Forum » Loža » Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)
Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)
Phantomeye ::
PreviousUser je izjavil:
Vprašal na železniški in avtobusni, nimajo ne popolnih cenikov, ne kartic baje sploh še. Včeraj so dobili kratko okrožnico z ministrstva.
Na arriva je cenik. ce to velja za enotno kartico, potem me pride 140 eur. Prej me je pa lokalec + vlak prišel 94 eur. Toliko o "cenejši" karti. Ja če si se prej vozil z avtobusom ... na šihtu so mi namrec ravno toliko nakazali. Samo sklepam, da nakažejo za nazaj. Ampak kakorkoli ...
ZaphodBB ::
Raptor F16 je izjavil:
Raptor F16 je izjavil:
Kaj ma on s tem veze ?On je to zapisal.
Ne me basat.
Ja lej, kadar spijem kakšen Sojin napitek me brže božje in pol napišem kakšen članek za Mladino.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
starfotr ::
Plačujem davke in vinjeto in pričakujem, da za to dobim ustrezne ceste. P+R v Lj je OK. Samo da bi pa do Ljubljane šel z javnim prevozom mi pa na kraj pameti ne pride.
Kaj je pa narobe s cestami? Na voljo so ti, da jih uporabljaš. Če je gneča, jih pač uporabljaj takrat, ko ni gneče, če tega ne maraš. Res ne vem, zakaj rineš na cesto takrat, kot vse ovce.
In, toliko, da veš, davek od cestnine ni namensko zbran denar za ceste. Gre v skupno malho, z njim tudi financirajo druge državne izdatke. Davek kot vsak drug.
Phantomeye ::
No, je probal kdo že kupit to kartico?
Nihče nima pojma. Sprašujem po ceni enotnih (preko maila) Arrivo, mi pišejo kar nekaj, na železnici so mi pa rekli, naj grem v Ljubljano zrihtat, ker je komaj 10 min nazaj dobila mail.
Nihče nima pojma. Sprašujem po ceni enotnih (preko maila) Arrivo, mi pišejo kar nekaj, na železnici so mi pa rekli, naj grem v Ljubljano zrihtat, ker je komaj 10 min nazaj dobila mail.
Tilen ::
Danes sem slišal po radiu, da je Nomago prvi, ki prodaja takšne vozovnice.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Fritz ::
Ker so v tistem Mladininem članku že omenjene avtoceste in njih širitev, je to nekaj kar se da dokaj zlahka rešiti, četudi gre samo za en delček celotnega problema.
Naše AC so sedaj preobremenjene ob špicah dnevnih migracij ter v času začetkov in koncev dopustov v posameznih državah, ko se dogajajo selitve narodov. Na pretočnost prometa (če odmislimo nesreče in ekstremne vremenske pojave) zelo negativno vpliva tovorni promet. Tega se da z ustrezno cenovno politiko (bistveno višje cestnine ob špicah) pripraviti do tega, da AC uporablja izven špic in tako širitev AC okrog Ljubljane sploh ne bi bila potrebna.
Naše AC so sedaj preobremenjene ob špicah dnevnih migracij ter v času začetkov in koncev dopustov v posameznih državah, ko se dogajajo selitve narodov. Na pretočnost prometa (če odmislimo nesreče in ekstremne vremenske pojave) zelo negativno vpliva tovorni promet. Tega se da z ustrezno cenovno politiko (bistveno višje cestnine ob špicah) pripraviti do tega, da AC uporablja izven špic in tako širitev AC okrog Ljubljane sploh ne bi bila potrebna.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Mato989 ::
Ker so v tistem Mladininem članku že omenjene avtoceste in njih širitev, je to nekaj kar se da dokaj zlahka rešiti, četudi gre samo za en delček celotnega problema.
Naše AC so sedaj preobremenjene ob špicah dnevnih migracij ter v času začetkov in koncev dopustov v posameznih državah, ko se dogajajo selitve narodov. Na pretočnost prometa (če odmislimo nesreče in ekstremne vremenske pojave) zelo negativno vpliva tovorni promet. Tega se da z ustrezno cenovno politiko (bistveno višje cestnine ob špicah) pripraviti do tega, da AC uporablja izven špic in tako širitev AC okrog Ljubljane sploh ne bi bila potrebna.
