» »

Bobnaste vs diskaste zavore

Bobnaste vs diskaste zavore

1 2
3
»

Mr.G. ::

Ne nisem. Imaš dve verzije.
1. Ročna zavora pri kateri je mehanizem narejen tako, da premikaš zavorni cilinder. Zadeva fantastično deluje. Problem je samo v domačih majstrih, ki še v letu 2020 ne vejo kako nastavit ročno zavoro. Pa tud pri kakšnem mehankarju sm že vidu čudeže delat.
2. Majhne dve paknice v notranjem delu diska, ki je narejen kot boben. Največkrat folk NE VE , da sta ti dve pakni iz ZELO MEHKEGA materiala, in NI ZA zaviranje, kot so ga navajeni pri navadni ročni. Ročno zategneš šele takrat ko si PRI MIRU.
Še vedno imajo diski MANJ delov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.G. ()

stara mama ::

Še dobr, da ti ne povem iz koliko delov je sestavljen menjalnik, pa se še vseeno ne razleti.

Mr.G. ::

?

-valvoline- ::

Mr.G. je izjavil:

Ne nisem. Imaš dve verzije.
1. Ročna zavora pri kateri je mehanizem narejen tako, da premikaš zavorni cilinder. Zadeva fantastično deluje. Problem je samo v domačih majstrih, ki še v letu 2020 ne vejo kako nastavit ročno zavoro. Pa tud pri kakšnem mehankarju sm že vidu čudeže delat.
2. Majhne dve paknice v notranjem delu diska, ki je narejen kot boben. Največkrat folk NE VE , da sta ti dve pakni iz ZELO MEHKEGA materiala, in NI ZA zaviranje, kot so ga navajeni pri navadni ročni. Ročno zategneš šele takrat ko si PRI MIRU.
Še vedno imajo diski MANJ delov.

Dokler deluje, ko je avto ze mal v letih (rja pa to), mehanizem za rocno ne deluje vec optimalno ( steka in se ne vraca nazaj), takrat so potrebne razne diy modifikacije z kontra fedrcki (ze parkrat se z tem zajebaval na vec razlicnih avtih) , mehanik ti ziher tega ne bo delal, ce pa se to ne naredi, bos imel konstantni rahel pritisk ploscic na disku, pregrevanje in povacana obraba ploscice zadaj, ter porabo goriva. Mehanik ti zamenja ploscice in papa, jebe se mu ce sistem steka ali ne. Sistem z klescami v notrajnem delu diska za rocno je boljsi, ampak spet zarad rjavenja lahko zasteka, ali se zvije komplet nosilec se pozabis rocno ali zabremzas v voznjo, odvisno kaksna je izvedba. Jaz bi imel raje boben sistem zadaj prav zarad tega, bolj vzdrzljivo oz prakticno neunicivo.

Zgodovina sprememb…

Mr.G. ::

Vsak svoje. Sam iz izkušen vem da je oboje vredu. Je pač treba kdaj kaj menjat. Pa brez dodatnih fedrčkov.
Definitivno pa boljše kot boben.
Po mojih izkušnjah.
Kakšne so pa vaše pa ne vem.

-valvoline- ::

Mr.G. je izjavil:

Vsak svoje. Sam iz izkušen vem da je oboje vredu. Je pač treba kdaj kaj menjat. Pa brez dodatnih fedrčkov.
Definitivno pa boljše kot boben.
Po mojih izkušnjah.
Kakšne so pa vaše pa ne vem.

Brez modifikacij zadaj bos v nekem intervalu moral menjat komplet zavorne cilindre z klescami in mehanizmom skupaj. Pa mors kupit vse novo in original, z rabljenim bos verjetno spet imel enako tezavo (brez feder moda). Problem se pojavlja pri vseh znamkah z taksno izvedbo rocne.

Zgodovina sprememb…

1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pregrevanje sprednjih zavor (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15923966 (13128) FireSnake
»

Pregrete zavore (dim) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6014449 (12501) zk_eu
»

Pušča zavorno olje

Oddelek: Na cesti
164040 (3577) lovro535v2
»

Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15944476 (40905) šernk
»

Stanje bremz

Oddelek: Loža
326194 (5220) KoMar-

Več podobnih tem