» »

Pregrevanje sprednjih zavor

Pregrevanje sprednjih zavor

1
2
3 4

krneki0001 ::

Stavek nad slikami in slike niso povezane.

Slike sem dodal samo zato, da se vidi kje so vrelišča zavornih tekočin. Sem jih hotel dat v svoj post, pa je bilo prehitro in jih je potegnilo v prejšnji post.

Glede nepismenosti, si pa tukaj samo ti debil in nepismen.

St235 ::

Saj vem, da bo tole zate razodetje ampak hidravlični sistemi temeleči na vodi niso nič nenavadnega kaj šele nemogočega. Predvsem pa kadarkoli govorimo o razlikah med hidravličnimi sistemi, ki uporabljajo olje ali sistemih, ki uporabljajo vodo nihče se sanja o tem, da je težava v razliki v stisljivosti. Ampak očitno si osnovnošolsko fiziko prespal, da take klatiš.

http://engineering.stackexchange.com/qu...
http://hydraulicspneumatics.com/200/Tec...

Tolk, da mislim, da smo si vsi na jasnem kdo je nepismen debil.

Torej tudi za najbolj nepismene debile: Med vodo in oljem z vidika stisljivosti NI omembe vredne razlike, ki bi kakorkoli vplivala na delovanje zavor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

krneki0001 ::

Noben ni govoril, da je v vodi kaj posebnega. Samo ti si tok nepismen pa zabit da si to tako tolmačiš.


Drugače pa za debilne lakotnike: Voda se ne stiska, zavorna tekočina se.

Torej je zelo velika razlika, samo ti si tok debilen, da tega pač ne znaš razbrati.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

ROFL, nisem vedel da si skupaj s solatkotom pisal fizikane zakone...

Toliko, da razčistimo nekaj:

OSNOVNA preddispozicija in temelj delovanja VSAKEGA hidravličnega sistema je v tem, da uporablja TEKOČINO, ki se NE (oziroma se minimalno, da ne bomo dlakocepili) STISKA.

Tudi zavorna tekočina se NE STISKA, da kaj takega trdiš in si starejši od 14 let moraš res bit nepismen debil.

Lahko pa si o tem tudi kaj prebereš (oziroma prosiš mamico):

http://science.howstuffworks.com/transp...

The basic idea behind any hydraulic system is very simple: Force that is applied at one point is transmitted to another point using an incompressible fluid.


http://www.explainthatstuff.com/hydraul...

Gases are easy to squash: everyone knows how easy it is to squeeze a balloon. Solids are just the opposite. If you've ever tried squeezing a block of metal or a lump of wood, with nothing but your fingers, you'll know it's pretty much impossible. But what about liquids? Where do they fit in? You probably know that liquids are an in-between state, a bit like solids in some ways and a bit like gases in others. Now, since liquids easily flow from place to place, you might think they'd behave like gases when you tired to squeeze them. In fact, liquids are virtually incompressible--much like solids


Pa še na konkretnem primeru zavor, preden nadaljuješ z dokazovanjem svojega neznanja:
http://auto.howstuffworks.com/auto-part...

Torej pod črto: ZAVORNA TEKOČINA NI STISLJIVA. (Vsaj ne toliko, da bi kakorkoli vplivalo na delovanje zavor) In to da ni stisljiva je KLJUČEN razlog zakaj se uporablja v zavorah. Z vidika stisljivosti bi ENAK učinek dosegli tudi z vodo. Vendar pa ima vode druge slabosti (točka vrelišča, točka zmrzljišča, korozovnost, lubrikacija...), zato je olje bolj primerno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

krneki0001 ::

4 zadeve, ki so pomembne pri zavorni tekočini:
- kompresija - torej stiskanje, ki ga pri večina tekočin in tudi vode NI, pri zavorni tekočini pa mora biti
- viskoznost - ohranjevanje približno enakih lastnosti skozi vso temperaturno območje
- korozivnost - da ne poškoduje zavornih komponent
- vrenje - ker se zelo segreva vse skupaj


Zdej pa lahko nehaš pametovat, pa ostani pri pravu, ker ti tam bolje gre, tukaj si pa dokazal, da nimaš pojma.

Pa ne se spet spušat v debato, kje vejica stoji, ker takih debilov v tej temi ne potrebujemo.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Pa dobro, a res ne znaš brat al rad delaš idiota iz sebe? A si sploh pogledal linke a kar naprej nabijaš neke neumnosti?

ZAVORNA TEKOČINA (kakor tudi ostale tekočine) NI STILJIVA (vsaj ne v okvirih pomembnih za debato) in je ravno ZATO primerna.

