Forum » Na cesti » namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?
namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?
Temo vidijo: vsi
facepalm ::
je pa sranje, da se ne mores vec v miru zapeljati do zeljene destinacije. ce vozis umirjeno, si hitro prepocasen. pospesis, da "ujames" prometni tok in evo mastni madez na cesti, ti v jarku in zraven policist, kateri pise kazen za voznjo z neprilagojeno hitrostjo.
anyway.. voznja na zgornji meji omejitev ni vedno mozna. ne moremo takoj pljuvati po tistih, ki vozijo 70, namesto 90. ce naredijo kolono in se ne umaknejo je drugo, vendar v tem primeru, bi morali spljuvati vsakega, ki takega voznika dohiti z 95kmph.
vsak ima pravico voziti svoj tempo. ce vam nekdo predstavlja oviro na cesti, se ustavite na primernem mestu in poklicite 113. to je to. svoj gnev boste pa ze zlili na STju.
anyway.. voznja na zgornji meji omejitev ni vedno mozna. ne moremo takoj pljuvati po tistih, ki vozijo 70, namesto 90. ce naredijo kolono in se ne umaknejo je drugo, vendar v tem primeru, bi morali spljuvati vsakega, ki takega voznika dohiti z 95kmph.
vsak ima pravico voziti svoj tempo. ce vam nekdo predstavlja oviro na cesti, se ustavite na primernem mestu in poklicite 113. to je to. svoj gnev boste pa ze zlili na STju.
solatko ::
Lakotnik29 - Ti stalno nekaj podtikaš - voznik, ki za seboj pelje kolono, je v prekršku, če vozi pod omejitvijo - amen, vse ostalo je posledica tega - v koloni ni varnostne razdalje med vozili, da bi lahko prehitevali po eno vozilo in se varno umaknili, vsi tisti, ki bi radi šli hitreje, so tik ob sredinski črti in preverjajo, če lahko prehitijo, praviloma se spravijo prehitevat tisti, na koncu kolone.
Normalno, da je degen, ki ti pride nasproti in te v večini primerov čelno nasadi, kriv, vendar tega nebi bilo, če kolona nebi bila strnjena, vendar vsi vemo, da je degenov na cesti veliko in večina od teh se ne more prilagoditi počasni vožnji prvega. Osebno s tem nimam problemov, pa še varnostno razdaljo vzdržujem, saj mi ne pride na misel, da bi prehiteval celo kolono.
Pri normalnem prometu ob omejitvi 90, pri vožnji 90+5 (po števcu), prehitevanja skoraj ni, če pa že, so prehitevanja enega vozila, saj je razdalja med vozili dovolj velika, da se prehitevajoči lahko varno vključi na vozni pas, pri počasni koloni tega ni.
Skrb za prometno varnost, bi morala temeljiti na tekočem prometu, ko je problematičnih situacij najmanj, torej bi se moralo voznike, ki ne obvladajo vozila in prometnih situacij, ter večkrat povzročajo počasne kolone, odstranit iz prometa, tako kot prehitre divjake, ki s svojo vožnjo ogrožajo druge.
Vozniki, ki vozijo s prilagojeno hitrostjo, ne ogrožajo drugih udeležencev v prometu - nikoli, tudi, kadar je ta preko omejitve!
Definicijo prilagojene hitrosti imaš v zakonu - zaviranje namreč deluje tudi pri višjih hitrostih, od omejitve!
Normalno, da je degen, ki ti pride nasproti in te v večini primerov čelno nasadi, kriv, vendar tega nebi bilo, če kolona nebi bila strnjena, vendar vsi vemo, da je degenov na cesti veliko in večina od teh se ne more prilagoditi počasni vožnji prvega. Osebno s tem nimam problemov, pa še varnostno razdaljo vzdržujem, saj mi ne pride na misel, da bi prehiteval celo kolono.
Pri normalnem prometu ob omejitvi 90, pri vožnji 90+5 (po števcu), prehitevanja skoraj ni, če pa že, so prehitevanja enega vozila, saj je razdalja med vozili dovolj velika, da se prehitevajoči lahko varno vključi na vozni pas, pri počasni koloni tega ni.
Skrb za prometno varnost, bi morala temeljiti na tekočem prometu, ko je problematičnih situacij najmanj, torej bi se moralo voznike, ki ne obvladajo vozila in prometnih situacij, ter večkrat povzročajo počasne kolone, odstranit iz prometa, tako kot prehitre divjake, ki s svojo vožnjo ogrožajo druge.
Vozniki, ki vozijo s prilagojeno hitrostjo, ne ogrožajo drugih udeležencev v prometu - nikoli, tudi, kadar je ta preko omejitve!
Definicijo prilagojene hitrosti imaš v zakonu - zaviranje namreč deluje tudi pri višjih hitrostih, od omejitve!