Ali pa ce ukines potniski promet in das tovornjake z zakonom na zeleznico... 50 postov resimo... Pol ostane pa samo se migracija v lj
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Phantomeye ::
Tilen ::
V naslovu teme piše, da pred 1.1.2020 kaj bistvenega pri obračunu stroškov ne bo. Vozovnice bodo pa očitno že pred tem na voljo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
maco-maco ::
Po uvedbi enotne vozovnice že zaživele avtobusne hitre linije
Pa še starejša, kdaj bodo različne vozovnice na voljo in cene brez znižanj Enotna vozovnica: z vsemi vozili in prevozniki na eni relaciji
Verjetno pa so te informacije tudi na straneh in okencih ponudnikov.
Pa še starejša, kdaj bodo različne vozovnice na voljo in cene brez znižanj Enotna vozovnica: z vsemi vozili in prevozniki na eni relaciji
Verjetno pa so te informacije tudi na straneh in okencih ponudnikov.
Kaj?
Tilen ::
No vidite. Že profitiramo in se še niti ni prav začelo. Odlično!
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Phantomeye ::
No vidite. Že profitiramo in se še niti ni prav začelo. Odlično!
Enotna vozovnica me pride trenutno 33EUR več kot za vlak. Dokler mi na šihtu tega ne pokrijejo (dvomim, da pred 1.1. 2020), sem na slabšem in se mi zares ne splača je imet. Ostajamo na vlaku z drugim mesecem, do januarja, eh. Škoda, ker grem dostikrat z avtobusom domov, nikakor pa ne 9x na mesec, da bi se mi splačalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
tikitoki ::
Phantomeye je izjavil:
O.K., tu zdaj že prekleto bluzite.
Večina zahodne Evrope, ki uporablja javni promet, ima do prve postaje 10-15 minut v povprečju. Marsikdo se mora potem še presesti na kako drugo prevozno sredstvo. 1 ura v eno smer je čisto normalen čas prihajanja v službo.
Recimo moj kolega v Munchnu ima:
- 15-20 minut peš do železniške postaje. Zdaj si jew nabavil električni skiro, to brez problemov lahko vlačiš po nemških vlakih za razliko od kolesa.
- Vlak vozi od 40-60 minut, to zadnje, če gre na napačnega .
- Če ujame 40 minutni vlak, ima potem peš 20-25 minut peš do službe. Včasih je imel tam na železniški eno sesuto kolo, ki ga je dobil zastonj. zdaj pač električni skiro.
- Če gre na 60 minutni vlak, le ta pelje na centralno železniško postajo in mora potem iti še na podzemno.
Tukaj pa vsi sanjate, da vam bo bus pobral pred domov in odložil pred službo. Saj lahko, ampak potm to ni učinkovit javni prevoz.
Nič nenavadnega ni, če se folk pripelje na postajo JP z avtom, kolesom ali skirojem. Seveda je fajn da so potem tam kaka parkirišča. Švabi imajo to dobro urejeno, dnevno parkiranje je 1 EUR.
Učinkoviti javni promet je tisti, ki ima linije, ki si časovno sledijo. To pomeni nekdo, ki gre na bus, mora priti na naslednjo postajo PREDEN gre naslednji prevoz naprej. Ne pa, da prideš na postajo, prevoz naprej je pa odpeljal 2 minuti nazaj in moraš čakat pol ure na naslednjega.
V tej zgodbi seveda nekdo vedno jebe jeza, ker avtobusna postaja ni dovolj velika, da bi te cakale vse mozne povezave in potem nekdo spet caka, k budala.
Edina, bolj ali manj delujoca izjema so zadnje trole, a za ceno precej dolgega cakanja na doloceni postaji, da se zagotovi tvoji utopiji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
Mato989 ::
V naslovu teme piše, da pred 1.1.2020 kaj bistvenega pri obračunu stroškov ne bo. Vozovnice bodo pa očitno že pred tem na voljo.
Pa a je tole sprejeto ali je to samo predlog? Nikjer ne vidim da bi tale Žlendrova utopična ideja dejansko dobila potrditev v parlamentu!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Tilen ::
Ko bo enotna vozovnica, bo to avtomatično najcenejša varjanta javnega prevozda in na podlagi tega boš dobil izračun. Kar se tiče imenske vozovnice in povračila, še ni določeno. Potekajo pogajanja s sindikati.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Phantomeye ::
Ko bo enotna vozovnica, bo to avtomatično najcenejša varjanta javnega prevozda in na podlagi tega boš dobil izračun. Kar se tiče imenske vozovnice in povračila, še ni določeno. Potekajo pogajanja s sindikati.
