Forum » Na cesti » Obvezna uporaba kolesarske čelade
Obvezna uporaba kolesarske čelade
Temo vidijo: vsi
vostok_1 ::
Registracija kolesa?
Kje je problem? To je skoraj trivialno narediti.
Poglejte kako so na kitajskem že leta pred nami
https://www.rfa.org/english/news/uyghur...
Kje je problem? To je skoraj trivialno narediti.
Poglejte kako so na kitajskem že leta pred nami
https://www.rfa.org/english/news/uyghur...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
DrDre95 ::
Spet izumljanje tople vode. Naj si pogledajo kako je to urejeno na Nizozemskem in Danskem kjer je veliko kolesarjev. V švici in Nemčiji, ter Švedski, ki naj bile nam vzgled, jim ne pade na pamet da bi uvedli take zajebancije.
Če mečeš Švedsko kot vzgled, potem je očitno nekaj narobe v tvoji glavi.
Registracija kolesa?
Kje je problem? To je skoraj trivialno narediti.
Verjetno jih skrbi da bi se jim potem njihov več kilo evrov vreden bicikel štel v seno vrtca...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DrDre95 ()
Cange ::
Kopalnica je bolj nevarna kot bicikel. + merjenje profila na štalnih škornjih ki so dobri tudi za pozimi.
Kamero v kopalnice da se kontrolira nošenje čelade.
Zmeraj stresate neke absurdne primerjave. Argumentov seveda nimate.
Ko boš ti s svojo kopalnico lahko treščil v moj avto in boš potem jokal da sem kriv in me boš tožil, potem bo čas ko bo treba poslat inšpektorje v te vaše kopalnice, ker z njimi očitno nekaj ne štima.
Jaz bom nosil čelado da boš ti prišel ceneje skozi ko me boš povzil ni dober argument. Še enkrat, počakakjmo na samovozeče avtomobile. Verjetno se iz povedanega vidi da bo manj prekrškov in je potrebno razširiti pool prekrškov.
vostok_1 ::
Tko nekako. Ko bo promet avtomatiziran in ličen, bo pač potrebno kaznovati vedno manjše prekrške...če ne drugega, ker je to profitabilno za državo.
@BW
Ne, predpisi v resnici niso šli nazaj. Morda naredijo korak nazaj in pol takoj dva naprej. Če pa si mislil na prejšnji režim...it's a different story.
@BW
Ne, predpisi v resnici niso šli nazaj. Morda naredijo korak nazaj in pol takoj dva naprej. Če pa si mislil na prejšnji režim...it's a different story.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
DrDre95 ::
poweroff ::
Zakaj kolesa niso podvržena obveznim tehničnim pregledom? Pa tudi ne bi škodilo, da bi imeli kolesarji obvezno prvo pomoč zraven.
sudo poweroff
krneki ::
Spet izumljanje tople vode. Naj si pogledajo kako je to urejeno na Nizozemskem in Danskem kjer je veliko kolesarjev. V švici in Nemčiji, ter Švedski, ki naj bile nam vzgled, jim ne pade na pamet da bi uvedli take zajebancije.
Če mečeš Švedsko kot vzgled, potem je očitno nekaj narobe v tvoji glavi.
Mogoče v tvoji. Število mrtvih na cestah 2x nižje kot pri nas in BDP 2x višji kot pri nas na prebivalca. Meni je to vzgled.
Miki N ::
Zakaj kolesa niso podvržena obveznim tehničnim pregledom? Pa tudi ne bi škodilo, da bi imeli kolesarji obvezno prvo pomoč zraven.
In seveda rezervne žarnice!
Kaj pa to, da se trenutno kolesarji vozijo okrog z gladkimi gumami? Ne bo nihče ukrepal, reguliral, reševal življenja?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
DrDre95 ::
Spet izumljanje tople vode. Naj si pogledajo kako je to urejeno na Nizozemskem in Danskem kjer je veliko kolesarjev. V švici in Nemčiji, ter Švedski, ki naj bile nam vzgled, jim ne pade na pamet da bi uvedli take zajebancije.
Če mečeš Švedsko kot vzgled, potem je očitno nekaj narobe v tvoji glavi.
Mogoče v tvoji. Število mrtvih na cestah 2x nižje kot pri nas in BDP 2x višji kot pri nas na prebivalca. Meni je to vzgled.
Majo pa nešteto x več ekspozij granat, depresije, posilstev...