Delo krepa človeka
b3D_950 ::
Mora bit potem že res počasen, da je v prekršku.
Sicer pa: "Kaj bi bilo, če bi bilo?"
Verjetno prelepo.
Sicer pa: "Kaj bi bilo, če bi bilo?"
Verjetno prelepo.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
St235 ::
Normalno, da je degen, ki ti pride nasproti in te v večini primerov čelno nasadi, kriv, vendar tega nebi bilo, če kolona nebi bila strnjena
ja ja, smo že ugotovil, da je kriva mama od degena, ker ni znala nog držat skupaj. ne rabiš ponavlajt svojih idiotizmov.
Vozniki, ki vozijo s prilagojeno hitrostjo, ne ogrožajo drugih udeležencev v prometu - nikoli, tudi, kadar je ta preko omejitve!
lažeš, če upoštevam tvojo definicijo, lahko brez težav prideš živ od točke A do B in pri tem resno ogrožaš ostale udeležence.
Pri normalnem prometu ob omejitvi 90, pri vožnji 90+5 (po števcu), prehitevanja skoraj ni,
spet lažeš. Samo poglej naše poste našega velikega drkača.
zaviranje namreč deluje tudi pri višjih hitrostih, od omejitve!
samo ti ne razumeš, da zaradi fizikalnih zakonisti zavorna pot narašača in to ne linearno.
solatko ::
Lakotnik29 - Sej sem vedu, da ne boš skapiral pa tudi voziš se za pametnimi, normalnimi vozniki, ki znajo vozit na zgornji meji omejitev, bolj malo. Razlika je, če mora en tak prehitet eno vozilo ali celo strnjeno kolono desetih vozil.
Sicer mi je pa jasno, da ne boš dal prav nekomu drugemu, tudi, če bi bil sam v to prepričan, si pač pravnik.
Če ogrožaš druge udeležence v prometu, potem ne voziš s prilagojeno hitrostjo ali pa se ne znaš obnašat v prometu.
Nisem rekel, da ga ni, ga je pa manj, predvsem to počno lokalni dirkači, kot je omenjeni.
Če je prilagojena hitrost, je fizika upoštevana, če ni, le-ta ni prilagojena hitrost in ti dobro veš, da je tako.
Problem je v tebi, saj ti veliki ego ne dovoli strinjanja z nekom drugim pa vedno dodaš kak nov obvod, da ostali bralci mislijo, da si celo pameten.
b3D_950 - V prekršku si, ko voziš počasneje od prometnega toka in za seboj ustvarjaš kolono dveh ali več vozil ter jim ne omogočiš varno prehitevanje.
Sicer mi je pa jasno, da ne boš dal prav nekomu drugemu, tudi, če bi bil sam v to prepričan, si pač pravnik.
Če ogrožaš druge udeležence v prometu, potem ne voziš s prilagojeno hitrostjo ali pa se ne znaš obnašat v prometu.
Nisem rekel, da ga ni, ga je pa manj, predvsem to počno lokalni dirkači, kot je omenjeni.
Če je prilagojena hitrost, je fizika upoštevana, če ni, le-ta ni prilagojena hitrost in ti dobro veš, da je tako.
Problem je v tebi, saj ti veliki ego ne dovoli strinjanja z nekom drugim pa vedno dodaš kak nov obvod, da ostali bralci mislijo, da si celo pameten.
b3D_950 - V prekršku si, ko voziš počasneje od prometnega toka in za seboj ustvarjaš kolono dveh ali več vozil ter jim ne omogočiš varno prehitevanje.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
b3D_950 ::
Ja, če delaš načrtno, kolona pa lahko hitro nastane, tudi če se vsi premikajo blizu omejitve.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b3D_950 ()
Raptor F16 ::
V prekršku si , če voziš pod omejitvijo, nabral si kolono ki te ne more prehiteti in se nisi na prvem primernem mestu odmaknil.
Šele takrat si v prekršku solatar. Ne ti buč prodajat, da je voznik v prekršku, če se v naselju vozi 45-50, prometni tok pa sili prek omejitve.
Šele takrat si v prekršku solatar. Ne ti buč prodajat, da je voznik v prekršku, če se v naselju vozi 45-50, prometni tok pa sili prek omejitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
St235 ::
Če ogrožaš druge udeležence v prometu, potem ne voziš s prilagojeno hitrostjo ali pa se ne znaš obnašat v prometu.
Tole bo ze tretja definicija prilagojene hitrosti, ki si si jo izmislil v tejle debati, tako da prosim nehaj prodajat buce.
Če je prilagojena hitrost, je fizika upoštevana, če ni, le-ta ni prilagojena hitrost in ti dobro veš, da je tako.
Tole pa je neumnost leta, fizika se pozvizga na to kaj si ti domisljas da je prilagojena ali neprilagojena hitrost.
