Forum » Loža » Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)
Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)
Mato989 ::
Če bi uporabljal javni prevoz, bi dnevno izgubil še najmanj dve uri.Če bi bil osebni prevoz z avtomobili prepovedan, potem ne.
Potem prepovejmo še tehniko in pošiljamo pisma... v tem primeru tudi ne bo več izgub... ali pa prepovejmo še vse prevoze in nazaj na konje??? Sploh ni izgub pol! =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Spock83 ::
PandaFlow2 je izjavil:
Regres, plačan prevoz na delo, plačana malica.
Le kako v drugih državah preživijo brez tega?
So pa zato sorazmerno višje plače. V Sloveniji dvomim, da bi povišali plače. Mogoče za par %. Tko da reveži bi bili še večji reveži.
BlaY0 ::
PandaFlow2 je izjavil:
Regres, plačan prevoz na delo, plačana malica.
Le kako v drugih državah preživijo brez tega?
So pa zato sorazmerno višje plače. V Sloveniji dvomim, da bi povišali plače. Mogoče za par %. Tko da reveži bi bili še večji reveži.
Ne, ne bi jih povišali, bi pa lahko na račun tega dohodninsko lestvico premaknili višje. Posledično bi bila akontacija dohodnine nižja in tvoja neto plača višja.
Mato989 ::
PandaFlow2 je izjavil:
Regres, plačan prevoz na delo, plačana malica.
Le kako v drugih državah preživijo brez tega?
So pa zato sorazmerno višje plače. V Sloveniji dvomim, da bi povišali plače. Mogoče za par %. Tko da reveži bi bili še večji reveži.
Če se z zakonom UKINE malica in prevoz in se z zakonom reče da morajo z 1.1.2020 pri vseh zaposlenih it plače iz povprečja prihodkov zadnjih 6 mesecev (neto + malica in prevoz) v samo NETO se to lahko uredi dejansko z diktatom države...
No saj dovolj bi že bilo če se oboje ukine in se dvigne minimalca za 200€ neto, kar je povprečno izplačilo malice + prevoz, pol se bo pa nezamenljiv kader itak zbunil in dobil povišice =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Cveto ::
Počasi bo treba uvesti tudi davek na nepremičnine in sicer vezan na tržno ceno nepremičnine. Bomo videli, če si bodo potem še vsi želeli živeti v Ljubljani.
Sicer pa itak ni važno. Vlada, ki bo sprejela zakon, ki bo ukinil povrnitev stroškov prevoza na delo, bo padla in na naslednjih volitvah ne bo več izvoljena. Simpl k pasulj.
Sicer pa itak ni važno. Vlada, ki bo sprejela zakon, ki bo ukinil povrnitev stroškov prevoza na delo, bo padla in na naslednjih volitvah ne bo več izvoljena. Simpl k pasulj.
BlaY0 ::
Sprejemljivo.
Ja, vem, samo v glavah precej ljudi je pa še vedno boljši regres ali pa uveljavljanje olajšave za družinske člane konec leta namesto sproti. Ker baje je ful dobr kreditirat državo celo leto potem na koncu leta pa dobit ven tistega jurja brez obresti in je folk vesel kot radio.
jype ::
BlaY0 ::
PandaFlow2 je izjavil:
Regres, plačan prevoz na delo, plačana malica.
Le kako v drugih državah preživijo brez tega?
So pa zato sorazmerno višje plače. V Sloveniji dvomim, da bi povišali plače. Mogoče za par %. Tko da reveži bi bili še večji reveži.
Če se z zakonom UKINE malica in prevoz in se z zakonom reče da morajo z 1.1.2020 pri vseh zaposlenih it plače iz povprečja prihodkov zadnjih 6 mesecev (neto + malica in prevoz) v samo NETO se to lahko uredi dejansko z diktatom države...
No saj dovolj bi že bilo če se oboje ukine in se dvigne minimalca za 200EUR neto, kar je povprečno izplačilo malice + prevoz, pol se bo pa nezamenljiv kader itak zbunil in dobil povišice =)
Ja to kar praviš je diktat, ker delodajalcu diktiraš kakšno plačo ti mora dat, namesto da bi znižal obdavčitev plače na rovaš ukinitve teh stroškov. Tko bo delodajalec zaprl vrata, ti boš ostal brez službe, davki se bodo pa samo poviševali...
Počasi bo treba uvesti tudi davek na nepremičnine in sicer vezan na tržno ceno nepremičnine. Bomo videli, če si bodo potem še vsi želeli živeti v Ljubljani.
Sicer pa itak ni važno. Vlada, ki bo sprejela zakon, ki bo ukinil povrnitev stroškov prevoza na delo, bo padla in na naslednjih volitvah ne bo več izvoljena. Simpl k pasulj.
