» »

Okvara nove TV Panasonic Plazme - postopek

Okvara nove TV Panasonic Plazme - postopek

tomi77 ::

Pozdravljeni,
Že v enem postu sem reševal zadevo glede TV Plazme od panasonica. Prišel sem do ugotovitve, da je najverjetneje kriva okvara tv. In se odločil, da grem glede tega povprašat v trgovino kjer sem tv kupil (Harvey Norman). Zanima me, kakšne imam jaz pravice glede na to, da od nakupa TV ni minil niti še 1 mesec...nekaj sem bral, da če se okvara pojavi 2 meseca od nakupa...da sem upravičen do menjave blaga. Torej? Bil V harveyu in so rekli, da to sploh ne drži oz. da to v praksi sploh ni tako.
zdej pri njih sem dobil par čudnih odgovorov glede mojih in njihovih pravic...zato bom napisal kaj so mi odgovorili.

1) Izdelek mi ne menjajo...torej kot mi je znano ob okvari 2 meseca od nakupa se po zakonu lahko izdelek menja (ker tisto kar piše v ZVPot v praksi sploh ni tako...in da je pač samo tako napisano...tako pravi njihov prodajalec)
2) Naj prinesem blago, da ga bodo oni poslali na servis...vendar, da oni ne oodgovrajajo za škodo pri prevozu...ker da pošljejo preko hitre pošte...
3) da je najboljše da jaz peljem blago sam na servis (sem iz KP do LJ, TV 117cm, niti v avto mi ne gre...torej še najem primernega vozila)

torej...zanimajo me edino moje pravice in kaj lahko zahtevam...

p.s. no, lahko tudi jaz napačno gledam na zadevo...zato pa tukaj vprašam...da mi kdo malo razloži

hvala
Core2Duo E6400 ; ASUS P5B; Ram OCZ 4 GB DDR2 ram, 4x 1GB PC2-6400, 800MHz;
Sapphire ATI HD 3870 ; 2x Seagate 7200.10 320GB SATAII;

kmetek ::

Kakšna je napaka? V roku 1 meseca se izdeleke zamenja z novim, ne moreš garancije uveljavljat po 1 mesecu no, ni logike. Kaj boš 1 mesec brez TVja?
Saj si kupil zato, da gledaš a ne? Glas povzdigni, poklič varstvo potrošnikov in vprašaj.

Načeloma se to zamenja z novim.

tomi77 ::

napaka je v tem, da mi TV med gledanjem (WD TV, XBOX360,...) preko hdmi...televizija kar nenadoma ugasne in ponovno vžge...poskusil sem že z različnimi hdmi kabli in priklopit na druge hdmi izhode...vedno isto...in na začetku je bil ta izklop redek..zadnje dneve pa vedno bolj pogost in v ponavljajoč na par minut.

bom poskusil poklicat na varstvo potrošnikov in se pozanimal...

lp
Core2Duo E6400 ; ASUS P5B; Ram OCZ 4 GB DDR2 ram, 4x 1GB PC2-6400, 800MHz;
Sapphire ATI HD 3870 ; 2x Seagate 7200.10 320GB SATAII;

aljazh ::

Uveljavljaj obstoj skrite napake pri prodajalcu. Ne pusti se prepričati, da gre zadeva v garancijsko popravilo, ker boš lahko tudi 45 dni brez televizije.

Tvoj prvi korak naj bo pisno obvestilo (poslano s povratnico) prodajalcu, da ima televizija napako (napako v dopisu opiši), s čimer si olajšaš morebitno kasnejše dokazovanje, da je bil prodajalec pravočasno obveščen.

fosil ::

2) Naj prinesem blago, da ga bodo oni poslali na servis...vendar, da oni ne oodgovrajajo za škodo pri prevozu...ker da pošljejo preko hitre pošte...