Problem je v tebi, saj ti veliki ego ne dovoli strinjanja z nekom drugim pa vedno dodaš kak nov obvod, da ostali bralci mislijo, da si celo pameten.
Problem v tebi je, da nisi dorasel debati in nisi sposeben razumet, kaj ti ljudje razlagajo pa vedno dodas nek nov obvod, da se bralci zavedo, kako velike neumnosti klatis.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
solatko ::
Lakotnik29 - Dobro zastopim kaj hočete povedat, predvsem tisti, ki tukaj trdite, da vozite po omejitvah, obenem pa pol drugih predpisov v prometu ne spoštujete, od smerokazov, do izsiljevanj, uporabe telefona, opojnih substanc, veliko prekrakimi varnostnimi razdaljami, prehitevanje po desni na AC (dnevno videno na slovenskih AC, ko se na prehitevalnem pasu nabere daljša kolona s hitrostjo med 110-130km/h, vozni pas pa do naseldnjega kamiona prazen in vsi prehitevajo lastno senco) saj prehitevajoči ne pričakuje na voznem pasu idiota s 140+, ...... vsi pa se zgražate nad malo hitrejšo vožnjo na odprti cesti, zaradi katere nastane zelo malo nesreč, razen pri posameznikih, ki s konji daljšajo penis.
Jaz izhajam iz tega, da vsa vozila na nujni vožnji, včasih in seveda, ko je za njih varno, krepko presegajo omejitve, celo v naselju in bi po tvojem morali vsako leto nekaj takih zakopat ali pa njihovih žrtev, saj vozijo izredno nevarno in praktično izzivajo smrt, pa na srečo ni ravno tako.
Če vzameš pod drobnogled samo voznike reševalnih vozil, za katere je bila prej predpisana vsaj dvoletna vožnja avtobusa (upam, da veš, kakšni so pogoji za pridobitev te kategorije), danes pa to opravljajo medicinski tehniki z B kategorijo in praktično nikaršnjih izkušenj, razen šnell kursa.
Poleg tega so omejitve praktično enake od takrat, ko je bil vozni park v večini sestavljen iz fičotov in yugo-tov, katerih zavore so danes primerne za bicikle, tako, da je za boljše prilagajanje fizikalnim zakonitostim, nekajkrat bolje poskrbela že avtomobilska industrija.
Vi se ne zavedate, da je v prometu ogromno voznikov, ki so dali skozi boljše izobraževanje, kot ga imajo vozniki provide ali protokolarni vozniki pomembnih oseb, da so te vozniki veliko več na cesti, kot prej imenovani in, da so si skozi kilometrino nabrali neprimerno več izkušenj od povprečnih slovenskih voznikov.
Glede na vaša prepričanja bi bilo potrebno ukinit čisto vse vožnje v kategoriji nujno, saj preveč ogrožajo uboge omamljene slovenske voznike, pešce in kolesarje.
Nehajte se končno hebat samo z omejitvijo hitrosti (razen v naseljih), temveč se ukvarjajte s celotno zakonodajo, predvsem pa tem, kako omejiti dostop do vozniškega izpita vsem, ki psihofizično niso sposobni bivat v motornem prometu in jih preusmerit na javni prevoz, vozniški izpit pa naj končno postane listina (tako kot dirkalne licence) s katero dokažeš, da si sposoben (odvisno tudi od trenutnega zdravstvenega stanja) upravljati nevarna sredstva v prometu.
Vse ostale udeležence v prometu pa od otroške dobe učit, da začnejo pazit nase tudi tam, kjer imajo nedvoumno prednost, da ne skačejo ravno pod kolesa nesposobnemu vozniku, ki je dobil izpit nezasluženo.
Vožnja v prometu spada med najkompleksnejša opravila, pri katerih morajo delovat vsa čutila in se skoraj lahko enači z delom pilota (pri vzletu in pristanku) ali kirurga pri operacijah, to pa ne more početi čisto vsak, ravno tako ne vozit motorno vozilo.
Jaz izhajam iz tega, da vsa vozila na nujni vožnji, včasih in seveda, ko je za njih varno, krepko presegajo omejitve, celo v naselju in bi po tvojem morali vsako leto nekaj takih zakopat ali pa njihovih žrtev, saj vozijo izredno nevarno in praktično izzivajo smrt, pa na srečo ni ravno tako.
Če vzameš pod drobnogled samo voznike reševalnih vozil, za katere je bila prej predpisana vsaj dvoletna vožnja avtobusa (upam, da veš, kakšni so pogoji za pridobitev te kategorije), danes pa to opravljajo medicinski tehniki z B kategorijo in praktično nikaršnjih izkušenj, razen šnell kursa.
Poleg tega so omejitve praktično enake od takrat, ko je bil vozni park v večini sestavljen iz fičotov in yugo-tov, katerih zavore so danes primerne za bicikle, tako, da je za boljše prilagajanje fizikalnim zakonitostim, nekajkrat bolje poskrbela že avtomobilska industrija.
