» »

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

««
9 / 17
»»

joze67 ::

Ali kdo slučajno vidi tukaj poslovno priložnost?

Phantomeye ::

Tilen je izjavil:

Kako ni ideje? Saj vidiš, da bodo odprte nove hitre linije. S tem, ko se bo več denarja steklo v javni prevoz, bo teh linij še več. Trenutno se preventivno (pred uvedbo zakona) uvajajo dodatne linije javnega prevoze. Hitre, nove linije.

1. Murska Sobota–Ljubljana, dve povezavi

2. Brežice–Ljubljana, šest povezav

3. Kamnik–Ljubljana, osem povezav

4. Maribor–Ljubljana, štiri povezave

5. Koper–Ljubljana, šest povezav

6. Novo mesto–Ljubljana, štiri povezave

7. Nova Gorica–Ljubljana, štiri povezave

8. Postojna–Ljubljana, dve povezavi

9. Idrija–Ljubljana, štiri povezave

10. Zagorje ob Savi–Ljubljana, štiri povezave

11. Celje–Ljubljana, štiri povezave

12. Slovenj Gradec–Ljubljana, štiri povezave

13. Radovljica–Ljubljana, štiri povezave

14. Jesenice–Brnik–Ljubljana, štiri povezave

15. Bled–Brnik–Ljubljana, 12 povezav

16. Logatec–Ljubljana, štiri povezave

17. Vrhnika–Ljubljana, štiri povezave


Najcenejši prevoz je vlak. A se bo definicija javnega prometa spremenila? Pa bomo imeli možnost avtobusa, ki je dražji?

Kranj - Ljubljana - enotirni sistem (in 80 % Slovenije). Kje bodo toliko dodatnih vlakov dobil? Že ti, ki so naročeni za naslednja 3 leta, so že za današnje razmere premalo. In kam bodo te vlake dali? Da bodo zjutri shendlali naval?

Zgodovina sprememb…

Fritz ::

joze67 je izjavil:

Ali kdo slučajno vidi tukaj poslovno priložnost?

To je tako kot bi rekel nevidna roka trga bo vse uredila.

Še enkrat, sprejeti takšno omejitev ob klavrnemu javnemu prevozu in upati, da se bo ta kar tako popravil je početje na škodo vseh, ki se prevažajo na delovno mesto iz oddaljenega kraja. Mene to ne bo prizadelo a sem nekoč bil dnevni migrant in vem, da zadeve niso tako črno-bele, kot si jih nekateri predstavljajo.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

scipascapa ::

joze67 je izjavil:

Ali kdo slučajno vidi tukaj poslovno priložnost?


Poslovno priložnost bi moralo videti podjetje samo, saj pogleda naslove zaposlenih, naredi en sestanek itd....službeni avto pobere delavce gor in nazaj kot School bus v ZDA.
Delavci bi dobili manj za prevoz in več recimo v NETO.

Tilen ::

Phantomeye je izjavil:


Najcenejši prevoz je vlak. A se bo definicija javnega prometa spremenila? Pa bomo imeli možnost avtobusa, ki je dražji?
Kranj - Ljubljana - enotirni sistem (in 80 % Slovenije). Kje bodo toliko dodatnih vlakov dobil? Že ti, ki so naročeni za naslednja 3 leta, so že za današnje razmere premalo. In kam bodo te vlake dali? Da bodo zjutri shendlali naval?

Vi sploh kaj berete ali samo en čez drugega nekaj kloftate? ENOTNA vozovnica pomeni, da bo vse stalo enako. Ena relacijska vozovnica za VSE tipe javnega prevoza.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

stara mama ::

Phantomeye je izjavil:


Kranj - Ljubljana - enotirni sistem (in 80 % Slovenije). Kje bodo toliko dodatnih vlakov dobil? Že ti, ki so naročeni za naslednja 3 leta, so že za današnje razmere premalo. In kam bodo te vlake dali? Da bodo zjutri shendlali naval?

