» »

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

««
16 / 17
»»

Mato989 ::

Ukinil bi regres, hkrati pa bi imel 13. placo neobdavceno. Ni to isto sranje, drugo pakovanje?


Ne ni, ker eno je regres za letni dopust (kr nekaj) drugo pa je izplačilo nagrade ob koncu leta... morda je neukemu isto sranje, ampak regres za letni dopust je še ena socialistična iznajdba...

Ukinitev potnih bi tudi pomenilo dodaten dvig cen nepremicnin v LJ.


Ali pa bi nekateri preselili službe ven, poznam primer ko so to storili oz. odprli poslovne enote!

Ampak s tako zakonodajo in s tako nizkimi izplacili menim, da to ni mogoce (v kratkem).


Vedno je mogoče, če obstaja želja po tem!

Ce bi spisali primeren zakon, bi delodajalci nasli nacin za se delno ognit prispevkom ali netu izplacilu.


Ne bi, če bi spisan zakon bil dovolj jasen... napisat bi itak morali samo par členov zakona, meni bi sicer še ljubše kot minimalni osebni dohodek za polni delovni čas, bilo tako da bi določili MINIMALNO urno postavko NETO... ne pa da imaš 1.000€ plače če delaš februarja ali pa avgusta... recimo 19 proti 22 delovnih dni, plača pa enaka, in je tvoja urna postavka vredna manj avgusta kot februarja četudi delaš isto delo!

Skratka:

Minimalna urna postavka: 6€ NETO (pri 168 urah dela je to 1008€!)
Vsaka urna postavka dela med 16:00 in 22:00 se pomnoži z 1,25!
Vsaka urna postavka dela med 22 in 6:00 se pomnoži z 2x
Vsaka urna postavka za praznik in vikend(sob + ned!) se pomnoži z x3

In bi bilo 90% stvari rešenih... tako lahko ukinemo prepovedi dela ob nedeljah, če kdo želi naj ima odprto trgovino ob nedeljah če bo izplačeval 3x urno postavko torej 18€ neto na uro ali več... itd... enako velja za nočni delovni čas... vse na 2x urne postavke, torej če delaš 5 dni ponoči je isto kot bi delal 10 dni dopoldan...

To bi rešilo veliko problemov in veliko možnosti manipulacije ukinlo!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

starfotr ::

Ni v interesu, da bi sprejeli kaj takega. Ker potem bi rešili veliko problemov in predrago bi bilo.

Tudi ni v interesu, da bi naš javni transport bil učinkovit. Ker to pomeni, da bi morala država in občine vlagati veliko denarja v to, kar pa ni interes. Interes je polagati asfalt pred volitvami in širiti ceste, da si lahko manejo roke ter nabirajo politične točke. Ucinka pa ni. Vsaj dolgoročno ne.

Drugače pa podpiram take prijeme, da se plačuje samo javni prevoz. Pogoj za to je dober javni prevoz.

Prav tako bi ukinil 0,18 eur/km. Če plačuješ, plačaj, kot se zagre, to je 0,37 eur/km. Ne vem, zakaj se to razlikuje. Če komu ni prav, naj pa kupi službeno vozilo in ga da svojemu zaposlenemu, pa bo zaposlen za privat fure plačeval boniteto 0,18 eur/km. A to se splača delodajalcu?

facepalm ::

@Mato989
Se strinjam vendar sem se vedno skepticen glede moznosti uvedbe takega zakona. Tukaj krivim politiko, katera se ubada sama s sabo ter pritiske lobijev, da zadeve ostanejo kot so.

Sam bi dodal se, da je nadura vredna enako (recimo 2x) ali se jo izplaca ali koristi (4h nadur = 1 prosti dan).
Delodajalci pa so skupaj s sindikati dosegli to, da so ponekod skoraj onemogocili izplacilo nadur zaradi "obdobij". Nadure se gledajo letno namesto mesecno. Ob povecanem obsegu dela, naredi delavec po 40h nadur mesecno. Te pa koristi oz MORA koristiti takrat, ko doloci delodajalec. In to ne pomeni nujno dela prosti dan. Lahko ga eno obdobje zgolj poslje domov vsak dan 2h prej.
Malo po malo so delavci vedno na slabsem.
Ne verjamem, da se v nasi drzavi lahko naredi korenita sprememba v kratkem oz primernem casu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Mato989 ::

@Mato989
Se strinjam vendar sem se vedno skepticen glede moznosti uvedbe takega zakona. Tukaj krivim politiko, katera se ubada sama s sabo ter pritiske lobijev, da zadeve ostanejo kot so.


Ja to da je kaj takega težko uzakonit zaradi naših politikov in lobijev je jasno...

Sam bi dodal se, da je nadura vredna enako (recimo 2x) ali se jo izplaca ali koristi (4h nadur = 1 prosti dan).


To se strinjam s tem da bi moral delojemalec potem določit kaj želi =) Če je že delodajalec odredil nadure pa naj delojemalec odloča kdaj ali kako želi izplačane/porabljene!

Delodajalci pa so skupaj s sindikati dosegli to, da so ponekod skoraj onemogocili izplacilo nadur zaradi "obdobij". Nadure se gledajo letno namesto mesecno. Ob povecanem obsegu dela, naredi delavec po 40h nadur mesecno. Te pa koristi oz MORA koristiti takrat, ko doloci delodajalec. In to ne pomeni nujno dela prosti dan. Lahko ga eno obdobje zgolj poslje domov vsak dan 2h prej.
Malo po malo so delavci vedno na slabsem.


Seveda, ker so sindikati kot zmeraj nesposobni! V osnovi bi jaz itak nadure prepovedal... če lastnik ne zmore organizirat delovnega časa na način da se v rednem času opravijo vse obveznosti je itak načeloma nesposoben, sploh če prihaja do nadur vsak mesec... (drugo je če je to želja delavca) naš zakon pa spet stvari zjebe do kraja, ko nabija davek na izplačila nadur tako da ti jih izplačajo 20 max na mesec... ker so spet opice sprejele zakon... namesto tega bi morali enostavno odredit da se vsaka nadura izplača x2 ali več... potem pa naj ljudje odločajo če hočejo delat ali ne, ne pa da spet mama država administrativno govori kaj lahko vsepovsod kjer ni treba...