In prišla bo nova in vsi bomo živeli mirno naprej...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Mato989 ::
Ja to kar praviš je diktat, ker delodajalcu diktiraš kakšno plačo ti mora dat, namesto da bi znižal obdavčitev plače na rovaš ukinitve teh stroškov. Tko bo delodajalec zaprl vrata, ti boš ostal brez službe, davki se bodo pa samo poviševali...
Pokaži mi z izračunom kako se naj Dohodnina na minimalcu zniža z olajšavo dovolj da bo zajela ukinitev malice in povprečnih potnih stroškov kar znaša cca. 200€ NETO...
Za info, brez dodatne splošne olajšave je minimalec obdavčen z cca. 60€ in par cekinov DOHODNINE... to je namreč obdavčitev, ostalo so prispevki!
Kako boš ti olajšal dohodninsko lestvico tako da bo iz 65€ prišlo na račun 200 več, veš seveda samo ti =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
::
No saj dovolj bi že bilo če se oboje ukine in se dvigne minimalca za 200€ neto, kar je povprečno izplačilo malice + prevoz, pol se bo pa nezamenljiv kader itak zbunil in dobil povišice =)
Dvig minimalca za 200€ neto bi v roku enega leta uničil vsaj polovico podjetij. Zaboga, ali nič ne spremljate dogajanja po svetu!
Mato989 ::
je izjavil:
No saj dovolj bi že bilo če se oboje ukine in se dvigne minimalca za 200€ neto, kar je povprečno izplačilo malice + prevoz, pol se bo pa nezamenljiv kader itak zbunil in dobil povišice =)
Dvig minimalca za 200€ neto bi v roku enega leta uničil vsaj polovico podjetij. Zaboga, ali nič ne spremljate dogajanja po svetu!
Neumnost, Dejansko bi dvig minimalca za 200 neto in HKRATNA ukinitev prevoza in malice dvignila stroške dela večinoma minimalno, kje bi pa jih celo znižala...
Gre se za poenostavljanje sistema in lažje primerjave vrednosti poklicev... nič več mutenja z tem ali dobiš malce 4,84€ na dan ali 6,12€...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
jernejl ::
Zakaj so najemnine in nepremičnine v centrih prav tako drage? Ravno zaradi takih. Prijavijo se na drugi strani države za visoke potne stroške in si čez cesto pred podjetjem kupijo drago nepremičnino, katere kredit v veliki meri pokrivajo ravno s potnimi stroški, med tem ko v službo hodijo peš.Zakaj bi se potem morala država vtikovati v to, kako se ljudje vozijo v službo, če tako ali tako hodijo peš, gneče na cestah pa ni? Problem je torej že rešen.
V avtomobilih so zgolj tisti, ki se morajo nujno peljati iz fužin v citypark na kavo, torej je treba prepovedati vožnje z avtomobili, razen tistih, ki služijo prihodu v službo.
Strinjam se sicer da je plačevanje nadomestila za malico in prevoz SOCIALISTIČNA starina v modernem svetu in sem za to da se popolnoma ukine in se povišajo vse BRUTO plače za te številke ker bo to pri penziji pomenilo večAh, ti Levičar ti. Boriš se proti višjemu davku na premoženje, ki je pri nas bistveno nižji kot drugod, na drugi strani pa zagovarjaš višjo obdavčitev plač, ko smo po davčnem primežu že tako nadpovprečni.
Skiro? Kolo? Pedal-ec?Zagotovo so vsi zaposleni, tudi tisti tik pred upokojitvijo, dovolj fit, da bodo kolesarili 30km podnevi in ponoči, v poletni vročini, toči, poledici in mrazu.
V čem je pa problem biti 1 uro na avtobusu? Prebereš cajtng, apdejtaš profil na FB-ju, odgovoriš na vse mejle, narediš par selfijev...Pametna ideja. Čemu bi otroka peljal v glasbeno šolo, če lahko ta čas izkoristiš za delanje selfijev.
BlaY0 ::
Skiro? Kolo? Pedal-ec?Zagotovo so vsi zaposleni, tudi tisti tik pred upokojitvijo, dovolj fit, da bodo kolesarili 30km podnevi in ponoči, v poletni vročini, toči, poledici in mrazu.
Model je omenil 15 km in samega sebe. S pedal-ecom to ni noben problem, tudi če si tik pred penzijo. In fact bo v bistvu blagodejno uplivalo nate.
V čem je pa problem biti 1 uro na avtobusu? Prebereš cajtng, apdejtaš profil na FB-ju, odgovoriš na vse mejle, narediš par selfijev...Pametna ideja. Čemu bi otroka peljal v glasbeno šolo, če lahko ta čas izkoristiš za delanje selfijev.
Otroka ni treba nikamor vozit, gre lahko sam brez problema. Če misliš da ga moraš vozit je to tvoj problem...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jukoz ::
Otroka ni treba nikamor vozit, gre lahko sam brez problema. Če misliš da ga moraš vozit je to tvoj problem...