Najbližji vlak je od mene 20km stran. Pa ne živim v vukojebini.
Ekologija™ in Trajnost™

matobeli ::

Nimate vukov?

Daliborg ::

vuki imajo bližje postajo :

Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Phantomeye ::

Tilen je izjavil:

Phantomeye je izjavil:


Najcenejši prevoz je vlak. A se bo definicija javnega prometa spremenila? Pa bomo imeli možnost avtobusa, ki je dražji?
Kranj - Ljubljana - enotirni sistem (in 80 % Slovenije). Kje bodo toliko dodatnih vlakov dobil? Že ti, ki so naročeni za naslednja 3 leta, so že za današnje razmere premalo. In kam bodo te vlake dali? Da bodo zjutri shendlali naval?

Vi sploh kaj berete ali samo en čez drugega nekaj kloftate? ENOTNA vozovnica pomeni, da bo vse stalo enako. Ena relacijska vozovnica za VSE tipe javnega prevoza.


Dal si povezavo do plačljivega članka. Če je noter informacija o enotni vozovnici - je jaz ne vidim.

Tilen ::

Phantomeye je izjavil:

Tilen je izjavil:

Phantomeye je izjavil:


Najcenejši prevoz je vlak. A se bo definicija javnega prometa spremenila? Pa bomo imeli možnost avtobusa, ki je dražji?
Kranj - Ljubljana - enotirni sistem (in 80 % Slovenije). Kje bodo toliko dodatnih vlakov dobil? Že ti, ki so naročeni za naslednja 3 leta, so že za današnje razmere premalo. In kam bodo te vlake dali? Da bodo zjutri shendlali naval?

Vi sploh kaj berete ali samo en čez drugega nekaj kloftate? ENOTNA vozovnica pomeni, da bo vse stalo enako. Ena relacijska vozovnica za VSE tipe javnega prevoza.


Dal si povezavo do plačljivega članka. Če je noter informacija o enotni vozovnici - je jaz ne vidim.


S 1. junijem prihaja velika sprememba
Skladno z uredbo bo tako od 1. junija dalje uporabnikom javnega potniškega prometa na voljo enotna vozovnica.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Cr00k ::

Ta Žlender je tud svojega denarja vreden - rešitev je preprosta. Javni promet naj postane konkurenčen in bodo ljudje sami začeli prehajati na javni transport. Ne pa pod prisilo celo Slovenijo zaj... predvsem tiste, ki generirajo BDP največ vplačajo v proračun. No saj vemo katerega konja je treba najbolj tepst in zatirat.

Mislim od birokrata kot je on, kaj drugega niti ni pričakovati. Če mislijo, da je lahko javni promet konkurenčen, naj dobijo investitorje, ki bodo vrgli denar v to luknjo brez dna, brez postavljanja naroda v manjvreden položaj. Slednje bi si tudi Slovenci zaslužili od ljudi, katere volimo.

Če bo storitev javnega prevoza za k***c, je po temu novemu predlogu niti bojkotirati ne moreš, ker nimaš alternative. Ali to, ali pa prst v tazadnjo. Glede na podobne sisteme v državi (ala zdravstvo), kateri NE DELUJEJO, gre v tem primeru še za en nateg slovenskega naroda.

Na koncu se bo folk še vedno vozil z avtomobili, javni promet bo pa še vedno nekonkurenčen in slab. Kot je zdravstvo, v katerega raja še vedno vplačuje milijone in čaka v čakalnicah po 6ur z zlomljeno nogo, da dobiš gips... da ne začnem z otroškimi vrtci in podobnimi.

Naj energijo raje porabijo da rešijo kakšen obstoječ problem/afere, ne da generirajo nove.