Drugače pa podpiram take prijeme, da se plačuje samo javni prevoz. Pogoj za to je dober javni prevoz.


Zakaj spet administrativno določat kaj lahko ljudje uporabljajo? Namesto tega, naj uredi država ali firme prevoz do te mere da bodo LJUDJE PROFITIRALI če zamenjajo prevoz z avtom z prevozom z vlakom ali busom...

Naši bi pa spet pametno prisilili ljudi v slabšo izbiro ki jim porabi več časa

Burleska!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

starfotr ::

Nasprotno. Javni prevoz bi moral biti tako dober da bi prišel prej, ceneje in udobneje, kot z avtom. Dokler so katerikoli izmed teh pogojev na strani avta, se bodo ljudje vozili z avti.

Seveda bi moral biti javni prevoz povsem samozadosten in pokrit z vozovnicami, brez subvencij in državno/občinsko določenih cen ter pogojev.

Naloga države pa je, da zagotovi infrastrukturo. Avtobuse in vlake lahko zaradi mene postavi na trg tudi zasebno podjetje, če verjamemo v pravljice. Sicer slabo kaže, države železnice so nedavno kupile avtobusarja Nomago.

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Nasprotno. Javni prevoz bi moral biti tako dober da bi prišel prej, ceneje in udobneje, kot z avtom. Dokler so katerikoli izmed teh pogojev na strani avta, se bodo ljudje vozili z avti.

Seveda bi moral biti javni prevoz povsem samozadosten in pokrit z vozovnicami, brez subvencij in državno/občinsko določenih cen ter pogojev.

Naloga države pa je, da zagotovi infrastrukturo. Avtobuse in vlake lahko zaradi mene postavi na trg tudi zasebno podjetje, če verjamemo v pravljice. Sicer slabo kaže, države železnice so nedavno kupile avtobusarja Nomago.


Ja, ampak način kako do tega prit je s to pobudo dejansko skorajda hudoben... Pa dajmo zdaj primer:

Jaz se vozim iz MB na Ptuj in obratno vsak dan s svojim avtomobilom, za to mi delodajalec izplača 97EUR potnih stroškov vsak mesec... mesečna avtobusna delavska mislim da je 110EUR ali 120EUR, nima veze... Bistveno je to, da ko se vsedem v avto sem iz Ptuja v MB v 33 minutah, z avtobusom pa v 45-50 s tem da moram od avtobusa še cca 8 minut pešačit do šihta.... da ne omenjam da če ne želim zamudit moram it na avtobus 30 min prej (vozijo na vsakih 30 min) in torej pridem na delovno mesto 20min prej in teh ur mi nihče ne bo častil... enako je v smeri domov, ker avtobus ne pelje isto minuto ko končam, moram čakat na avtobus še cca 20 min na postajališču in spet se cjazit domov cca 45min...

Kaj to pomeni za mene? Da moram imet budilko namesto ob 6:40, ob 6:00(ali prej če hočem zajtrkovat!), ker moram ob 6:35 bit na avtobusni... in da bom doma namesto ob 16:40, komaj ob 17:30...

Če se ne bom podredil takemu sistemu si ne zaslužil 97EUR po pobudi? Da ne omenjam, da vsak dan zgubim dodatnih 1,5 ure življenja (zjutraj budnica 45min+ prej in cca. 45min kasneje doma!

Bedarija brez primere... ko bo pa javni prevoz enako hiter in pogost, ter cenejši kot moj avtomobil, bom ga pa z veseljem uporabljal, ker bom lahko tisti čas dremal namesto budno spremljal okolico!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Meizu ::

Najebemo seveda tisti, ki si z javnim prevozom ne moremo kaj dosti pomagat.

Ucis npr. na 5ih javnih glasbenih solah po sloveniji (ker drugace pac ne gre), s sabo pa nosis kontrabas ter vsaj en mali ojacevalec npr. in v kateri avtobus naj to spravim? Ker so pa javne GS javni sektor seveda odpade placevanje osebnega prevoza, ki je tukaj se kako smotrn.

Pa to z vsakim letom tonemo v vedno vecja jajca, to ne mores verjet. Tam na stolckih v parlamentu pa neki snobi ugotavljajo, kako bi se mogli mi vozit na delo, sami pa z zasebnim soferjem v Audi A8 kruzajo po ljubljani. Vcasih se je take na goli otok posiljalo, da so lahko posteno razmislili o zivljenju. Ce so imeli sploh cas razmisljat.

val46 ::

Mato989 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Nasprotno. Javni prevoz bi moral biti tako dober da bi prišel prej, ceneje in udobneje, kot z avtom. Dokler so katerikoli izmed teh pogojev na strani avta, se bodo ljudje vozili z avti.

Seveda bi moral biti javni prevoz povsem samozadosten in pokrit z vozovnicami, brez subvencij in državno/občinsko določenih cen ter pogojev.

Naloga države pa je, da zagotovi infrastrukturo. Avtobuse in vlake lahko zaradi mene postavi na trg tudi zasebno podjetje, če verjamemo v pravljice. Sicer slabo kaže, države železnice so nedavno kupile avtobusarja Nomago.


Ja, ampak način kako do tega prit je s to pobudo dejansko skorajda hudoben... Pa dajmo zdaj primer:

Jaz se vozim iz MB na Ptuj in obratno vsak dan s svojim avtomobilom, za to mi delodajalec izplača 97EUR potnih stroškov vsak mesec... mesečna avtobusna delavska mislim da je 110EUR ali 120EUR, nima veze... Bistveno je to, da ko se vsedem v avto sem iz Ptuja v MB v 33 minutah, z avtobusom pa v 45-50 s tem da moram od avtobusa še cca 8 minut pešačit do šihta.... da ne omenjam da če ne želim zamudit moram it na avtobus 30 min prej (vozijo na vsakih 30 min) in torej pridem na delovno mesto 20min prej in teh ur mi nihče ne bo častil... enako je v smeri domov, ker avtobus ne pelje isto minuto ko končam, moram čakat na avtobus še cca 20 min na postajališču in spet se cjazit domov cca 45min...

