Forum » Loža » Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)
Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)
NMH ::
Slovenija je za avtocestno omrežje že zapravila 85 milijard evrov. Za ta denar bi lahko bila železnica speljana do vsakega gospodinjstva posebej.
Slovenija niti v sanjah ni porabila 85 miljard evrov za avtocestni križ, ker bi v tem primeru 1km stal prek 100 miljonov EUR.
Slovensko avtocestno omrežje (tudi avtocestni križ) obsega pet avtocest in šest hitrih cest, ki v letu 2018 štejejo 781,0 km. Avtocestno omrežje upravlja in ga vzdržuje Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji.
Poleg tega, ta denar nismo vrgli čez okno ampak vsako leto prinaša dohodek. DARS je ena izmed nadpovprečno profitabilnih firm.
https://www.dars.si/Content/doc/letna-p...
155M evrov dobička v 2018
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: NMH ()
Invictus ::
Evo, konkretna situacija: službo imam na dveh lokacijah, dvan dni v tednu na eni, 3 dni na drugi. Prva je od doma 5 km, zanjo je plačan najcenejši (avtobusni) prevoz. Druga lokaija izgleda takole: 5km do železniške postaje (plačan avtobus), 1 ura 40 minut do Ljubljane (železnica), 25 minut trola do službe (plačana trola), torej za drugo lokacijo 2 uri 15 minut. Na drugo lokacijo pridem z avtom v cca 1 uri (+- 5 minut). In kaj narediti? Takih sodelavcev imam vsaj 8, ki se zaradi različnih urnikov niti ne morejo skupaj voziti. A naj take ljudi prisilimo, da iščejo še drugo stanovanje? Jim poberemo denar za povračilo prevoza na delo (kar ni niti plača ne nič, niti ni dovolj vsaj za amortizacijo vozila)? Jim rečemo, naj kar doma ostanejo? Ali pa naj se sprijaznijo, da če želijo plačan prevoz, da jim bo služba požrla dodatno skoraj 3 ure časa dnevno, pa že tako zanjo porabijo 10 ur za en delovnik? Vse skupaj je govora o 76 km, nič več, izhodišče je pa celo večji kraj v SLO.
Za take zaposlene je dostikrat najceneje vsakemu kupit služben avto.
Na drugi strani pa to kaže precejšnjo nesposobnost organizacije dela.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Cr00k ::
Kaj bi pa ti rad? Da država še naprej subvencionira masovno uničevanje življenj, okolja in produktivnosti? To ne bo šlo v nedogled.
Masovno uničenje življenj, produktivnosti?? :))))))) Genocid. Vse poslat v Haag... Pa to da delavno sposobne držiš doma namesto na delu kvečjemu zmanjšuje produktivnost.
Je.
Si že videl kakšno ladjo mimo npr. Litije? Jaz nisem...
Nesmisel, na nesmisel, na nesmisel. A sploh kdo še tvoje argumente resno jemlje?
Cr00k ::
DARS ima 2.269 mlrd dolga konec 2018, lani je odplačal skoraj 220 M glavnice.
Fajn, v 10letih odplača celotni dolg... pol bo pa DARS lahko še nekonkurenčen javni transport financiral. Vlake, ki so bili nabavljeni popolnoma transparentno in z vsaj tremi ponudbami,...
Iz Financ.
Še dober mesec nazaj je bil 80-odstotni lastnik švicarskega Stadlerja podjetnik in politik Peter Spuhler,...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cr00k ()
jype ::
Slovenija niti v sanjah ni porabila 85 miljard evrov za avtocestni križ, ker bi v tem primeru 1km stal prek 100 miljonov EUR.Je, je. Sem izračunal tako, da sem upošteval ceno predora Šentvid in pomnožil s kilometri vseh avto in hitrih cest. Ziher je prav.
Poleg tega, ta denar nismo vrgli čez okno ampak vsako leto prinaša dohodek. DARS je ena izmed nadpovprečno profitabilnih firm.Državne firme ne morejo bit profitabilne, je rekel tvoj ideološki šef.
Iz Financ.To samo volilci Levice berejo.
Si že videl kakšno ladjo mimo npr. Litije? Jaz nisem...Najbrž si še premlad.