Kako pa v tvojem zablojenem svetu po tvoje deluje hidravličen sistem na vodo? A ti butel sploh veš od kje izvira beseda hidravlika? Dejansko je z vidika delovanja hidravlike boljše, da je tekočina čim manj stisljiva. Vsako stiskanje namreč pomeni izgubo moči. Ampak dokler ne govorimo o ekstremnih pritiskih so tekočine (in to vse) praktično nestisljive.

Pa da dodatno vidiš kak butel si:
Ne samo vrelišče, tudi temperatura zmrljivosti je v avtu pomembna.

Tako, da ostani pri osnovni šoli, boš izpadel manjši debil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

krneki0001 ::

Če bi šlo pri tebi kdaj brez žalitev bi bil to verjetno umski presežek. Ampak ko debilom zmanjka argumentov začnejo z žaljenjem.

Olje ni zavorna tekočina! Imaš pa tudi mineralna olja namesto zavorne tekočine.

In še enkrat ti bom povedal: Voda ni stiskljiva, zavorna tekočina je.

St235 ::

Kakšnih žalitev? To da nekomu, ki trdi, da je zavorna TEKOČINA v avtomobilskih zavorah stisljiva (in zraven še trdi, da je to pomembna lastnost za delovanje) rečeš debil ni žalitev. Tudi to, da mu rečeš butel ni žalitev. Je pa opis dejanskega stanja. Ker samo nekdo, ki ima resne težave v duševnem razvoju in izjmeno nizek IQ je sposoben kaj takšnega na glasi izjavit.

In vsak ki je sposoben izjavit: "Voda ni stisljiva, zavorna tekočina je" je debil in butel. Ampak to ni žalitev temveč objektivno dejstvo.

Pa še link na wikipedijo glede zavorne tekočine (brake fluid):
Brake fluid @ Wikipedia

Brake fluid is a type of hydraulic fluid used in hydraulic brake and hydraulic clutch applications in automobiles, motorcycles, light trucks, and some bicycles. It is used to transfer force into pressure, and to amplify braking force. It works because liquids are not appreciably compressible -- in their natural state the component molecules do not have internal voids and the molecules pack together well, so bulk forces are directly transferred to compress the fluid's chemical bonds.


Da ti prevedem: Zavorna tekočina DELUJE zato ker praktično NI stisljiva.

In olje je LAHKO zavrona tekočina, prav tako kot je zavorna tekočina lahko voda, ali pa jabolčni sok.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Mavrik ()

krneki0001 ::

Še enkrat: zavorna tekočina se bolj stiska kot voda. In zavorna tekočina ni olje.

Govorimo pa za avtomobile, ne pa o tem kakšne poizkuse se ti greš v kuhinji s sokovi.

St235 ::

Še enkrat: zavorna tekočina se bolj stiska kot voda. In zavorna tekočina ni olje.

Lahko ponoviš še 1001, pa ne boš nič manj neumno.

a. Razlika v stisljivost tekočin NIMA NIKARŠNEGA omembe vrednega vpliva na delovanje zavor.
b. MANJ stisljiva tekočina je v ekstremnih primerih (ko boš z avtom vozil po dnu Marianskega jarka) BOLJ učinkovita.
c. Z vidika pritiskov, ki nastanejo v zavornem sistemu praktično ni mogoče govorit o tem, da se katerakoli tekočina stiska. Za debile: Volumen zavorne tekočine pri zaviranju se praktično ne spremeni.

Zdaj pa pač preberi katerega od linkov sem ti dal ali pa pač dalje dokazuj, da ne veš o čem govoriš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Mavrik ::

St235 je izjavil:

Kakšnih žalitev? To da nekomu, ki trdi, da je zavorna TEKOČINA v avtomobilskih zavorah stisljiva (in zraven še trdi, da je to pomembna lastnost za delovanje) rečeš debil ni žalitev.


Vse od tega JE ŽALITEV. Opozorilo pred nazivom.
The truth is rarely pure and never simple.

krneki0001 ::

Lakotnik, Sej ni noben rekel, da ima kakšno omembe vrednega vpliva na delovanje zavor.

Samo ti trdiš, da se zavorna tekočina ne stisne, jaz pa trdim, da se bolj stisne kot voda. Razlike je za 100%, sicer pri 10 na -12 potenco, ampak to pač ni važno.

Pri zavorah je problem vode v sistemu, samo ta, da ko se preveč segreje, voda zavre in s tem povzroči žep v cevi in ta pa je stiskljiv bolj kot zavorna tekočina.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Prosim, če se ne delaš norca iz mene, ker si izjavil tole:
Voda se ne stiska in zaradi tega nima učinka hidravlike kot zavorna tekočina.


Celoten koncept hidravlike temelji na temu, da se tekočina praktično ne stiska. Če si pač ugotovil svojo zmoto prav, samo ne se zdaj delat pametnega.

