Forum » Na cesti » namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?
namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?
Temo vidijo: vsi
aborko ::
To pomeni, da ga ne uporabljaš dovolj, da bi se splačalo imeti lastnega.
Je verjetno še marsikaj zamolčal, kot npr. izgubo vrednosti vozila ter stroške goriva. Pač lepše se prebere in manj glava boli, če to preprosto odmisliš
bigbada ::
To pomeni, da ga ne uporabljaš dovolj, da bi se splačalo imeti lastnega.
Je verjetno še marsikaj zamolčal, kot npr. izgubo vrednosti vozila ter stroške goriva. Pač lepše se prebere in manj glava boli, če to preprosto odmisliš
Gorivo res nisem štel, ampak to bi naneslo recimo kakšnih 1000€ na leto, če v povprečju tankam za 20€ na teden. Omenil sem samo servisi + registracija/zavarovanje. Avto je star 3 leta...
Res mi ni jasno od kje folku po 3000€+ stroškov za avto na leto.
Wrop ::
A gorivo pa ni strošek? Amortizacija tudi ne?
3000 € na leto te pride en navaden nov clio, ki ga prodaš za pol cene po petih letih, pa narediš cca 18k km na leto.
3000 € na leto te pride en navaden nov clio, ki ga prodaš za pol cene po petih letih, pa narediš cca 18k km na leto.
Utk ::
To pomeni, da ga ne uporabljaš dovolj, da bi se splačalo imeti lastnega.
Je verjetno še marsikaj zamolčal, kot npr. izgubo vrednosti vozila ter stroške goriva. Pač lepše se prebere in manj glava boli, če to preprosto odmisliš
Gorivo res nisem štel, ampak to bi naneslo recimo kakšnih 1000EUR na leto, če v povprečju tankam za 20EUR na teden. Omenil sem samo servisi + registracija/zavarovanje. Avto je star 3 leta...
Res mi ni jasno od kje folku po 3000EUR+ stroškov za avto na leto.
Nisi štel goriva, ki je zate jurja, za nekoga dva, in nisi štel izgube vrednosti, ki je jurja pa pol za avto, ki ni nič posebnega. Še tistih tvojih 600 do 800 in si na treh jurjih. Pa komot kdo še jurja več goriva porabi. Če tričetrt stvari ne šteješ, iz neznanega razloga, škoda da sploh kaj šteješ.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
bigbada ::
Izguba vrednosti?
Goriva pač nisem štel, ker potni so tako ali tako plačani + so več kot dejansko porabim goriva. Tak da ostane samo še servis+registracija/zavarovanje. Vse sem štel samo goriva ne. 3000EUR na leto za Clio? Ja če narediš po 300km na dan, samo večina ljudi ne. Ne vem no, meni se zdi da izredno malo porabim za avto na leto. Enkrat na leto tisto opravim za par sto evrov in potem se vozim celo leto in tankam in vozim. Ko berem da nekateri porabijo po 5000EUR na leto za avto.. i just scratch my head...
Goriva pač nisem štel, ker potni so tako ali tako plačani + so več kot dejansko porabim goriva. Tak da ostane samo še servis+registracija/zavarovanje. Vse sem štel samo goriva ne. 3000EUR na leto za Clio? Ja če narediš po 300km na dan, samo večina ljudi ne. Ne vem no, meni se zdi da izredno malo porabim za avto na leto. Enkrat na leto tisto opravim za par sto evrov in potem se vozim celo leto in tankam in vozim. Ko berem da nekateri porabijo po 5000EUR na leto za avto.. i just scratch my head...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bigbada ()
Utk ::
Če ne bi imel avta bi glih tako dobil potne stroške. Izguba vrednosti ja. Avto za 25 jurjev ni nič posebnega, v 12 letih ne bo vreden praktično nič, to je 2 jurja na leto. Dva tanka goriva na mesec je za 1500 km, recimo 20 letno, je to spet jurja pa pol, vsaj. Plus gume, zavarovanje, servisi. 4 do 5 jurjev zlahka.
Če znaš računat. Če ne znaš, je pa lahko tudi 500. Za isti avto.
