Forum » Na cesti » Bobnaste vs diskaste zavore
Bobnaste vs diskaste zavore
m0LN4r ::
Jaz imam zadaj bobne, prej diske.
Bobne se samo spuca na vsake tolko in so vecni. Na 17 let starem avtu so se vedno orginal in delujejo, kot morajo.
Diski so potrebni za vecjo moc, hitrosti in tezje avte. Na kakem cliotu al polotu, ti bodo diski zadaj prej prerjaveli, kot pa jih bos menjal.
Ker se premalo voscijo, bodo vea cas rjavi, skripali po vsakem dezju ali celo zimo prakticno.
Pri vecjih tezkih avtih tega problema glih ni, ker dovolj bremza tudi zadaj
Naceloma je tocno tako, kot je starfotr napisal. Videl, sprobal.
Bobne se samo spuca na vsake tolko in so vecni. Na 17 let starem avtu so se vedno orginal in delujejo, kot morajo.
Diski so potrebni za vecjo moc, hitrosti in tezje avte. Na kakem cliotu al polotu, ti bodo diski zadaj prej prerjaveli, kot pa jih bos menjal.
Ker se premalo voscijo, bodo vea cas rjavi, skripali po vsakem dezju ali celo zimo prakticno.
Pri vecjih tezkih avtih tega problema glih ni, ker dovolj bremza tudi zadaj
Bobni imajo daljšo življenjsko dobo. Aftermarket diski so cenejši od bobnov. Na zadnji premi pri kolutni zavorah pogosto crknejo zavorne klešče. Bobnasta zavora se pogosto pregreje in slabše zavira. Če Upoštevaš: normalno vožnjo, ne 2 tonskega SUV, življenjsko dobo zavor, ceno je logično, da spredaj kolutne+ zadaj bobne!
Zavorne klešče zaribajo zaradi neuporabe. Torej, če imaš avto z diski zadaj, je obvezno da jih uporabljaš. Uporabljaš jih pa tako, da voziš hitro in tudi bremzaš sunkovito in redno. Tako bodo stalno v uporabi in ne bodo zaribale.
Isto je s turbinami. Če avto goniš, se lepo izvrže svinjarija, če ga ne goniš, se ti samo paca in dela štalo z ERG, DPF, turbino... Torej, avto je za gonit.
Isto, kot telo. Če migaš si fit, če ne, si zamaščen.
Naceloma je tocno tako, kot je starfotr napisal. Videl, sprobal.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
bitalinebit ::
Disk zavore najbrž odvržejo več (zdravju škodljivega) prahu naokoli (v križiščih), medtem ko bobnaste pustijo več prahu v delavnici (ko jih razstavijo).
jype ::
Človek se kar težko odloči. Po bobnih lahko tudi tolčeš, diske pa po drugi strani lahko mečeš.
bitalinebit ::
Mogoče pa so bobnaste bolj univerzalne, ker se mi zdi da so v prerezu še bolj podobne frizbiju...
IL_DIAVOLO ::
bitalinebit je izjavil:
Disk zavore najbrž odvržejo več (zdravju škodljivega) prahu naokoli (v križiščih), medtem ko bobnaste pustijo več prahu v delavnici (ko jih razstavijo).
Ja in?
bitalinebit ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
bitalinebit je izjavil:
Disk zavore najbrž odvržejo več (zdravju škodljivega) prahu naokoli (v križiščih), medtem ko bobnaste pustijo več prahu v delavnici (ko jih razstavijo).
Ja in?
V naslovu piše 'vs', torej to jaz opažam kot razliko. Med ostalimi, ki so že napisane...sem zasledil en članek, kjer je bila foto prestrezalnika prahu, montiranega na disk zavore, ki naj bi se začele že montirat na določene avtomobile. Seveda zavorni prah ni več škodljiv, kot je bilo to všasih, ko so bile še iz azbestnih vključkov...najbrž...ali ne...
St235 ::
Jaz imam zadaj bobne, prej diske.
Bobne se samo spuca na vsake tolko in so vecni. Na 17 let starem avtu so se vedno orginal in delujejo, kot morajo.
Diski so potrebni za vecjo moc, hitrosti in tezje avte. Na kakem cliotu al polotu, ti bodo diski zadaj prej prerjaveli, kot pa jih bos menjal.
Ker se premalo voscijo, bodo vea cas rjavi, skripali po vsakem dezju ali celo zimo prakticno.