Pa tole si tudi izjavil:
Voda ni stiskljiva, zavorna tekočina je.

Tako, da lahko kar nehaš z nakladanjem.

Še enkrat kar sem ti že v prvem postu povedal: Razlika v stisljivosti tekočin nima nikakršnega vpliva na delovanje zavor. Če pa se dlakocepi, pa je MANJ stisljiva tekočina BOLJ učinkovita v hidravličnem sistemu.

http://www.sector111.com/images/product...

V tem članku na primer je direktno napisano da DOT 5 (zavorna tekočina na osnovi silikona) NI primerna za dirkalna vozila ker je pri višjih temperaturah BOLJ stisljiva od klasičnih zavornih tekočin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

krneki0001 ::

Lakotnik, koncept hidravlike temelji na tem da se tekočine pretakajo, ne pa na tem, da se ne stiskajo.

St235 ::

Mavrik je izjavil:

St235 je izjavil:

Kakšnih žalitev? To da nekomu, ki trdi, da je zavorna TEKOČINA v avtomobilskih zavorah stisljiva (in zraven še trdi, da je to pomembna lastnost za delovanje) rečeš debil ni žalitev.


Vse od tega JE ŽALITEV. Opozorilo pred nazivom.


Vzeto na znanje, zanimivo, da pa ni sporno kadar drugi mene označujejo za debila.

krneki0001 je izjavil:

Lakotnik, koncept hidravlike temelji na tem da se tekočine pretakajo, ne pa na tem, da se ne stiskajo.


Daj lepo te prosim preberi katerega od linkov, ker to niti smešno več ni...

Dal sem ti 10 linkov in čisto vsi se začnejo s tem, da hidravlični sistem deluje ZATO, ker tekočine praktično niso stisljive. Daj se prosim že nehaj smešit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

krneki0001 je izjavil:

Lakotnik, koncept hidravlike temelji na tem da se tekočine pretakajo, ne pa na tem, da se ne stiskajo.


Daj, dokaži, da si zmožen vsaj tole prebrat:
Hydraulic brake @ Wikipedia

Hydraulic brakes transfer energy to stop an object, normally a rotating axle. In a very simple brake system, with just two cylinders and a disc brake, the cylinders could be connected via tubes, with a piston inside the cylinders. The cylinders and tubes are filled with incompressible oil.

krneki0001 ::

St235 je izjavil:

Dal sem ti 10 linkov in čisto vsi se začnejo s tem, da hidravlični sistem deluje ZATO, ker tekočine praktično niso stisljive. Daj se prosim že nehaj smešit.


Beseda hidravlika izhaja iz grške besede hidor (voda) in aulos (cev), kar predstavlja besedo
hidraulikus. In v stari grčiji niso razmišljali o tem ali zavorna tekočina je ali ni stiskljiva.

Magic1 ::

Jao Lakotnik, pa ne mi rečt da boš naziv fasal zaradi tega, ker te je RNG po imenu nebivedu sprovuciral?!?
Magic

St235 ::

Magic1 je izjavil:

Jao Lakotnik, pa ne mi rečt da boš naziv fasal zaradi tega, ker te je RNG po imenu nebivedu sprovuciral?!?


Veš kaj je najbolj žalostno pri tej zgodbi? Da je tip dejansko verjel, da se zavorna tekočina mora stiskat, da delujejo zavore in da voda, ni primerna za hidravlične sisteme ker se ne stiska.

Magic1 ::

Kako pa bi lahko nebivedu kaj takega vedel? Vsaj nekoč je vedel pravilen nick zase. Zadnje čase je malo nadut postal glede svojega znanja.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

krneki0001 ::

Lakotnik, to so samo vaše domneve.

Si se vsaj naučil, kaj je hidravlika, da nam ni treba razlagat, ker si moral par ur guglat.

Magic, kaj pa tebe srbi? So spet tablete popustile?

Zgodovina sprememb…

St235 ::

lej no lej, kaj si le spoznal kake neumnosti si klatil?

MadMax ::

Lakotnik, a poznaš tisto "spravil te bo dol na svoj nivo in premagal z izkušnjami".
V tem je edino dober (takih izkušenj mu ne manjka), vse ostalo je nakladanje in trmasto vztrajanje pri svojem, četudi sam pri sebi tekom debate spozna svojo zmoto. Ampak priznat zmoto pa ne! ;)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

krneki0001 ::

St235 je izjavil:

lej no lej, kaj si le spoznal kake neumnosti si klatil?


Jaz nisem nobenih neumnosti klatil.

Voda se stisne za koeficient 5x10 na -12
zavorna tekočina pa za 9.8X10 na -12

In to je razlika. Ti pa še vedno nimaš pojma o avtomobilih.