Če znaš računat. Če ne znaš, je pa lahko tudi 500. Za isti avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
bigbada ::
Pred tem sem imel 26 let stari avto. Izguba vrednosti me ne zanima. Misliš da se bom sekiral čez 20 let če bom prodal ta avto za 500EUR ali pa nič? Eh. Tudi sedaj se nisem.
Brez skrbi bodi, da znam računati in se vrednost niti ne približa temu kar ti praviš. Mogoče sem pa samo "lucky".
Brez skrbi bodi, da znam računati in se vrednost niti ne približa temu kar ti praviš. Mogoče sem pa samo "lucky".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bigbada ()
bigbada ::
Dejanko sem prvič slišal za to stvar, only on slo-tech... Mogoče pa samo jaz živim na drugem planetu in se ne obremenjujem s takimi... Torej recimo da avtu pada vrednost na leto za 2000€, ti boš to kar štel zraven pod "stroške" + "bencin" + "servisi in reg/teh"... OK.
Utk ::
Sej ti ni treba. Samo potem se ne čudit, če ima nekdo, ki zna računat, 3 do 5 jurjev stroška na leto, ti pa ne.
bigbada ::
A to izgubo vrednosti šteješ pri vsaki stvari, ki jo kupiš? Tudi obleke, hrano in vse kar vdihneš? Potem pa imaš res zelo veliko stroškov. lol
jakan123 ::
To pomeni, da ga ne uporabljaš dovolj, da bi se splačalo imeti lastnega.
Je verjetno še marsikaj zamolčal, kot npr. izgubo vrednosti vozila ter stroške goriva. Pač lepše se prebere in manj glava boli, če to preprosto odmisliš
Gorivo res nisem štel, ampak to bi naneslo recimo kakšnih 1000€ na leto, če v povprečju tankam za 20€ na teden. Omenil sem samo servisi + registracija/zavarovanje. Avto je star 3 leta...
Res mi ni jasno od kje folku po 3000€+ stroškov za avto na leto.
V mojem primeru:
Gorivo: 2400€
Zavarovanje, registracija, vinjeta: 1000€
Servis: 360€ (2x180€) - servisira pooblaščen servis, ker je to pogoj za jamstvo po izteku garancije
Gume: 166€ - 500€ na tri leta, za dva kompleta
Se nabere kar precej čez 3000€
Alfa Dog ::
Jaz sem naračunal 350 eur na mesec brez vštetega goriva oz 600 eur na mesec z gorivom.
Preračunano na obdobje 3-5 let.
Takšni stroški pač so, če si jih priznaš ali pa ne.
Preračunano na obdobje 3-5 let.
Takšni stroški pač so, če si jih priznaš ali pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Alfa Dog ()
bigbada ::
Brez goriva 350€ stroškov na mesec? Kaj pa delaš da imaš toliko stroškov za avto vsaki mesec? Res mi ni jasno... Zgleda sem jaz edini tu čuden.
Alfa Dog ::
Kupim gume, vinjeto, peljem avto na servis. Avto tudi izgublja vrednost, cca. 2.000 eur letno.
Vsako leto ga tudi kasko zavarujem.
Vsako leto ga tudi kasko zavarujem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Alfa Dog ()
Utk ::
solatko ::
Nabavno ceno lahko računaš letno/na daljše obdobje, ne moreš pa je računat letno, če je bil to enkratni strošek. Davčna ti kot fizični osebi amortizacije ne računa, torej je brez veze, da jo računaš kot tekoči strošek avtomobila, ko prodaš izračunaš, koliko si naredil izgube (sam nakup avtomobila je tako kot plačevanje zavarovanja, hrane, stanovanjskih stroškov čista izguba, razen, če ti služi za posel).
Če pa vzameš avto na fafing, pa seveda so mesečni stroški in toliko te avto dejansko vsak mesec stane, ti pa odpade začetni enkratni strošek.
Moji stroški so bencin - cca 60€, zavarovanje 97/12, 100/12 in 64€ servis. Poleg tega še cca 200€/48 celoletni profil gume, enkrat 65€/60 akumulator in to je to, seveda ne smem pozabit vinjeto in 5€/mesec za garažo.
Če pa vzameš avto na fafing, pa seveda so mesečni stroški in toliko te avto dejansko vsak mesec stane, ti pa odpade začetni enkratni strošek.
