Forum » Na cesti » Klimatska naprava
Klimatska naprava
avtek ::
No, ravno o tem sem razmišljal, ko vozim in je nastavljeno na dvoconsko, zato sem tudi začel s tem :)
GupeM ::
Ja, ampak za to ni treba, da si nastaviš, da piha direktno vate. Razlika v temperaturi se precej pozna, ker se zrak v avtu ne meša toliko. Seveda, dokler ne greš v ovinke. Takrat pa je normalno, da se začne mešati. Za avtoceste in ravne regionalke je zadeva super, za ovinke pa ne.
nsa_ag3nt ::
Razlika je kvečjemu spredaj/zadaj, če imaš enoconsko, saj v tem primeru zadaj praviloma ni šob, iz katerih bi pihal ohlajen zrak.
Levo/desno je bedarija, saj se zrak hitro premeša in v kabini ni govora o zilijonu kubikov.
GupeM
Kje je razlika ac/lokalno cesta ? Imaš cabrio ?
Levo/desno je bedarija, saj se zrak hitro premeša in v kabini ni govora o zilijonu kubikov.
GupeM
Kje je razlika ac/lokalno cesta ? Imaš cabrio ?
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
GupeM ::
Razlika je v ovinkih. Do doma imam regionalno cesto, ki pa je zelo ovinkasta. Ker se zrak v avtu ne premika enako kot avto (gibalna količina se ohranja), se ta začne mešati.
Misliš, da kar nekaj bluzim? Pri cabriu je pa klima res pomembna.
Misliš, da kar nekaj bluzim? Pri cabriu je pa klima res pomembna.
nsa_ag3nt ::
Avtomatska ima vsaj v teoriji boljšo regulacijo (beri vzdrževanje želene temperature, torej jo je potrebno manj nastavljati).
Da bi bila opazno učinkovitejša dvomim.
Da bi bila opazno učinkovitejša dvomim.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
pviran3 ::
Je imel kdo probleme pri vročinskem valu 40 stopinj, da klima ni delovala?
Izmerite temperaturo vpiha iz rež v kabino. Če avto stoji na semaforju, piha noter 12 stopinj, če se pelje, pa 5 stopinj. Obrati motorja pojačajo delovanje kompresorja...
Avtomatska klima je zakon, ker je ni treba prestavljati med vožnjo.
Izmerite temperaturo vpiha iz rež v kabino. Če avto stoji na semaforju, piha noter 12 stopinj, če se pelje, pa 5 stopinj. Obrati motorja pojačajo delovanje kompresorja...
Avtomatska klima je zakon, ker je ni treba prestavljati med vožnjo.
bambam20 ::
Ali avtomatska klima bolje/hitreje ohladi avto kot ročna?
Da.
Avtomatska ima vsaj v teoriji boljšo regulacijo (beri vzdrževanje želene temperature, torej jo je potrebno manj nastavljati).
Da bi bila opazno učinkovitejša dvomim.
Seveda je. pri avtomatski deluje plin skozi vse reže ... pri ročni ne moreš nastavit tako,
Sploh ni primerljivo. za avtomatsko potrebujemo tudi močnejši kompresor klime.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
MadMax ::
Sedi cvek.
Obakrat narobe.
Nič hitreje ne ohladi, le "pamet" je tako naštelana da ti pri "full auto" najprej ohladi piz*o-pardon, glavo, kar pri ročni marsikdo ne mara da mu direkt piha in posledično manj premika lopute kot to počne avtomatska.
Moč kompresorja tu nima veze, avti z opcijo ročna/avtomatska nimajo različnih kompresorjev.
Tale je pa sploh močna
Uparjalnik je v vsakem primeru samo eden, tako kot je radiator za gretje tudi samo eden. Vse ostalo je stvar kanalov, loput in mehanike.
Obakrat narobe.
Nič hitreje ne ohladi, le "pamet" je tako naštelana da ti pri "full auto" najprej ohladi piz*o-pardon, glavo, kar pri ročni marsikdo ne mara da mu direkt piha in posledično manj premika lopute kot to počne avtomatska.
Moč kompresorja tu nima veze, avti z opcijo ročna/avtomatska nimajo različnih kompresorjev.
pri avtomatski deluje plin skozi vse reže
Tale je pa sploh močna
Uparjalnik je v vsakem primeru samo eden, tako kot je radiator za gretje tudi samo eden. Vse ostalo je stvar kanalov, loput in mehanike.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
bambam20 ::
Uparjalnik je v vsakem primeru samo eden, tako kot je radiator za gretje tudi samo eden. Vse ostalo je stvar kanalov, loput in mehanike.