St235 ::

krneki0001 je izjavil:

St235 je izjavil:

lej no lej, kaj si le spoznal kake neumnosti si klatil?


Jaz nisem nobenih neumnosti klatil.

Voda se stisne za koeficient 5x10 na -12
zavorna tekočina pa za 9.8X10 na -12

In to je razlika. Ti pa še vedno nimaš pojma o avtomobilih.


Kako se voda stisne? Saj si ja, trdil, da voda ni stisljiva. Pa tudi to, da ni primerna za hidraulične sisteme, ker se ne stiska.

Aja, pa ta razlika nima nikašnega pračnega vpliva na delovanje hidravličnega sistema pri avtomobilih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

krneki0001 ::

MadMax je izjavil:

Lakotnik, a poznaš tisto "spravil te bo dol na svoj nivo in premagal z izkušnjami".
V tem je edino dober (takih izkušenj mu ne manjka), vse ostalo je nakladanje in trmasto vztrajanje pri svojem, četudi sam pri sebi tekom debate spozna svojo zmoto. Ampak priznat zmoto pa ne! ;)


Ne pametuj. Ko pride lakotnik v katerokoli temo, pristane tema na najnižjem možnem nivoju in jo jaz vsaj dvignem na nek višji nivo.

St235 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

St235 je izjavil:

lej no lej, kaj si le spoznal kake neumnosti si klatil?


Jaz nisem nobenih neumnosti klatil.

Voda se stisne za koeficient 5x10 na -12
zavorna tekočina pa za 9.8X10 na -12

In to je razlika. Ti pa še vedno nimaš pojma o avtomobilih.


Kako se voda stisne? Saj si ja, trdil, da voda ni stisljiva. Pa tudi to, da ni primerna za hidraulične sisteme, ker se ne stiska.


Ne jaz sem trdil, da se zavorna tekočina bolj stisne kot voda.

Zgodovina sprememb…

MadMax ::

To si samo misliš da jo dvigneš.
Žal...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

St235 ::

krneki0001 je izjavil:

MadMax je izjavil:

Lakotnik, a poznaš tisto "spravil te bo dol na svoj nivo in premagal z izkušnjami".
V tem je edino dober (takih izkušenj mu ne manjka), vse ostalo je nakladanje in trmasto vztrajanje pri svojem, četudi sam pri sebi tekom debate spozna svojo zmoto. Ampak priznat zmoto pa ne! ;)


Ne pametuj. Ko pride lakotnik v katerokoli temo, pristane tema na najnižjem možnem nivoju in jo jaz vsaj dvignem na nek višji nivo.

St235 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

St235 je izjavil:

lej no lej, kaj si le spoznal kake neumnosti si klatil?


Jaz nisem nobenih neumnosti klatil.

Voda se stisne za koeficient 5x10 na -12
zavorna tekočina pa za 9.8X10 na -12

In to je razlika. Ti pa še vedno nimaš pojma o avtomobilih.


Kako se voda stisne? Saj si ja, trdil, da voda ni stisljiva. Pa tudi to, da ni primerna za hidraulične sisteme, ker se ne stiska.


Ne jaz sem trdil, da se zavorna tekočina bolj stisne kot voda.


Zakaj lažeš?

Vse tole so tvoje izjave:
Voda se ne stiska in zaradi tega nima učinka hidravlike kot zavorna tekočina.
Voda se ne stiska, zavorna tekočina se.
- kompresija - torej stiskanje, ki ga pri večina tekočin in tudi vode NI, pri zavorni tekočini pa mora biti
In še enkrat ti bom povedal: Voda ni stiskljiva, zavorna tekočina je.

krneki0001 ::

MadMax je izjavil:

To si samo misliš da jo dvigneš.
Žal...


Ne, to jaz vem, da jo dvignem.

St235 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

MadMax je izjavil:

Lakotnik, a poznaš tisto "spravil te bo dol na svoj nivo in premagal z izkušnjami".
V tem je edino dober (takih izkušenj mu ne manjka), vse ostalo je nakladanje in trmasto vztrajanje pri svojem, četudi sam pri sebi tekom debate spozna svojo zmoto. Ampak priznat zmoto pa ne! ;)


Ne pametuj. Ko pride lakotnik v katerokoli temo, pristane tema na najnižjem možnem nivoju in jo jaz vsaj dvignem na nek višji nivo.

St235 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

St235 je izjavil:

lej no lej, kaj si le spoznal kake neumnosti si klatil?


Jaz nisem nobenih neumnosti klatil.

Voda se stisne za koeficient 5x10 na -12
zavorna tekočina pa za 9.8X10 na -12

In to je razlika. Ti pa še vedno nimaš pojma o avtomobilih.


Kako se voda stisne? Saj si ja, trdil, da voda ni stisljiva. Pa tudi to, da ni primerna za hidraulične sisteme, ker se ne stiska.