Vi se ne zavedate, da je v prometu ogromno voznikov, ki so dali skozi boljše izobraževanje, kot ga imajo vozniki provide ali protokolarni vozniki pomembnih oseb, da so te vozniki veliko več na cesti, kot prej imenovani in, da so si skozi kilometrino nabrali neprimerno več izkušenj od povprečnih slovenskih voznikov.
Glede na vaša prepričanja bi bilo potrebno ukinit čisto vse vožnje v kategoriji nujno, saj preveč ogrožajo uboge omamljene slovenske voznike, pešce in kolesarje.
Nehajte se končno hebat samo z omejitvijo hitrosti (razen v naseljih), temveč se ukvarjajte s celotno zakonodajo, predvsem pa tem, kako omejiti dostop do vozniškega izpita vsem, ki psihofizično niso sposobni bivat v motornem prometu in jih preusmerit na javni prevoz, vozniški izpit pa naj končno postane listina (tako kot dirkalne licence) s katero dokažeš, da si sposoben (odvisno tudi od trenutnega zdravstvenega stanja) upravljati nevarna sredstva v prometu.
Vse ostale udeležence v prometu pa od otroške dobe učit, da začnejo pazit nase tudi tam, kjer imajo nedvoumno prednost, da ne skačejo ravno pod kolesa nesposobnemu vozniku, ki je dobil izpit nezasluženo.
Vožnja v prometu spada med najkompleksnejša opravila, pri katerih morajo delovat vsa čutila in se skoraj lahko enači z delom pilota (pri vzletu in pristanku) ali kirurga pri operacijah, to pa ne more početi čisto vsak, ravno tako ne vozit motorno vozilo.
Delo krepa človeka
MH0 ::
Lakotnik29 - Dobro zastopim kaj hočete povedat, predvsem tisti, ki tukaj trdite, da vozite po omejitvah, obenem pa pol drugih predpisov v prometu ne spoštujete, od smerokazov, do izsiljevanj, uporabe telefona, opojnih substanc, veliko prekrakimi varnostnimi razdaljami, prehitevanje po desni na AC (dnevno videno na slovenskih AC, ko se na prehitevalnem pasu nabere daljša kolona s hitrostjo med 110-130km/h, vozni pas pa do naseldnjega kamiona prazen in vsi prehitevajo lastno senco) saj prehitevajoči ne pričakuje na voznem pasu idiota s 140+, ...... vsi pa se zgražate nad malo hitrejšo vožnjo na odprti cesti, zaradi katere nastane zelo malo nesreč, razen pri posameznikih, ki s konji daljšajo penis.
Jaz izhajam iz tega, da vsa vozila na nujni vožnji, včasih in seveda, ko je za njih varno, krepko presegajo omejitve, celo v naselju in bi po tvojem morali vsako leto nekaj takih zakopat ali pa njihovih žrtev, saj vozijo izredno nevarno in praktično izzivajo smrt, pa na srečo ni ravno tako.
Če vzameš pod drobnogled samo voznike reševalnih vozil, za katere je bila prej predpisana vsaj dvoletna vožnja avtobusa (upam, da veš, kakšni so pogoji za pridobitev te kategorije), danes pa to opravljajo medicinski tehniki z B kategorijo in praktično nikaršnjih izkušenj, razen šnell kursa.
Poleg tega so omejitve praktično enake od takrat, ko je bil vozni park v večini sestavljen iz fičotov in yugo-tov, katerih zavore so danes primerne za bicikle, tako, da je za boljše prilagajanje fizikalnim zakonitostim, nekajkrat bolje poskrbela že avtomobilska industrija.
Vi se ne zavedate, da je v prometu ogromno voznikov, ki so dali skozi boljše izobraževanje, kot ga imajo vozniki provide ali protokolarni vozniki pomembnih oseb, da so te vozniki veliko več na cesti, kot prej imenovani in, da so si skozi kilometrino nabrali neprimerno več izkušenj od povprečnih slovenskih voznikov.
Glede na vaša prepričanja bi bilo potrebno ukinit čisto vse vožnje v kategoriji nujno, saj preveč ogrožajo uboge omamljene slovenske voznike, pešce in kolesarje.
Nehajte se končno hebat samo z omejitvijo hitrosti (razen v naseljih), temveč se ukvarjajte s celotno zakonodajo, predvsem pa tem, kako omejiti dostop do vozniškega izpita vsem, ki psihofizično niso sposobni bivat v motornem prometu in jih preusmerit na javni prevoz, vozniški izpit pa naj končno postane listina (tako kot dirkalne licence) s katero dokažeš, da si sposoben (odvisno tudi od trenutnega zdravstvenega stanja) upravljati nevarna sredstva v prometu.