Nesmisel, na nesmisel, na nesmisel. A sploh kdo še tvoje argumente resno jemlje?Razen tebe, misliš? Zgolj pismeni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
ZaphodBB ::
Podpiram tvojo pobudo, da Savo naredimo plovno do Črnega Morja!Saj je že?
Je, za liste papirja in race. Za tovorni promet pa ni.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Cr00k ::
Wiki - o Savi:
Pa še en neodvisen vir, da bo jype zadovoljen: KLIK
Megalomanske ideje o gradnji plovne poti med Črnim in Jadranskim morjem po Donavi, Savi in Ljubljanici ter naprej proti morju so se pojavljale tudi še po drugi svetovni vojni, a seveda niso mogle biti uresničene. Sava je danes plovna za večje rečne ladje od izliva v Donavo do Slavonskega Broda (377 km), za manjše ladje do izliva Kolpe pri Sisku (583 km) in ob večjem vodostaju do Rugvice (653 km).
Pa še en neodvisen vir, da bo jype zadovoljen: KLIK
After 30 years as CEO, Peter Spuhler, the majority shareholder in Stadler, will focus on the role of Group Chairman.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cr00k ()
NMH ::
Je, je. Sem izračunal tako, da sem upošteval ceno predora Šentvid in pomnožil s kilometri vseh avto in hitrih cest. Ziher je prav.
Popolni bulšit. 85 miljard EUR je DEVET celoletnih slovenskih proračnunov. Lahko upoštevaš še ne vem kaj zraven, pa ne prideš do 85 miljard.
Državne firme ne morejo bit profitabilne, je rekel tvoj ideološki šef
Kaj naj bi rekel moj ideološki šef, kdorkoli naj bi to bil, je nepomembno. DARS je izrazito visoko profitabilna firma, ki bo svoja posojila (če ne bo večjih naložb) odplačala v desetih letih (lahko bi jih prej, če dobiček ne bi šel v proračun).
matobeli ::
V resnic jih bo odplačala država preko subvencij prevoza in subvenciji goriva za tovorni promet.
NMH ::
WizzardOfOZ ::
Skrajni čas, da se subvencioniranje prevozov in subvencije za tovorni promet ukinejo.
dexterboy ::
Gospoda, prosim lepo, razumite Larsena, da včasih piše bolj v provokativnem tonu kot pa da dejansko (resno) sodeluje pri debati...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
ZaphodBB ::
https://www.citylab.com/transportation/...
Tako to gre.
Tokrat se še jaz strinjam s komunistom.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Bellzmet ::
Poglejte zdele promet.si
Vse zabasano pri LJ-zahod proti morju ker ni dovolj pasov. Kolona od Brezovice do Vodic. Pa ni rush hour, samo četrtek, petek in dopusti.
In naši veleumi sanjajo o javnem prevozu, kolesarjih...a Nemci in Avstrijci bodo šli peš in s kolesom na morje mimo Ljubljane? Danes se lepo vidi, kako
tranzitni promet ohromi Ljubljano.
In še enkrat: edina rešitev je povečanje zmogljivosti AC.
lp
Vse zabasano pri LJ-zahod proti morju ker ni dovolj pasov. Kolona od Brezovice do Vodic. Pa ni rush hour, samo četrtek, petek in dopusti.
In naši veleumi sanjajo o javnem prevozu, kolesarjih...a Nemci in Avstrijci bodo šli peš in s kolesom na morje mimo Ljubljane? Danes se lepo vidi, kako
tranzitni promet ohromi Ljubljano.
In še enkrat: edina rešitev je povečanje zmogljivosti AC.
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Raptor F16 ::
Poglejte zdele promet.si
Vse zabasano pri LJ-zahod proti morju ker ni dovolj pasov. Kolona od Brezovice do Vodic. Pa ni rush hour, samo četrtek, petek in dopusti.
In naši veleumi sanjajo o javnem prevozu, kolesarjih...a Nemci in Avstrijci bodo šli peš in s kolesom na morje mimo Ljubljane? Danes se lepo vidi, kako
tranzitni promet ohromi Ljubljano.
