» »

Pregrevanje sprednjih zavor

Pregrevanje sprednjih zavor

1 2 3
4
»

fikus_ ::

Jaz sem konec lanske zime imel težave z zavorami, zarjavelost ležišča ploščic, zato se niso vračale nazaj. To sem opazil zaradi cviljenja zavor, ko sem meril temp. z laserskim merilcem, je bil disk segret na okrog 80-90°C. Ko sem razdrl in očistil rjo, so se ploščice vračale in tudi poleti pri zunanjih 30°C ni temperatura diska presegla 40-45°C ob enaki vožnji kot prej, ko sem nameril čez 80°C.

Nekaj močnih zaviranj in disk/ploščice se morajo uteči.

gddr85 ::

hator je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Bil na servisu. So mi razložili, da je to normalno, ker se pakne in diski malo dotikajo.
Ko so testirali vrtenej so potrdili, da je vse ok, ker kolesa lepo tečejo.

Vseeno se nisem pustil prepričati in rekel, naj mi dsjo testni avto.
Tudi lri testnem avtomobilu so bili diski vroči na otip.

Ne gre za pregrevanje. Jaz sem samo bil mnenja, da, če ne premzaš je disk popolnoma hladen. Očitno temu ni tako. Jaz se pa tudi ne spoznam tako zelo na avtomobile - le tisto tanujnejše.

Zadevo bom pa vsekakor spremljal.


A je to slučajno šala ?

A misliš, da je vmes 1cm lufta? afaik je minimalno lufta med njimi, važno da ko z roko zavrtiš kolo, da se ga komot zavrti brez ne vem kakega napora.

hator ::

FireSnake je izjavil:

hator je izjavil:


A je to slučajno šala ?


Zgleda kot šala?

Zvezdica27 je izjavil:


To je bil uradni servis? Če ja, so zabeležili in se ne sekiraj, bodo oni krivi za vse. Samo glej, da je zabeleženo.

zz


Uraden servis, ampak ni bilo zabeleženo. Kaj s tem pridobim?


Pojasnilo Renault. Ploščice se nimajo kaj dotikat med ne zaviranjem.

stara mama ::

hator je izjavil:


Pojasnilo Renault. Ploščice se nimajo kaj dotikat med ne zaviranjem.

Stran od diskov jih pa odmakne kaj? The force?

Bremze so tako enostaven sistem na avtu, da jih prej poservisiraš kot prebereš vse 4 strani te teme.
Pa kljub temu bote še raje napisali dodatne 4 strani, preden bo kdo sploh vzel dol zavorne ploščice in dejansko preveril situacijo.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

FireSnake ::

gddr85 je izjavil:

hator je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Bil na servisu. So mi razložili, da je to normalno, ker se pakne in diski malo dotikajo.
Ko so testirali vrtenej so potrdili, da je vse ok, ker kolesa lepo tečejo.

Vseeno se nisem pustil prepričati in rekel, naj mi dsjo testni avto.
Tudi lri testnem avtomobilu so bili diski vroči na otip.

Ne gre za pregrevanje. Jaz sem samo bil mnenja, da, če ne premzaš je disk popolnoma hladen. Očitno temu ni tako. Jaz se pa tudi ne spoznam tako zelo na avtomobile - le tisto tanujnejše.

Zadevo bom pa vsekakor spremljal.


A je to slučajno šala ?

A misliš, da je vmes 1cm lufta? afaik je minimalno lufta med njimi, važno da ko z roko zavrtiš kolo, da se ga komot zavrti brez ne vem kakega napora.

To se (vrti brez dušenja).
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

ginekk ::

stara mama je izjavil:


Bremze so tako enostaven sistem na avtu, da jih prej poservisiraš kot prebereš vse 4 strani te teme.
Pa kljub temu bote še raje napisali dodatne 4 strani, preden bo kdo sploh vzel dol zavorne ploščice in dejansko preveril situacijo.


Hehe. Word.
Itak, da se dotikajo. Bi bilo nevarno če ne (potem bi imel zavorni lag). Ampak trenje je povsem zanemarljivo ker ob sproščeni zavori ploščici kljub dotiku ne pritiskata na disk.
To lahko poskusi vsak ki je kdaj kolo menjal in se skušal igrat z vrtenjem koles ob sproščenem menjalniku in ročni zavori.

phuntaox ::

stara mama je izjavil:

hator je izjavil:


Pojasnilo Renault. Ploščice se nimajo kaj dotikat med ne zaviranjem.

Stran od diskov jih pa odmakne kaj? The force?

Bremze so tako enostaven sistem na avtu, da jih prej poservisiraš kot prebereš vse 4 strani te teme.
Pa kljub temu bote še raje napisali dodatne 4 strani, preden bo kdo sploh vzel dol zavorne ploščice in dejansko preveril situacijo.