Vse ostale udeležence v prometu pa od otroške dobe učit, da začnejo pazit nase tudi tam, kjer imajo nedvoumno prednost, da ne skačejo ravno pod kolesa nesposobnemu vozniku, ki je dobil izpit nezasluženo.
Vožnja v prometu spada med najkompleksnejša opravila, pri katerih morajo delovat vsa čutila in se skoraj lahko enači z delom pilota (pri vzletu in pristanku) ali kirurga pri operacijah, to pa ne more početi čisto vsak, ravno tako ne vozit motorno vozilo.
Iz tvojega zapisa se jasno vidi, da še nikoli nisi pomislil na to, da omejitev hitrosti služi tudi nižanju emisij hrupa, prahu in izpušnih plinov.
solatko ::
MH0 - Tudi ta se je z novimi motorji precej znižala, glede na vozila izpred nekaj desetletij, omejitve pa so podobne, oziroma so v conah 30 emisije še večje, saj noben motor, pri tej hitrosti ne dela optimalno.
Govor pa je predvsem o varnosti v prometu in stroških pri nabavi avtomobila.
Govor pa je predvsem o varnosti v prometu in stroških pri nabavi avtomobila.
Delo krepa človeka
Netrunner ::
Troli prevzeli temo. Zaklep pls.
+1
To sem že par postov nazaj predlagal vendar so moderatorji na dopustu očitno.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
MH0 ::
MH0 - Tudi ta se je z novimi motorji precej znižala, glede na vozila izpred nekaj desetletij, omejitve pa so podobne, oziroma so v conah 30 emisije še večje, saj noben motor, pri tej hitrosti ne dela optimalno.
Govor pa je predvsem o varnosti v prometu in stroških pri nabavi avtomobila.
Količinsko se je promet bistveno povečal in emisije ne prihajajo samo iz izpušnih cevi. Poanta je, da tudi na prazni cesti kjer ocenjuješ, da je varno prekoračiti hitrost, ti pravice do prekoračitve pač nimaš.
St235 ::
predvsem tisti, ki tukaj trdite, da vozite po omejitvah, obenem pa pol drugih predpisov v prometu ne spoštujete,
in naš prodajalec gnile solate še kar nadaljuje s podlim podtikanjem, čeprav se za razliko od njega še nikoli nisem hvalil o tem, da delam prekrške, še manj pa sem tako neumen, da bi verjel, da imam do tega pravico.
Tudi ta se je z novimi motorji precej znižala, glede na vozila izpred nekaj desetletij, omejitve pa so podobne, oziroma so v conah 30 emisije še večje, saj noben motor, pri tej hitrosti ne dela optimalno.
Lahko postrežeš s kakšnim virom, da so emisije pri 30 km/h višje kot pri 110 ali 130 km/h? Ali gre to spet za izmišljeno solato?
Jaz izhajam iz tega, da vsa vozila na nujni vožnji, včasih in seveda, ko je za njih varno, krepko presegajo omejitve, celo v naselju in bi po tvojem morali vsako leto nekaj takih zakopat ali pa njihovih žrtev, saj vozijo izredno nevarno in praktično izzivajo smrt, pa na srečo ni ravno tako.
ja, to da imaš hud kompleks večvrednosti, ker si domišljaš da si najboljši voznik na svetu, ki si lahko prilagaja fizikana pravila te pripelje do takšnih zablod.
Vozila na nujni vožnji to delajo zaradi skupnega dobrega in smo tistim voznikom to eksplicitno dovolili. Pri tem smo vzeli v zakup, da bo zaradi tega prihajalo tudi do nesreč (in žal se zgodijo). Ampak to raznim solatarjem ne daje nikakršnih pravic, da se v prometu obnašajo kot vozniki na nujni vožnji.
Vozniki na nujni vožnji si za razliko od raznih solatarjev ne domišljajo, da je to kar počnejo varno.
Glede na vaša prepričanja bi bilo potrebno ukinit čisto vse vožnje v kategoriji nujno, saj preveč ogrožajo uboge omamljene slovenske voznike, pešce in kolesarje.
nope, vozila na nujni vožnji zaradi značaja dela ki ga opravljajo lahko bolj ogrožajo udeležence v prometu od samooklicanih super bedakov, ki si domišljajo, da za njih fizikalna pravila ne veljajo.
Vi se ne zavedate, da je v prometu ogromno voznikov, ki so dali skozi boljše izobraževanje, kot ga imajo vozniki provide ali protokolarni vozniki pomembnih oseb, da so te vozniki veliko več na cesti, kot prej imenovani in, da so si skozi kilometrino nabrali neprimerno več izkušenj od povprečnih slovenskih voznikov.