Tole je čisti larifari. Seveda so še kako odgovorni.
Če ti njim predaš televizijo, morajo potem oni poskrbeti za prevoz na servis. Če je kriva hitra pošta ali oni, oziroma kako to oni urejajo med sabo je tebi vseeno, ti si zadevo predal njim in če jo razbijejo ti bodo pač dali drugo.

Kar se garancije tiče je pa tako.
Uveljavljaš lahko garancijo ali pa stvarno napako. Če uveljavljaš garancijo gre pač zadeva na servis...

Če pa uveljavljaš stvarno napako, potem pa lahko zahtevaš novo televizijo in ne popravljanje stare. Vendar pa moraš izrecno uveljavljat stvarno napako.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

Okapi ::

Zdaj moraš samo še razložiti razliko med okvaro in stvarno napako.

O.

tomi77 ::

no...zadeva je rešena...upoštevana je stvarna napaka...lahko pa samo povem, da če bi šel sam se z njimi dajat bi sigurno vztrajali pri svojem...sem pa poklical na varstvo potrošnikov, malo uporabil poznanstva in ne samo da zadeva je rešena...pripeljali bodo na dom novo tv in staro odpeljali...in vse to v zelo kratkem času...naj bi že do petka.
torej...lekcija te zgodbe je...da mi potrošniki imamo svoje pravice...vendar vedno nas bodo prodajalci prepričevali, da oni do nas nimajo nobene odgovornosti. Torej samo pustit se ne smemo

vseeno...hvala vsem ki ste mi pomagali

lp
Core2Duo E6400 ; ASUS P5B; Ram OCZ 4 GB DDR2 ram, 4x 1GB PC2-6400, 800MHz;
Sapphire ATI HD 3870 ; 2x Seagate 7200.10 320GB SATAII;

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomi77 ()

Trupl0 ::

Potem je brezveze, če bo vsak zahteval novo robo, da sploh imamo zakon o garancijskih popravilih! o_O?

V primeru, da bi dal televizor na servis lahko zahtevaš od servisa oziroma bolj distributerja, zastopnika te blagovne znamke, da ali:

- dobiš nadomestni TV ( mora imeti iste oz. podobne značilnosti...primer plazma velikosti 42" ) v času popravila svojega
- dobiš povrnjeno kupnino oz. odstotek kupnine zaradi nezmožnosti uporabe artikla med popravilom ( par 10 evrov )
- dobiš nov televizor z novo garancijo ( odloči servis glede na zahtevnost popravila oz. v primeru, da rezervni deli ter delo ne presegajo cirka 2/3 zneska nove plazme ) ( to določi vsak servis po svoje...oz. zastopnik )

Če uveljavljaš stvarno napako ( dve leti od datuma nakupa ):
- pol leta od nakupa mora dokazati, da je stvarna napaka, servis
- po tem času je od stranke, da dokazuje kaj je narobe pri artiklu, da se smatra za stvarno napako
- če ste kadarkoli v garancijski dobi uveljavljali garancijo, stvarne napake ne morete več uveljavljati

Stvarno napako obravnava 37. člen ZVPOT-A ( http://www.zakonodaja.com/zakoni/vi/6/z... )
Garancijska popravila pa 20. člen ZVPOT-A ( http://www.zakonodaja.com/zakoni/vi/6/z... )

Poštnino ( odvisno kje ima proizvajalec, serviser pogodbo ) krije zastopnik in ne stranka. V primeru garancijskih zahtevkov, ki niso stvar garancije ampak npr. zdrave pameti ( ja gospa...kot v navodilih...tisti črn tanki kabel v vtičnico!!! ), pa pač stranka!

Vem, da si problem rešil ampak mi gredo take zadeve na "nebomrekelkam". Preberite si, pa svetujte prav ne pa, da je vsega trgovec kriv!!!!