The force ja, od tesnila, tistega gumijastega obroča s pravokotnim robom, ki sede v utor znotraj cilindra... Ni njegova edina funkcija, da tesni zavorno tekočino. Poglej si delovanje kolutnih zavor - kak YouTube video, pa ti bo vse jasno.

val46 ::

Sicer pa, nisem še zasledil, ali so vsi 4je diski vroči, ali samo en? Ker da bi vsi štirje se enako ogreli zaradi "drsanja" ploščic, bi bilo skoraj neverjetno, tako da s kakim laserskim merilnikom temperature lahko tudi na tak način najbolj enostavno in hitro preveriš. Zdej, če so vsi 4je v nekje 2,3 stopinjah tolerance od najmanj do najbolj segretega, potem je morda res kaka fora, da se rabijo še utečt, če pa en bolj odstopa od ostalih, pa bo nekaj narobe na tistem disku najbrž.

zk_eu ::

FireSnake je izjavil:

Bil na servisu. So mi razložili, da je to normalno, ker se pakne in diski malo dotikajo.
Ko so testirali vrtenej so potrdili, da je vse ok, ker kolesa lepo tečejo.

Vseeno se nisem pustil prepričati in rekel, naj mi dsjo testni avto.
Tudi lri testnem avtomobilu so bili diski vroči na otip.

Ne gre za pregrevanje. Jaz sem samo bil mnenja, da, če ne premzaš je disk popolnoma hladen. Očitno temu ni tako. Jaz se pa tudi ne spoznam tako zelo na avtomobile - le tisto tanujnejše.

Zadevo bom pa vsekakor spremljal.


Saj bo tudi to izvenelo po določenem času. Malenkost se morajo še obrabiti. Kot so ti napisali zgoraj oziroma ti povedali na servisu, se ploščice minimalno dotikajo, kar pa ne predstavlja težav. Tudi potem je razmik med diskom in ploščico tako mali, da ga ne moreš videti s prostim očesom.

Sem imel enako po menjavi, ampak ker sta bila oba diska vedno enako topla/vroča, sem si mislil, da je to to. In nato je dejansko izvenelo po nekaj tednih (ne spomnim se točno koliko, mislim, da je bilo malo več kot 2 tedna). In če me spomin ne vara, je bilo enako tudi pri sprednjih diskih in ploščicah, ko sem jih menjal. Kot je napisal @val46, če so vsi podobno topli, potem zagotovo nič ne grabi.

Drugače pa, če se voziš po AC in bi ti zavore grabile, bi diski bili res noro vroči. Tako, da bi že, ko bi blizu platišča dal roko, začel čutiti vročino. Vsaj tako je bilo pri meni, ko sem jih ob začetku te teme pregrel na poti iz Učke. In pa, ko mi je na enem izmed prešnjih avtov zagrabila ena izmed zadnjih kolutnih zavor. Takrat sem se iz Maribora v Celje pripeljal po AC in si takoj občutil vročino, ko si prišel blizu.

Za prvo nisem nikoli ugotovil vzroka in sem verjetno res sam kriv ter sprednje zavore dejansko pregrel, za drugo pa se je izkazalo za napako mehanika.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

FireSnake ::

Hvala za info.



val46 je izjavil:

Sicer pa, nisem še zasledil, ali so vsi 4je diski vroči, ali samo en? Ker da bi vsi štirje se enako ogreli zaradi "drsanja" ploščic, bi bilo skoraj neverjetno, tako da s kakim laserskim merilnikom temperature lahko tudi na tak način najbolj enostavno in hitro preveriš. Zdej, če so vsi 4je v nekje 2,3 stopinjah tolerance od najmanj do najbolj segretega, potem je morda res kaka fora, da se rabijo še utečt, če pa en bolj odstopa od ostalih, pa bo nekaj narobe na tistem disku najbrž.


Prav imaš, to sem pa pozabil omeniti.
Vsi štirje, ja.
In na testnem je bilo popolnoma enako.
Verjetno nisem edini, ki vozi novega Renaulta, lahko še kdo drug preveri.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Slabe zavore? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8514662 (10610) TheBlueOne
»

Menjava zavorne tekočine (olja?)

Oddelek: Na cesti
4223142 (13709) jozekuch
»

Zrak v sistemu hidravlične sklopke

Oddelek: Na cesti
137658 (7267) negotiator
»

Pregrete zavore (dim) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6015252 (13304) zk_eu
»

Pregrevanje zavornih oblog?

Oddelek: Loža
3910951 (10074) SkIDiver

Več podobnih tem