Moji stroški so bencin - cca 60€, zavarovanje 97/12, 100/12 in 64€ servis. Poleg tega še cca 200€/48 celoletni profil gume, enkrat 65€/60 akumulator in to je to, seveda ne smem pozabit vinjeto in 5€/mesec za garažo.
Delo krepa človeka
bigbada ::
Jaz kot strošek obleke štejem samo ceno obleke, takrat ko sem jo kupil. To je to. Ostalo se mi zdi brezveze. Obleko nato nosim tako dolgo, da je ne znosim in nato kupim novo. Whatever.
Utk ::
No in zakaj šteješ pri obleki ceno, ki je drobiž proti ceni avta, pri avtu pa ne?
Ja, če ni nabavna cena avta letni strošek čez 10 let, potem pa reci, da ima avto strošek eno leto 20 jurjev, naslednjih 10 let pa štej ostalo. Če celo življensko dobo si na istem, kakorkoli obračaš. Fafing nima veze, doda obresti v strošek, ostalo je pa isto. Če znaš računat.
Nabavno ceno lahko računaš letno/na daljše obdobje, ne moreš pa je računat letno, če je bil to enkratni strošek.
Ja, če ni nabavna cena avta letni strošek čez 10 let, potem pa reci, da ima avto strošek eno leto 20 jurjev, naslednjih 10 let pa štej ostalo. Če celo življensko dobo si na istem, kakorkoli obračaš. Fafing nima veze, doda obresti v strošek, ostalo je pa isto. Če znaš računat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
solatko ::
Utk - Zato ker to ni mesečni strošek, ki bi vplival na mesečno porabo proračuna, razen, kadar gre za fafing. Danes je na trgu večino vozil brez obresti in ceneje, kot če ga kupiš za keš.
Delo krepa človeka
Utk ::
Neumna logika. Potem niti gorivo ni mesečni strošek, ker ga plačaš samo dvakrat na mesec. Je dnevni strošek. Potem te avto stane 60 evrov na dan al kako? Sploh ne razumem.
solatko ::
Utk - Odvisno o kakšnem obdobju se pogovarjamo. Če gre za stroške v celotnem lastništvu vozila, potem računaš pač čisto vse, tu pa se pogovarjamo o mesečnih stroških vozila, v kar pa ne moreš šteti amortizacije in padanja vrednosti vozila, ker pri mesečnih stroških iz tega naslova ni sprememb, je pa tvoja ekonomska kalkulacija, ki pa ti takoj pokaže, da se avta ne splača imet v lastništvu, tako kot pametni nimajo nepremičnin v lastništvu, temveč v pametnem najemu, glede na dohodke ki jih mesečno realizirajo.
Delo krepa človeka
Utk ::
Naslov teme je tak kot je. Glede na njega ne moreš rečt, da je vseeno ali daš vsakih 5 let 10 jurjev ali 40 za avto, ker je mesečni strošek potem isti. Pač ni.
jakan123 ::
Alfa Dog ::
^^jaz isto.
Seveda je smiselno gledati vse stroške tekom celotnega obdobja lastništva (ali najema) vozila in nato to preračunati v neko mesečno povprečje. Take številke lahko primerjamo.
Seveda je smiselno gledati vse stroške tekom celotnega obdobja lastništva (ali najema) vozila in nato to preračunati v neko mesečno povprečje. Take številke lahko primerjamo.
gruntfürmich ::
A to izgubo vrednosti šteješ pri vsaki stvari, ki jo kupiš? Tudi obleke, hrano in vse kar vdihneš? Potem pa imaš res zelo veliko stroškov. lol
tudi jaz ne štejem 'izgube vrednosti' pri zadevah ki jih kupim, zato pa nimam sploh stroškov v življenju. ampak hej, nimam pa pojma kam mi izgine pol plače na mesec ???