To pomeni, da se bodo enkratne vozovnice podražile. To pomeni, da bodo zdaj tisti, ki so šli občasno nekam z vlakom, ker je ceneje, plačali isto kot če bi šli z avtobusom. Zato, da lahko prestopajo med prevozi. Čeprav po tem ni nujno potrebe.
hmm
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
Tilen ::
Ne, pocenile se bodo. Ker boš za 20 voženj dobil mesečno karto. Nekaj takega. Poglej predlog.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Phantomeye ::
Ne, pocenile se bodo. Ker boš za 20 voženj dobil mesečno karto. Nekaj takega. Poglej predlog.
https://arriva.si/wp-content/uploads/20...
Če je zgornja povezava osnova za enotno karto in bo enotna karta edina oblika karte na voljo, bo prevoz za nekoga, ki se nekajkrat na mesec odpelje z vlakom v ljubljano (manj kot 20x), dražja (vlak KR-LJ = 2.53, avtobus pa 3.60). Govorim za tiste, ki se ne vozijo v ljubljano 20x na mesec.
CyberPunk ::
Ko bo enotna vozovnica, bo to avtomatično najcenejša varjanta javnega prevozda in na podlagi tega boš dobil izračun. Kar se tiče imenske vozovnice in povračila, še ni določeno. Potekajo pogajanja s sindikati.
Saj to je ze zdaj - uposteva se najcenejsa obstojeca varianta javnega prevoza. Glede imenskih vozovnic bi verjetno lahko kaksno se rekel Informacijski pooblascenec.
Tole glede sindikatov pa se mi zdi bolj bluzenje otrok cvetja, ker bi bilo sicer ze na veliko o tem v vseh moznih medijih, kup clankov in ljudstvo bi brusilo kose. Enostavno ne morejo prisiliti ljudi v uporabo javnega prometa tam, kjer ta ni vzdrzen (oz. zumutbar, kot temu recejo nasi severni bratje ).
Tam, kjer je pa ta vzdrzen (npr. znotraj Lublanske urbane regije), pa OK.
Tilen ::
Saj ne boš prisiljen. Še vedno boš lahko na svoje stroške šel z avtomobilom.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
jernejl ::
Phantomeye ::
Ko bo enotna vozovnica, bo to avtomatično najcenejša varjanta javnega prevozda in na podlagi tega boš dobil izračun. Kar se tiče imenske vozovnice in povračila, še ni določeno. Potekajo pogajanja s sindikati.
Saj to je ze zdaj - uposteva se najcenejsa obstojeca varianta javnega prevoza. Glede imenskih vozovnic bi verjetno lahko kaksno se rekel Informacijski pooblascenec.
Tole glede sindikatov pa se mi zdi bolj bluzenje otrok cvetja, ker bi bilo sicer ze na veliko o tem v vseh moznih medijih, kup clankov in ljudstvo bi brusilo kose. Enostavno ne morejo prisiliti ljudi v uporabo javnega prometa tam, kjer ta ni vzdrzen (oz. zumutbar, kot temu recejo nasi severni bratje ).
Tam, kjer je pa ta vzdrzen (npr. znotraj Lublanske urbane regije), pa OK.
Imenske vozovnice obstajajo od vedno. To samo pomeni, da ni prenosljiva med ljudmi.
Je pa problematično, da je kombinirana vozovnica dražja od trenutno najcenejšega javnega prevoza. Če ti služba časti ni problema, če si jo pa kupiš za lastne namene (in npr. nisi zaposlen), boš pa plačal več kot plačuješ zdaj za najcenejšega.
Meizu ::
Kaj pa tisti ki smo iz rovt? Nase povezave z vlaki do lj so tako razpotegnjene da neke realne racunice ni. V smislu, ce naredis eno naduro viska imas cel projekt priti domov. Da ne omenjam da ze samo vlak rabi iz ljubljane do mojega mesta 80km stran cca 2 uri.
K0K0 ::
Saj ne boš prisiljen. Še vedno boš lahko na svoje stroške šel z avtomobilom.