In takšni vozniki se tudi zavedajo čemu so namenjene omejitve in se po forumih ne rabijo hvalit s svojimi sposobnostmi in kršenjem prometnih predpisov. Prav tako poznajo osnove fizike in ne prodajajo idiotizmov o plinu v gumah in teleportiranju v tretji prestavi.
predvsem pa tem, kako omejiti dostop do vozniškega izpita vsem, ki psihofizično niso sposobni bivat v motornem prometu
posameznik, ki ni sposoben sledit prometnim predpisom in ga počasnejše vozilo povsem vrže s tira ni psihofizično sposoben bivat v motornem prometu. Prav tako psihofizično niso sposobni bivat v prometu bedaki, ki ne poznajo osnovnih fizikalnih zakonitosti in se v svojih blodnjah primerjajo z vozniki na nujni vožnji.
energetik ::
Seveda gre spet za solato, saj solatko ne ve, da sodobni motor praktično vedno dela optimalno, emisije na km (kar nas edino zanima) pa so minimalne ravno nekje 30-70km/h. In so minimalne pri enakomerni vožnji, kar izvzema prehitevanja in gas/bremza vožnjo.Tudi ta se je z novimi motorji precej znižala, glede na vozila izpred nekaj desetletij, omejitve pa so podobne, oziroma so v conah 30 emisije še večje, saj noben motor, pri tej hitrosti ne dela optimalno.
Lahko postrežeš s kakšnim virom, da so emisije pri 30 km/h višje kot pri 110 ali 130 km/h? Ali gre to spet za izmišljeno solato?
solatko ::
Lakotnik29 - S tabo se res ne da debatirat, si pač perfekcionist, ki v življenju ne krši predpisov, ne naredi napake in vse ve - bravo, taki geniji so sila redki, pazi, da te ne ukradejo.
Le bedakom se zdi, da so vsi vozniki enako sposobni in popolnoma enako reagirajo v različnih situacijah.
Glede na to, da sem v življenju obšel kar nekaj trkov, ki so bili namenjeni meni, zaradi napak drugih, se moram pač sreči zahvalt, da sem še vedno brez prometne praske, saj sem pač analfabet na področju fizike.
Od danes naprej, ste me pač prepričali, bom nehal kršit edini predpis, katerega sem celo življenje kršil (se nisem zavedal, kako nevaren pacient sem) in bom vozil na piko po omejitvi, samo povejte mi še prosim ali je GPS dovolj točen, da ne bom slučajno šel kak km preko omejitve.
Vsi ostali pa se v svoji prepričanosti o tem, da se varno vozi samo v skladu z omejitvijo, reje peljite malo počasneje, saj veste zaradi varnosti, kljub temu pa le kasko zavarujte svoj pleh, če ga boste slučajno kaj polomili in pač odreagirali narobe, da ne bo šla škoda iz vešega žepa.
Jaz kaska nisem imel nikoli v življenju, ker vem, da ne bom prišel v situacijo, da bi bil kriv za nesrečo in bi moral svojo škodo plačevati sam. Ko bom opazil, da mi zdravstveno stanje ne dovoljuje polne zbranosti v prometu, bom namreč sam arhiviral svoje vozniško dovoljenje (za motor je odločitev že padla in ni več moje prometno sredstvo).
Le bedakom se zdi, da so vsi vozniki enako sposobni in popolnoma enako reagirajo v različnih situacijah.
Glede na to, da sem v življenju obšel kar nekaj trkov, ki so bili namenjeni meni, zaradi napak drugih, se moram pač sreči zahvalt, da sem še vedno brez prometne praske, saj sem pač analfabet na področju fizike.
Od danes naprej, ste me pač prepričali, bom nehal kršit edini predpis, katerega sem celo življenje kršil (se nisem zavedal, kako nevaren pacient sem) in bom vozil na piko po omejitvi, samo povejte mi še prosim ali je GPS dovolj točen, da ne bom slučajno šel kak km preko omejitve.
Vsi ostali pa se v svoji prepričanosti o tem, da se varno vozi samo v skladu z omejitvijo, reje peljite malo počasneje, saj veste zaradi varnosti, kljub temu pa le kasko zavarujte svoj pleh, če ga boste slučajno kaj polomili in pač odreagirali narobe, da ne bo šla škoda iz vešega žepa.
Jaz kaska nisem imel nikoli v življenju, ker vem, da ne bom prišel v situacijo, da bi bil kriv za nesrečo in bi moral svojo škodo plačevati sam. Ko bom opazil, da mi zdravstveno stanje ne dovoljuje polne zbranosti v prometu, bom namreč sam arhiviral svoje vozniško dovoljenje (za motor je odločitev že padla in ni več moje prometno sredstvo).
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Cveto ::
Tja do 250 km/h se da voziti čisto varno, seveda pa ne pri nas, ravno zaradi takih osebkov, kot so nekateri v tej temi, ki mislijo da je omejitev hitrosti edini zveličaven predpis.
Zame so važni tudi:
-če je omejitev 130, vozi 130, ne 110, saj sicer promet ne bo tekoč, ker se bo prehitevalo. Enako velja za vožnjo z 70kmh kjer je omejitev 90 in podobno.
