» »

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

««
10 / 17
»»

Alfa Dog ::

Tilen je izjavil:


Danes se pač prijaviš pri sorodnikih in v primeru fleksibilnega mladega para, je to lahko gratis 500 EUR neto na mesec, kar ti pokrije v Mariboru lepo stanovanje v centru mesta. Preko ceste se sprehajaš v službo in še gratis stanovanje imaš zraven.
Tak sistem pač netržno dviga cene vsem in ne vem kako ne vidite, da je tak sistem slab.

Delodajalec ima možnost in pravico take goljufe odkriti in podvreči sankcijam.

Tilen ::

Seveda ima. Tako kot imaš ti možnost se pripeljati s helikopterjem.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Alfa Dog ::

Če bi ocenil da se mi splača, bi se.

Tilen ::

Verjemi, da bi se to marsikomu splačalo in ima raje mir v hiši, ker denar tako ali tako ne gre iz njihovega žepa. Govorim za večje sisteme z večinoma tujimi lastniki in tam, kjer je delodajalec država.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Alfa Dog ::

Aja, o javni upravi pa raje ne bi.

K0K0 ::

Men se zdi da Tilen ne razume od kje delodajalec dobi denar za plače, potne stroške in malico, ker jim v JS denar pade iz neba in ga je treba sam še razdelit :).
Tist delodajalec k misli da ga delavec nateguje z potnimi stroški lahko najame detektiva in je zadeva hitro rešen. Če tega noče narest si je čis sam kriv, da zgublja denar.

Tilen ne vem a ne razumeš, da nimajo vsi kraji vseh delovnih mest in da se ne vozijo vsi v Lj. ? Če si pek se moraš peljat 20-30km do najbližje pekarne. Če ima neka fabrika 500 zaposlenih tud ne morejo bit vsi delavci iz istega kraja. Prevoz je pač nujno zlo če hočeš delat.
Če si lahko za ceno mesečne vozovnice kupim avto, plačam gorivo in zavarovanje in mi še ostane nekaj denarja je nekaj zelo narobe z ceno vozovnice se ti ne zdi ? :D
Če se obdavči prevoz bodo delodajalci enostavno nehali zaposlovat ljudi iz malo bolj odročnih krajev. Al pa jim ne bodo podaljšal pogodbe in ljudje bodo šli lahko samo še na socialo.
Ne se primerjat z tujino. Tam imajo 2x višje plače in jim je bencin precej bolj dostopen. Pa plače v JS so nižje kot v ZS medtem ko je pri nas ravno obratno. Sam to bi pa pustil tko kot je ane :))
Sicer pa povej kako bi se po novem skrajšal potovalni čas iz Stične do šiške ? Avtobus štarta 7:02 v službo pa pridem 8:35 oz malo čez devet če pada dež. A bomo dobil direktno linijo stična-ljubljana brez vmesnih postankov ?

Phantomeye ::

Tilen je izjavil:

Niso. Dobili bomo bolj razvejan, hitrejši in kvalitetnejši javni promet ter konkurenčnejše delodajalce. Tisti, ki so prijavljeni izven periferije in imajo subvencionirane najemnine ali kredite v centrih, kjer dejansko živijo, bodo le te prepustili tistim, ki jih realno potrebujejo in tako naprej. Normalizacija nas čaka.

Danes se pač prijaviš pri sorodnikih in v primeru fleksibilnega mladega para, je to lahko gratis 500 EUR neto na mesec, kar ti pokrije v Mariboru lepo stanovanje v centru mesta. Preko ceste se sprehajaš v službo in še gratis stanovanje imaš zraven.

Tak sistem pač netržno dviga cene vsem in ne vem kako ne vidite, da je tak sistem slab.


Vlaki bodo še vedno isto hitro vozili, avtobusi bodo še vedno enako hitro vozili, saj na cesti obstajajo omejitve.

Imaš kak vir za svoje "projekcije", kakšne časovne roke, kdaj lahko pričakujemo hitrejši, bolj razvejan in kvalitetnejši javni promet?

K0K0 je izjavil:

A bomo dobil direktno linijo stična-ljubljana brez vmesnih postankov ?


