Forum » Loža » Klima slabo hladi v avtu
Klima slabo hladi v avtu
Ganon ::
lolipop2 ::
A če je šel kompresor, klima ne bi nič hladila, ali bi na full še kaj hladilo?
Kakšne so pa cene menjave kompresorja?
Kakšne so pa cene menjave kompresorja?
Horas ::
okoli 350€.
zdaj če se ti klima niti vžge ne potem je kompresor. če se ti vžge klima, potem kompresor dela. potem je kaj drugega.
zdaj če se ti klima niti vžge ne potem je kompresor. če se ti vžge klima, potem kompresor dela. potem je kaj drugega.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
lolipop2 ::
okoli 350€.
zdaj če se ti klima niti vžge ne potem je kompresor. če se ti vžge klima, potem kompresor dela. potem je kaj drugega.
Mislim, da se vžge, ker cukne mašina, ko vklopim. Bom v prihodnjih dneh malo testiral, pa bom bolj pozoren, kaj se dogaja. Danes se mi je res zdelo, da nič ne hladi.
Hvala zaenkrat.
Mare2 ::
okoli 350€.
zdaj če se ti klima niti vžge ne potem je kompresor. če se ti vžge klima, potem kompresor dela. potem je kaj drugega.
Mislim, da se vžge, ker cukne mašina, ko vklopim. Bom v prihodnjih dneh malo testiral, pa bom bolj pozoren, kaj se dogaja. Danes se mi je res zdelo, da nič ne hladi.
Hvala zaenkrat.
Pred nekaj leti je meni tudi slabo hladila klima. Na dveh servisih so mi hoteli menjati kompresor. 800 EUR neoriginalni, originalni okoli 1.200 EUR.
Sem izvedel za majstra v Zadobrovi (Ljubljana), ki je takoj ugotovil kaj je in zrihtal. Zgolj zamenjal nek ventil. Še danes vse deluje kot mora. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Horas ::
potem je hladilnik slab, ali puščajo cevi, ali ventil kot je rekel Mare2.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
t3hn0 ::
Ko je pri meni slabo hladilo, je puščal kondenzator.
Tudi jaz sem lani imel isti problem, 5 let star avto.
^.^
energetik ::
Zakaj si potem dal servisirat klimo, če je prej hladilo, zdaj pa po tvoje ne več?okoli 350€.
zdaj če se ti klima niti vžge ne potem je kompresor. če se ti vžge klima, potem kompresor dela. potem je kaj drugega.
Mislim, da se vžge, ker cukne mašina, ko vklopim. Bom v prihodnjih dneh malo testiral, pa bom bolj pozoren, kaj se dogaja. Danes se mi je res zdelo, da nič ne hladi.
Hvala zaenkrat.
Sicer pa vzemi termometer in ga vtakni v reže, vklopi klimo in izmeri kaj ven piha. Da se sploh vidi, ali ti kaj narobe čutiš ali res ne hladi.
vires in numeris
lolipop2 ::
Zakaj si potem dal servisirat klimo, če je prej hladilo, zdaj pa po tvoje ne več?okoli 350€.
zdaj če se ti klima niti vžge ne potem je kompresor. če se ti vžge klima, potem kompresor dela. potem je kaj drugega.
Mislim, da se vžge, ker cukne mašina, ko vklopim. Bom v prihodnjih dneh malo testiral, pa bom bolj pozoren, kaj se dogaja. Danes se mi je res zdelo, da nič ne hladi.
Hvala zaenkrat.
Sicer pa vzemi termometer in ga vtakni v reže, vklopi klimo in izmeri kaj ven piha. Da se sploh vidi, ali ti kaj narobe čutiš ali res ne hladi.
Klimo sem dal servisirat, ker ni hladilo in že nekaj let nisem filal plina. Zapeljal na servis, menjal gume + še nekaj malenkosti in obenem rekel, naj klimo naredi. Zato. :)
lolipop2 ::
Ja potem očitno ni nič naredil, morda zamenjal filter. Pelji nazaj.
Rekel je, da je manjkalo kar nekaj plina in je dofilal, pa filtre zamenjal in očistil. Menda :)
Grem jutri na vožnjo in bom testiral klimo, če kaj hladi. Če ne, ga v ponedeljek pokličem in preverim, kaj in kako. ;)
energetik ::
Ni treba na vožnjo, pravim ti vzami termometer in ga vtakni v reže, drži nekje na 2k RPM, ventilator na max in odčitaj temperature izpiha in temp. zunaj.
vires in numeris
FoxKnox ::
Ja potem očitno ni nič naredil, morda zamenjal filter. Pelji nazaj.