Bodi vesel, da vsaj imaš možnost uporabe avtobusa...Naj ti povem moj primer.Delam turnus, se pravi 6/2,tudi vikende in po potrebi "manjše" praznike. Do službe imam 39km in če bi obstajala možnost uporabe avtobusa, bi se za moje potrebe moral 2x presedat, ker od mojega kraja do kraja, kjer je delodajalec, nimam pod nobenim pogojem direktne avtobusne linije. Pa tudi sicer imam do prve avtobusne postaje cca 2km od doma. Delam tri izmene, avtobusi pa vozijo le med delovniki vsega skupaj morda 4x na dan mimo moje avtobusne postaje. Se pravi, edino ko sem v jutranji smeni, bi lahko nekako koristil avtobus, pa še takrat bi moral od doma cca 1,5h pred nastopom dela in domov bi prišel 2h po zaključku dela. Kaj pa popoldanska in nočna izmena?kaj vikendi in prazniki, ko avtobuse srečam samo če so kakšni upokojenci na izletih??? Seveda delodajalca to nič ne zanima in mi plačuje 80% dnevne karte avtobusa, pa čeprav samo na benzinu porabim cca za 150% več, kot mi izplačuje potnih stroškov. Ampak ok, ni debata v tem, ker če ne bi mel plače ok, bi že iskal kaj drugega in menjal, ampak hotel sem povedat, da dokler ne bo javnih prevozov za vse in za vsak termin, mi je to smešno, ko nekdo začne tumbat,da bi vsi morali uporabljati javne prevoze in se odrečt avtu!

Kaj to pomeni za mene? Da moram imet budilko namesto ob 6:40, ob 6:00(ali prej če hočem zajtrkovat!), ker moram ob 6:35 bit na avtobusni... in da bom doma namesto ob 16:40, komaj ob 17:30...

Če se ne bom podredil takemu sistemu si ne zaslužil 97EUR po pobudi? Da ne omenjam, da vsak dan zgubim dodatnih 1,5 ure življenja (zjutraj budnica 45min+ prej in cca. 45min kasneje doma!

Bedarija brez primere... ko bo pa javni prevoz enako hiter in pogost, ter cenejši kot moj avtomobil, bom ga pa z veseljem uporabljal, ker bom lahko tisti čas dremal namesto budno spremljal okolico!


Se oproščam, bom še enkrat dal moje besedilo, ker v prejšnem mi ga je nekako vrinilo med besedilo mato-ta :


Bodi vesel, da vsaj imaš možnost uporabe avtobusa...Naj ti povem moj primer.Delam turnus, se pravi 6/2,tudi vikende in po potrebi "manjše" praznike. Do službe imam 39km in če bi obstajala možnost uporabe avtobusa, bi se za moje potrebe moral 2x presedat, ker od mojega kraja do kraja, kjer je delodajalec, nimam pod nobenim pogojem direktne avtobusne linije. Pa tudi sicer imam do prve avtobusne postaje cca 2km od doma. Delam tri izmene, avtobusi pa vozijo le med delovniki vsega skupaj morda 4x na dan mimo moje avtobusne postaje. Se pravi, edino ko sem v jutranji smeni, bi lahko nekako koristil avtobus, pa še takrat bi moral od doma cca 1,5h pred nastopom dela in domov bi prišel 2h po zaključku dela. Kaj pa popoldanska in nočna izmena?kaj vikendi in prazniki, ko avtobuse srečam samo če so kakšni upokojenci na izletih??? Seveda delodajalca to nič ne zanima in mi plačuje 80% dnevne karte avtobusa, pa čeprav samo na benzinu porabim cca za 150% več, kot mi izplačuje potnih stroškov. Ampak ok, ni debata v tem, ker če ne bi mel plače ok, bi že iskal kaj drugega in menjal, ampak hotel sem povedat, da dokler ne bo javnih prevozov za vse in za vsak termin, mi je to smešno, ko nekdo začne tumbat,da bi vsi morali uporabljati javne prevoze in se odrečt avtu!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

svecka ::

Kle so pametni o ukinitvi sam tisti, k majo mestni ali primestni avtobus dobesedno pred bajto in sanjajo o nekih kolesarskih stezah izven mesta. Realnost je pa čist druga, da 3/4 Slovenije ne premore za vikend še 4 vlake na dan, da ne govorim o avtobusih. Pa o zadnjem busu iz Lj da ne govorim. Trola te fura pol ure, do takrat avtobusa ni več.

SeMiNeSanja ::

svecka je izjavil:

Kle so pametni o ukinitvi sam tisti, k majo mestni ali primestni avtobus dobesedno pred bajto in sanjajo o nekih kolesarskih stezah izven mesta. Realnost je pa čist druga, da 3/4 Slovenije ne premore za vikend še 4 vlake na dan, da ne govorim o avtobusih. Pa o zadnjem busu iz Lj da ne govorim. Trola te fura pol ure, do takrat avtobusa ni več.

Ironija je, da ni treba iti v nevem kere rovte, da bi se soočil s to realnostjo.

6km od krajevne table "Ljubljana" v smeri Litija ob nedeljah nimaš nobenega javnega prevoza. Predvidevam, da tudi marsikatera druga smer ni kaj dosti na boljšem.
Večizmensko delo v mestu, brez lastnega prevoza lahko kar pozabiš.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Meizu ::

Jaz ne vem, kako ima politika sploh jajca take ukrepe ven metat preden najprej zagotovijo osnovne pogoje za izvajanje. A so pripravljeni npr. na scenarij, ko bi 3/4 slovenskega delavstva prislo taborit na ljubljansko barje, ker se jim to casovno po novem se kako splaca?

jype-71vo6n ::

Če ne voliš Levice, se ti potem to zgodi, jebiga.

starfotr ::

Dejstvo je, da bi morali ljudje manj potovat za svoje službe. Enostavno je preveč pleha na cesti. In če se to ne spodbuja, je to kvačjemu pozitivno.

