Forum » Na cesti » Klima problem, Megane 1.5dci, l'11.
Klima problem, Megane 1.5dci, l'11.
mikhaair ::
Klima dela obcasno. Ko dela, je po obcutku zrak zelo mrzel, ventilator hladilnika se prizge, dela. Dela, ko je ventilator na max, mogoce vpliva celo vklop notranjega krozenja. Cim spremenim neko nastavitev, da je manjsa potreba po hlajenju, ventilator se slisi, kako se izklopi, traja precej casa, da ponovno pricne pihat mrzel zrak. Ce ne pojacam ventilatorja do konca sploh ne pricne z delovanjem. Ce imam ventilator na sredinski stopnji, se po nekaj casa izklopi in se ne vklopi ponovno. Pojacam ventilacijo in rabi cca. 20 sekind do ponovnega vklopa. Kaksna ideja kaj je crknilo?
Daniel ::
Si dal kdaj napolniti plin? Jaz imam letnik 2012, pa sem ga peljal pred dvema tednoma na servis in je manjkalo 180 gramov plina kar je že skorajda na meji, ko presostat izklopi kompresor in klima sploh več ne dela.
2dark ::
Si dal kdaj napolniti plin? Jaz imam letnik 2012, pa sem ga peljal pred dvema tednoma na servis in je manjkalo 180 gramov plina kar je že skorajda na meji, ko presostat izklopi kompresor in klima sploh več ne dela.
Kakšni meji. V kompresorju, ko je napolnjen do konca imaš vsaj 700 gramov plina.
Roman Vobed ::
poslji zs xlapsu
xlaps, daj svetuj sotrpinu, prej smo ti pomagali za vsako figo ko si spraseval zdaj si se pa potuhnu
xlaps, daj svetuj sotrpinu, prej smo ti pomagali za vsako figo ko si spraseval zdaj si se pa potuhnu
Bellzmet ::
Pri meni je bilo tako, da je crknil regulator (kakorkoli se že reče) za pihanje (ventilator). Na 1,2,3 stopnji sploh ni delal, na 4 najmočnejši pa se je ventilator za pihanje prižgal in seveda na max pihal. Serviser je rekel, da pri 4 stopnji gre elektrika "direkt" čez regulator pri 1,2,3 pa čez "upore" in ker je zgleda to crknilo dela samo na 4 stopnji. Ne vem, če imaš isto težavo.
Aja pa avto ni bil Renault.
Aja pa avto ni bil Renault.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Gr8t ::
Ročna klima je simpl s temi upori, kar on opisuje se mi zdi bolj zakomplicirano in mi bolj sliči na ježka pri avtomatski klimi. Tisti ko je meni crknil je vse skupaj čudno delalo. Seveda je ta tudi precej dražji za zamenjavo, original nekje 400EUR, aftermarket nekje 200EUR.
Od takrat pri nobenem avtu ne šopam več na max, pri sedanjem na 5/8 par dni na leto, tisti najbolj vroč dan pa 6/8. Pač več daš, bolj se elektronika v tem ježku greje.
Od takrat pri nobenem avtu ne šopam več na max, pri sedanjem na 5/8 par dni na leto, tisti najbolj vroč dan pa 6/8. Pač več daš, bolj se elektronika v tem ježku greje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Utk ::
Roman Vobed je izjavil:
poslji zs xlapsu
xlaps, daj svetuj sotrpinu, prej smo ti pomagali za vsako figo ko si spraseval zdaj si se pa potuhnu
Njegov nasvet poznamo, pejd na uradni servis, tam so strokovnjaki, plačal boš jurja, in šel še trikrat nazaj popravljat.
in mi bolj sliči na ježka pri avtomatski klimi.
Ni avtomatska.
RedDrake ::
Če pri ročni klimi ventilator dela bolj po črnogorsko (radi - ne-radi) potem je 99,99% težava v stikalu za hitrost ventilatorja, ali regulatorju ventilatorja. Manj verjetno je še, da je težava na ventilatorju samem.
Vsekakor bi bil dober posvet pri pooblaščencu, morda je "tipična" težava in že vedo kako ukrepati. Prav tako imajo verjetno diagsnostični flowchart za diagnozo kateri del točno je "hin".
