Forum » Loža » Banggood, Gearbest ... - dodatki pri poštnini
Banggood, Gearbest ... - dodatki pri poštnini
lara2 ::
Živjo,
zanima me kakšna je politika pri naročilu iz omenjenih spletnih trgovin. Npr. če izberem da ne plačam trackinga, torej brez vseh dodatkov pri poštnini, ali to pomeni da če se paket izgubi potem ti ne vrnejo denarja?
Je tracking neko zagotovilo za njih, da boš zagotovo prejel? Če pa izbereš brez pa je loterija?
Sicer mislim plačati s paypalom.
lp, lara.
zanima me kakšna je politika pri naročilu iz omenjenih spletnih trgovin. Npr. če izberem da ne plačam trackinga, torej brez vseh dodatkov pri poštnini, ali to pomeni da če se paket izgubi potem ti ne vrnejo denarja?
Je tracking neko zagotovilo za njih, da boš zagotovo prejel? Če pa izbereš brez pa je loterija?
Sicer mislim plačati s paypalom.
lp, lara.
joze67 ::
Tracking je zagotovilo, da se boš zabaval, ko boš gledal, kje paket je (oz.kje mislijo, da je).
borisk ::
če plačaš s paypalom, si tako ali tako na varni strani, če izdelka ni, zahtevaš refund, pa se lahk kitajc na glavo postavi...
Samael ::
Npr. če izberem da ne plačam trackinga, torej brez vseh dodatkov pri poštnini, ali to pomeni da če se paket izgubi potem ti ne vrnejo denarja?.
Ne nikakor ne. Paypala to ne zanima. Dokazovanje, da si prejel/a pošiljko je na strani pošiljatelja, ne kupca, kar pri GB in BG dobro vedo, ti pa malce otežijo postopek refunda, ki gre nekako takole:
- odpreš support ticket, da nečesa nisi dobil/a in po kakšnem dnevu nazaj prejmeš precej nekoristen avtomatiziran odgovor, da povprašaj na pošti, poglej, če je pravi naslov, bla bla ...
- ker ti seveda ta odgovor nič ne koristi, odgovoriš na ticket, kjer poveš, da na pošti ni ničesar, bla bla...
- tokrat se ti oglasi "človek" in potem so običajno tri opcije, povpraša, če lahko počakaš do določenega datuma (jaz običajno privolim), ponudi delni refund ali, če imaš srečo ... (to pride pri naslednji točki)
- delnega refunda seveda ne sprejmeš in pojamraš dalje ...
- in evo, bingo:
Please see our terms and conditions here for your reference: https://www.gearbest.com/about/terms-an...
In order to resolve this issue please consider the following options:
1. Re-send the product for free
As an exceptional gesture of good will we can resend your product for free as soon as possible. Please confirm your shipping address below so that we can process your resend:
Consignee Name:
Detailed Address:
City:
State (Province):
Postal Code:
Country:
Phone Number:
2. Quick Full Refund of xx.xx USD to Your Gearbest Wallet as Store Credit.
In addition we will also offer you extra points to your Gearbest account for discounts on your future purchases.
(You will receive 1 point for every 1 USD). This refund will be processed within 24 hours.
3. Full refund of xx.xx USD to Your Original Payment Account
For PayPal account holders, please allow up to 48 hours for the transaction to appear in your PayPal account.
Please kindly inform us of your decision.
We look forward to hearing from you soon
Še par nasvetov na osnovi osebnih izkušenj:
V registrirane pošiljke s trackingom zelo rada porine nos carinska pošta, kar pomeni nekaj dni dlje čakanja, dokazovanja in potencialno dodatno plačevanje (ddv, stroški postopka...), medtem ko običajne neregistrirane pošiljke s kitajske večinoma pridejo skozi.
GB (za BG ne vem) se začne z "izgubljeno pošiljko" ukvarjati šele po 60ih dneh. Pred tem se s tem nima smisla moriti in pritoževati, ker bodo nazaj prejeti odgovori običajno dokaj nekoristni, pa tudi razumno je, glede na to, da gre za neregistirano pošiljko iz kitajske, ki kdaj res potrebuje nekaj več časa (30 do 60 dni).
Če je zadeva pri prejemu poškodovana, itd ... jo je smisleno poslikati in to priložiti že v prvi support ticket - s tem bistveno pohitriš zgornji postopek "pogajanja" oz. refunda.
Če karkoli pošiljaš nazaj, naj bo to na stroške trgovca, ne tvoje. Običajno so stroški pošiljanja nazaj večji oz. podobni kot je vrednost pošiljke, zato ti "poškodovan" izdelek manjše vrednosti dovolijo obdržati kljub refundu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Vse o Ebay-ju (strani: 1 2 3 4 … 108 109 110 111 )Oddelek: Kaj kupiti | 997153 (341) | Machete |
» | PayPal (strani: 1 2 3 4 … 74 75 76 77 )Oddelek: Loža | 773849 (789) | Legon |
» | Ebay - prodajalec mi ni vrnil poštnineOddelek: Loža | 2609 (1986) | marjans |
» | eBay - vračilo denarja (PayPal)Oddelek: Pomoč in nasveti | 9597 (7448) | refosk |
» | paypal - stroški vračila ?Oddelek: Loža | 2172 (1418) | madog |