Rekel je, da je manjkalo kar nekaj plina in je dofilal, pa filtre zamenjal in očistil. Menda :)
Grem jutri na vožnjo in bom testiral klimo, če kaj hladi. Če ne, ga v ponedeljek pokličem in preverim, kaj in kako. ;)
A si avto peljal na SERVIS ali k " serviserju" ki šraufa avte v domači garaži,menja olje, gume, filtre in še naredi servis na klimi ?
Po mojem je lahko plina celo preveč, previsoka kondenzacija ali pa napaka na krmiljenju, če dela zgolj na višjih stopnjah ventilatorja.Zapelji nazaj k serviserju ali pa celo bolje na pravi servis.Ni zadosti dofilat plin in očistiti filter.
gogocak ::
Mi kdo lahko pomaga,
Situacija je sledeca, megan 2014, ko startam avto klima dela v nulo, mrzlo piha ohladi avto na pravo temperaturo, nato pa pocasi neha pihat, ko naenkrat sploh vec ne piha. To se zgodi po priblizno 30 min. Das hitrost na max in slisis da v ozadju dela na polno a iz rež ne pride noben zrak, ne na avtomatsko ne na manuelno ne brez ac. Kot da so se lopute zaprle in ne spustijo vec zrak v kabino. Lahko preklikam vse mozne kombinacije nic ne pomaga.
Avto po 2 urah stanja, klima spet dela kot mora...
Za znoret v glavnem, ce grem na daljso turco kot 30 min. Kaj bi lahko bilo?
Tester nikoli nic ne pokaze da bi bilo kaj narobe.
Hvala in lp
Situacija je sledeca, megan 2014, ko startam avto klima dela v nulo, mrzlo piha ohladi avto na pravo temperaturo, nato pa pocasi neha pihat, ko naenkrat sploh vec ne piha. To se zgodi po priblizno 30 min. Das hitrost na max in slisis da v ozadju dela na polno a iz rež ne pride noben zrak, ne na avtomatsko ne na manuelno ne brez ac. Kot da so se lopute zaprle in ne spustijo vec zrak v kabino. Lahko preklikam vse mozne kombinacije nic ne pomaga.
Avto po 2 urah stanja, klima spet dela kot mora...
Za znoret v glavnem, ce grem na daljso turco kot 30 min. Kaj bi lahko bilo?
Tester nikoli nic ne pokaze da bi bilo kaj narobe.
Hvala in lp
koyotee ::
Ti dela ventilator klime na kilerju?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
sbawe64 ::
Filter kabine je bil kdaj menjam ?
Če daš na gretje, potem kaj piha ?
Če daš na gretje, potem kaj piha ?
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
gogocak ::
Servise delam kot je treba zamenjujem vse filtre kot je treba, ce mi dela ventilator klime na kilerju( nimam pojma) ce mi kdo napise kje to pogladam bom pogledal pa napisal.
Gretje vedno dela kot mora, cez zimo nikoli problemi samo, ko nastopi vrocina.
Danes po dveh urah mirovanja avta, je spet delalo vse kot mora, a tezava nastopi po pretecenih 30 min
Gretje vedno dela kot mora, cez zimo nikoli problemi samo, ko nastopi vrocina.
Danes po dveh urah mirovanja avta, je spet delalo vse kot mora, a tezava nastopi po pretecenih 30 min
bbbbbb2015 ::
Mi kdo lahko pomaga,
Situacija je sledeca, megan 2014, ko startam avto klima dela v nulo, mrzlo piha ohladi avto na pravo temperaturo, nato pa pocasi neha pihat, ko naenkrat sploh vec ne piha. To se zgodi po priblizno 30 min. Das hitrost na max in slisis da v ozadju dela na polno a iz rež ne pride noben zrak, ne na avtomatsko ne na manuelno ne brez ac. Kot da so se lopute zaprle in ne spustijo vec zrak v kabino. Lahko preklikam vse mozne kombinacije nic ne pomaga.
Avto po 2 urah stanja, klima spet dela kot mora...
Za znoret v glavnem, ce grem na daljso turco kot 30 min. Kaj bi lahko bilo?
Tester nikoli nic ne pokaze da bi bilo kaj narobe.
