» »

Kolesarska steza je za kolesa!

Kolesarska steza je za kolesa!

1
2
3

Ghenghiz ::

Urbano#Desno je izjavil:

jype je izjavil:

....morilcem v osebnih avtomobilih.


Sej vem da si želel reči ....financerjem kolesarske infrastrukture.


A to, da ce mam kolo, da mi ni treba placevat davkov je kaksna posebna luknja v zakonu, ki je ne poznam, al je to sam poprdavanje ljudi, ki nimajo pojma o cem govorijo?

Za definicije kolesarskih poti, stez, toboganov in/ali pristajanih pist vam ni treba gledat v SSKJ, amapk si preberite malo bolj zgoraj, kjer je nekdo prijazno prilimal direktne citate iz zakonika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghenghiz ()

predi ::

feryz je izjavil:

Kaj je to "konstrukcijsko določena hitrost"!? Mar to pomeni, da nobeno kolo ne sme na kolesarsko stezo?
Blokada motorja, ki jo izvede proizvajalec vozila. Preverja se s tehničnim pregledom. Za kolesa (razen kolesa s pomožnim motorjem) takšna blokada ni predpisana, kakor je razvidno iz besedila, ki sem ga prilepil nekje zgoraj.

AmokRun ::

Ali je nujno vozit po kolesarski, če je zraven ceste?
Če vidim, da so na kolesarski pešci, sprehajalci psov, rolkarji, mamice z vozički, traktorji, konjske vprege, krave, ... grem kar lepo po cesti. Sam poj mi dostikrat avtomobili trobijo. :))

Spxy ::

AmokRun je izjavil:

Ali je nujno vozit po kolesarski, če je zraven ceste?
Če vidim, da so na kolesarski pešci, sprehajalci psov, rolkarji, mamice z vozički, traktorji, konjske vprege, krave, ... grem kar lepo po cesti. Sam poj mi dostikrat avtomobili trobijo. :))


Ja avtomobili nimajo še ene ceste kamor bi se lahko umaknili tebi.

m0LN4r ::

Kam pa spadajo tisti elektricni invalidski vozicki? Kje se lahko in morajo voziti?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

MonoPattern ::

Kaj pa mislite o primeru, kjer je kolesarska le na eni strani ceste? Je potem bolje peljati po kolesarski v nasprotno smer, ali pa na ta pravi strani, vendar po cesti? Osebno peljem raje v nasprotno smer, pa se potem umaknem če kdo pride nasproti. Samo en bedak je potreben, da te zadane z avtom, pa je konec in jaz raje ne nosim glave naprodaj z vožnjo po cesti.

jype ::

Spxy je izjavil:

Ja avtomobili nimajo še ene ceste kamor bi se lahko umaknili tebi.
Imate avtocesto, pojdite tja (in tam ostanite).

MonoPattern je izjavil:

Samo en bedak je potreben, da te zadane z avtom, pa je konec in jaz raje ne nosim glave naprodaj z vožnjo po cesti.
No, po pravici povedano te lahko ubije tudi bedak, ki pride peš, drži pa, da je na cesti za motorna vozila večji delež svoje varnosti v rokah drugih ljudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

predi ::

m0LN4r je izjavil:

Kam pa spadajo tisti elektricni invalidski vozicki? Kje se lahko in morajo voziti?
Spada med posebna prevozna sredstva, torej na pločnik, površine za pešce in kolesarske poti (ne pa tudi pasove in steze). Če ni druge primerne površine pa lahko gredo ob desnem robu vozišča. Piše v 97. členu ZPrCP.

louser ::

Malcolm_Y je izjavil:

Že dolgo me muči vprašanje, kaj vse (poleg koles) sme voziti po kolesarski stezi.

Recimo, pogosto se pred mano ali mimo mene pelje glasen in smrdeči moped, skuter, in kar je še takih reči. Prehiteti ga ne (z)morem, za njim peljati pa je obup.

Našel sem tole temo, ampak je iz 2011 in mogoče ni več aktualna: Motor po Kolesarski stezi.

Ne zmoreš.
Zadnjič videl kolesarja, ki je kar lepo drvel preko 40 na uro.
Je pa res, da se boš s tako hitrostjo raje peljal po cesti.

predi ::

predi je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Kam pa spadajo tisti elektricni invalidski vozicki? Kje se lahko in morajo voziti?
Spada med posebna prevozna sredstva, torej na pločnik, površine za pešce in kolesarske poti (ne pa tudi pasove in steze). Če ni druge primerne površine pa lahko gredo ob desnem robu vozišča. Piše v 97. členu ZPrCP.
Oz. mogoče lahko gredo tudi po kolesarskem pasu, v kolikor je del pločnika. Ne smejo pa ovirati kolesarjev podobno kot pešci.

