» »

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

««
11 / 17
»»

jype ::

Cr00k je izjavil:

Kakšni zastoji, če nimajo zastojev, ker vlake uporabljajo?
To so imigranti.

Cr00k je izjavil:

Ok, Danska:
Slovenija je za avtocestno omrežje že zapravila 85 milijard evrov. Za ta denar bi lahko bila železnica speljana do vsakega gospodinjstva posebej.

jukoz ::

Kaj pa če bi pogledali zakaj javni promet v CH deluje, pri nas je pa tako bogi?
Če moraš recimo iz Basla v Zuerich, je bolj smotrno da greš na vlak kot da greš z avtom po avtocesti. Zakaj?

Vlak vozi recimo 1h, z avtom boš zaradi gneče potreboval 1,5 do 2h ter boš moral na cilju poskrbeti za parking, ki ni poceni. Vinjeta za avtocesto res stane samo cc 35EUR, vendar je registracija, bencin, ... stroški avta visoki. Pa upoštevati je potrebno, da so CH avtoceste kar boge in res zabasane, njihova vozniška kultura pa poden od podna (pa ne da ne uporabljajo smernikov, temveč da popolnoma nič ne predvidevajo in zavirajo v zadnji sekundi). Slovenske avtoceste se lahko po količini prometa skrijejo.

Recimo pa da nisi ravno iz mesta, temveč iz nekega CH sela. Ob uvozih na avtocesto je P+S (park + share) parkingi, poleg P+R parkingov pri vseh železniških.
V CH kupiš njihov letno karto za 50% popust na ves javni promet za cca 3kCHF (imenska seveda), recimo da je to za nas ene 600EUR. Karta je za ves javni promet - od vlakov, tramvajev, busov, do trajektov, gondol in žičnic.

Če imam tak sistem in živim na selu, zakaj bi se pa vozil z avtom v mesto? Iz sela se pripeljem na nek P+S ali P+R parking in nadaljujem do šihta vožnjo z javnim prometom. Po selih pa vozijo poštarski busi (pravi ali minibusi), ki razvažajo pošto in ljudi.

Kaj pa pri nas? Koliko traja vlak iz MB, CE, Trbovelj v LJ? Zakaj se iz Litije ljudje vozijo z avtom v LJ in ne z vlakom?

Sem iz sela pri LJ in bus vozi 4x na dan (da pripelje otroke v in iz šole). Kar odpade. Lahko grem z avtom do mesta in parkiram na P+R, kar je najbolj smiselno (no, razen da rabim cca 1h da pridem do pisarne), saj me parkingi v mestu stanejo preveč. Še ceneje mi je, da parkiram zastonj na lokalni železniški in grem v mesto z vlakom (cca 8 minut), nato pa z BicikLJem do pisarne. Kar v snegu in dežju ne gre, ampak takrat imam P+R. Problem pa je, da vlak vozi na cca 1,5h, kar pomeni da ga moram ujet. Drugače grem lahko ob konici na bus, ki bo trajal cca isto.
Če grem z avtom do pisarne rabim cca 20 minut če ni gužve (obvoznica + glavna vpadnica v mesto), če je pa rabim 1 uro (bus pa hitro 2h).

Kaj pa ko moram na teren k stranki (premalo voženj, zato nimamo službenih vozil in uporabljamo svoja)? Do sela na gorenjskem, kjer je fabrika, vozi spet 1 bus ene 4x dnevno, takrat ko ima otroke za razvozit. Totalen no-go.

Govorim lahko samo za situacijo v LJ in dostope iz okoliških mest, ampak če bi imeli neko enoto karto ki ne bi stala celo premoženje oz več kot benz za avto, bi ljudje presedlali na javni promet. Če bi v LJ po obvoznici vozili busi in se ustavljali samo na vpadnicah, bi pot iz enega dela LJ v drugi trajal cca 20-30 minut (npr dunajska - tržaška) in ne 1h. Spet, več ljudi bi presedlalo na javni promet.

Če bi se SZ malo bolj reklamirale, da omogočajo pot iz neke postaje ob obvoznici do centra za 1,28EUR in da traja 10 minut namesto 1h, bi tudi več ljudi šli na vlak.

Pa obvezno bi morali omogočiti prestop bus - železnica - bus. Ter seveda omogočiti nek lokalni bus v manjših mestih, ki pripelje iz enega dela do železniške.

Cr00k ::

jype je izjavil:

Cr00k je izjavil:

V bistvu je še huje.... 1,1mrd EUR za dobrih 27km.
Škoda, da tako nesramno lažete.

Samo citiram iz http://www.drugitir.si/

27,1 kilometra dolga trasa drugega tira Divača–Koper se iz Divače na kraški planoti spusti na priobalno območje nekaj metrov nadmorske višine. Zaradi zahtevne konfiguracije terena, okoljskih omejitev in premagovanja dobrih 400 metrov višinske razlike se je kot najprimernejša varianta izkazala t.i. predorska, katere 75 % trase poteka v predorih.


Poleg začetnih investicijskih stroškov bo moral 2TDK zagotoviti financiranje drugih stroškov, ki bodo nastali v obdobju gradnje. Ti so sestavljeni iz 12 mio EUR operativnih stroškov 2TDK in 32 mio EUR stroškov obresti, nadomestil in drugih potreb. Celoten znesek financiranja v tekočih cenah brez DDV tako znaša 1.194 mio EUR.


Kdo laže? Ti, ko nenehno zavajaš z nekimi dvoumnimi populističnimi izjavami in trditvami brez dokazov...

jukoz je izjavil:

Kaj pa če bi pogledali zakaj javni promet v CH deluje, pri nas je pa tako bogi?
...