In še enkrat: edina rešitev je povečanje zmogljivosti AC.
lp
Saj ni čudno da je promet po državi v kurcu, ko pa narod tako butasto razmišlja in posledično voli iste kretene že 20 let. Zaradi tistih parih praznikov boš šel v obupne investicije in delal ekstra pas, ki zaradi ovc za volani tako ne bo izboljšal pretočnosti. Si že slišal za fantomske zastoje, ki jih genijalci ustvarjajo z izsiljevanjem prednosti?
Ti moraš zmanjšat individualni promet, ne pa spodbujat. Pa kaj res ne znate misliti? Gamad razvajena. Prvo mora biti za vašo pizdo poskrbljeno, pa nima veze če bo še 500 let javni promet v qrcu, ker vi ga itak ne uporabljate.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Bellzmet ::
Plačujem davke in vinjeto in pričakujem, da za to dobim ustrezne ceste. P+R v Lj je OK. Samo da bi pa do Ljubljane šel z javnim prevozom mi pa na kraj pameti ne pride.
Invictus ::
Poglejte zdele promet.si
a Nemci in Avstrijci bodo šli peš in s kolesom na morje mimo Ljubljane? Danes se lepo vidi, kako
tranzitni promet ohromi Ljubljano.
Tranzitni promet turistov zabaše AC v vsaki državi. A zdaj bo Slovenija investirala cel kup keša, da bo lahko Švabo in jodlar prišel hitreje na Hrvaško? Malo morgen... Naj crkuje v koloni na naših cestah, in naj mu naši drago proidajajo osvežitve. Saj bi v Franciji isto...
Prva rešitev bi bila ukinitev potniškega prometa z vlaki in obvezen transport šleperjev iz Kopra do madžarske meje na vlakih... Ko se ne bo treba vlačiti za temi butastimi šoferji tovornjakov, ki naredijo dovolj sranja na cestah, bo vse lažje.
Naslednji korak pa velike garažne hiše, ne parkirišča na vpadnicah v mesta. V vsa, ne samo Ljubljano.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Bellzmet ::
"Ko se ne bo treba vlačiti za temi butastimi šoferji tovornjakov, ki naredijo dovolj sranja na cestah, bo vse lažje."
Zato pa rabiš vsaj 3 pasove. Tovornjaki so na čisto desnem in po drugih dveh gre potem "normalno" promet.
Zato pa rabiš vsaj 3 pasove. Tovornjaki so na čisto desnem in po drugih dveh gre potem "normalno" promet.
Mato989 ::
Strinjam se z invictusom... Ce skinemo tovorni promet na vlake in ukinemo potniski bo 10x bolje na cestah...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
ZaphodBB ::
"Ko se ne bo treba vlačiti za temi butastimi šoferji tovornjakov, ki naredijo dovolj sranja na cestah, bo vse lažje."
Zato pa rabiš vsaj 3 pasove. Tovornjaki so na čisto desnem in po drugih dveh gre potem "normalno" promet.
Večja kot bo kapaciteta, več bo tovornega prometa.
Tovor po cestah je najdražji in najbolj umazan.
Najboljše so reke. Potem železnice in na koncu ceste.
Zares plovnih rek nimamo ali pa smo jih uničili s hidro elektrarnami. To se da rešit ampak ni nekaj kar bi se dalo narediti z danes na jutri.
Tranzitni tovor na vlake in basta. Ampak dvomim, da bo kaj takega izvedljivo v Socialistični Republiki Severni Koreji, err... Sloveniji.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Invictus ::
"Ko se ne bo treba vlačiti za temi butastimi šoferji tovornjakov, ki naredijo dovolj sranja na cestah, bo vse lažje."
Zato pa rabiš vsaj 3 pasove. Tovornjaki so na čisto desnem in po drugih dveh gre potem "normalno" promet.
Tovornjakov sploh ni na cesti. So na vlakih. Vsaj tisti 15 ton plus...
Ostalih malim tovornjakom in kombijem pa prepovemo prehitevanje. In hude kazni...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
maco-maco ::
Zgoraj je bilo že omenjeno poslovanje darsa, krediti, prihodki,..
prva polovica 2018
Drugače pa danes članek Kako (ne)varno je kolesariti v Ljubljani in Koželj: Ljubljanski podžupan Janez Koželj je v preteklosti že večkrat dvignil veliko prahu, ko je izrazil prepričanje o tem, da bi morali kolesarji prostor dobiti na račun avtomobilov.