Spxy ::

jype je izjavil:

Spxy je izjavil:

Ja avtomobili nimajo še ene ceste kamor bi se lahko umaknili tebi.
Imate avtocesto, pojdite tja (in tam ostanite).

MonoPattern je izjavil:

Samo en bedak je potreben, da te zadane z avtom, pa je konec in jaz raje ne nosim glave naprodaj z vožnjo po cesti.
No, po pravici povedano te lahko ubije tudi bedak, ki pride peš, drži pa, da je na cesti za motorna vozila večji delež svoje varnosti v rokah drugih ljudi.


Takoj ko se ti začneš vozit s kolesom izključno po kolesarskih stezah :)

St235 ::

Sp3m je izjavil:

IMHO je takole.

Če voziš po kolesarski poti je omejitev enaka omejitvi ceste same (v mestu 50 km/h , ...)

Če voziš po kolesarski stezi je omejitev 25 km/h.

Če voziš po kolesarskem pasu je omejitev 25 km/h.


Govoriti, da v prometu kolesar nima omejitev je bedarija.

Govoriti, da zmoreš več kilometrov na uro kot 25 in to imeti kot argument tudi, tudi večina vozil zmore več kot 130 km/h na uro, pa imamo v Sloveniji še vedno najvišjo dovoljeno hitrost v prometu na avtocestah 130 km/h.

Itak bi pa moralo biti vsako kolo registrirano in zavarovano, da v primeru nesreče in krivde kolesrja je drugi kolesar, pešec ali vozilo škoda pokrita iz strani zavarovalnice.

Enako bi morala biti registrirani in zavarovani vsi ti električni skuterji.

Plus država bi dobila dodaten denar za kolesarski poti, stze in pasove.


Od kje si potegnil te idiotizme o omejitvi 25km/h?

Invictus ::

Urbano#Desno je izjavil:

jype je izjavil:

....morilcem v osebnih avtomobilih.


Sej vem da si želel reči ....financerjem kolesarske infrastrukture.

Pa ne kupi avta, pa ne boš financiral.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Malcolm_Y ::

Okej, pol pa takole - govorimo o zmanjšanju izpustov, pa dan brez avtomobila, pa segrevanje Zemlje,... a da bi pa kolesar, ki se (počasi) vozi v službo in domov, imel kako korist od tega, ali pa kak privilegij napram avtomobilistom, motoristom,... tega pa ne, ne?!

Vsak dan sem na 15 minut dolgi poti vsaj 2x v situaciji, ko če sam ne bi odreagiral, bi me kak avto povozil - pač jaz kolesar na kolesarski, on pa (1) iz stranske na glavno polni gas, ker je ravno našel luknjo v neprekinjeni koloni vozil, ali (2) v križišču zavija desno in ne dojame, da morda seka pot komu, ki ima prednost in bi ga naj opazil in počakal.

Potem imaš mopediste, ki smradijo pod nos; najlepše je na križišču, pri rdeči, ko se še pred vse kolesarje postavi, češ, jaz sem hitrejši, in potem kadi po vseh za njim.

Vsak dan ene par takih, ki se mi vozi nasproti. Meni je iz službe domov bolj naravno iti po levi, ampak dvakrat prečkam cesto ravno zato, da se peljem po pravi strani.

In vsak dan nosim glavo naprodaj, čaka pa me samo živciranje in podrejenost vsem drugim na cesti in na kolesarski.

Zgodovina sprememb…

predi ::

Malcolm_Y je izjavil:

a da bi pa kolesar, ki se (počasi) vozi v službo in domov, imel kako korist od tega, ali pa kak privilegij
Pojdi jutri v Maribor (Glavni trg/most). Če si na kolesu, boš dobil rogljiček, jabolko in kavo ob glasbeni spremljavi (v sklopu tedna mobilnosti).:)

zavajon ::

c00L3r je izjavil:

zavajon je izjavil:


Ja, ta novodobna električna vozila pa znajo biti problem. Predvsem zato, ker jih ne slišiš in so relativno hitra. A se bomo hočeš nočeš morali naučiti sobivati tudi z njimi.


