» »

Pregrevanje sprednjih zavor

Pregrevanje sprednjih zavor

1 2
3
4

Invictus ::

zk_eu je izjavil:

Bo pa vsekakor treba iti do mehanika. Važno mi je, da ni kaj kritičnega. Za po mestu mi nima kaj biti.

Ravno po mestu rabiš dobre zavore. In zavore niso kritične? Kaj pa je? Barva pleha?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

zk_eu ::

Seveda je barva pleha bolj pomembna. Pa, da avto ni obtolčen. Vseeno je kaj je spodaj, važno, da navzven izgleda drago. Zaviram lahko tudi z nogami...

Pa pet ljudi bom po mojem ubil (do ponedeljka), ker je zavorni učinek zadnje leve zavore manjši.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

negotiator ::

zk_eu je izjavil:

Seveda je barva pleha bolj pomembna. Pa, da avto ni obtolčen. Vseeno je kaj je spodaj, važno, da navzven izgleda drago. Zaviram lahko tudi z nogami...

Pa pet ljudi bom po mojem ubil (do ponedeljka), ker je zavorni učinek zadnje leve zavore manjši.


Ne sekiraj se - tukaj ljudje dostikrat močno pretiravajo glede kakšnih stvari. Ja, po mestu ne bo nič, edino pri močnem zaviranju pri višjih hitrostih te lahko malo postrani postavi (kar lahko prilagodiš z volanom). Ko boš imel pa čas, pa le pojdi do mehanika...
All easy problems have already been solved.

zk_eu ::

Točno tako, če bi res zaviral iz 100 km/h na nič bi bil problem lahko. Pa odkrito še takrat dvomim, ker mislim, da če bi vžgal po pedalu, bi tudi ta zagrabila. Samo pri rahlem zaviranju ta ni dovolj učinkovita po mojem. Povprečen človek tega sploh ne bi opazil, ker ne bi šel tipati bobnov, glede na to, da nisem nič posebnega opazil z zavorno potjo.

Sam pa že tako v osnovi ne vozim agresivno. K mehaniku grem pa jutri, da vidimo kje tiči problem.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Spajky ::

Kaj pa če ti je en zavorni cilindrček (L) malce zariban in ne sprosti/prime čeljusti dovolj hitro, pa pakne drsajo ob zav.boben? (lahko tudi kaki feder od regulacije ročne). To je komot razlog za pregrevanje bobna/zavor ... samo razmišljam ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

zk_eu ::

Sem razmišljal v tej smeri. Možnosti sta namreč dve. Ali se na ZD zavori čeljust dovolj hitro ne umakne in je zato boben bolj vroč ali pa ZL zavora ne grabi dovolj. V obeh primerih pa mislim, da je nekaj v povezavi z zavornim cilindrom po mojem prepričanju.

Danes sem imel spust po hribu. In nek zavorni učinek ZL že ima, ker je boben bil kar topel (ZD je bil vroč). Ampak glede na to, da sprednje zavore grabijo 60% in zadnje 40%, bi prej rekel, da ZL ne zavira dovolj učinkovito in torej ZD ne "blokira".

Poleg tega vem kako je bilo, ko sem ZL pregrel in kakšna vročina je to. Tako vrol ZD boben ni bil. Pa sem včeraj recimo imel vožnjo zaporedoma 25km. Ob tem času bi ga skoraj moral zakuriti, če bi drajsal po mojem.

