Forum » Na cesti » predelava na plin
predelava na plin
IL_DIAVOLO ::
WhiteAngel je izjavil:
Dead.End.
Mislim, da je sintetični cng/vodik prihodnost. Proizvajaš ga direktno na izvoru, ko se ti to splača (viški elektrike). Baterije so pa dead-end, ker so na dolgi rok bodisi drage bodisi okoljsko nesprejemljive. Samo politiki in marketingarji pač travbajo svoje.
Wut? Lmao
WhiteAngel ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
WhiteAngel je izjavil:
Dead.End.
Mislim, da je sintetični cng/vodik prihodnost. Proizvajaš ga direktno na izvoru, ko se ti to splača (viški elektrike). Baterije so pa dead-end, ker so na dolgi rok bodisi drage bodisi okoljsko nesprejemljive. Samo politiki in marketingarji pač travbajo svoje.
Wut? Lmao
Ti pomagam https://cen.acs.org/materials/energy-st...
zobnik ::
Da ventile skur se je dogajal pred 10 leti, recimo G1 je že bil en tak idi*t, fajn nate*nil ljudi, niso mel pojma kako nastavt.
Zdaj so drugi časi, plin bo delal.
Pelji na predelavo, vzameš na obroke in teraš, dajo garancijo 3 leta, 5 let.
Zdaj so drugi časi, plin bo delal.
Pelji na predelavo, vzameš na obroke in teraš, dajo garancijo 3 leta, 5 let.
-valvoline- ::
Nek zanimiv clanek, pise subvencije za vgradnjo lpg in cng, znizanje trosarin za lpg na minimum ter pocenitev cestne takse za predelana vozila. A je ze dejansko kej v veljavi? Kdaj bo ce bo?
https://www.zurnal24.si/avto/drzavna-su...
https://www.zurnal24.si/avto/drzavna-su...
zobnik ::
Se vidi kako zaostala država smo, na Vrhniki piše že nekaj časa LPG pa točt se še ne da.
Gorenjska ima med Ratečem-Kranjsko Goro-Jesenicam prvo LPG črpalko šele v Lescah, ja tista na AC moraš met vinjeto.
Med Cerknim-Tolminom pozabi, točiš LPG šele v Kobaridu. Prva črpalka je Gorenja vas, nato Kobarid, vmes pa 70km lufta.
Gorenjska ima med Ratečem-Kranjsko Goro-Jesenicam prvo LPG črpalko šele v Lescah, ja tista na AC moraš met vinjeto.
Med Cerknim-Tolminom pozabi, točiš LPG šele v Kobaridu. Prva črpalka je Gorenja vas, nato Kobarid, vmes pa 70km lufta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
zobnik ::
Ne rabim, ker natočim 42l plina kar zadošča za min. 500km s tem da ne varčujem nič.
Če bi se vozil kot večina potem računaj min.600km
Če bi se vozil kot večina potem računaj min.600km
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
IL_DIAVOLO ::
-valvoline- je izjavil:
Nek zanimiv clanek, pise subvencije za vgradnjo lpg in cng, znizanje trosarin za lpg na minimum ter pocenitev cestne takse za predelana vozila. A je ze dejansko kej v veljavi? Kdaj bo ce bo?
https://www.zurnal24.si/avto/drzavna-su...
To so precej svoh ugodnosti.
Brezplacna uporaba avtocest, potem se pa lahko pogovarjamo, ampak to pa je ze prevelika ugodnost, kajne dars?
hojnikb ::
in zakaj bi meli lpgjasi zastonj ac? sj nic manj ne unicujejo cest.
jah ocitno mas dost tezav, povezanih z lpgjem, vsaj sodec po postih.
Ne rabim, ker natočim 42l plina kar zadošča za min. 500km s tem da ne varčujem nič.
Če bi se vozil kot večina potem računaj min.600km
jah ocitno mas dost tezav, povezanih z lpgjem, vsaj sodec po postih.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
martincek1 ::
zobnik je z LPGjem obseden... po njegovih postih izgleda, kot da cele dneve samo o tem razmišlja in se vsakič, ko bencinar pripelje mimo njega smeje, ker pride čez 50% ceneje.
A ni to, da se manj svinja in pelje ceneje dovolj dobra vzpodbuda?