A kolesa pa slišimo?

mojega gotovo, ker tako škripa :))

Ghenghiz ::

Vedno znova me preseneca, da se vozniki avtomobilov tako masovno pritozujejo nad kolesarji. Veliko se jih niti ne pritozuje nad cim bolj konkretnim kot tem, da nekateri kolesarji bolj opazno krsijo predpise, kot pa vozniki avtomobilov...
Stevec pri tivoliju vsak dan zabelezi priblizno 10000 poti s kolesom v mesto. A noben ne pomisli, kaksen zamasek bi bil, ce bi se vse te voznje opravile z avtomobili? Jaz vsak teden naredim za priblizno 700km vozenj z avtom v sluzbo. Jaz bi bil presrecen, ce bi se zrihtalo kolesarske kot je treba, da bi se cim vec ljudi vozilo s kolesi, ker bi mi to prisparalo zelo veliko casa in zivcev (ker ne glede na to, kaksen zolc kdo zliva, so vozniki avtomobilov veliko vecji krsitelji predpisov in neprimerno bolj nevarni).

Ampak ne. Od nekje se pricakuje, da se bodo kolesarji vozili po gardaland kolesarskih in da je to povsem primerno. Kdo od takih, ki to mislijo bi se rad stalno vozil po cesti, ki ima na vsakih 20m lezecega policaja?

zavajon ::

Če bi pa uredili javni prevoz, da se tebi ne bi bilo treba voziti z avtom v službo, pa bi bil sploh bingo ;)

jype ::

Če se po avtocesti na vsakih 20 metrov položi resno grbino, se bo javni prevoz čudežno pojavil sam od sebe. "Invisible hand of the market" in take reči.

GizmoX ::

predi je izjavil:

26. kolesarska pot je s predpisano prometno signalizacijo in prometno opremo označena cesta, ki je namenjena prometu koles in drugih uporabnikov, pod pogoji, določenimi s pravili cestnega prometa in predpisi, ki urejajo ceste;
27. kolesarski pas je vzdolžni del vozišča ali pločnika, ki je označen z ločilno črto in je namenjen prometu koles in mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h, na cestah v naselju pa tudi prometu drugih vozil, če je tako določeno s prometno signalizacijo;
28. kolesarska steza je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločena kako drugače in je namenjena prometu koles in mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h;
54. pločnik je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločen kako drugače in je namenjen pešcem, ali pešcem in prometu koles ter mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h, če je na njem označen kolesarski pas ali pa z vertikalno prometno signalizacijo dovoljen promet kolesarjev;
Plonkec.
 Plonkec

Plonkec

Čeprav ne vem, pod kaj potem spada tole, razen pod pločnik:
udirač => uni. dipl. inž. rač.

Ghenghiz ::

zavajon je izjavil:

Če bi pa uredili javni prevoz, da se tebi ne bi bilo treba voziti z avtom v službo, pa bi bil sploh bingo ;)

Res je. Najbolj zadovoljen bi bil, ce bi lahko sel s kolesom na vlak ali avtobus, potem pa s kolesom naprej po mestu, ampak te moznosti nimam. Dokler bo javni prevoz pomenil, da se potovalni cas podaljsa na 300%, bo na cestah pac taksna beda, kot je zdaj. Dokler sem zivel v Ljubljani, sem se temu izognil tako, da sem se vozil s kolesom, saj je bilo tako ob konicah najhitreje. Se mi je pa dostikrat kolo smililo, varno pa se pri tem tudi nism pocutil drugje, kot na nekaterih odsekih glavnih vpadnic.

Urejanje javnega prevoza in izboljsavanje kolesarske infrastrukture nebi smelo biti medsebojno izkljucujoce, saj obje stremi k istemu cilju.

jeropero ::

Ghenghiz je izjavil:

Vedno znova me preseneca, da se vozniki avtomobilov tako masovno pritozujejo nad kolesarji. Veliko se jih niti ne pritozuje nad cim bolj konkretnim kot tem, da nekateri kolesarji bolj opazno krsijo predpise, kot pa vozniki avtomobilov...
Stevec pri tivoliju vsak dan zabelezi priblizno 10000 poti s kolesom v mesto. A noben ne pomisli, kaksen zamasek bi bil, ce bi se vse te voznje opravile z avtomobili? Jaz vsak teden naredim za priblizno 700km vozenj z avtom v sluzbo. Jaz bi bil presrecen, ce bi se zrihtalo kolesarske kot je treba, da bi se cim vec ljudi vozilo s kolesi, ker bi mi to prisparalo zelo veliko casa in zivcev (ker ne glede na to, kaksen zolc kdo zliva, so vozniki avtomobilov veliko vecji krsitelji predpisov in neprimerno bolj nevarni).