Bom videl kaj bo jutri rekel mehanik. Upam, da bo imel čas.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

tony1 ::

zk_eu je izjavil:

se na ZD zavori čeljust dovolj hitro ne umakne in je zato boben bolj vroč


Tole je vzrok tvojih težav.

zk_eu ::

Lahko je, lahko ni. To bo moral pogledati strokovnjak. Jaz bi si prej upal trditi, da je nekaj narobe z ZL zavornim celindrom. Ker ZD bobenj nikoli ni bil grozno vroč. Če sem približal roko še prednjim diskom, je bilo nekje tu tu (po hribu dol pa jasno, da bi se opekel, če bi držal gor). :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

FireSnake ::

Kako je pri novem avtomobilu?
Nov Renault. Se peljem 40km in skoraj nič ne premzam (vmes 3/4 avtocesta) ko prispem na cilj so diski na otip tako vroči, da se skoraj opečeš. ZAdnjih 5km vožnja navzgor.
Po moje to ni normalno.

Dodaten test: avto vozim 1km. Ko preizkusim temperaturo diska je ta na otip zelo vroč.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

jest10 ::

Če so topli je ok, vroči pa ne smejo biti brez konkretnega žlajfanja

stara mama ::

Zdaj je razlika al voziš tvingota ali talismana, kristalna krogla mi pa pravi, da vrjetno nekaj vmes.
Treba je vedet, da imajo platišča dodatno vlogo odvajanja toplote, zato nič čudnega da so tudi kolesa vroča (in to je razlog, da se platišča iz ogljikovih vlaken nikoli niso prijela).
Če pa po vsaki umirjeni vožnji smrdi od bremz, diski pa so rdeči, si pa kupil bogi avto in je čas za nadgradnjo zavor (ali avta).
Lahko se pokaže tudi kot vijolični diski, ko so hladni.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Pelji na servis, kaj čakaš?
Pri opisani vožnji se ne bi smeli niti malo segreti.

FireSnake ::

stara mama: govorim o diskih, ne o platiščih.
Včeraj sem ga prevzel in tudi sam menim, da ob mirni vožnji ne bi smeli biti vroči.

Danes grem vprašati kaj je s tem.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

2dark ::

FireSnake je izjavil:

stara mama: govorim o diskih, ne o platiščih.
Včeraj sem ga prevzel in tudi sam menim, da ob mirni vožnji ne bi smeli biti vroči.

Danes grem vprašati kaj je s tem.


Kaj si pričakoval od Renoja. Da boš dobil kvaliteto.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Utk ()

FireSnake ::

belidihur: tvoj odgovor mi pomaga, kako že?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

2dark ::

FireSnake je izjavil:

belidihur: tvoj odgovor mi pomaga, kako že?


Zakaj pričakuješ, da boš imel od delavcev na minimalcu kvalitetno vgrajen zavorni sistem?
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

val46 ::

a delavci ki sestavljajo BMW,Audi,MB,VW,...imajo pa 5000€ plače verjetno a? Morda razni projektanti in kaki inžinirji, delavci na traku pa delajo ravno tako za minimalca kot pri renoju,dacii in še kje. Tako da, ne blodi neumnosti dihur. Jaz sem tudi pri službeni skodi superb imel podobne probleme, nov avto za 34000€, pa so zavorni diski bili popokani že po 2000km. Pri normalni vožnji in to na poti 2x Postojna-Stutgart, se pravi sama avtocesta, v 90% tempomat. Pač včasih pride do slabe kvalitete materiala tudi pri "boljših" avtomobilih oz malo bolj premijskih, tako da to al je reno ali audi ali kaj tretjega nima veliko veze. Tako da ni ravno vse odvisno od tega ki je avto oz.zavorni sistem vgrajeval ampak morda tudi od slabe kvalitete materiala. OP predlagam da pelje na servis pa da vidijo kaj je narobe in naj potem pove tu gor. Nato se lahko začnemo menit, ali tisti na servisu, ki dejansko delajo za minimalca kaj vedo ali ne.

FireSnake ::

val46: imam že zmenjeno, da ga pripeljem.

Vsekakor pa bom ugotovitve objavil tukaj, če bi še komu kdaj pomagalo.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

energetik ::

FireSnake je izjavil:

Kako je pri novem avtomobilu?
Nov Renault. Se peljem 40km in skoraj nič ne premzam (vmes 3/4 avtocesta) ko prispem na cilj so diski na otip tako vroči, da se skoraj opečeš. ZAdnjih 5km vožnja navzgor.
Po moje to ni normalno.