To že skos govorim... deluje, ker je konkurenčen. Pri nas pa ni... in s takimi ukrepi, kot so predlagani, tudi nikoli ne bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

Cr00k ::

jype je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Kakšni zastoji, če nimajo zastojev, ker vlake uporabljajo?
To so imigranti.

Cr00k je izjavil:

Ok, Danska:
Slovenija je za avtocestno omrežje že zapravila 85 milijard evrov. Za ta denar bi lahko bila železnica speljana do vsakega gospodinjstva posebej.


Ok, tretji poskus: V kateri razviti državi ni imigrantov, pa da ni zastojev in vsi uporabljajo raje javni transport? :)

Koliko smo vrgli pa v SŽ in s tem povezano infrastrukturo? Avtobusi se tudi vozijo po AC omrežju veš?

Cr00k ::

jukoz je izjavil:


Če imam tak sistem in živim na selu, zakaj bi se pa vozil z avtom v mesto? Iz sela se pripeljem na nek P+S ali P+R parking in nadaljujem do šihta vožnjo z javnim prometom. Po selih pa vozijo poštarski busi (pravi ali minibusi), ki razvažajo pošto in ljudi.


Novi predlog predvideva, da ne dobiš stroškov povrnjenih za avto, ko se pripelješ do P+R, samo enotna karta... se boš moral z busom iz sela (ki gre 4x na dan) peljat, pa po možnosti še 2x prestopit... res produktivno.

Boš kvačkal vmes, da boš dvignil produktivnost? :)

jype ::

Cr00k je izjavil:

Ok, tretji poskus: V kateri razviti državi ni imigrantov, pa da ni zastojev in vsi uporabljajo raje javni transport? :)
V Švici, na Danskem in na Norveškem.

Cr00k je izjavil:

Koliko smo vrgli pa v SŽ in s tem povezano infrastrukturo? Avtobusi se tudi vozijo po AC omrežju veš?
Ničesar - SŽ je z ameriškimi krediti financirala prejšnja država.

Cr00k je izjavil:

Kdo laže? Ti, ko nenehno zavajaš z nekimi dvoumnimi populističnimi izjavami in trditvami brez dokazov...
Ne, ti zavajaš.

Cr00k je izjavil:

To že skos govorim... deluje, ker je konkurenčen. Pri nas pa ni... in s takimi ukrepi, kot so predlagani, tudi nikoli ne bo.
Če zorjemo avtoceste, bo nenadoma takoj konkurenčen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

jukoz ::

Cr00k je izjavil:



Novi predlog predvideva, da ne dobiš stroškov povrnjenih za avto, ko se pripelješ do P+R, samo enotna karta... se boš moral z busom iz sela (ki gre 4x na dan) peljat, pa po možnosti še 2x prestopit... res produktivno.

Boš kvačkal vmes, da boš dvignil produktivnost? :)


Zato pa ta bebavi predlog ne bo dobil podpore in ga bodo popravili.
Pa nekaj mora biti resno narobe, da se ljudje vozijo z avtom iz npr Litije v LJ v službo. Ali trajanje vožnje z vlakom (in zamude) ali pa trajanje vožnje od železniške v LJ do službe.

Cr00k ::

jype je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Ok, tretji poskus: V kateri razviti državi ni imigrantov, pa da ni zastojev in vsi uporabljajo raje javni transport? :)
V Švici, na Danskem in na Norveškem.


Škoda, da tako brezsramno lažete.

EDIT: Vidim, še en kup neumnosti in vrtenja v krogu, na katere ne bom niti odgovarjal... škoda mojega cajta; tako kot je škoda časa, ki ga trenutno izgubiš z javnim prevozom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

AndrejO ::

PrimoZ_ je izjavil:

Jaz podpiram ta ukrep vendar bi rad videl tudi neke jasne načrte kako bodo izboljšali javni promet.

Načrt ni potreben. Ljudje si bodo sešteli pluse in minuse. Ko bo minusov za vsakodnevno troganje z avtom v in iz službe preveč, bodo zamenjali službo ali pa način prevoza.

PrimoZ_ je izjavil:

Sami zgodbi, da ko bo manj avtomobilov na cesti bodo pa busni prevozi super ne verjamem najbol.

Prav imaš. Morda ne bodo avtobusni prevozi nič boljši, bo pa več dela na daljavo in manjših izpostav večjih podjetij, da se ne bo potrebno vsem zaposlenim sočasno tlačiti na isti parking.

PrimoZ_ je izjavil:

Sicer pa bi se ogromno dalo narediti če bi 1 miljardo planirano za širitev obvoznice namenili za širitev železnice na 2 tira, več vlakov in postaj, več P+R tako za vlak in buse...

To se bo zgodilo šele takrat, ko bo ljudem vožnja z avtomobilom za večino dnevnih potreb postala predraga v času in/ali denarju.

Cr00k ::

jukoz je izjavil:

Cr00k je izjavil:



Novi predlog predvideva, da ne dobiš stroškov povrnjenih za avto, ko se pripelješ do P+R, samo enotna karta... se boš moral z busom iz sela (ki gre 4x na dan) peljat, pa po možnosti še 2x prestopit... res produktivno.

Boš kvačkal vmes, da boš dvignil produktivnost? :)


Zato pa ta bebavi predlog ne bo dobil podpore in ga bodo popravili.
Pa nekaj mora biti resno narobe, da se ljudje vozijo z avtom iz npr Litije v LJ v službo. Ali trajanje vožnje z vlakom (in zamude) ali pa trajanje vožnje od železniške v LJ do službe.


Jaz sem odraščal v Litiji in celo SŽ prebil na vlaku... Ko sem pa začel delati, pa je bilo tako: do postaje 15min (peš), do LJ vlak pelje dobre pol ure, potem pa sem moral še čakati LPP (cca 10min) in se 15min vozit do postaje na Rudniku, kjer sem šel še 10min peš do firme. Z avtom pa sem bil tam v 50min.

