» »

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

««
3 / 17
»»

showsover ::

BlaY0 je izjavil:

To se uredi zelo enostavo... prepove se vožnja z avtomobili po določenih cestah od 6h do 9h... in boš z avtobusom definitivno prišel prej kot z avtom. Tisti ki se bodo pa še vedno hoteli vozito z avtom, bodo šli pa na pt ob 4ih zjutraj...

vlada pade v 14 dnevih

BlaY0 ::

Ja in? Pride nova. Projekt se pa izvaja dalje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

darksamurai ::

BlaY0 je izjavil:


Baja je izjavil:

logično bi bilo da se prvo uredi JP. in ukine potne takrat, ko te ta JP pripelje na delovno mesto v istem času kot avto.

To se uredi zelo enostavo... prepove se vožnja z avtomobili po določenih cestah od 6h do 9h... in boš z avtobusom definitivno prišel prej kot z avtom.

Ne boš, ker ni avtobusov! Javni prevoz deluje samo v LJ (LPP), pa še ta je daleč od tega, kar imajo v tujini.

Utk ::

To se uredi zelo enostavo... prepove se vožnja z avtomobili po določenih cestah od 6h do 9h... in boš z avtobusom definitivno prišel prej kot z avtom. Tisti ki se bodo pa še vedno hoteli vozito z avtom, bodo šli pa na pot ob 4ih zjutraj...

Ali pa če se prepove idiote za 24/7. Da ne bi dobivali več takih idiotskih idej.

Najbolš da kr umreš takoj, ker bo to zate Armageddon očitno...

Ali pa če se preseliš v Severno Korejo. Tam bojo tvoje ideje sicer tudi podpirali samo idioti, ampak tisti, ki so proti, ti ne bojo smeli rečt kaj si.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

showsover ::

BlaY0 je izjavil:

Ja in? Pride nova.

žal življenje (in politična podpora) ni tako enostavno, kot filozofiranje po forumu...
eni se, upam, tega zavedajo.

AndrejO ::

Master_Yoda je izjavil:

Naj gredo nekam s taksnimi zakoni. Sem v mestu in s tem sem prikrajsan za 27 EUR (cena mesecne vozovnice), ker se vozim s kolesom. In je kolo bolj "green" in vec prispeva k odstranjevanju plocevine v mestu. Torej imam na voljo se voziti s avtobusom ali pa placevati nakup in vzdrzevanje kolesa iz svojega zepa.

Potencialna rešitev bi bila subvencioniranje nakupa kolesa vzporedno s predlaganim ukrepom.

https://www.biketowork.ie/

TL;DR: Kolo plača delodajalec neposredno prodajalcu v shemi. Strošek se odbije od bruto plače in zmanjša bruto osnovo za davek. To pomeni, da ti država preko znižanja dohodnine da subvencijo za nakup. Delodajalec ti lahko znesek odbije naenkrat ali pa v več mesečnih obrokih. Do subvencije si upravičen vsaki dve leti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

BlaY0 ::

darksamurai je izjavil:

BlaY0 je izjavil:


Baja je izjavil:

logično bi bilo da se prvo uredi JP. in ukine potne takrat, ko te ta JP pripelje na delovno mesto v istem času kot avto.

To se uredi zelo enostavo... prepove se vožnja z avtomobili po določenih cestah od 6h do 9h... in boš z avtobusom definitivno prišel prej kot z avtom.

Ne boš, ker ni avtobusov! Javni prevoz deluje samo v LJ (LPP), pa še ta je daleč od tega, kar imajo v tujini.

Sej nima veze, če ni avtobusov se boš pa z avtom vozil, samo ne boš dobil povrnjeno nič. Prav tako kot tisti ki se bo vozil z avtobusom ne bo dobil povrnjeno nič.

Utk je izjavil:

To se uredi zelo enostavo... prepove se vožnja z avtomobili po določenih cestah od 6h do 9h... in boš z avtobusom definitivno prišel prej kot z avtom. Tisti ki se bodo pa še vedno hoteli vozito z avtom, bodo šli pa na pot ob 4ih zjutraj...