Šolski pravilniki pravijo drugače:
"Starši morajo poskrbeti, da bo otrok, star do 7 let, imel ustrezno spremstvo. Spremljevalci so lahko tudi otroci, starejši od 10 let, če to s pisnim soglasjem potrdijo starši otroka, ki potrebuje spremstvo."
Mi smo lahko sami hodili, današnja mladina (in verjetno že zadnjih 10 - 15 let) pa ne sme.
Sicer pa, tudi ti v DE ga boš naj***, ko boš imel otroke. Do kdaj delajo vrtci pri vas? Ah ja, eden od staršev bo pač doma dokler ne gredo v šolo, ane =)
Se pa strinjam, če živiš v mestu se jih da povsem lepo prevažati s kolesom oz prikolico za kolo.
Bellzmet ::
Otroka ni treba nikamor vozit, gre lahko sam brez problema. Če misliš da ga moraš vozit je to tvoj problem...
Šolski pravilniki pravijo drugače:
"Starši morajo poskrbeti, da bo otrok, star do 7 let, imel ustrezno spremstvo. Spremljevalci so lahko tudi otroci, starejši od 10 let, če to s pisnim soglasjem potrdijo starši otroka, ki potrebuje spremstvo."
Mi smo lahko sami hodili, današnja mladina (in verjetno že zadnjih 10 - 15 let) pa ne sme.
Sicer pa, tudi ti v DE ga boš naj***, ko boš imel otroke. Do kdaj delajo vrtci pri vas? Ah ja, eden od staršev bo pač doma dokler ne gredo v šolo, ane =)
Se pa strinjam, če živiš v mestu se jih da povsem lepo prevažati s kolesom oz prikolico za kolo.
Ne se jih ne da.
Blazz ::
Raptor F16 je izjavil:
Javne linije bodo mogoče spet zaživele, prometa na cestah bo manj
Javne linije bodo zanimive, ko se bo čas potovanj zmanjšal.
Odprle se bodo nove, hitre linije. Z Darsom se pogovarjajo o možnostih uporabe odstavnega pasu na avtocesti za javni promet.
ne vem kje si to prebral, a odstavni pas ne more biti uporabljen na avtocesti kot vozni pas, če ne to ni več avtocesta.
BlaY0 ::
Otroka ni treba nikamor vozit, gre lahko sam brez problema. Če misliš da ga moraš vozit je to tvoj problem...
Šolski pravilniki pravijo drugače:
"Starši morajo poskrbeti, da bo otrok, star do 7 let, imel ustrezno spremstvo. Spremljevalci so lahko tudi otroci, starejši od 10 let, če to s pisnim soglasjem potrdijo starši otroka, ki potrebuje spremstvo."
Mi smo lahko sami hodili, današnja mladina (in verjetno že zadnjih 10 - 15 let) pa ne sme.
Sicer pa, tudi ti v DE ga boš naj***, ko boš imel otroke. Do kdaj delajo vrtci pri vas? Ah ja, eden od staršev bo pač doma dokler ne gredo v šolo, ane =)
Se pa strinjam, če živiš v mestu se jih da povsem lepo prevažati s kolesom oz prikolico za kolo.
Torej v bistvu ti nucaš povračilo stroškov prevoza zaradi šolskega pravilnika? Spet nekaj, kar je totalno skregano z vsako logiko.
In ne, nič ga ne bom bolj naHebal kot ga Hebem že zdaj, ker že imam otroke. Vsi so šoloobvezni, dva od tega pod 10 let in vsi lepo sami hodijo v šolo in iz nje ter po vseh treningih, knjižnicah, obšolskih dejavnostih.
Drugače pa gre takole... preselil sem se zraven šole ki ima "podaljšano bivanje" do 17:00. Ko so mulci hodili še v vrtec sem si našel službo, ki je zraven vrtca, ki dela do 17:30.
Seveda plačujem za najemnino 1200 EUR/mesec. Lahko pa bi plačeval 600 EUR in potem jokal po forumih, da moram froce okoli razvažat in podobno ter zato nucam subvencioniranega Mercedesa in dnevnice.
ne vem kje si to prebral, a odstavni pas ne more biti uporabljen na avtocesti kot vozni pas, če ne to ni več avtocesta.
Tole je čisto off-topic ampak vse se da. Pred Minhnom je 5 pasovnica, in ko je gužva spremenijo odstavni pas še v en vozni pas.
Se pa strinjam, če živiš v mestu se jih da povsem lepo prevažati s kolesom oz prikolico za kolo.
Ne se jih ne da.
Otroci lahko okli hodijo sami, zato imajo noge.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jukoz ::
Torej v bistvu ti nucaš povračilo stroškov prevoza zaradi šolskega pravilnika? Spet nekaj, kar je totalno skregano z vsako logiko.
