisto vse z identično vnemo in količino sredstev in to ne glede na to, če je govora o z blatom pomazan hodnik za vhodnimi vrati ali pa ograjo pri stopnicah, ki ne kaže vidnih znakov uporabe.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

Utk ::

fuck_it_ je izjavil:

pač če imaš večje stanovanje si avtomatsko premožnejši. Ker večja stanovanja so dražja. Dooooh.

Sej ni nihče napisal, da se naj to plačuje po kvadratih. Tebi logika deluje spljoh? Kolk je ena plus ena?

Mato989 ::

AndrejO je izjavil:

fuck_it_ je izjavil:


lahko 1 človek živi v 100 kvadratnem metrov velikem stanovanju, lahko pa jih 5 živi v garsonjeri. Kdo bo bolj umazal hodnik? :)

Solastnika stavbe sta lahko ena samska oseba in oseba, ki ima se 5 družinskih članov, pa bo nadomestilo za stavbno zemljišče še vedno sorazmerno njihovim lastniškim deležom, ne pa temu, kdo več hodi po dvorišču.

In ta strošek je efektivno davek na skupno lastnino posamičnih etažnih lastnikov, pri čemer je še vedno popolnoma vseeno, če je površina umazana ali ne.

Tudi, če kolesarnico zapreš in notri več nikogar ne spustiš, boš moral v primeru nadzora še vedno dokazati, da je bila 2x dnevno dezinficirana.


Maš prav Andrej, ampak če pogledaš še 1x prvi post, sem dal v citate pravilnik o upravljanju večstanovanjskih stavb:

Tam izrecno piše da se

- Deratizacija in dezinsekcija delita po bivalnih enotah
- Čiščenje skupnih prostorov pa po št. prijavljenih članov

Dezinfekcija, pa ni nikjer omenjena... Upravnik si razlaga kot da se dezinfekcija deli po enotah ker (deratizacija in dezinsekcija sta podobni besedi (de nekaj)) in ker mu je verjetno tako najlažje... jaz pa trdim da je dezinfekcija sestavni del čiščenja in menim, da bi se moralo to delit po enakem principu kot čiščenje skupnih prostorov (ker tudi s čistilom do neke mere opraviš dezinfekcijo kajne)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

AndrejO ::

fuck_it_ je izjavil:

To je enako kot račun za osvetlitev hodnikov...ali naj se elektrika za luči plača po stanovanjih ali po številu ljudi ki prižigajo luč? :)

Če se luč prižiga, ko jo nekdo uporablja, potem je bolj logično glede na število ljudi.

Če je luč non-stop prižgana (nekje so pač tako potratni), potem število ljudi nima veze in je smiselno glede na lastniške deleže.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

Mato989 ::

AndrejO je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Fair enough, ampak zdaj pa prideva do tistega o čemer bi jaz rad debatiral:

Po pravilniku se "čiščenje skupnih prostorov" deli po številu prijavljenih članov (logično, več vas je bolj userjete hodnik NAČELOMA)

Deratizacija in dezinsekcija se delita po bivalnih enotah (po stanovanjih)
Dezinfekcija pa ni nikjer omenjena po pravilniku o upravljanju (kar lahko najdem)

Dezinfekcija se po vseh razlagah smatra kot del čiščenja (logično imo) torej če se čiščenje deli po prijavljenih članih gospodinjstva oz. bivalne enote, bi se potemtakem morala tudi dezinfekcija ali?

Mislim in seveda je to zgolj moje mnenje, je dezinfekcija bližje deratizaciji in podobnim zadevam, ker je brezpogojna in brezprizivna za vse površine brez ugotavljanja stanja površine. Vse površine se mora tretirati tako, kot da so okužene.

Čiščenje po drugi strani odstranjuje predvsem vidno nesnago in količina te nesnage neposredno korelira s številom ljudi, ki neo stvar uporabi ali se je dotakne. Praktično še nisem videl čiščenja, ki bi čisto čisto vse z identično vnemo in količino sredstev in to ne glede na to, če je govora o z blatom pomazan hodnik za vhodnimi vrati ali pa ograjo pri stopnicah, ki ne kaže vidnih znakov uporabe.


Torej, hočeš rečt, da trdiš, da čistila ki jih uporabiš za brisanje hodnikov posredno ne izvajajo (do neke mere) dezinfekcije?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Če delate to prostovoljno, bi jaz reku, na tvojem mestu, naj kar bo po glavi, ampak se naj "prostovoljno" tudi puca po glavi. Ti boš enkrat, iz drugega stanovanja bojo pa 4x. In jasno, tudi kontrola mora bit nad tem...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

floyd1 ::

Ni po glavi, to je problem.

starfotr ::

Tukaj se greste za neke cente in eure.