Morali bi npr. dati kako davčno olajšavo za delo v domači občini/blizu delovnega mesta.

Ker s tem se prihrani izpuste in hrup, cest se ne uničuje, gužve ni.

Jaz sem za to, da se ukine potne stroške v celoti. Pa pljuvam v lastno skledo s tem. Samo nekje je treba začeti. To je moj prispevek k boljšemu jutri.

Meizu ::

Ja, najlazje je zaceti tam, kjer je dela najmanj. Nabit zakon na desko je nekaj najlazjega kar lahko storis, po vzoru linije najmanjsega odpora.

Jaz bi z veseljem delal v svojem domacem kraju, pa vendar nimamo prostih delovnih mest za dela z visjo izobrazbo (in smo zelo dalec od edinih), ker so to vecinoma seveda postavili vecinoma okoli Ljubljane in delno drugih mini mest, ala Koper in Maribor, mogoce se nekaj v Novi Gorici in Krskem.

In dokler bo to tako, se bo folk seveda vozil.

Naj postimajo javni promet, potem pa lahko z vso pravico in moralo udarijo s taksnim zakonom, ker to kar imamo zdaj je ena navadna sprdancija.

Problem pri nas je, da se stalno zgledujemo po velikih drzavah ala Francija in Nemcija in ob taksnih problematikah enostavno recemo "hja, folk se v nemciji vozi na delo iz minhna v frankfurt ter nazaj" in potem to merilo prenesemo na nas vrt od drzave in recemo "ce oni rabijo od minhna do frankfurta x ur, potem sorazmerno pri nas potegnemo crto in recemo, da si lahko clovek vzame isti cas za pot od npr. Kopra do Ljubljane". Kar je zivi absurd, gaddemit!

Mater, ce bi nas bilo glih za en luksemburg vseh skupaj bi, garantiram, zakonsko hodili na delo pes po diagonali drzave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

starfotr ::

Se strinjam. Vendar ne bomo doživeli tega, da bi imeli urejen javni prevoz, ker smo toliko časa spali. Ne moreš več desetletij zanemarjanja nadoknaditi v nekaj letih. To ne gre flne fizično, ne finančno.

Na primer en banalni primer. Trenutno se bo obnavljal železniški predor Karavanke. Super, 100 let star predor bodo končno obnovili.

Vendar, namesto, da bi naredili še enega, bodo tega naredili enotirnega. Wtf?

V 100 letih nismo uspeli skupaj napraskat še za en predor? In sedaj, ko je zaprta proga, bomo obnovili samo en delček proge. Mislim, to moraš biti moten, da ne izkoristiš take priložnosti za obnovo.

Vsi ljudje gremo po liniji najmanjšega odpora. Država, prebivalci, vsi.

Dokaz je, da se je lažje usesti v avto in iti, kot pa čakat na javni prevoz.

Meizu ::

V 100 letih nismo uspeli skupaj napraskat še za en predor? In sedaj, ko je zaprta proga, bomo obnovili samo en delček proge. Mislim, to moraš biti moten, da ne izkoristiš take priložnosti za obnovo.


Ja, saj imamo takih primerov pri nas miljon. Npr. ko nam je mati narava naredila uslugo in z zledom prakticno unicila zeleznico smo naredili kaj? Obnovili avstro-ogrsko linijo. Ker vemo iz preteklosti, da se to valjda splaca, saj vendar vlaki po teh tirih letijo ko avioni.

In kaj je odgovor parlamenta? Dajmo zdruzit zeleznisko karto z urbano LPP po Ljubljani, to bo spodbudilo potniski promet po javnih prevoznih opcijah. Ja itak no. Komu je spet treba poslat eno medaljo za inteligenco?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

otago ::

Kdaj smo presli, da je normalno se voziti npr. iz MB ali MS na delovno mesto v LJ. So ljudje pred izgradnjo AC dnevno migrirali, ali je izgradnja le-te prinesla vecje selitve?

Sam iscem alternativo za delo v Nemciji in sem nekako sprejel dejstvo, da ce bo treba se peljat 100km v eno smer, pac naj bo tako. Delovnih mest, sploh dobro placanih ali za visje instance so bolj ali manj omejene na LJ. Ce si v MB, imas se opcijo Graz. Voznja 100km v eno smer je le zacasna resitev, preden najdes kaj doma. Z ukinitvijo potnih stroskov oz. le povrnitev javnega prevoza, se ne splaca hodit delat. 5 ur na dan nisem pripravljen zabiti na vlaku iz 60ih in cakati na prestop v ZM.

Vsekakor je potebno razmisliti o ekoloskem vidiku. Dobri vzgledi vlecejo. Slovenska politika le teh nima. Tercek se menda vozi v SZ. A ne bi bilo ceneje in okoljsko manj sporno, ce bi vzel sluzbeno stanovanje v LJ. Ne, bi druzinsko zivljenjue trpelo. Židan ima naročenega šoferja, da ga vozi MS-LJ-MS. In zvecer nazaj ali pa hotel za soferja. Enako z evropskimi poslanci, ki migrirajo, nekateri le za dnevnice.

Na koncu smo krivi povprecni janezi in micke z dizlom. Ce v Spodnjem Dupleku ni dela za medicinsko sestro, se ta vozi v Celje ali LJ. Njej ukinit potne stroske.

Vsekakor bi morali tukaj razmisliti o potnih stroskih kot o davcni olajsavi in ne izkljucno kot subvencioniranje javnega prometa, ki je ostal v letu 1980. SZ so paradrzavno podjetje, LPP je obcinski?, vecina avtobusnih prevoznikov pa privat. Janez in Micka sta kriva, ker vozni redi niso usklajeni ali pa so neprakticni.

Kopiramo resitve drugih drzav brez nudenja storitev, ki jih te nudijo. A se ne da naredit prehodnega obdobja?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

darkolord ::

otago je izjavil:

Vsekakor je potebno razmisliti o ekoloskem vidiku. Dobri vzgledi vlecejo. Slovenska politika le teh nima. Tercek se menda vozi v SZ. A ne bi bilo ceneje in okoljsko manj sporno, ce bi vzel sluzbeno stanovanje v LJ. Ne, bi druzinsko zivljenjue trpelo. Židan ima naročenega šoferja, da ga vozi MS-LJ-MS. In zvecer nazaj ali pa hotel za soferja. Enako z evropskimi poslanci, ki migrirajo, nekateri le za dnevnice.