A ni to, da se manj svinja in pelje ceneje dovolj dobra vzpodbuda?
zobnik ::
Če ma avto že čez 150.000km na plin + še bencinskih 130.000km....saj nisem vgradil novga, plinska stara 6 let.
zobnik ::
Seveda so bli problemi in to trojni:
prvič je včasih ven vrglo, kar sem rešil z večkratnim teranjem avta...zadnjih 10.000km je delal brez da bi ven vrglo.
drugič ne dela lpg ekranček potrebno vedno na novo vklopit plin s pritiskom na ekranček.
tretjič pri -2°C rabi tud 10km da preklopi, čeprav se ogreje že zdavnaj na del.tempeaturo...medtem ko pri 7°C pa rabi mogoče 1km.
Od maja 2x na testerju, zarad nastavitev
prvič je včasih ven vrglo, kar sem rešil z večkratnim teranjem avta...zadnjih 10.000km je delal brez da bi ven vrglo.
drugič ne dela lpg ekranček potrebno vedno na novo vklopit plin s pritiskom na ekranček.
tretjič pri -2°C rabi tud 10km da preklopi, čeprav se ogreje že zdavnaj na del.tempeaturo...medtem ko pri 7°C pa rabi mogoče 1km.
Od maja 2x na testerju, zarad nastavitev
zobnik ::
Če bi prebral bi videl d aplin nima nobene veze z delovanjem na bencin, tak da voziš pa na bencin in delal bo tak kot ostali bencinarji.
-valvoline- ::
Ce znizajo/oprostijo placilo za ceste te bi si jaz takoj prpelu kasen v8 4.0-5.0 na lpg (al pa se boljse na cng, upam na omrezje in normalna cena cngja max 50c za kg.)
matobeli ::
to lahko nardiš že danes, oldtimer na plin, cestni prispevek skoraj zastonj. furaš z cca 15-20l porabe max, kar je od oka 10eur/100km
sam niso ti avti poceni sami po sebi, še manj pa vzdrževanje.
sam niso ti avti poceni sami po sebi, še manj pa vzdrževanje.
2dark ::
-valvoline- je izjavil:
Ce znizajo/oprostijo placilo za ceste te bi si jaz takoj prpelu kasen v8 4.0-5.0 na lpg (al pa se boljse na cng, upam na omrezje in normalna cena cngja max 50c za kg.)
takšnega ki je servisiran ti nimaš denarja, zato prenehaj sanjat.
IL_DIAVOLO ::
Govorim o EV-ju, plina ne rabimo, ker prav tako svinja. Tisti, ki pa ga zeli, pa si ga naj vgradi na lastne stroske ali kupi tovarniškega.
anketar ::
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Ce znizajo/oprostijo placilo za ceste te bi si jaz takoj prpelu kasen v8 4.0-5.0 na lpg (al pa se boljse na cng, upam na omrezje in normalna cena cngja max 50c za kg.)
takšnega ki je servisiran ti nimaš denarja, zato prenehaj sanjat.
Sej ne rabi bit servisiran, sam da ima vgrajen lpg/cng in da je poceni. Meni je najbolj pomembna plocevina, ostalo se vse lahko popravi. Lahko je tudi zariban ali v okvari, ga bom ze sam zrihtal u nulo. :V Kasen meco E 500 v8 bi biv idealen zame, milijon km brez nobenih posebnosti, nimas kej prckat po motorju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
wajdujc ::
-valvoline- je izjavil:
Elektrika je prihodnost, cng sedajnost. Slovenistan je lost world sredi eu.
V AT ko preckas mejo sta takoj 2-3 polnilnice za cng na voljo, v IT pa preko 10.
jep, tako številne so v Italiji, da je najbližja v Vidmu v mestu, 40 km od Gorice, 75 km od Trsta, najbližja na AC pa le borih 160 km od meje, v Benečiji.
zobnik ::
Avto kot avto, glavno da dela in da je vozen....Slovenci so itak fu*jeni na pleh...greš pa čez mejo pa v prvi ulci vidiš str avto ko ga pri nas težko vidiš. Recimo ene 150km od Rateč v Italijo Fiat Tempra vrjetno l.1993...ne vem jaz tega avta v Sloveniji v zadnjem letu nisem vidu, mogoče da je kje tam okol Gorice, Ajdovščine, ma tukaj LJ_KR ne.
zobnik ::
Saj ti to vgrajuješ in servisiraš....kot vem na slo-tech lahko delaš reklamo.
Mam v tem avtu vgrajen plineksov sistem, nekje 160.000km sam na plin, menjal je bivši lastnik injektorje, 100 evrov so prišli + delo.