Hvala in lp
Mislim, da gre za zaledenelost internega hladilnika. Razlog je verjetno, da je odpovedal senzor hladilnika ali je pritisk plina nekoliko prenizek, kot bi moral biti. Lahko je tudi zabasan zračni filter in ni dovolj pretoka zraka. Ali ima ventilator nekje oviro na sesalnem kanalu ali izpuhu. Na hladilniku se nabere led, ter blokira prepih. Bolj ledeni, bolj blokira.
Zaledenelost je sigurno, samo zakaj zaradi nje pride, to pa pač mogoče Renault mojstri vedo za specifiko Megana.
Jaz sem imel na Cliotu tak problem. Imel je ogromno listja to smo prečistili, zamenjali filter in je klima delala v nulo. Kako na servisu niso opazili gore listja, tudi ne razumem. Avto je vozila sodelavka, ona se na avte ni spoznala.
Na BMWju se to zgodi, če je senzor hladilnika zanič, daje napačne vrednosti. Ta senzor regulira delovanje kompresorja, da hladi ravno prav. Če je temperatura nizka. bi moral izklopiti sklopko kompresorja. Če senzor ne dela prav, kompresor goni non-stop in pride do zaledenitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
IL_DIAVOLO ::
Najprej se naj preveri klimatski sistem, ce kje pušča oz. koliko je sploh plina v sistemu.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
gogocak ::
Kje lahko preverim na hladilniku da vidim ta led ce je res tako, bom danes zvecer naredil se eno daljso turo in ko neha pihat ustavim in bi pogledal???
Klima je bila lani filana, mozno da kje malenkost pusca, vendar a bi bil to vzrok da mi totalno zaustavi ventilacijo z klimo ali brez?
Loputa se zapre, in se noce odpret, po dolocenem casu pa je spet odprta. A to zato ker ko je avto ugasnjen se na nek nacin resetira in postavi v prvoten polozaj?
Klima je bila lani filana, mozno da kje malenkost pusca, vendar a bi bil to vzrok da mi totalno zaustavi ventilacijo z klimo ali brez?
Loputa se zapre, in se noce odpret, po dolocenem casu pa je spet odprta. A to zato ker ko je avto ugasnjen se na nek nacin resetira in postavi v prvoten polozaj?
WizzardOfOZ ::
Ali imaš lužo pod avtom, ko klima dela? Vklopi avto in klimo, zapelji se za 5 minut in poglej, če kondens odteka. Če ja, potem pelji na servis, ker je ali premalo plina ali pa je kak senzor zanič.
Če pa voda ne odteka, se ti je pa cev za odvajanje kondensa zabasala. In ker ne teče voda stran, le ta zmrzne ob hladilniku.
Sem imel točno tak primer, ko je bila cev zabasana od blata/mivke, ker smo se vozili po nekem globokem blatu in vodi, pa je vse prišlo v tisto cev ter jo zabasalo.
Če pa voda ne odteka, se ti je pa cev za odvajanje kondensa zabasala. In ker ne teče voda stran, le ta zmrzne ob hladilniku.
Sem imel točno tak primer, ko je bila cev zabasana od blata/mivke, ker smo se vozili po nekem globokem blatu in vodi, pa je vse prišlo v tisto cev ter jo zabasalo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
gogocak ::
Malo prej naredil ca 100 km po avtocesti, zunanja temperatura od 19-21 C, notranja na avtomatik 19C, cel cas je hladilo konstantno in tudi pihalo z enako mocjo. Ker se je ulilo glih ko sem parkiral, nisem nic havbe odpiral, da bi malo not pogledal. Torej ce zunanja temperatura ni visoka zgleda ne pride do zaparanja lopute....
bbbbbb2015 ::
Malo prej naredil ca 100 km po avtocesti, zunanja temperatura od 19-21 C, notranja na avtomatik 19C, cel cas je hladilo konstantno in tudi pihalo z enako mocjo. Ker se je ulilo glih ko sem parkiral, nisem nic havbe odpiral, da bi malo not pogledal. Torej ce zunanja temperatura ni visoka zgleda ne pride do zaparanja lopute....
Saj zelo se ceni tvoje debagiranje, samo ne vem, kaj s tem pridobiš. Sam si klime ne moreš popraviti.
Novejši avti (2014+) (nekateri!) imajo senzor sončnega sija na armaturko, kako zelo se segreje armaturka in ustrezno navijajo klimo.
