Forum » Pomoč in nasveti » Izdelek z napako
Izdelek z napako
Zinkolina ::
Zdravo!
Ker je vas kar nekaj tukaj ki veste marsikaj imam eno vprašanje.
Kupil sem izdelek z napako...elektronski,na baterije pri nas v Sloveniji.
Problem je,da se izdelek ne prižge ko se vstavijo baterije.
Kupil sem ga pred 10. Dnevi novega z garancijo.
Ker gre izdelek v prihodnje nazaj v trgovino,me zanima če lahko zahtevam da mi tam zamenjajo izdelek z novim?
Saj ne mislim čakati na servis 1 mesec ali še več da dobim izdrlek iz servisa.
Lahko kdo svetuje kaj naj naredim?
Ker je vas kar nekaj tukaj ki veste marsikaj imam eno vprašanje.
Kupil sem izdelek z napako...elektronski,na baterije pri nas v Sloveniji.
Problem je,da se izdelek ne prižge ko se vstavijo baterije.
Kupil sem ga pred 10. Dnevi novega z garancijo.
Ker gre izdelek v prihodnje nazaj v trgovino,me zanima če lahko zahtevam da mi tam zamenjajo izdelek z novim?
Saj ne mislim čakati na servis 1 mesec ali še več da dobim izdrlek iz servisa.
Lahko kdo svetuje kaj naj naredim?
smacker ::
Lahko. Jasno povej, da uveljavljaš stvarno napako in ne garancije. Zahtevaš lahko drug izdelek ali vračilo kupnine.
St235 ::
Da, če uveljavljaš stvarno napako (NE GARRANCIJO)pri prodajalcu, lahko zahtevaš menjavo (ali popravilo, ali vračilo gotovine).
Prodajalec ima 8 dni časa da se orpedeli do tvoje zahteve.
V prvih šestih mesecih se šteje, da je imel izdelek napako že ob prodaji.
Prodajalec ima 8 dni časa da se orpedeli do tvoje zahteve.
V prvih šestih mesecih se šteje, da je imel izdelek napako že ob prodaji.
Zinkolina ::
Hvala vam.
Se pravi pripišem na papir da uveljavljam stvarno napako in morajo poslati nov izdelek?
Izdelek bom poslal po pošti,je ok če priložim ta papir kar zahtevam ali bi moral iti osebno?
Sem prvič v tej situaciji zato ne vem nič.
Še enkrat hvala
Lp
Se pravi pripišem na papir da uveljavljam stvarno napako in morajo poslati nov izdelek?
Izdelek bom poslal po pošti,je ok če priložim ta papir kar zahtevam ali bi moral iti osebno?
Sem prvič v tej situaciji zato ne vem nič.
Še enkrat hvala
Lp
Han ::
Če si kupil na daljavo (v spletni trgovini), lahko v 14. dneh odstopiš od pogodbe in izdelek vrneš tudi brez tehtnega razloga. V tem primeru dobiš povrnjeno kupnino.
rabelj5 ::
dobiš povrnjeno kupnino in ne novega izdelka, če z njo kupiš nov izdelek je to ločen nakup
Zinkolina ::
Uveljvil bi stvarno napako in zamenjavo izdelka z novim enakim delujočim.
Torej kako dolgo traja postopek da dobim nov izdelek?
Verjetno prodajalec ne pošlje takoj novega ko dobi pokvarjenega nazaj ali kako je to?
Verjetno še preverja če res ne deluje,če ni poškodovan ali sem ga morda sam pokvaril itd.
Ve kdo postopek?
Torej kako dolgo traja postopek da dobim nov izdelek?
Verjetno prodajalec ne pošlje takoj novega ko dobi pokvarjenega nazaj ali kako je to?
Verjetno še preverja če res ne deluje,če ni poškodovan ali sem ga morda sam pokvaril itd.
Ve kdo postopek?
St235 ::
Uveljvil bi stvarno napako in zamenjavo izdelka z novim enakim delujočim.
Torej kako dolgo traja postopek da dobim nov izdelek?
Verjetno prodajalec ne pošlje takoj novega ko dobi pokvarjenega nazaj ali kako je to?
Verjetno še preverja če res ne deluje,če ni poškodovan ali sem ga morda sam pokvaril itd.
Ve kdo postopek?
V 8 dneh morajo odločiti o stvarni napaki.
dxx ::
Sam sem bil v podobni situaciji. Sinu sem kupil avto na daljinca, prevozil je 1 meter in crknil. Nesel nazaj v trgovino in so brez težav zamenjali takoj.
Phantomeye ::
Če si kupil na daljavo (v spletni trgovini), lahko v 14. dneh odstopiš od pogodbe in izdelek vrneš tudi brez tehtnega razloga. V tem primeru dobiš povrnjeno kupnino.
ja ... ni tok simple ... so določene omejitve.
pri sklicevanju na stvarno mors bit kr vztrajen večino časa. sploh ce gre za drazji izdelek. bo trgovc na vsak nacin hotu poslat na garancijo.
Zinkolina ::
Glede na to da imam po zakonu možnost da mi zamenjajo izdelek z novim ali vrnejo kupnino je to to.
Ali nov izdelek ali kupnina.
Hvala
Ali nov izdelek ali kupnina.
Hvala
DePalmo ::
Kar pa ugotavlja servis in ne trgovec, zato da dobiš novo stvar takoj na mestu je bolj izjema kot pravilo.
bedarija ::
sem pri mimovrste uveljavljal stvarno napako brez problema in je trgovec torej mimovrste odločala o njen in ne servis. so pa potem izdelek poslali na servis in ga prodajali pod odprta embalaža.
Zinkolina ::
Sem pisal mail v trgovino že včeraj,ampak ne odgovorijo. Sem napisal kaj uveljavljam,nov izdelek ali vračilo kupnine.
Upam da se bo dalo lepo rešit problem.
Verjetno je bolje za oba da jaz dobim nov delujoči izdelek,prodajalec pa ima denar.
Upam da se bo dalo lepo rešit problem.
Verjetno je bolje za oba da jaz dobim nov delujoči izdelek,prodajalec pa ima denar.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zinkolina ()
St235 ::
Kar pa ugotavlja servis in ne trgovec, zato da dobiš novo stvar takoj na mestu je bolj izjema kot pravilo.
Kupec rešuje to s prodajalcem, ki tudi na koncu odloča o obstoju napake. S kom se pri tem posvetujejo (vedežavlke, servisi...) je njihova stvar. Kot že rečeno imajo za to 8 dni.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 42081 (17606) | Furbo |
» | garancija - iphoneOddelek: Pomoč in nasveti | 5094 (4243) | St235 |
» | Pritožba na zavrnitev stvarne napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9727 (6911) | BlaY0 |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 7035 (5578) | Seljak |
» | Okvara nove TV Panasonic Plazme - postopekOddelek: Zvok in slika | 6256 (4684) | vrossi46 |