Pri vecjih tezkih avtih tega problema glih ni, ker dovolj bremza tudi zadaj
Bobni imajo daljšo življenjsko dobo. Aftermarket diski so cenejši od bobnov. Na zadnji premi pri kolutni zavorah pogosto crknejo zavorne klešče. Bobnasta zavora se pogosto pregreje in slabše zavira. Če Upoštevaš: normalno vožnjo, ne 2 tonskega SUV, življenjsko dobo zavor, ceno je logično, da spredaj kolutne+ zadaj bobne!
Zavorne klešče zaribajo zaradi neuporabe. Torej, če imaš avto z diski zadaj, je obvezno da jih uporabljaš. Uporabljaš jih pa tako, da voziš hitro in tudi bremzaš sunkovito in redno. Tako bodo stalno v uporabi in ne bodo zaribale.
Isto je s turbinami. Če avto goniš, se lepo izvrže svinjarija, če ga ne goniš, se ti samo paca in dela štalo z ERG, DPF, turbino... Torej, avto je za gonit.
Isto, kot telo. Če migaš si fit, če ne, si zamaščen.
Naceloma je tocno tako, kot je starfotr napisal. Videl, sprobal.
nimam navade niti pretirano hitro vozit niti brez potrebe sunkovito bremzat in še na niti enem avtomobilu v več kot pol milijona kilometrnov nisem imel težav z zavorami. A lahko končno dobimo kak vir za tole blodnjo, da zavorne klešče pri avtomobilu zaribajo, če ne voziš hitro in zaviraš sunkovito?
Utk ::
Jaz imam zadaj bobne, prej diske.
Bobne se samo spuca na vsake tolko in so vecni. Na 17 let starem avtu so se vedno orginal in delujejo, kot morajo.
Diski so potrebni za vecjo moc, hitrosti in tezje avte. Na kakem cliotu al polotu, ti bodo diski zadaj prej prerjaveli, kot pa jih bos menjal.
Ker se premalo voscijo, bodo vea cas rjavi, skripali po vsakem dezju ali celo zimo prakticno.
Pri vecjih tezkih avtih tega problema glih ni, ker dovolj bremza tudi zadaj
Bobni imajo daljšo življenjsko dobo. Aftermarket diski so cenejši od bobnov. Na zadnji premi pri kolutni zavorah pogosto crknejo zavorne klešče. Bobnasta zavora se pogosto pregreje in slabše zavira. Če Upoštevaš: normalno vožnjo, ne 2 tonskega SUV, življenjsko dobo zavor, ceno je logično, da spredaj kolutne+ zadaj bobne!
Zavorne klešče zaribajo zaradi neuporabe. Torej, če imaš avto z diski zadaj, je obvezno da jih uporabljaš. Uporabljaš jih pa tako, da voziš hitro in tudi bremzaš sunkovito in redno. Tako bodo stalno v uporabi in ne bodo zaribale.
Isto je s turbinami. Če avto goniš, se lepo izvrže svinjarija, če ga ne goniš, se ti samo paca in dela štalo z ERG, DPF, turbino... Torej, avto je za gonit.
Isto, kot telo. Če migaš si fit, če ne, si zamaščen.
Naceloma je tocno tako, kot je starfotr napisal. Videl, sprobal.
20 jurjev za polota, pa še zmeraj na bobnih. Wtf.
m0LN4r ::
Jaz imam zadaj bobne, prej diske.
Bobne se samo spuca na vsake tolko in so vecni. Na 17 let starem avtu so se vedno orginal in delujejo, kot morajo.
Diski so potrebni za vecjo moc, hitrosti in tezje avte. Na kakem cliotu al polotu, ti bodo diski zadaj prej prerjaveli, kot pa jih bos menjal.
Ker se premalo voscijo, bodo vea cas rjavi, skripali po vsakem dezju ali celo zimo prakticno.
Pri vecjih tezkih avtih tega problema glih ni, ker dovolj bremza tudi zadaj
Bobni imajo daljšo življenjsko dobo. Aftermarket diski so cenejši od bobnov. Na zadnji premi pri kolutni zavorah pogosto crknejo zavorne klešče. Bobnasta zavora se pogosto pregreje in slabše zavira. Če Upoštevaš: normalno vožnjo, ne 2 tonskega SUV, življenjsko dobo zavor, ceno je logično, da spredaj kolutne+ zadaj bobne!
Zavorne klešče zaribajo zaradi neuporabe. Torej, če imaš avto z diski zadaj, je obvezno da jih uporabljaš. Uporabljaš jih pa tako, da voziš hitro in tudi bremzaš sunkovito in redno. Tako bodo stalno v uporabi in ne bodo zaribale.
Isto je s turbinami. Če avto goniš, se lepo izvrže svinjarija, če ga ne goniš, se ti samo paca in dela štalo z ERG, DPF, turbino... Torej, avto je za gonit.
Isto, kot telo. Če migaš si fit, če ne, si zamaščen.