Zdej bi bila kalkulacija nekako taka:

Vlak:
Čas porabljen 15+30+10+15+10 = 1h 20min v eno smer... skupaj 2h 40min
Mesečna karta je 110EUR za vlak in 30EUR LPP... 140EUR

Avto:
Čas porabljen skupaj: 1h 40min
Bencin cca 110 EURmesec + letna vinjeta + recimo 800EUR za gume, servis = 185EUR/Mesec
(Avto bi vseeno imel, tako da registracija, zavarovanje, ne vplivata na izračun)

Prišparaš: 1h dnevno... recimo 20h mesec. Če je tvoja ura prostega časa (ali alternativnega dela; navsezadnje lahko narediš vsak dan eno naduro, pa si časnovno na istem) 10EUR si z avtom na času prihranil 200EUR na mesec. Oz: 140-185+200=155EUR/mesec.

Pri meni je ta ena ura bistveno več vredna, kot tudi ostalim in vsi se bodo še naprej vozili z avti... in tudi če dobim samo plačano karto 140EUR, se mi še vedno za 15EUR bolj splača uporabljat avto. Tega pa sedaj ne bo več...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

XLapse ::

Cr00k je izjavil:

jype je izjavil:

Cr00k je izjavil:

V bistvu je še huje.... 1,1mrd EUR za dobrih 27km.
Škoda, da tako nesramno lažete.

Samo citiram iz http://www.drugitir.si/

27,1 kilometra dolga trasa drugega tira Divača–Koper se iz Divače na kraški planoti spusti na priobalno območje nekaj metrov nadmorske višine. Zaradi zahtevne konfiguracije terena, okoljskih omejitev in premagovanja dobrih 400 metrov višinske razlike se je kot najprimernejša varianta izkazala t.i. predorska, katere 75 % trase poteka v predorih.


Poleg začetnih investicijskih stroškov bo moral 2TDK zagotoviti financiranje drugih stroškov, ki bodo nastali v obdobju gradnje. Ti so sestavljeni iz 12 mio EUR operativnih stroškov 2TDK in 32 mio EUR stroškov obresti, nadomestil in drugih potreb. Celoten znesek financiranja v tekočih cenah brez DDV tako znaša 1.194 mio EUR.


Kdo laže? Ti, ko nenehno zavajaš z nekimi dvoumnimi populističnimi izjavami in trditvami brez dokazov...

jukoz je izjavil:

Kaj pa če bi pogledali zakaj javni promet v CH deluje, pri nas je pa tako bogi?
...


To že skos govorim... deluje, ker je konkurenčen. Pri nas pa ni... in s takimi ukrepi, kot so predlagani, tudi nikoli ne bo.



lol, deluje ker je CH draga za pop. in plačaš en kebab 10€ ne pa 3,5€
alien technology

Cr00k ::

Če nadaljujem iz prejšnjega posta. Recimo, da bo z ukrepom v povprečju (špekuliram) nekje 100EUR tega oportunitenega stroška v času... in +880k delovno aktivnega prebivalstva je to 88mioEUR izgube na mesec, za Slovenijo! Torej skoraj en 2.tir na leto... super ukrepi se sprejemajo.

jukoz ::

Cr00k je izjavil:

jukoz je izjavil:

Cr00k je izjavil:



Novi predlog predvideva, da ne dobiš stroškov povrnjenih za avto, ko se pripelješ do P+R, samo enotna karta... se boš moral z busom iz sela (ki gre 4x na dan) peljat, pa po možnosti še 2x prestopit... res produktivno.

Boš kvačkal vmes, da boš dvignil produktivnost? :)


Zato pa ta bebavi predlog ne bo dobil podpore in ga bodo popravili.
Pa nekaj mora biti resno narobe, da se ljudje vozijo z avtom iz npr Litije v LJ v službo. Ali trajanje vožnje z vlakom (in zamude) ali pa trajanje vožnje od železniške v LJ do službe.


Jaz sem odraščal v Litiji in celo SŽ prebil na vlaku... Ko sem pa začel delati, pa je bilo tako: do postaje 15min (peš), do LJ vlak pelje dobre pol ure, potem pa sem moral še čakati LPP (cca 10min) in se 15min vozit do postaje na Rudniku, kjer sem šel še 10min peš do firme. Z avtom pa sem bil tam v 50min.

Zdej bi bila kalkulacija nekako taka:

Vlak:
Čas porabljen 15+30+10+15+10 = 1h 20min v eno smer... skupaj 2h 40min
Mesečna karta je 110EUR za vlak in 30EUR LPP... 140EUR

Avto:
Čas porabljen skupaj: 1h 40min
Bencin cca 110 EURmesec + letna vinjeta + recimo 800EUR za gume, servis = 185EUR/Mesec
(Avto bi vseeno imel, tako da registracija, zavarovanje, ne vplivata na izračun)

Prišparaš: 1h dnevno... recimo 20h mesec. Če je tvoja ura prostega časa (ali alternativnega dela; navsezadnje lahko narediš vsak dan eno naduro, pa si časnovno na istem) 10EUR si z avtom na času prihranil 200EUR na mesec. Oz: 140-185+200=155EUR/mesec.

Pri meni je ta ena ura bistveno več vredna, kot tudi ostalim in vsi se bodo še naprej vozili z avti... in tudi če dobim samo plačano karto 140EUR, se mi še vedno za 15EUR bolj splača uporabljat avto. Tega pa sedaj ne bo več...


Pa se ti res da jajcat po tej cesti Litija - Beričevo in potem dol na avtocesto oz obvoznico?