Na koncu smo krivi povprecni janezi in micke z dizlom. Ce v Spodnjem Dupleku ni dela za medicinsko sestro, se ta vozi v Celje ali LJ. Njej ukinit potne stroske.
Ne razumem čisto, kaj želiš s tem povedati.

Kar nekaj politikov uporablja bolj ekološki način prevoza, pa so prej tarča posmeha (v stilu "lejga klošarja" in "a zdej pa misli, da je kej boljši od nas, pfuj!" ) kot spoštovanja.

In nenazadnje, če sešteješ vse to, je kapljica v morje proti Janezom in Mickam.

jype-u6trl1 ::

starfotr je izjavil:

Vendar ne bomo doživeli tega, da bi imeli urejen javni prevoz, ker smo toliko časa spali.
Urejen javni prevoz je stvar zasebne gospodarske pobude, ne pa države.

Sparkxl ::

Sistem bi morali nastavit tako kot ga imajo avstrijci: če je javni prevoz nečloveška opcija ki predolgo traja, dobiš pendlerpuašal, drugače pa ne.
Kot drugo bi vsakega državljana morali pod prisilo dati šolati izračun potnih stroškov z avtom, ker 99% tega ne zna, pa čeprav je to zgolj enostavna matematika z + operacijo, brez korenov in potenc.
Ker 99% bo reklo da jih pot stane x€ bencina. Konec. Kar je seveda mimo, ker tukaj ne štejejo zraven fiksnih stroskov avta, izgubo vrednosti in pogosto kredita, ker ogromno folka ima avto samo za v službo. Oz bi pri hiši bil dovolj samo en avto in ne dva.
Torej preko palca na mesec:
100 fiksni stroški (vinjeta, servis, gume, zavarovanje,...)
100 izguba vrednosti
150 kredit

Skupaj 350€, pa še avta niti vžgal nisi. Ampak kot rečeno, 99% folka tega stroška ne vidi. Damo še zraven 100 za bencin, dejstvo da folk kupuje avto preko svojih zmožnosti, drugo dejstvo da večina ne zasluži 1000€ na mesec in pridemo do ugotovitve, da se pol plače f00kne za avto, da lahko sploh prideš do službe.
Torej če še malo naprej filozofiram se bolj izplača imeti socialno podporo 400€ in si brez avta (-450€) in si na koncu na istem, kot da imaš avto zato, da se lahko v službo voziš, kjer zaslužiš povprečno 900€

Mato989 ::

Ja se strinjam ampak ker vecina folka rabi avto se za kaj drugega kot v sluzbo in domov pac to obracu as drugace...

Tvoj izracun je tak kot da se nekdo pelje na siht in domov in potem vec nikoli izven te poti ne uporabi avta... Ce pa se na siht peljes z busom potem pa mas doma avto za popoldansko voznjo pol je izguba enaka amortizacija podobna zaradi casovne obrabe in si na slabsem ker z busom se 2 do 3 krat vec casa zaruzis...

Najbolj fer bi blo da se ukinejo potni in malica minimalec dvigne na tam 1.000 neto ostali pa si naj prekalkulirajo ce se jim splaca vozit ali bodo raje se pogajali za visje place... Ne pa spet neko preverjanje ali potni ali javni to bo spet nateg izenacimo koncno ljudi do te mere da je bolj pregledno
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

facepalm ::

Sparkxl je izjavil:

Sistem bi morali nastavit tako kot ga imajo avstrijci: če je javni prevoz nečloveška opcija ki predolgo traja, dobiš pendlerpuašal, drugače pa ne.
Kot drugo bi vsakega državljana morali pod prisilo dati šolati izračun potnih stroškov z avtom, ker 99% tega ne zna, pa čeprav je to zgolj enostavna matematika z + operacijo, brez korenov in potenc.
Ker 99% bo reklo da jih pot stane x€ bencina. Konec. Kar je seveda mimo, ker tukaj ne štejejo zraven fiksnih stroskov avta, izgubo vrednosti in pogosto kredita, ker ogromno folka ima avto samo za v službo. Oz bi pri hiši bil dovolj samo en avto in ne dva.
Torej preko palca na mesec:
100 fiksni stroški (vinjeta, servis, gume, zavarovanje,...)
100 izguba vrednosti
150 kredit

Skupaj 350€, pa še avta niti vžgal nisi. Ampak kot rečeno, 99% folka tega stroška ne vidi. Damo še zraven 100 za bencin, dejstvo da folk kupuje avto preko svojih zmožnosti, drugo dejstvo da večina ne zasluži 1000€ na mesec in pridemo do ugotovitve, da se pol plače f00kne za avto, da lahko sploh prideš do službe.
Torej če še malo naprej filozofiram se bolj izplača imeti socialno podporo 400€ in si brez avta (-450€) in si na koncu na istem, kot da imaš avto zato, da se lahko v službo voziš, kjer zaslužiš povprečno 900€


Zanimivo. Moj izracun mi pravi, da pades med tistih 99%.
Ce stejes kredit pod mesecni strosek, ne mores DODAT se izgubo vrednosti.

Na grobo (za 7let):
80km/dan, 20x mesecno, 11 mes/leto, 7 let (123.200km)
Clio tce75: 10.000€ (tudi manj)
Poraba 6l, cena 1.3€/l, strosek: 9.600€
6x servis po 200€: 1.200€
7x zavarovanje 300€: 2.100€
7x vinjeta 110€: 770€
7x drobnarije 100€: 700€
2x gume 300€: 600€
Financiranje 1/2 avta: 2.000€
TOTAL: 26.970€

Po 7ih letih se ga proda za 3.000€ in imamo 23.970€ stroska na 7 let oz 2.424€ letno, 285€ mesecno.
S povracilom 0.18€/km dobimo 11x letno po 288€ (se mesec smo na dopustu).
Torej gre iz "nasega" zepa 11x 4€ + 285€ = 329€ letno.