Pa seveda tud zdej vžigam direkt na plin z držanjem lpg tipke.
Mam v tem avtu vgrajen plineksov sistem, nekje 160.000km sam na plin, menjal je bivši lastnik injektorje, 100 evrov so prišli + delo.
Pa seveda tud zdej vžigam direkt na plin z držanjem lpg tipke.
WizzardOfOZ ::
Mam v tem avtu vgrajen plineksov sistem, nekje 160.000km sam na plin, menjal je bivši lastnik injektorje, 100 evrov so prišli + delo.
100€ komad al vsi štirje injektorji?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Novi plinski injektorji za nove sisteme ja.
Ampak za stare sisteme, ko ti kak injektor crkne, pa ne moreš kar teh novih vgradit, so pa injektorji še vedno dragi. Ponavadi tam okol 100€ komad.
Kako je pa z nastavitvijo ventilov? Še vedno nastavitev na vsakih 30.000 kilometrov?
Ampak za stare sisteme, ko ti kak injektor crkne, pa ne moreš kar teh novih vgradit, so pa injektorji še vedno dragi. Ponavadi tam okol 100€ komad.
Kako je pa z nastavitvijo ventilov? Še vedno nastavitev na vsakih 30.000 kilometrov?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Valvoline ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Novi plinski injektorji za nove sisteme ja.
Ampak za stare sisteme, ko ti kak injektor crkne, pa ne moreš kar teh novih vgradit, so pa injektorji še vedno dragi. Ponavadi tam okol 100€ komad.
Kako je pa z nastavitvijo ventilov? Še vedno nastavitev na vsakih 30.000 kilometrov?
Zakaj da se jih ne bi dalo zamenjat z novejsimi modeli? Plinski injektor je v bisvtu navaden EM ventil, nic druzga. Le upor v omih mora stimat in to je to. Pr nekaterih oldschool sistemih je bil plinski rail v bistvu v enem kosu, pac zamenjas za rail z posameznimi injektorji, nic posebnega.
Valvoline ::
Software nima kaj podpirat ali ne, vem da programi/sw v bistvu majo menu tj nastavitev o tem kak injektor je gor priklopljen, program pa ne ve kaj si ti gor dal, le da stima upor. Danes je nek standard 3 omov, tk da ce je pokvarjen injkektor 3 omski lahko das kateregakoli dugega ce stima omaza.
WizzardOfOZ ::
Valvoline, spet si najpametnejši. Ja, so problemi, pa čeprav nebi smeli biti.
Poznam problematiko, sem pomagal vsaj iz 10 avtov ven pometat plin. Ravno zarad problemov z injektorji. Ker je bil sistem tako narejen, da je točno tak in tak injektor moral biti notri, drugače je zajebavalo. Cene so pa še danes 100€ na komad za točno tak in tak injektor. Kolega jih je 2 tedna nazaj kupil in zdej avto dela kot urca. Samo cena je pa 100€ na komad.
Pa na avtu je treba na vsakih 30.000 kilometrov ventile naštelat če se voziš na plin.
Poznam problematiko, sem pomagal vsaj iz 10 avtov ven pometat plin. Ravno zarad problemov z injektorji. Ker je bil sistem tako narejen, da je točno tak in tak injektor moral biti notri, drugače je zajebavalo. Cene so pa še danes 100€ na komad za točno tak in tak injektor. Kolega jih je 2 tedna nazaj kupil in zdej avto dela kot urca. Samo cena je pa 100€ na komad.
Pa na avtu je treba na vsakih 30.000 kilometrov ventile naštelat če se voziš na plin.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
gruntfürmich ::
trenutno imam tudi jaz malo dlje do šihta, in me zanima predelava avta na plin.
se lahko kdo pozanima, tudi na avto forumu https://www.avtomobilizem.com/forum/vie..., kakšne izkušnje imajo dečki z 2013 letnikom (star model) nissan qashqai 1.6 navaden bencinar, s predelavo na plin?
se lahko kdo pozanima, tudi na avto forumu https://www.avtomobilizem.com/forum/vie..., kakšne izkušnje imajo dečki z 2013 letnikom (star model) nissan qashqai 1.6 navaden bencinar, s predelavo na plin?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Buggy ::
Ne vem sicer kaksne probleme imate vi z LPG instalacijami, na kaksne agregate jih dajete in kdo vam to rihta a bo ze drzalo ker imate izkusnje od kolegov ali pa ste avto na plin enkrat vozili
Jaz na dveh oplih z dvemi razlicnimi instalacijami pri dveh razlicnih monterjih brez tezav.
