» »

Novi Golf 8

Novi Golf 8

««
11 / 14
»»

BaTeMaN ::

less then zero

m0LN4r ::

mastazeko je izjavil:

A nebi že pustili obliko pa zunanjost za različne okuse no? Ne vem kakšno vezo ima zunanji dizajn z notranjostjo in vozniško izkušnjo avta nasploh? Tisti, ki si lastite osmico raje povejte kako je upravljati avto med vožnjo čez touch screen v praksi pa lega na cesti ipd. Kaj vam je všeč in kaj vas moti pri novem modelu?

Kaj tocno pa bi ti upravljal med voznjo, kaj ze itak ni nastavljeno ali pa se upravlja avtomatsko?

Jaz se vsedem v avto, spotify se poveze avtomatsko in avtomatsko predvaja mojo muzko. Navigacijo ce rabim, povem samo "Ok Google, route zu Falkenweg 2" thats it. Glasnost se glede na hitrost uravnava avtomatsko, whatsapp, messenger sporocila vidim na displayu, ce jih dobim in lahko v nemscini z glasovnim sporocilom odgovorim.
Temperaturo imam cez celo leto 21.

Ko se vsedem pritisnem res eno tipko, nonstop in to je izklop Start/Stopa. Najbolj pogosta tipka. Luci avtomatsko, brisalci avtomatsko.

Druga najbolj pogosta tipka je za Preklop iz ECO v N-Mode. To je pa boljkone vse kaj dregam med voznjo.

BaTeMaN je izjavil:

https://siol.net/avtomoto/novice/dodatn...
Kaj ti bodo konji v sloveniji, ce je ze vec cest pokritih z tablami 50,60 kot pa se dejansko lahko vozis vsaj 90 legalno. Na AC se pa tudi vecina jajca samo 120.

VW bi lahko nardil enga ljudskega Golfa za slovence, klasiko 2.0 TDI in 90 konjev. Pa dedkom take velike ogrome gumbe, kot na tistih telefonih za slabovidne. Namesto infotainmenta pa en kalkulator.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

GR2 ::

Kar rabim jaz upravljat pri Astri K:
-Glasnost radia (tipka na volanu nekaj zajebava in gre včasih komad od začetka, čeprav mi ni jasno zakaj ker ima drugače samo funkcijo za glasnost gor in dol, levo in desno ne gre, noter kot gumb tudi ne. Včasih se tako bojim tega, da se potem trudim z vrtljivim gumbom na radiu, ampak nikakor to ni to).
-Prezračevanje zjutraj nastavim na 20°C, popoldne pa na 19°C, nima veze letni čas, ker v avtu hitro postane prevroče čim daš na 21°C. Pa nima veze ta avto, enako je bilo pri vseh 4 dosedanjih s klimo. Popoldne v vročih mesecih oz. če je soparno v kakšnem dežju, prižgem AC in dam jakost iz 2/8 na 5/8, mogoče tudi 6/8, temperaturo mogoče preklopim iz 19°C na 18°C, med vožnjo se pa zelo matram usmerjat proti faci katero mi je najbolj pomembno hladit, v telo itak ni problem, ampak gre srednja leva šoba komaj dovolj levo, z levo si pa ne morem dost pomagat.
Usmerjenost hlajenja pa zjutraj če je vlažno tudi proti šipi, popoldne ko je že soparno pa včasih pozabim dat nazaj in se spomnim šele na pol poti zakaj nič ne piha. Tako da če le ne pozabim, dam nazaj že zjutraj na koncu poti.
Aja, pa pri hudem minusu vklopim ogrevanje sedežev, zakon zadeva.
Itak je pri tem upravljanju 100 ljudi 100 čudi.

Je pa še 2017 letnik, eden zadnjih letnikov s še klasičnimi števci. Nimam nobene želje po tem kar ima Golf 8. Ekran za radio je tudi ravno prav velik pri 8" (v slabših modelih je 7"). Edino zatemnitev bi lahko imel za vožnjo ponoči, ker ima belo ozadje, za nastavljat svetlost pa nima.