Res se splaca bit na sociali. Se matematike ne rabis.

starfotr ::

To je v primeru, da se ti ne zgodi nič (nesreča, kraja avta, nepredvideni stroški in okvare) in da delaš brez prekinitev (bolniška ipd.)

Izračun ne velja niti v primeru, da se gorivo podraži, na primer javni prevoz se trenutno ne draži, ker že leta ohranjajo iste cene, ne glede na ceno goriva.

facepalm ::

Saj sem izjavil, da je "na grobo".
Tocen izracun lahko naredimo le za nazaj.
Gorivo sem vzel neko povprecje, avto se lahko vzame Dacio za 8.5kEUR in brez financiranja. Imas ze 3.500EUR rezerve.
Ce si na bolniski, prevozis manj km, porabis manj bencina. Nesreca, kraja imas zavarovano. Okvare so riziko (po poteku garancije).

Ce potegnem crto, je moj izracun dokaj realen.
Vsekakor bolj od tistega, ki predvideva da je strosek avta 350EUR/mes + gorivo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Gambino ::

Prevozne stroške bi bilo potrebno ukiniti. Imaš plačo, takšno kot jo imaš in pika. Nikjer nimajo teh socialnih dodatkov k plači. Če živiš predaleč od službe, se preseli ali pa si najdi službo bližje!

rejven ::

Gambino je izjavil:

Prevozne stroške bi bilo potrebno ukiniti. Imaš plačo, takšno kot jo imaš in pika. Nikjer nimajo teh socialnih dodatkov k plači. Če živiš predaleč od službe, se preseli ali pa si najdi službo bližje!


Večinoma ( po europi) imajo neko obliko "potnih stroškov" stroškov, sicer v obliki 13 plač, davčnih olajšav v kolikor si od dm oddaljen več kot toliko km itd.

Pa sem za ukinitev potnih stroškov, oz. naj se preblikujejo recimo 1/12 minimalne plače mesečno,13 plačo, karkoli samo, da se ohrani socialni mir. Ker delodajalca res nič ne briga od kje se ti voziš, samo, da opraviš dogovorjeno delo v dogovorjenem času.

Dokler bo stanovanjska politika takšna , in glavni vir financiranja občin izdaja gradbenih dovoljen, bo pač tako. Tudi javni transport ni lahko urediti učinkovit pri taki gradnji, da ne omenjam izgube kmetijskih površin in še kaj zelenega bi se našlo.

Sem gledal malo za hec, kako se oglašuje neka soseska na vrenskem, streljaj do lj itd.Tukaj boi streznitev prišla leta 26, ko je zadnji rok za uvedbo elektronskega cestninjenja, ki ga bo eu sforsirala, ob predpostavljeni ceni 7c na km to nanese recimo 8€/dnevno od vranskega do lj pa nazaj, 160€ na mesec, tukaj se pa že poraja vprašanje ali je neprimičnina res še vedno toliko cenejša kot v Lj okolici, sploh če še upoštevam izgubo časa.
Pa ne me narobe razumet,zaradi vreme bi z veseljem živel čez trojane:)

rejven ::

Sheteentz je izjavil:

Pa še moje vprašanje, predem se spravim težit v kadrovsko.

Ker sem v javnem sektorju je najcenjši prevoz vlak, ki pelje samo med delavnikih, zadnja linija pa proti domovanju odpelje ob 20:15. Včasih delam tudi med vikendi, ali pa se mi služba zavleče čez to uro, in edina opcija javnega prometa je avtobus, ki pa je v eno smer za 1€ dražji. Mesečna vozovnica za vlak pride 40,96€, po tarifi avtobusa pa 59,8€ (2.3€ x 26) Bi bil lahko v celoti upravičen do obračuna potnih stoškov po tarifi avtobusa, ali bi moral ob koncu meseca delat obračun, kjer bi po poročilu dela dokazoval kdaj sem se lahko peljal z vlakom in kdaj z avtobusom?

Je v javnem sektorju kakšna stalna praksa glede te zadeve?


Ker so v veljavi enotne vozovnice dvomim, razlike v ceni ne sme biti. Preveri razdaljo med postajami (daljinar), vpiši ceno enkratne vozovnice pomnoži z 26 in je.

Meizu ::

Gambino je izjavil:

Prevozne stroške bi bilo potrebno ukiniti. Imaš plačo, takšno kot jo imaš in pika. Nikjer nimajo teh socialnih dodatkov k plači. Če živiš predaleč od službe, se preseli ali pa si najdi službo bližje!


Ni panike, nas pride ene 300.000 zivet v LJ. Uzivaj v nepremicnini - s tem mislim tebe, ker bos rabil 3 dni da se premaknes za centimeter.

Na grobo (za 7let):
80km/dan, 20x mesecno, 11 mes/leto, 7 let (123.200km)
Clio tce75: 10.000EUR (tudi manj)
Poraba 6l, cena 1.3EUR/l, strosek: 9.600EUR
6x servis po 200EUR: 1.200EUR
7x zavarovanje 300EUR: 2.100EUR
7x vinjeta 110EUR: 770EUR
7x drobnarije 100EUR: 700EUR
2x gume 300EUR: 600EUR
Financiranje 1/2 avta: 2.000EUR
TOTAL: 26.970EUR


Kaj 2x gume - na 123.000km?? A ti to resno. Pozimi bos pa fural s sankami al kako.

Edit: Zavarovanje 300EUR? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Sheteentz ::

facepalm je izjavil:


Na grobo (za 7let):
80km/dan, 20x mesecno, 11 mes/leto, 7 let (123.200km)
Clio tce75: 10.000€ (tudi manj) - Deset jurjev za avto? Če si revež, kupiš rabljen avto za par jurjev na avto.net
Poraba 6l, cena 1.3€/l, strosek: 9.600€
6x servis po 200€: 1.200€ - servis lahko vkomot narediš za manj kot 100€
7x zavarovanje 300€: 2.100€
7x vinjeta 110€: 770€
7x drobnarije 100€: 700€
2x gume 300€: 600€
Financiranje 1/2 avta: 2.000€
TOTAL: 26.970€

Po 7ih letih se ga proda za 3.000€ in imamo 23.970€ stroska na 7 let oz 2.424€ letno, 285€ mesecno.
S povracilom 0.18€/km dobimo 11x letno po 288€ (se mesec smo na dopustu).
Torej gre iz "nasega" zepa 11x 4€ + 285€ = 329€ letno.