EDIT: Enotno vozovnico podpiram. Nikakor pa pogojevanja glede povračila stroškov vožnje na/iz dela, tipa to ali pa nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

Phantomeye ::

Tilen je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

Tilen je izjavil:

Phantomeye je izjavil:


Najcenejši prevoz je vlak. A se bo definicija javnega prometa spremenila? Pa bomo imeli možnost avtobusa, ki je dražji?
Kranj - Ljubljana - enotirni sistem (in 80 % Slovenije). Kje bodo toliko dodatnih vlakov dobil? Že ti, ki so naročeni za naslednja 3 leta, so že za današnje razmere premalo. In kam bodo te vlake dali? Da bodo zjutri shendlali naval?

Vi sploh kaj berete ali samo en čez drugega nekaj kloftate? ENOTNA vozovnica pomeni, da bo vse stalo enako. Ena relacijska vozovnica za VSE tipe javnega prevoza.


Dal si povezavo do plačljivega članka. Če je noter informacija o enotni vozovnici - je jaz ne vidim.


S 1. junijem prihaja velika sprememba
Skladno z uredbo bo tako od 1. junija dalje uporabnikom javnega potniškega prometa na voljo enotna vozovnica.

..

Zgodovina sprememb…

Phantomeye ::

Tilen je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

Tilen je izjavil:

Phantomeye je izjavil:


Najcenejši prevoz je vlak. A se bo definicija javnega prometa spremenila? Pa bomo imeli možnost avtobusa, ki je dražji?
Kranj - Ljubljana - enotirni sistem (in 80 % Slovenije). Kje bodo toliko dodatnih vlakov dobil? Že ti, ki so naročeni za naslednja 3 leta, so že za današnje razmere premalo. In kam bodo te vlake dali? Da bodo zjutri shendlali naval?

Vi sploh kaj berete ali samo en čez drugega nekaj kloftate? ENOTNA vozovnica pomeni, da bo vse stalo enako. Ena relacijska vozovnica za VSE tipe javnega prevoza.


Dal si povezavo do plačljivega članka. Če je noter informacija o enotni vozovnici - je jaz ne vidim.


S 1. junijem prihaja velika sprememba
Skladno z uredbo bo tako od 1. junija dalje uporabnikom javnega potniškega prometa na voljo enotna vozovnica.


nikjer ne uspem najti informacije, kje kupiti to enotno kartico za vse javne prevoze.

ZaphodBB ::

nikjer ne uspem najti informacije, kje kupiti to enotno kartico za vse javne prevoze.

Mogoče zato ker to ne bo možno?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Phantomeye ::

ZaphodBB je izjavil:

nikjer ne uspem najti informacije, kje kupiti to enotno kartico za vse javne prevoze.

Mogoče zato ker to ne bo možno?


S 1. junijem prihaja velika sprememba
Skladno z uredbo bo tako od 1. junija dalje uporabnikom javnega potniškega prometa na voljo enotna vozovnica.


To mi je citiral Tilen. Pa nič o tem ne na Arriva in SŽ? Niti v službi.

S pomočjo Googla sem našel tale dokument:

https://arriva.si/wp-content/uploads/20...

Iz tega razberem, da je mesečna za avtobus tudi po pocenitvi ŠE dražja kot vlak. Torej mi služba tega NE krije, ker ni najcenejši javni prevoz (niti kot neimenska - 115EUR niti kot imenska (po 1.1.2020), ki pride 93EUR (vlak pride 84EUR in bo po pocenitvi še cenejši).

Iz tega ne razberem, da se bom lahko kot potnik odločal ali grem danes na vlak ali na avtobus, kar naj bi bil point enotne karte.

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

Jasno, in ker ne razbereš, pomeni, da se bo zgodil armageddon in to je slabo zate ane?

Ukinit vse to in naj delodajalec odloča o tem kaj bo komu povrnil. Kaj se ma država za vtikat v to?

joze67 ::

Če bo obdavčeno, nič. Do takrat pač.