Ne jaz sem trdil, da se zavorna tekočina bolj stisne kot voda.


Zakaj lažeš?

Vse tole so tvoje izjave:
Voda se ne stiska in zaradi tega nima učinka hidravlike kot zavorna tekočina.
Voda se ne stiska, zavorna tekočina se.
- kompresija - torej stiskanje, ki ga pri večina tekočin in tudi vode NI, pri zavorni tekočini pa mora biti
In še enkrat ti bom povedal: Voda ni stiskljiva, zavorna tekočina je.



Zakaj pa še svojih umotvorov ne napišeš zraven? Ker to so samo odgovori na tvoje nebuloze.

Zdej vas pa zapuščam za danes, grem mal hidravliko uporabljat. :))

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Zakaj spet lažeš?

Diskusija se je začela, ko sem jaz napisal, da se voda v avtomobilskih zavorah z vidika stisljivosti ne obnaša bistveno drugače kot zavorno olje.

In potem je sledil tale tvoj veleum:
Voda se ne stiska in zaradi tega nima učinka hidravlike kot zavorna tekočina.

Tako, da ja. V jok pa na drevo in vse igrače sabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

krneki0001 ::

Dajmo še enkrat:

nebivedu :: danes, 07:55:15
Voda se stiska parkrat bolj kot zavorna tekočina.

Lakotnik29 :: danes, 08:16:35
Mislim, da bo treba ponovit osnove fizike o stisljivosti tekočin. Voda se ne stiska bistveno drugače kot zavorna tekočina.


Torej:
Voda se stisne za koeficient 5x10 na -12
zavorna tekočina pa za 9.8X10 na -12

Razlika je skoraj 5 kratna.


Vse ostalo je bilo napisano samo za provociranje nekoga.

Zgodovina sprememb…

zk_eu ::

Fantje, res ti potrebe po tem. Meni ste v tej temi ogromno pomagali, da sem prišel do vzroka moje težave, katere bistvo se je skrivalo v meni, torej, da sem premalo zaviral z motorjem. Zadnje dni sem res velikokrat preverjal diske, če bi bili pretirano topli, tudi, ko sem se spustil po lokalnem hribu. Niti enkrat ni bilo zaznati pretirane vročine.

Da dodam, ker sta se vmes pojavila dva vprašanja. Mehak pedal je bil zagotovo, ker sem razliko takoj opazil, ustrašil se nisem :). So pa zavore še prijele (seveda malo manj), ni bilo torej preveč kritično, čeprav se je iz njih pokadilo. Imam pa že od vsega začetka (ker je tudi bilo vprašanje) originalno dimenzijo gum in platišč kot gre po homologaciji.

Zavorna pa se menja v sredo :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

St235 ::

krneki0001 je izjavil:

Dajmo še enkrat:

nebivedu :: danes, 07:55:15
Voda se stiska parkrat bolj kot zavorna tekočina.

Lakotnik29 :: danes, 08:16:35
Mislim, da bo treba ponovit osnove fizike o stisljivosti tekočin. Voda se ne stiska bistveno drugače kot zavorna tekočina.


Torej:
Voda se stisne za koeficient 5x10 na -12
zavorna tekočina pa za 9.8X10 na -12

Razlika je skoraj 5x

In potem si se začel obešat na vsako vejico tako kot v vseh ostalih temah.


Kako bogoskrunstvo glede na to, da govorimo o avtomobilskih zavorah.

A tale veleum boš pa kar spregledal:
Voda se ne stiska in zaradi tega nima učinka hidravlike kot zavorna tekočina.

Pa še nobene vejice ni nikjer... Ja, je hudič kot tako neumno izpadeš.

Kako si pa razliko med stiljivostjo vode in zavorne tekočine spravil na 5x ti pa tudi solatko ne more pomagat. Pa na dejstvo, da se različne zavorne tekočine različno stiskajo si tudi pozabil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

krneki0001 ::

St235 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Dajmo še enkrat:

nebivedu :: danes, 07:55:15
Voda se stiska parkrat bolj kot zavorna tekočina.

Lakotnik29 :: danes, 08:16:35
Mislim, da bo treba ponovit osnove fizike o stisljivosti tekočin. Voda se ne stiska bistveno drugače kot zavorna tekočina.


Torej:
Voda se stisne za koeficient 5x10 na -12
zavorna tekočina pa za 9.8X10 na -12

Razlika je skoraj 5x

In potem si se začel obešat na vsako vejico tako kot v vseh ostalih temah.


Kako bogoskrunstvo glede na to, da govorimo o avtomobilskih zavorah.

A tale veleum boš pa kar spregledal:
Voda se ne stiska in zaradi tega nima učinka hidravlike kot zavorna tekočina.