Glede teh tabel 60 greš pa mirno lahko kolker hočeš čez omejitev zjutraj, jaz vsako jutro potegnem 100 na 50, kot da bo policaj ob šestih zjutraj zmrzoval poleg znaka, nisem videl enkrat v 10 letih, ne vem kaj se 90% ostalih tako bremza pri vsakem znaku. Med ovinki kjer je še edino ostalo 90, pa itak noben ne zna zvozit z 80 kolker se da brez večjega napora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

Sparkxl ::

Ene so vas lepo prepričali da je ukinitev knofov napredek. Dejansko ni, je samo šparanje, zapakirano v napredek.
Jaz tega ne kupim in pika, pa se redna stranka pri VAGu. Naj si vtaknejo nekam. Glasovno upravljanje v sloveniji in vseh ostalih državah v svetu, ki ne govorijo glavnih jezikov? Pozabi.
Imamo doma novega polota ki je kralj svojega razreda in še s knofi.
Octavia bo kmalu zrela za menjavo, ampak nove ne kupim iz 2 razlogov. Nima knofov in hibridi so pri vagu zaenkrat slabi vic. Bo corolla kot narejena za mene

HotBurek ::

VW bi lahko nardil enga ljudskega Golfa za slovence,...

Tole sem že videl; slovenc gre v njemačko, postane gastarbajter, mu zraster in postane über menš, in potem zviška gleda na tiste slovence, ki so v Sloveniji.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

m0LN4r ::

Nima to veze, Golf 8 pac ni za kmetavzerje, ki jih moti Touch, ker morajo vsako minuto nervozno neke gumbe obracat in pritiskat.

First world problems.

Ce ti to ni vsec gres pac po alternativo, ki je pac iz casov telefonov na gumbe.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Če so slajderji tako dobri, zakaj ima novi A3, ki je glih tako nov kot G8, klasične gumbe? A boš zdaj tu reku, da je G8 bolj premium od A3?

D3m ::

VW bi lahko nardil enga ljudskega Golfa za slovence, klasiko 2.0 TDI in 90 konjev.


Je že.

2.0 TDI in 115 konjev.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Sparkxl ::

"Nima to veze, Golf 8 pac ni za kmetavzerje"

O ja, pa je. Po novem. Šparali so tak, da te jokat prime. Zanič materiali noter, touch knofi... Za kmetavzarje bo ok. Pa še občutek so jim prodali da so napredni.

Jebiga, težke miljarde, ki so jih morali plačati zaradi goljufanja, se nekje morajo poznat. Polo je hvala bogu bil razvit pred tem.
Se pridružujem vprašanju, ti znalec boš to sigurno vedel. Zakaj A3 nima touch? Pa je pozicioniran nad golfom.

HotBurek ::

Golf 8 pac ni za kmetavzerje, ki jih moti Touch...

A s tem, da če te moti zaslon na dotik (v avtu), se kvalificiraš kot kmetavzar?

In potem jim dokažeš, da je tvoj "prav" edini pravi "prav" s tem, da jih degradiraš na nivo kmetavzarjev, in si zmagal. Well done.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

Gambino ::

Utk je izjavil:

Če so slajderji tako dobri, zakaj ima novi A3, ki je glih tako nov kot G8, klasične gumbe? A boš zdaj tu reku, da je G8 bolj premium od A3?


Logično, na Golfu se špara, tako to je.

Gagarin ::

Fantje, pejte se mal pelat z novim golfom. Mene je pozitivno presenetil. Je vse na nivoju, sedeži odlični, izolacija super. Sliderji vsaj mene popolnoma nič ne motijo, sem verjetno mal mlajši kot tisti, ki toliko pizdite čez sliderje sicer. Je pa ID.3 totalna drvarnica. Tu so pa res šparal, to ni na nivoju Upa, kaj Golfa. Cel plastik fantastik.

P.s.: če kje VW ne špara je to Golf, to jim je referenca. Prej si prvoščijo kakšnen Pasat mal zajebat kot pa Golf. A3 ma pa knofe zaradi tega, ker so praviloma njegovi kupci starejši in pa ženske, ki se težje prilagodijo. Pa mi je smešno kolk debate okol teh sliderjev, ena Tesla je pa oh in sploh samo z eno tablico.