Kaj pa če si tega ne boš mogu privoščit ?
Utk ::
jype ::
izbrisal: thramos (danes ob 09:35:27)Zanima me, čemu se sovražni govor briše selektivno in če moram zopet poskrbeti za retribucijo zoper vse, ki bi rušili umetniške inštalacije, če kdo pravilno načrtuje urbanizem bi šli pa kar z vilami nadenj.
Kaj pa tisti ki smo iz rovt? Nase povezave z vlaki do lj so tako razpotegnjene da neke realne racunice ni. V smislu, ce naredis eno naduro viska imas cel projekt priti domov. Da ne omenjam da ze samo vlak rabi iz ljubljane do mojega mesta 80km stran cca 2 uri.Plačali boste polno ceno za lastno odločitev za razpršeno gradnjo.
V teh časih bi marsikatera firma plačala prevoz marsikomu iz marsikje, če bi hotel kdo prit. Država bi pa rada to bolj obdavčila, tako kot vse drugo.Neumnost. Država subvencionira nevzdržno obliko dnevnih migracij in mora čimprej prenehat, vi pa kričite, da dokler _vsi_ ne pomrejo od posledic (ker trenutno jih v Ljubljani le 300 na leto), se ne sme nič spremeniti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Utk ::
Država subvencionira nevzdržno obliko dnevnih migracij in mora čimprej prenehat, vi pa kričite, da dokler _vsi_ ne pomrejo od posledic (ker trenutno jih v Ljubljani le 300 na leto), se ne sme nič spremeniti.
Naj neha, ampak naj začne delat kaj pametnega, če je to neumnost, da ta neumnost ne bo več potrebna. Kaj je pa naredila v 20ih letih, da se bi ljudje manj vozili v Ljubljano v službo? A je zmeraj Janša na oblasti? Pa kolk vem, je on hotel marsikaj vržt ven iz Ljubljane...
jype ::
Kakšne so posledice?Katastrofalne. Ljudje umirajo, tudi otroci.
ampak naj začne delat kaj pametnegaTebe ziher ne bo poslušala, ker imaš prenizek IQ.
Kaj je pa naredila v 20ih letih, da se bi ljudje manj vozili v Ljubljano v službo?Na predlog idiotov, kakršni nastopate tudi v tej temi, je zgradila več širših cest, dodala pasove, uredila obvoze, rondoje in žegnala zaščitne ograje, vse za povečanje pretočnosti prometa, ki se je po nekem čudnem naključju le še bolj zgostil.
Zdaj, ko pripravlja ukrepe, ki dejansko pomagajo, pa že iščete vžigalice.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Cr00k ::
Štajerci so krivi ker so zafurali vse firme, razen NK Maribora, pa se zdej pol Slovenije vozi v LJ :).
Včasih v SFRJ, je Tito šel v najbolj zabačeno selo in postavil nekonkurenčno tovarno z 1000-2000zaposlenimi, pa se ni bilo treba vozit v LJ. Mednarodne banke so pipco, (beri kreditne linije) za ta socialni mir zaprle, SFRJ vemo kako je končala, tovarne pa so po večini zaprte ali pa životarijo.
Parlament bi moral izglasovati zakon, da podjetja ne smejo zaposlovati ljudi, ki imajo stalno prebivališče v drugi občini. Simple.
/s
Ljudje umirajo že tisočletja...
Od česa točno? Kaj je vzrok?
Včasih v SFRJ, je Tito šel v najbolj zabačeno selo in postavil nekonkurenčno tovarno z 1000-2000zaposlenimi, pa se ni bilo treba vozit v LJ. Mednarodne banke so pipco, (beri kreditne linije) za ta socialni mir zaprle, SFRJ vemo kako je končala, tovarne pa so po večini zaprte ali pa životarijo.
Parlament bi moral izglasovati zakon, da podjetja ne smejo zaposlovati ljudi, ki imajo stalno prebivališče v drugi občini. Simple.
/s
Katastrofalne. Ljudje umirajo, tudi otroci.
Ljudje umirajo že tisočletja...