Naceloma je tocno tako, kot je starfotr napisal. Videl, sprobal.
nimam navade niti pretirano hitro vozit niti brez potrebe sunkovito bremzat in še na niti enem avtomobilu v več kot pol milijona kilometrnov nisem imel težav z zavorami. A lahko končno dobimo kak vir za tole blodnjo, da zavorne klešče pri avtomobilu zaribajo, če ne voziš hitro in zaviraš sunkovito?
Sem rekel, da zaribajo? Od znotraj ti meso zrjavi.
Jaz imam zadaj bobne, prej diske.
Bobne se samo spuca na vsake tolko in so vecni. Na 17 let starem avtu so se vedno orginal in delujejo, kot morajo.
Diski so potrebni za vecjo moc, hitrosti in tezje avte. Na kakem cliotu al polotu, ti bodo diski zadaj prej prerjaveli, kot pa jih bos menjal.
Ker se premalo voscijo, bodo vea cas rjavi, skripali po vsakem dezju ali celo zimo prakticno.
Pri vecjih tezkih avtih tega problema glih ni, ker dovolj bremza tudi zadaj
Bobni imajo daljšo življenjsko dobo. Aftermarket diski so cenejši od bobnov. Na zadnji premi pri kolutni zavorah pogosto crknejo zavorne klešče. Bobnasta zavora se pogosto pregreje in slabše zavira. Če Upoštevaš: normalno vožnjo, ne 2 tonskega SUV, življenjsko dobo zavor, ceno je logično, da spredaj kolutne+ zadaj bobne!
Zavorne klešče zaribajo zaradi neuporabe. Torej, če imaš avto z diski zadaj, je obvezno da jih uporabljaš. Uporabljaš jih pa tako, da voziš hitro in tudi bremzaš sunkovito in redno. Tako bodo stalno v uporabi in ne bodo zaribale.
Isto je s turbinami. Če avto goniš, se lepo izvrže svinjarija, če ga ne goniš, se ti samo paca in dela štalo z ERG, DPF, turbino... Torej, avto je za gonit.
Isto, kot telo. Če migaš si fit, če ne, si zamaščen.
Naceloma je tocno tako, kot je starfotr napisal. Videl, sprobal.
20 jurjev za polota, pa še zmeraj na bobnih. Wtf.
Tako je, TSI pa ma diske.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
St235 ::
napisal se da se strinjaš s tem, da zavorne klešče zaribajo zaradi neuporabe, če ne voziš hitro in ne brezmzaš sunkovito. Kar je totalen idiotizem, ker na nobene osebnem vozilu to ni pogoj, da zavore delujejo brez težav. Normalna uporaba vozila povsem zadostuje.
Buggy ::
me cudi da se @nebivedu se ni oglasil. Prednost bobnastih je namrec, da so manj podvrzene degradaciji materiala pri toplotnih sokih. Terenci (ne govorim o kozmeticnih ternecih) imajo praviloma bobnaste ravno iz tega razloga. Disk zavore vec niso nek cenovni ekstrem. Disk je postal mainstream in te vase marnje kako je cenejsi bobni sistem kot disk je bil morda vcasih argument ni pa vec. Ce ze pa 10€ in ne vidim razloga oz. pointa tega OP posta!
Druga stvar je ko gres rebuildat olditmerja z aftermarket deli. Sam sem imel 65 letnik hrosca in je bil ob predpostavki, da das namesto 32KM motorja notri 2.0 iz transporterja z dvojnim uplinjacem ter 4 sesalnimi cevmi, kar znese ne vec skrominh 120KM za 700kg avto potem razmisljas o kolutih, ki pa so takrat ko sem to delal stale skoraj toliko kot upgrade celag bloka z novimi cilindri, bati ter vplinjaci vred.
Bremz verjetno vecinma od vas se ni spravila do ektremov. Ko se ti bvremze pregrejejo ali celo zazgejo kot meni, potem ves kako poleg gume je to pomembna komponta.
Elektricna rocna zavora bi pa pomoje moral biti prepovedana. Je spet eden od gimickov ki idiotom olajsa speljevanje (hill holder) za varnost pa ne prepomore nic, ker avta po snegu NA_DOL ni mozno kontrolirat.
Maestni fanteti tega ne poznajo, mi hribovci smo pa dostkrat kaksen ovinek na nespuzeni cesti lahko z analogno rocno poravnali in potem z gasom dozirali ovinek. Dejansko je bila resilna bilka v takih situacijah in ta sranje od elektricne je v mojem avtu nicvreden navkljub 4x4 pogonu ki je super na vzpon je 2 tone tezje kontrolirat na dol...to je pa najbolj pomembno.