Pri ročni ti ne moreš nastavit , da bi pihalo skozi vse reže, ker te funksije nobena ročna klima nima. Tok o tem.
Lahko nastaviš regulacijo na steklo , steklo in noge, ali direkt v kabino. Nikakor pa nimaš opcije da ti plin piha skozi sve tri reže. To bi lahko vedel. In razporeditev plina pri ročni ni enaka kot pri avtomatski.
Pri ročni imaš šanse, da se prehladiš ogromne. Pri avtomatski pač ne.
MadMax ::
Tudi pri avtomatski ni nujno da lahko piha skozi vse reže.
Odvisno od avta.
Šanse da se prehladiš so pa odvisne od nastavitve klime, ne od tipa.
Pravzaprav te avtomatska bolj prepiha, sploh pri krajših relacijah, ko na začetku nažiga na polno direkt v ksiht...
Ročno si nastaviš lopute kamor ti paše in po potrebi prilagajaš temperaturo in stopnjo ventilatorja.
Pa ne mislit da zagovarjam ročno ker nimam avtomatske.
Jih imam v obeh avtih, v enem službenem je tudi, v drugem pa ročna.
V prejšnjih sem tudi imel ročne, tako da.... Pa ok, kakor komu paše, ne pa na vso moč hvalit kako je avtomatska superduper, ročna pa zanič.
Odvisno od avta.
Šanse da se prehladiš so pa odvisne od nastavitve klime, ne od tipa.
Pravzaprav te avtomatska bolj prepiha, sploh pri krajših relacijah, ko na začetku nažiga na polno direkt v ksiht...
Ročno si nastaviš lopute kamor ti paše in po potrebi prilagajaš temperaturo in stopnjo ventilatorja.
Pa ne mislit da zagovarjam ročno ker nimam avtomatske.
Jih imam v obeh avtih, v enem službenem je tudi, v drugem pa ročna.
V prejšnjih sem tudi imel ročne, tako da.... Pa ok, kakor komu paše, ne pa na vso moč hvalit kako je avtomatska superduper, ročna pa zanič.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMax ()
xmetallic ::
Pri ročni ti ne moreš nastavit , da bi pihalo skozi vse reže, ker te funksije nobena ročna klima nima. Tok o tem.
Lahko nastaviš regulacijo na steklo , steklo in noge, ali direkt v kabino. Nikakor pa nimaš opcije da ti plin piha skozi sve tri reže. To bi lahko vedel. In razporeditev plina pri ročni ni enaka kot pri avtomatski.
Pri ročni imaš šanse, da se prehladiš ogromne. Pri avtomatski pač ne.
LOL kakšen bullshit. V avtu imam točno to opcijo. Trije gumbi, vsak odpre/zapre režo. Lahko jih kombiniram poljubno. Da, tudi v ročnem načinu. Edina razlika če imam odprte dve reži (noge + obraz) je da se pihanje malce upočasni in je treba v ročnem načinu povečati moč pihanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
matobeli ::
Govorimo o tem kam se usmerja zrak avtomatsko. Ker lopute lahko vsak avto prilagaja ročno, tudi tisti brez klime.
Ni pa res da lahko vedno izbereš vsa polja pri avtomatski.
Moj, enoconska, avtomatska klima, lahko izbiram kot pri klasičnem. Šipa, šipa noge, noge glava, glava.
Je pa avtomatska klima po mojem mnenju nekje precej visoko na spisku dodatkov ki ti dejansko naredijo potovanje prijetnejše.
Treba upoštevat da ne govorimo samo o hlajenju ampak tudi gretju.
Ni pa res da lahko vedno izbereš vsa polja pri avtomatski.
Moj, enoconska, avtomatska klima, lahko izbiram kot pri klasičnem. Šipa, šipa noge, noge glava, glava.
Je pa avtomatska klima po mojem mnenju nekje precej visoko na spisku dodatkov ki ti dejansko naredijo potovanje prijetnejše.
Treba upoštevat da ne govorimo samo o hlajenju ampak tudi gretju.
xmetallic ::
Ja sej o tem govorim. Elektronsko zapiranje/odpiranje dovoda zraka skozi določene reže (šipa, glava, noge). Jaz imam dvoconsko klimo in lahko tako v avtomatskem kot v ročnem načinu določam kam bo pihalo (šipa, glava, noge). Možne so vse kombinacije. Edini primer ko ni možno imeti vseh treh hkrati odprtih je takrat ko je aktivno "odroševanje" stekel.
klihk ::
Spomnim se, da v starih avtih (Renaulti v 90-ih) so imeli neko "hlajenje", kjer si tudi obračal stikalo podobno kot pri ročni klimi. Je ročna klima res veliko boljša kot to hlajenje?