Sparkxl ::

Debata okrog sliderjev je zaradi tega, ker nekateri hočejo šparanje predstavit kot napredek

Aston_11 ::

Nekateri pa slajderje kot šparanje.

avtek ::

S telefonov so tudi umaknili knofe, verjetno zaradi šparanja?

BaTeMaN ::

Pa saj obstaja :)
Volkswagen Golf 1.0 TSI BMT Rabbit
less then zero

Sparkxl ::

avtek je izjavil:

S telefonov so tudi umaknili knofe, verjetno zaradi šparanja?


Eni ste res preglupi za ta svet. V telefon gledaš, med vožnjo gledaš kam? Na cesto! In če imaš touch, moraš tja pogledat, kar pri knofih ni potrebno

Machete ::

Se strinjam avto in telefon nista dobra primerjava. Upam, da bo vsaj bmw pametnejši od vag koncerna in ne bo zasral avtov s temi paneli za zbiranje prstnih odtisov.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Oxford ::

Gre za šparanje in pika!
Preberite si današnji članek na SiOL-u glede ID.3-ja. Da so prišparali, so odstranili dva gumba za direktno odpiranje/zapiranje zadnjih šip. So dali raje kapacitivni gumb "REAR", s čemer se spremeni funkcije obeh gumbov za levo in desno stran.

LINK

Ampak na koncu bi celo prebavil tlačenje touch-ov vsepovsod. Toda notranji dizajn gre pri avtomobilih zadnjih generacij res nekam v maloro! Že pri Golfu 8 sem se križal, pri ID.3 pa sem ostal brez besed. Toliko čudne plastike je notri, da je joj!

Utk ::

A3 ma pa knofe zaradi tega, ker so praviloma njegovi kupci starejši in pa ženske, ki se težje prilagodijo.

A tako. Potem ti pri 5 let starem golfu zastonj namontirajo not fizične gumbe, ker potem si že dovolj star, da bi kupil audija? Pa kje jih pobirate? Če je nekaj boljše, je boljše, če ni, ni. Lahko se pa zmeraj išče izgovore...

So dali raje kapacitivni gumb "REAR", s čemer se spremeni funkcije obeh gumbov za levo in desno stran.

Ne samo to, tudi na volanu so kapacitivni. Malo podrsaš po nesreči in narediš darmar.
Upam, da se spet oglasi tist genij, ki iz tega dodatnega rear gumba namesto dveh normalnih ne zna izračunat kolk gumbov so prišparali. Za nekatere je 1-2 že prehuda matematika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Raptor F16 ::

Ah saj je itak kislo, je rekla lisica, ki ni dosegla sladkega grozdja.

:P

Redne stranke pri VAG jea right. Redne stranke pri bosancih pa res. Kogarkoli sem vprašal kaj bi kupili za cca 20 jurjev povsod so mi turili in svetovali tiste uvožene sfukane Passate. Budgetu sem primaknil še dva jurja (kolikor bi mogu v rabljen avto dodatno vržt da bi se normalno vozil) šel v pogajanja in dobil novega Golfa.

Ljudje sami sebe nategujete in nato vse naokoli prepričujete da samo vi znate avto kupit.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Jaz bi za svojo toyoto še zmeraj moral dobit več kot si ti dal za golfa. Tako da ni problem v kislosti.

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Jaz bi za svojo toyoto še zmeraj moral dobit več kot si ti dal za golfa. Tako da ni problem v kislosti.


Problem je tvoja bralna pismenost. Si pač ena od izjem zato basen does not apply.

Grozdje je sladko. Sladko imamo radi. Kupijete si pa kislice.

Sploh se ne gre za to kdo je več dal za avto. Meni je bizarno da se kljub temu toliko razburjate nad avtomlbilom ki bi si ga komot privoščili. Saj jaz bi si tudi komot privoščil Opla pa mi ni bil všeč, zato se pa tudi ne pogovarjam o njem. Why bother. Kupil sem avto ki mi ustreza nimam potrebe da bi se zdaj moral primerjati in drugje iskati napake.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

avtek ::

Sparkxl je izjavil:

avtek je izjavil:

S telefonov so tudi umaknili knofe, verjetno zaradi šparanja?