BlaY0 ::

Zakaj naj bi bil prevoz v štacuno ali v diznilend kaj drugače obdavčen kot prevoz v službo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

K0K0 ::

Zato ker daš z tem ko delaš 50% zaslužka državi, da sploh lahko delaš in je prav da je vsaj pot do dela neobdavčena če že ni subvencionirana. Itak dobijo potem večino tega denarja nazaj preko trošarin na gorivo. Ljudje ne uporabljajo javnega prevoza, ker je neuporaben! Z avtomobilom porabim cca 1h/dan. Z avtobusom pa 3-4h. 1 ura gre za pot do lj., pa še to sam če je lepo vreme. Če je malo dežja je prec 1:30h. Potem moram čakat 20 minut, da pride trola in še 10-15 minut da me pripelje do službe. Samo lpp mi za cca. 6km vzame več časa kot avto za celotno pot od doma do službe (40km).
Če želijo da se bodo ljudje vozili z javnim prevozom naj naredijo celoletno karto za 200-300€ namesto 2.700€ in avtobusi bodo stalno polni. Nekateri ste prepričani, da se lahko z denarjem za mesečno karto pokrije bencin amortizacijo in vse stroške avtomobila. A se vam ne zdi da je potem karta za javni prevoz full predraga ?

Tilen ::

Samo si pa smešen. Udrihaš čez javni prevoz, istočasno bi pa blokiral spremembe na bolje.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

jernejl ::

Tilen je izjavil:

istočasno bi pa blokiral spremembe na bolje.
Prepovedovanje uporabe avtomobilov ni sprememba na bolje. No, je, za tiste ki imajo/imate v Ljubljani kakšno iberžno stanovanje in bi ga radi unovčili za visoko najemnino.

Tilen ::

Nihče ti ne prepoveduje, da uporabljaš avtomobil na svoje stroške. Delodajalci bodo končno lahko plačali samo za dejansko nastale in enostavno dokazljive stroške in ne za namišljene stroške, ki jih praktično nikjer ne obravnavajo na način, kot pri nas.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

jernejl ::

Tilen je izjavil:

Nihče ti ne prepoveduje
Povej to tistim, ki se vozijo na delo iz vasi v večja mesta za nekaj stotakov (plače) na mesec. Ne boš jim prepovedal, samo tretjino plače jim boš vzel, če bodo to počeli. Nč tacga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Tilen ::

Nadomestilo za pot ni plača. Že samo zaradi tega bi bilo potrebno te neumnosti ukiniti. Da bi bilo vsem jasno, kaj je plača in od katerega dela prihodka bo penzija in od katerega ne bo nič.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

jernejl ::

Tilen je izjavil:

Nadomestilo za pot ni plača.
Prosim ne delaj se neumnega. Ker ta modrost, ki si jo zdaj zapisal, pa resnično spremeni prav vse.

Tilen ::

Od nadomestil za prevoz ne bo penzije in namesto, da bi se borili za višje bruto osnove, se borite za agonijo še naprej.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

CyberPunk ::

jernejl je izjavil:

Tilen je izjavil:

istočasno bi pa blokiral spremembe na bolje.
Prepovedovanje uporabe avtomobilov ni sprememba na bolje. No, je, za tiste ki imajo/imate v Ljubljani kakšno iberžno stanovanje in bi ga radi unovčili za visoko najemnino.

Zakaj za visoko najemnino? Če bo razpoložljiv prihodek manjši, bodo najemnine kvečjemu padle... oz. se normalizirale, ker to sedaj ni vzdržno niti pod razno (nisem opazil, da bi bila povprečna plača v Zokivillu 1500 neto, ali pač?).

jernejl ::

Tilen je izjavil:

Od nadomestil za prevoz ne bo penzije in namesto, da bi se borili za višje bruto osnove, se borite za agonijo še naprej.

Ne vem kaj želiš s tem povedati. A če bodo namesto tega dobili povrnjeno ceno vozovnice za vlak, pa bodo dobili višje pokojnine?

Raptor F16 ::

jernejl je izjavil:

Tilen je izjavil:

Nadomestilo za pot ni plača.
Prosim ne delaj se neumnega. Ker ta modrost, ki si jo zdaj zapisal, pa resnično spremeni prav vse.