"Avtomobilskih zastojev si namreč želim. To, da avtomobili v konicah obtičijo v prometni zamaških, je najboljši način, da ljudje prepoznajo, da avtomobil za prevažanje po mestu ni najboljše sredstvo. Ta miselnost dozoreva počasi. Celo jaz, ki sem že v letih, pridem do roba mesta najpozneje v 15 minutah. In to čeprav še nimamo dovolj primerno urejenih kolesarskih stez na vpadnicah. Varne in udobne infrastrukture ni nikoli dovolj. Več kot je kolesarjev, tem bolj jo potrebujemo,"
prva polovica 2018
Največ prihodkov prinašajo cestnineNe vem če bi se odpovedali tovornemu prometu.
Daleč največji delež Darsovih prihodkov so prihodki od cestnin. Ti so se v šestih mesecih ustavili pri 207,1 milijona evrov, kar je štiri odstotke več kot v prvem polletju lani. Prihodki od vinjet so ob naraščanju prometa z 78,4 milijona evrov za šest odstotkov presegli tiste iz obdobja med januarjem in koncem junija lani, prihodki od cestnin za tovorni promet pa so bili s 122,5 milijona evrov višji za tri odstotke. Prihodki od cestnin za karavanški predor so se povečali za osem odstotkov na 6,1 milijona evrov.
Drugače pa danes članek Kako (ne)varno je kolesariti v Ljubljani in Koželj: Ljubljanski podžupan Janez Koželj je v preteklosti že večkrat dvignil veliko prahu, ko je izrazil prepričanje o tem, da bi morali kolesarji prostor dobiti na račun avtomobilov.
"Avtomobilskih zastojev si namreč želim. To, da avtomobili v konicah obtičijo v prometni zamaških, je najboljši način, da ljudje prepoznajo, da avtomobil za prevažanje po mestu ni najboljše sredstvo. Ta miselnost dozoreva počasi. Celo jaz, ki sem že v letih, pridem do roba mesta najpozneje v 15 minutah. In to čeprav še nimamo dovolj primerno urejenih kolesarskih stez na vpadnicah. Varne in udobne infrastrukture ni nikoli dovolj. Več kot je kolesarjev, tem bolj jo potrebujemo,"
Kaj?
ZaphodBB ::
Zgoraj je bilo že omenjeno poslovanje darsa, krediti, prihodki,..
prva polovica 2018
Največ prihodkov prinašajo cestnineNe vem če bi se odpovedali tovornemu prometu.
Daleč največji delež Darsovih prihodkov so prihodki od cestnin. Ti so se v šestih mesecih ustavili pri 207,1 milijona evrov, kar je štiri odstotke več kot v prvem polletju lani. Prihodki od vinjet so ob naraščanju prometa z 78,4 milijona evrov za šest odstotkov presegli tiste iz obdobja med januarjem in koncem junija lani, prihodki od cestnin za tovorni promet pa so bili s 122,5 milijona evrov višji za tri odstotke. Prihodki od cestnin za karavanški predor so se povečali za osem odstotkov na 6,1 milijona evrov.
Drugače pa danes članek Kako (ne)varno je kolesariti v Ljubljani in Koželj: Ljubljanski podžupan Janez Koželj je v preteklosti že večkrat dvignil veliko prahu, ko je izrazil prepričanje o tem, da bi morali kolesarji prostor dobiti na račun avtomobilov.
"Avtomobilskih zastojev si namreč želim. To, da avtomobili v konicah obtičijo v prometni zamaških, je najboljši način, da ljudje prepoznajo, da avtomobil za prevažanje po mestu ni najboljše sredstvo. Ta miselnost dozoreva počasi. Celo jaz, ki sem že v letih, pridem do roba mesta najpozneje v 15 minutah. In to čeprav še nimamo dovolj primerno urejenih kolesarskih stez na vpadnicah. Varne in udobne infrastrukture ni nikoli dovolj. Več kot je kolesarjev, tem bolj jo potrebujemo,"
In maska zdrsne, za njo pa se skriva neoliberalec.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
ZaphodBB ::
A če bi napisal ''Dars odpovedal'' bi bilo drugače razumljeno?