Vsekakor bi bil dober posvet pri pooblaščencu, morda je "tipična" težava in že vedo kako ukrepati. Prav tako imajo verjetno diagsnostični flowchart za diagnozo kateri del točno je "hin".
bbbbbb2015 ::
To je verjetno težava v kompresorju klime. Bodisi je sklopka kompresorja hin in ne vklopi kompresorja ali pa potencialno zelo nevarna situacija, da se ti kompresor zatika in ga zaradi sile sklopka ne more vklopiti.
Ker praviš, da piha občasno mrzlo, pomeni da ga vseeno sklopka nekako vklopi in komporesor dela. Če bo kompresor zablokiral, ti bo lahko jermen strgalo, če sklopka ne dela v redu in ne odklopi kompresorja pravočasno.
Dokler to ne rešiš, se ne zafrkavaj in klime sploh ne vklapljaj.
Drugo, kar bi bilo lahko hin je temperaturno tipalo, ki regulira vklop kompresorja, kaže narobe temperaturo in potem regulator ne vklaplja praivno klime.
Tretje, kar bi lahko bilo hin je ventilator klime, bodisi je blokiran bodisi je crknil. Potem klima ne dela, ko je avto na mestu, če se pa zapelješ, pa hladilnik hladi, pa piha mrzlo.
Četrto, kar bi lahko bilo hin je ventil na kondenzatorju klime. To sploh ne vem, če lahko samo ventil dobiš, verjetno bo treba zamenjati kondenzator. To bo 100 €, če imaš ločeni kondenzator in whooping 600 €, če imaš hladilnik in kondenzator v enem kosu. Samo glede na letnik avta imaš kondenzator ekstra.
To pojdi k mojstru, ko ima računalnik za Renaulte in bo lahko spremljal celoten cikel klime (temperature, odpiranje ventilov, pritisk). Če je treba, plačaj 20-30 € za diagnostiko. Ostali bodo samo ugibali in menjavali po občutku.
Dosti meganov smo imeli in po občutku bi vseeno rekel, da bo treba menjati kompresor. Da te še dodatno razveselim, če boš menjaval kompresor se bo znalo zgoditi, da ti bo začela klima z novim kompresorjem puščati, ker je pritisk visok in verjetno imaš kondenzator že tudi nažrt. Plin, ki se pretaka notri, je nmreč koroziven. Če je zelo nažrt, ga kar menjaj, ker boš itak moral še enkrat klimo razmetavati. Če pa se odločiš, da kondenzator ne boš zamenjal, naj ti vsaj barvilo dajo notri, da bodo potem ko ti bo plin puščal, točno ugotovili, kje pušča.
Točno tak avto ima moj sin (podaril sme mu odsluženega službenega). Končalo se je tako, da je celotna klima (kompresor, hladilnik, kondenzator) bila zamenjana. Ker je bila preprosto že tako nažrta, da se ni dalo pomagati drugače.
Ker praviš, da piha občasno mrzlo, pomeni da ga vseeno sklopka nekako vklopi in komporesor dela. Če bo kompresor zablokiral, ti bo lahko jermen strgalo, če sklopka ne dela v redu in ne odklopi kompresorja pravočasno.
Dokler to ne rešiš, se ne zafrkavaj in klime sploh ne vklapljaj.
Drugo, kar bi bilo lahko hin je temperaturno tipalo, ki regulira vklop kompresorja, kaže narobe temperaturo in potem regulator ne vklaplja praivno klime.
Tretje, kar bi lahko bilo hin je ventilator klime, bodisi je blokiran bodisi je crknil. Potem klima ne dela, ko je avto na mestu, če se pa zapelješ, pa hladilnik hladi, pa piha mrzlo.
Četrto, kar bi lahko bilo hin je ventil na kondenzatorju klime. To sploh ne vem, če lahko samo ventil dobiš, verjetno bo treba zamenjati kondenzator. To bo 100 €, če imaš ločeni kondenzator in whooping 600 €, če imaš hladilnik in kondenzator v enem kosu. Samo glede na letnik avta imaš kondenzator ekstra.
To pojdi k mojstru, ko ima računalnik za Renaulte in bo lahko spremljal celoten cikel klime (temperature, odpiranje ventilov, pritisk). Če je treba, plačaj 20-30 € za diagnostiko. Ostali bodo samo ugibali in menjavali po občutku.