AmokRun ::
Pravilno. Treba bi bilo uvesti še obvezno registracijo, tehnični pregled, zavarovanje, cestnino in tablice spredaj/zadaj. Tako, da bo vsaj kakšnih 500€ letno na kolo.
kotanyi ::
Najmanj. Jaz bi za kolesa uvedel tako tehničnega kot registracijo, poleg tega pa še resen vozniški izpit, zapovrh pa še konkreten dvig vseh kazni. Kolesarji so eni bolj nevarnih udeležencev v prometu, še posebej taki izdelki kot jih imamo tule na forumu - naduti in prepričani v svojo večvrednost in nezmotljivost. Kot npr. Jype - model veselo vozi po prepovedanih površinah, v rdečo luč in krši prednost drugih udeležencev, se ob tem snema in posnetke prepotentno objavlja na jutubu. Ko so smrtne žrtve, se pa vlačijo ven z vsemi možnimi izgovori.
Takim bi predpisal obvezen izpit in čelado še za vožnjo nakupovalnega vozička.
Takim bi predpisal obvezen izpit in čelado še za vožnjo nakupovalnega vozička.
LeQuack ::
Še dobro da zdrava pamet zmaguje in da bo slej ko prej v mestih manj in manj avtomobilov.
Quack !
DrDre95 ::
vostok_1 ::
Tu ima prav jype. Bolje, če bi kar lagano še naprej kolesaru.
Ampak ameriška policija v takih mestih je bolj death squad kot policija, ampak ok.
Sicer pa nauk zgodbe...ko meri vate pištolo ne mahat z rokami ali se nekontrolirano premikat.
Ampak ameriška policija v takih mestih je bolj death squad kot policija, ampak ok.
Sicer pa nauk zgodbe...ko meri vate pištolo ne mahat z rokami ali se nekontrolirano premikat.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
Gagatronix ::
Mene pri vsej tej kolobociji okrog obveznih celad skrbi predvsem to, da bodo ljudje v zelji za prihrankom posegali po poceni celadah iz kaksnih alibaba/aliexpress strani, kjer bodo celade, ki niso atestirane in ne zagotavljajo varnosti. Zakaj ? Ker bodo cenejse.
Gagatronix ::
Aha, ker ko kolesar zaradi neustrezne infrastrukture ali pomanjkanja znanja zleti po tleh in si razbije betico so krivi vozniki avtomobilov.
Invictus ::
Sevead, saj ponavadi vozniki povzorčijo najhujše poškodbe kolesarjev.
In zaradi voznikov ni urejenih kolesarskih poti...
In zaradi voznikov ni urejenih kolesarskih poti...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Gagatronix ::
Nikjer nisem zanikal, da ni vecinska krivda za poskodbe glave pri kolesarjih na strani voznikov motornih dvoslednih vozil. Dejstvo pa je, da si kot odrasla oseba enakovredno odgovoren za svojo varnost v prometu. Vse ostalo je idiotska aroganca.
Invictus ::
Drugo dejstvo pa je, da močnejši nikoli nima prednosti pred šibkejšimi.
Tudi v prometu. Kolesarji so v prometu šibkejši udeleženci. Celo napram pešcem.
Tudi v prometu. Kolesarji so v prometu šibkejši udeleženci. Celo napram pešcem.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Gagatronix ::
Ko da bi rekel da nisi kriv ker nisi pospravil torbe z laptopom iz vidnega mesta v avtomobilu potem ko ti je lopov razbil sipo in ti ga ukradel. On je se vedno lopov, ti pa neodgovoren idiot.
Invictus ::
Tako kot je vsak voznik, ki povozi kolesarja.
Neodgovoren idiot...
Neodgovoren idiot...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Gagatronix ::
CPP veljajo za vse udelezence v prometu. Krivdo dolocajo za to usposobljeni drzavni organi in ne random osebki na forumu.
jype ::
Tudi v prometu. Kolesarji so v prometu šibkejši udeleženci. Celo napram pešcem.To ne pomeni, da se morajo do pešcev obnašati nesramno. Če pešcu ne moreš odstopiti prednosti, si šel prepozno od doma, ali pa ti statistika preveč pomeni.
Gagatronix je izjavil:
CPP veljajo za vse udelezence v prometu.Razen za pešce in kolesarje, ki za udeležbo ne potrebujejo nobenih potrdil, usposobljenosti ali drugih neumnosti, pa ker superge in bicikli nimajo registrskih tablic, zato jih je v praksi nemogoče nadzirat.