Ne to bi samo še bolj utrdilo mojo trditev. Očitno si mnenja, da imajo podjetja, ki so v 100% državni lasti svojo voljo in jim država ne more z dekretom povedat kaj naj delajo.
Kar je spet jako neoliberalna ideja (da imajo inštitucije pravice, ki so enake ali presegajo pravice občanov).
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
maco-maco ::
Jasno ima vsak svojo voljo/mnenje; kaj ima pri tem lastništvo? Dekret? Pravice presegajo?
Ne seri tovariš.
Itak bi po logiki, da je prevoz po železnici cenejši, že vse bilo na vlakih. Trg, nevidne roke. No, lahko pa dekret vse to reši.
Pa resno. Očitno je bilo tako planirano (zdej ne vem al je to plansko gospodarstvo ali nevidne roke, ali kaj tretj ega), da se več kot polovično avtoceste financirajo s tovornim prometom. Najbrž bi se marsikaj porušilo, če bi sedaj to kar na enkrat ukinli in začel vse dajat v železniški promet, da bi lahko tako količino in na teh relacijah to prevozili.
Verjetno pa si razumel poanto in si zgolj ponovno nekoristen. Je pa res, da se mi zdi neocon še bolj zgrešena zadeva, to pa res.
Ne seri tovariš.
Itak bi po logiki, da je prevoz po železnici cenejši, že vse bilo na vlakih. Trg, nevidne roke. No, lahko pa dekret vse to reši.
Pa resno. Očitno je bilo tako planirano (zdej ne vem al je to plansko gospodarstvo ali nevidne roke, ali kaj tretj ega), da se več kot polovično avtoceste financirajo s tovornim prometom. Najbrž bi se marsikaj porušilo, če bi sedaj to kar na enkrat ukinli in začel vse dajat v železniški promet, da bi lahko tako količino in na teh relacijah to prevozili.
Verjetno pa si razumel poanto in si zgolj ponovno nekoristen. Je pa res, da se mi zdi neocon še bolj zgrešena zadeva, to pa res.
Kaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: maco-maco ()
LeyaPrive ::
Zaradi takih voznih rdov je javnni PP tam kot je.
https://ibb.co/dWQdG4T
najbližja avtobusn apostaja je cca 1,5km stran, od tega en kos ob kar precej prometni regionalni. Brez pločnika seveda.
https://ibb.co/dWQdG4T
najbližja avtobusn apostaja je cca 1,5km stran, od tega en kos ob kar precej prometni regionalni. Brez pločnika seveda.
ZaphodBB ::
Jasno ima vsak svojo voljo/mnenje; kaj ima pri tem lastništvo? Dekret? Pravice presegajo?
Ne seri tovariš.
Itak bi po logiki, da je prevoz po železnici cenejši, že vse bilo na vlakih. Trg, nevidne roke. No, lahko pa dekret vse to reši.
Da trg lahko deluje mora najprej obstajati.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Invictus ::
O.K., tu zdaj že prekleto bluzite.
Večina zahodne Evrope, ki uporablja javni promet, ima do prve postaje 10-15 minut v povprečju. Marsikdo se mora potem še presesti na kako drugo prevozno sredstvo. 1 ura v eno smer je čisto normalen čas prihajanja v službo.
Recimo moj kolega v Munchnu ima:
- 15-20 minut peš do železniške postaje. Zdaj si jew nabavil električni skiro, to brez problemov lahko vlačiš po nemških vlakih za razliko od kolesa.
- Vlak vozi od 40-60 minut, to zadnje, če gre na napačnega .
- Če ujame 40 minutni vlak, ima potem peš 20-25 minut peš do službe. Včasih je imel tam na železniški eno sesuto kolo, ki ga je dobil zastonj. zdaj pač električni skiro.
- Če gre na 60 minutni vlak, le ta pelje na centralno železniško postajo in mora potem iti še na podzemno.
Tukaj pa vsi sanjate, da vam bo bus pobral pred domov in odložil pred službo. Saj lahko, ampak potm to ni učinkovit javni prevoz.