Če avto torej navije klimo, hladilnik zaledeni (=nabere se srež bele barve), ter ne spusti skozi zraka. Kar povzroči še večjo zaledenitev.
To pelji na servis, ni tu neke znanosti. S tem svojim debagiranjem lahko samo povzročiš trajne poškodbe kompresorja klime.
Invictus ::
Ko imate na parkirišču vroč avto,
daš klimo na MAX, vklopiš notranje kroženje zraka, jasno zaprta okna, pa je avto O.K., tam po 2 minutah.
Vsaj pri Octavii .
daš klimo na MAX, vklopiš notranje kroženje zraka, jasno zaprta okna, pa je avto O.K., tam po 2 minutah.
Vsaj pri Octavii .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
kixs ::
Ampak najprej pusti 1 minuto sipe dol, da se avto prezraci.
Ce je bil direktno na soncu in brez vetrobranske zascite, potem bo armaturka oddajala vrocino se nekaj casa.
Ce je bil direktno na soncu in brez vetrobranske zascite, potem bo armaturka oddajala vrocino se nekaj casa.
IL_DIAVOLO ::
Avtomatska klima, nimas kaj stelat, edino temperaturo se občasno korigira zaradi avtomatike.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
gogocak ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Malo prej naredil ca 100 km po avtocesti, zunanja temperatura od 19-21 C, notranja na avtomatik 19C, cel cas je hladilo konstantno in tudi pihalo z enako mocjo. Ker se je ulilo glih ko sem parkiral, nisem nic havbe odpiral, da bi malo not pogledal. Torej ce zunanja temperatura ni visoka zgleda ne pride do zaparanja lopute....
Saj zelo se ceni tvoje debagiranje, samo ne vem, kaj s tem pridobiš. Sam si klime ne moreš popraviti.
Novejši avti (2014+) (nekateri!) imajo senzor sončnega sija na armaturko, kako zelo se segreje armaturka in ustrezno navijajo klimo.
Če avto torej navije klimo, hladilnik zaledeni (=nabere se srež bele barve), ter ne spusti skozi zraka. Kar povzroči še večjo zaledenitev.
To pelji na servis, ni tu neke znanosti. S tem svojim debagiranjem lahko samo povzročiš trajne poškodbe kompresorja klime.
A jaz lahko kje vidim ta led, to me zanima?
Pa bom pogledal ali ni sanse ce prej kaj ne odsraufam?
DamijanD ::
gogocak meni se trenutno identično dogaja. Najprej sem mislil, da je bila izjema, danes se je pa ponovilo. Samo, da sem danes uspel potem preveriti parking pod avtom in je kar nastala poplava pod avtom, tako da to podpira teorijo o ledu...
WizzardOfOZ ::
Ampak najprej pusti 1 minuto sipe dol, da se avto prezraci.
Ce je bil direktno na soncu in brez vetrobranske zascite, potem bo armaturka oddajala vrocino se nekaj casa.
Če je bila armaturka cel dan na soncu, je dobro prezračit že zato, ker se zaradi pregrevanja sproščajo svinjarije v zrak iz te plastike.
bbbbbb2015 je izjavil:
Malo prej naredil ca 100 km po avtocesti, zunanja temperatura od 19-21 C, notranja na avtomatik 19C, cel cas je hladilo konstantno in tudi pihalo z enako mocjo. Ker se je ulilo glih ko sem parkiral, nisem nic havbe odpiral, da bi malo not pogledal. Torej ce zunanja temperatura ni visoka zgleda ne pride do zaparanja lopute....
Saj zelo se ceni tvoje debagiranje, samo ne vem, kaj s tem pridobiš. Sam si klime ne moreš popraviti.
Novejši avti (2014+) (nekateri!) imajo senzor sončnega sija na armaturko, kako zelo se segreje armaturka in ustrezno navijajo klimo.
Če avto torej navije klimo, hladilnik zaledeni (=nabere se srež bele barve), ter ne spusti skozi zraka. Kar povzroči še večjo zaledenitev.
To pelji na servis, ni tu neke znanosti. S tem svojim debagiranjem lahko samo povzročiš trajne poškodbe kompresorja klime.
A jaz lahko kje vidim ta led, to me zanima?
Pa bom pogledal ali ni sanse ce prej kaj ne odsraufam?
