» »

Klima problem, Megane 1.5dci, l'11.

Klima problem, Megane 1.5dci, l'11.

mikhaair ::

Klima dela obcasno. Ko dela, je po obcutku zrak zelo mrzel, ventilator hladilnika se prizge, dela. Dela, ko je ventilator na max, mogoce vpliva celo vklop notranjega krozenja. Cim spremenim neko nastavitev, da je manjsa potreba po hlajenju, ventilator se slisi, kako se izklopi, traja precej casa, da ponovno pricne pihat mrzel zrak. Ce ne pojacam ventilatorja do konca sploh ne pricne z delovanjem. Ce imam ventilator na sredinski stopnji, se po nekaj casa izklopi in se ne vklopi ponovno. Pojacam ventilacijo in rabi cca. 20 sekind do ponovnega vklopa. Kaksna ideja kaj je crknilo?

Daniel ::

Si dal kdaj napolniti plin? Jaz imam letnik 2012, pa sem ga peljal pred dvema tednoma na servis in je manjkalo 180 gramov plina kar je že skorajda na meji, ko presostat izklopi kompresor in klima sploh več ne dela.

mikhaair ::

Plin je bil preverjen 3 tedne nazaj. Ko dela, dela kot je treba.

Daniel ::

Kako pa se obnaša na avtomatiki? Ker jaz jo imam večinoma na avtomatsko (Auto+Soft).

mikhaair ::

Ni avtomatska.

2dark ::

Daniel je izjavil:

Si dal kdaj napolniti plin? Jaz imam letnik 2012, pa sem ga peljal pred dvema tednoma na servis in je manjkalo 180 gramov plina kar je že skorajda na meji, ko presostat izklopi kompresor in klima sploh več ne dela.


Kakšni meji. V kompresorju, ko je napolnjen do konca imaš vsaj 700 gramov plina.

Roman Vobed ::

poslji zs xlapsu
xlaps, daj svetuj sotrpinu, prej smo ti pomagali za vsako figo ko si spraseval zdaj si se pa potuhnu

Bellzmet ::

Pri meni je bilo tako, da je crknil regulator (kakorkoli se že reče) za pihanje (ventilator). Na 1,2,3 stopnji sploh ni delal, na 4 najmočnejši pa se je ventilator za pihanje prižgal in seveda na max pihal. Serviser je rekel, da pri 4 stopnji gre elektrika "direkt" čez regulator pri 1,2,3 pa čez "upore" in ker je zgleda to crknilo dela samo na 4 stopnji. Ne vem, če imaš isto težavo.

Aja pa avto ni bil Renault.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

Gr8t ::

Ročna klima je simpl s temi upori, kar on opisuje se mi zdi bolj zakomplicirano in mi bolj sliči na ježka pri avtomatski klimi. Tisti ko je meni crknil je vse skupaj čudno delalo. Seveda je ta tudi precej dražji za zamenjavo, original nekje 400EUR, aftermarket nekje 200EUR.
Od takrat pri nobenem avtu ne šopam več na max, pri sedanjem na 5/8 par dni na leto, tisti najbolj vroč dan pa 6/8. Pač več daš, bolj se elektronika v tem ježku greje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

Utk ::

Roman Vobed je izjavil:

poslji zs xlapsu
xlaps, daj svetuj sotrpinu, prej smo ti pomagali za vsako figo ko si spraseval zdaj si se pa potuhnu

Njegov nasvet poznamo, pejd na uradni servis, tam so strokovnjaki, plačal boš jurja, in šel še trikrat nazaj popravljat.

in mi bolj sliči na ježka pri avtomatski klimi.


mikhaair je izjavil:

Ni avtomatska.