Zjutraj se včasih vozim v obratni smeri, proti Litiji. Že po avtocesti vse stoji, od odcepa do Beričevega, Dola pri LJ tudi. Pa potem pri Agipu, Ribče, Hotič, ... Tam je sploh, ko gre cesta čez tisto močvirje...
A se ti res da vozakat vsak dan po tem? Tja in nazaj?

Če bi mi šiht omogočal bi se raje vozil v vlakom/busom kot pa fjakanje z avtom. Pa ne narobe mislit, naredim leto čez 30kkm po celi Evropi in mi ni težko (no, razen CH z njihovimi zastoji na avtocestah). Sam to vozakanje in stanje v kolonah, to mi je pa neskončno mučno.

Pa tudi dvomim da si v 50 minutah iz Litije na Rudniku, tudi če greš čez hribe in se izogneš Beričevemu si zelo na knap. V vsakem primeru te pa čaka obvoznica. V prometni konici je to nemogoče.

Cr00k ::

jukoz je izjavil:



Pa se ti res da jajcat po tej cesti Litija - Beričevo in potem dol na avtocesto oz obvoznico?

Zjutraj se včasih vozim v obratni smeri, proti Litiji. Že po avtocesti vse stoji, od odcepa do Beričevega, Dola pri LJ tudi. Pa potem pri Agipu, Ribče, Hotič, ... Tam je sploh, ko gre cesta čez tisto močvirje...
A se ti res da vozakat vsak dan po tem? Tja in nazaj?

Če bi mi šiht omogočal bi se raje vozil v vlakom/busom kot pa fjakanje z avtom. Pa ne narobe mislit, naredim leto čez 30kkm po celi Evropi in mi ni težko (no, razen CH z njihovimi zastoji na avtocestah). Sam to vozakanje in stanje v kolonah, to mi je pa neskončno mučno.

Pa tudi dvomim da si v 50 minutah iz Litije na Rudniku, tudi če greš čez hribe in se izogneš Beričevemu si zelo na knap. V vsakem primeru te pa čaka obvoznica. V prometni konici je to nemogoče.


Brez zastojev si v cca 35min na Rudniku... (37min po google maps) sicer pa kakor naletiš. Te kolone, ki jih vidiš se kar premikajo. Več kot uro sem se vozil samo če je bila kakšna nesreča. Je meni osebno več jajcanja, z vlakom, trolo,... skos se nekam drenaš, mularijo naspidirano prenašat. Potem pa imaš še deževna in zimska obdobja, poleti vlaki še dodatno kurijo. Pa tudi naš javni transport ne slovi ravno po japonski točnosti :) Sem tudi 20min čakal trolo, pa tudi vlaki zamujajo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

jukoz ::

Cr00k je izjavil:



Brez zastojev si v cca 35min na Rudniku... (37min po google maps) sicer pa kakor naletiš. Te kolone, ki jih vidiš se kar premikajo. Več kot uro sem se vozil samo če je bila kakšna nesreča. Je meni osebno več jajcanja, z vlakom, trolo,... skos se nekam drenaš, mularijo naspidirano prenašat. Potem pa imaš še deževna in zimska obdobja, poleti vlaki še dodatno kurijo. Pa tudi naš javni transport ne slovi ravno po japonski točnosti :) Sem tudi 20min čakal trolo, pa tudi vlaki zamujajo...


Ha, samo 40km je to. Meni se zdi kot da je 2x dlje, pa niti ne vem zakaj. Ful se mi vleče. Pogosto se vozim dol v Zagorje.
Sam to, da "če je bila kakšna nesreča" je pa malo tako. Ribče - Litija poznam samo zaradi obvestil na radiju da je nesreča, drugače table sploh ne bi opazil =)

Sej take kombinacije kot jih imaš ti so zoprne. Če bi obstajal recimo nek bus, ki bi vozil po obvoznici, bi šel v Polju dol iz vlaka in na bus po obvoznici na Rudnik. Tko pa moraš v center in potem iz centra na jug...

Cr00k ::

jukoz je izjavil:

Cr00k je izjavil:



Brez zastojev si v cca 35min na Rudniku... (37min po google maps) sicer pa kakor naletiš. Te kolone, ki jih vidiš se kar premikajo. Več kot uro sem se vozil samo če je bila kakšna nesreča. Je meni osebno več jajcanja, z vlakom, trolo,... skos se nekam drenaš, mularijo naspidirano prenašat. Potem pa imaš še deževna in zimska obdobja, poleti vlaki še dodatno kurijo. Pa tudi naš javni transport ne slovi ravno po japonski točnosti :) Sem tudi 20min čakal trolo, pa tudi vlaki zamujajo...


Ha, samo 40km je to. Meni se zdi kot da je 2x dlje, pa niti ne vem zakaj. Ful se mi vleče. Pogosto se vozim dol v Zagorje.
Sam to, da "če je bila kakšna nesreča" je pa malo tako. Ribče - Litija poznam samo zaradi obvestil na radiju da je nesreča, drugače table sploh ne bi opazil =)

Sej take kombinacije kot jih imaš ti so zoprne. Če bi obstajal recimo nek bus, ki bi vozil po obvoznici, bi šel v Polju dol iz vlaka in na bus po obvoznici na Rudnik. Tko pa moraš v center in potem iz centra na jug...


Ja domorodci smo navajeni na cesto... sicer je res zoprna, bi lahko boljšo infrastrukturo zgradili :).
Folk se vozi iz Ptuja dnevno v LJ, pa je tam res skos neka scena na štajerski AC :)

Alencica ::

Ta tema je še ena v nizu totalnega pomanjkanja vizije in korajže, predvsem pa zaplankosti.
Andrej0, kako "tehtati" pluse in minuse. Če za en milimeter niha v eno ali drugo smer moraš res tehtati, če pa totalno prevaga v javni transport je pa no-brainer odločitev. Trenutno je v Sloveniji daleč od tega.
Crook je lepo predstavil, cestni zastoj zjutraj in popoldne naredi 1 uro pavze * 50000 ljudi * 200 delovnih dni je izguba ogromna v denarju, človeškem potencialu in wellbeingu. Jasno, da je treba outsourcat in je bolje da en operater prepelje 400 ljudi kot pa da vsak sam suka volan v avtu. Folk se obnaša racionalno, če je še vedno 95% vozil zjutraj, kjer voznik samo sebe pelje od A do B.