Mogoče se boš lažje prepoznal. Z glavo v pesku ti tudi ogledalo ne pomaga.

Zgodovina sprememb…

Tilen ::

jernejl je izjavil:

Tilen je izjavil:

Od nadomestil za prevoz ne bo penzije in namesto, da bi se borili za višje bruto osnove, se borite za agonijo še naprej.

Ne vem kaj želiš s tem povedati. A če bodo namesto tega dobili povrnjeno ceno vozovnice za vlak, pa bodo dobili višje pokojnine?


Jaz samo pravim, da je predlog manj slab, kot ga imamo trenutno v uporabi. Sam bi pa ukinil vsa nadomestila. V celoti. Tudi malico.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

jernejl ::

Raptor F16 je izjavil:

A to si se na dopustu fotografiral?

Tilen je izjavil:

Jaz samo pravim, da je predlog manj slab, kot ga imamo trenutno v uporabi. Sam bi pa ukinil vsa nadomestila. V celoti. Tudi malico.
Ja, ljudje s periferije bi tudi ukinili vse davke, ki jih plačujejo za to, da država z njimi odpira delovna mesta v oddaljeni Ljubljani. V celoti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Raptor F16 ::

jernejl je izjavil:

A to si se na dopustu fotografiral?



Je metafora prehud zalogaj ?

Tilen ::

Jernej, zakaj pa ne greš v Ljubljano? Verjamem, da bi tvoj delodajalec zlahka poskrbel zate in to tudi sam veš. :)

Dobil bi višjo plačo, vendar manjšo razliko, kot sedaj prejemaš nadomestilo, zato se ti to ne splača. Si pameten in zate pač trenuten sistem bolje deluje, kot tisti, ki se obeta.

Vidiš, tu je problem, ki ga je treba čim prej nasloviti. Tisti, ki niste iz "periferije" namreč nadomestilo jemljete kot del plače in tudi če bi dobili realno višjo plačo, boljše plače ne bi podpisali. Tak sistem ne more biti dober.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Utk ::

Orgazmiraš nad stvarjo, ki tudi če bi spremenila tisto kar naj bi spremenila, ne bi spremenila nič, ampak še niti tega ne bo. Patetično. Bo pa kje kakega reveža naredila še večjega reveža, nihče pa ne bo imel nič več.

Tilen ::

Precej več bomo imeli vsi.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Phantomeye ::

BlaY0 je izjavil:

Jasno, in ker ne razbereš, pomeni, da se bo zgodil armageddon in to je slabo zate ane?

Ukinit vse to in naj delodajalec odloča o tem kaj bo komu povrnil. Kaj se ma država za vtikat v to?


Razumi, kaj pišem. Jaz se vozim z vlakom. In vseeno se bom. Ampak ne glede kaka pocenitev bo - ce vlak in avtobus na isti relaciji ne bosta imela iste cene, pomeni da gre cela javna uprava, ki bo prešaltala iz avtov, na vlak (ker ker je najcenejsi ponudnik).

Želežniska infrastruktura je pa že zdaj preobremenjena.

To da nikjer ni informacije ni stvar armagedona, ampak ce prihaja do sprememb je treba ljudi obvestit. common sense.

Pac idealno bo bilo, da bi obstajale kombinirane karte - ce je ista relacija - izbiraš metodo sam. Kot imajo dijaki in študentje. Lahko se usedejo na vlak ali avtobus.

To da imas enotno karto v primeru, da ni kombinacije za isto relacijo, pa pomeni, da imas eno plastiko v denarnici namesto treh.

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

Raptor F16 je izjavil:

jernejl je izjavil:

A to si se na dopustu fotografiral?
Je metafora prehud zalogaj ?
Če se ti zdi, da je slika metafora, potem je metafora zate res prehud zalogaj.