821 M eur smo pa lansko leto dali samo za obresti državnega dolga.
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Če delate to prostovoljno, bi jaz reku, na tvojem mestu, naj kar bo po glavi, ampak se naj "prostovoljno" tudi puca po glavi. Ti boš enkrat, iz drugega stanovanja bojo pa 4x. In jasno, tudi kontrola mora bit nad tem...


Ja to se strinjam, ampak jaz odpiram to vprašanje, ker bi rad "dilemo" rešil preden bo do nje prišlo... ni problem zdaj teh 2 mesecev ampak bolj razrešitev vprašanja za naprej... namreč po 2 mesecih v kolikor bo prišlo do tega, da bo vlada rekla da tale dezinfekcija 2x dnevno ostane kot del višjih zdravstvenih standardov (bla bla bla izmišljujem si) se bo veliko težje pogovarjat o delitvi stroškov ker bodo vsi rekli, ja saj pa ste meli 2 meseca tak, kaj se zdaj bunite... ampak ko bo prevzela dezinfekcijo firma, bo naenkrat strošek namesto 0,56€ in 1,5€ zrastel na recimo 15-30€ in takrat bo pa razlika če bo oseba ki živi sama v stanovanju imela strošek 5,6-11,2€ ali pa 15€-30€ kajne... to pa na leto več ni nepomembno... in zato sem odprl to vprašanje pa me zanima če drugi tudi o tem razmišljate (ki ste lastniki nepremičnine v bloku)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

UganiKdo ::

PrimozR je izjavil:

Jaz sem ti jasno napisal, da ne glej samo števila stanovanj in števila prebivalcev v njih, temveč tudi njihovo lokacijo. Če to ni v duhu teme, ne vem kaj je.


To je enako kot bi trdil, da morajo prenovo strehe financirat samo tisti v najvišjem nadstropju, znotraj večstanovanjskih objektov se stroški delijo enakovredno po ključu, ki ga je citiral Mato. Tako, da vprašanje je ali to spada v kategorijo čiščenja ali drugih sanitarnih ukrepov. IMO je slednje, glede na namen in naravo posega. Tako, da ne tvoj post ni ne v duhu teme, ne trenutne ureditve razmerji med stanovalci v večstanovanjskem objektu.

AndrejO ::

Mato989 je izjavil:


Maš prav Andrej, ampak če pogledaš še 1x prvi post, sem dal v citate pravilnik o upravljanju večstanovanjskih stavb:

Tam izrecno piše da se

- Deratizacija in dezinsekcija delita po bivalnih enotah
- Čiščenje skupnih prostorov pa po št. prijavljenih članov

Dezinfekcija, pa ni nikjer omenjena... Upravnik si razlaga kot da se dezinfekcija deli po enotah ker (deratizacija in dezinsekcija sta podobni besedi (de nekaj)) in ker mu je verjetno tako najlažje... jaz pa trdim da je dezinfekcija sestavni del čiščenja in menim, da bi se moralo to delit po enakem principu kot čiščenje skupnih prostorov (ker tudi s čistilom do neke mere opraviš dezinfekcijo kajne)

Sem pogledal, sem in razumem, da dezinfekcija v vašem pravilniku preprosto ni definirana.

Ne spoznam pa se na SZ in pravilnike, da bi vedel, če lahko upravnik to določi kar sam ali pa tega ne more storiti.

Kar se tiče razlogov zakaj se je upravnik pri vas odločil tako, kot se je, jih ne morem poznati. Sam se nisem obesil na navidezno sorodnost besed, ampak sem poskušal razumeti, če je to nekaj, kar se veže na število oseb v celotni stavbi ali pa je to nekaj, kar se ne veže na število oseb. Moje osebno mišljenje je, da se ne veže na število oseb, ker ne vidim neposredne povezave med številom oseb in obsegom dela, ki bi moralo biti opravljeno.

Pri tem razmisleku sem si pomagal z miselnim eksperimentom:
- Recimo, da obstaja blok v katerem ne živi nihče (čisto možno v teh dnevnih na obali).
- Ali za takšne bloke obstaja kakšna izjema v predpisih? Ne.
- Ali je takšen blok možno zapečatiti, da se lahko trdi, da ni nevarnosti? Ne.
- Torej je potrebno skupne prostore tudi v tem bloku dezinficirati. Po kakšnem ključu naj se to razdeli med 0 prijavljenih prebivalcev v bloku?