Druga stvar je ko gres rebuildat olditmerja z aftermarket deli. Sam sem imel 65 letnik hrosca in je bil ob predpostavki, da das namesto 32KM motorja notri 2.0 iz transporterja z dvojnim uplinjacem ter 4 sesalnimi cevmi, kar znese ne vec skrominh 120KM za 700kg avto potem razmisljas o kolutih, ki pa so takrat ko sem to delal stale skoraj toliko kot upgrade celag bloka z novimi cilindri, bati ter vplinjaci vred.
Bremz verjetno vecinma od vas se ni spravila do ektremov. Ko se ti bvremze pregrejejo ali celo zazgejo kot meni, potem ves kako poleg gume je to pomembna komponta.
Elektricna rocna zavora bi pa pomoje moral biti prepovedana. Je spet eden od gimickov ki idiotom olajsa speljevanje (hill holder) za varnost pa ne prepomore nic, ker avta po snegu NA_DOL ni mozno kontrolirat.
Maestni fanteti tega ne poznajo, mi hribovci smo pa dostkrat kaksen ovinek na nespuzeni cesti lahko z analogno rocno poravnali in potem z gasom dozirali ovinek. Dejansko je bila resilna bilka v takih situacijah in ta sranje od elektricne je v mojem avtu nicvreden navkljub 4x4 pogonu ki je super na vzpon je 2 tone tezje kontrolirat na dol...to je pa najbolj pomembno.
Buggy ::
ker zdej prodajajo avte samo se za milenijce...sam zavija, sam bremza, sam priziga luci pa nic od tega ne dela kot bi moral.
Buggy ::
nimam opcije, razen kolesa kot namigujes.
...sem pa za razliko od drugih dost bolj prilagodljiv...majkemi!
...sem pa za razliko od drugih dost bolj prilagodljiv...majkemi!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
jype ::
Kupil bi Lado Nivo (novo ali rabljeno, ni bistvene razlike), pa bi imel vse, kar potrebuješ.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Buggy ::
se prevec nagiba v ovinkih, pa premal moci ima, ker vcasih je potrebno hitro in varno mimo kolesarja in par idiotov, ki ne vejo kaksna je hitrotna omejitev...nwm...mogoce jim fone ne synca :D
Buggy ::
se enkrat...gor je en model predlagal da probite e-brake..ne sicer pri 100kmh (pomoje nebi delal sploh) nikar pa e-brake med voznji ever, ce ze vsaj enkrat kntrolirano. Jaz sem probal in to ni bil klasicen handbrake, kjer lahko nadzorujes zadnjo os. Avto se je v ovinku, kjer bi pricakoval loose grip na zadnjem koncu understeeral ker je zablokiralo vse striri kolsa in se to z totalnim delayem. Dalec stran od tega kar lahko kontroliras z analogno rocno na zajle, ker to je namrc sekundarni varnostni element ko/ce gre hidravlika rakom zvizgat.
jype ::
Niva ma normalno ročko, skoz ovinke in za biciklisti jo pa loh počas peleš, ampak za take, ki ne znate vozit, pa najbrž res ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Buggy ::
res je, zato sem nabavil zdej kolo, pa izigravam rdece luci in nepravilne smeri voznje, je dost bolj zabavno..sej ves, da je vse samo feeling a ne.
ampak sdamo v mestu..ker samo to obstaja!
ampak sdamo v mestu..ker samo to obstaja!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
jype ::
Vem, tudi otroci so bolj odporni na slabo vreme, če se pozimi vozijo s kolesi v šolo.
Vsaj v kravjekih si jim ni treba nog gret, tako kot si jih je moj dedek, ker imajo gore tex.
Vsaj v kravjekih si jim ni treba nog gret, tako kot si jih je moj dedek, ker imajo gore tex.
Buggy ::
ce mas pa se dnar za odvetnike si lahk tud do kolen v kravjekih, pa pobijas pesce po plocnikih pa kolesarje, ki vehamentno vstric vozijo, pa bos se zmer lahko trolal s svedske.Meni je prav, sem tukaj pa ti?
Buggy ::
pod crto...dejte probat tisti, ki imatr -e-handgrake knof kaj res naredi, sicer sem preprican da vecina ne ve tudi kako vam anaklogna "lahko" pomaga. AMZS ima tecaje na tocno to temo. Jaz sem bil in sem bil poresenecen nad razponom kar mislim da vem in kar sem dejansko sproduciral. Pa v sim voznjah dobim kdaj celo kaksen pokal. Elektricna pomagala ko crkne motor ne delajo zato se ne zanasajte na to.
Back to brakes....debata je cist derailala, ker na avtu itaq danes nimas opcije izbirat eno ali drugo.