Ne ne vidi se ga, vidiš samo tako, da skozi oddušek pod avtom ne teče ven kondens, pa čeprav bi moral, ker klima deluje na polno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
sbawe64 ::
Pri navadni hišni klimi, če se na tanki cevi med hlajenjem dela led, je to znak da je premalo plina v sistemu.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Ori ::
tudi pri mojem meganu letnik 2011 se mi to naredi, ko je zunaj zelo vroče nekje po cca 45min več ne dovaja zraka v kabino tudi če izklopiš klimo nič ne pomaga. po počitku nevem točno koliko spet dela normalno.imam pa jaz pod avtom zelo veliko lužo ko je klima prižgana, hladi pa tudi bolj bogo oz. druge znamke izgleda toliko bolje hladijo nevem. Pa pri meni se včasih pojavi bel dim oz. meglica skozi reže, ki traja kake dve minuti.
WizzardOfOZ ::
Meni so samo dopumpali plin.
Dopumpanje zgleda tako, da vsega ven poberejo, potem zvakumirajo in dodajo olje, barvilo, ter nato napolnijo plin nazaj (ustrezno glede na specifikacije tvojega avta). Ne moreš dopumpat, ker ne veš, koliko ga je še v sistemu.
tudi pri mojem meganu letnik 2011 se mi to naredi, ko je zunaj zelo vroče nekje po cca 45min več ne dovaja zraka v kabino tudi če izklopiš klimo nič ne pomaga. po počitku nevem točno koliko spet dela normalno.imam pa jaz pod avtom zelo veliko lužo ko je klima prižgana, hladi pa tudi bolj bogo oz. druge znamke izgleda toliko bolje hladijo nevem. Pa pri meni se včasih pojavi bel dim oz. meglica skozi reže, ki traja kake dve minuti.
Ta bel dim je ponavadi, ko je premalo plina v sistemu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
bauci ::
Tako kot je napisal WizzardOfOZ. Cel postopek traja cca 25 minut. Dva meseca nazaj sem plačal 130€.
WizzardOfOZ ::
Plin gre sčasoma ven in je treba dati novega. Starejši kot je avto, slabši so semeringi in bolj bo puščalo.
trgovina dihta zraven mercator tehnike v črnučah ima na zalogi vse semeringe. Če kdo zna sam, lahko razstavi vse cevi, pobere vse semeringe in gre s starimi iskat nove v dihto (tam stare premerijo in ti dajo točno take kot pašejo). Pa jih potem sam zamenja, da je vse spet zadihtano kot mora biti in na novo nafilat plin, pa bo klima delala tako kot mora. Jaz sem dal okoli 15€ za vse semeringe.
trgovina dihta zraven mercator tehnike v črnučah ima na zalogi vse semeringe. Če kdo zna sam, lahko razstavi vse cevi, pobere vse semeringe in gre s starimi iskat nove v dihto (tam stare premerijo in ti dajo točno take kot pašejo). Pa jih potem sam zamenja, da je vse spet zadihtano kot mora biti in na novo nafilat plin, pa bo klima delala tako kot mora. Jaz sem dal okoli 15€ za vse semeringe.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Assass1n ::
Verjetno o-ringe, semering imaš eden na kompresorju.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
WizzardOfOZ ::
Sorry, ja, oringe.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
DamijanD ::
A drugače lahko kdo razloži zakaj bi zaradi premalo plina prišlo do zamrzovanja? Razumem, da stvar slabše (ali pa sploh ne) dela, če je plina premalo, ne znam si pa razložit zakaj bi zmrzovalo zaradi tega?
primoz4p ::
A drugače lahko kdo razloži zakaj bi zaradi premalo plina prišlo do zamrzovanja? Razumem, da stvar slabše (ali pa sploh ne) dela, če je plina premalo, ne znam si pa razložit zakaj bi zmrzovalo zaradi tega?
Kaj bi se zgodilo, če bi plin ekspandiral med kondenzatorjem in ekspandorjem?
Manj plina, nižji tlak, del se še vedno utekočini, ...
Assass1n ::
Zmrzuje, ker zaradi premalo plina padejo pritiski ravno dovolj, da je temperatura uparjalnika nižja od 0°C , običajno ni nižja od približno 5°C in zaradi visoke vlage v zraku hitro zamrzne.
To je fizična lastnost plina, nižji tlak ima bolj bo mrzel :) upam, da je vsaj malo razumljivo.