PS: Razni inšpektorati ( tudi tržna ) so pa posmeha vredni! Še svojih členov ne poznajo, strankam oz. kupcem svetujejo pa kar iz glave!
If you are going through Hell, keep going !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Trupl0 ()

tomi77 ::

Nuclear,
meni pa gredo na "nebomrekelkam" prodajalci, kadar prideš k njim z težavo oz. z reklamacijo dobesedno obrnejo hrbet...te na hitro odslovijo in da o odnosu sploh ne govorimo. Tako, da malo si preberi kaj sem na začetku napisal. TV je stara 3 tedne...torej niti en mesec. In jaz naj bi novo TV dajal na servis...verjemi, da bi se z vsemi močmi boril, da dobim novo in upam, brez napake tv napravo. Verjemi, da nikoli nisem bil kompliciran kupec in marsikdaj so mi takoimenovani strokovni prodajalci dobesedno nategnili. In tokrat se nisem pustil. Tudi ti bom povedal, da kako se je njihov odnos spremenil in kako so bili prijazni ko so vidli, da zadevo ne bom kar tako pustil mimo. Kar se tiče garancije in popravila...vedno...sem se strinjal da naprava z okvaro gre v popravilo...in vedno imel tudi potrpljenje pri čakanju na popravilo...vendar tu govorimo o novi TV, vredni 1500eur...oprosti mogoče zate...ampak zame to je vredna stvar za katero se bi boril...

lp
Core2Duo E6400 ; ASUS P5B; Ram OCZ 4 GB DDR2 ram, 4x 1GB PC2-6400, 800MHz;
Sapphire ATI HD 3870 ; 2x Seagate 7200.10 320GB SATAII;

kmetek ::

itak pošteno, če bi bila napaka po nekaj mesecih je potem recimo garancija.....ampak po 3 tednih no....

Trupl0 ::

imel primer, ko je stranka za 7 mesecev star artikel namesto popravilo želela novega. Oprosti ampak tako ne gre! Poglej, zakon je jasen. Dobra volja prodajalca je, da ti je dal nov artikel oziroma, da nov artikel izda. Zakon je zakon. Čeprav je v primeru stvarne napake toliko polemik, da še sam tržni inšpektor ne pozna odgovora. Sem ga imel in sem ga soočil s tem vprašanjem! Začel je razlagati o robi ( bolj o tekstilu ) in kako se v tem primeru ravna. Sem mu razložil ( verjetno vsa ta leta šole ne pomagajo ), da pač LEVI`S jeansa ne prodajam in naj mi razloži kako stvar poteka pri tehnični robi.....BREZ ODGOVORA ! Je priznal, da je zakon slabo napisan!

Je pa v bistvu problem kupca, da se prej ne pozanima kje kupuje robo. Lep primer so razni prodajalci na bolhi! Lepa cena, lep odnos....dokler....ne gre kaj narobe. Potem pa tudi ne pride v poštev znani rek:" ti samo prinesi..bomo poštimal!"...Če si se sam pustil nategnit pa potem pojej kar imaš serviran.
If you are going through Hell, keep going !

Okapi ::

Kot jaz razumem, je stvarna napaka nekaj, kar se ni pokvarilo in se zato tudi ne da na običajen način popraviti. Stvarna napaka je recimo bug v programu.

O.

fosil ::

Res je, da so nekateri ljudje tečni, ampak pogosto so tudi prodajalci krivi za tako obnašanje.

Tukaj so recimo hotel rešit zadevo po liniji najmanjšega odpora. Kakor razume zadevo so mu v trgovini rekli da naj kar sam pelje tv na servis v Ljubljano (iz Kopra), ker oni mu jo bodo mogoče razbili in seveda nič odgovarjali.

Ob takem odnosu se ti seveda dvigne pritisk in potem rataš tečen.