Mala lahka jajcka imajo bobne zadaj in nic slabega na tem, ker so stvari prekalkulirane. Ko vozis pa avto vecje moci in teze in ne samo od rdece do rdece po Ljubljani, pa stvari stejejo.
Back to brakes....debata je cist derailala, ker na avtu itaq danes nimas opcije izbirat eno ali drugo.
Mala lahka jajcka imajo bobne zadaj in nic slabega na tem, ker so stvari prekalkulirane. Ko vozis pa avto vecje moci in teze in ne samo od rdece do rdece po Ljubljani, pa stvari stejejo.
Buggy ::
@OP:
za normalno voznjo popolnoma brezpredmetno. Osebni avto ne kupujes po tem kriteriju... Cene pakn in ploscic na Avtodocu so dokaj podobne. Pakn bo vedno manj, kar pomeni, da bo scasoma tudi proizvodnja drazja. Bobni so edino dobri pri terencih, ker ko zapeljes v pol metra vode z razgetim bobnom, bos se vedno bremzal (vztrajnost in masa materiala), pregret disk v vodi pa hitro zvijes. Sem se igral z naluknjanimi in groowed diski kar je pa samo kic in je vseeno ce imas plan diske...prisegam na Zimmerman CoatedZ, ker mi jih sol na nasih hribih ne pozre kot originalne. Elektricni hanbrake pa naj nikar ljudje ne zamnenjujejo s klasicnim obnasnajem na zajlo kot pri starih avtih, ker to ni in se ne pustit prepricat v neko kvazi varnost, ki naj bi jo ta predstavljala. Je zgolj to, parking brake s katero si v kriticni situaciji ne mores pomagat.
Da se ponovim, v mestnih srediscih te situacije ne bo! Ljudje zivimo in se vozimo pa tudi od drugje.
za normalno voznjo popolnoma brezpredmetno. Osebni avto ne kupujes po tem kriteriju... Cene pakn in ploscic na Avtodocu so dokaj podobne. Pakn bo vedno manj, kar pomeni, da bo scasoma tudi proizvodnja drazja. Bobni so edino dobri pri terencih, ker ko zapeljes v pol metra vode z razgetim bobnom, bos se vedno bremzal (vztrajnost in masa materiala), pregret disk v vodi pa hitro zvijes. Sem se igral z naluknjanimi in groowed diski kar je pa samo kic in je vseeno ce imas plan diske...prisegam na Zimmerman CoatedZ, ker mi jih sol na nasih hribih ne pozre kot originalne. Elektricni hanbrake pa naj nikar ljudje ne zamnenjujejo s klasicnim obnasnajem na zajlo kot pri starih avtih, ker to ni in se ne pustit prepricat v neko kvazi varnost, ki naj bi jo ta predstavljala. Je zgolj to, parking brake s katero si v kriticni situaciji ne mores pomagat.
Da se ponovim, v mestnih srediscih te situacije ne bo! Ljudje zivimo in se vozimo pa tudi od drugje.
St235 ::
pod crto...dejte probat tisti, ki imatr -e-handgrake knof kaj res naredi, sicer sem preprican da vecina ne ve tudi kako vam anaklogna "lahko" pomaga. AMZS ima tecaje na tocno to temo. Jaz sem bil in sem bil poresenecen nad razponom kar mislim da vem in kar sem dejansko sproduciral. Pa v sim voznjah dobim kdaj celo kaksen pokal. Elektricna pomagala ko crkne motor ne delajo zato se ne zanasajte na to.
Back to brakes....debata je cist derailala, ker na avtu itaq danes nimas opcije izbirat eno ali drugo.
Mala lahka jajcka imajo bobne zadaj in nic slabega na tem, ker so stvari prekalkulirane. Ko vozis pa avto vecje moci in teze in ne samo od rdece do rdece po Ljubljani, pa stvari stejejo.
Daj link na AMZSjev tecaj kjer te ucijo vseh teh cudes s klasicno rocno zavoro. Sam tolk, da vidmo kolk nakladas.
Drugace pa v VAG naredi tocno to kar mora - ustavi vozilo in to precej hitro, brez vsakega blokiranja koles.
bambam20 ::
Buggy ::
pod crto...dejte probat tisti, ki imatr -e-handgrake knof kaj res naredi, sicer sem preprican da vecina ne ve tudi kako vam anaklogna "lahko" pomaga. AMZS ima tecaje na tocno to temo. Jaz sem bil in sem bil poresenecen nad razponom kar mislim da vem in kar sem dejansko sproduciral. Pa v sim voznjah dobim kdaj celo kaksen pokal. Elektricna pomagala ko crkne motor ne delajo zato se ne zanasajte na to.