-ne vozi po levem pasu, če je desni prost
-v križišču se pomakni do skrajne točke in od tam aktivno opazuj promet, da se boš lahko vključil, ne pa čakat da bo prosta cesta tja do maribora.
-v prometu bodi agilen in ne "sanjat"
-kupi si avto z dovolj močnim motorjem, da se boš lahko normalno vključeval v promet (na avtocesti naj bi na pospeševalnem pasu nabral 130kmh in se nomano vključil).
(v 25 letih sem prevozi preko miljon km, brez nesreč in brez kazni za prekoračitev hitrosti)
-
Zame so važni tudi:
-če je omejitev 130, vozi 130, ne 110, saj sicer promet ne bo tekoč, ker se bo prehitevalo. Enako velja za vožnjo z 70kmh kjer je omejitev 90 in podobno.
-ne vozi po levem pasu, če je desni prost
-v križišču se pomakni do skrajne točke in od tam aktivno opazuj promet, da se boš lahko vključil, ne pa čakat da bo prosta cesta tja do maribora.
-v prometu bodi agilen in ne "sanjat"
-kupi si avto z dovolj močnim motorjem, da se boš lahko normalno vključeval v promet (na avtocesti naj bi na pospeševalnem pasu nabral 130kmh in se nomano vključil).
(v 25 letih sem prevozi preko miljon km, brez nesreč in brez kazni za prekoračitev hitrosti)
-
St235 ::
Tja do 250 km/h se da voziti čisto varno,
ja, številna dirkališča to omogočajo.
-če je omejitev 130, vozi 130, ne 150, saj sicer promet ne bo tekoč, ker se bo po nepotrebnem zaviralo in pospeševalo. Enako velja za vožnjo z 110kmh kjer je omejitev 90 in podobno.
S tabo se res ne da debatirat, si pač perfekcionist, ki v življenju ne krši predpisov, ne naredi napake in vse ve - bravo, taki geniji so sila redki, pazi, da te ne ukradejo.
med tem, da ne delaš napak in med tem, da zavestno ne kršiš predpisov je ogromna razlika. Ti pač psihofizično nisi dorasel udeleževanju v prometu, glede na to, da čutiš potrebo po tem da pogosto in zavestno kršiš prometne poredpise, se z tem hvališ po forumih in v svojih blodnjah celo verjameš, da je takšno ravnanje pravilno in varno.
Vsi ostali pa se v svoji prepričanosti o tem, da se varno vozi samo v skladu z omejitvijo, reje peljite malo počasneje, saj veste zaradi varnosti, kljub temu pa le kasko zavarujte svoj pleh, če ga boste slučajno kaj polomili in pač odreagirali narobe, da ne bo šla škoda iz vešega žepa.
Jaz kaska nisem imel nikoli v življenju, ker vem, da ne bom prišel v situacijo, da bi bil kriv za nesrečo in bi moral svojo škodo plačevati sam. Ko bom opazil, da mi zdravstveno stanje ne dovoljuje polne zbranosti v prometu, bom namreč sam arhiviral svoje vozniško dovoljenje (za motor je odločitev že padla in ni več moje prometno sredstvo).
Rofl in tak bedak bo o meni razlagal, da sem perfekcionist, ki v življenju ne dela napak?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
m0LN4r ::
Raptor F16 je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce se veliko vozis po neznanih cestah, hitro naredis kako neumnost in seveda lokalci ti hitro poblendajo. Ni to nobena sramota ali dokaz da si slab voznik. To samo pomeni, da delas veliko kilometrov izven cone udobja
Najhuje je ko bi se Ljubljančan rad naganjal po naših lokalnih cestah. Kolikokrat so taki talenti že izzivali prehitevanje v škraje ali vozili tik za odbijačem.
Ja pa kljub temu v kroniki, je najvec domacinov ki koncajo na koncu v jarkih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Tja do 250 km/h se da voziti čisto varno, seveda pa ne pri nas, ravno zaradi takih osebkov, kot so nekateri v tej temi, ki mislijo da je omejitev hitrosti edini zveličaven predpis.
Zame so važni tudi:
-če je omejitev 130, vozi 130, ne 110, saj sicer promet ne bo tekoč, ker se bo prehitevalo. Enako velja za vožnjo z 70kmh kjer je omejitev 90 in podobno.
-ne vozi po levem pasu, če je desni prost
-v križišču se pomakni do skrajne točke in od tam aktivno opazuj promet, da se boš lahko vključil, ne pa čakat da bo prosta cesta tja do maribora.
-v prometu bodi agilen in ne "sanjat"
-kupi si avto z dovolj močnim motorjem, da se boš lahko normalno vključeval v promet (na avtocesti naj bi na pospeševalnem pasu nabral 130kmh in se nomano vključil).