V temi o železnici sem predlagala, da javni transport preskoči trenutni korak in gre v revolucijo namesto v razvoj na teh rakavih temeljih. Osebni in/ali cargo transport bi moral vizionarsko in genijalno rešit pipistrel in hyperloop, če se pogovarjamo o cifrah 50-100 miljard bo to sigurno boljše kot pa železnice, ki so 100 let stara tehnologija.
Javni transport bo v porastu ko bo od Litije/Vrhnike/Grosuplja/Kamnika/itd ... do Ljubljane 10 minut po Lljubljani pa s kolesom. To je komplet realno, max oddaljenost je koliko 30km? 150-200 km/h mora biti hitrost na teh razdaljah.

jukoz ::

Alencica je izjavil:


V temi o železnici sem predlagala, da javni transport preskoči trenutni korak in gre v revolucijo namesto v razvoj na teh rakavih temeljih. Osebni in/ali cargo transport bi moral vizionarsko in genijalno rešit pipistrel in hyperloop, če se pogovarjamo o cifrah 50-100 miljard bo to sigurno boljše kot pa železnice, ki so 100 let stara tehnologija.
Javni transport bo v porastu ko bo od Litije/Vrhnike/Grosuplja/Kamnika/itd ... do Ljubljane 10 minut po Lljubljani pa s kolesom. To je komplet realno, max oddaljenost je koliko 30km? 150-200 km/h mora biti hitrost na teh razdaljah.


Iz centralne LJ postaje proti Litiji, je prva postaja Polje. Do tja gre tardeč (tisti stari ene 10-15 let) lokalni vlak z GPS izmerjeno hitrostjo 116KM/h. Kar je povsem dovolj. Pomoje rabi ene 5 minut do tja. Z busom je minimalno 30 minut, realno bolj 40. Avto je 20-30 če ni prometna konica.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jukoz ()

Mato989 ::

Pa saj dileme ni... Ce bo javni prevoz enako hiter kot avto in bo stal manj kot 500m od sihta ga bo vecina rade volje uporabljala
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

AndrejO ::

Alencica je izjavil:

Andrej0, kako "tehtati" pluse in minuse. Če za en milimeter niha v eno ali drugo smer moraš res tehtati, če pa totalno prevaga v javni transport je pa no-brainer odločitev.

Vsak tehta sam pri sebi in glede na svoje osebne okoliščine. Nikakršne uravnilovke ni, razen tega, da ima vsak "svojo ceno", pri kateri se mu nekaj začne ali pa preneha izplačati.

Očitno je pri nekaterih že tako na knap, da bi jih že ta sprememba prepričala, da se preselijo ali pa zamenjajo delovno mesto.

Alencica je izjavil:

Trenutno je v Sloveniji daleč od tega.

Trenutno velja trenutno. Jutri se lahko vse to postavi na glavo, ne da bi kdorkoli glasoval za kakršnekoli spremembe.

ZaphodBB ::

Tilen je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Tilen je izjavil:

Nadomestilo za pot ni plača. Že samo zaradi tega bi bilo potrebno te neumnosti ukiniti. Da bi bilo vsem jasno, kaj je plača in od katerega dela prihodka bo penzija in od katerega ne bo nič.

Nadomestilo za pot seveda je plača. Neobdavčen del plače. Se pa strinjam, da je za ukinit. Predvsem zato ker finančno nepismeni ne vejo, da je to del njihove plače.


Ne drži. V Sloveniji v neto plačo niso všteti stroški prevoza na delo, dnevnice in nadomestilo za prehrano, ki jih delavec prejme še dodatno, torej poleg neto plače. Povračilo stroškov v zvezi z delom predstavlja samostojno celoto in ni vključeno v plačilo za delo.

To je vse plača. Četudi se administrativno obravnava drugače in funkcionalno nepismeni mislite, da zaslužite manj kot v resnici.

Če ne verjameš vzami v roke knjige o osnovah ekonomije.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Mato989 ::

ZaphodBB je izjavil:

Tilen je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Tilen je izjavil:

Nadomestilo za pot ni plača. Že samo zaradi tega bi bilo potrebno te neumnosti ukiniti. Da bi bilo vsem jasno, kaj je plača in od katerega dela prihodka bo penzija in od katerega ne bo nič.

Nadomestilo za pot seveda je plača. Neobdavčen del plače. Se pa strinjam, da je za ukinit. Predvsem zato ker finančno nepismeni ne vejo, da je to del njihove plače.


Ne drži. V Sloveniji v neto plačo niso všteti stroški prevoza na delo, dnevnice in nadomestilo za prehrano, ki jih delavec prejme še dodatno, torej poleg neto plače. Povračilo stroškov v zvezi z delom predstavlja samostojno celoto in ni vključeno v plačilo za delo.

To je vse plača. Četudi se administrativno obravnava drugače in funkcionalno nepismeni mislite, da zaslužite manj kot v resnici.

Če ne verjameš vzami v roke knjige o osnovah ekonomije.


Če je to vse PLAČA, potem se mora vse štet v izračun pokojnine kjer je osnova PLAČA ali? Dejansko je to samo neobdavčen DOHODEK... plača ti je jasno napisana v pogodbi o zaposlitvi =)

Povračilo stroško za prevoz do delovnega mesta in povračilo stroškov za malico...