Ampak ne. Od nekje se pricakuje, da se bodo kolesarji vozili po gardaland kolesarskih in da je to povsem primerno. Kdo od takih, ki to mislijo bi se rad stalno vozil po cesti, ki ima na vsakih 20m lezecega policaja?


Jaz bi bil pa presrecen, ce bi kolesarji spostovali pravila. A je tako tezko vozit po desni pa pocakat na semaforju? Vozim avto, vozim kolo (na noge, ne na motor), in hodim pes, in v vseh treh rezimih imam najvec problemov samo s kolesarji (obcasno z vozniki elektricnih skirojev). Voznja po levi, ustavljanje kolesa, in dvig in obrat 90°, da zapre celo kolesarsko stezo, voznja brez rok s telefonom v roki in slusalkami v usesih, cez rdeco (sploh ce gre samo prehod za pesce... tam ti se cinglja, ko hoces iz pes cez zebro), tista pes cona pri nami je sploh kaos... en po levi, en po desni, en po cesti, en po plocniku, en pod arkadami, en pa vijuga vmes. Tam kjer je kolesarska steza dvignjena, pa imas klancek za gor/dol, si zelim, da bi vsaj enkrat brez hudega bremzanja in ustavljanja zapeljal dol na eni in gor na drugi strani, brez da bi mi kontra zapeljal nekdo, ki vozi v napacno smer. Hitrost voznje po nabasnih peš-conah (miklošičeva ipd), ne zna nihče prilagodit, prav tako ne na raznih zožanjih, kjer ni kolesarske steze, kaj šele da bi sestopil s kolesa (ovinek tržaške proti aškrčevi). Dvopasovna kolesarska za marsikoga pomeni vožnjo vštric v isto smer. Ponoči je pa sploh smešno... nekateri pijani tako, da komaj še sedijo na biciklu,... luči pa odsevniki so itak samo še mokre sanje, telefoniranje pa na istem nivoju kot podnevi.. vsaj nekaj, da ga vidiš na daleč, ko drvi po napačnem pasu direktno vate, in te kljub svetilki ignorira. Potem imaš take ki kljub kolesarski peljejo po pločniku ali cesti, sploh pa take, ki ti na pločniku še cingljajo (od drame do filofaksa so sploh take). ...in po vsem tem, nula kontroli, imaš še dežurne trole tipa jype, ki so tako supersposobni, da se zaletijo v živobarvno rampo... če bi bil tam namesto rampe otrok, me prav zanima kaj bi bila njegova argumentacija.

zavajon ::

A je tako tezko vozit po desni pa pocakat na semaforju?
Je, ker se nam običajno mudi. Vsekakor pa je težje kot se umakniti nekomu, ki vozi nasproti ;)

Ghenghiz ::

jeropero je izjavil:

žolč


QED

jeropero ::

zavajon je izjavil:

A je tako tezko vozit po desni pa pocakat na semaforju?
Je, ker se nam običajno mudi. Vsekakor pa je težje kot se umakniti nekomu, ki vozi nasproti ;)



Nevem a gre za sarkazem ali pa za objestnost... upam da prvo.

Če bi se avtomobilisti obnašali tako kot se kolesarji, bi jih bio pol manj... kolesarjev pa točno 0 (nič, nula) na cesti.

jype ::

jeropero je izjavil:

Če bi se avtomobilisti obnašali tako kot se kolesarji, bi jih bio pol manj... kolesarjev pa točno 0 (nič, nula) na cesti.
Avtomobilisti so odgovorni za škodo, ki jo povzročijo nevarne naprave pod njihovim nadzorom, ne glede na to, kdo je kriv za nastanek nesreče. Sami so se odločili, da bodo potovali s tako nevarnim orodjem, nihče jih k temu ni silil (razen slovenske prometne ureditve, ki je dovolj shizofrena, da je 100 mrtvih na leto povsem pričakovana cena zanjo).

jeropero ::

jype je izjavil:

jeropero je izjavil:

Če bi se avtomobilisti obnašali tako kot se kolesarji, bi jih bio pol manj... kolesarjev pa točno 0 (nič, nula) na cesti.
Avtomobilisti so odgovorni za škodo, ki jo povzročijo nevarne naprave pod njihovim nadzorom, ne glede na to, kdo je kriv za nastanek nesreče. Sami so se odločili, da bodo potovali s tako nevarnim orodjem, nihče jih k temu ni silil (razen slovenske prometne ureditve, ki je dovolj shizofrena, da je 100 mrtvih na leto povsem pričakovana cena zanjo).