Dodaten test: avto vozim 1km. Ko preizkusim temperaturo diska je ta na otip zelo vroč.
pelji na servis takoj, imajo da rešijo pod garancijo. Brez zaviranja bi morali biti diski ledeno hladni, ob rahlem enkratnem zaviranju npr 50-0 kvečjemu malce topli, vendar po par minutah spet mrzli.
Ali se zatika zavorni bat ali pa se zatikajo ploščice na ležiščih. Pri novem avtu je to nenormalno.

FireSnake ::

energetik je izjavil:

Brez zaviranja bi morali biti diski ledeno hladni, ob rahlem enkratnem zaviranju npr 50-0 kvečjemu malce topli, vendar po par minutah spet mrzli.


Tudi sam sem enakega mnenja.

energetik je izjavil:


Ali se zatika zavorni bat ali pa se zatikajo ploščice na ležiščih. Pri novem avtu je to nenormalno.


Zanimiva informacija.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

2dark ::

val46 je izjavil:

a delavci ki sestavljajo BMW,Audi,MB,VW,... delavci na traku pa delajo ravno tako za minimalca kot pri renoju,dacii in še kje.



NOben delavec na sestavi pri BMW-ju, Audi, MB nima minimalca. Vsak, ki dela v v njihovi tovarni si je sposoben kupit vsaj Serijo 3, C klasso, A4 brez problema.

energetik je izjavil:


Ali se zatika zavorni bat ali pa se zatikajo ploščice na ležiščih. Pri novem avtu je to nenormalno.


Pri Rinoju je to normalno. Malo denarja malo glasbe.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

zk_eu ::

Če je nov avto, je možno, da še niso čisto utečene. Tudi jaz sem nedavno nazaj menjal zadnje ploščice na Insigniji in so bili, ko sem preverjal, bolj vroči diski kot običajno oziroma pred tem. Po tednu in pol je izvenelo. Jaz bi še malo počakal.

Če pa so tako vroči, da že ko prideš blizu z roko, čutiš vročino, potem ti pa grabijo.

@belidihur, če misliš, da so ostali evropski proizvajalci kaj veliko boljši, se motiš. Nobena znamka ravno ne izstopa več po kvaliteti za moje pojme.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

energetik ::

zk_eu je izjavil:

Če je nov avto, je možno, da še niso čisto utečene. Tudi jaz sem nedavno nazaj menjal zadnje ploščice na Insigniji in so bili, ko sem preverjal, bolj vroči diski kot običajno oziroma pred tem. Po tednu in pol je izvenelo. Jaz bi še malo počakal.
Eh, nima se kej utekat. Sam sem menjal spredaj komplet diske in ploščice na 10let starem avtu. Ni bilo potrebno nobeno utekanje, takoj so se ploščice lepo odmikale. Pa so bila ležišča ploščic delno rjasta.

Utk ::

NOben delavec na sestavi pri BMW-ju, Audi, MB nima minimalca. Vsak, ki dela v v njihovi tovarni si je sposoben kupit vsaj Serijo 3, C klasso, A4 brez problema.

Ja, samo da malokater je tako neumen, da bi si s 1900 plače v Nemčiji zares to kupil. Za kaj takega moraš živet malo južneje...

FireSnake ::

zk_eu je izjavil:


Če pa so tako vroči, da že ko prideš blizu z roko, čutiš vročino, potem ti pa grabijo.