Dosti meganov smo imeli in po občutku bi vseeno rekel, da bo treba menjati kompresor. Da te še dodatno razveselim, če boš menjaval kompresor se bo znalo zgoditi, da ti bo začela klima z novim kompresorjem puščati, ker je pritisk visok in verjetno imaš kondenzator že tudi nažrt. Plin, ki se pretaka notri, je nmreč koroziven. Če je zelo nažrt, ga kar menjaj, ker boš itak moral še enkrat klimo razmetavati. Če pa se odločiš, da kondenzator ne boš zamenjal, naj ti vsaj barvilo dajo notri, da bodo potem ko ti bo plin puščal, točno ugotovili, kje pušča.
Točno tak avto ima moj sin (podaril sme mu odsluženega službenega). Končalo se je tako, da je celotna klima (kompresor, hladilnik, kondenzator) bila zamenjana. Ker je bila preprosto že tako nažrta, da se ni dalo pomagati drugače.
aborko ::
V avtu verjetno ni inverter klim kajne? Torej ali dela kompresor ali ne, pri izpuhu zraka pa se glede na nastavljeno temperaturi zmeša ledeno hladni in topel zrak?
hojnikb ::
ni inverter (zene ga motor direkt) obstajajo pa variable displacement kompresorji, ki uravnavajo displacement glede na potrebo po hlajenju
#brezpodpisa
spenstar ::
Meni so ta teden menjali kondenzator klime pri meganu 3, s tem da je bil se bolj unicen kot ta v videu. Cena vse skupaj 292 evrov.
SPENSTAR--builder
bbbbbb2015 ::
Meni so ta teden menjali kondenzator klime pri meganu 3, s tem da je bil se bolj unicen kot ta v videu. Cena vse skupaj 292 evrov.
To pa si kar preplačal. Cena kondenzatorja - ločenega je cca 100-120 €, delo 30 €, če ni bilo plina, še 50 €. Max. torej 180 €. Kondenzator je seveda kompatibilen, ne originalen. To smo mi menjali skoraj pri vsakem službenem.
Moj Renault mehanik ima program za dele, vpiše VIN, dobimo kodo delov. To ga prosim, da mi napiše dol. Potem malo povprašam po trgovinah z avtodeli in malo na Internetu. Potem se pogodiva ali ima on del ceneje ali jaz. On to pri teh trgovinah dobi še ceneje, kot jaz, ker jemlje količine. Marže so tu včasih 120%.
Bistveno je dobiti ID delov, da lahko narediš search. Seveda recimo na uradnem servisu se mi dogaja, da mi nočejo izpisati predračuna. Ker potem dobim ID delov in čisto zares lahko grem material iskat sam.
spenstar ::
Zaracunal so mi 150 evrov za material, 62 evrov za delo (2h) in 80 evrov za diagnostika/filanje plina.
Sem gledal na autodocu cene in so res tam kot si rekel (recimo Valeo), za delo in filanje je pa kar veliko. nimam kaj.
Sem gledal na autodocu cene in so res tam kot si rekel (recimo Valeo), za delo in filanje je pa kar veliko. nimam kaj.
SPENSTAR--builder
Zgodovina sprememb…
- spremenil: spenstar ()
mikhaair ::
Mehanik pravi, da je krivec ventil pritiska plina na kompresorju. Priporoca menjavo kompresorja, ker so tudi sledi olja. Grrrrr.
DamijanD ::
Kaj je drugače bolje za kompresor? Da stalno dela ali da čim manj dela (recimo celo zimo skoraj ugasnjen, razen kadar je potrebno sušiti zrak)?
XLapse ::
Roman Vobed je izjavil:
poslji zs xlapsu
xlaps, daj svetuj sotrpinu, prej smo ti pomagali za vsako figo ko si spraseval zdaj si se pa potuhnu
njegov je l.11 , moj je l.07
Jaz sem za moje popravilo dal okoli 70EUR
Mehanik pravi, da je krivec ventil pritiska plina na kompresorju. Priporoca menjavo kompresorja, ker so tudi sledi olja. Grrrrr.
ojej kok boš dal?
alien technology
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: XLapse ()
BorutK-73 ::
Kaj je drugače bolje za kompresor? Da stalno dela ali da čim manj dela (recimo celo zimo skoraj ugasnjen, razen kadar je potrebno sušiti zrak)?
Priporoča se da vsaj enkrat mesečno vklopiš klimo za pol ure, tudi pozimi.
Jaz klimo uporabljam pozimi ker prej segreje avto in tudi pomaga pri odrosenju vetrobranskega stekla.