Govora je o objestnih biciklistih, ki ne spostujejo drugih udelezencev v prometu, niti ne upostevajo pravil obnasanja (tako v prometu kot nasploh).

Če si se videl v tej skupini, ne rabiš krivit avtomobilistov za svoje obnašanje.

jype ::

jeropero je izjavil:

Govora je o objestnih biciklistih
Biciklisti nobene vrste ne upravljajo z nevarnimi napravami in so tako smatrani za bistveno manj nevarne kot najbolj strpni, bogaboječi in pravila upoštevajoči vozniki osebnih avtomobilov.

jeropero je izjavil:

ne rabiš krivit avtomobilistov za svoje obnašanje.
Rabim ne, krivim jih pa kljub temu. Dokler bodo umorili 100 rojakov na leto, si bom jemal pravico pravila igre prilagoditi tako, da se lahko obnašam samozaščitno.

jeropero ::

Z vožnjo po levi si kreten, in s tem najbolj oviraš druge kolesarje.

Če nisi sposoben spoštovati pravil družbe, se prosim iz te družbe odstrani.

jype ::

jeropero je izjavil:

Z vožnjo po levi si kreten, in s tem najbolj oviraš druge kolesarje.
To vsekakor drži.

jeropero je izjavil:

Če nisi sposoben spoštovati pravil družbe, se prosim iz te družbe odstrani.
Pravila družbe določam jaz.

jeropero ::

Egoist pa še sociopat.

jype ::

To ne spremeni dejstva, da imam prav.

SeMiNeSanja ::

Tako kot je kolesar šibkejši v 'soočenju' z avtomobilom, je pešec šibkejši v soočenju z objestnimi in arogantnimi kolesarji tipa Jype.

Tip se tukaj duva in napihuje, kaj da so avtomobilisti grozni - sam pa ni popolnoma nič boljši, ko kot kolesar ogroža pešce in manj 'okretne' kolesarje.

Takim arogantnim osebkom bi bilo treba odvzeti pravico, da se sploh oglašajo v taki tematiki, ne pa da pšotem še drugim pametujejo in solijo pamet.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

jeropero ::

^ točno to.

Mali "pripetljaj" s kolesarjem, za staro babico pomeni zlomnjen kolk in maratonsko umiranje na postelji z plenicami. Vsi smo videli kako še tak "superkolesar" kot je jype spregleda živobarvno rampo... zdaj pa kaj bi bilo, če bi namesto te rampe bil voziček? Ali pa mali otrok? Oz. glede na hitrost, tudi odrasla oseba ne bi kaj dosti bolje prišla skozi. Pes, mačka... Za golobe bolje da ne začnem, ker mislim da je tudi take videe že imel pred časom.

Pač nekateri so za svoj "prav" pripravljeni poteptat vse okoli sebe, zavoljo nekaj minut so pripravljeni riskirat svoje in tuje življenje in ne-spoštovat pravila, ki so tam z razlogom. Ker se *njemu* mudi, je vseeno za varnost (in čas) vseh ostalih, samo da bo *on* prišel hitro. To je indikator sociopatskega vedenja, ki lahko pripelje do dosti hujših dejanj in posledic kasneje, ko ne bo šlo samo za kolo, ampak se bo zaradi njegovega "prav" zgodilo kaj hujšega.

zavajon ::

jeropero je izjavil:

Egoist pa še sociopat.

No, no. Mislim, da je v tem primeru sociopat nekdo drug. ;)

jype ::

jeropero je izjavil:

zdaj pa kaj bi bilo, če bi namesto te rampe bil voziček? Ali pa mali otrok?
Se ne more zgoditi, ker sem na vozičke in otroke kot anarhist zelo pozoren, na rampe pa seveda ne, ker ne priznavam njihove avtoritete.

jeropero je izjavil:

Pač nekateri so za svoj "prav" pripravljeni poteptat vse okoli sebe, zavoljo nekaj minut so pripravljeni riskirat svoje in tuje življenje in ne-spoštovat pravila, ki so tam z razlogom. Ker se *njemu* mudi, je vseeno za varnost (in čas) vseh ostalih, samo da bo *on* prišel hitro. To je indikator sociopatskega vedenja, ki lahko pripelje do dosti hujših dejanj in posledic kasneje, ko ne bo šlo samo za kolo, ampak se bo zaradi njegovega "prav" zgodilo kaj hujšega.
Tovariš, na leto vozniki osebnih avtomobilov umorite 100 ljudi. Kolesarji ne umorimo nikogar, zgolj nekateri manj spretni občasno sami sebe.