Ali pa če se prepove idiote za 24/7. Da ne bi dobivali več takih idiotskih idej.

Najbolš da kr umreš takoj, ker bo to zate Armageddon očitno...

Ali pa če se preseliš v Severno Korejo. Tam bojo tvoje ideje sicer tudi podpirali samo idioti, ampak tisti, ki so proti, ti ne bojo smeli rečt kaj si.

Mindset si boš moral malo naštelat, ker očitno je tvoj obstal za 30 let. Veliko modernih EU mest ima prepoved vožnje z avtomobilom po določenih pasovih v določenih časovnih obdobjih.

Ne vem v čem vidiš problem? A da ne boš mogel nikakor priti do službe?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Master_Yoda ::

Problem je v tem da bodo morali nekateri izbirati med lastnim prevozom za katerega sami placajo in par ur izgube zaradi cakanja na javni prevoz in pocasnejse voznje vsak teden/dan.

Se pa strinjam s tvojim dodatkom AndrejO!

P.S. Upam da se bo kdo spomnil in dodal se amandma da se morajo vsi poslanci/ministri/whatever v sluzbo voziti z javnim prevozom. Ampak to se seveda ne bo zgodilo ker sami se nebojo sli zaj*.
Dovie'andi se tovya sagain.

Zgodovina sprememb…

darksamurai ::

BlaY0 je izjavil:

darksamurai je izjavil:


Ne boš, ker ni avtobusov! Javni prevoz deluje samo v LJ (LPP), pa še ta je daleč od tega, kar imajo v tujini.

Sej nima veze, če ni avtobusov se boš pa z avtom vozil, samo ne boš dobil povrnjeno nič. Prav tako kot tisti ki se bo vozil z avtobusom ne bo dobil povrnjeno nič.


Tako kot v Nemčiji, Avstriji, na Švedskem...? Mislim, da bi se na referendumu strinjalo 99.999% Slovencev, če bi iz plače odstranil dodatek za prevoz na delo in za malico in bi namesto obeh dodatkov zagotovil Avstrijske plače in Avstrijske davke.

BlaY0 ::

showsover je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Ja in? Pride nova.

žal življenje (in politična podpora) ni tako enostavno, kot filozofiranje po forumu...
eni se, upam, tega zavedajo.

Zadeve so sila preproste, samo enim je očitno lažje da se še naprej komplicira, ker so pač tako navajeni... skratka non-stop se gunđa, ko pa nekdo reče "OK, dajmo zdaj to spremenit!", pa dobi nazaj: "Ne, nič ne bomo spreminjali, meni je tako kot je čisto OK."

Ja OK, boš pa pač še naprej vedno več plačeval za popravila cest in gunđal še naprej ampak saj si že navajen in ti je to normalno...

LeyaPrive ::

Kaj bolj neumnega bi se teško spomnili. meni drugo kot osebni avtomobil ne ostane. Otroka A bom peljala v OŠ v eno smer (ni javnega prevoza), se obrnila za 180 stopinj in otroka B nato spotoma odložila v vrtcu in šla naprej v službo.

jaz tisto avtobusno karto lahko samo skurim.

v tem primeru bi profitirali samo ponudniki prevozov, saj bi prodali večje število karti. Ki pa bi seveda ostale neizkoriščene. Ali pa delodajalci, ker ne bi rabili izplačevati prevoza na delo.

P.S.Dokler po Ministrstera za notranje zadeve hodijo domov iskat s helikopterjem se tudi jaz ne bom sekirala za moje "onesnaževanje" z avtom.

darksamurai ::

BlaY0 je izjavil:


Mindset si boš moral malo naštelat, ker očitno je tvoj obstal za 30 let. Veliko modernih EU mest ima prepoved vožnje z avtomobilom po določenih pasovih v določenih časovnih obdobjih.