Eni ste res preglupi za ta svet. V telefon gledaš, med vožnjo gledaš kam? Na cesto! In če imaš touch, moraš tja pogledat, kar pri knofih ni potrebno


Uhuhu, kako se nekdo hitro razpištoli :D

Sem že prej v temi (par strani nazaj) povedal, da je meni avto všeč, vozil sem ga en vikend in sem se nanj hitro navadil.
Nekdo kak touch screen vidi kot šparanje, nekdo kot napredek, jebiga.

Mi je pa pri Audiju (2017 sicer - verjetno imajo tudi že drugi avtomobili, ampak tega sem vozil) všeč, ko ima "touch pad" na tistem krogcu za menije. Lahko po zemlejvidu premikaš gore dole, hitreje vtipkavaš naslov itd.


Sparkxl, sprejmi to sporočilo kot opravičilo, ker te nisem hotel ujeziti.

m0LN4r ::

HotBurek je izjavil:

Golf 8 pac ni za kmetavzerje, ki jih moti Touch...

A s tem, da če te moti zaslon na dotik (v avtu), se kvalificiraš kot kmetavzar?

In potem jim dokažeš, da je tvoj "prav" edini pravi "prav" s tem, da jih degradiraš na nivo kmetavzarjev, in si zmagal. Well done.
degradiram jih na nivo ljudi, ki bi imeli telefon na tipke

Sparkxl je izjavil:

avtek je izjavil:

S telefonov so tudi umaknili knofe, verjetno zaradi šparanja?


Eni ste res preglupi za ta svet. V telefon gledaš, med vožnjo gledaš kam? Na cesto! In če imaš touch, moraš tja pogledat, kar pri knofih ni potrebno
Dej dej, a ti se gledas tipkovnico na fonu ko tipkas?
Sej pa tut pri touch ves kje kaj je na slepo, ce je vedno na istem mestu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

V cisto vsakem francozu sem jaz vedno celi panicen, kje so tipke in njih funkcije. Jebiga.
Najhuj pa je blo v toyoti

PS: Kolko gumbov pa ma Tesla?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Mavrik ::

m0LN4r je izjavil:


PS: Kolko gumbov pa ma Tesla?


Premalo.
The truth is rarely pure and never simple.

hojnikb ::

Mavrik je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


PS: Kolko gumbov pa ma Tesla?


Premalo.


Musk: Too much buttons you say? Let's remove that indicator stock for you. >:D
#brezpodpisa

ripmork ::

Raptor F16 je izjavil:

1.5 TSI je zelo umirjen motor vendar vleče bolje kot cukajoč turbodizel. Avto je med vožnjo tih, zvočno izolacijo ima dobro.

Ga vozim v predhodniku - motor je načeloma fajn (+res dobra zvočna izolacija), sem pa sčasoma začel opažat “kangarooing" (skakanje obratov pri hladnem zagonu). Vedno pogosteje, se mi zdi, softverski update naj bi rešil zadevo. Ob prvem servisu, ki me v kratkem čaka, upam da bo odpravljeno. VW je šele po številnih pritožbah javno priznal, da gre za “comfort issue”. Sem pa že bral, da se zadeva pojavlja tudi pri Osmicah, tako da bodi pozoren.

Zdaj sem nekaj osmic videl na cestah in moram reči, da sprednji del v živo kar lepši deluje, kot mi je na predstavitvi (zadek pa ravno obratno) :)

Raptor F16 ::

ripmork je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

1.5 TSI je zelo umirjen motor vendar vleče bolje kot cukajoč turbodizel. Avto je med vožnjo tih, zvočno izolacijo ima dobro.

Ga vozim v predhodniku - motor je načeloma fajn (+res dobra zvočna izolacija), sem pa sčasoma začel opažat “kangarooing" (skakanje obratov pri hladnem zagonu). Vedno pogosteje, se mi zdi, softverski update naj bi rešil zadevo. Ob prvem servisu, ki me v kratkem čaka, upam da bo odpravljeno. VW je šele po številnih pritožbah javno priznal, da gre za “comfort issue”. Sem pa že bral, da se zadeva pojavlja tudi pri Osmicah, tako da bodi pozoren.