Aha ... to ne bo šlo, prostorov ni nič manj, dezinfekcijskih sredstev ne bo porabljenih nič manj in hodnikov za dezinfekcijo tudi ne bo nič manj. Ergo, ta stvar stroškovno ni odvisna od števila ljudi v bloku ampak samo in zgolj od kvadratnih metrov skupnih površin. Nekako tako, kot tudi število osirjev za dezinsekcijo ni odvisno od števila prebivalcev v hiši.

No, iz tega potem sledi moj zaključek, da je po enotah bolj smiselno, kot pa po številu prebivalcev.

Mato989 je izjavil:

Torej, hočeš rečt, da trdiš, da čistila ki jih uporabiš za brisanje hodnikov posredno ne izvajajo (do neke mere) dezinfekcije?

Hočem reči, da čistilka na čistem ogledalu v dvigalu ne bo porabila toliko čistila (če sploh), kot ga bo porabila na usranem. Verjetnost, da bo ogledalo usrano pa je neposredno odvisna od števila ljudi, ki ga je uporabilo. Ker je ta odvisnost vzpostavljena je IMO bolj pošteno, da se pri delitvi takšnega stroška upošteva število ljudi.

Če ukrep zahteva, da se ogledalo očisti enako, ne glede na to, če že izgleda bleščeče čisto ali pa ne, potem ta strošek več ni odvisen od števila ljudi. Odvisen je samo še od površine ogledala.

Čiščenje 2x na dan IMO ni enako kot predpisano razkuževanje 2x na dan.

Moje mnenje o tem, kako se bo to res izvajalo ... pa ne spada v to temo.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Utk ::

floyd1 je izjavil:

Ni po glavi, to je problem.

Pardon, po stanovanju, ampak pucanje pa naj bo po glavi. Če so enakopravni, naj bojo do konca.

Mato989 ::

Sem pogledal, sem in razumem, da dezinfekcija v vašem pravilniku preprosto ni definirana.


Ne samo v našem, to je splošen pravilnik upravljanja večstanovanjskih objektov, torej kolikor razumem, stvar velja za VSE večstanovanjske stavbe na območju RS! To ni notranji pravilnik nekega upravitelja ali posamezne stavbe.

Pri tem razmisleku sem si pomagal z miselnim eksperimentom:
- Recimo, da obstaja blok v katerem ne živi nihče (čisto možno v teh dnevnih na obali).
- Ali za takšne bloke obstaja kakšna izjema v predpisih? Ne.
- Ali je takšen blok možno zapečatiti, da se lahko trdi, da ni nevarnosti? Ne.
- Torej je potrebno skupne prostore tudi v tem bloku dezinficirati. Po kakšnem ključu naj se to razdeli med 0 prijavljenih prebivalcev v bloku?

Aha ... to ne bo šlo, prostorov ni nič manj, dezinfekcijskih sredstev ne bo porabljenih nič manj in hodnikov za dezinfekcijo tudi ne bo nič manj. Ergo, ta stvar stroškovno ni odvisna od števila ljudi v bloku ampak samo in zgolj od kvadratnih metrov skupnih površin. Nekako tako, kot tudi število osirjev za dezinsekcijo ni odvisno od števila prebivalcev v hiši.


Ja, samo pravilnik to že rešuje, namreč tudi ko ni noben prijavljen v neki bivanjski ali stanovanjski enoti se za potrebe načinov delitve stroškov smatra kot da je tam prijavljena 1(ena) oseba... Tako da v tem tvojem navideznem primeru dejansko ne bi bilo razlike med delitvijo po prijavljenih osebah vs številom enot, ker bi za potrebe delitve stroškov to prikladno padlo na razmerje 1:1 =)

Ti po "zakonu"(mislim da) enostavno ne moreš imeti stanovanja v večstanovanjski stavbi kjer bi bilo prijavljenih 0 oseb...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Alien123 ::

Plača se naj po stanovanjskih enotah. Ko se kupi stanovanje v bloku si obvezan da ste tu skupaj v vsem.

free_rider ::

Enih blokarskih res nisem nikol razumel.
Po enih logikah, ki jih tukaj berem, potem stroške strehe krijejo samo stanovalci zgornjega nadstropja? Pa stroški dvigala so za tistega v pritličju kar odpisani...

Kakšne nebuloze. Ko je vojna, je vojna za vse. Kot je reku Šter, eni res zdaj s centi vrednotijo svoje življenje. Edino logično, da se stroški razdeljujejo po enotah. Je pa v tem poslu (pred leti sem bil v upravljanju nepremičnin) delikatno, ker ni variante da postaviš pravilnik, s katerim bi se vsi strinjali. Ali imaš kot sem že omenil kreg okoli pritličja pa strehe, ali imaš konflikt glede investicij (mlade družine in starce, ki seveda nasprotujejo investicijam, za tistih par let, ko jih bodo koristili). Potem so še glede št. uporabnikov. Pa glede porabe toplote, kotna stanovanja...
Obstaja pa preprosta rešitev za najbolj jeznorite - odselitev v bajto. Sam eni pol šele vidijo koliko stroškov je z bajto.