Ja, kot kaže bo vsem postajam dodeljena direktna linija :D

Mislim, ker hitrejši in bolj razvejan javni prevoz si pa vendarle ne more privoščit, da bi bili tisti, ki živijo vmes, prikrajšani za bolj razvejan in hitrejši javni prevoz.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

Tilen je izjavil:

Iz tega razloga se potne stroške izračunava na osnovi vozovnic javnega prevoza.


v vrednosti 70%.

starfotr ::

Jaz pa predlagam še eno zadevo. Tam, kjer sta 2 pasova na vpadnicah v mesto in ni pasa, rezerviranega za javni prevoz, naj se drugi pas nameni za tiste, kjer so najmanj 3 potniki v vozilu. Tako bodo tisti, ki se vozijo skupaj šli mimo, indivudalisti v avtih pa naj čakajo. Garantirano se bo folk začro organizirat in vozit po 3, 4, 5 skupaj. To je predlog za vmesno stopnjo pred dokončnim prehodom na javni prevoz.

Utk ::

Tilen je izjavil:

Precej več bomo imeli vsi.

Nihče. Nič. Ker je delež teh, ki dobijo denar za javni prevoz majhen (razen znotraj mesta, kar je pa itak 30 evrov), po tem ukrepu bo pa ta delež še manjši, ker se bo izkazalo, da javni prevoz za marsikoga ni zares opcija, tudi če firma verjame, da je.

Garantirano se bo folk začro organizirat in vozit po 3, 4, 5 skupaj.

Neka brihta temu pravi goljufanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

starfotr ::

Souporaba avta je goljufanje? Čudno, da ni souporaba zraka goljufija.

Cr00k ::

Alfa Dog je izjavil:

Ja napisal si da "Delodajalci bodo končno lahko plačali samo za dejansko nastale in enostavno dokazljive stroške".
Sedaj plačujejo manj.
P.S. Tudi jaz sem za ukinitev povračila za malico in potne stroške ter ustrezen dvig plače.


Jaz sem tudi za, da se dodatno še prispevki nehajo vplačevati in naj si vsak zase prihrani za penzijo...

Mislim, od Rimljanov dalje ugotavljajo, da z omogočanjem hitrejših prometnih povezav, omogočajo hitrejši razvoj in prosperiteto. Bolj kot je razvit prometni sistem, bolj so konkurenčni. Mi bi pa radi najbolj pridne zatolkli in jih poslali na vlak in avtobus, kateri se ustavi pod vsako hruško. Še en paradoks... manj avtov, manj cestnine, manj denarja za obnove cest, DARS je navdušen. Avtobusni sistem pa ne rabi cest, aja ne... cene vozovnic bodo dvignil :)

Kot sem že napisal... naj javni transport postane konkurenčen, kot je npr. v Avstriji, pa ne bo potrebno nobenega silit...

Raptor F16 ::

starfotr je izjavil:

Souporaba avta je goljufanje? Čudno, da ni souporaba zraka goljufija.


I just love it, kako se znate delati neumne.

ZaphodBB ::

Tilen je izjavil:

Nadomestilo za pot ni plača. Že samo zaradi tega bi bilo potrebno te neumnosti ukiniti. Da bi bilo vsem jasno, kaj je plača in od katerega dela prihodka bo penzija in od katerega ne bo nič.

Nadomestilo za pot seveda je plača. Neobdavčen del plače. Se pa strinjam, da je za ukinit. Predvsem zato ker finančno nepismeni ne vejo, da je to del njihove plače.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Tilen ()

Tilen ::

ZaphodBB je izjavil:

Tilen je izjavil:

Nadomestilo za pot ni plača. Že samo zaradi tega bi bilo potrebno te neumnosti ukiniti. Da bi bilo vsem jasno, kaj je plača in od katerega dela prihodka bo penzija in od katerega ne bo nič.

Nadomestilo za pot seveda je plača. Neobdavčen del plače. Se pa strinjam, da je za ukinit. Predvsem zato ker finančno nepismeni ne vejo, da je to del njihove plače.