Utk - Zato ker to ni mesečni strošek, ki bi vplival na mesečno porabo proračuna, razen, kadar gre za fafing. Danes je na trgu večino vozil brez obresti in ceneje, kot če ga kupiš za keš.
mesečni strošek je bil takrat ko si varčeval, da si ga kupil. je res da je potem enkraten strošek ko ga skeširaš, ampak je pa 'normalno' da vse to vsoto daš pa mesečno postavko, da vidiš pri čem si. da lahko primerjaš s plačo, ki jo prav tako dobiš mesečno, in vidiš kaj si lahko privoščiš in kaj ne.
po solatkovi in bigbadovi logiki, če ne grem tankat en mesec potem nimam stroškov z avtom zastonj!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
grimisbackyo ::
Dejanko sem prvič slišal za to stvar, only on slo-tech... Mogoče pa samo jaz živim na drugem planetu in se ne obremenjujem s takimi... Torej recimo da avtu pada vrednost na leto za 2000€, ti boš to kar štel zraven pod "stroške" + "bencin" + "servisi in reg/teh"... OK.
Meni se je to tudi vedno zdelo čudno. Ampak če pomislim, če sem računal stroške, ki jih bom imel z avtom, sem vedno upošteval tudi nabavno ceno avta.
Ti si verjetno predstavljaš tako (tudi jaz sem si vedno ko je na ST kdo omenil izgubo vrednosti), da ker pač že takoj plačaš avto z gotovino, potem s tem nimaš več stroškov. Ampak tega denarja ti ni eden kar podaril in računaš strošek na mesec, se pravi moraš strošek nabavne cene avta porazdeliti čez vse mesece ko si si lastil avto, ali si boš lastil, če hočeš izračunati za naprej.
Se pravi 20k€ za 12 let je to poleg tekočih stroškov dodatnih 140€ na mesec. Se pravi v takem primeru daš za avto 300€ na mesec po tamalem.
Ampak tudi to ni pravilno, ker čez 12 let avto tudi ima neko vrednost, tako da se pač računa izgubo vrednosti. Če jaz kaj vem, potem če je avto po 12 letih vreden 4k€, računaš da si imel izgubo vrednosti 16k€.
Ker so mi ravnokar mravlje infestirale avto in še nekaj razlogov je zakaj nikoli ne kupim več novega avta, recimo skrb kje boš parkiral, sem pa na hitro izračunal še če bi namesto enega takega kupil 2 rabljena 7 let stara avta.
To bi prišlo 250€ namesto 300€. Niti ni take razlike, če upoštevaš da je ravno prvih 7 let tistih talepih, ko nimaš skrbi z okvarami, samo olje pelješ zamenjat ter še par malenkosti.
Upošteval sem pa izgubo vrednosti, bencin (50km na dan), zavarovanje (prvih 7 let kasko), servis in gume. Včasih sem kupoval še polno raznih malenkosti kar je tudi precej prineslo k končnim stroškom, ampak zdaj pa razen kakšnega spreja za odmrzovanje stekel na kupim nič več.
Ampak če hočeš malo bolj realne stroške, je pomoje kar 350€ oz. 300€ v primeru dveh rabljenih avtov. V glavnem, pri povprečni plači daš 1/3 samo za prevoz na delo.
Cilj vsakemu bi moral bit 10% kot je že večkrat rekel Lakotnik, ampak vprašanje je kako?
gruntfürmich ::
grimisbackyo je izjavil:
Cilj vsakemu bi moral bit 10% kot je že večkrat rekel Lakotnik, ampak vprašanje je kako?vprašanje oz odgovor je enostaven. čista osnovnošolska matematika: ali boš znižal stroške ali zvišal plačo
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
grimisbackyo ::
Saj to sem hotel še dopisat, ali imaš 3000€ plače, to ravno težko izbiraš, ali ima sploh 1% v SLO tako plačo? Ali pa se voziš z eno staro kanto z 10 let starimi gumami s čimer si precej znižaš varnost.
solatko ::
gruntfürmich - Varčevanje ni strošek, temveč hranjenje, lahko kadarkoli kupiš kaj drugega, kot tisto za kar denar nemeniš, ko enkrat kupiš avto, pa mesečnih stroškov "hranjenja" ne moreš več računat, razen, če takoj začneš dajati denar na stran, za naslednji avto, vendar to spet ni strošek.
Za enkratni strošek, ne moreš bremenit mesečno naslednjih pet let, lahko samo izračunaš knjigovodsko vrednost izgube, dejanskih stroškov pa na to pozicijo ne moreš beležit.
Če govorimo o celotnem strošku vozila, potem se to dela na daljši rok in se seveda upošteva čisto vse, ne moreš pa to enostavno razbit na mesečne stroške, ker to ni realno, razen kupnina pri vozilu na fafing.