Če bi v trgovini na začetku reagirali drugače bi se zadeva morda odvila čisto drugače.
Tako je!

tomi77 ::

sej to pravim...vse je v odnosu prodajlca do kupca...vse ti obljubljajo samo da kupiš izdelek...enkrat ko pa si zadevo kupil in se pojavijo težave pa obrnejo hrbet. Zakaj mi niso oni razložili postopek oz. moje pravice...zakaj mi niso oni razložili o garanciji in o stvarnih napakah...ne, oni so samo poskušali sebi krit hrbet in se me rešit v čimkrajšem času. Tako kot bi morali poznati zakon inšpektorji in urad za varstvo potrošnikov...tako bi morali zadevo poznati in razložiti tudi prodajalci svojim kupcem. V tem primeru se je meni rešlo v prid...vendar kolko je takšnih reklamacij vsakdan...in verjemite ena starejša oseba..dedek..babica ki kupi sesalec...no, predstavljajte si na kakšen način se jo oni znajo rešit ob primeru težave...in itak si mislijo "ona oz. on ne šteka nič"
ne pravim, da so vsi prodajalci takšni...jih pa je velika večina...
Core2Duo E6400 ; ASUS P5B; Ram OCZ 4 GB DDR2 ram, 4x 1GB PC2-6400, 800MHz;
Sapphire ATI HD 3870 ; 2x Seagate 7200.10 320GB SATAII;

Kron ::

Eno konkretno vprašanje glede garancije:

20.člen

(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.


Kaj tukaj pomeni lahko? Je torej vse odvisno od dobre volje prodajalca?
=**=C64=**=

Okapi ::

Od dobre volje prodajalca je odvisno, ali ti bo za čas popravila dal nadomestni izdelek, ampak če ti ga ne da, ti mora povrniti morebitno škodo, ki jo imaš, ker je izdelek pokvarjen in ga ne moreš uporabljati. Seveda moraš ti sam dokazati, da si imel dejansko škodo. Poklicni fotograf lahko recimo brez težav dokaže škodo, ker določen čas ni mogel uporabljati fotoaprata, ljubiteljski pa precej težko.

O.

Trupl0 ::

@Kron
sprašuješ za zadevo, kjer imaš odgovor podan odstavek nižje ;)
If you are going through Hell, keep going !

kremenko1 ::

To pa prvič čujem , da bi ti nekdo menjal nek izdelek brez da bi najprej starega pogledal in ugotovil , če sploh gre za kakršnokoli napako . Če prav razumem imaš TV doma , novega ti bodo pripeljali , starega pa odpeljali???

Double_J ::

6mesecev lahko uveljavljaš stvarno napako. Torej ali nov izdelek ali pa denar nazaj. Garancija tega ne zagotavlja.
Dve šivanki...

Kron ::

Ma, zdi se mi predvsem čudno, da je lahko v zakonu postavljena beseda lahko.

@ironmaiden

To leti name?
=**=C64=**=

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kron ()

neki4 ::

Double_J je izjavil:

6mesecev lahko uveljavljaš stvarno napako. Torej ali nov izdelek ali pa denar nazaj. Garancija tega ne zagotavlja.


Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/...


Je pa res, noben zakon ti ne pomaga, če se sam ne zavzameš.

vrossi46 ::

@ tomi77,
kaj so ti sploh povedali kaka je bila napaka,ker meni dela isto moja plazma Panasonic.Se mi kar sama ugasne in prižge.Pol sem samo preklopil scart priključek iz scart ena v dva in je bilo vse v redu do predvčerajšnjem,ko mi je spet ugasnila.Zdej pa ne vem kaj naredit?!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8015491 (5419) TOP
»

Vračilo artikla,kupnine, zamenjava, stvarna napaka?

Oddelek: Pomoč in nasveti
337195 (6664) Ziga Dolhar
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
528953 (6375) St235
»

HTC HD7 nakup????

Oddelek: Mobilne tehnologije
202820 (2458) Jaži
»

Uveljavljanje stvarne napake?

Oddelek: Mobilne tehnologije
322685 (2260) MadMicka

Več podobnih tem