GupeM ::
Tisto hlajenje ni bilo hlajenje. Običajno levo (modro), je pomenilo, da ti zraka, ki ga potegne iz okolja ne segreva. Najhladneje, kar je pihalo je bilo toliko, kot je bila zunanja temperatura. Enako, kot če pri ročni klimi obrneš gumb povsem na levo (modro) in ugasneš klimo s tipko (še vedno ti bo vroče, če bo zunaj 30). Če imaš (dobro) ročno klimo prižgano in obrneš gumb povsem na hladno, te bo v avtu zeblo.
To se mi je zgodilo pri starem avtu. Manj kot teden po tem, ko sem ga kupil, sem šel z njim na morje. Ves čas sem imel ventilator nastavljen na vetrobransko steklo, kar pa je pri tistem avtu pomenilo, da sa avtomatsko vklopi tudi klima, vendar ni bilo nobene indikacije, da klima laufa. Lučka na tipki za vklop klime, pa je normalno delovala, kot da bi klimo ugasnil in prižgal. S punco naju je v avtu tako zeblo, da sem moral vključiti gretje. Mislil sem, da je nekaj narobe z avtom. Ko sva prišla na cilj, pa sem pogledal v navodila in videl, da se klima avtomatsko prižge, če ventilator usmeriš samo v vetrobransko steklo. Kar naenkrat je tudi avto bolje vlekel, predvsem v klanec :D
To se mi je zgodilo pri starem avtu. Manj kot teden po tem, ko sem ga kupil, sem šel z njim na morje. Ves čas sem imel ventilator nastavljen na vetrobransko steklo, kar pa je pri tistem avtu pomenilo, da sa avtomatsko vklopi tudi klima, vendar ni bilo nobene indikacije, da klima laufa. Lučka na tipki za vklop klime, pa je normalno delovala, kot da bi klimo ugasnil in prižgal. S punco naju je v avtu tako zeblo, da sem moral vključiti gretje. Mislil sem, da je nekaj narobe z avtom. Ko sva prišla na cilj, pa sem pogledal v navodila in videl, da se klima avtomatsko prižge, če ventilator usmeriš samo v vetrobransko steklo. Kar naenkrat je tudi avto bolje vlekel, predvsem v klanec :D
Avenger ::
Pri meganu 2009 sem ze 2x menjal hladilnik klime. Serviser je rekel, da je to normalno da zdrzi 4-5 let. Jaz pa samo WTF. Pa je dodal, da ja, tko pac je in mi pokazal se en identicen in identicno preperel hladilnik. Alu rebra so bila cisto preperela, kot da bi bil hladilnik star 30 let... A je se kdo kaj podobnega izkusil?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
matobeli ::
Ja, pri renojevemu kombiju, cca 5let star 60kkm. Pa zraven je vzel tudi kompresor.
Meanwhile pa češki in japanski hladilnik pridno nabirata stotisoče brez nekih blaznih težav.
Meanwhile pa češki in japanski hladilnik pridno nabirata stotisoče brez nekih blaznih težav.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
bambam20 ::
Pri meganu 2009 sem ze 2x menjal hladilnik klime. Serviser je rekel, da je to normalno da zdrzi 4-5 let. Jaz pa samo WTF. Pa je dodal, da ja, tko pac je in mi pokazal se en identicen in identicno preperel hladilnik. Alu rebra so bila cisto preperela, kot da bi bil hladilnik star 30 let... A je se kdo kaj podobnega izkusil?
Pri renoju je to normalno. Navadi se. Pač krš od avta.
Spomnim se, da v starih avtih (Renaulti v 90-ih) so imeli neko "hlajenje", kjer si tudi obračal stikalo podobno kot pri ročni klimi. Je ročna klima res veliko boljša kot to hlajenje?
Pri renojih v 90-ih si imel dejansko na klimi dodatno, za pojačan dovod plina.
Primer pri renaultu, kjer maš normalno dovanje plina in max , kjer ti pojača plin iz kompresorja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | smrad po klimiOddelek: Na cesti | 9984 (7457) | TheBlueOne |
» | Audi A4 B8.5 - rošenje stekel? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7438 (5747) | MostWanted |
» | Navadna klima v avtuOddelek: Na cesti | 5610 (4741) | s6c-gEL |
» | zarošene šipe, klima (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21073 (19763) | energetik |
» | Problem z rošenjem stekelOddelek: Na cesti | 9475 (8052) | energetik |