Pa še nobene vejice ni nikjer... Ja, je hudič kot tako neumno izpadeš.

Kako si pa razliko med stiljivostjo vode in zavorne tekočine spravil na 5x ti pa tudi solatko ne more pomagat. Pa na dejstvo, da se različne zavorne tekočine različno stiskajo si tudi pozabil.


skoraj 2x ne skoraj 5x, se popravljam.
5 vs 9.8.


Še vseeno skoraj 100% razlike.

Ampak zdej grem pa res hidravliko uporabljat. :))

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Dej utihni troll. Pri 5*10^-12 je prav vseeno, če je 10^-11. Samo ti itak ne veš kaj to pomeni!
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

St235 ::

krneki0001 je izjavil:

St235 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Dajmo še enkrat:

nebivedu :: danes, 07:55:15
Voda se stiska parkrat bolj kot zavorna tekočina.

Lakotnik29 :: danes, 08:16:35
Mislim, da bo treba ponovit osnove fizike o stisljivosti tekočin. Voda se ne stiska bistveno drugače kot zavorna tekočina.


Torej:
Voda se stisne za koeficient 5x10 na -12
zavorna tekočina pa za 9.8X10 na -12

Razlika je skoraj 5x

In potem si se začel obešat na vsako vejico tako kot v vseh ostalih temah.


Kako bogoskrunstvo glede na to, da govorimo o avtomobilskih zavorah.

A tale veleum boš pa kar spregledal:
Voda se ne stiska in zaradi tega nima učinka hidravlike kot zavorna tekočina.

Pa še nobene vejice ni nikjer... Ja, je hudič kot tako neumno izpadeš.

Kako si pa razliko med stiljivostjo vode in zavorne tekočine spravil na 5x ti pa tudi solatko ne more pomagat. Pa na dejstvo, da se različne zavorne tekočine različno stiskajo si tudi pozabil.


skoraj 2x ne skoraj 5x, se popravljam.
5 vs 9.8.


Še vseeno skoraj 100% razlike.

Ampak zdej grem pa res hidravliko uporabljat. :))


Pa se zavedaš, da ta izračun kaže na to, da je z vidika stisljivosti, v skrajno teoretični situaciji voda boljša od zavornega olja v hidravličnem sistemu?

In da je tole še vedno najbolj neumna izjava leta:
Voda se ne stiska in zaradi tega nima učinka hidravlike kot zavorna tekočina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

krneki0001 je izjavil:

Lakotnik, koncept hidravlike temelji na tem da se tekočine pretakajo, ne pa na tem, da se ne stiskajo.


HAHA, pa kje jih najdeš?

Osnova za delovanje sistema je v Pascalovem zakonu, ki govori o tem, da se sprememba tlaka preko tekočina enakomerno razporedi po vsej tekočini in posodi v kateri je tekočina zaprta. Tako lahko z majhno silo na majhni površini preko velike površino dobimo bistveno večjo silo. Ali obratno. Pretakanje pri tem sploh ni potrebno. Je pa bistveno, da se tekočine praktično ne stiskajo. Vsako stiskanje namreč pomeni izgubo moči. Tisti, ko smo končali osnovno šolo se spomnimo poskusa s sodom. Na enak princip se naprimer zagotavlja zadosten tlak v vodovodnem sistemu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

WarpedGone ::

A to je kak nov šport tle?

Voda se stisne za koeficient 5x10 na -12
zavorna tekočina pa za 9.8X10 na -12
In to je razlika. Ti pa še vedno nimaš pojma o avtomobilih.


V primeru hidravlike zavor ta razlika ni nobena razlika. Tudi če bi bila med vodo in zavorno tekočina razlika v stisljivosti 100 ali 1000-kratna (in ne le manj kot 2kratna) to še vedno nebi pomenilo nobene omembe vredne razlike glede osnovne naloge zavor - pritiskanja bata ob disk. Stisljivost je tako zelo majhna, da je tudi 1000x večja stisljivost še vedno praktično nična stisljivost.

Voda je problem izključno ker 'prehitro' zavre glede na temperaturne delovne pogoje zavor. Ko je vode v zavorni tekočini preveč in zavre, osnovna predpostavka o konstantnem volumnu v ceveh zavor pade ven iz toleranc, posledično ni več zadostnega zavornega učinka.

Volumen pare je pri normalnem tlaku 1900x večji kot volumen kapljevine.
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

Sej ni noben rekel, da je to za kaj pomembno. Samo lakotnik se je spet spotaknil ob vejico, pa je bilo treba provocirat.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Magic1 ()

krneki0001 ::

zk_eu je izjavil:

Mehak pedal je bil zagotovo, ker sem razliko takoj opazil, ustrašil se nisem :). So pa zavore še prijele (seveda malo manj), ni bilo torej preveč kritično, čeprav se je iz njih pokadilo. Imam pa že od vsega začetka (ker je tudi bilo vprašanje) originalno dimenzijo gum in platišč kot gre po homologaciji.