En hipotetičen primer - kupiš od žlahtovca odlično vozilo za 5k€ in ga po enoletni uporabi prodaš za 6k€, po vaši logiki, vam je nakup avta prinesel celo dobiček.
Za enkratni strošek, ne moreš bremenit mesečno naslednjih pet let, lahko samo izračunaš knjigovodsko vrednost izgube, dejanskih stroškov pa na to pozicijo ne moreš beležit.
Če govorimo o celotnem strošku vozila, potem se to dela na daljši rok in se seveda upošteva čisto vse, ne moreš pa to enostavno razbit na mesečne stroške, ker to ni realno, razen kupnina pri vozilu na fafing.
En hipotetičen primer - kupiš od žlahtovca odlično vozilo za 5k€ in ga po enoletni uporabi prodaš za 6k€, po vaši logiki, vam je nakup avta prinesel celo dobiček.
Delo krepa človeka
gruntfürmich ::
po tvoji logiki kakšen mesec nimaš stroška z avtomobilom ker ne greš tankat, in bi zaključil da z avtom nimam stroškov.
narobe.
tudi če enkrat skeširaš, te je to vsak mesec udarilo po denarnici; pri plači. če 'varčuješ' za novega, te že ta trenutek ker daješ denar na stran za prihodnji strošek. 'vsak' mesec. ali boš rekel da ker enkrat nisi dal na stran da takrat nisi imel stroška z novim avtom?
tko da ja, vso vsoto razbiješ na mesečne stroške.
je mar čudno da če neko stvar prodaš dražje, imaš zaradi tega dobiček?
vsak švercer dela točno tako.
narobe.
tudi če enkrat skeširaš, te je to vsak mesec udarilo po denarnici; pri plači. če 'varčuješ' za novega, te že ta trenutek ker daješ denar na stran za prihodnji strošek. 'vsak' mesec. ali boš rekel da ker enkrat nisi dal na stran da takrat nisi imel stroška z novim avtom?
tko da ja, vso vsoto razbiješ na mesečne stroške.
En hipotetičen primer - kupiš od žlahtovca odlično vozilo za 5kEUR in ga po enoletni uporabi prodaš za 6kEUR, po vaši logiki, vam je nakup avta prinesel celo dobiček.če si imel drugih stroškov za 999EUR potem vsekakor.
je mar čudno da če neko stvar prodaš dražje, imaš zaradi tega dobiček?
vsak švercer dela točno tako.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
IL_DIAVOLO ::
gruntfürmich - Varčevanje ni strošek, temveč hranjenje, lahko kadarkoli kupiš kaj drugega, kot tisto za kar denar nemeniš, ko enkrat kupiš avto, pa mesečnih stroškov "hranjenja" ne moreš več računat, razen, če takoj začneš dajati denar na stran, za naslednji avto, vendar to spet ni strošek.
Za enkratni strošek, ne moreš bremenit mesečno naslednjih pet let, lahko samo izračunaš knjigovodsko vrednost izgube, dejanskih stroškov pa na to pozicijo ne moreš beležit.
Če govorimo o celotnem strošku vozila, potem se to dela na daljši rok in se seveda upošteva čisto vse, ne moreš pa to enostavno razbit na mesečne stroške, ker to ni realno, razen kupnina pri vozilu na fafing.
En hipotetičen primer - kupiš od žlahtovca odlično vozilo za 5k€ in ga po enoletni uporabi prodaš za 6k€, po vaši logiki, vam je nakup avta prinesel celo dobiček.
A slučajno ni?
solatko ::
gruntfürmich - Če varčuješ za avto, je strošek za avto, do takrat, ko nabereš dovolj in ga kupiš, ne pa tekoči mesečni strošek naprej, saj bi lahko denar porabil za kaj drugega in kupil avto na fafing, potem pa bi polog bil tekoči mesečni strošek.
Lahko knjigovodsko vodiš mesečne stroške tudi z delitvijo nakupov vseh stvari in ne samo avta, samo to niso realni mesečni stroški, ki se ti konec meseca pozitivno ali negativno poznajo v družinskem proračunu, bencin, popravila, registracija (12 obrokov),.... pa se in potem lahko računaš od letne ali mesečne plače, sam nakup avta pa takrat, ko si ga kupil, saj te ta postavka naprej ne bremeni.