Ne vem v čem vidiš problem? A da ne boš mogel nikakor priti do službe?


Vsa ta EU mesta imajo !pozdemno železnico!, tramvaje in bolj pogoste mestne avtobuse.

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

darksamurai je izjavil:


Tako kot v Nemčiji, Avstriji, na Švedskem...? Mislim, da bi se na referendumu strinjalo 99.999% Slovencev, če bi iz plače odstranil dodatek za prevoz na delo in za malico in bi namesto obeh dodatkov zagotovil Avstrijske plače in Avstrijske davke.

Avstrijske plače bomo imeli ko bomo tako produktivni kot Avstrijci... dokler bomo samo gunđali bomo imeli pa slovenske.

darksamurai je izjavil:


Vsa ta EU mesta imajo !pozdemno železnico!, tramvaje in bolj pogoste mestne avtobuse.

Ne nujno. V Ljubljani ne nucaš nič od tega (je avtobus zadosti), ker jo s kolesom prevoziš v 45 minutah. Ko bo več ljudi primorano iti na avtobus ker se z avtom ne bo dalo priti do želene točke, bo tudi več avtobusov...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

LeyaPrive je izjavil:

Kaj bolj neumnega bi se teško spomnili. meni drugo kot osebni avtomobil ne ostane. Otroka A bom peljala v OŠ v eno smer (ni javnega prevoza), se obrnila za 180 stopinj in otroka B nato spotoma odložila v vrtcu in šla naprej v službo.

Zakaj pa voziš otroka v OŠ? A nimate urejenega prevoza otrok v šolo?

showsover ::

BlaY0 je izjavil:

Ko bo več ljudi primorano iti na avtobus ker se z avtom ne bo dalo priti do želene točke, bo tudi več avtobusov...

izgleda, da se razlikujejo naše perspektive - ti gledaš na idealni končni rezultat...
jaz gledam na stanje, kot je in še bo nekaj časa, pred dosegom tvojega idealnega končnega rezultata. dolgoročno je vse ok, ne moreš pa preskočiti kratkoročnih detajlov... mimogrede, jaz se prav nič ne obremenjujem za cestnine in vinjete in to, se mi avto zelo izplača, pilotske licence sicer še pa res nimam opravljene.

BlaY0 ::

showsover je izjavil:


izgleda, da se razlikujejo naše perspektive - ti gledaš na idealni končni rezultat...
jaz gledam na stanje, kot je in še bo nekaj časa, pred dosegom tvojega idealnega končnega rezultata. dolgoročno je vse ok, ne moreš pa preskočiti kratkoročnih detajlov... mimogrede, jaz se prav nič ne obremenjujem za cestnine in vinjete in to, se mi avto zelo izplača, pilotske licence sicer še pa res nimam opravljene.

Jaz nikjer ne pravim da se bo to idealno stanje doseglo nemudoma z ukinitvijo "subvencije" malice in prevozov, jaz samo pravim da je to prvi pogoj. Naslednji pogoj bo da se zagotovi stanje, da se ti avto ne bo več izplačal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

showsover ::

BlaY0 je izjavil:

Jaz nikjer ne pravim da se bo to idealno stanje doseglo nemudoma z ukinitvijo "subvencije" malice in prevozov, jaz samo pravim da je to prvi pogoj.

in, ker je 3/4 ljudi (z delodajalci vred) navajeno na to, ne vidiš prav nobene težave z ukinitvijo teh subvencij čez noč?

darksamurai ::

BlaY0 je izjavil:

darksamurai je izjavil:


Tako kot v Nemčiji, Avstriji, na Švedskem...? Mislim, da bi se na referendumu strinjalo 99.999% Slovencev, če bi iz plače odstranil dodatek za prevoz na delo in za malico in bi namesto obeh dodatkov zagotovil Avstrijske plače in Avstrijske davke.

Avstrijske plače bomo imeli ko bomo tako produktivni kot Avstrijci... dokler bomo samo gunđali bomo imeli pa slovenske.