RedDrake ::

Če pri ročni klimi ventilator dela bolj po črnogorsko (radi - ne-radi) potem je 99,99% težava v stikalu za hitrost ventilatorja, ali regulatorju ventilatorja. Manj verjetno je še, da je težava na ventilatorju samem.
Vsekakor bi bil dober posvet pri pooblaščencu, morda je "tipična" težava in že vedo kako ukrepati. Prav tako imajo verjetno diagsnostični flowchart za diagnozo kateri del točno je "hin".

jernej11 ::

Poskusi z menjavo reostata, pri meni je bil krivec.

bbbbbb2015 ::

To je verjetno težava v kompresorju klime. Bodisi je sklopka kompresorja hin in ne vklopi kompresorja ali pa potencialno zelo nevarna situacija, da se ti kompresor zatika in ga zaradi sile sklopka ne more vklopiti.

Ker praviš, da piha občasno mrzlo, pomeni da ga vseeno sklopka nekako vklopi in komporesor dela. Če bo kompresor zablokiral, ti bo lahko jermen strgalo, če sklopka ne dela v redu in ne odklopi kompresorja pravočasno.

Dokler to ne rešiš, se ne zafrkavaj in klime sploh ne vklapljaj.

Drugo, kar bi bilo lahko hin je temperaturno tipalo, ki regulira vklop kompresorja, kaže narobe temperaturo in potem regulator ne vklaplja praivno klime.

Tretje, kar bi lahko bilo hin je ventilator klime, bodisi je blokiran bodisi je crknil. Potem klima ne dela, ko je avto na mestu, če se pa zapelješ, pa hladilnik hladi, pa piha mrzlo.

Četrto, kar bi lahko bilo hin je ventil na kondenzatorju klime. To sploh ne vem, če lahko samo ventil dobiš, verjetno bo treba zamenjati kondenzator. To bo 100 €, če imaš ločeni kondenzator in whooping 600 €, če imaš hladilnik in kondenzator v enem kosu. Samo glede na letnik avta imaš kondenzator ekstra.

To pojdi k mojstru, ko ima računalnik za Renaulte in bo lahko spremljal celoten cikel klime (temperature, odpiranje ventilov, pritisk). Če je treba, plačaj 20-30 € za diagnostiko. Ostali bodo samo ugibali in menjavali po občutku.

Dosti meganov smo imeli in po občutku bi vseeno rekel, da bo treba menjati kompresor. Da te še dodatno razveselim, če boš menjaval kompresor se bo znalo zgoditi, da ti bo začela klima z novim kompresorjem puščati, ker je pritisk visok in verjetno imaš kondenzator že tudi nažrt. Plin, ki se pretaka notri, je nmreč koroziven. Če je zelo nažrt, ga kar menjaj, ker boš itak moral še enkrat klimo razmetavati. Če pa se odločiš, da kondenzator ne boš zamenjal, naj ti vsaj barvilo dajo notri, da bodo potem ko ti bo plin puščal, točno ugotovili, kje pušča.

Točno tak avto ima moj sin (podaril sme mu odsluženega službenega). Končalo se je tako, da je celotna klima (kompresor, hladilnik, kondenzator) bila zamenjana. Ker je bila preprosto že tako nažrta, da se ni dalo pomagati drugače.

aborko ::

V avtu verjetno ni inverter klim kajne? Torej ali dela kompresor ali ne, pri izpuhu zraka pa se glede na nastavljeno temperaturi zmeša ledeno hladni in topel zrak?

hojnikb ::

ni inverter (zene ga motor direkt) obstajajo pa variable displacement kompresorji, ki uravnavajo displacement glede na potrebo po hlajenju
#brezpodpisa

spenstar ::

mikhaair ::

Avto sem peljal zjutraj k mehaniku, zaenkrat se brez novic.

bbbbbb2015 ::

spenstar ::

Zaracunal so mi 150 evrov za material, 62 evrov za delo (2h) in 80 evrov za diagnostika/filanje plina.
Sem gledal na autodocu cene in so res tam kot si rekel (recimo Valeo), za delo in filanje je pa kar veliko. nimam kaj.
SPENSTAR--builder

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: spenstar ()

mikhaair ::

Mehanik pravi, da je krivec ventil pritiska plina na kompresorju. Priporoca menjavo kompresorja, ker so tudi sledi olja. Grrrrr.