Ne drži. V Sloveniji v neto plačo niso všteti stroški prevoza na delo, dnevnice in nadomestilo za prehrano, ki jih delavec prejme še dodatno, torej poleg neto plače. Povračilo stroškov v zvezi z delom predstavlja samostojno celoto in ni vključeno v plačilo za delo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Mato989 ::

Tako je zato pa ukinitev potnih in malice in dvig minimalca 200 neto...

Sami plusi na dolgi rok.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

K0K0 ::

Potem bodo tisti, ki zivijo v blizini delovnega mesta na boljsem kot tisti, ki se morajo vozit. Nekateri ste res neverjetno egoisticni! Ce bi radi visji bruto pojdite na svoje. Potem si boste lahko cist sami izbirali kolk visoke prispevke si boste placevali. Me zanima ce se boste odpovedali neobdavcenemu prevozu ce boste morali sami poskrbet za placo.

Raptor F16 ::

K0K0 je izjavil:

Potem bodo tisti, ki zivijo v blizini delovnega mesta na boljsem kot tisti, ki se morajo vozit. Nekateri ste res neverjetno egoisticni! Ce bi radi visji bruto pojdite na svoje. Potem si boste lahko cist sami izbirali kolk visoke prispevke si boste placevali. Me zanima ce se boste odpovedali neobdavcenemu prevozu ce boste morali sami poskrbet za placo.


Ti si šele egoist.

Mato989 ::

K0K0 je izjavil:

Potem bodo tisti, ki zivijo v blizini delovnega mesta na boljsem kot tisti, ki se morajo vozit. Nekateri ste res neverjetno egoisticni! Ce bi radi visji bruto pojdite na svoje. Potem si boste lahko cist sami izbirali kolk visoke prispevke si boste placevali. Me zanima ce se boste odpovedali neobdavcenemu prevozu ce boste morali sami poskrbet za placo.


Ja tako je... To bo posredno prisililo podjetja da grejo ven blizje delavcem ali pa jih ne dobijo in dajo njim visji bruto simpl
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

jype ::

K0K0 je izjavil:

Potem bodo tisti, ki zivijo v blizini delovnega mesta na boljsem kot tisti, ki se morajo vozit.
Na boljšem bomo tudi vsi ostali, ker ne bo treba asfaltirat 88% površine države samo zato, da se boste lahko udobno vsak dan vozili gor in dol po njej, pa še gasmask ne bo treba raztalat med prebivalstvo.

KAVINSKY ::

K0K0 je izjavil:

Potem bodo tisti, ki zivijo v blizini delovnega mesta na boljsem kot tisti, ki se morajo vozit.


Samo za fikuse v javni upravi.

V realnem sektorju te lepo vprašajo če se misliš preseliti bližje delu oz. če se strinjaš, da boš imel nižjo plačo zaradi višjih potnih stroškov.

jype ::

KAVINSKY je izjavil:

Samo za fikuse v javni upravi.

V realnem sektorju te lepo vprašajo če se misliš preseliti bližje delu oz. če se strinjaš, da boš imel nižjo plačo zaradi višjih potnih stroškov.
Saj točno to je on napisal, bolj pozorno preberi.

Cr00k ::

Evo, ko je ravno na to temo govora tu. Primer razvoja ŠE konkurenčnejšega javnega transporta v državi, kateri se na ST dostikrat posmehujemo in zaničujemo... a v bistvu smo pa mi 100let za njimi in se dejansko oni nam.

KLIK

Bomo pa dobili nove vlake, iz razpisa, na katerega se je prijavil samo en ponudnik, za katerega sploh nisem vedel da obstaja... po kriterijih naših birokratov, ene prijave, seveda ni to nič sporno in državljani ne bomo nič oškodovani. Za nagrado dobimo še ukinjene potne stroške, da se bo kdo s temi super konkurenčnimi vlaki sploh hotel vozit (razen dijakov), da ne bo izgledalo kot strel v koleno odgovornim :)

Nabavniki v realnem sektorju po nepotrebnem komplicirajo, ko zahtevajo že za preproste naprave vsaj tri konkurenčne ponudbe. Tepčki.

jype ::

Cr00k je izjavil:

da se bo kdo s temi super konkurenčnimi vlaki sploh hotel vozit
Če avtoceste preorjemo, se boste tudi.