V multinacionalkah, ki jih poznam, so Slovenski inženirji in delavci v proizvodnji realno bolj produktivni od Nemcev in Avstrijcev. Ker pa v Nemčiji in Avstriji sestavljajo dražje produkte, je ekonomsko izračunana produktivnost v Nemčiji rahlo višja. V kolikor pa bi enak izdelek delali v SLO in v DE, pa bi bila tudi "ekonomska produktivnost" v SLO mnogo višja.

BlaY0 ::

showsover je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Jaz nikjer ne pravim da se bo to idealno stanje doseglo nemudoma z ukinitvijo "subvencije" malice in prevozov, jaz samo pravim da je to prvi pogoj.

in, ker je 3/4 ljudi (z delodajalci vred) navajeno na to, ne vidiš prav nobene težave z ukinitvijo teh subvencij čez noč?

Ne. Ne vidim. To je anomalija, na katero smo se navadili. Enako velja za regres recimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Utk ::

Mindset si boš moral malo naštelat, ker očitno je tvoj obstal za 30 let. Veliko modernih EU mest ima prepoved vožnje z avtomobilom po določenih pasovih v določenih časovnih obdobjih.

A bejž. Če prepoveš nekje se vozit z avtom, moraš imet tam dober javni prevoz in to na vsakih par minut 24/7/365. In kako bi to zgledlo pri nas? Čez vikende, ponoči? Ni to problem naredit v centru Ljubljane, ki jo peš prepešačiš. Ti, kolk razumem, bi to razširil na vem kak krog, in ne vem katere ceste. Če prepoveš vožnjo z avtom po severni obvoznici od-do, da se nekdo potem "mora" pripeljat iz Kamnika z busom, potem moraš poskrbet, da bo tudi izven te ure prišel nazaj v Kamnik z javnim prevozom vsaj s hitrostjo kolesa, in to kadarkoli.

BlaY0 ::

Utk je izjavil:


A bejž. Če prepoveš nekje se vozit z avtom, moraš imet tam dober javni prevoz in to na vsakih par minut 24/7/365...

Saj ga boš imel... ko bo avto prepovedan, bodo ustvarjeni začetni pogoj za dober javni prevoz.

showsover ::

BlaY0 je izjavil:

Ne. Ne vidim. To je anomalija, na katero smo se navadili. Enako velja za regres recimo.

če smo se navadili, po definiciji ni (več) anomalija, je pa socialni korektiv.
varianta je tudi, da se vozačem prizna olajšava ali pa poviša plača za te stroške.
ampak, domnevam, da nisem prvi, ki se je tega spomnil...
imaš kakšno idejo, zakaj še tole potem ni vpeljano?

BlaY0 je izjavil:

Saj ga boš imel... ko bo avto prepovedan, bodo ustvarjeni začetni pogoj za dober javni prevoz.

vlada pade in padajo tako dolgo, dokler tega ne odstrani.
zakaj misliš, da se še nihče pred teboj tega ni spomnil=

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: showsover ()

BlaY0 ::

Utk je izjavil:

Če prepoveš vožnjo z avtom po severni obvoznici od-do, da se nekdo potem "mora" pripeljat iz Kamnika z busom, potem moraš poskrbet, da bo tudi izven te ure prišel nazaj v Kamnik z javnim prevozom vsaj s hitrostjo kolesa, in to kadarkoli.

Obvoznica je bila narejena za vožnjo z avtomobilom, tak da tam je brezveze prepovedovat. Pripelješ se z avtom po obvoznici in nadaljuješ z avtobusom/tramvajem/trolejbusom/biciklom v mesto.

darksamurai ::

BlaY0 je izjavil:


Ne nujno. V Ljubljani ne nucaš nič od tega (je avtobus zadosti), ker jo s kolesom prevoziš v 45 minutah. Ko bo več ljudi primorano iti na avtobus ker se z avtom ne bo dalo priti do želene točke, bo tudi več avtobusov...