Od česa točno? Kaj je vzrok?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cr00k ()
jype ::
Cr00k ::
Od česa točno? Kaj je vzrok?To, da se ljudje z avtomobili vozijo v Ljubljano. Ljudje so začeli umirati šele za časa vlade konzula Savinusa, kakih 40 let pr.n.š., ko je Ljubljana (takrat Emona) prvič začela sprejemati dnevne migrante in širiti hitre ceste.
A pred Savinusom so bili pa nesmrtni in se šele v času Emone začeli vozit z avtomobili? :)
Ja, je kar veliko nesreč s smrtnim izzidom na AC... mogoče je res lažje zapret AC, kot pa se spopast z vzrokom. Npr. da ljudi izobražuje glede varne vožnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cr00k ()
jype ::
Cr00k ::
Ja, je kar veliko nesreč s smrtnim izzidom na AC... mogoče je res lažje zapret AC, kot pa se spopast z vzrokom. Npr. da ljudi izobražuje glede varne vožnje.Če zapreš AC je smrti na AC bistveno manj, predvsem pa je manj smrti v okolici AC.
Se strinjam, ne more biti smrti, če ni nesreč... potem se pa promet prenese na regionalke, kjer bo pa še več nesreč in smrti, tudi v okolici.
Potem tudi te zapremo?
Statistično gledano je največ smrti v UKC-ju... zapret! :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cr00k ()
Utk ::
Kaj je pa naredila v 20ih letih, da se bi ljudje manj vozili v Ljubljano v službo?Na predlog idiotov, kakršni nastopate tudi v tej temi, je zgradila več širših cest, dodala pasove, uredila obvoze, rondoje in žegnala zaščitne ograje, vse za povečanje pretočnosti prometa, ki se je po nekem čudnem naključju le še bolj zgostil.
Zdaj, ko pripravlja ukrepe, ki dejansko pomagajo, pa že iščete vžigalice.
Torej je vzpodbujala, da se ljudje vozijo v Lj v službo.
Tebe ziher ne bo poslušala, ker imaš prenizek IQ.
Ja, ker država je znana po tem, da posluša samo tiste z visokim iq.
Če zapreš AC je smrti na AC bistveno manj, predvsem pa je manj smrti v okolici AC.
Če glavo zarineš v gnoj, sploh ne vidiš kako gost promet je in te nič ne moti. Poskusi kdaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jype ::
potem se pa promet prenese na regionalkePotem se zapre še regionalke.
Potem tudi te zapremo?Ta rešitev je očitna, se ti ne zdi?
Statistično gledano je največ smrti v UKC-ju... zapret! :)Praktično vsi pridejo v UKC zaradi prometa.
Torej je vzpodbujala, da se ljudje vozijo v Lj v službo.Ne, spodbujala je skladen regionalni razvoj, ljudje so pa ugotovili, da se splača bit prijavljen v Beltincih in imeti službo v Tomosu.
Če glavo zarineš v gnoj, sploh ne vidiš kako gost promet je in te nič ne moti. Poskusi kdaj.Ni mi treba, ker grem s kolesom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Utk ::
Dejmo zapret še šole, ker očitno še zmeraj obstajajo bedaki. In norišnice, ker tudi norcev ne manjka.
Sem precej prepričan, da se jih v Idrijo vozi približno tolk v službo iz Ljubljane kot obratno. Zapret Idrijo in vse preselit v Ljubljano. Pa nobenga novega stanovanja zgradit, to pa ne. Ker center Ljubljane rabi gnoj in njive.
Ne, spodbujala je skladen regionalni razvoj, ljudje so pa ugotovili, da se splača bit prijavljen v Beltincih in imeti službo v Tomosu.
Sem precej prepričan, da se jih v Idrijo vozi približno tolk v službo iz Ljubljane kot obratno. Zapret Idrijo in vse preselit v Ljubljano. Pa nobenga novega stanovanja zgradit, to pa ne. Ker center Ljubljane rabi gnoj in njive.
jernejl ::
Oni že plačujejo polno ceno, benefite debele države pa koristijo zgolj Ljubljančani.Kaj pa tisti ki smo iz rovt? Nase povezave z vlaki do lj so tako razpotegnjene da neke realne racunice ni. V smislu, ce naredis eno naduro viska imas cel projekt priti domov. Da ne omenjam da ze samo vlak rabi iz ljubljane do mojega mesta 80km stran cca 2 uri.Plačali boste polno ceno za lastno odločitev za razpršeno gradnjo.