AndrejO ::

Mato989 je izjavil:

Ja, samo pravilnik to že rešuje, namreč tudi ko ni noben prijavljen v neki bivanjski ali stanovanjski enoti se za potrebe načinov delitve stroškov smatra kot da je tam prijavljena 1(ena) oseba... Tako da v tem tvojem navideznem primeru dejansko ne bi bilo razlike med delitvijo po prijavljenih osebah vs številom enot, ker bi za potrebe delitve stroškov to prikladno padlo na razmerje 1:1 =)

Ti po "zakonu"(mislim da) enostavno ne moreš imeti stanovanja v večstanovanjski stavbi kjer bi bilo prijavljenih 0 oseb...

No, tega nisem vedel.

V osnovi pa lahko vprašanje nekoliko spremenim ...

Recimo tako: za odstranitev kužnega materiala pa je potrebno pošpricati in temeljito obrisati okuženo površino.

Če je govora o čiščenju, potem je ukrep kot takšen b.v. Pri čiščenju se z metlo potegne tam, kjer je nekaj praha in s krpo riba tam, kjer je vse zašlosano. Ker potencialna virusna okužba ni vidna, bi tovrsten pristop pomankljive pozornosti privedel do tega, da bi ostajale površine okužene, ker pač ne bi bile vidno dovolj umazane.

Če je govora o dezinfekciji, potem si to bolj predstavljam kot bolnišnično čiščenje, ki mora biti enako intenzivno, če je na oddelku 1 ali pa 100 oseb. Pri tem pristopu se vsako kritično površino, pa četudi se sveti kot zrcalo, toliko in tolikokrat na dan očisti z ustreznim čistilom, ki ima ustrezne dezinfekcijske lastnosti.

Ergo ... če naj se bi ta ukrep izvajal na način, da se bi dejansko vsaj minimalno približal eni malenkosti cilja, ki naj bi mu zadostil, bi moralo biti govora o bolnišničnem pristopu, ki je neodvisen od števila pacientov oziroma stanovalcev.

Vse ostalo je b.v. in potem imaš prav, da če se samo 2x na dan čisti umazanijo, naj se to porazdeli sorazmerno s številom oseb, ki to vidno umazanijo puščajo za seboj.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

Mato989 ::

Vse ostalo je b.v. in potem imaš prav, da če se samo 2x na dan čisti umazanijo, naj se to porazdeli sorazmerno s številom oseb, ki to vidno umazanijo puščajo za seboj.


Samo čiščenje umazanije je nek osnovni nivo dezinfekcije po vseh "standardih" antiseptičnih postopkov :O

Dezinfekcija skupaj s čiščenjem in sterilizacijo spada med t.i. antiseptične postopke, ki se izvajajo z namenom uničevanja, odstranjevanja, upočasnjevanja rasti in razmnoževanja večine patogenih mikroorganizmov do te mere, da niso več škodljivi zdravju. Med mikroorganizme prištevamo bakterije, viruse, glive, parazite itd.


- Čiščenje, dezinfekcija in osebna nega so med seboj tesno povezani in skupaj določajo higienski nivo.


Načeloma gredo nivoji nekako tako... Čiščenje, dezinfekcija, sterilizacija... Se sicer strinjam načelno, da za dezinfekcijo, ni bistveno to koliko ljudi hodi po dezifincirani površini (ker itak ko pride prvi, več dezinfekcija ne velja po njem) ampak je pa dezinfekcija postopek čiščenja prostora, medtem ko je deratizacija čisto specifičen postopek, kjer ne pomeni da bo prostor generalno gledano "čist" ampak samo čist nekespecifične nadloge (v tem primeru pač podgan in miši in ostalih glodalcev) medtem pa čiščenje, dezinfekcija in sterilizacija opravljajo reševanje veliko večjega spektra nadlog (bakterije, virusi, itd...) Ajde lahko bi se kregala zdaj da če opraviš čiščenje, dezinfekcijo in sterilizacijo hkrati opravič tudi deratizacijo na nek način ampak oba veva da to za nek 3 štuk bloka ali pa sobo na kirurgiji ni enako.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

jocoj ::

Ljubljana SPL upravnik so že začeli lupiti

10 EUR+DDV delavniki
15 EUR+DDV vikend

Na mesec okvirno pride 60-70 EUR na stanovanjsko enoto.