Res se splaca bit na sociali. Se matematike ne rabis.


Glede gum se da brez problema prežive z dvema kompletoma. Kupiš celoletne in menjaš po 60 jurjih prevoženih.

Meizu ::

Ne! A ste normalni? Celoletne po sloveniji 60kkm? Ce resno tako razmisljate potem ja, dajte mi tisti vlak, jaz se na cesti s taksnimi entuziasti ne bom peljal.

facepalm ::

Ce danes kupis cliota tce75 dobis v ceni se komplet zimskih.
Pri 17.600km letno, sta ta 2 para dovolj za 4 leta (36kkm vsak). Nato kupis se 2 para. Letne/zimske ali celoletne, nima veze.

Glede zavarovanja:
Lani sem odstel za 22.000€ vredno vozilo 380€ za zavarovanje. Osnovno, AO+, kasko kraja, svetlobna telesa, stekla, parkirisce.. 1% odbitne fransize.

Meizu ::

facepalm je izjavil:

Ce danes kupis cliota tce75 dobis v ceni se komplet zimskih.
Pri 17.600km letno, sta ta 2 para dovolj za 4 leta (36kkm vsak). Nato kupis se 2 para. Letne/zimske ali celoletne, nima veze.

Glede zavarovanja:
Lani sem odstel za 22.000€ vredno vozilo 380€ za zavarovanje. Osnovno, AO+, kasko kraja, svetlobna telesa, stekla, parkirisce.. 1% odbitne fransize.



Seveda. Ce bos pa karambol na cesti ti nardil (dovolj je, da na ene fleku zlajf ne prime in prilezes nekomu v rit), kdo to placa? Daj kasko zraven za tak avto, pa si hitro na 800+.

Mato989 ::

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

Ce danes kupis cliota tce75 dobis v ceni se komplet zimskih.
Pri 17.600km letno, sta ta 2 para dovolj za 4 leta (36kkm vsak). Nato kupis se 2 para. Letne/zimske ali celoletne, nima veze.

Glede zavarovanja:
Lani sem odstel za 22.000€ vredno vozilo 380€ za zavarovanje. Osnovno, AO+, kasko kraja, svetlobna telesa, stekla, parkirisce.. 1% odbitne fransize.



Seveda. Ce bos pa karambol na cesti ti nardil (dovolj je, da na ene fleku zlajf ne prime in prilezes nekomu v rit), kdo to placa? Daj kasko zraven za tak avto, pa si hitro na 800+.


Nauči se vozit pa ne rabiš kaska... wtf...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

facepalm ::

Meizu je izjavil:

Ne! A ste normalni? Celoletne po sloveniji 60kkm? Ce resno tako razmisljate potem ja, dajte mi tisti vlak, jaz se na cesti s taksnimi entuziasti ne bom peljal.


Vceraj so moje celoletne lepo grabile na snegu (2500m+ nadmorske) imajo pa 15kkm prevozenih.
Zakaj so celoletne slabe za nase ceste? Zaradi 5dni/2 leti snega na cesti?
Ce pa zivis v Alpah, pa ze sam ves, da bos kupil komplet letnih in zimskih.

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

Ce danes kupis cliota tce75 dobis v ceni se komplet zimskih.
Pri 17.600km letno, sta ta 2 para dovolj za 4 leta (36kkm vsak). Nato kupis se 2 para. Letne/zimske ali celoletne, nima veze.

Glede zavarovanja:
Lani sem odstel za 22.000€ vredno vozilo 380€ za zavarovanje. Osnovno, AO+, kasko kraja, svetlobna telesa, stekla, parkirisce.. 1% odbitne fransize.



Seveda. Ce bos pa karambol na cesti ti nardil (dovolj je, da na ene fleku zlajf ne prime in prilezes nekomu v rit), kdo to placa? Daj kasko zraven za tak avto, pa si hitro na 800+.


To placa zavarovanje odgovornosti. Mojo skodo pa kasko. Jaz placam 1% vrednosti mojega avta (220€). Vse je razvidno iz mojega posta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Meizu ::

Saj. Kdo bo placal popravilo na tvojem avtu :) Saj dokler je odbijac ni panike, ko pa prebijes se kak hladilnik, pa povijes kak pomemben kos... Boga mati.

Nauči se vozit pa ne rabiš kaska... wtf...


Evo tudi tebi ena medalja za najbolj irelevanten komentar:

facepalm ::

Nepismen ali povrsen?

Jaz sem podal realen izracun s cim manj financnega tveganja (zavarovanja, novo vozilo, redno vzdrzevanje). Tudi v primeru nesrece, se zato racunica bistveno ne spremeni. Ljudje povprecno nimamo nesrece vsako leto.
Razni primeri, kaj ce se zabijes vsak teden 2x itd.. so na nivoju tega, kaj ce se v avtobusu nalezes gripe in okuzis svojega otroka, kateri umre. Se financno izplaca?
Zato so nepredvidljive situacije izvzete iz izracuna. Lahko manipulirate koliko zelite, je realen. Brez nepredvidiljivih situacij, ti voznja v sluzbo nad 80km na dan s povracilom 0.18EUR/km, povrne stroske avtomobila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Meizu ::

Saj nimas kaska.

facepalm ::

Res? Me je agent nategnu?

Meizu ::

No, lahko mi najdes realen izracun zavarovalnice, ki ti za 22.000eur vreden avto po salonski vrednosti ponudi vse, kar si ti nastel, pa se kasko zraven za 380€. Kaj imas, 150. premijski razred al kaj.

Ti si napisal, da imas sklenjen kasko proti kraji. To ni polno kasko zavarovanje.