Ljubljančani zgolj plačujejo polno ceno za lastno odločitev za strnjeno gradnjo. Zdaj bi pa radi to breme svoje odločitve prenesli na druge.Od česa točno? Kaj je vzrok?To, da se ljudje z avtomobili vozijo v Ljubljano. Ljudje so začeli umirati šele za časa vlade konzula Savinusa, kakih 40 let pr.n.š., ko je Ljubljana (takrat Emona) prvič začela sprejemati dnevne migrante in širiti hitre ceste.
jype ::
Sem precej prepričan, da se jih v Idrijo vozi približno tolk v službo iz Ljubljane kot obratno. Zapret Idrijo in vse preselit v Ljubljano. Pa nobenga novega stanovanja zgradit, to pa ne. Ker center Ljubljane rabi gnoj in njive.Dejstva so se ti izognila.
Oni že plačujejo polno ceno, benefite debele države pa koristijo zgolj Ljubljančani.Razumem, da kot strokovnjak za gospodarstvo nimaš pojma, kaj je polna cena.
Ljubljančani zgolj plačujejo polno ceno za lastno odločitev za strnjeno gradnjo. Zdaj bi pa radi to breme svoje odločitve prenesli na druge.Tako je - in s tanki bodo zgazili vas, ne Ljubljančanov. No, razen v primeru, da boste protestirali v Osilnici.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Cr00k ::
Praktično vsi pridejo v UKC zaradi prometa.
No saj pravim, ne rabimo UKC, če ugasnemo ves promet... :)
Upam, da prej pride do singularnosti, da se skopiram nekam, še preden nas "jypeji" v kameno dobo porinejo :)
Je že kdo kupil to enotno vozovnico? So kaj poenostavili/pohitrili nakup? Lahko preko spleta nabaviš?
jype ::
Upam, da prej pride do singularnosti, da se skopiram nekam, še preden nas "jypeji" v kameno dobo porinejo :)Danes sem se naučil, da večina EU držav živi v kameni dobi. Svetla izjema je Bavarska, ki vsak dan več ur stoji na avtocestah, ter Slovenija, ki se temu idealu šele približuje.
Utk ::
Dejstva so se ti izognila.
Ti pa dejstva, haha.
Tako je - in s tanki bodo zgazili vas, ne Ljubljančanov. No, razen v primeru, da boste protestirali v Osilnici.
V Osilnici bi blo čist lepo, če ne bi blo tolk Ljubljančanov tam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Cr00k ::
Dejmo zapret še šole, ker očitno še zmeraj obstajajo bedaki. In norišnice, ker tudi norcev ne manjka.
Ne, spodbujala je skladen regionalni razvoj, ljudje so pa ugotovili, da se splača bit prijavljen v Beltincih in imeti službo v Tomosu.
Sem precej prepričan, da se jih v Idrijo vozi približno tolk v službo iz Ljubljane kot obratno. Zapret Idrijo in vse preselit v Ljubljano. Pa nobenga novega stanovanja zgradit, to pa ne. Ker center Ljubljane rabi gnoj in njive.
V Idrijo se vozijo samo zato, ker je Polje poln.
Če zapremo ceste, bodo v Idriji na boljšem :)
jype ::
Cr00k ::
jype ::
Ceste bi zapirali samo naciji.Ne, naciji bi gradili nove pasove, da bi bilo še več ljudi prisiljenih organizirati lasten prevoz.
Ne razumem najbolje tega? Strnjeno gradnjo v kakšnem pomenu?Jernejl misli, da je Ljubljana urbano naselje, ker je strokovnjak za gospodarstvo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Cr00k ::
Ceste bi zapirali samo naciji.
Jaz sicer malo trolam; Nekateri so pa nad idejo zapiranja cest očitno izjemno navdušeni :)
Noben pri zdravi pameti ne bi ceste zapiral in omejeval pretoka ljudi in dobrin.
Jernejl misli, da je Ljubljana urbano naselje, ker je strokovnjak za gospodarstvo.
Saj npr. Maribor je tudi urbano naselje, pa ne morem potegniti vzporednice.
Ljubljančani nočejo živeti v mestu, ali kako oz. kako so ti krivi sami?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cr00k ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30945 (21031) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81015 (70424) | starfotr |
» | Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 12298 (10895) | noraguta |