Tako kot je vsak voznik, ki povozi kolesarja.Načeloma to drži, obstajajo pa tudi situacije, ko to ne drži.
Recimo pri vožnji s kolesom po temi brez luči, voznik, ki povozi kolesarja, ni idiot, ker mora kolesar (v resnici tudi pri belem dnevu in z močnimi lučmi) vedeti, da ga voznik motornega vozila ne more videti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
zmaugy ::
Na kolesu vedno uporabljam čelado, ker drugače nisem kredibilen v svojih zahtevah do otrok, da morajo imeti vedno čelado na glavi, kadar kolesarijo.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
jype ::
Jaz od otrok ne zahtevam, da imajo čelado na glavi, ker je s čelado na glavi tveganje za poškodbe znatno večje:
Risk compensation @ Wikipedia
Risk compensation @ Wikipedia
Cange ::
Recimo da samovozeč avtomobil reši "svoje" nesreče in tudi ~polovico nesreč ki bi jih povzročil kolesar. To pomeni da ostrane samo še ~25% sedanjih nesreč, je to še vedno dovolj za prisilno nošo čelade?
kotanyi ::
Tudi v prometu. Kolesarji so v prometu šibkejši udeleženci. Celo napram pešcem.
Ja? Boš to razložil svojcem moje tete, ki je umrla pol leta po tem, ko jo je nevzgojenec na kolesu zbil po tleh? Njena smrt se sicer ne šteje v uradno statistiko prometnih nesreč, ampak sorodnik dobro vemo kaj jo je odneslo. Zlom kolka v poznih 80-ih definitivno ni šala.
In to definitivno ni edini meni znan primer ko so idioti, "za katere CPP ne velja" ogrožali življenja. Zamislili se seveda ne bodo, saj so - idioti.
stjan ::
Prvo čelade, potem registracija, cestnina, potem...
Predlagal bom vladi naj omeji najvišjo dovoljeno hitrost za kolesa.
Verjetno bi bilo 25 km/h kar dovolj.
Na kolo se vgradi zavoro, ki bo pri hitrosti višji od dovoljene zavirala, pa bo, da ne bo kdo pisal, da to ni izvedljivo :)
Predlagal bom vladi naj omeji najvišjo dovoljeno hitrost za kolesa.
Verjetno bi bilo 25 km/h kar dovolj.
Na kolo se vgradi zavoro, ki bo pri hitrosti višji od dovoljene zavirala, pa bo, da ne bo kdo pisal, da to ni izvedljivo :)
Cange ::
Z gornji YT clip lepo pokaže kako avtomobili ovirajo promet, obvezna kolesarska čelada pomeni več avtomobilov in še več oviranja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cange ()
K0l1br1 ::
Prvo čelade, potem registracija, cestnina, potem...
Predlagal bom vladi naj omeji najvišjo dovoljeno hitrost za kolesa.
Verjetno bi bilo 25 km/h kar dovolj.
Na kolo se vgradi zavoro, ki bo pri hitrosti višji od dovoljene zavirala, pa bo, da ne bo kdo pisal, da to ni izvedljivo :)
Avte potem lahko kar ukinemo, če bi se tako radikalno spravili že na kolesarje.
jype ::
zmaugy ::
Počakaj ko bojo uvedli obvezne registrske tablice za bicikle kot v Kraljevini SHS.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
jype ::
nsa_ag3nt ::
A Robič je imel čelado na zadnji vožnji ?
Še ena blesarija države Nanny state @ Wikipedia .Če gre to skozi bo še več debelih in telesno nekativnih ljudi - dejstvo.
Poleg čelade, ščitnikov, re. tablic, tapravega izpita, kamere, dnevnih luči, tehničnega ter vinjete predlagam še realtime blackbox telemetrijo.Idiocracy here we come !!!
Bolj kot čelada bi na kolesu prav prišli ščitniki za kolena in dlani, vsaj glede na pretekle izkušnje.
Medtem v državi z največ aktivnimi kolesarji na prebivalca:
https://dutchreview.com/culture/cycling...
Samoumevno je da nosiš olagumo pri hitrih srečanjih pri ribicah na dveh nogah, ne čelado.