Seveda pa je normalno da se to zavede pod odhodek podjetja oz. pod stroške v zvezi z plačevanjem zaposlenih!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

ZaphodBB ::

odhodek podjetja oz. pod stroške v zvezi z plačevanjem zaposlenih!

Kar se imenuje plača.

Vse ostalo je samo spreobračanje besed in izkrivljanje realnosti.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Mato989 ::

ZaphodBB je izjavil:

odhodek podjetja oz. pod stroške v zvezi z plačevanjem zaposlenih!

Kar se imenuje plača.

Vse ostalo je samo spreobračanje besed in izkrivljanje realnosti.


No potem to razloži ZPIZu da ne znajo izračunat pokojnine na osnovi PLAČE =) Simpl, ker je izkrivljanje boš jim to hitro dokazal in dvignil pokojnine za cca. 40EUR NETO usput!

Aja, na poti do ZPIZa ali nazaj se ustavi še pri FURSu da jim obrazložiš da ne znajo dohodnine izračunat!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Invictus ::

Potni stroški je socialna pomoč delodajalca, odvisna od km razdalje do službe...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

CyberPunk ::

Eno vprašanje za "Avstrijce", ker sem videl, da je nekdo napisal, da ne dobijo "nadomestil" za potne stroške... pred kratkim sem nekaj gledal na temo Pendlerpauschale - a potem to ni to ali gre samo za davčne olajšave?

Meni se je zdelo super s tem v zvezi, da imajo definiran "primeren javni promet"; kjer tega ni, pa velja druga tabela z višjimi zneski. Pa tudi precej razumno je definirana primernost: do 60 minut vožnje v eno smer je "primerno", od 120 minut naprej ni primerno (veljajo potem višji zneski, ker moraš avto uporabiti ali pa čas izgubljati), kar je med 60 in 120 minut pa gre po formuli "1 km v eni minuti", sicer je "neprimeren" in veljajo višji zneski.

Super rešitev tudi za Slovenijo, ker bi bilo potem več pritiskov na izvajalce javnega prometa, da naredijo javni promet "primeren", pa konkretno bi bila postavljena razmejitev, kaj je še znosna časovna dolžina vožnje in s tem uporabnost linije javnega prometa. Tole, kar Žlender bluzi v Financah, pa diši direkt po korupciji ali tem, da je na plačilni listi avtobusarjev in ajzenponarjev.

Fritz ::

@ Cyberpunk

+1 za predlog.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

janezvalva ::

tako je, če se hoče država vtikat v vse pore družbe in regulirat vse živo.

to ne pelje nikamor.

javni prevoz naj se prilagaja zakonitostim prostega trga.
bo tam kjer se to "splača" drugje pa ga naj ne bo.
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?

Phantomeye ::

jst mislim, da je javni promet lahko fina stvar. Ampak tale prisila ne more funkcionirati. Najprej je treba optimizirati javni promet, ŠELE potem se lahko razmišlja o tem, kako ljudi prepričat, da ga uporabljajo. Ne da se ljudi prisili v uporabo neučinkovitega javnega prometa in se potem oglašatati z raznimi parolami, kako bo sistem hitrejši in bolj razvejan.

Kdaj bo razvejan? Kdaj bo kvalitetnejši? Čez en mesec? 1 leto? 10 let?

Mislim, a zadaj stoji kaka analiza?

Javni promet je zaenkrat uporaben samo za tiste, ki ŽIVIJO v mestu, kjer delajo ali pa tiste, ki živijo v sosednjem mestu in so stran eno avtobusno vožnjo (izjemoma res bližnja okolica).

Kako si lahko nek meščan upa trdit, da je javni promet super. Povej to nekomu, ki živi npr. v okolici Jesenic in dela v okolici Kranja. Človek mora prestopit 3 različne avtobuse. Najprej, da pride do Jesenic, nato, da pride do Kranja, in potem do lokacije dela. In ker se avtobusi ustavljajo na postajah, pa ker so zjutraj gužve, pa ker avtobusi radi delajo dolge kroge, to vzame 3 ure ... samo v eno smer. Pri teh avtobusih velikokrat ni časovnega sosledja. Velikokrat pa naj bi bil, ampak prvi bus pripelje 5 min za tem ko drugi že odpelje (ker ceste niso prazne in je nenormalno da tako povezuješ linije na 5 minut razlike). Kar pomeni, da čakaš na naslednji avtobus.

Pač preprosto ne gre. Razen, če hočemo, da se ljudje, ki se zdaj vozijo z avtomobili, ker drugače res ne gre, vozijo polovico dneva.

Ali še boljše ... kaj pa isti ljudje, ki živijo na cca. 700 m nadmorske višine, k vidijo avtobus 2x na dan. Kaj se planira za te ljudi? Bolj razvejan javni promet?

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

Mato989 je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

odhodek podjetja oz. pod stroške v zvezi z plačevanjem zaposlenih!

Kar se imenuje plača.

Vse ostalo je samo spreobračanje besed in izkrivljanje realnosti.


No potem to razloži ZPIZu da ne znajo izračunat pokojnine na osnovi PLAČE =) Simpl, ker je izkrivljanje boš jim to hitro dokazal in dvignil pokojnine za cca. 40EUR NETO usput!

Aja, na poti do ZPIZa ali nazaj se ustavi še pri FURSu da jim obrazložiš da ne znajo dohodnine izračunat!
To je irelevantno, ker je že takoj razloženo, da je ta del neobdavčen.

Če svojo plačo primerjaš s praktično komerkoli iz tujine, moraš, da dobiš realno primerjavo, nujno upoštevati tudi to povračilo stroškov. Pa regres prav tako.

Mato989 ::

darkolord je izjavil:

Mato989 je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

odhodek podjetja oz. pod stroške v zvezi z plačevanjem zaposlenih!