Prvi je bil z20NET v Vectri C 2.0 turbo. Cipan iz 175KM na 210KM - AGIS OBD instalacija z malo vecjim uparjalnikom in elektronskim mazanjem. Plinski injektorji v kolektorju, zelo blizu cilindrov. Montaza pri pokojnemu Tomazu na Rudniku. Narejenih 150Kkm na plin avto se je prodal s 300Kkm Opel soforumasu, ki ga vozi se vedno. Nastavljanje je bilo potrebno enkrat potem ne vec, zgoj kontrola in mapa je bila spot on. Ventili? Agregat ima hidravlicno nastavljive ventile, avto je delal v nulo ko sem ga prodal. Servisi na uradnem servisu.
Drugi je bil A20NHT v Insigini A 2.0 4x4. Cipana iz 220KM na 265KM - Prins Liqui mAX instalacija na tekoco fazo. Plinskih injektorjev nima ker uporablja originalne. Montaza pri Gregorju pri Domzalah (sicer ima on druge probleme je pa instalacija bp). Narejenih na plin 130Kkm avto se vedno pri hisi in ga vozi sin. Nastavljanja ni bilo, ker ga bi morali delati nizozemci ko je avto cipan. Ko je bil cipan na 285KM je metalo iz plinskega programa ko si ga na polno zahodil za dlje casa. Grega tega ni znal resiti zato sem mapo spustil na 265KM kjer tezav ni - redkokdaj pri res norem pritiravanju. Na stock dela vse BP. Avto servisiran na rednem servisu vse BP, plinskega servisa ne potrebuje. Na plinu ima celo malenkost vec moci.
...delali smo cca 35Kkm na leto in strosek instalacije se je povrnil v cca dveh letih.
Ker tudi ta a avto leze proti 300Kkm smo si omislili kombajn 4x4 BiTDi 240KM, kjer je strosek na 100km isti kot je bil prej na plin. Ce bi dobil novo Insignio B GSI za dober denar bi vsekakor vzel to in jo predelal na plin, a je lani ko sem kupoval ni bilo.
Jaz na dveh oplih z dvemi razlicnimi instalacijami pri dveh razlicnih monterjih brez tezav.
Prvi je bil z20NET v Vectri C 2.0 turbo. Cipan iz 175KM na 210KM - AGIS OBD instalacija z malo vecjim uparjalnikom in elektronskim mazanjem. Plinski injektorji v kolektorju, zelo blizu cilindrov. Montaza pri pokojnemu Tomazu na Rudniku. Narejenih 150Kkm na plin avto se je prodal s 300Kkm Opel soforumasu, ki ga vozi se vedno. Nastavljanje je bilo potrebno enkrat potem ne vec, zgoj kontrola in mapa je bila spot on. Ventili? Agregat ima hidravlicno nastavljive ventile, avto je delal v nulo ko sem ga prodal. Servisi na uradnem servisu.
Drugi je bil A20NHT v Insigini A 2.0 4x4. Cipana iz 220KM na 265KM - Prins Liqui mAX instalacija na tekoco fazo. Plinskih injektorjev nima ker uporablja originalne. Montaza pri Gregorju pri Domzalah (sicer ima on druge probleme je pa instalacija bp). Narejenih na plin 130Kkm avto se vedno pri hisi in ga vozi sin. Nastavljanja ni bilo, ker ga bi morali delati nizozemci ko je avto cipan. Ko je bil cipan na 285KM je metalo iz plinskega programa ko si ga na polno zahodil za dlje casa. Grega tega ni znal resiti zato sem mapo spustil na 265KM kjer tezav ni - redkokdaj pri res norem pritiravanju. Na stock dela vse BP. Avto servisiran na rednem servisu vse BP, plinskega servisa ne potrebuje. Na plinu ima celo malenkost vec moci.
...delali smo cca 35Kkm na leto in strosek instalacije se je povrnil v cca dveh letih.