DamijanD ::

Kaj je drugače bolje za kompresor? Da stalno dela ali da čim manj dela (recimo celo zimo skoraj ugasnjen, razen kadar je potrebno sušiti zrak)?

XLapse ::

Roman Vobed je izjavil:

poslji zs xlapsu
xlaps, daj svetuj sotrpinu, prej smo ti pomagali za vsako figo ko si spraseval zdaj si se pa potuhnu

njegov je l.11 , moj je l.07

Jaz sem za moje popravilo dal okoli 70EUR

mikhaair je izjavil:

Mehanik pravi, da je krivec ventil pritiska plina na kompresorju. Priporoca menjavo kompresorja, ker so tudi sledi olja. Grrrrr.

ojej kok boš dal?
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapse ()

mikhaair ::

Baje material neki mal pod 400 EUR. Upam da znanec na Renault zrihta kaj ceneje.

BorutK-73 ::

DamijanD je izjavil:

Kaj je drugače bolje za kompresor? Da stalno dela ali da čim manj dela (recimo celo zimo skoraj ugasnjen, razen kadar je potrebno sušiti zrak)?

Priporoča se da vsaj enkrat mesečno vklopiš klimo za pol ure, tudi pozimi.
Jaz klimo uporabljam pozimi ker prej segreje avto in tudi pomaga pri odrosenju vetrobranskega stekla.

Mare2 ::

bbbbbb2015 je izjavil:


Dosti meganov smo imeli in po občutku bi vseeno rekel, da bo treba menjati kompresor.


Pri mojmu VW so pred dvemi leti na dveh servisih hoteli zamenjat kompresor. Slučajno, na plesnem večeru mi je en kolega priporočal pravega majstra. On je sposoben popraviti, kar je pokvarjeno. Konkretno, zamenjal je stikalo v kompresorju. Še danes lepo dela. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

XLapse ::

BorutK-73 je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Kaj je drugače bolje za kompresor? Da stalno dela ali da čim manj dela (recimo celo zimo skoraj ugasnjen, razen kadar je potrebno sušiti zrak)?

Priporoča se da vsaj enkrat mesečno vklopiš klimo za pol ure, tudi pozimi.
Jaz klimo uporabljam pozimi ker prej segreje avto in tudi pomaga pri odrosenju vetrobranskega stekla.

ne se mi smejat za nevednost, ampak če vklopim klimo, dam gretje, bo prej segrelo avto kot brez klime gretje?

Mare2 je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:


Dosti meganov smo imeli in po občutku bi vseeno rekel, da bo treba menjati kompresor.


Pri mojmu VW so pred dvemi leti na dveh servisih hoteli zamenjat kompresor. Slučajno, na plesnem večeru mi je en kolega priporočal pravega majstra. On je sposoben popraviti, kar je pokvarjeno. Konkretno, zamenjal je stikalo v kompresorju. Še danes lepo dela. :)

zanimivo bi šlo dost dnarja v lufT
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapse ()

BorutK-73 ::

XLapse je izjavil:

BorutK-73 je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Kaj je drugače bolje za kompresor? Da stalno dela ali da čim manj dela (recimo celo zimo skoraj ugasnjen, razen kadar je potrebno sušiti zrak)?

Priporoča se da vsaj enkrat mesečno vklopiš klimo za pol ure, tudi pozimi.
Jaz klimo uporabljam pozimi ker prej segreje avto in tudi pomaga pri odrosenju vetrobranskega stekla.

ne se mi smejat za nevednost, ampak če vklopim klimo, dam gretje, bo prej segrelo avto kot brez klime gretje?

Da.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Polnenje avtoklime (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8126654 (9307) WizzardOfOZ
»

Klimatska naprava (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6810215 (7959) bambam20
»

Nateg na servisu? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6914985 (12392) mat xxl
»

Vprašanje glede klimatske naprave....?

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
133268 (2828) Spajky
»

Polnjenje klime pri avtu

Oddelek: Loža
4819451 (18060) MadMax

Več podobnih tem