Ne, samo pojasnil sem ti da moraš otroke spremljat v šolo. Ti trdiš da lahko hodijo sami, pa ne smejo, ker je tak pravilnik.
Lahko jih spremljaš v avtu/kolesu/balonu med tem ko se voziš v službo, lahko pa kako drugače. Ampak morajo imeti spremstvo.
Stroške prevoza pa dobim povrnjene v kilometrih zato, ker LJ mestni(!) bus vozi med mojim domom in službo ob precej bizarnih urah, med vikendi in šolskimi počitnicami pa sploh ne =)
Uveden je bil zaradi pobiranja nadomestila za mestno zemljišče =)
In ne, nič ga ne bom bolj naHebal kot ga Hebem že zdaj, ker že imam otroke. Vsi so šoloobvezni, dva od tega pod 10 let in vsi lepo sami hodijo v šolo in iz nje ter po vseh treningih, knjižnicah, obšolskih dejavnostih.
Drugače pa gre takole... preselil sem se zraven šole ki ima "podaljšano bivanje" do 17:00. Ko so mulci hodili še v vrtec sem si našel službo, ki je zraven vrtca, ki dela do 17:30.
Seveda plačujem za najemnino 1200 EUR/mesec. Lahko pa bi plačeval 600 EUR in potem jokal po forumih, da moram froce okoli razvažat in podobno ter zato nucam subvencioniranega Mercedesa in dnevnice.
Vi očitno uživate v selitvah in podpiranju patriarhata (1. s tem da ne težite DE vrtcem da bi delali dlje in omogočali tudi večinsko ženskam da delajo poln delovni čas in ne polovično in 2. seveda s štepanjem več kot 2 otrok), nekdo na Ministrstvu za obrambo pa v vsakodnevni vožnji iz Lendave v Postojno. Ima svako jakih. Jaz bi oba primera klasificiral kot je***.
Otroci lahko okli hodijo sami, zato imajo noge.
Lahko, ampak v šolo, če so stari manj kot n let ne smejo sami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jukoz ()
jype ::
Lahko, ampak v šolo, če so stari manj kot n let ne smejo sami.Nepotrebna histerija. Tudi to pravilo se lahko popravi, da bo manj nesmiselno.
Ne, samo pojasnil sem ti da moraš otroke spremljat v šolo. Ti trdiš da lahko hodijo sami, pa ne smejo, ker je tak pravilnik.Se ga pač spremeni. Čemu so pa včasih smeli?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jukoz ::
Lahko, ampak v šolo, če so stari manj kot n let ne smejo sami.Nepotrebna histerija. Tudi to pravilo se lahko popravi, da bo manj nesmiselno.
Ne, samo pojasnil sem ti da moraš otroke spremljat v šolo. Ti trdiš da lahko hodijo sami, pa ne smejo, ker je tak pravilnik.Se ga pač spremeni. Čemu so pa včasih smeli?
Se strinjam, popravimo pravilnike in bo. Ne vem zakaj so to uvedli, verjetno je par otrok manj mrtvih na leto oz bi bilo potrebno preveriti. Prav gotovo pa ni to potrebno na vseh šolah.
jernejl ::
Model je omenil 15 km in samega sebe. S pedal-ecom to ni noben problem, tudi če si tik pred penzijo.Ja, zakon bi veljal pa za vse, tudi za tiste, ki težko hodijo ali kolesarijo.
Otroka ni treba nikamor vozit, gre lahko sam brez problema.Jasno, pa vzgajati ga tudi ni treba, ker se lahko sam brez problema. Pomembno je, da imajo starši čas delati selfije, medtem ko se tri ure vozijo iz službe proti domu.
preselil sem se zraven šole ki ima "podaljšano bivanje" do 17:00. Ko so mulci hodili še v vrtec sem si našel službo, ki je zraven vrtca, ki dela do 17:30.Povej to tistim, ki so srečni, da imajo službo. Nimajo vsi možnosti izbrati službe, ki bo ob vrtcu, kateri dela do 17:30, in se preseliti blizu šole, ki ima podaljšano bivanje do 17h.
Lahko pa bi plačeval 600 EUR in potem jokal po forumih, da moram froce okoli razvažat in podobno ter zato nucam subvencioniranega Mercedesa in dnevnice.Oni ne jokajo; jokaš ti, ker bi jim rad prevoz prepovedal, zato da boš imel manj konkurence na trgu dela in boš lahko več zaslužil.
jype ::
Ja, zakon bi veljal pa za vse, tudi za tiste, ki težko hodijo ali kolesarijo.Ne, to ni res. Invalidi že zdaj imajo ločene pravilnike.