Cr00k ::

jype je izjavil:

Cr00k je izjavil:

da se bo kdo s temi super konkurenčnimi vlaki sploh hotel vozit
Če avtoceste preorjemo, se boste tudi.


Seveda in pošljete slovenijo nazaj 50let... potem se pa jezimo, da nismo konkurenčni, da nas tuji investitorji ne povohajo.

Anglija zaradi zastojev (cca pol ure dnevno > kar je manj kot se bo v Sloveniji zaposlenim podaljšalo potovanje z uporabo javnega transporta, prestopanji,...) izgublja 200-300mrd GBP letno.

Resne države (še vedno upam, da je tudi Slovenija še resna država) skušajo te čase potovanj še skrajšat, tudi s konkurenčnejšimi storitvami javnega transporta, z še hitrejšimi vlaki, podzemnimi,... nemčija je šla tako daleč, da je na avtocestah odstranila omejitev > kar se je izkazalo za napačno, a vseeno so poskusili in poskušajo še naprej.

Srčno pa tudi upam, da za to spremembo ne navijate v glavnem freelancerji, kateri delate od doma in je spet slovenska zgodba... če jaz ne dobim plačan prevoz, tudi ostali ne smejo. Klasika.

jype ::

Cr00k je izjavil:

in pošljete slovenijo nazaj 50let...
Zanimivo, da se Švicarji ne pritožujejo, temveč raje vozijo z vlaki.

Cr00k je izjavil:

Srčno pa tudi upam, da za to spremembo ne navijate v glavnem freelancerji, kateri delate od doma in je spet slovenska zgodba... če jaz ne dobim plačan prevoz, tudi ostali ne smejo. Klasika.
Jaz navijam za to spremembo zato, ker Slovenci porabite več kot polovico DBP za osebne avtomobile in pripadajočo infrastrukturo, kar je totalen idiotizem, zaradi katerega stagnirate že 25 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Utk ::

Lahko bi bilo tudi slabše. Lahko bi se vozili s kolesi naokoli ali celo avtobusi.

jype ::

Utk je izjavil:

Lahko bi bilo tudi slabše. Lahko bi se vozili s kolesi naokoli ali celo avtobusi.
Mhm, potem bi država bila nekajkrat bolj produktivna.

Utk ::

Tudi če, kaj ti pomaga, če ne moreš nikamur. A delaš zato da delaš? Za s kolesom okoli vozit ne rabiš neke produktivnosti...ga je imel že marsikdo takoj po ww2.

jype ::

Utk je izjavil:

Tudi če, kaj ti pomaga, če ne moreš nikamur.
Zdaj ne moreš nikamor, ker so ceste zabasane.

Utk je izjavil:

Za s kolesom okoli vozit ne rabiš neke produktivnosti...ga je imel že marsikdo takoj po ww2.
Mhm, pa z njim so bili več kot 4x bolj produktivni kot prej, ter pri tem porabili tudi manj virov. Za razliko od osebnega avtomobila, ki porabi nekaj stokrat več virov, pa še zabaše celo državo dvakrat na dan, da nihče ne more nikamor.

Utk ::

Jaz grem komot kamorkoli kadarkoli.

K0K0 ::

jype na komu si ti zasluzil penzijo, na kolesarjih al na ljudeh ki uporabljajo avtomobile ? Stalno nabijate kako se bodo potem delavci pogajali za boljse place. zakaj tega ne storite ze sedaj ? Zakaj ne greste do delodajalca in zahtevate 200e visji bruto ?

Cr00k ::

jype je izjavil:

Zanimivo, da se Švicarji ne pritožujejo, temveč raje vozijo z vlaki.

Imam par kolegov tam, pa se nihče ne vozi raje z vlakom... za avte zmečejo pa še več.

jype je izjavil:

Jaz navijam za to spremembo zato, ker Slovenci porabite več kot polovico DBP za osebne avtomobile in pripadajočo infrastrukturo, kar je totalen idiotizem, zaradi katerega stagnirate že 25 let.