Zavorna pa se menja v sredo :).


A boš sam menjal, al boš na servis peljal?

Če boš sam, potem nalij do vrha v posodo zavorno tekočino (posodo pustiš odprto) in začni na zadnjem kolesu, ki je najbolj oddaljen od posode in glavnega zavornega cilindra. Ko to zadnje kolo poštimaš, spet doliješ tekočino in greš na drugo zadnje kolo. Potem pa spet doliješ do vrha in greš na eno prednje kolo. Za kolo, ki ga boš nazadnje delal, pa ne rabiš več dolivat in na koncu ko končaš, samo doliješ če bo kaj manjkalo do max v posodi.

negotiator ::

ne moreš, zato sem pa govoril o segretih zavorah in VODNI PARI.


No, jaz sem pa govoril o vrenju vode in vodni pari. Zdaj sva si na jasnem.

Ne moreš imeti vodne pare, brez da voda zavre, kot tudi ne moreš imeti vodne pare pri hladnih zavorah, saj voda ne more zavreti.
All easy problems have already been solved.

negotiator ::

Nebivedu fail compilation :D

Voda se ne stiska in zaradi tega nima učinka hidravlike kot zavorna tekočina. // Voda se ne stiska, zavorna tekočina se. // Zavorna tekočina se ne stisne toliko kot voda // Voda se stiska parkrat bolj kot zavorna tekočina.


Presneto, odloči se že!

Ko voda zavre, pedal "pade notri"
To, da pade notri je zagotovo "krivda" vode in ne vodne pare, a ne? - Pričakujem odgovor v stilu: "ne, zaradi obojega". Ali pa tudi ne - se boš moral najprej odločit, ali je voda stisljiva ali ne.

- kompresija - torej stiskanje, ki ga pri večina tekočin in tudi vode NI, pri zavorni tekočini pa mora biti
Kako da ni stiskanja, če si omenil, da se stisne parkrat bolj, kot zavorna tekočina? Pri zavorni tekočini pa mora biti? A to je razlog, da se paintball jeklenke polni z vodo in ne s CO2-jem?

Olje ni zavorna tekočina! In zavorna tekočina ni olje.
Prvi del ne drži, drugi pa tudi ne drži nujno.

Lakotnik, koncept hidravlike temelji na tem da se tekočine pretakajo, ne pa na tem, da se ne stiskajo.
Kako pa potem povzročiš pretok tekočine, če je v napoto bat hidravličnega cilindra? Če bi se tekočine konkretno stiskale, ne bi bile primerne za hidravlične sisteme.

Ko pride lakotnik v katerokoli temo, pristane tema na najnižjem možnem nivoju in jo jaz vsaj dvignem na nek višji nivo.
Ta pravi se oglaša.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

Rampage ::

Bučke, bo najprej potrebno kakšno opelico nabaviti ali pa pošraufati. Glede na to, da je Astra G ter, da ima verjetno op še gor prve čeljusti, da so mehaniki ponavadi levi in samo zamenjajo ploščice in diske, se mu najverjetneje obloge ne vračajo zato ker ima zasvinjane vzmeti, ki tiščijo obloge stran od diska. Če se prav spomnim moraš spravit celo kolo dol (valda :))), potem obloge ven in čeljust dol potem pa bi že moral videti takšne manjše vzmeti, zaščitene s plastično gumo.



Praviloma se ne zasvinjajo enako hitro na obeh straneh in je to tudi običajno razlog, da ti "požira obloge" na eni strani, če je seveda vse ostalo ok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rampage ()

negotiator ::

@rampage

Še čakam, da bo OP to preveril. Je rekel, da mora pa najprej nehat deževat.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

zk_eu ::

Ne bom menjal sam. Kakšno motorno olje in filtre si že zamenjam sam. Večje stvari in karkoli v povezavi z zavorami pa si ne upam.

rampage, beri celotno temo...

Saj smo že predebaterali in tudi sam sem prepričan. Čeljusti delujejo v redu. Prejšnje pakne so bile čist enakomerno obrabljene. Avto tudi med večkratnim zaporednim zaviranjem ne nosi v eno stran. Astra G je bila še prava kvaliteta (malo heca, čeprav mi res na tem avtu, razen alternatorja ni še nič crknilo, pa je star 18 let!) ;).