Jasno, pa vzgajati ga tudi ni treba, ker se lahko sam brez problema. Pomembno je, da imajo starši čas delati selfije, medtem ko se tri ure vozijo iz službe proti domu.To, da moraš otroka vozit, dokler ni star 99 let, je idiotizem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jernejl ::
jype ::
BlaY0 ::
Vi očitno uživate v selitvah in podpiranju patriarhata (1. s tem da ne težite DE vrtcem da bi delali dlje in omogočali tudi večinsko ženskam da delajo poln delovni čas in ne polovično in 2. seveda s štepanjem več kot 2 otrok), nekdo na Ministrstvu za obrambo pa v vsakodnevni vožnji iz Lendave v Postojno. Ima svako jakih. Jaz bi oba primera klasificiral kot je***.
Hmm, niti ne. Zelo nerad se selim, najraje bi celo življenje živel nekje v neki odročni vasi brez dostopa do interneta. Pa žal ne gre... si je treba pač preference pošlihtat glede na dane možnosti in iti z razvojem družbe naprej.
Zelo nerad se tudi okoli prevažam, po mestu najraje s kolesom ali tramvajem, ker je hitreje kot z avtom. Zakaj pa je hitreje... zato ker so kolesarske širše od voznih pasov za avto, ker se s kolesom lahko vozim po enosmernih ulicah v obe smeri, ker so zeleni valovi (in nasploh infrastruktura) prilagojeni kolesarjem, ker ima kolesar in tramvaj vedno prednost pred avtom. Ker je za avto potrebno plačati "eko takso" za vstop v center... in vse te reči je čisto enostavno uvesti, tako kot prepoved kajenja v lokalih in kar naenkrat se ti avto ne izplača več, imaš tisto mesečno za celo regijo in se ne buniš več in armageddon se ni zgodil.
Lahko pa bi plačeval 600 EUR in potem jokal po forumih, da moram froce okoli razvažat in podobno ter zato nucam subvencioniranega Mercedesa in dnevnice.Oni ne jokajo; jokaš ti, ker bi jim rad prevoz prepovedal, zato da boš imel manj konkurence na trgu dela in boš lahko več zaslužil.
Jaz ne bi nič prepovedal, samo ukinil bi "malico", "prevoz" in regres. Potem bi z različnimi ukrepi (zgoraj jih imaš par) "podražil" prevažanje z avtomobili kjer to ni potrebno ostalo pa bi prišlo samo od sebe...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlaY0 ::
Otroka ni treba nikamor vozit, gre lahko sam brez problema.Jasno, pa vzgajati ga tudi ni treba, ker se lahko sam brez problema. Pomembno je, da imajo starši čas delati selfije, medtem ko se tri ure vozijo iz službe proti domu.
Preference fotr! Preference! Če ga ne voziš naokoli, imaš več cajta, da ga vzgajaš in učiš kako naj sam hodi naokoli.
jype ::
BlaY0 ::
Se strinjam, popravimo pravilnike in bo. Ne vem zakaj so to uvedli, verjetno je par otrok manj mrtvih na leto oz bi bilo potrebno preveriti. Prav gotovo pa ni to potrebno na vseh šolah.
Sicer ne vem 100% ampak si predstavljam, da je dosti teh nesmiselnih pravilnikov zraslo na zelnikih predvsem glupih glasnih staršev, šole so jih pa samo udejanile. Mogoče se motim.
ker ima kolesar in tramvaj vedno prednost pred avtom.V Sloveniji bo kolera razsajala, če se kaj takega uvede.
Recimo v SLO ima avtobus ki zapušča postajo prednost pred avtom (je blo treba zapisat to nekam v nek "zakon"). V DE tega recimo ni, ampak vseeno vsi avtomobilisti lepo pridno čakajo, da se avtobus spoka s postaje...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
MacLeod ::
S to idejo je Žlender prišel, ker v 10 letih njegovega vodstva, niso bili sposobni vzpostaviti pogojev primernega javnega prevoza. Sedaj ko bodo mogli plačati kazen, ki grozi iz Bruslja, ima take ideje za prisilno uporabo javnega prevoza.
Pri tem gre za doseganje dogovorjenih ciljev v EU, katerih očitno ne dosegamo.
Težko se pa Slovenija z javnim prometom primerja z večmilijonskimi mesti s podzemno železnico.
Pri tem gre za doseganje dogovorjenih ciljev v EU, katerih očitno ne dosegamo.
Težko se pa Slovenija z javnim prometom primerja z večmilijonskimi mesti s podzemno železnico.
BlaY0 ::
Je pač raje 10 let vlekel plačo pa nič naredil, kot pa da bi takoj začel delati in zaradi tega odletel po enem letu...
jernejl ::
A, če v pravilniku ne piše, potem pa res nima smisla, da bi kaj takega počeli.Ja, pa da moraš z otrokom preživljati čas namesto da bi se vozil na avtobusu ali vlaku, tudi.Moraš? V katerem pravilniku to piše?