Misliš, da so vlaki in infrastruktura zastonj? Misliš, da se avtobusi vozijo po drugi infrastrukturi kot avtomobili? :) In glede na moj prejšnji post, bi s to spremembo nazadovali in ne zgolj stagnirali. Ampak, glede na tvojo narodno (ne)pripadnost ti je več kot očitno malo mar za Slovenijo in Slovence... ali pa nam celo želiš slabo in navijaš za slabšo rešitev. Jasno kot beli dan.

Da bi šel pa na bolje, npr. v Švico pa se tam z vlaku vozil, pa nisi pomislil? :)

jype je izjavil:

Utk je izjavil:

Lahko bi bilo tudi slabše. Lahko bi se vozili s kolesi naokoli ali celo avtobusi.
Mhm, potem bi država bila nekajkrat bolj produktivna.
Kako? S čim konkretno bi povečali produktivnost?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

flyko ::

jype je izjavil:

KAVINSKY je izjavil:

Samo za fikuse v javni upravi.

V realnem sektorju te lepo vprašajo če se misliš preseliti bližje delu oz. če se strinjaš, da boš imel nižjo plačo zaradi višjih potnih stroškov.
Saj točno to je on napisal, bolj pozorno preberi.


In tudi to je scam, Zaradi tega se ti zmanjša bruto, kar vpliva na vse - morebitno porodniško, višino pokojnine,... Naj bo bruto tak kot je, in če ne najdejo delovne sile v bližini naj pač plačajo, kar je v zakonodaji. Sam sem bil bedak, ker sem na tak dogovor pristal v prejšnjem podjetju.

Zaposlen sem v Avstriji in me ne moti, da ni plačanih potnih stroškov in malice. Plača pa podjetje 90% letne karte za javni transport (avtobus, vlak,...) če se kdo za to odloči. Država gre sicer na roko, da lahko pot daš v olajšavo, kar malenkost poveča mesečni bruto.

Da bi dobil potne stroške povrnjene samo ob nakupu vozovnice se mi pri nas zdi totalno zgrešeno. Že zaradi razpršene gradnje - nezanemarljiv odstotek prebivalstva, slabih povezav izven mest.
Res bi to imelo pozitiven vpliv na javni promet v smislu večje finančne inekcije ampak že itak revnejše prebivalstvo na pariferiji bi ubobožalo še bolj (časovno - 2 uri do delovnega mesta z javnim prevozom in denarno - ukinitev plačila, če bi se prevažali do delovnega mesta sami).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: flyko ()

Cr00k ::

flyko je izjavil:


Zaposlen sem v Avstriji in me ne moti, da ni plačanih potnih stroškov in malice. Plača pa podjetje 90% letne karte za javni transport (avtobus, vlak,...) če se kdo za to odloči. Država gre sicer na roko, da lahko pot daš v olajšavo, kar malenkost poveča mesečni bruto.


Sem bil tudi sam v Avstriji zaposlen skoraj 5 let in moram potrditi zgornje, čeprav sem sam dobival dodatek za prevoz, kot tudi nekateri sodelavci, ki so bili iz bolj oddaljenih krajev. Imajo pa cel sistem (ne samo transport) nastavljen tako, da si lahko bolj konkurenčen. V Avstriji ni problem, če greš v vrtec po otroka ob 17:30... v Sloveniji ti pa že socialna opravičuje njihov obstoj in bog ne daj, da zamudiš. Boš tvegal in šel na vlak/bus? Včasih so lahko dedki in babice hodile po otroke v vrtce, sedaj ti dedki in babice povečini še vsi delajo, kar ni nič narobe za produktivnost. A je potrebno sisteme prilagoditi novim okoliščinami...