V tem času s podzemno po diagonali prevoziš London ali pa s hitrim vlakom prevoziš 1/4 poti med Pekingom in Šanghajem. Da ne omenjam hoje ali vožnje s kolesom v nevihti.

Število avtov v mestu bi se avtomatsko zmanjšalo, če bi imeli:
1. krožne linije LPPja
2. 6-10x več avtobusov (potrebno za večjo frekvenco in za večje število potnikov, ki so trenutno v avtomobilih)
3. dodatne linije, da ne bi bilo potrebno 3-4x prestopati

BlaY0 ::

showsover je izjavil:


...varianta je tudi, da se vozačem prizna olajšava ali pa poviša plača za te stroške.

To je stvar dogovora med delavcem in delodajalcem. Kaj ima tu država zraven? Zaradi mene se lahko kdorkoli zmeni s svojim šefom, da mu plačuje najvišje možne stroške prevoza.

joze67 ::

Država ima zraven davke, kaj pa drugega. Ker jih ne pobira, omejuje višino, Da ne boš imel plače 10€ (ali 600), ostalo pa potni stroški.

BlaY0 ::

darksamurai je izjavil:

Da ne omenjam hoje ali vožnje s kolesom v nevihti.

Če si že bil kdaj v Londonu, potem veš da se tam s kolesi vozijo ob vsakem vremenu. Če te je pa strah nevihte pa pač vzemi dopust/bolniško...

joze67 je izjavil:

Država ima zraven davke, kaj pa drugega. Ker jih ne pobira, omejuje višino, Da ne boš imel plače 10EUR (ali 600), ostalo pa potni stroški.

Ravno to je pri nas anomalija. Folk se je navadil, da jim precejšen delež plače predstavljajo prevozni stroški, delodajalci pa to veselo izkoriščajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

showsover ::

BlaY0 je izjavil:

To je stvar dogovora med delavcem in delodajalcem. Kaj ima tu država zraven? Zaradi mene se lahko kdorkoli zmeni s svojim šefom, da mu plačuje najvišje možne stroške prevoza.

hehe, očitno ne poznaš socialno-korektivnih mehanizmov podrobno v Sloveniji :-)
glede na tvoje odgovore, vidim, da so precej čustveni, ne upoštevajoč politično realnost.
nič novega.

darksamurai ::

BlaY0 je izjavil:


Če si že bil kdaj v Londonu, potem veš da se tam s kolesi vozijo ob vsakem vremenu. Če te je pa strah nevihte pa pač vzemi dopust/bolniško...


Dobro poznam situacijo. Mali odstotek populacije se vozi s kolesom, velika večina pa s podzemno, ki mimogrede v času največje gužve vozi s frekvenco 1min!!! V kolikor imaš to zagotovljeno, sploh ne potrebuješ avtomobila.

BlaY0 ::

showsover je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

To je stvar dogovora med delavcem in delodajalcem. Kaj ima tu država zraven? Zaradi mene se lahko kdorkoli zmeni s svojim šefom, da mu plačuje najvišje možne stroške prevoza.

hehe, očitno ne poznaš socialno-korektivnih mehanizmov podrobno v Sloveniji :-)
glede na tvoje odgovore, vidim, da so precej čustveni, ne upoštevajoč politično realnost.
nič novega.

Rezultat sociale za vsako ceno je funkcionalno nepismen folk na "sociali".

darksamurai je izjavil:

BlaY0 je izjavil:


Če si že bil kdaj v Londonu, potem veš da se tam s kolesi vozijo ob vsakem vremenu. Če te je pa strah nevihte pa pač vzemi dopust/bolniško...


Dobro poznam situacijo. Mali odstotek populacije se vozi s kolesom, velika večina pa s podzemno, ki mimogrede v času največje gužve vozi s frekvenco 1min!!! V kolikor imaš to zagotovljeno, sploh ne potrebuješ avtomobila.