Ni tako hudo. Vročino čutiš, ko se dotakneš. Ocenjujem nekje 60 do 65 stopinj.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

zk_eu ::

energetik je izjavil:

zk_eu je izjavil:

Če je nov avto, je možno, da še niso čisto utečene. Tudi jaz sem nedavno nazaj menjal zadnje ploščice na Insigniji in so bili, ko sem preverjal, bolj vroči diski kot običajno oziroma pred tem. Po tednu in pol je izvenelo. Jaz bi še malo počakal.
Eh, nima se kej utekat. Sam sem menjal spredaj komplet diske in ploščice na 10let starem avtu. Ni bilo potrebno nobeno utekanje, takoj so se ploščice lepo odmikale. Pa so bila ležišča ploščic delno rjasta.


Seveda se morajo vsake zavore uteči. Vsak proizvajalec predpisuje postopek utekavanja zavor. Ker pa ga večina ne dela, se ploščice utečejo z vožnjo v 100-200 km (mestne) vožnje.

FireSnake je izjavil:

zk_eu je izjavil:


Če pa so tako vroči, da že ko prideš blizu z roko, čutiš vročino, potem ti pa grabijo.


Ni tako hudo. Vročino čutiš, ko se dotakneš. Ocenjujem nekje 60 do 65 stopinj.


To ni nič za diske in meni deluje normalno. Počakaj še malo in boš videl.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

feryz ::

2dark je izjavil:

val46 je izjavil:

a delavci ki sestavljajo BMW,Audi,MB,VW,... delavci na traku pa delajo ravno tako za minimalca kot pri renoju,dacii in še kje.

NOben delavec na sestavi pri BMW-ju, Audi, MB nima minimalca. Vsak, ki dela v v njihovi tovarni si je sposoben kupit vsaj Serijo 3, C klasso, A4 brez problema.

Jajks, tudi Kitajci delajo na sestavi pri BMW. Pa še za rikšo nimajo. Kakšen bicikel jim pripada. Tak boljši, z menjalnikom.

val46 ::

2dark je izjavil:

val46 je izjavil:

a delavci ki sestavljajo BMW,Audi,MB,VW,... delavci na traku pa delajo ravno tako za minimalca kot pri renoju,dacii in še kje.



NOben delavec na sestavi pri BMW-ju, Audi, MB nima minimalca. Vsak, ki dela v v njihovi tovarni si je sposoben kupit vsaj Serijo 3, C klasso, A4 brez problema.

energetik je izjavil:


Ali se zatika zavorni bat ali pa se zatikajo ploščice na ležiščih. Pri novem avtu je to nenormalno.


Pri Rinoju je to normalno. Malo denarja malo glasbe.


Ja, seveda si lahko privoščijo serijo 3, C klaso ali A4. Na lizing, tko kot ga lahko kupiš tle. Ampak ni bilo debate o tem, da si ga ne bi mogli kupit, bila je debata o tem, ali delajo za minimalca ali pa imajo res toliko višje plače, da se bolj potrudijo. In ne, jih nimajo. Povprečna plača za delo v proizvodnji v nemčiji je okrog 1900€ na mesec. In če primerjaš njihov standard z našim v primerjavi njihove plače z našo, hitro ugotoviš, da je njim ravno tako težko kupit tak avto kot nam. Oz.drugače rečeno, nič bolj enostavno si ga ne morejo privoščit kot nekdo pri nas. Je pa res,ker delam v avtomobilski industriji to lahko povem iz prve vrste, da folk, ki recimo dela v MB v stutgartu, si lahko izpogaja resnično ugodne cene za nakup avta še iz tovarne. Le redno zaposlen mora biti pri njih in dobi dejansko avto za morda 2/3 tržne cene, še preden pride v trgovine in servisne delavnice.

Drugače povedano, a ti sploh veš koliko je minimalc za delo v proizvodnji za trakom v nemčiji? 1916€ bruto je bil marca 2019, ko sem bil zadnjič na usposabljanju v stutgartu v MB(natančneje v Sindelfingen Mercedes factory). Torej nekje 1400,1500€ neto. Pa če pogledaš, da so samo stanovanja tam okrog po cca 1000€ na mesec najemnine, ti je lahko hitro jasno, koliko njih si lahko in koliko njih si dejansko privošči avto za recimo 30000€.

fikus_ ::

FireS.... "Kako je pri novem avtomobilu?"