Enako velja za javni transport, katerega se ne bo uporabljalo, kot bi se ga lahko, če ne bo konkurenčen. Delodajalci, pa pa tudi nismo neumni, da bomo zaradi trapastih zakonov izgubljali dobre delavce. Se bo že korigirala plača, pa se bodo še vedno vozili z avti... Če pa ne bomo konkurenčni, bomo pa drugje iskali priložnosti. Vlaki in busi bodo pa še vedno nekonkurenčni,...

jernejl ::

jype je izjavil:

Utk je izjavil:

Tudi če, kaj ti pomaga, če ne moreš nikamur.
Zdaj ne moreš nikamor, ker so ceste zabasane.
Preseli se na deželo... tja, kjer bi rad ljudem prepovedal vožnjo z avtomobili. Tam ni nič zabasano.

Cr00k je izjavil:

Misliš, da se avtobusi vozijo po drugi infrastrukturi kot avtomobili? :)
Če se bodo Frančki in Micke po vaških cestah vozili z avtobusi namesto z avtomobili, bo potrebna kvalitetnejša infrastruktura.
The damage a vehicle causes is proportional to the axle load raised to the fourth power, so doubling the weight an axle carries actually causes 16 times as much damage. Wheels cause the road to flex slightly, resulting in fatigue cracking, which often leads to crocodile cracking. Vehicle speed also plays a role. Slowly moving vehicles stress the road over a longer period of time, increasing ruts, cracking, and corrugations in the asphalt pavement.

jype ::

Cr00k je izjavil:

Imam par kolegov tam, pa se nihče ne vozi raje z vlakom... za avte zmečejo pa še več.
Ni čudno, da Švicarji ne marajo imigrantov.

jernejl je izjavil:

Preseli se na deželo...
Sem že tukaj.

jernejl je izjavil:

Če se bodo Frančki in Micke po vaških cestah vozili z avtobusi namesto z avtomobili, bo potrebna kvalitetnejša infrastruktura.
Ja, namesto da se investira v nevzdržno uničevanje države, se bo lahko v kvalitetnejšo infrastrukturo. To je dobro.

jernejl je izjavil:

The damage a vehicle causes is proportional to the axle load raised to the fourth power, so doubling the weight an axle carries actually causes 16 times as much damage. Wheels cause the road to flex slightly, resulting in fatigue cracking, which often leads to crocodile cracking. Vehicle speed also plays a role. Slowly moving vehicles stress the road over a longer period of time, increasing ruts, cracking, and corrugations in the asphalt pavement.
Zato se pa v razvitih državah gradi železnice, ne pa cest.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Utk ::

Zato se pa v razvitih državah gradi železnice, ne pa cest.

Jasno, ker so ceste že kakih 50 let zgrajene do maksimuma. Zato so pa razvitim državam reče "razvite države". Odpri google maps pa poglej mrežo avtocest po zahodni Evropi proti Sloveniji. Slovenija, čeprav jih ima v resnici dovolj, samo malo preozke, jih ima še zmeraj za vsaj tretjino manj kot jih je tam.

jype ::

Utk je izjavil:

Jasno, ker so ceste že kakih 50 let zgrajene do maksimuma
Ne. Če bi vsi šli na ceste hkrati, tako kot to Slovenci počnete vsak dan, bi se vse ustavilo. Na srečo niso vsi na planetu tako butasti.

Utk ::

Slovenski zastoji so otroška igra proti zastojem po Evropi. Celih morda 30 minut, če zjutraj hočeš ravno v Ljubljano. Drugje po Sloveniji bi težko še 10 minut kje čakal. To ni nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jype ::

Bavarska ima isto bolezen, drži.

PrimoZ_ ::

Jaz podpiram ta ukrep vendar bi rad videl tudi neke jasne načrte kako bodo izboljšali javni promet.
Sami zgodbi, da ko bo manj avtomobilov na cesti bodo pa busni prevozi super ne verjamem najbol.

Sicer pa bi se ogromno dalo narediti če bi 1 miljardo planirano za širitev obvoznice namenili za širitev železnice na 2 tira, več vlakov in postaj, več P+R tako za vlak in buse...
Trenutno koristim vlak iz gorenjske proti LJ in je že sedaj na meji uporabnega, ker zaradi enega tira stalno nekaj čaka da gre mimo tovorni ali mednarodni.

jype ::

PrimoZ_ je izjavil:

vendar bi rad videl tudi neke jasne načrte kako bodo izboljšali javni promet.
Kupi kombi in odpri firmo, ki rešuje problem milijard Slovencev, ki brez tvoje pomoči ne bodo mogli več v službo.