SeMiNeSanja je izjavil:

Tako kot je kolesar šibkejši v 'soočenju' z avtomobilom, je pešec šibkejši v soočenju z objestnimi in arogantnimi kolesarji tipa Jype.
Čemu torej v Sloveniji ni zabeleženega nobenega primera, ko je kolesar umoril nekoga, imamo pa v zadnjih 25 letih že več kot 5.000 mrtvih zaradi voznikov osebnih vozil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

SeMiNeSanja ::

Kje je zdaj Lakotnik, da te poduči o razliki med umorom, ubojem in nesrečo?
(itak nebi koristilo, ker se delaš večjega bedaka, kot si - sociopat pač...)

Z vidika ogroženega pešca, raje vidim, da me avto zbije do smrti, kot da me objesten kolesar (=Jype) zadane, uniči hrbtenico in do konca življenja priklene na invalidski voziček.

Sorry, so hujše stvari na tem svetu kot smrt!

Pa nimam nič proti avtomobilistom, kolesarjem ali katerimkoli drugim udeležencem v prometu. VSAK mora biti obziren do drugega, pa se prav lepo shaja.

Čim pa v enačbo vržeš objestneže (=Jype), pa je štala predprogramirana. Pa sploh nima veze, katero prevozno sredstvo objestnež uporablja. Uporaba kolesa pri tem ni nobena olajševalna okoliščina.

Da pa je Jype objesten in agresiven kolesar, ki se požvižga na prometne predpise, je pa sam dokumentiral v številnih vidoposnetkih, na katere je tako silno ponosen.

Ampak ja... za povedat ima pa več, kot kdorkoli drug - o drugih objestnežih.
Če neb bil sociopat, bi mu rekel, da naj se postavi pred ogledalo, a kaj, ko to pri njih ne deluje...
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Invictus ::

Zaradi razpršene gradnje je v Sloveniji javni promet težko urediti, saj večina v času, ko bi prišla na neko postajo, že pride do cilja z avtom.

Zato je brez zveze sanjati o neki hitri železnici iz Maribora do Ljubljane, ker:

1. Večina zdajšnjih vozačev je že na pol poti do Ljubljane v času ko bi prišla na glavno postajo
2. Če bo vlak ustavljal v vsakem posranem kraju, tako ne bo hiter.

Tako ali tako je proga preslaba in preveč zavita za hitre vlake, čeprav naj bi pendolino že leta nazaj vozil z 250 km/h...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

perci ::

Tovariš, na leto vozniki osebnih avtomobilov umorite 100 ljudi. Kolesarji ne umorimo nikogar, zgolj nekateri manj spretni občasno sami sebe.

Tovariš, kolektivne obsodbe niso kul. Jaz nisem nikogar povozil, še manj umoril, ker sem kot oseba, ki ceni življenje, še posebej pozoren na šibkejše udeležence v promeru.

Še več, s svojim avtom sem enkrat sledil vozniku, ki je zbil otroka na kolesu in pobegnil s kraja nesreče. Brez skrbi, je bilo nekaj pešcev zraven, ki so mu takoj priskočili na pomoč. Vendar nihče ni videl registrske. No, jaz sem si med sledenjem lahko zapisal registrsko številko, da smo kekca pripeljali pred roko pravice. S kolesom tega ne bi mogel. Voznik avtomobila je torej prispeval k preventivi.

Sklep? Vozniki avtomobilov so kul, ker lovijo morilce.

jype ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Kje je zdaj Lakotnik, da te poduči o razliki med umorom, ubojem in nesrečo?
Umor je, ko se v osebni avtomobil usedeš z zavedanjem, da boš svoji okolici nevaren praktično ves čas vožnje, od takrat, ko zakurblaš mašino, do takrat, ko stopiš ven. Če ne zategneš ročne, pa morda še dlje.

perci je izjavil:

Tovariš, kolektivne obsodbe niso kul.
To povej tistim, ki jih skrbijo kolesarji, ker "kar skačejo po cesti".

perci je izjavil:

Jaz nisem nikogar povozil
Kako pa to veš? Saj ko si v osebnem avtomobilu ne vidiš in ne slišiš masakra, ki se dogaja pod kolesi tvojega avtomobila, samo pizdiš, da so slovenske ceste nemogoče, ker avto tako zelo ruka.

perci je izjavil:

S kolesom tega ne bi mogel.
Če bi se redno vozil s kolesom, bi to komot zmogel.

perci je izjavil:

Sklep? Vozniki avtomobilov so kul, ker lovijo morilce.
This is not America.