Pokliči na servis, naj ti povedo, če se lahko pripelješ k njim.

Tu na forumu ne boš rešil problema!

starec Zosim ::

Kakorkoli, pri servisu zavor se je pametno izogibati serviserja, ki opravlja dejavnost v stari pločevinasti garaži blizu Tržaške na Viču. Sodeluje v mnogih forumih, posebej avtomobilističnih kjer lovi žrtve. Storitve so dvakrat dražje kot drugod, glede kakovosti dela pa že obstajajo horor zgodbe.

IL_DIAVOLO ::

To je to, nov avto 8-O

FireSnake ::

Bil na servisu. So mi razložili, da je to normalno, ker se pakne in diski malo dotikajo.
Ko so testirali vrtenej so potrdili, da je vse ok, ker kolesa lepo tečejo.

Vseeno se nisem pustil prepričati in rekel, naj mi dsjo testni avto.
Tudi lri testnem avtomobilu so bili diski vroči na otip.

Ne gre za pregrevanje. Jaz sem samo bil mnenja, da, če ne premzaš je disk popolnoma hladen. Očitno temu ni tako. Jaz se pa tudi ne spoznam tako zelo na avtomobile - le tisto tanujnejše.

Zadevo bom pa vsekakor spremljal.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

-valvoline- ::

Seveda so diski vroci tudi ce nic ne bremzas, povsem normalno,saj so ploscice vedno prilimane diskom, tudi pri minimalnem trenju se vse greje. Avto postavis na ravnem v prostem teku, das normalno v ler, poskusis sam porinit avto mal naprej nazaj, ce nic ne steka potem je ok, ce kje steka bos takoj zaznal avto se bo tezko premaknil in takoj se ustavil.

Zgodovina sprememb…

b3D_950 ::

Ti vsaj ne bo zarjavelo. Drugač pa s prsti raje ne šlatat, razen če si štromar, ki je navajen, da drži upor segret na 300°C med spajkanjem. :P
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

737 ::

Me zanima, koliko pri takih nepotrebnih izgubah držijo tovarniški podatki o porabi goriva.

SambaShare ::

-valvoline- je izjavil:

Seveda so diski vroci tudi ce nic ne bremzas, povsem normalno,saj so ploscice vedno prilimane diskom, tudi pri minimalnem trenju se vse greje.


Kar seveda ni res. Če stvari delajo kot je treba se ploščice že same malo odmaknejo, disk pa je otip povsem hladen.

IL_DIAVOLO ::

-valvoline- je izjavil:

Seveda so diski vroci tudi ce nic ne bremzas, povsem normalno,saj so ploscice vedno prilimane diskom, tudi pri minimalnem trenju se vse greje. Avto postavis na ravnem v prostem teku, das normalno v ler, poskusis sam porinit avto mal naprej nazaj, ce nic ne steka potem je ok, ce kje steka bos takoj zaznal avto se bo tezko premaknil in takoj se ustavil.


Morda pri 20 let starem avtu.

K0l1br1 ::

Sedaj že šlatate zavore, če so tople in se vam to celo zdi narobe?

energetik ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Seveda so diski vroci tudi ce nic ne bremzas, povsem normalno,saj so ploscice vedno prilimane diskom, tudi pri minimalnem trenju se vse greje. Avto postavis na ravnem v prostem teku, das normalno v ler, poskusis sam porinit avto mal naprej nazaj, ce nic ne steka potem je ok, ce kje steka bos takoj zaznal avto se bo tezko premaknil in takoj se ustavil.