Kar se imenuje plača.

Vse ostalo je samo spreobračanje besed in izkrivljanje realnosti.


No potem to razloži ZPIZu da ne znajo izračunat pokojnine na osnovi PLAČE =) Simpl, ker je izkrivljanje boš jim to hitro dokazal in dvignil pokojnine za cca. 40EUR NETO usput!

Aja, na poti do ZPIZa ali nazaj se ustavi še pri FURSu da jim obrazložiš da ne znajo dohodnine izračunat!
To je irelevantno, ker je že takoj razloženo, da je ta del neobdavčen.

Če svojo plačo primerjaš s praktično komerkoli iz tujine, moraš, da dobiš realno primerjavo, nujno upoštevati tudi to povračilo stroškov. Pa regres prav tako.


Torej ti v avstriji obracunas pendelpausal ali primerjas brez tega?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

          ::

AndrejO je izjavil:

Očitno je pri nekaterih že tako na knap, da bi jih že ta sprememba prepričala, da se preselijo ali pa zamenjajo delovno mesto.


Ali ti to resno? Zaradi enega ukrepa, ki je le voda na mlin pogoltnim in nekonkurenčnim prevoznikom in je bil po vsej verjetnosti zlobiran iz njihove strani, bi ti preseljeval ljudi in jih prisilil v menjavo službe? Ali si sploh kdaj stopil več kot 15 km iz Ljubljane? Ali se sploh zavedaš, kako so na podeželju omejene možnosti zaposlovanja in kako nemogoče je tam vzpostaviti učinkovit javni prevoz?

Raptor F16 ::

Tok enga bunjenja za brezveze. Dodatki so potuha, ki se jo izkorišča, pa še tako fajn so nastavljeni, da delavec, misli da se mu s tem uslugo dela. Potem pa vidiš minimalca ki to ni in komaj prileze na zakonsko mejo, ko vse dodatke daš na kup.

Dodatek NI plača ampak nadomestilo režijskega stroška.

Zgodovina sprememb…

ZaphodBB ::

Mimogrede. Dodatek za prevoz že sedaj ne pokriva prevoza. Kdor se vozi dlje zato, da "več zasluži" (ja poznamo take primere) - brez, da bi dejansko zganjal carpooling je bedak, ki ne zna računat.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

AndrejO ::

          je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Očitno je pri nekaterih že tako na knap, da bi jih že ta sprememba prepričala, da se preselijo ali pa zamenjajo delovno mesto.


Ali ti to resno? Zaradi enega ukrepa, ki je le voda na mlin pogoltnim in nekonkurenčnim prevoznikom in je bil po vsej verjetnosti zlobiran iz njihove strani, bi ti preseljeval ljudi in jih prisilil v menjavo službe?

O neobstoječih lobiranjih si lahko misliš, kar si hočeš, jaz pa tudi nikogar ne preseljujem ali silim v karkoli.

          je izjavil:

Ali si sploh kdaj stopil več kot 15 km iz Ljubljane?

Da.

          je izjavil:

Ali se sploh zavedaš, kako so na podeželju omejene možnosti zaposlovanja in kako nemogoče je tam vzpostaviti učinkovit javni prevoz?

Da.

In kaj je tvoja poanta? Da je to dobro in, da bo tako za vedno ostalo ali, da je to dobro in, da to tako mora ostati?

Utk ::

Zakaj bi rabili javni prevoz v vsako vas? Resno, zakaj? Če gre ta javni prevoz 3x na dan čez, ga ne rabi nihče. Če gre na pol ure, moraš še zmeraj čakat pol ure, ampak bo vozil prazen, tudi če vozi samo kombi. V čem je smisel? Tega ni nikjer na svetu in tu ni Slovenija nič posebnega.
Ljudje na vasi pa vseeno in itak rabijo avto. A bojo kosilnice na kolesih vozili? Na avtobus vlekli? Fantazirate na polno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Phantomeye ::

Utk je izjavil:

Zakaj bi rabili javni prevoz v vsako vas? Resno, zakaj? Če gre ta javni prevoz 3x na dan čez, ga ne rabi nihče. Če gre na pol ure, moraš še zmeraj čakat pol ure, ampak bo vozil prazen, tudi če vozi samo kombi. V čem je smisel? Tega ni nikjer na svetu in tu ni Slovenija nič posebnega.
Ljudje na vasi pa vseeno in itak rabijo avto. A bojo kosilnice na kolesih vozili? Na avtobus vlekli? Fantazirate na polno.


Nimajo vsi izpita za avto. In če bo kar nenadoma pogoj za prevozne stroške to, da kupiš karto za javni prevoz - je pa problem, če živiš nekje, kjer javni prevoz ni ravno prevozno sredstvo, ki ti omogoča ustrezno potovanje v veliko mesto.

jype ::

Najbolj kul v tej temi je, da se največji zagovorniki prostega trga najbolj upirajo temu, da bi prenehali uporabljat socialistične ukrepe za zatiranje prostega trga na področju prevozov, ki jih ne poznajo nikjer drugje na svetu.

ZaphodBB ::

jype je izjavil:

Najbolj kul v tej temi je, da se največji zagovorniki prostega trga najbolj upirajo temu, da bi prenehali uporabljat socialistične ukrepe za zatiranje prostega trga na področju prevozov, ki jih ne poznajo nikjer drugje na svetu.

Jaz pozdravljam ukinitev nepravične davčne obravnave plač. Četudi iz napačnega motiva.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

jype ::

ZaphodBB je izjavil:

Jaz pozdravljam ukinitev nepravične davčne obravnave plač. Četudi iz napačnega motiva.
Jaz pa uničenje avtocest, v imenu višje kvalitete življenja za tvoje otroke.