Nič nenavadnega ni, če se folk pripelje na postajo JP z avtom, kolesom ali skirojem. Seveda je fajn da so potem tam kaka parkirišča. Švabi imajo to dobro urejeno, dnevno parkiranje je 1 EUR.
Večina zahodne Evrope, ki uporablja javni promet, ima do prve postaje 10-15 minut v povprečju. Marsikdo se mora potem še presesti na kako drugo prevozno sredstvo. 1 ura v eno smer je čisto normalen čas prihajanja v službo.
Recimo moj kolega v Munchnu ima:
- 15-20 minut peš do železniške postaje. Zdaj si jew nabavil električni skiro, to brez problemov lahko vlačiš po nemških vlakih za razliko od kolesa.
- Vlak vozi od 40-60 minut, to zadnje, če gre na napačnega .
- Če ujame 40 minutni vlak, ima potem peš 20-25 minut peš do službe. Včasih je imel tam na železniški eno sesuto kolo, ki ga je dobil zastonj. zdaj pač električni skiro.
- Če gre na 60 minutni vlak, le ta pelje na centralno železniško postajo in mora potem iti še na podzemno.
Tukaj pa vsi sanjate, da vam bo bus pobral pred domov in odložil pred službo. Saj lahko, ampak potm to ni učinkovit javni prevoz.
Nič nenavadnega ni, če se folk pripelje na postajo JP z avtom, kolesom ali skirojem. Seveda je fajn da so potem tam kaka parkirišča. Švabi imajo to dobro urejeno, dnevno parkiranje je 1 EUR.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Mato989 ::
Jasno ima vsak svojo voljo/mnenje; kaj ima pri tem lastništvo? Dekret? Pravice presegajo?
Ne seri tovariš.
Itak bi po logiki, da je prevoz po železnici cenejši, že vse bilo na vlakih. Trg, nevidne roke. No, lahko pa dekret vse to reši.
Pa resno. Očitno je bilo tako planirano (zdej ne vem al je to plansko gospodarstvo ali nevidne roke, ali kaj tretj ega), da se več kot polovično avtoceste financirajo s tovornim prometom. Najbrž bi se marsikaj porušilo, če bi sedaj to kar na enkrat ukinli in začel vse dajat v železniški promet, da bi lahko tako količino in na teh relacijah to prevozili.
Verjetno pa si razumel poanto in si zgolj ponovno nekoristen. Je pa res, da se mi zdi neocon še bolj zgrešena zadeva, to pa res.
Ne bi bilo razlike... Ker zdaj tovorni promet financira avtoceste, državljani pa SUBVENCIONIRAMO Slovenske železnice... pol bi pa pač tovorni promet financiral železnice, državljani bi pa subvencionirali AC...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Phantomeye ::
O.K., tu zdaj že prekleto bluzite.
Večina zahodne Evrope, ki uporablja javni promet, ima do prve postaje 10-15 minut v povprečju. Marsikdo se mora potem še presesti na kako drugo prevozno sredstvo. 1 ura v eno smer je čisto normalen čas prihajanja v službo.
Recimo moj kolega v Munchnu ima:
- 15-20 minut peš do železniške postaje. Zdaj si jew nabavil električni skiro, to brez problemov lahko vlačiš po nemških vlakih za razliko od kolesa.
- Vlak vozi od 40-60 minut, to zadnje, če gre na napačnega .
- Če ujame 40 minutni vlak, ima potem peš 20-25 minut peš do službe. Včasih je imel tam na železniški eno sesuto kolo, ki ga je dobil zastonj. zdaj pač električni skiro.
- Če gre na 60 minutni vlak, le ta pelje na centralno železniško postajo in mora potem iti še na podzemno.
Tukaj pa vsi sanjate, da vam bo bus pobral pred domov in odložil pred službo. Saj lahko, ampak potm to ni učinkovit javni prevoz.
Nič nenavadnega ni, če se folk pripelje na postajo JP z avtom, kolesom ali skirojem. Seveda je fajn da so potem tam kaka parkirišča. Švabi imajo to dobro urejeno, dnevno parkiranje je 1 EUR.