Če zanemarimo dejstvo, da otroci imajo določene pravice in starši dolžnosti, česar se očitno ne zavedaš.
Jaz ne bi nič prepovedal, samo ukinil bi "malico", "prevoz" in regres.Ljudje iz periferije bi tudi samo ukinili ustanavljanje državnih služb daleč stran od kraja, kjer jim država pobira davke. In svinjanje okolja na periferiji z izpusti in odpadki vas meščanov, zato, da imate elektriko, kurjavo in se ne utapljate v smeteh.
Potem bi z različnimi ukrepi (zgoraj jih imaš par) "podražil" prevažanje z avtomobili kjer to ni potrebnoPotem je najbolje začeti s podražitvijo tam, kjer so taki prevozi najmanj potrebni. Prevozi meščanov znotraj mest in takrat, ko se v prostem času odpravijo na izlet izven mesta.
Ampak ti bi jasno usekal po tistih, ki se morajo voziti v Ljubljano v službo, da lahko preživijo, v zameno pa bi se Ljubljančan lahko z avtom odpeljal v bližnji kafič in za to porabil eno minuto manj.
jype ::
Če zanemarimo dejstvo, da otroci imajo določene pravice in starši dolžnosti, česar se očitno ne zavedaš.Očitno lažeš kot pes teče. Skoraj 30% časa, ki bi ga lahko prebil z otroci, porabiš za financiranje prevoza do delodajalca (in občasno še kam drugam).
Ljudje iz periferije bi tudi samo ukinili ustanavljanje državnih služb daleč stran od kraja, kjer jim država pobira davke. In svinjanje okolja na periferiji z izpusti in odpadki vas meščanov, zato, da imate elektriko, kurjavo in se ne utapljate v smeteh.V smeteh se utapljate provincialci, ker se ne znate zmenit, kam boste metali odpadke. V mestih teh težav ni (razen tam, kjer so na oblasti desničarji, recimo v Rimu).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
matobeli ::
Ena plača letno samo da se lahko na šiht voziš pa res ni nek bavbav. Se vsaj kvalitetno pelješ.
To da ljubljančani vozijo svoje pralne stroje kar v gozd (za razliko od zabačenih kmetij) je pa itak že javna tajna.
To da ljubljančani vozijo svoje pralne stroje kar v gozd (za razliko od zabačenih kmetij) je pa itak že javna tajna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
AndrejO ::
Jaz ne bi nič prepovedal, samo ukinil bi "malico", "prevoz" in regres.Ljudje iz periferije bi tudi samo ukinili ustanavljanje državnih služb daleč stran od kraja, kjer jim država pobira davke. In svinjanje okolja na periferiji z izpusti in odpadki vas meščanov, zato, da imate elektriko, kurjavo in se ne utapljate v smeteh.
Odpadki meščanov? Jejheta, pa ravno včeraj sem z zanimanjem bral v Guardianu kako je Ljubljana postala zgled uspešnega obvladovanja odpadkov.
BlaY0 ::
jype ::
To da ljubljančani vozijo svoje pralne stroje kar v gozd (za razliko od zabačenih kmetij) je pa itak že javna tajna.Ljubljančanom tega ni treba, ker lahko pralni stroj brezplačno oddajo na deponijo, ki je, ne boš verjel, v Ljubljani.
Če si iz Grosuplja imaš pa večje težave, ker moraš bodisi v Ljubljano, bodisi v (že od prej zaradi industrije onesnaženo) hosto.
jernejl ::
Očitno je, da ti tudi kolesarjenje ne prinese dovolj časa, da bi lahko s svojimi otroci vadil osnovnošolsko slovnico.Če zanemarimo dejstvo, da otroci imajo določene pravice in starši dolžnosti, česar se očitno ne zavedaš.Očitno lažeš kot pes teče. Skoraj 30% časa, ki bi ga lahko prebil z otroci, porabiš za financiranje prevoza do delodajalca (in občasno še kam drugam).
Odpadki meščanov? Jejheta, pa ravno včeraj sem z zanimanjem bral v Guardianu kako je Ljubljana postala zgled uspešnega obvladovanja odpadkov.Ja, s sredstvi vseh davkoplačevalcev in tako, da nevarne odpadke izvažajo.
jype ::
Očitno je, da ti tudi kolesarjenje ne prinese dovolj časa, da bi lahko s svojimi otroci vadil osnovnošolsko slovnico.Mlad si še, pa ti slovnica ne gre.