Back to brakes....debata je cist derailala, ker na avtu itaq danes nimas opcije izbirat eno ali drugo.
Mala lahka jajcka imajo bobne zadaj in nic slabega na tem, ker so stvari prekalkulirane. Ko vozis pa avto vecje moci in teze in ne samo od rdece do rdece po Ljubljani, pa stvari stejejo.
Daj link na AMZSjev tecaj kjer te ucijo vseh teh cudes s klasicno rocno zavoro. Sam tolk, da vidmo kolk nakladas.
Drugace pa v VAG naredi tocno to kar mora - ustavi vozilo in to precej hitro, brez vsakega blokiranja koles.
si bil na tecaju varne voznje na Vranskem al spet kar nekaj lapas? Med drugim si na na mokrih poligonih izkusil tudi kako te tvoja elektronika, ko motor ugasne pusti prepuscenega zgolj zajli in tvojim reakcijam!
Ne gre za enoznacno teorijo, temvec obvbladovanje avta v nepredvidljivih razmerah. Je to moker poligon kjer si maso avta s klasicno rocno zavoro popravljal da si drzal pravi kot je to zibelka, kjer ti je odnesla zadnji konec, ali pa stozci na kokri podlagi kjer si moral cim hitreje odpelat..zate ne steje.
Tvoje linke si pa zatakni nekam teoretik...taki kot si ti sprejemajo zakone...skregani s prakso!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Utk ::
donvito ::
ne se bat ti kar prilimaj kar imas...pa to smo bili izbranci.
Hostaj/te sliko na kakšno drugo stran, ker shrani.si ne prikazuje slik, recimo:
https://postimages.org/
St235 ::
ne se bat ti kar prilimaj kar imas...pa to smo bili izbranci.
Na tem tecaju ni nicesar drugega o rocni zavori, kakor to da jo lahko uporabis ko drugo odpove. Popolnoma nobenih blodenj o tem, da rocna zavora sluzi cemurkoli drugemu kot zaviranju v sili. ( in seveda da je v osnovi to parkirna zavora)
Ko bom imel 5 minut najdem tocno ta tecaj izpred 10 let.
( ja nekateri smo dali vec kot en tecaj varne voznje cez),
In btw, ta verzija je bila po zahtevmosti in obsegu malenkost krajsa od klasicne placljive.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
Aja pa se razlika pred 10 leti si rocno zavoro popuscal in dodajal, zraven pa lovil avto. Isti test z golfom pred tremi meseci: drzis tipko in se avto ustavi. Tako abs, kot elektronska zavora delujeta pri zaviranju v primeru odpovedi delovne zavore.
starfotr ::
Jaz imam zadaj bobne, prej diske.
Bobne se samo spuca na vsake tolko in so vecni. Na 17 let starem avtu so se vedno orginal in delujejo, kot morajo.
Diski so potrebni za vecjo moc, hitrosti in tezje avte. Na kakem cliotu al polotu, ti bodo diski zadaj prej prerjaveli, kot pa jih bos menjal.
Ker se premalo voscijo, bodo vea cas rjavi, skripali po vsakem dezju ali celo zimo prakticno.
Pri vecjih tezkih avtih tega problema glih ni, ker dovolj bremza tudi zadaj
Bobni imajo daljšo življenjsko dobo. Aftermarket diski so cenejši od bobnov. Na zadnji premi pri kolutni zavorah pogosto crknejo zavorne klešče. Bobnasta zavora se pogosto pregreje in slabše zavira. Če Upoštevaš: normalno vožnjo, ne 2 tonskega SUV, življenjsko dobo zavor, ceno je logično, da spredaj kolutne+ zadaj bobne!
Zavorne klešče zaribajo zaradi neuporabe. Torej, če imaš avto z diski zadaj, je obvezno da jih uporabljaš. Uporabljaš jih pa tako, da voziš hitro in tudi bremzaš sunkovito in redno. Tako bodo stalno v uporabi in ne bodo zaribale.
Isto je s turbinami. Če avto goniš, se lepo izvrže svinjarija, če ga ne goniš, se ti samo paca in dela štalo z ERG, DPF, turbino... Torej, avto je za gonit.
Isto, kot telo. Če migaš si fit, če ne, si zamaščen.
Naceloma je tocno tako, kot je starfotr napisal. Videl, sprobal.
nimam navade niti pretirano hitro vozit niti brez potrebe sunkovito bremzat in še na niti enem avtomobilu v več kot pol milijona kilometrnov nisem imel težav z zavorami. A lahko končno dobimo kak vir za tole blodnjo, da zavorne klešče pri avtomobilu zaribajo, če ne voziš hitro in zaviraš sunkovito?