To je fizična lastnost plina, nižji tlak ima bolj bo mrzel :) upam, da je vsaj malo razumljivo.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
sbawe64 ::
Renaulti imajo tudi zelo tanke hladilnike klime spredaj, kamenček in že je luknjica, mogoče se je zadnje 3 leta stanje kaj popravilo.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
primoz4p ::
Zmrzuje, ker zaradi premalo plina padejo pritiski ravno dovolj, da je temperatura uparjalnika nižja od 0°C , običajno ni nižja od približno 5°C in zaradi visoke vlage v zraku hitro zamrzne.
To je fizična lastnost plina, nižji tlak ima bolj bo mrzel :) upam, da je vsaj malo razumljivo.
Moje vprašanje je bilo zgolj retorično, da spodbudim @DamjanD na razmišlanje.
Ampak vseeno, hvala za razlago.
Nekdo se pač mora zahvaliti.
Sicer je tudi primerjava z ekonom loncom dobra.
Višji tlak, višja temperatura vretja vode; prehajanje iz tekoče v plinasto stanje.
Enako je v ekspandorju, samo da je medij drugi, utekočinjen hladilni plin.
aiko ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Mi kdo lahko pomaga,
Situacija je sledeca, megan 2014, ko startam avto klima dela v nulo, mrzlo piha ohladi avto na pravo temperaturo, nato pa pocasi neha pihat, ko naenkrat sploh vec ne piha. To se zgodi po priblizno 30 min. Das hitrost na max in slisis da v ozadju dela na polno a iz rež ne pride noben zrak, ne na avtomatsko ne na manuelno ne brez ac. Kot da so se lopute zaprle in ne spustijo vec zrak v kabino. Lahko preklikam vse mozne kombinacije nic ne pomaga.
Avto po 2 urah stanja, klima spet dela kot mora...
Za znoret v glavnem, ce grem na daljso turco kot 30 min. Kaj bi lahko bilo?
Tester nikoli nic ne pokaze da bi bilo kaj narobe.
Hvala in lp
Mislim, da gre za zaledenelost internega hladilnika. Razlog je verjetno, da je odpovedal senzor hladilnika ali je pritisk plina nekoliko prenizek, kot bi moral biti. Lahko je tudi zabasan zračni filter in ni dovolj pretoka zraka. Ali ima ventilator nekje oviro na sesalnem kanalu ali izpuhu. Na hladilniku se nabere led, ter blokira prepih. Bolj ledeni, bolj blokira.
Zaledenelost je sigurno, samo zakaj zaradi nje pride, to pa pač mogoče Renault mojstri vedo za specifiko Megana.
Jaz sem imel na Cliotu tak problem. Imel je ogromno listja to smo prečistili, zamenjali filter in je klima delala v nulo. Kako na servisu niso opazili gore listja, tudi ne razumem. Avto je vozila sodelavka, ona se na avte ni spoznala.
Na BMWju se to zgodi, če je senzor hladilnika zanič, daje napačne vrednosti. Ta senzor regulira delovanje kompresorja, da hladi ravno prav. Če je temperatura nizka. bi moral izklopiti sklopko kompresorja. Če senzor ne dela prav, kompresor goni non-stop in pride do zaledenitve.
Točno tako. Senzor ne dela.
IL_DIAVOLO ::
Z zanic senzorjem ne bo neke škode, ce pa nimas dovolj plina, bo slej ko prej hin tudi kompresor. Dokler se tega ne naredi, se naj ne uporablja klima.
Tako da se enkrat, naj se preveri nivo plina.
Tako da se enkrat, naj se preveri nivo plina.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
gogocak ::
Prva tocka: dofilal sem plin, vendar nimam neke dolge ture z avtom sedaj. Bo pa žena sla baje na Dunaj drug teden pa bo rekla ce je kaj bolje.
mancini ::
Meni je na meganu vcasih ven kadilo meglico, vcasih pa je se kak koscek ledu ven priletel.
Mi je pa nekje puscal plin
Mi je pa nekje puscal plin
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katera klima (strani: 1 2 3 4 … 127 128 129 130 )Oddelek: Kaj kupiti | 1264520 (2072) | Rašo |
» | Od česa je odvisna moč ventilatorja v avtu?Oddelek: Loža | 3683 (1997) | mihagr |
» | Polnenje avtoklime (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 28822 (11475) | WizzardOfOZ |
» | Klimatska naprava (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11296 (9040) | bambam20 |
» | Polnjenje avtoklimeOddelek: Loža | 11151 (10282) | tx-z |