Ker tudi ta a avto leze proti 300Kkm smo si omislili kombajn 4x4 BiTDi 240KM, kjer je strosek na 100km isti kot je bil prej na plin. Ce bi dobil novo Insignio B GSI za dober denar bi vsekakor vzel to in jo predelal na plin, a je lani ko sem kupoval ni bilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Valvoline ::
Tako je, vsi avti danes imajo hidravlicne drocnike, tam nimas kaj nastavljat. Nastavljajo se kaksni starejsi japonci, korejci in podobno, teh mors nastavljat ker imajo mehanskih drocnikov, ampak to velja tudi ce se jih fura na benz. Pac motor ni toliko obcutljiv k se vozi na benz, ce ni nastavljeno bo pac drocniki tolkli, motor bo klenkal, povecala ce bo poraba itn, noben ne bo sel nastavljat, furaj dalje. Pri plinu je problem da ce niso vredu nastavljeni lahko skuri ventile zarad povisanih temperatuv v komorah in cistejsega zgorjevanja. Problem z obrabo ventilov in sedala je izkljucno v materijalu in sparanja, k se uporablja srot za izdelavo glave in ventilov. Zato nekateri avti niso primerni za predelavo, zato se tudi uporablja dodatno mazanje. Jaz sem z lanosem prpeljanim iz it nareo 80k na plin ter podaril teti k ga se danes fura na siht, avto ima trenutno 350k. V 80k nobenih tezav z plinom ni bilo nic menjano, se filtra nisem menjal spucal sem ga 2x vmes z nitro razredcilom ter alkoholom. Plinske sobe so po 5e, vse cez to je ekstra profit za uvoznike,prodajalce in monterje.
zobnik ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Mam v tem avtu vgrajen plineksov sistem, nekje 160.000km sam na plin, menjal je bivši lastnik injektorje, 100 evrov so prišli + delo.
100€ komad al vsi štirje injektorji?
vsi 4 100 evrov.
zobnik ::
750 evrov dat za predelavo, ko pa hočeš prodat tak avto imaš krepko manjše povpraševanje, ne da sam izgubiš 750 evrov, še 500-1000 evrov poleg, ker je bil poseg v motor.
Tak da za mene so taki avti mikavni ravno zarad nižje cene pa pocen se vozim.
Tak da za mene so taki avti mikavni ravno zarad nižje cene pa pocen se vozim.
KAVINSKY ::
WizzardOfOZ ::
Tako je, vsi avti danes imajo hidravlicne drocnike, tam nimas kaj nastavljat. Nastavljajo se kaksni starejsi japonci, korejci in podobno, teh mors nastavljat ker imajo mehanskih drocnikov, ampak to velja tudi ce se jih fura na benz.
Hidravličnih dročnikov nima skoraj noben avto več. Je treba šparat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Pokaži mi enega, ki jih še ima.
Imeli so jih. Ja, ampak so jih tudi nehal delat na ta način. Je predrago.
Imeli so jih. Ja, ampak so jih tudi nehal delat na ta način. Je predrago.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
hojnikb ::
last i checked, so tisti popularni motorji pri nas z izjemo 1.2 16v pri renaultu vsi z hidravlicnimi lifterji. Lahko nas pa ti razsvetlis z seznamom euro6 motorjev, ki majo solid lifterje.
#brezpodpisa
WizzardOfOZ ::
Hidravlični imajo problem pri višjih obratih. Prehitro se vse dogaja in olje se ne more tako hitro pretakat in ne ustvari dovolj pritiska, da bi "raztegnil" dročnik, pa potem pride do problemov. Zato se hidravlični uporabljajo še vedno pri dizlih (ampak tudi tam ne več dovolj), ker nimajo tako visokih obratov. Na bencinarjih se ne več, zato so spet nazaj na mehanskih.
Newer vehicles have started using mechanical lifters again. They might be louder, but mechanical lifters have a couple of distinct advantages over their hydraulic counterparts. First, they’re cheap and low-maintenance, so they’re great for economy cars. They’re also useful for performance cars because they work reliably at higher RPMs.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
hojnikb ::
no daj primer enga bencinarja, ki je ze ustrezn euro6, da ma solid lifterje. Glih sedaj pri bencinarjih, ko so bolj ali manj vsi turbo, nimas vec teh tezav, ker so obrati nizji zarad turbine. Verjamem pa, da se se najde se kak NA japonc z 20+ let staro zasnovo k ma solid lifterje.
#brezpodpisa
WizzardOfOZ ::
Vsi subaruji, vse toyote, mazde,... Od letnika 2014 naprej.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 44301 (31693) | KAVINSKY |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12316 (5690) | zobnik |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 199401 (159563) | BigWhale |
» | Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)Oddelek: Na cesti | 4366 (1137) | zobnik |