Tilen je izjavil:

Jernej, zakaj pa ne prideš v Ljubljano?
Zato, ker taki, kot si ti, komaj čakate, da mi boste lahko zaračunali tisočaka mesečne najemnine.

Tilen je izjavil:

Vidiš, tu je problem, ki ga je treba čim prej nasloviti.
Problem, ki ga je treba čimprej nasloviti, je, da Ljubljančani za stanovanja zahtevate previsoke najemnine (in kupnine), pa se morajo ljudje zato voziti tja v službo.

Tilen ::

Saj najemnino v periferiji dvigujete tudi tisti, ki niste iz periferije, prebivate tam in ste prijavljeni zunaj. Od boga dano pretopite v subvencijo najema ali nakupa nepremičnine ali kredita za avto in s tem umetno dvigate ceno tem dobrinam. You name it. Sistem je pač slab in tukaj v temi se delate bolj papeške od papeža.

Jaz sem povedal. Odrečem se malici in potnim stroškom, da dobiš ti višjo plačo v Ljubljani. Samo ti ne boš sprejel, to je problem. Zato, ker trenutni sistem izkoriščaš bolje od mene. Verjetno.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

jernejl ::

Tilen je izjavil:

Od boga dano
Če je komu kaj od boga dano, so to tisti, ki so dobili skoraj zastonj stanovanja v Ljubljani. Ta stanovanja lahko zamenjajo s tistimi, ki so dobili skoraj zastonj stanovanja v Murski Soboti, hkrati pa jim ostane še toliko denarja zaradi razlike v vrednosti, da lahko deset let živijo v brezdelju.

Če bi naredili ustrezni nepremičninski davek, bi iz Ljubljane hitro pobegnili tisti, ki jim tam ni nujno treba bivati, in dali prostor tistim, ki bi raje živeli tam, kot se tja vozili na delo.

Jaz sem povedal. Odrečem se malici in potnim stroškom, da dobiš ti višjo plačo v Ljubljani.
Ni treba, tebi bi morala država zgolj zaračunati za benefite, ki jih uživaš kot prebivalec prestolnice, in bi lahko s tem financirali javni prevoz tistim, ki teh benefitov nimajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Raptor F16 ::

jernejl je izjavil:

Če se ti zdi, da je slika metafora, potem je metafora zate res prehud zalogaj.


Si avtist in imaš težave z branjem med vrsticami ?

Miha 333 ::

Tilen je izjavil:

Nihče ti ne prepoveduje, da uporabljaš avtomobil na svoje stroške. Delodajalci bodo končno lahko plačali samo za dejansko nastale in enostavno dokazljive stroške in ne za namišljene stroške, ki jih praktično nikjer ne obravnavajo na način, kot pri nas.

Hočeš reči, da če se voziš z avtom v službo, s tem ne nastanejo dejanski stroški? Ampak samo če uporabljaš javni promet?

Alfa Dog ::

Tilen je izjavil:

Nihče ti ne prepoveduje, da uporabljaš avtomobil na svoje stroške. Delodajalci bodo končno lahko plačali samo za dejansko nastale in enostavno dokazljive stroške in ne za namišljene stroške, ki jih praktično nikjer ne obravnavajo na način, kot pri nas.

Tule si ga pa čisto mimo pihnil.
Delodajalec že sedaj plača minimalne možne stroške in če uporabljaš avtomobil, si že v minusu.
Pustimo obrobne primere ko se v enem avtu peljejo trije ali celo štirje, delež takih je zanemarljiv.

Tilen ::

Hočem reči, da če bi bila subvencija dražjega prevoza obveza za delodajalca, bi se lahko ti vozil tudi s helikopterjem in bi ti oni to plačali. Seveda to ni tako. Iz tega razloga se potne stroške izračunava na osnovi vozovnic javnega prevoza. To ni kar nek namišljen stošek. Mislim ta neto, ki ga ti prejemaš, ker se voziš z avtomobilom, ni kar nek strošek čez palec. To je vse preračunano čez vozovnico, razen, če javni promet ne obstaja, dobiš nadomestilo na kilometer.