IL_DIAVOLO - Če bi ga imel v garaži, brez registracije, potem bi bil 1k€ čisti dobiček, ker pa ga uporabljaš, pa moraš računat tudi mesečne stroške in se pač zahvališ sreči, da si imel takega žlahtovca.
Lahko knjigovodsko vodiš mesečne stroške tudi z delitvijo nakupov vseh stvari in ne samo avta, samo to niso realni mesečni stroški, ki se ti konec meseca pozitivno ali negativno poznajo v družinskem proračunu, bencin, popravila, registracija (12 obrokov),.... pa se in potem lahko računaš od letne ali mesečne plače, sam nakup avta pa takrat, ko si ga kupil, saj te ta postavka naprej ne bremeni.
IL_DIAVOLO - Če bi ga imel v garaži, brez registracije, potem bi bil 1k€ čisti dobiček, ker pa ga uporabljaš, pa moraš računat tudi mesečne stroške in se pač zahvališ sreči, da si imel takega žlahtovca.
Delo krepa človeka
pirat ::
gruntfürmich - Če varčuješ za avto, je strošek za avto, do takrat, ko nabereš dovolj in ga kupiš, ne pa tekoči mesečni strošek naprej, saj bi lahko denar porabil za kaj drugega in kupil avto na fafing, potem pa bi polog bil tekoči mesečni strošek.
Ti kadiš nekaj fejst mocnega. Ti pravis, da imas strosek z avtom takrat, ko avta se nimas.... Res ti niso jasne osnove.
solatko ::
pirat - Narobe razmišljaš, odgovr je bil na post, kjer je govor o tem, da je potrebno nakup vozila, šteti v tekoče stroške in potem razloženo, da je varčeval za vozilo, torej je imel "stroške" z vozilom, preden ga je kupil, potem pa mesečnih s postavko nakupa nič več.
Zato, preden butaš ven take o kajenju, preberi post, na katerega je bil odgovor.
Zato, preden butaš ven take o kajenju, preberi post, na katerega je bil odgovor.
Delo krepa človeka
ziga1990 ::
jaz bi trenutno lahko kupil željen avto samo bom še našparal, da nebom vrgel ves denar v avto
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
ssokec ::
Vozim se s 15 let starim avtom kateri je že 12 let v moji lasti (trenutno ima cca 390 k km). Letno porabim cca od 4000 do 5000 EUR za družinski dopust (14 do 21 dni). Avto bom menjal ko bo le ta crknil. In ja denar raje namenim za dopust z družino kot pa za nov (novejši) avto.
Letni strošek vzdrževanja vozila je cca 800 do 1000 EUR (brez registracije in goriva).
Delam cca 20000 km na leto.
Lp
Letni strošek vzdrževanja vozila je cca 800 do 1000 EUR (brez registracije in goriva).
Delam cca 20000 km na leto.
Lp
gruntfürmich ::
Ti kadiš nekaj fejst mocnega. Ti pravis, da imas strosek z avtom takrat, ko avta se nimas.... Res ti niso jasne osnove.za solatkota je itq znano da nima pojma o ekonomiji ter da niti ni finančno pismen: https://slo-tech.com/forum/t403815/p634...
Vozim se s 15 let starim avtom kateri je že 12 let v moji lasti (trenutno ima cca 390 k km). Letno porabim cca od 4000 do 5000 EUR za družinski dopust (14 do 21 dni). Avto bom menjal ko bo le ta crknil. In ja denar raje namenim za dopust z družino kot pa za nov (novejši) avto.
Letni strošek vzdrževanja vozila je cca 800 do 1000 EUR (brez registracije in goriva).
Delam cca 20000 km na leto.