Učinkoviti javni promet je tisti, ki ima linije, ki si časovno sledijo. To pomeni nekdo, ki gre na bus, mora priti na naslednjo postajo PREDEN gre naslednji prevoz naprej. Ne pa, da prideš na postajo, prevoz naprej je pa odpeljal 2 minuti nazaj in moraš čakat pol ure na naslednjega.
Phantomeye ::
Phantomeye je izjavil:
O.K., tu zdaj že prekleto bluzite.
Večina zahodne Evrope, ki uporablja javni promet, ima do prve postaje 10-15 minut v povprečju. Marsikdo se mora potem še presesti na kako drugo prevozno sredstvo. 1 ura v eno smer je čisto normalen čas prihajanja v službo.
Recimo moj kolega v Munchnu ima:
- 15-20 minut peš do železniške postaje. Zdaj si jew nabavil električni skiro, to brez problemov lahko vlačiš po nemških vlakih za razliko od kolesa.
- Vlak vozi od 40-60 minut, to zadnje, če gre na napačnega .
- Če ujame 40 minutni vlak, ima potem peš 20-25 minut peš do službe. Včasih je imel tam na železniški eno sesuto kolo, ki ga je dobil zastonj. zdaj pač električni skiro.
- Če gre na 60 minutni vlak, le ta pelje na centralno železniško postajo in mora potem iti še na podzemno.
Tukaj pa vsi sanjate, da vam bo bus pobral pred domov in odložil pred službo. Saj lahko, ampak potm to ni učinkovit javni prevoz.
Nič nenavadnega ni, če se folk pripelje na postajo JP z avtom, kolesom ali skirojem. Seveda je fajn da so potem tam kaka parkirišča. Švabi imajo to dobro urejeno, dnevno parkiranje je 1 EUR.
Učinkoviti javni promet je tisti, ki ima linije, ki si časovno sledijo. To pomeni nekdo, ki gre na bus, mora priti na naslednjo postajo PREDEN gre naslednji prevoz naprej. Ne pa, da prideš na postajo, prevoz naprej je pa odpeljal 2 minuti nazaj in moraš čakat pol ure na naslednjega.
Ali pa še huje - primer ljubljana - imaš več avtobusov, ki peljejo v isto smer razlika je v par zadnjih postajah - in po neki logiki vsi pridejo na začetno postajo istočasno (minuta razlike). In potem 20-30 minut nimaš nobenega avtobusa, ki bi peljal v tisto smer.
Invictus ::
To je zaradi dnevnih migrantov, ki zasedajo ceste...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
maco-maco ::
v glavnem se mi ne zdi primerno ukinjat potniškega prometa na železnicah, saj je poanta ravno v boljšem javnem prometu. Tudi širitev avtocest ni primeren ukrep. Pri železnici pač rabimo infrastruktura, tovor bo šel potem na vlak in ni potrebe, da gre tovor na tovornjak in potem tovornjak na vlak. Nekaj ga bo pa v vsakem primeru ostalo na cestah, kar pa ne bi smel bit večji problem. Tudi razni dekreti in obveze tu ne bodo pomagali, če pač ni primerne infrastrukture. Pa tudi če spravimo vse tovornjake s cest, to nikakor nr bo rešilo javnega transporta.
Kakor koli, uživajte še naprej.
Kakor koli, uživajte še naprej.
Kaj?
Phantomeye ::
To je zaradi dnevnih migrantov, ki zasedajo ceste...
Ne, dejansko je vozni red tak. Namesto, da bi bili prihodi busov, ki vozijo v isto smer v različnih 10 minutnih intervalih
bus 1: 05 15 25 35 45 55 05
bus 2: 10 20 30 40 50 60 10
bus 3: 02 12 22 32 42 52 02
itd
so vsi recimo 05 15 25 35 45 55 05. Da ne omenjam, da včasih ukinjajo vmesne intervale.
v glavnem se mi ne zdi primerno ukinjat potniškega prometa na železnicah, saj je poanta ravno v boljšem javnem prometu. Tudi širitev avtocest ni primeren ukrep. Pri železnici pač rabimo infrastruktura, tovor bo šel potem na vlak in ni potrebe, da gre tovor na tovornjak in potem tovornjak na vlak. Nekaj ga bo pa v vsakem primeru ostalo na cestah, kar pa ne bi smel bit večji problem. Tudi razni dekreti in obveze tu ne bodo pomagali, če pač ni primerne infrastrukture. Pa tudi če spravimo vse tovornjake s cest, to nikakor nr bo rešilo javnega transporta.