Alfa Dog je izjavil:


Tule si ga pa čisto mimo pihnil.
Delodajalec že sedaj plača minimalne možne stroške in če uporabljaš avtomobil, si že v minusu.


Seveda si v minusu. Kaj šele, če bi se vozil s helikopterjem? Pa še prej bi bil, kot z avtomobilom. Z avtomobilom res traja, povej, da si si zato kupil helikopter in da ti naj delodajalec povrne.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Alfa Dog ::

Ja napisal si da "Delodajalci bodo končno lahko plačali samo za dejansko nastale in enostavno dokazljive stroške".
Sedaj plačujejo manj.
P.S. Tudi jaz sem za ukinitev povračila za malico in potne stroške ter ustrezen dvig plače.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Alfa Dog ()

Tilen ::

Sedaj plačujejo več, kot bi bilo potrebno. Potrebno je plačati samo nadomestilo za dejanske stroške javnega prevoza. V primeru, da jih zakleneš na imensko vozovnico, je to manj slab sistem za delodajalca in veliko boljši za vse nas. Kdor tega ne razume, ima resen problem.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Alfa Dog ::

Bom dodal še tega na svoj spisek problemov.
Se bo delodajec odpovedal fleksibilnosti delavca, ki bo potem vezan na urnik javnega prevoza?
Bo delodajalec plačal dodatni 2 uri časa dnevno, ki ju delavec porabi za javni prevoz?

švrk ::

Tilen je izjavil:

Saj najemnino v periferiji dvigujete tudi tisti, ki niste iz periferije, prebivate tam in ste prijavljeni zunaj. Od boga dano pretopite v subvencijo najema ali nakupa nepremičnine ali kredita za avto. You name it. Sistem je pač slab.


A to gre tebi v nos? Ti bi zaradi par goljufov kaznoval kar vse po vrsti, pošeteno in fer ni kaj.
Meni bi vzel tiste fičnke, ki mi že sedaj ne pokrijejo niti goriva in me prisilil/obsodil na avtobus,
da zapravim še dve uri več svojega življenja. Pa otroke mi boš tudi popazil, ko se bom po 12 urah vrnil z dela?

Najprej ste mi vzeli normalne službe in jih preselili v svoje najlepše mestece, me obsodili na minimalca ali
vsakodnevno migracijo, sedaj bi mi vzeli pa še prevoz in nemara celo malico.

Skrajno zgrešeno in egoistično stališče zagovarjate.

Tilen ::

Meni ne gre nič v nos. Sam se nič ne pritožujem, celo odpovedal bi se nadomestilom za višje plače. Podprem rešitve, ki so boljše od trenutnih.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

švrk ::

Tilen je izjavil:

Meni ne gre nič v nos. Sam se nič ne pritožujem, celo odpovedal bi se nadomestilom za višje plače. Podprem rešitve, ki so boljše od trenutnih.


Rešitve, ki jih zagovarjaš so slabše za večino.

Tilen ::

Niso. Dobili bomo bolj razvejan, hitrejši in kvalitetnejši javni promet ter konkurenčnejše delodajalce. Tisti, ki so prijavljeni izven periferije in imajo subvencionirane najemnine ali kredite v centrih, kjer dejansko živijo, bodo le te prepustili tistim, ki jih realno potrebujejo in tako naprej. Normalizacija nas čaka.

Danes se pač prijaviš pri sorodnikih in v primeru fleksibilnega mladega para, je to lahko gratis 500 EUR neto na mesec, kar ti pokrije v Mariboru lepo stanovanje v centru mesta. Preko ceste se sprehajaš v službo in še gratis stanovanje imaš zraven.

Tak sistem pač netržno dviga cene vsem in ne vem kako ne vidite, da je tak sistem slab.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()
««
9 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19928078 (18164) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35572266 (61675) starfotr
»

Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
5211598 (10195) noraguta

Več podobnih tem