SeMiNeSanja je izjavil:

Sorry, so hujše stvari na tem svetu kot smrt!
Razumem - zato se voziš z osebnim avtomobilom, da ljudem prihraniš trpljenje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

donvito ::

Čemu torej v Sloveniji ni zabeleženega nobenega primera, ko je kolesar umoril nekoga, imamo pa v zadnjih 25 letih že več kot 5.000 mrtvih zaradi voznikov osebnih vozil?

Nekoga mogoče res ne, sam sebe pa ...
https://mariborinfo.com/novica/kronika/...
https://www.regionalobala.si/novica/hud...

SeMiNeSanja ::

@Jype - kako bi bilo, če bi stopil do kakšnega strokovnjaka s področja mentalne higiene?

Glede na to kar pišeš, bi tak obisk bil izredno priporočljiv.

Če pa ne misliš tega kar pišeš in zgolj trollaš, da bi jezil sogovornike, potem prosim naroči adminom, da pobrišejo tvoje komentarje, ki so resnično neprimerni.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

perci ::

To povej tistim, ki jih skrbijo kolesarji, ker "kar skačejo po cesti".

To niso vsi vozniki avtomobilov.

Kako pa to veš? Saj ko si v osebnem avtomobilu ne vidiš in ne slišiš masakra, ki se dogaja pod kolesi tvojega avtomobila

Slišim, ker sem pozorna oseba. Če govorimo o ljudeh. Mravelj pa res ne čutim pod kolesi. Reciva tako...v 20+ letih vožnje avtomobila še nisem povozil sesalca.

samo pizdiš, da so slovenske ceste nemogoče, ker avto tako zelo ruka

Spet se motiš. Sem kar zadovoljen s slovenskimi cestami. Manj sem zadovoljen s prometom, ki ga nismo dovolj preusmerili na alternativno infrastrukturo (ki ne obstaja).

Če bi se redno vozil s kolesom, bi to komot zmogel.

Spet se motiš.

This is not America.

Hud komad. Ashes to ashes je še boljši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

jype ::

SeMiNeSanja je izjavil:

@Jype - kako bi bilo, če bi stopil do kakšnega strokovnjaka s področja mentalne higiene?
Takoj, ko presedlate iz smrtno nevarnih naprav, ki pobijejo več kot 100 rojakov vsako leto, na bicikle ali druge naprave, ki ne pobijajo ljudi.

perci je izjavil:

To niso vsi vozniki avtomobilov.
Čudno, pa tako suvereno zagovarjajo "stališča voznikov".

perci je izjavil:

Slišim, ker sem pozorna oseba.
Nič ne pomaga, če imaš zvočno izolirano jekleno kletko okoli sebe.

perci je izjavil:

Spet se motiš.
Nope.

perci je izjavil:

Spet se motiš. Sem kar zadovoljen s slovenskimi cestami. Manj sem zadovoljen s prometom, ki ga nismo dovolj preusmerili na alternativno infrastrukturo (ki ne obstaja).
In ga, če se bodo vsi še naprej vozili z osebnimi avtomobili, tudi nikoli ne bomo mogli, ker nihče ne bo zgradil alternativne infrastrukture, le država bo vedno bolj asfaltirana.

SeMiNeSanja je izjavil:

Če pa ne misliš tega kar pišeš in zgolj trollaš, da bi jezil sogovornike, potem prosim naroči adminom, da pobrišejo tvoje komentarje, ki so resnično neprimerni.
Neprimerno je izključno to, da najbolj obilno subvencioniramo uporabo osebnih avtomobilov, čeprav so energetsko in družbeno popolnoma abotna oblika osebnega transporta.

donvito je izjavil:

Nekoga mogoče res ne, sam sebe pa ...
Vozniki osebnih avtomobilov sami sebe ubijete večkrat, kot to storijo kolesarji, žal pa je pri pobijanju drugih še bistveno večji razkorak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

perci ::

In ga, če se bodo vsi še naprej vozili z osebnimi avtomobili, tudi nikoli ne bomo mogli, ker nihče ne bo zgradil alternativne infrastrukture, le država bo vedno bolj asfaltirana.

Kaj predlagaš? Da uničimo avtoceste in porinemo slovenijo v srednji vek?

jype ::

perci je izjavil:

Kaj predlagaš? Da uničimo avtoceste in porinemo slovenijo v srednji vek?
Lahko samo nehamo subvencionirat prevoz z osebnimi avtomobili (in ga podražimo na nivo, ko bodo prihodki od takega prometa presegli celotne stroške, ki jih tak promet ustvarja - vključno z zdravstvenimi, okoljskimi, energetskimi in drugimi).