Kakor koli, uživajte še naprej.
Pri železniškem so drugi problemi tudi, npr. enotirni sistem. In potem se vlaki med seboj čakajo. Z dvema tiroma bi promet tekel 2x hitreje. En tir za gor, drugi za dol.
Potem imaš pa še mednarodne, ki itak zamujajo, hkrati imajo pa prioriteto pred ostalim in potem kdaj čakaš tudi po 15 min, da se pojavi mednarodni.
Da ne omenjam, da imajo premalo garnitur. Konec leta sicer začnejo hodit novi vlaki, ampak če se bo povečalo število uporabnikov železnic to ne bo rešilo problema. Še pri trenutnem številu dnevnih potnikov novi vlaki ne bodo rešili problema in to niso moje besede, ampak odgovor na moje vprašanje zakaj je ob neki ključni uri premajhen vlak.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
dexterboy ::
O.K., tu zdaj že prekleto bluzite.... nenavadnega ni, če se folk pripelje na postajo JP z avtom, kolesom ali skirojem. Seveda je fajn da so potem tam kaka parkirišča. Švabi imajo to dobro urejeno, dnevno parkiranje je 1 EUR.
Zokita prej kap zadane, kot pa da bi spustil ceno iz 1,3 na 1 evro. Po njegovem je 2 glih prav, nje ...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
joze67 ::
Ta parkirišča bi seveda bila na Vrhniki, v Grosupljem, Borovnici, Domžalah, Medvodah ... izven Zokijevega dosega. Pelješ se do najbližjega, ne kakor daleč še lahko prideš.
Invictus ::
Zokita prej kap zadane, kot pa da bi spustil ceno iz 1,3 na 1 evro. Po njegovem je 2 glih prav, nje ...
1,3 EUR je parkiranje plus karta za bus. V obe smeri...
Tako da...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
joze67 ::
Ne mešat dejstev v objave, kjer so omenjeni Janša, Kučan, Janković...
On topic: koliko med nami, ki debatiramo, bi dejansko spremenilo svoje navade, če bi prevoz ukinili ali obdavčili (oziroma prelili v plačo)? Bi si upal reči, da ne prav veliko.
Tisti, ki jih bi taka stvar bolela, niso oni, ki visijo po forumih.
On topic: koliko med nami, ki debatiramo, bi dejansko spremenilo svoje navade, če bi prevoz ukinili ali obdavčili (oziroma prelili v plačo)? Bi si upal reči, da ne prav veliko.
Tisti, ki jih bi taka stvar bolela, niso oni, ki visijo po forumih.
PreviousUser ::
Od jutri dalje veljajo enotne vozovnice. Nikjer pa ni nobenih informacij, cenikov... Organizacija na višku!
Mato989 ::
PreviousUser je izjavil:
Od jutri dalje veljajo enotne vozovnice. Nikjer pa ni nobenih informacij, cenikov... Organizacija na višku!
Kot zmeraj v SLO =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
ZaphodBB ::
PreviousUser je izjavil:
Od jutri dalje veljajo enotne vozovnice. Nikjer pa ni nobenih informacij, cenikov... Organizacija na višku!
Kot zmeraj v SLO =)
Je pa javno!
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Raptor F16 ::
ZaphodBB ::
Raptor F16 je izjavil:
ZaphodBB, kudos za tale spis:
https://www.mladina.si/190743/pametna-m...
Kaj ma on s tem veze ?
Rekel sem, da se strinjam s tem, da Ljubljana crkne.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
PreviousUser ::
Vprašal na železniški in avtobusni, nimajo ne popolnih cenikov, ne kartic baje sploh še. Včeraj so dobili kratko okrožnico z ministrstva.
Raptor F16 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30941 (21027) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81009 (70418) | starfotr |
» | Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 12298 (10895) | noraguta |