Mare2 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Dosti meganov smo imeli in po občutku bi vseeno rekel, da bo treba menjati kompresor.
Pri mojmu VW so pred dvemi leti na dveh servisih hoteli zamenjat kompresor. Slučajno, na plesnem večeru mi je en kolega priporočal pravega majstra. On je sposoben popraviti, kar je pokvarjeno. Konkretno, zamenjal je stikalo v kompresorju. Še danes lepo dela. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mare2 ()
XLapse ::
Kaj je drugače bolje za kompresor? Da stalno dela ali da čim manj dela (recimo celo zimo skoraj ugasnjen, razen kadar je potrebno sušiti zrak)?
Priporoča se da vsaj enkrat mesečno vklopiš klimo za pol ure, tudi pozimi.
Jaz klimo uporabljam pozimi ker prej segreje avto in tudi pomaga pri odrosenju vetrobranskega stekla.
ne se mi smejat za nevednost, ampak če vklopim klimo, dam gretje, bo prej segrelo avto kot brez klime gretje?
bbbbbb2015 je izjavil:
Dosti meganov smo imeli in po občutku bi vseeno rekel, da bo treba menjati kompresor.
Pri mojmu VW so pred dvemi leti na dveh servisih hoteli zamenjat kompresor. Slučajno, na plesnem večeru mi je en kolega priporočal pravega majstra. On je sposoben popraviti, kar je pokvarjeno. Konkretno, zamenjal je stikalo v kompresorju. Še danes lepo dela. :)
zanimivo bi šlo dost dnarja v lufT
alien technology
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: XLapse ()
BorutK-73 ::
Kaj je drugače bolje za kompresor? Da stalno dela ali da čim manj dela (recimo celo zimo skoraj ugasnjen, razen kadar je potrebno sušiti zrak)?
Priporoča se da vsaj enkrat mesečno vklopiš klimo za pol ure, tudi pozimi.
Jaz klimo uporabljam pozimi ker prej segreje avto in tudi pomaga pri odrosenju vetrobranskega stekla.
ne se mi smejat za nevednost, ampak če vklopim klimo, dam gretje, bo prej segrelo avto kot brez klime gretje?
Da.
Daniel ::
No pa sem tudi sam na tem. 1.5 dCi letnik 2012. Dva tedna nazaj opazim, da zmrzuje evaporator, saj je zmeraj manj pihalo, če si vozil več kot pol ure. Drug dan dofilamo plin (olja ni aparat potegnil ven 0). Za te kratke poti je bilo ok, danes gredo starši na morje in klima sredi poti neha delati. Za nameček so vsi servisi tam okrog zasedeni do konca tedna.
Samo veselje. Možnosti so seveda ali ekspanzijski ventil, luknja na kondenzatorju (dva tedna nazaj aparat ni nič pojamral, da sistem ni tesen), fuč kompresor, ali pa kak senzor. Avto ima 208 prevoženih.
Zmeraj mora biti nekaj poleti, v najhujši vročini.
Samo veselje. Možnosti so seveda ali ekspanzijski ventil, luknja na kondenzatorju (dva tedna nazaj aparat ni nič pojamral, da sistem ni tesen), fuč kompresor, ali pa kak senzor. Avto ima 208 prevoženih.
Zmeraj mora biti nekaj poleti, v najhujši vročini.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daniel ()
DamijanD ::
Dejansko poleti pride do več okvar takih ~"elektro mehanskih" stvari, zgleda da vročina dela svoje...
Daniel ::
Sedaj so na HR dali dopolniti in bojda manjka 120 gramov plina (sicer niso dali listka). To je spustilo v nekje 14 dneh. Torej mora biti nekje luknja. Naročen na servis drug teden v torek, do petka mora biti urejeno, ker grem tudi sam na pot s tem avtom.
Daniel ::
Ja, ta je ponavadi najbolj na udaru zunanjih vplivov. Upam, da je res samo to, drugače lahko to postane malo daljše iskanje napake.
2dark ::
Mislim, da je logično, da je klima sistem najbolj obremenjen poleti, največ akumulatrojev pa shodi ko je mrzlo..
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
IL_DIAVOLO ::
Ce rabis avto konec naslednjega tedna, se mora napaka iskati ze danes, ne pa v sredini naslednjega tedna.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
VelkBla ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce rabis avto konec naslednjega tedna, se mora napaka iskati ze danes, ne pa v sredini naslednjega tedna.