Zdaj sem nekaj osmic videl na cestah in moram reči, da sprednji del v živo kar lepši deluje, kot mi je na predstavitvi (zadek pa ravno obratno) :)


Ene parkrat se mi je zgodilo, da... hladen v prvi prestavi takoj po zagonu malo cuka na plinu "skače" se pa potem hitro umiri. Načelno pa ni problče dovolj hitro spelješ. To se pozna samo ko motor ni pod bremenom, do 2000 obratov v prvi prestavi torej ko vozim na dvorišču pod lahkim gasom. Servis sem že obvestil.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

D3m ::

ripmork je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

1.5 TSI je zelo umirjen motor vendar vleče bolje kot cukajoč turbodizel. Avto je med vožnjo tih, zvočno izolacijo ima dobro.

Ga vozim v predhodniku - motor je načeloma fajn (+res dobra zvočna izolacija), sem pa sčasoma začel opažat “kangarooing" (skakanje obratov pri hladnem zagonu). Vedno pogosteje, se mi zdi, softverski update naj bi rešil zadevo. Ob prvem servisu, ki me v kratkem čaka, upam da bo odpravljeno. VW je šele po številnih pritožbah javno priznal, da gre za “comfort issue”. Sem pa že bral, da se zadeva pojavlja tudi pri Osmicah, tako da bodi pozoren.

Zdaj sem nekaj osmic videl na cestah in moram reči, da sprednji del v živo kar lepši deluje, kot mi je na predstavitvi (zadek pa ravno obratno) :)


Kangarooing?

Pri hladnem vžigu bi rekel, da imam na štant gasu več obratev cca. 1100, ki jih nato, ko se malo ogreje spusti na cca. 700 obratov
|HP EliteBook|R5 6650U|

Buggy ::

Jaz se pa tokrat (prvic) srecujem z izkusnjo poprodajne dejavnosti VAG grupe.
Sem jim pisal (med drugim tudi na Porsche Slovenija) glede mojih tezav s kvaliteto v notranjosti.
Zaenkrat se je oglasil zgolj en pooblascenec in pristopil zelo ustrezljivo. Od ostaliih ni bilo (se) odgovora.

Zgleda bodo v sklopu garancije uredili nepravilnosti, ki sem jih opazil pri se ne tri leta starem Alltracku.

napokan pokrov airbaga na volanskem obrocu:



luscenje trdega dela plastike na rocaju za vrata:



pa lopatice za prezracevanje na sredinski konzoli so zgubile medsebojni stik in lahko z rocico uravnavam polozaj zgolj srednje.




Kar se samega BiTdi motorja tice so pricakovanja na nivoju tako glede zmogljivosti kot porabe...isto menjalnik DQ500 zdaj, ko sva se navadila en drugega :) Tudi nastavljivo podvozje je kul navkljub gumam, ki so gor.
So pa zal dolocene malenkosti, ki jih v tako opevani kvaliteti nekak nisem pricakoval...se pa zgodi.

Ce bodo pa stvari resene kot pravijo, pa prst gor za support za katerega sem slisal, da zna biti kot izkusnja res ok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

D3m ::

Se je AC kondor javil?
|HP EliteBook|R5 6650U|

IL_DIAVOLO ::

Kaj tega soft touch materiala se se kar niso losali al kaj? :))

Buggy ::

D3m je izjavil:

Se je AC kondor javil?


zaenkrat ne bom komentiral, vsekakor pa javim, kaj bo s tega nastalo. Tudi mene zanima ta izkusnja glede na Opla, kjer so mi po 10-tih letih menjali kljukico za odpiranje vrat, ker se je luscil krom...pod garancijo seveda ;)

ripmork ::

Raptor F16 je izjavil:

hladen v prvi prestavi takoj po zagonu malo cuka na plinu "skače" se pa potem hitro umiri. Načelno pa ni problče dovolj hitro spelješ. To se pozna samo ko motor ni pod bremenom, do 2000 obratov v prvi prestavi torej ko vozim na dvorišču pod lahkim gasom.

Jp, popolnoma ista izkušnja.