Ko bo avto prepovedan, boš imel hitro pogoje za avtobus na eno minuto. Tako jih pa nimaš, ker moraš non-stop vzdrževati infrastrukturo za avtomobile...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

joze67 ::

Včasih - v železnih časih - je bil javni promet bolje urejen. Avtobusi so v okoliške kraje vozili (bolj) pogosto, tudi ob nedeljah in praznikih. Ker drugače ni šlo - avtomobilov je bilo malo, bencina tudi.
Ko so se pojavili dostopni avtomobili, so "vsi" nehali uporabljati javni promet, ki je potem zapiral povezave in lobiral za koncesije tam, kjer se je še dalo pobrati kaj denarja.

Tako da je predpostavka, da bo boljši javni promet sam po sebi pritegnil potnike, po mojem ne drži.

Ob vseh, ki potegnejo svoj konkretni primer, zakaj res ne morejo, jih je še množica takih, ki jim je misel na usklajevanje urnika z zunanjo entiteto grozljiva, pa onih, ki enostavno raje gredo z avtom, pa tako dalje. Za tisto, ki otroke vozi zjutraj na tri konce in dela na četrtem, javni prevoz nikoli ne bo dovolj dober.

showsover ::

BlaY0 je izjavil:

Rezultat sociale za vsako ceno je funkcionalno nepismen folk na "sociali".

kakšen učinek bo imelo, po tvojem mnenju, če se prevozne stroške, malico in regres ukine?
kratkoročno in dolgoročno? kaj bo z 'desubvencioniranimi' delojemalci vmes?
delodajalci kot (povečini) poslovno močnejši bodo zagotovo našli rešitev enostavneje kot delojemalci.

BlaY0 ::

joze67 je izjavil:

Včasih - v železnih časih - je bil javni promet bolje urejen. Avtobusi so v okoliške kraje vozili (bolj) pogosto, tudi ob nedeljah in praznikih...
Ker avto ni bil tako dostopen kot danes. Skratka avto je potrebno narediti spet nedostopen/predrag in bo zadeva hitro rešena...

darksamurai ::

BlaY0 je izjavil:


Ko bo avto prepovedan, boš imel hitro pogoje za avtobus na eno minuto. Tako jih pa nimaš, ker moraš non-stop vzdrževati infrastrukturo za avtomobile...


Ne drži! Ko bo javni prevoz omembe vreden se bo večina vozila z javnim prevozom, ker bo:
1. hitrejši
2. cenejši na prevožen km
3. ne boš imel problemov z iskanjem in plačevanjem parkirišča

joze67 ::

Ksz
Še 1x, prevozni stroški niso bili vpeljani kot socialni korektiv (čeprav se danes morda samo še tako obravnavajo - je pa veliko demagogije in hinavstva v tem), ampak kot mehanizem vzdrževanja naseljenosti podeželja.

BlaY0 ::

darksamurai je izjavil:

BlaY0 je izjavil:


Ko bo avto prepovedan, boš imel hitro pogoje za avtobus na eno minuto. Tako jih pa nimaš, ker moraš non-stop vzdrževati infrastrukturo za avtomobile...


Ne drži! Ko bo javni prevoz omembe vreden se bo večina vozila z javnim prevozom, ker bo:
1. hitrejši
2. cenejši na prevožen km
3. ne boš imel problemov z iskanjem in plačevanjem parkirišča

Ravno obratno... ko ne bo avtomobilov oziroma bo njihovo imetje/vzdrževanje predrago bo javni prevoz najhitrejši možni prevoz in tudi najcenejši.

showsover ::

BlaY0 je izjavil:

Ker avto ni bil tako dostopen kot danes. Skratka avto je potrebno narediti spet nedostopen/predrag in bo zadeva hitro rešena...

ja, ti si pa res fajn mimo, v EU, kjer je avtomobilizem glavna (izvozna) panoga, bi ti onemogočal nakup ljudem, da se prosto vozijo, s tem, da bi jih obsodil na peš in kolesa 260 dni leto, tudi v največji zimi. f*cking f*ck, pač, pacient. no, k sreči so politiki bolj pametni kot eni forumaši.