Ja, s sredstvi vseh davkoplačevalcev in tako, da nevarne odpadke izvažajo.Glede na to, da to počno tudi vse države, ki jih ti ponujaš kot zgled, me tvoja dvoličnost... Pravzaprav ne čudi.
jernejl ::
S tabo komuniciram v tvojem jeziku, ker me sicer ne bi razumel... si pač eden izmed tistih primerkov, kjer je šolski sistem zatajil.Očitno je, da ti tudi kolesarjenje ne prinese dovolj časa, da bi lahko s svojimi otroci vadil osnovnošolsko slovnico.Mlad si še, pa ti slovnica ne gre.
Ja, ampak ob tem z dohodnino in prispevki ne obdavčujejo denarja, ki ga zaposleni porabijo za prevoz na delo (neumna ideja, o kateri govori ta tema).Ja, s sredstvi vseh davkoplačevalcev in tako, da nevarne odpadke izvažajo.Glede na to, da to počno tudi vse države, ki jih ti ponujaš kot zgled, me tvoja dvoličnost... Pravzaprav ne čudi.
jype ::
S tabo komuniciram v tvojem jeziku, ker me sicer ne bi razumel... si pač eden izmed tistih primerkov, kjer je šolski sistem zatajil.Nepismen je marsikateri izmed naju, a to nisem jaz.
Ja, ampak ob tem z dohodnino in prispevki ne obdavčujejo denarja, ki ga zaposleni porabijo za prevoz na delo (neumna ideja, o kateri govori ta tema).Seveda ga.
Phantomeye ::
Ne vem. Jaz se vozim z vlakom iz kranja v ljubljano. Problem, ki je zdaj:
1) Premalo vlakov oz. premalo garnitur. Ob določenih urah moraš praktično stat celo pot, ker se na postaji pojavi 1. vagonček.
2) Večino slovenskega železniškega potniškega prometa poteka NA ENEM TIRU. Kar pomeni, da mora vedno en vlak čakat drugega (s čimer imajo posebni vlaki - npr. mednarodni - hudo prednost pred vsem). Kaj je pa še večji problem eno-tirnega sistema? Če nekoga vlak povozi zatoji CELOTEN potniški promet za vsaj 2 uri.
Če do zdaj nimamo dvotirnega sistema, ne vidim, kako bi ta sprememba kaj spremenila, razen tega, da bo še več ljudi po vlakih.
Zdaj bo nekdo rekel: Ja, če železniški promet stoji - greš pa na avtobus ...
Karta za avtobus je 2x dražja, sigurno mi nihče ne bo plačal karte za vlak in še za avtobus. Že vlak je 90EUR... avtobus je 140EUR, torej bi rabil 210EUR za učinkovito izrabo javnega prometa.
1) Premalo vlakov oz. premalo garnitur. Ob določenih urah moraš praktično stat celo pot, ker se na postaji pojavi 1. vagonček.
2) Večino slovenskega železniškega potniškega prometa poteka NA ENEM TIRU. Kar pomeni, da mora vedno en vlak čakat drugega (s čimer imajo posebni vlaki - npr. mednarodni - hudo prednost pred vsem). Kaj je pa še večji problem eno-tirnega sistema? Če nekoga vlak povozi zatoji CELOTEN potniški promet za vsaj 2 uri.
Če do zdaj nimamo dvotirnega sistema, ne vidim, kako bi ta sprememba kaj spremenila, razen tega, da bo še več ljudi po vlakih.
Zdaj bo nekdo rekel: Ja, če železniški promet stoji - greš pa na avtobus ...
Karta za avtobus je 2x dražja, sigurno mi nihče ne bo plačal karte za vlak in še za avtobus. Že vlak je 90EUR... avtobus je 140EUR, torej bi rabil 210EUR za učinkovito izrabo javnega prometa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
Phantomeye ::
Recimo v SLO ima avtobus ki zapušča postajo prednost pred avtom (je blo treba zapisat to nekam v nek "zakon"). V DE tega recimo ni, ampak vseeno vsi avtomobilisti lepo pridno čakajo, da se avtobus spoka s postaje...
Ni res. Mislim, neko obdobje je bilo res, da je imel avtobus prednost ... pa so busarji malo izkoriščali. In so ukinili.
Kar glej avtobuse, 99 % jih nima več tiste nalepke zadaj.
Seveda plačujem za najemnino 1200 EUR/mesec. Lahko pa bi plačeval 600 EUR in potem jokal po forumih, da moram froce okoli razvažat in podobno ter zato nucam subvencioniranega Mercedesa in dnevnice.
Lepo, da lahko plačuješ 1200e za najemnino. Za velik delež (dvostarševskih) familij to predstavlja 80 % budgeta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
joze67 ::
Phantomeye je izjavil:
Ni res. Mislim, neko obdobje je bilo res, da je imel avtobus prednost ... pa so busarji malo izkoriščali. In so ukinili.
Kar glej avtobuse, 99 % jih nima več tiste nalepke zadaj.