Morda pri 20 let starem avtu.
Tudi pri 20letnem ne, če je vse kot mora bit. Diski so hladni, če se ne bremza. Jaz imam zadnjih par km do doma lepo ravno in 50km/h, samo rahlo bremzanje na zadnjem ovinku. Večkrat pošlatam diske, ko pridem domov in so povsem hladni.

fikus_ ::

Ni normalno da so diski vroči ob normalni vožnji z minimalno zaviranja.

FireSnake ::

Očitno je normalno.
Jaz bom začel zadevo spremljati in bom malo povprašal naokoli, da bodo potestirali.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

K0l1br1 ::

Vam ležaji grejejo diske. Vi bi pa hladno kot špricer jao

FireSnake ::

Če je to res, bi morala biti temperatura proti središču višja.
Bom preveril.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

bbbbbb2015 ::

zk_eu je izjavil:

Pozdravljeni,

zdi se mi, da se mi sprednje zavore preveč pregrevajo (Astra G, 1.6 16W, karavan).

Zadnjič sem mimogrede skočil na Učko (oz. na Vojak). Cesta tam je kar ovinkasta in se v bistvo kar dolgo vzpenjaš oz. spuščaš. Pri vožnji navzdol sem ravno zaradi tega res pazil, da sem čim več zaviral z motorjem in toliko manj z zavorami. Torej večino časa sem vozil v 2. ali 3. prestavi in zaviral samo, da sem avto vmes upočasnil, da ni kje pridobil prevelike hitrosti. Naložen tudi nisem bil (sopotnica in dve potovalki).


80% (OZ. VEČINA) razlogov, zakaj prednje zavore prijemljejo slabše, ko so zagrete so slabe (neoriginalne) zavorne obloge. Bodisi so že kot nove slabe, bodisi so preprosto strošene.

Najboljša razlaga je tukaj:


Zavorna tekočina je lahko v naslednjih 10%. Vendar če se pedal vdre, lahko pedal "pumpaš". Če bremze nazaj napumpaš, potem je v tokokrogu zrak ali preveč vode v tekočini. S tem, da smo mi imeli službene avte, ki so šli 120kkm brez menjave tekočine.

Preostalih 10% pa je kombinacija vzrokov, recimo strošene obloge, neoriginalne, strošeni diski. Če so obloge preveč strošene, se lahko premaknejo, lahko celo padejo ven. Če zavore ne vračajo v izhodišče, je strošenost ponavadi prvi znak, samo tipično recimo ena obloga od štirih na eni osi ne vrača. Poglej si youtube in ti bo razložil, da je problem, ker obloge niso galvanizirane.

Jaz sem imel službeni avto in so se zavore zagrele do oranžnega, pa razen da so bile modre, ni bilo vidnega efekta. Bremze so dalje dobro delale.

Obstaja še ena zelo zahrbtna napaka, ki se je pojavljala na Renaultih. Diski so napokali, kot las tanke razpoke so vidno pobirale obloge. To se niti s svetilko ne vidil to je treba dol vzet, očistiti, ter se potem razpoke vidijo.

bbbbbb2015 ::

energetik je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Kako je pri novem avtomobilu?
Nov Renault. Se peljem 40km in skoraj nič ne premzam (vmes 3/4 avtocesta) ko prispem na cilj so diski na otip tako vroči, da se skoraj opečeš. ZAdnjih 5km vožnja navzgor.
Po moje to ni normalno.

Dodaten test: avto vozim 1km. Ko preizkusim temperaturo diska je ta na otip zelo vroč.
pelji na servis takoj, imajo da rešijo pod garancijo. Brez zaviranja bi morali biti diski ledeno hladni, ob rahlem enkratnem zaviranju npr 50-0 kvečjemu malce topli, vendar po par minutah spet mrzli.
Ali se zatika zavorni bat ali pa se zatikajo ploščice na ležiščih. Pri novem avtu je to nenormalno.