Alternativa: liter varikine + paket rokavic + pršilka + prostovoljci = 10 EUR za cel blok za cel mesec.

Mato989 ::

jocoj je izjavil:

Ljubljana SPL upravnik so že začeli lupiti

10 EUR+DDV delavniki
15 EUR+DDV vikend

Na mesec okvirno pride 60-70 EUR na stanovanjsko enoto.

Alternativa: liter varikine + paket rokavic + pršilka + prostovoljci = 10 EUR za cel blok za cel mesec.


Bolano, pa si jih vprašal, zakaj ne obračunajo po načinu kot se obračuna čiščenje? To mene najbolj zanima namreč... ker cene so brutalne!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

UganiKdo ::

Cena same storitve se nič ne razlikuje če se zaračuna po glavi ali po enoti.

AndrejO ::

jocoj je izjavil:

Ljubljana SPL upravnik so že začeli lupiti

10 EUR+DDV delavniki
15 EUR+DDV vikend

Na mesec okvirno pride 60-70 EUR na stanovanjsko enoto.

Alternativa: liter varikine + paket rokavic + pršilka + prostovoljci = 10 EUR za cel blok za cel mesec.

Neimenovan večji blok v Ljubljani, ker pogodba še ni podpisana. Ponudba 6000 EUR/mesec + DDV.

UganiKdo je izjavil:

Cena same storitve se nič ne razlikuje če se zaračuna po glavi ali po enoti.

Porazdelitev je bistveno drugačna.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

jocoj ::

Mato989 je izjavil:

jocoj je izjavil:

Ljubljana SPL upravnik so že začeli lupiti

10 EUR+DDV delavniki
15 EUR+DDV vikend

Na mesec okvirno pride 60-70 EUR na stanovanjsko enoto.

Alternativa: liter varikine + paket rokavic + pršilka + prostovoljci = 10 EUR za cel blok za cel mesec.


Bolano, pa si jih vprašal, zakaj ne obračunajo po načinu kot se obračuna čiščenje? To mene najbolj zanima namreč... ker cene so brutalne!
To imajo podizvajalce. Veliki upravniki se s tem ne ukvarjajo. Seveda pa brez sramu poberejo provizijo. Čiščenje je v pogodbi 2x na teden. Za to stvar pa mora priti čistilka vsak dan dvakrat za cca 10 minut dela. Tržna cena baje.
Alternativna ponudba beeping.si bi prišla cca 52 EUR na stanovanje. Zgleda je večina skočila na isti vlak.

Vazelin ::

Na mesec okvirno pride 60-70 EUR na stanovanjsko enoto.

lol seriously? kaj bodo čistili z Moet šampanjcem?
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

AndrejO ::

Mato989 je izjavil:

Ajde lahko bi se kregala zdaj da če opraviš čiščenje, dezinfekcijo in sterilizacijo hkrati opravič tudi deratizacijo na nek način ampak oba veva da to za nek 3 štuk bloka ali pa sobo na kirurgiji ni enako.

Ah, ne kreganje in tudi ne mislim, da je 3. štuk bloka in hodnik kirurškega bloka čisto isto. Samo poskušam pojasniti od kje izhaja moj zaključek. Še vedno se vrtim in verjetno se bom še nekaj časa vrtel okoli tega, da pri tem ukrepu način izvedbe ne korelira s številom oseb, ki "povzročajo problem".

Za izhod iz tvoje dileme (in neodvisno od mojega mnenja), pa se lahko poskusiš obesiti na to, da je to samo in zgolj bolj intenzivna oblika čiščenja (vire za to si že navajal, dodatno lahko navajaš tudi predstavnike vlade in ostalih pristojnih, ki pogosto uporabljajo termin "čiščenje") in za čiščenje je v pravilniku jasno kam spada.
28.3 čl. Pravil: Argumentirano pritožbo mora uporabnik poslati v oddelek
Slo-Tech, tema Pritožbe. Pritožb poslanih po zasebnih sporočilih,
elektronski pošti ali odprte v obliki tem v drugih oddelkih se ne upošteva.
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Večstanovanjska stavba - razmišljanje (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
17823867 (17636) matobeli
»

Kdaj moraš prijaviti stanovalca?

Oddelek: Loža
254091 (2966) St235
»

Nov zakon za ogrevanje (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Problemi človeštva
24645251 (39415) jernejl
»

Najemnik nekoga šverca (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11326004 (21882) m0LN4r
»

Obracun stroskov ogrevanja (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15826996 (22856) kixs

Več podobnih tem