Nalepka je opcijska. Zakon se objavi v Uradnem listu, nena zadnji strani avtobusa. Tudi na semaforjih ni nalepke, da vožnja pri rdeči luči ni dovoljena.
91. člen
(vstopanje in izstopanje potnikov)
(2) Avtobusu je treba v naselju omogočiti speljevanje s postajališča, ko voznik to nakaže s predpisanim znakom. Da bi mu to omogočili, morajo drugi udeleženci cestnega prometa zmanjšati hitrost in, če je potrebno, tudi ustaviti. Voznik avtobusa sme dati znak, da bo odpeljal s postajališča, šele ko zapre vrata in je pripravljen za vključitev v cestni promet. V promet se sme vključiti le, če s tem ne ogroža drugih udeležencev cestnega prometa.
ZPrCP
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: joze67 ()
dexterboy ::
Khm... lepo se bom izrazil;
enim tukaj še osnove življenja niso jasne... kaj šele, da bi kdaj imeli otroka ali več njih, se peljali v službo v drugo mesto...
Stanje duha ali IQ, ki pada?
enim tukaj še osnove življenja niso jasne... kaj šele, da bi kdaj imeli otroka ali več njih, se peljali v službo v drugo mesto...
Stanje duha ali IQ, ki pada?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
AndrejO ::
Osnova življenja je, da ima individualni transport na večje razdalje vprašljivo prihodnost zaradi večih razlogov. Edino resno vprašanje je, če bo tranzicija potekala tako, da se bomo naslednjih 20-30 let postopno prilagajali ali pa bomo 19-29 let čakali in si vrtali po nosu, potem pa se bomo prisiljeni prilagoditi v letu ali dveh.
Kdor misli, da se nekaj takšnega sploh ne moer zgoditi, lahko pomisli kako se je hodilo na in iz dela pred 30 leti, kako je bil organiziran pouk in kako je bilo organizirano otroško varstvo. Ta sprememba verjetno ne bo prva takšna, tako da ni vprašanje, če bo to šlo čez, temveč je vprašanje kaj vse bo še potrebno storiti. Pa tudi, če to ne bo šlo čez, se bo pač našlo druge načine kako bo avto postal za večino ljudi dobrina, ki več ne bo stroškovno učinkovita za dnevne migracije.
Kdor misli, da se nekaj takšnega sploh ne moer zgoditi, lahko pomisli kako se je hodilo na in iz dela pred 30 leti, kako je bil organiziran pouk in kako je bilo organizirano otroško varstvo. Ta sprememba verjetno ne bo prva takšna, tako da ni vprašanje, če bo to šlo čez, temveč je vprašanje kaj vse bo še potrebno storiti. Pa tudi, če to ne bo šlo čez, se bo pač našlo druge načine kako bo avto postal za večino ljudi dobrina, ki več ne bo stroškovno učinkovita za dnevne migracije.
Mato989 ::
Osnova življenja je, da ima individualni transport na večje razdalje vprašljivo prihodnost zaradi večih razlogov. Edino resno vprašanje je, če bo tranzicija potekala tako, da se bomo naslednjih 20-30 let postopno prilagajali ali pa bomo 19-29 let čakali in si vrtali po nosu, potem pa se bomo prisiljeni prilagoditi v letu ali dveh.
Kdor misli, da se nekaj takšnega sploh ne moer zgoditi, lahko pomisli kako se je hodilo na in iz dela pred 30 leti, kako je bil organiziran pouk in kako je bilo organizirano otroško varstvo. Ta sprememba verjetno ne bo prva takšna, tako da ni vprašanje, če bo to šlo čez, temveč je vprašanje kaj vse bo še potrebno storiti. Pa tudi, če to ne bo šlo čez, se bo pač našlo druge načine kako bo avto postal za večino ljudi dobrina, ki več ne bo stroškovno učinkovita za dnevne migracije.
Ja, ampak javni prevoz je ok ko imaš večino delovnega časa ENAKEGA... v socializmu pred 30+ leti je to funkcioniralo ker je 90% folka delalo od 6-14 ali 7-15... kar pomeni da si moral porihtat tistih par avtobusov med 5-7 in 14.15-16... danes pa to ni mogoče...
To kar ti predvidevaš, se stirnjam da bi blo dobro, ampak to se v SLO lahko EFEKTIVNO in RENTABILNO zgodi samo, če se celotna Slovenija preseli v najbližjo MESTNO OBČINO... in so izven Mestnih Občin in večjih mest, samo še klasične kmetije ki imajo velike količine zemlje in se tržno samo s tem ukvarjajo...
To da bi pa javni prevoz vozil do vsakega zaselka pa je neumnost, razen če bomo SPET nabili nove davke in spet nekaj subvencionirali... ampak to je nesmiselno!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30940 (21026) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81008 (70417) | starfotr |
» | Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 12298 (10895) | noraguta |