Vprašaj svojega serviserja o tem problemu. Poglej, kje je pri elektro avtih največ odpovedi. Ravno pri zavorah, ker se jih, zaradi regeneracije mnogo manj uporablja. In zaradi neuporabe so odpovedi in napake.
Zavore je treba uporabljat, da se bat zavornih klešč redno premika, drugače zaradi neuporabe, umazanije, rje vse skupaj zašteka in ne dela več zadovoljivo. Uporabljaš oa jih tako, da se vohiš hitro in zaviraš sunkovito. Takrat dajo zavore največje obremenitve skozi. In zato ne pride do odpovedi, ob predpostavki, da je vzdrževanje redno.
Isto je z dizli. Vsi imajo neke težave z motorji. Samo zato, ker ga ne vozijo na res dolge relacije in ker ni zadosti na obratih. Vsi vozijo tako kratke razdalje, da se mašina niti ne segreje in s tako nizkimi obrati, da imajo še 2 l nižjo porabo od tovarniške,oziroma nekaterim teče ven iz tanka nafta, ker že generira gorivo, ne pa da ga porablja.
St235 ::
Med uporabo zavot in tem kar ti opisujes je velika razlika. Ce citiram mehanika: samo bedak bo sunkovito speljeval in zaviral ter si pri tem domisljal da skrbi za avto.
starfotr ::
Problem je, da so vsi preveč nežni z avti. Če dizla stalno voziš na max 1500 obratov, ne narediš nič dobrega za mašino. Je treba iti na AC, ga pritisniti, da se zavrti in segreje in zmeče saje ven ter se vklopit regeneracija DPF.
Z zavorami je pa isto, treba je iti na AC ali po kakem hribu navzdol in namesto, da se stalno zavira z mašino, se uporabi zavore, vendar spet ne toliko, da bi se pregrele in s tem spravile v nevarnost potnike in ostale udeležence v prometu ali poškodovali zavorni sistem.
Na tem forumu se vidi, da mnogi ne uporabljajo možganov, zato so zakrneli. Treba je uadeve uporabljat, da ne gredo v nič.
Z zavorami je pa isto, treba je iti na AC ali po kakem hribu navzdol in namesto, da se stalno zavira z mašino, se uporabi zavore, vendar spet ne toliko, da bi se pregrele in s tem spravile v nevarnost potnike in ostale udeležence v prometu ali poškodovali zavorni sistem.
Na tem forumu se vidi, da mnogi ne uporabljajo možganov, zato so zakrneli. Treba je uadeve uporabljat, da ne gredo v nič.
St235 ::
Kaj ko bi te blodnje podprl z kakšnim virom? Recimo statistiko okvar zavor, ali priporočila proizvajalcev, lahko tudi dejanskih eksperetov (in ne senilnih mutivod), ki priporočajo konstantno sunkovito pospeševanje in zaviranje?
Tebi se predvsem vidi, da nikoli niti ni bilo dovolj moganov, da bi lahko karkoli naredil.
Tebi se predvsem vidi, da nikoli niti ni bilo dovolj moganov, da bi lahko karkoli naredil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
bambam20 ::
Zavore se vedni uporabljajo. Kakšni nasveti so to, da greš sunkovito zavirat... Pa tudi na avtocesti ne voziš z 1500 obrati.
m0LN4r ::
To z visokimi obrati jaz pocnem samo iz vrazeverja 1x pred tankanjem za minuto dve v tretji prestavi na 3000rpm, ker enkrat je res neki cukalo pri starem avtu, pa ko smo ga potem na ravnici poteral dvakrat je blo vse ok.
V dezevnem obdobju od jeseni do pomladi, ko bremze vec casa rjavijo na parkplacu, kot pa se zvoscijo.
Zavore se vedni uporabljajo. Kakšni nasveti so to, da greš sunkovito zavirat... Pa tudi na avtocesti ne voziš z 1500 obrati.Na avtu s katerim se vozim v sluzbo so mi na servisu res rekli, da premalo zaviram. Dejansko je res, zaviram samo preden grem iz dvorisca na glavno cesto, rahlo pred kroznim ali pa sploh ne in pred velikim kriziscem v mestu in ko sparkiram v garazo. Po obcutku je to vseskup skupno ca. pol minute neznega zaviranja.
V dezevnem obdobju od jeseni do pomladi, ko bremze vec casa rjavijo na parkplacu, kot pa se zvoscijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Če so 3000 visoki obrati, kaj potem preostane, 1000 obratov pri preostali vožnji?