a res nimaš niti tistega jurja za eno staro rajnglo, da bi zdaj kar vsem jemal pravico do nakupa avta?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: showsover ()

BlaY0 ::

joze67 je izjavil:

Ksz
Še 1x, prevozni stroški niso bili vpeljani kot socialni korektiv (čeprav se danes morda samo še tako obravnavajo - je pa veliko demagogije in hinavstva v tem), ampak kot mehanizem vzdrževanja naseljenosti podeželja.

Nekdo je zgoraj omenjal ceno nepremičnin v mestih in na podeželjih... evo, urejeno. Ne rabiš več socialnega korektiva v obliki "subvencije" potnih stroškov, ki to niso.

showsover je izjavil:

...no, k sreči so politiki bolj pametni kot eni forumaši.

a res nimaš niti tistega jurja za eno staro rajnglo, da bi zdaj kar vsem jemal pravico do nakupa avta?

No, taki kot ti po drugih forumih pljuvajo čez politike...

Dokler bo avto (pre)poceni, bo javni prevoz (pre)drag in (pre)počasen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Spock83 ::

Tilen je izjavil:

Saj to je isto. Najcenejši javni prevoz = vozovnica. Do sedaj si dobil neto na račun za vozovnico in si se lahko vozil z avtomobilom, sedaj boš pa predložil vozovnico in boš dobil povrnjene stroške. Meni se zdi pošteno in smiselno.

Lahko se boš seveda še naprej vozil z avtomobilom - na svoje stroške.


Meni bi pot trajal v eno smer 2uri, ker moram presedat. Z avtom imam 45min vožnje. To pa ni pošteno. Na dan bi izgubil 4ure!

darksamurai ::

BlaY0 je izjavil:


Nekdo je zgoraj omenjal ceno nepremičnin v mestih in na podeželjih... evo, urejeno. Ne rabiš več socialnega korektiva v obliki "subvencije" potnih stroškov, ki to niso.


Trenutno obstajajo potni stroški, nižje cene nepremičnin na podeželju in kljub temu je čedalje manj ljudi na podeželju. Če bi ukinil potne stroške bi cene nepremičnin v mestih šle v nebo, podeželje pa bi propadlo. Čestitam!

Magic1 ::

Vrtci so včasih sprejemali otroke že pred šesto, danes jih marikje že pred sedmo ne moreš pripeljati. Zdaj pa pojdi na vlak/avtobus in pridi v službo ob normalni uri, če si malo dlje. Aja, pa najkasneje ob pol petih moraš že prevzet otroka. Najbolje da en starš kar doma ostane.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

BlaY0 ::

darksamurai je izjavil:

BlaY0 je izjavil:


Nekdo je zgoraj omenjal ceno nepremičnin v mestih in na podeželjih... evo, urejeno. Ne rabiš več socialnega korektiva v obliki "subvencije" potnih stroškov, ki to niso.


Trenutno obstajajo potni stroški, nižje cene nepremičnin na podeželju in kljub temu je čedalje manj ljudi na podeželju. Če bi ukinil potne stroške bi cene nepremičnin v mestih šle v nebo, podeželje pa bi propadlo. Čestitam!

? Se pravi cene nepremičnin v mestih bi šle v nebo... in zaradi tega bi podeželje propadlo? Čakaj malo s katere hruške si pa ti padel?

matobeli ::

Nepremičnina je še vedno dražja na podeželju ker drugega kot ogromne bajte z 3hA zemlje ne morš kupit, prodajalci se pa ne zavedajo da je obstoječa zgradba prinaša samo strošek rušitve.

BTW, če kdo želi stanovanje v mestu, lepa lokacija, avtobusna 5min peš, vlak 5min s kolesom, pred blokom bikesharing, 5min do železniške...
Menjam za enakovredno vzdrževano hišo z vrtom...