Za začetek pa lahko razkopljemo samo tole:

http://lkm.kolesarji.org/2019/09/16/kol...

Ker je očitno zgrajeno z namenom olajšati pot z avtomobilom in otežiti vse ostale oblike osebnega transporta, med katerimi ni nobene, ki bi bila družbeno, okoljsko, energetsko ali ekonomsko potratnejša od avtomobilskega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Invictus ::

jype je izjavil:

perci je izjavil:

Kaj predlagaš? Da uničimo avtoceste in porinemo slovenijo v srednji vek?
Lahko samo nehamo subvencionirat prevoz z osebnimi avtomobili (in ga podražimo na nivo, ko bodo prihodki od takega prometa presegli celotne stroške, ki jih tak promet ustvarja - vključno z zdravstvenimi, okoljskimi, energetskimi in drugimi).

Za začetek lahko ukinemo neobdavčene potne stroške...

jype je izjavil:


Za začetek pa lahko razkopljemo samo tole:

http://lkm.kolesarji.org/2019/09/16/kol...


Ker je očitno zgrajeno z namenom olajšati pot z avtomobilom in otežiti vse ostale oblike osebnega transporta, med katerimi ni nobene, ki bi bila družbeno, okoljsko, energetsko ali ekonomsko potratnejša od avtomobilskega.

Lahko.

Ampak najprej je treba v občini odpustiti človeka, ki načrtuje te kolesarske poti. Zadnji popravki (glej Vodnikovo cesto), so popoln podn od podna...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jype ::

Invictus je izjavil:

Ampak najprej je treba v občini odpustiti človeka, ki načrtuje te kolesarske poti.
To počnejo cestarji na lastno pest, na podlagi "izkušenj", a ker nihče od njih nikoli ne kolesari, so potem rezultati obsceni.

Invictus je izjavil:

glej Vodnikovo cesto
Bom, ko pridem kaj na obisk.

feryz ::

jype je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Kje je zdaj Lakotnik, da te poduči o razliki med umorom, ubojem in nesrečo?
Umor je, ko se v osebni avtomobil usedeš z zavedanjem, da boš svoji okolici nevaren praktično ves čas vožnje, od takrat, ko zakurblaš mašino, do takrat, ko stopiš ven. Če ne zategneš ročne, pa morda še dlje.
Đizs, zdaj, po definiciji umsko nestabilnih ljudi, sem nekoga ubil, že ko sem se vsedel v avto. Niti prižgati mi ga ni treba, lahko grem kar direkt na sodišče.

O tem, da na tem svetu obstajajo bolniki, ki mislijo, da se ceste gradijo za kolesarje in z denarjem kolesarjev, niti ne bi.
Lahko pa se dobiva in predebatirava o davkih v določenem obdobju, ki so bili plačani za namene cest (seveda niso bili tudi porabljeni za ta namen) s strani mene, kot avtomobilista in njega, kot kolesarja.

V kolikor bi rad ceste, ki so bile narejene pretežno za kolesarje, te Severna Koreja vljudno vabi, da se ji pridružiš. Celo avtoceste so tam zgradili v ta namen. Boš kot v raju.
Res pa je, da jim manjka pobranih cestnin, trošarin, ddv-ja, dmv-ja in ostalih davkarij. Zato so vsi fit, na kolesih. Tvoj sort.

jype ::

feryz je izjavil:

Đizs, zdaj, po definiciji umsko nestabilnih ljudi, sem nekoga ubil, že ko sem se vsedel v avto. Niti prižgati mi ga ni treba, lahko grem kar direkt na sodišče.
Tako je. Predaj se. Policiji, ne sodišču. Pa pokesaj se, da si sploh pomislil, da bi šel z avtomobilom, čeprav se zavedaš, kako nevarno je to za otroka, ki ravno takrat steče za žogo preko ceste.

feryz je izjavil:

V kolikor bi rad ceste, ki so bile narejene pretežno za kolesarje, te Severna Koreja vljudno vabi, da se ji pridružiš. Celo avtoceste so tam zgradili v ta namen. Boš kot v raju.
Sliši se mamljivo, tako da sem prepričan, da me zgolj poizkušaš z lažmi spraviti nekam, od koder se ne bom mogel vrniti.



Začuda mi v Nijmegnu, Utrechtu, Eindhovnu in Haagu za zaščito lastnega življenja še ni bilo treba kršiti predpisov. Ne znam pojasniti, kakšna je razlika!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10819608 (7904) Invictus
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11740808 (35679) St235
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50961754 (54944) jype

Več podobnih tem