Bogat boš.

Utk ::

če bi 1 miljardo planirano za širitev obvoznice namenili za širitev železnice na 2 tira, več vlakov in postaj, več P+R tako za vlak in buse...

Za eno milijardo dobiš 30 km tirov, brez novih vlakov, postaj in vsega ostalega. Kaj si boš s tem pomagal? Kaj bi to rešilo? Milijarda gre v železnice vsakih 10 let, samo dodatno od države, pa vidiš kakšno razliko v zadnjih 20-30 letih? No, razen razlik na slabše...

Cr00k ::

jype je izjavil:

Utk je izjavil:

Jasno, ker so ceste že kakih 50 let zgrajene do maksimuma
Ne. Če bi vsi šli na ceste hkrati, tako kot to Slovenci počnete vsak dan, bi se vse ustavilo. Na srečo niso vsi na planetu tako butasti.


Saj pravim, v Švici ni zastojev, ker se vsi z vlakom vozijo... sploh pa ne sredi delovnega dneva. Aja, ne:

https://autostau.ch/

Luzern Richtung Gotthard
zwischen Amsteg und Göschenen 4 km Stau, Verkehrsüberlastung


Katera je sedaj, naslednja, še bolj razvita država, katera nima zastojev, ker vsi vlake uporabljajo?

PrimoZ_ ::

Utk je izjavil:

če bi 1 miljardo planirano za širitev obvoznice namenili za širitev železnice na 2 tira, več vlakov in postaj, več P+R tako za vlak in buse...

Za eno milijardo dobiš 30 km tirov, brez novih vlakov, postaj in vsega ostalega. Kaj si boš s tem pomagal? Kaj bi to rešilo? Milijarda gre v železnice vsakih 10 let, samo dodatno od države, pa vidiš kakšno razliko v zadnjih 20-30 letih? No, razen razlik na slabše...



Kaki viri za tole ?
Ti trdiš da je 1km tirov ~33,3 miljona ?

jype ::

Cr00k je izjavil:

Saj pravim, v Švici ni zastojev, ker se vsi z vlakom vozijo... sploh pa ne sredi delovnega dneva. Aja, ne:
Skratka, Slovenija je že od nekdaj druga Švica?

Cr00k je izjavil:

Katera je sedaj, naslednja, še bolj razvita država, katera nima zastojev, ker vsi vlake uporabljajo?
Danska, Norveška.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Cr00k ::

PrimoZ_ je izjavil:

Utk je izjavil:

če bi 1 miljardo planirano za širitev obvoznice namenili za širitev železnice na 2 tira, več vlakov in postaj, več P+R tako za vlak in buse...

Za eno milijardo dobiš 30 km tirov, brez novih vlakov, postaj in vsega ostalega. Kaj si boš s tem pomagal? Kaj bi to rešilo? Milijarda gre v železnice vsakih 10 let, samo dodatno od države, pa vidiš kakšno razliko v zadnjih 20-30 letih? No, razen razlik na slabše...



Kaki viri za tole ?
Ti trdiš da je 1km tirov ~33,3 miljona ?


KLIK

V bistvu je še huje.... 1,2mrd EUR za dobrih 27km.

Ampak bo pa kvalitetna infrastruktura in nihče od Primorcev se ne bo rabil več z avtom vozit :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

jype ::

Cr00k je izjavil:

V bistvu je še huje.... 1,1mrd EUR za dobrih 27km.
Škoda, da tako nesramno lažete.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Cr00k ()

Cr00k ::

jype je izjavil:

Danska, Norveška.


Ok, Danska:

Butasti danci

New calculations from the Confederation of Danish Industry (DI) show that the total socioeconomic costs caused by traffic delays in 2017 amount to 20 billion kroner (2.7 billion euros).


Kakšni zastoji, če nimajo zastojev, ker vlake uporabljajo?
««
10 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19930941 (21027) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35581008 (70417) starfotr
»

Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
5212298 (10895) noraguta

Več podobnih tem