BlaY0 ::

Magic1 je izjavil:

Vrtci so včasih sprejemali otroke že pred šesto, danes jih marikje že pred sedmo ne moreš pripeljati. Zdaj pa pojdi na vlak/avtobus in pridi v službo ob normalni uri, če si malo dlje. Aja, pa najkasneje ob pol petih moraš že prevzet otroka. Najbolje da en starš kar doma ostane.

To nima nobene zveze s potnimi stroški. Zaprosi za 6 urni delovnik dokler imaš froce v vrtcu. Država časti prispevke do polnega delovnika...

darksamurai ::

BlaY0 je izjavil:

darksamurai je izjavil:

BlaY0 je izjavil:


Nekdo je zgoraj omenjal ceno nepremičnin v mestih in na podeželjih... evo, urejeno. Ne rabiš več socialnega korektiva v obliki "subvencije" potnih stroškov, ki to niso.


Trenutno obstajajo potni stroški, nižje cene nepremičnin na podeželju in kljub temu je čedalje manj ljudi na podeželju. Če bi ukinil potne stroške bi cene nepremičnin v mestih šle v nebo, podeželje pa bi propadlo. Čestitam!

? Se pravi cene nepremičnin v mestih bi šle v nebo... in zaradi tega bi podeželje propadlo? Čakaj malo s katere hruške si pa ti padel?


Raje se vprašaj s katere hruške si TI padel. Če ukineš potne stroške, bo še manj ljudi živelo na podeželju.

Gagarin ::

Jasna ločnica v threadu med ljudmi, ki živijo normalno slo življenje, živijo na periferiji ali še dlje in maminim sinčkom Blay0m, ki zelo verjetno živi v maminem stanovanju in je cel en car ko se lahko peš sprehodi do službe ali še verjetneje prvega kafiča in fakultete....

BlaY0 ::

matobeli je izjavil:

Nepremičnina je še vedno dražja na podeželju ker drugega kot ogromne bajte z 3hA zemlje ne morš kupit, prodajalci se pa ne zavedajo da je obstoječa zgradba prinaša samo strošek rušitve.

BTW, če kdo želi stanovanje v mestu, lepa lokacija, avtobusna 5min peš, vlak 5min s kolesom, pred blokom bikesharing, 5min do železniške...
Menjam za enakovredno vzdrževano hišo z vrtom...

To je itak stvar preferenc. Jaz raje plačujem 1200€ namesto 500€ najemnine blizu šole, vrtca in železniške postaje kot pa da vsak dan razvažam froce naokoli in potem jokam po forumih kako nima cajta za kofe...

Gagarin je izjavil:

Jasna ločnica v threadu med ljudmi, ki živijo normalno slo življenje, živijo na periferiji ali še dlje in maminim sinčkom Blay0m, ki zelo verjetno živi v maminem stanovanju in je cel en car ko se lahko peš sprehodi do službe ali še verjetneje prvega kafiča in fakultete....

Lejga, še en ki je navajen "normalnega" življenja zafrustriranega jokajočega Slovenčka, za katerega je vse narobe, sprememb pa v bistvu ne bi rad.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Spock83 ::

Ja te spremembe niso pozitivne.

Lahko prvo uredijo javni prevoz kot se zagre in potem gredo na to idejo.

BlaY0 ::

darksamurai je izjavil:


Raje se vprašaj s katere hruške si TI padel. Če ukineš potne stroške, bo še manj ljudi živelo na podeželju.

Prosim če tole obrazložiš. Kdo s podeželja pa si bo lahko privoščil stanovanje recimo v Ljubljani, če bodo pa tam šle baje cene v nebo?

matobeli ::

Mogoče se bo pa enkrat JU preselila nekam v industrijsko cono in ne bo treba tisočim slabše plačanim delavce več rinit v center.
««
3 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19930897 (20983) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35580944 (70353) starfotr
»

Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
5212293 (10890) noraguta

Več podobnih tem