To je tudi pri starem avtu nenormalno. Moj službeni ima 298.000km in so kolesa hladna. Morda po 100+ km vožnje se same gume segrejejo na 30 stopinj, ampak to če ustaviš to ni 60 stopinj. Zdajle je službeni dobil vse štiri obloge in vse štiri diske nove in menjavo tekočine. To dela ko mina.

hator ::

FireSnake je izjavil:

Bil na servisu. So mi razložili, da je to normalno, ker se pakne in diski malo dotikajo.
Ko so testirali vrtenej so potrdili, da je vse ok, ker kolesa lepo tečejo.

Vseeno se nisem pustil prepričati in rekel, naj mi dsjo testni avto.
Tudi lri testnem avtomobilu so bili diski vroči na otip.

Ne gre za pregrevanje. Jaz sem samo bil mnenja, da, če ne premzaš je disk popolnoma hladen. Očitno temu ni tako. Jaz se pa tudi ne spoznam tako zelo na avtomobile - le tisto tanujnejše.

Zadevo bom pa vsekakor spremljal.


A je to slučajno šala ?

Zvezdica27 ::

dude... utekavanje je stvar 50km na grobo, par oreng zaviranj in se mora sistem nastaviti na odmik. Lepo utekavanje je potem še malo dlje, a je samo finesa, ker ja, pri novih zavorah je pač treba vse malo ulaufat.

Pojdi na AC - brez zaviranja pelji in se ustavi na pumpi. Bremze morajo biti tople (ker si ravno bremzal na pumpo, a ne) nikakor pa ne vroče.

To je bil uradni servis? Če ja, so zabeležili in se ne sekiraj, bodo oni krivi za vse. Samo glej, da je zabeleženo.

zz

FireSnake ::

hator je izjavil:


A je to slučajno šala ?


Zgleda kot šala?

Zvezdica27 je izjavil:


To je bil uradni servis? Če ja, so zabeležili in se ne sekiraj, bodo oni krivi za vse. Samo glej, da je zabeleženo.

zz


Uraden servis, ampak ni bilo zabeleženo. Kaj s tem pridobim?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

val46 ::

Kaj s tem pridobiš? Glede na to, da je avto nov(sklepam iz tvojega prvega opisa-sicer bi pa lahko napisal za kateri model se točno gre), bi z zabeležbo bil nekako v prednosti, če bi ti recimo čez par tisoč km že obrabilo ploščice ali diske. Kar seveda ni ravno normalno in bi lahko uveljavljal garancijo. V nasprotnem primeru ti jo komot zavrnejo, ker diski in ploščice so potrošni material in na tak material garancija ne velja. Ampak kot pravim, glede na to da je avto nov, bi jst na tvojem mestu zahteval, da ti to uredijo, v nasprotnem bi morda celo podal zahtevek za stvarno napako. Sej vem da se diski pri normalni uporabi segrejejo, ampak to kar ti pišeš, je pa vseeno pretirano pregrevanje pomoje.
Drugače predvidevam da ima kak uradni servis tudi valje, kot jih imajo na tehničnih pregledih, pa naj dajo avto na njih, se par minut naj vozi po valjih brez uporabe zavor in naj se potem preveri temperatura diskov. Morali bi biti hladni oz.morda nekoliko topli, ravno zaradi segretja ležaja v pestu, kot je nekdo gor napisal, ampak to govorimo o morda kakih 30 do 40 stopinjah celzija, nikakor pa ne 60 ali več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

stara mama ::

FireSnake, montiraj keramične obloge! Tiste najbolj primejo, ko so vroče :))
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Slabe zavore? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8514047 (9995) TheBlueOne
»

Menjava zavorne tekočine (olja?)

Oddelek: Na cesti
4222576 (13143) jozekuch
»

Zrak v sistemu hidravlične sklopke

Oddelek: Na cesti
137332 (6941) negotiator
»

Pregrete zavore (dim) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6014659 (12711) zk_eu
»

Pregrevanje zavornih oblog?

Oddelek: Loža
3910791 (9914) SkIDiver

Več podobnih tem