Lp
vseeno boš v neki točki moral skeširat za nov avto, kakorkoli obrneš. rit imaš vedno zadaj. če pa meniš da zato ker še sedaj ne načrtuješ nakup drugega, nobenih stroškov, pa se motiš prav tako kot solatko...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
mertseger ::
Bo moral ampak izguba vrednosti njegovega avta je praktično 0 vsako leto ker ni nič vreden, in vsako leto več kot ga ima je na boljšem pri denarju. Kupis pasata pa ga po 5 letih prodaš si ob 4 jurje na leto, če ga prodaš po 10 letih si ob 2,5 jurja na leto. Za tistega jurja in pol grem pa 2 tedna na dopust.
gruntfürmich ::
in vsako leto več kot ga ima je na boljšem pri denarjujasna stvar. ko bo računal za nazaj koliko ga je stalo lastništvo avta bo za 'amortizacijo' smešno nizka cena.
ampak eni ne bi radi tako računali...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
solatko ::
gruntfürmich - Gre samo zato, da to ne moreš šteti v redne mesečne stroške za avto, ker jih večino plačaš v enkratnem znesku ob nakupu, za celotno obdobje računanja pa se seveda deli s številom let, mesecev ali celo ur, pač po želji.
Delo krepa človeka
gruntfürmich ::
v resnici gre za to da si ti in večina ostalih finančno nepismenih.
kar me sploh ne preseneča.
kako pa lahko servis in tankanje šteješ v redne mesečne, ko pa niso redni ali pa so letni?
kar me sploh ne preseneča.
kako pa lahko servis in tankanje šteješ v redne mesečne, ko pa niso redni ali pa so letni?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
solatko ::
gruntfürmich - Ravno zato, ker je mesec kratko obdobje, v katerem pa dobiš plačo, pravilno se računa letna poraba/12, stroški pa seveda niso enakomerno razdeljeni, temveč te meseca ko registriraš in servisiraš staneta več. Še vedno pa ne moreš stroška nakupa vozila vrivat v tekočo porabo.
Delo krepa človeka
St235 ::
Ja, ce imas domet od ene do druge place potem ima to kar govoris nek zametek logike. Je pa dalec od financne pismenosti. Ze to, da si kot pravi slovencek omejen na razmisljanje o mesecni placi ogromno pove.
Ko nehas zivet iz meseca v mesec hitro ugotovis da je popolnoma vseeno kdaj je registracija in kdaj servis ko racunas kaksen strosek predstavlja avto.
In ja, vsak ki ima vsaj osnovne predstave o financnem poslovanju in ne zivi iz rok v usta, seveda uposteva strosek nakupa pri izracunu mesecnega stroska vozila.
Ko nehas zivet iz meseca v mesec hitro ugotovis da je popolnoma vseeno kdaj je registracija in kdaj servis ko racunas kaksen strosek predstavlja avto.
In ja, vsak ki ima vsaj osnovne predstave o financnem poslovanju in ne zivi iz rok v usta, seveda uposteva strosek nakupa pri izracunu mesecnega stroska vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
XLapsse ::
To seveda ni drži.
Plače in stroške se računa iz meseca na mesec, vsako pametno računovodsko podjetje tako istavlja fakture in račune. Kdorkoli pa mu ni treba računat stroške iz mesca v mesecu pa ima pre več denarja in bi ga bilo treba ob daučit 50 procentov
Plače in stroške se računa iz meseca na mesec, vsako pametno računovodsko podjetje tako istavlja fakture in račune. Kdorkoli pa mu ni treba računat stroške iz mesca v mesecu pa ima pre več denarja in bi ga bilo treba ob daučit 50 procentov
i9 9900k Overclock 6ghz | 128GB RAM 3666 |
| SSD 77TB 9.000mb/s | RazerBlackWidowV2
| SSD 77TB 9.000mb/s | RazerBlackWidowV2
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: amacar ()
Trubar ::
Je kdo poizkusil kalkulator avtomobilskih stroskov? Meni pride letni strosek 2600€ kar se mi zdi ogromno ampak realno.
http://focus.si/kaj-delamo/programi/mob...
http://focus.si/kaj-delamo/programi/mob...
Ref exchange link:
https://www.binance.com/en/register?ref=VV7U3WUE
https://www.kucoin.com/r/rf/Hu6Rx2
https://www.binance.com/en/register?ref=VV7U3WUE
https://www.kucoin.com/r/rf/Hu6Rx2
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19596 (15659) | solatko |
» | Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35180 (29962) | bambam20 |
» | Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 96505 (81492) | Red_Mamba |
⊘ | koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30311 (25330) | dzinks63 |
⊘ | Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 58714 (51817) | Mavrik |