Magic1 ::

Ceste ne uničujejo avtomobili, temveč tovorni promet! Če bi se po naših cestah vozili le avtomobili, bi ceste komot zdržale desetletja. Zelo očiten primer so avtobusne postaje po Ljubljani. Zaradi velike sile se asfalt hitro deformira.
Magic

Cr00k ::

jype je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Jaz pozdravljam ukinitev nepravične davčne obravnave plač. Četudi iz napačnega motiva.
Jaz pa uničenje avtocest, v imenu višje kvalitete življenja za tvoje otroke.


Za dosego tega, bi bilo koristneje, če bi internet ukinili... bi bil večji efekt.

ZaphodBB ::

jype je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Jaz pozdravljam ukinitev nepravične davčne obravnave plač. Četudi iz napačnega motiva.
Jaz pa uničenje avtocest, v imenu višje kvalitete življenja za tvoje otroke.

Podpiram tvojo pobudo, da Savo naredimo plovno do Črnega Morja!
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Company ::

Evo, konkretna situacija: službo imam na dveh lokacijah, dvan dni v tednu na eni, 3 dni na drugi. Prva je od doma 5 km, zanjo je plačan najcenejši (avtobusni) prevoz. Druga lokaija izgleda takole: 5km do železniške postaje (plačan avtobus), 1 ura 40 minut do Ljubljane (železnica), 25 minut trola do službe (plačana trola), torej za drugo lokacijo 2 uri 15 minut. Na drugo lokacijo pridem z avtom v cca 1 uri (+- 5 minut). In kaj narediti? Takih sodelavcev imam vsaj 8, ki se zaradi različnih urnikov niti ne morejo skupaj voziti. A naj take ljudi prisilimo, da iščejo še drugo stanovanje? Jim poberemo denar za povračilo prevoza na delo (kar ni niti plača ne nič, niti ni dovolj vsaj za amortizacijo vozila)? Jim rečemo, naj kar doma ostanejo? Ali pa naj se sprijaznijo, da če želijo plačan prevoz, da jim bo služba požrla dodatno skoraj 3 ure časa dnevno, pa že tako zanjo porabijo 10 ur za en delovnik? Vse skupaj je govora o 76 km, nič več, izhodišče je pa celo večji kraj v SLO.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Company ()

AndrejO ::

Company je izjavil:

A naj take ljudi prisilimo, da iščejo še drugo stanovanje? Jim poberemo denar za povračilo prevoza na delo (kar ni niti plača ne nič, niti ni dovolj vsaj za amortizacijo vozila)? Jim rečemo, naj kar doma ostanejo?

Nikogar ni potrebno v nič siliti. Vsak si lahko izbere tisto možnost, ki mu je v danih okoliščinah najboljša.

Company je izjavil:

Ali pa naj se sprijaznijo, da če želijo plačan prevoz, da jim bo služba požrla dodatno skoraj 3 ure časa dnevno, pa že tako zanjo porabijo 10 ur za en delovnik? Vse skupaj je govora o 76 km, nič več, izhodišče je pa celo večji kraj v SLO.

Edina stvar s katero se morajo sprijazniti je to, da predlagana sprememba ni še nič v primerjavi s tem, kar prihaja v naslednjem desetletju. Seveda pa so svobodni, da to bodisi ignorirajo in se sprenevedajo, da se ne bo nikoli nič spremenilo ali pa začno že danes razmišljati kaj lahko naredijo, da bodo zase osebno čim bolj omilili negativne posledice.

cerni ::

Delam na rešitvi tega problema z malo drugačnim pristopom. Naredil sem kratko anketo, s katero bi rad dobil vpogled v vaše navade in mnenja:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp...

Če bi se kdo rad o tem kaj pogovoril naj mi pa prosim pusti kontakt v anketi. Obljubim da ga ne bom posredoval tretji osebi.

Hvala

Nejc

Cr00k ::

Vsaka normalna država bo spodbujala, da bo čimvečji delež zaposlenih produktivnih in zaposlenih... jaz sem siguren, da predlog ne bo sprejet in se ne rabimo bati. Sigurno bo pa v prihodnosti prišlo do sprememb obravnave povračila potnih stroškov, kar mislim da ni nič narobe in celo pozdravljam... nikakor pa ne bodo zaposleni dobili prst v rit oz. enotno vozovnico :)

jype ::

ZaphodBB je izjavil:

Podpiram tvojo pobudo, da Savo naredimo plovno do Črnega Morja!
Saj je že?

Cr00k ::

cerni je izjavil:

Delam na rešitvi tega problema z malo drugačnim pristopom. Naredil sem kratko anketo, s katero bi rad dobil vpogled v vaše navade in mnenja:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp...

Če bi se kdo rad o tem kaj pogovoril naj mi pa prosim pusti kontakt v anketi. Obljubim da ga ne bom posredoval tretji osebi.

Hvala

Nejc


Izpolnjeno.

jype je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Podpiram tvojo pobudo, da Savo naredimo plovno do Črnega Morja!
Saj je že?


Ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

jype ::

Cr00k je izjavil:

Vsaka normalna država bo spodbujala, da bo čimvečji delež zaposlenih produktivnih in zaposlenih... jaz sem siguren, da predlog ne bo sprejet in se ne rabimo bati. Sigurno bo pa v prihodnosti prišlo do sprememb obravnave povračila potnih stroškov, kar mislim da ni nič narobe in celo pozdravljam... nikakor pa ne bodo zaposleni dobili prst v rit oz. enotno vozovnico :)
Kaj bi pa ti rad? Da država še naprej subvencionira masovno uničevanje življenj, okolja in produktivnosti? To ne bo šlo v nedogled.

Cr00k je izjavil:

Ni.
Je.
««
11 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19930941 (21027) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35581009 (70418) starfotr
»

Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
5212298 (10895) noraguta

Več podobnih tem