Dvomim, da ima namen čakat do naslednjega tedna, sploh v tej vročini, ampak lahko ugibamo/predvidevamo da je dobil termin šele za naslednji teden, ker so vsi boljši servisi ali pa servisi klim zasedeni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VelkBla ()
Daniel ::
Avto je trenutno v Bibinjah do naslednjega tedna, oba servisa tam okrog sta nabito polna do ponedeljka, ko se tako ali tako vračajo nazaj. Morda bo plin zdržal do takrat. Potem pa v torek na servis in upajmo, da je res samo kondenzator, ki je na zalogi, menjava pa je stvar ene ure dela.
Jure244 ::
Vidim da je zelo aktivna tema. Je mogoče kdo imel situacijo (megane 1.6dci letnik 2015) da mu je iz ene reže v armaturku pihalo mrzlo (kot se za klimo spodobi) iz druge pa toplo oziroma ni bilo tistega občutka mraza. Če dam temperaturo na najvišjo normalno viša, edino na hladno ne pride. Druga stran deluje normalno. Čez en čas se tudi v tej reze zacuti blag obcutek mraza, vendar ni to to. Je možno da je kaj za kalibrirat?
Hvala za kakršnokoli informacijo.
Hvala za kakršnokoli informacijo.
karafeka ::
Verjetno pokvarjen aktuator pretoka zraka, ki zapira oz. odpira lopute na podlagi nastavitev temperature.
Daniel ::
Ali pa premalo plina. Sem imel isto situacijo ravno par let nazaj na poti na dopust. Sopotnik je bil na hladnem, sam sem pa imel gretje od zunaj, čeprav sem klimo nastavil na LO.
OutOfTheBox ::
Vidim da je zelo aktivna tema. Je mogoče kdo imel situacijo (megane 1.6dci letnik 2015) da mu je iz ene reže v armaturku pihalo mrzlo (kot se za klimo spodobi) iz druge pa toplo oziroma ni bilo tistega občutka mraza. Če dam temperaturo na najvišjo normalno viša, edino na hladno ne pride. Druga stran deluje normalno. Čez en čas se tudi v tej reze zacuti blag obcutek mraza, vendar ni to to. Je možno da je kaj za kalibrirat?
Hvala za kakršnokoli informacijo.
2 conska klima?
mancini ::
Vidim da je zelo aktivna tema. Je mogoče kdo imel situacijo (megane 1.6dci letnik 2015) da mu je iz ene reže v armaturku pihalo mrzlo (kot se za klimo spodobi) iz druge pa toplo oziroma ni bilo tistega občutka mraza. Če dam temperaturo na najvišjo normalno viša, edino na hladno ne pride. Druga stran deluje normalno. Čez en čas se tudi v tej reze zacuti blag obcutek mraza, vendar ni to to. Je možno da je kaj za kalibrirat?
Hvala za kakršnokoli informacijo.
Pri meni je bil to znak, da je premalo plina.
Čez levo mi je pihalo toplo, desno pa mrzlo
Jure244 ::
Vidim da je zelo aktivna tema. Je mogoče kdo imel situacijo (megane 1.6dci letnik 2015) da mu je iz ene reže v armaturku pihalo mrzlo (kot se za klimo spodobi) iz druge pa toplo oziroma ni bilo tistega občutka mraza. Če dam temperaturo na najvišjo normalno viša, edino na hladno ne pride. Druga stran deluje normalno. Čez en čas se tudi v tej reze zacuti blag obcutek mraza, vendar ni to to. Je možno da je kaj za kalibrirat?
Hvala za kakršnokoli informacijo.
Pri meni je bil to znak, da je premalo plina.
Čez levo mi je pihalo toplo, desno pa mrzlo
Potem je to to, ker je popolnoma isti problem :) hvala za info
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katera klima (strani: 1 2 3 4 … 127 128 129 130 )Oddelek: Kaj kupiti | 1283819 (318) | Magic1 |
» | Klima slabo hladi v avtu (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14830 (2053) | mancini |
» | Od česa je odvisna moč ventilatorja v avtu?Oddelek: Loža | 3839 (2153) | mihagr |
» | Polnenje avtoklime (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 29197 (11850) | WizzardOfOZ |
» | Klimatska naprava (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11570 (9314) | bambam20 |