Ja nevem, pri mojih prestavnih razmerjih (5 prestav) je med 1300 in 2500 veliko razmaka pri vsakdanji voznji pri 60 in 90, vec kot dovolj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Pac-Man ::
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
zk_eu ::
Če so 3000 visoki obrati, kaj potem preostane, 1000 obratov pri preostali vožnji?
Pri teh obratih se benciner komaj pretegne :D.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Aramis ::
Oče je pred nakupom novega Dusterja. Je lahko pri takšnem "velikem" in težkem avtu problem, da ima bobne zadaj? Razumem za male jajče..
m0LN4r ::
Jaz sem z bobni in jajcko "dirkal" 15 let. Letos bo avto star 20 let, edino kar se je nardilo je bobne spucalo na vsake tolko.
Pri stari feliciji pa se je res enkrat zgodilo, stara je bila tut okol 10 let, da boben ni spustil. Pa si parkrat vdaril, podrgnil z krtaco, posprical in spet par let mir.
Aja pa novi bobni so boljsi od starih, verjetno bos prej zamenjal Dusterja, kot pa bobne.
Pri stari feliciji pa se je res enkrat zgodilo, stara je bila tut okol 10 let, da boben ni spustil. Pa si parkrat vdaril, podrgnil z krtaco, posprical in spet par let mir.
Aja pa novi bobni so boljsi od starih, verjetno bos prej zamenjal Dusterja, kot pa bobne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Mr.G. ::
Sestavni deli:
1. Boben
2. 2x zavorne pakne
3. Cilinder
4. Napenjalec
5. Vzmeti(2-3 kosi)
6. Držala(2X), ki ti tiščijo pakne k steni
Sestavni deli:
1. Disk
2. Čeljusti
3. 2x zavorne ploščice
Razlika je v številu porabljenih kosov.
Razlika v enakomernosti prijemalne sile.
Bobni se hudičevo pregrejejo, ker ni odvajanja toplote. Doklet je hidravličen cilinder v notranjosti bobna, se kmal pregreje. Pri TOVORNJAKIH JE DRUGAČNA ZASNOVA.
Diski so občutno cenejši in zanesljivejši. Lažje se menja ali pa popravi zavorno čeljust. Kasneje seveda tudi nastavi, da vse prime tako kot mora.
Pri bobnih, menjat in nastavit vse je še kar nerodna zadeva.
Včasih je bilo vsesplošno prepričanje, da boben zdrži večje zaviralne sile kot disk, ampak, to je bilo 15+ let nazaj.
Zadnjih 15 let imajo delovni stroji diske na vseh 4 kolesih...6-30+ ton. Nikakršnih problemov. Enostavnejša popravila.
Ročna zavora in pakne, ki so pri nekaterih avtomobilih v bobnu diska, so narejeni samo za ročno. In še tam so pakne narejene iz ZELO MEHKEGA materiala.
1. Boben
2. 2x zavorne pakne
3. Cilinder
4. Napenjalec
5. Vzmeti(2-3 kosi)
6. Držala(2X), ki ti tiščijo pakne k steni
Sestavni deli:
1. Disk
2. Čeljusti
3. 2x zavorne ploščice
Razlika je v številu porabljenih kosov.
Razlika v enakomernosti prijemalne sile.
Bobni se hudičevo pregrejejo, ker ni odvajanja toplote. Doklet je hidravličen cilinder v notranjosti bobna, se kmal pregreje. Pri TOVORNJAKIH JE DRUGAČNA ZASNOVA.
Diski so občutno cenejši in zanesljivejši. Lažje se menja ali pa popravi zavorno čeljust. Kasneje seveda tudi nastavi, da vse prime tako kot mora.
Pri bobnih, menjat in nastavit vse je še kar nerodna zadeva.
Včasih je bilo vsesplošno prepričanje, da boben zdrži večje zaviralne sile kot disk, ampak, to je bilo 15+ let nazaj.
Zadnjih 15 let imajo delovni stroji diske na vseh 4 kolesih...6-30+ ton. Nikakršnih problemov. Enostavnejša popravila.
Ročna zavora in pakne, ki so pri nekaterih avtomobilih v bobnu diska, so narejeni samo za ročno. In še tam so pakne narejene iz ZELO MEHKEGA materiala.
fikus_ ::
Si zanemaril, da je zavorni cilinder pri diskih z ročno zavoro sestavljen iz kar nekaj delov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pregrevanje sprednjih zavor (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 26840 (16002) | FireSnake |
» | Pregrete zavore (dim) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16002 (14054) | zk_eu |
» | Pušča zavorno oljeOddelek: Na cesti | 4526 (4063) | lovro535v2 |
» | Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 47327 (43756) | šernk |
» | Stanje bremzOddelek: Loža | 6528 (5554) | KoMar- |