D3m je izjavil:


Kangarooing?
Pri hladnem vžigu bi rekel, da imam na štant gasu več obratev cca. 1100, ki jih nato, ko se malo ogreje spusti na cca. 700 obratov

Popularen opis, kaj se dogaja z avtom (rahlo poskakovanje ob nihanju obratov) zajeti so mimogrede tudi Audiji in Škode z istim TSI modelom motorja.
Sicer pa ja, tudi moja opažanja kar se obratov tiče podobna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

D3m ::

Bom kolega vprašal na AC kondorju kako je s tem.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Buggy ::

D3m je izjavil:

Bom kolega vprašal na AC kondorju kako je s tem.

tnx...bi rad imel to sam pod kontrolo :)

m0LN4r ::

ripmork je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

1.5 TSI je zelo umirjen motor vendar vleče bolje kot cukajoč turbodizel. Avto je med vožnjo tih, zvočno izolacijo ima dobro.

Ga vozim v predhodniku - motor je načeloma fajn (+res dobra zvočna izolacija), sem pa sčasoma začel opažat “kangarooing" (skakanje obratov pri hladnem zagonu). Vedno pogosteje, se mi zdi, softverski update naj bi rešil zadevo. Ob prvem servisu, ki me v kratkem čaka, upam da bo odpravljeno. VW je šele po številnih pritožbah javno priznal, da gre za “comfort issue”. Sem pa že bral, da se zadeva pojavlja tudi pri Osmicah, tako da bodi pozoren.

Zdaj sem nekaj osmic videl na cestah in moram reči, da sprednji del v živo kar lepši deluje, kot mi je na predstavitvi (zadek pa ravno obratno) :)
Meni se to pri i30N redno dogaja tam pod 12 stopinj, hladneje kot je huje je, ampak v primerjavi z GTIjem ca. 2x dlje. Oz. skor vsak WLTP avto z Euro 6d Temp imajo probleme nasplosno stem. Najbolj pomaga, da ga cimprej spravim na malo visje obrate in temperaturo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Raptor F16 ::

Evo danes zjutraj brez problemov s cukanjem. Temperatura okoli 4 stopinje C. Ponovil vajo. Počasi speljal in ga v prvi peljal počasi.

Ko putrček
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

mikhaair ::

Lol. Zdej je dosežek da zjutraj vrtljaji ne nihajo na novem avtu.

Utk ::

Stanje tehnike.

Argica ::

Raptor F16 je izjavil:

Ah saj je itak kislo, je rekla lisica, ki ni dosegla sladkega grozdja.

:P

Redne stranke pri VAG jea right. Redne stranke pri bosancih pa res. Kogarkoli sem vprašal kaj bi kupili za cca 20 jurjev povsod so mi turili in svetovali tiste uvožene sfukane Passate. Budgetu sem primaknil še dva jurja (kolikor bi mogu v rabljen avto dodatno vržt da bi se normalno vozil) šel v pogajanja in dobil novega Golfa.

Ljudje sami sebe nategujete in nato vse naokoli prepričujete da samo vi znate avto kupit.


nimamo vsi 22k € k€$ha. ;)

D3m ::

Vsi ne. Nekateri pa.

Move along.

Evo ta teden sem dobil nadomestni avto Octavia 2.0 150 konjev.

Dobro prpopa na zice.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

Seat že crknu al kaj.

D3m ::

Nope.

Redni letni servis + kasko (toča iz konec julija, ko je bila v Domžalah).

Sem pa zelo zadovoljen z bencinarjem sploh to novejšo generacijo, da bom prešaltal iz dizla na benz.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Aston_11 ::

Tisti, ki ste ga kupili - koliko se cena razlikuje od objavljenega cenika?

Raptor F16 ::

Aston_11 je izjavil:

Tisti, ki ste ga kupili - koliko se cena razlikuje od objavljenega cenika?


Kokr se spogajaš.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Bauc ::

Ali ima kdo slučajno golf 7 2.0 DSG? Zanimajo me izkušnje in če se splača kupit.

Raptor F16 ::

En zanimiv intervju proti koncu oddaje, ki nekako povzame tisto kar že skos pravim.

Avto treba probat in če ti je bila uporabniška izkušnja všeč si ga potem tudi brez zadržkov kupiš ne glede na besede drugih.

https://www.volan.si/oddaje/oddaje-vola...
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
««
11 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16726101 (4469) PARTyZAN
»

Nakup novega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23531350 (14079) solatko
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84098857 (61623) profii
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12323806 (20341) WizzardOfOZ
»

Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20362894 (35459) urkoman

Več podobnih tem