Zdrava pamet in los pisci zakonov ne gre skupaj,
Slej ko prej bo v mestih vse prazno (avti, kolesarji), samo plazil se boš lahko po vseh štirih s 3 km/h, to bo najbolj varno za vse.
Še ena blesarija države Nanny state @ Wikipedia .Če gre to skozi bo še več debelih in telesno nekativnih ljudi - dejstvo.
Poleg čelade, ščitnikov, re. tablic, tapravega izpita, kamere, dnevnih luči, tehničnega ter vinjete predlagam še realtime blackbox telemetrijo.Idiocracy here we come !!!
Bolj kot čelada bi na kolesu prav prišli ščitniki za kolena in dlani, vsaj glede na pretekle izkušnje.
Medtem v državi z največ aktivnimi kolesarji na prebivalca:
https://dutchreview.com/culture/cycling...
A ni nekako samoumevno da se nosi čelado?
Samoumevno je da nosiš olagumo pri hitrih srečanjih pri ribicah na dveh nogah, ne čelado.
Še dobro da zdrava pamet zmaguje in da bo slej ko prej v mestih manj in manj avtomobilov.
Zdrava pamet in los pisci zakonov ne gre skupaj,
Slej ko prej bo v mestih vse prazno (avti, kolesarji), samo plazil se boš lahko po vseh štirih s 3 km/h, to bo najbolj varno za vse.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
nsa_ag3nt ::
Zame se z uvedbo takšnega določila v zakonu ne bi spremenilo popolnoma nič. Brez čelade se počutim, kot da ne bi bil oblečen, podobno kot pri vožnji z motornim vozilom brez pripetega varnostnega pasu.
To spremembo so kanili uvesti že nekajkrat. Nazadnje je določilo nenadoma izginilo iz končnega besedila tik pred sprejemom v parlamentu. Kot da bi prste vmes imel kak anarhistični subverzivni element.
Čelada bi naj postala obvezna tudi na e-skirojih oz. lahkih motornih vozilih.
https://e-uprava.gov.si/drzava-in-druzb...
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Gagatronix ::
Prvo čelade, potem registracija, cestnina, potem...
Predlagal bom vladi naj omeji najvišjo dovoljeno hitrost za kolesa.
Verjetno bi bilo 25 km/h kar dovolj.
Na kolo se vgradi zavoro, ki bo pri hitrosti višji od dovoljene zavirala, pa bo, da ne bo kdo pisal, da to ni izvedljivo :)
Ne bos verjel, ni tako dolgo nazaj, ko so tudi kolesa imela registrske tablice. Upostevajoc stevilo idiotov na kolesih (dveh ali stirih) to ne bi bila tako slaba ideja.
jype ::
A Robič je imel čelado na zadnji vožnji ?Seveda.
Gagatronix je izjavil:
Ne bos verjel, ni tako dolgo nazaj, ko so tudi kolesa imela registrske tablice. Upostevajoc stevilo idiotov na kolesih (dveh ali stirih) to ne bi bila tako slaba ideja.Za biznis je vsekakor super, če mora raja bicikle registrirat.
Slej ko prej bo v mestih vse prazno (avti, kolesarji), samo plazil se boš lahko po vseh štirih s 3 km/h, to bo najbolj varno za vse.Nah, z električnimi kolesi boš komot švigal po mestu z najmanj 50km/h, pa ti nihče ne bo mogel ničesar, ker te ne bo ujel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
zmaugy ::
Sem poskusil letos poleti in je super. Škoda, ker je modifikacija na 50 km/h ilegalna, to je po mojem najboljša stvar po izumu narezanga kruha. Malo se hecam, ampak res je super.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
jype ::
V New Yorku so ponavadi omejeni na 25 mph, kar je ~40 km/h. Boli jih, če folk vozi prehitro in se ubije, vsak je odgovoren zase.
Gagatronix ::
In v New Yorku tudi dostavljalci na kolesih vozijo dovolj noro, da je cudez, da jih vec ne konca pod kolesi vsako leto.
jype ::
Čudež? Ne, samo vozniki jih malo manj namenoma umorijo, ker razumejo, da vsak biciklist pomeni vsaj en avto manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | 24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 38227 (34105) | c3p0 |
» | Tomos Youngster 45 - Registracija?Oddelek: Na cesti | 2373 (1820) | dottor |
» | Pešca povozi avto - kdo je kriv? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 27961 (25384) | jype |
» | Obvezna čelada za vse kolesarje... (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Šport | 51996 (46294) | LeQuack |