Če bi to sam preverjal, bi počakal, da neha deževati, ker se res ne bi še v dežju hecal s tem :). Drugače pa bodo to kar v sredo preverili.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

stara mama ::

Ko berem vas otroke tule gor, se sprašujem kaj sploh delate za volanom!!!!?

krneki0001 ::

Rampage je izjavil:

Bučke, bo najprej potrebno kakšno opelico nabaviti ali pa pošraufati. Glede na to, da je Astra G ter, da ima verjetno op še gor prve čeljusti, da so mehaniki ponavadi levi in samo zamenjajo ploščice in diske, se mu najverjetneje obloge ne vračajo zato ker ima zasvinjane vzmeti, ki tiščijo obloge stran od diska. Če se prav spomnim moraš spravit celo kolo dol (valda :))), potem obloge ven in čeljust dol potem pa bi že moral videti takšne manjše vzmeti, zaščitene s plastično gumo.



Praviloma se ne zasvinjajo enako hitro na obeh straneh in je to tudi običajno razlog, da ti "požira obloge" na eni strani, če je seveda vse ostalo ok.


Kje imaš vzmeti pri zavorah?

Čeljust je na vodilih, tisto kar tebi zgleda kot vzmet, so protiprašne gumice, ki ščitijo vodila pred svinjarijo. Če ta gumica poči, pride svinjarija zraven in vodilo zarusta. Potem pa ne pomaga nič drugega kot brener in pogrevanje ali pa menjava kompletne čeljusti.

In ker tega ponavadi ljudje ne menjajo, na servisih pa samo ko že pride do problemov, čeprav sta obe gumici 2 evra, ostane čeljust na istem mestu, kar pomeni, da samo notranjo stran (notranjo ploščico) zavorna bata porivata v disk.

Poleg tega imaš protiprašno gumico še na vsakem zavornem batu in če tista poči, zarusta ponavadi okoli bata. Ven ga potem še porine, nazaj pa ne gre v prvotno pozicijo in stalno drži ploščico na disku, kar pa povzroča res veliko segrevanje.

Lahko pride tudi do tega:



Ponavadi pa tako resno pregrevanje pomeni tudi iztrošene zadnje zavore in morajo zato veliko večje breme prevzeti sprednje, kar pomeni dodatno obremenitev. Res da so zadnje zavore samo v pomoč in za držanje smeri avtomobila, ampak vseeno pomaga če so tudi vsake toliko časa menjane.

Zgodovina sprememb…

zk_eu ::

Da ne odpiram nove teme.

Sem potem menjal zadnje pakne in zavorno tekočino. Menjal sem tudi del zajle ročne zavore, ker je bila malce slaba. Ob tem mi je (prejšnji) mehanik na zajlo pozabil dati varovalko in je ročna ves čas malo grabila. Tako, da sem jo seveda (zadnjo levo) ''zakuril'', ko sem prišel z avtoceste.

Dobro to uredim. Ročna več ne grabi. Včeraj sem malce spet tipal bobne. Desni zadnji je bil tak, že kar vroč, zadnji levi (ta, ki mi je grabil) pa skoraj hladen.

Da zavori že zaradi zavijanja in ceste ne grabijo čisto enako, mi je jasno. Ampak vseeno se mi zdi takšna razlika v toploti prevelika (ZL hladen ali pa mlačen od izpuha, ZD vroč). Še posebej, ker sem včeraj imel manjšo vožnjo navzdol po hribu.

So pa nazadnje, ko sem se odpeljal od mehanika, zagotovo v redu delovale, kolikor sem pač lahko občutil (sta bila bobna topla približno enako).

Toliko, da ne delam panike in se prehitro odpeljem nazaj. Moja teorija drži?
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

tony1 ::

Ja, pejt nazaj k mehaniku in mu lepo povej, da naj zrihta zavore z originalnimi deli.

Italijanske kopije za nekaj desetakov niso vredne niti bencina, ki ga boš porabil za pot do trgovine z avtodeli...

zk_eu ::

ATE so čisto v redu zadeva, ne skrbi ti zato, sem zelo zadovoljen z njimi ;).

Poleg tega pa tukaj ni problem v materialu. Mislim, da je problem v delovanju ZL zavore. Sedaj, ko spremljam, sem nekako prepričan, da ta ne zavira dovolj. Lahko, da je v zavornem batku ali kaj podobnega nekaj narobe. Bo pa vsekakor treba iti do mehanika. Važno mi je, da ni kaj kritičnega. Za po mestu mi nima kaj biti.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Slabe zavore? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8514023 (9971) TheBlueOne
»

Menjava zavorne tekočine (olja?)

Oddelek: Na cesti
4222560 (13127) jozekuch
»

Zrak v sistemu hidravlične sklopke

Oddelek: Na cesti
137311 (6920) negotiator
»

Pregrete zavore (dim) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6014632 (12684) zk_eu
»

Pregrevanje zavornih oblog?

Oddelek: Loža
3910780 (9903) SkIDiver

Več podobnih tem