Jaz sem podal realen izracun s cim manj financnega tveganja (zavarovanja, novo vozilo, redno vzdrzevanje). Tudi v primeru nesrece, se zato racunica bistveno ne spremeni. Ljudje povprecno nimamo nesrece vsako leto.


Glede na to, da delas v 7ih letih 120kkm predstavlja zavarovanje brez kaska precej visoko financno tveganje. Lahko se ti cisto enostavno zgodi, da v nekem osojnem ovinku naletis na ledeno povrsino, zletis s ceste in naredis totalko. Kako postopas v tem primeru? Zadnje case slisim, da banke niso kaj prevec naklonjene odobravanju kreditov izven stanovanjskih potreb, pa se tam je kriza.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

facepalm ::

No manjka vejica. "Kasko, kraja.."
Kar je Leasing zahteval (zahteva kasko + kraja in toca in 1% odbitne). Jaz sem dodal se stekla, parkirisce. Imam polico v avtu. Pri sebi imam samo pogodbo. Ob priliki poslikam.

Meizu ::

To placa zavarovanje odgovornosti.


Se to da razcistimo - to seveda ni res. Edino tako zavarovanje, ki ponuja izplacilo skode v primeru tvoje krivde je kasko.

facepalm ::

In kaj krije osnovno zavarovanje?:)

Meizu ::

facepalm je izjavil:

No manjka vejica. "Kasko, kraja.."
Kar je Leasing zahteval (zahteva kasko + kraja in toca in 1% odbitne). Jaz sem dodal se stekla, parkirisce. Imam polico v avtu. Pri sebi imam samo pogodbo. Ob priliki poslikam.


Lahko si preprican, da pri 22k vrednem avtu ter 380€ letnem zavarovanju nimas polnega kaska. Ce si mnenja, da ga imas predlagam posvet z agentom, preden gre narobe nekaj, cesar nisi predvidel.

facepalm je izjavil:

In kaj krije osnovno zavarovanje?:)


Nematerialno odgovornost predvsem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Mato989 ::

Pa to kar zdaj bluzite je NEPOMEMBNO, lahko se ti pa zgodi da bus prevečkrat zamuja in zgubiš šiht, si izračunal tudi to tveganje? =) Ker te pač tečn šef noče gledat kak si tretjič v 3 mesecih zamudil 10 min =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Meizu ::

https://kaskozavarovanje.com/osnovno-av...

Tu imas vec informacij.

Skodo na lastnem vozilu z le AO bos moral vedno pokrivat sam.

Mato989 je izjavil:

Pa to kar zdaj bluzite je NEPOMEMBNO, lahko se ti pa zgodi da bus prevečkrat zamuja in zgubiš šiht, si izračunal tudi to tveganje? =) Ker te pač tečn šef noče gledat kak si tretjič v 3 mesecih zamudil 10 min =)


Kakih 10 min, a si probal kdaj z vlakom kamorkoli pri nas? Pade 5cm snega in vlaki zamujajo po vec ur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

facepalm ::

Nasel online polico
Ene od tock kritij mojega zav:
- "Zavarovanje lastnikov cestnih motornih vozil proti odgovornosti za škodo, povzročeno tretjim osebam"
- Kasko zavarovanje vozil B1 dogodki v prometu
- Kasko zavarovanje vozil C3 posebni dogodki

Sem si pa narobe zapomnil ceno. 400EUR je prislo. Sem imel v glavi, da je bilo 400-20, pa je bilo 420-20.

Moja racuninca se vedno drzi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Meizu ::

Torej si 1. premijski razred z vsemi bonitetami?

facepalm ::

Eden od razlogov je stevilo polic na isto stranko.
Drugi pa pogajanje. Tako kot se da dobit Cliota 75tce za 8.500€ (namesto 10.000), tako se da dobit tudi ugodno zavarovanje.
Mimogrede nimam se max bonifikacije.

Vseeno.. vecina ljudi kaska nikoli ne koristi. 17.600km na leto (vedno ista cesta), ni dosti. Za tako kilometrino si nebi nikoli omislil kaska (niti novega avta). Ne pozabit, da govorimo striktno relacijo home-sluzba. Brez detoura v trgovino in na kak izlet.
Ce dam zavarovanje iz 300€ na 600€ bos vesel? Se vedno je manj kot 1.000€/letno iz lastnega zepa.

Meizu ::

facepalm je izjavil:

Eden od razlogov je stevilo polic na isto stranko.
Drugi pa pogajanje. Tako kot se da dobit Cliota 75tce za 8.500€ (namesto 10.000), tako se da dobit tudi ugodno zavarovanje.
Mimogrede nimam se max bonifikacije.

Vseeno.. vecina ljudi kaska nikoli ne koristi. 17.600km na leto (vedno ista cesta), ni dosti. Za tako kilometrino si nebi nikoli omislil kaska (niti novega avta). Ne pozabit, da govorimo striktno relacijo home-sluzba. Brez detoura v trgovino in na kak izlet.
Ce dam zavarovanje iz 300€ na 600€ bos vesel? Se vedno je manj kot 1.000€/letno iz lastnega zepa.


600eur bo definitivno realnejsa cena, ker:

1. nimajo vsi sto polic na isto stranko
2. nimajo vsi max bonitet za taksne popuste
3. 100% razlika v letni ceni definitivno vpliva na koncen poracun stroskov.

facepalm ::

Zaradi takih variacij nisem vzel za primer najcenejsega vozila z "nizko" porabo (Sandero tce90).
V tem primeru imas 1.500€ nizjo kupnino, ene 200€ nizji kasko (v 7ih letih), nizji stroski morebitnega financiranja. Recimo 1.800€/7let. Razlika v izracunu zavarovanja pa je 2.100€.
Bistvo je, da potni stroski lahko pokrijejo vecino stroskov celotnega lastnistva avtomobila, v kolikor se kupuje racionalno. V kolikor ima posameznik vsaj 40km do sluzbe in 0.18€/km povracila.

Nepredvidljive situacije pa lahko iznicijo cisto vsak izracun, ne glede na nacin prevoza.
««
16 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19927335 (17421) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35570263 (59672) starfotr
»

Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
5211430 (10027) noraguta

Več podobnih tem