(v 25 letih sem prevozi preko miljon km, brez nesreč in brez kazni za prekoračitev hitrosti)
-
Pol stvari, ki si jih napisal je stvar okusa in relativno. Ce tebi ni do lagane voznje, se ne pomeni da drugim ni. Jaz ko grem na 500-600km furo se ne sekiram o tem, kaj si drugi misli. Pospesevanje in zaviranje opravlja zame ACC (avtomaticni tempomat) nastavljen na Eco-Comfort in pac pospesim mimo avta pocasneje in bo tisti za mano lepo kulturno pocakal, saj tistih 10 sekund zivljenja bo ze znal potrpet.
-v križišču se pomakni do skrajne točke in od tam aktivno opazuj promet, da se boš lahko vključil, ne pa čakat da bo prosta cesta tja do maribora.
Spet, jaz imam razdaljo na ACCju nastavljeno na nekje tretjo stopnjo od sest. To je za marskikoga prevec, pa je sele srednja opcija. Da mi ACC ne zagrabi in zavira moram dokaj zgodaj iti na prehitevalni pas, da nemoteno grem mimo, v nasprotnem primeru mi ACC zacne zavirati in potem moram nepotrebno pospesevati, kar ni cilj konstantne udobne ekoloske voznje.
Razumem pa, da enim pomeni udobna voznja en kup nepotrebnega zaviranja in pospesevanja, pa seveda iskanje argumentov za to, da je samo njihov nacin voznje edini pravilen na cesti.
250kmh, si se ti vozil ja. Jaz zivim pri avtocesti, kjer ni omejitev in se vozim dnevno. O 250kmh lahko sanjas, lahko se peljes 250kmh v nedeljo ali praznike, ko ni tovornjakov in je vecina ljudi na dopustu.
Med delovnikom pa je povprecen prometni tok od 90 do 140. Si lahko kr srecen, ko ga picis vec kot to za vec kot pol minute.
Sem jaz tudi sel 240kmh od Passaua Freisinga in to v nedeljo ob pol enih zjutraj, pa sem kljub temu imel tolko ovir pred sabo, da je bila povprecna hitros na koncu 120, zaviral in pospeseval sem pa na vsakih 5 kilometrov vsaj enkrat.
Tako da jaz nebi pretivaral o teh magicnih 250. V avstriji pa tega sploh ne smes, pa imajo zelo kvalitetne ceste in celo povecali so stevilo radarjev na AC, da glava pece.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
PS:
Omejitev je tam za to, ker v prometu sodelujejo tudi tovornjaki, avtobusi, kombiji, "izredni prevozi" in da imamo nek skupni imenovalec s katerim se vec ljudi lazje sprijazni in prilagodi, kot nekatere izjeme.
Jaz nevem o kakih 250kmh ti sanjas v Avstriji na relaciji Balkan - Njemacka med tednom, res mi ni jasno. Sleperje imas kot vagone po celi AC in Avstrijci se vsi drzijo omejitev in to strogo, tako da samo kak balkanec prileti tam z vec in dela stalo. Jaz pa se z ACCjem ne bom vrival za kamion, ce vem da je premala razdalja in bo zacel zavirati.
Ravno prejsni teden, so se neki mladici naganjali okoli Passaua z 200+ (5 al 6 komadov), so jih v roku pol ure policaji vse lepo pospravili z Autobahna in jim potalali naloge za 800eur-1000eur in odvzemom izpita, ker seveda med "neomejeno" so tudi na nemski AC na vsake tolko table 120 in ogrozanja varnosti za druge udelezence. Decki zdaj jokajo na sodiscu.
Omejitev je tam za to, ker v prometu sodelujejo tudi tovornjaki, avtobusi, kombiji, "izredni prevozi" in da imamo nek skupni imenovalec s katerim se vec ljudi lazje sprijazni in prilagodi, kot nekatere izjeme.
Jaz nevem o kakih 250kmh ti sanjas v Avstriji na relaciji Balkan - Njemacka med tednom, res mi ni jasno. Sleperje imas kot vagone po celi AC in Avstrijci se vsi drzijo omejitev in to strogo, tako da samo kak balkanec prileti tam z vec in dela stalo. Jaz pa se z ACCjem ne bom vrival za kamion, ce vem da je premala razdalja in bo zacel zavirati.
Ravno prejsni teden, so se neki mladici naganjali okoli Passaua z 200+ (5 al 6 komadov), so jih v roku pol ure policaji vse lepo pospravili z Autobahna in jim potalali naloge za 800eur-1000eur in odvzemom izpita, ker seveda med "neomejeno" so tudi na nemski AC na vsake tolko table 120 in ogrozanja varnosti za druge udelezence. Decki zdaj jokajo na sodiscu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
zmaugy ::
Malo nazaj na temo: najbolj so mi smešni modeli, ki od raznih preprodajalcev kupujejo rabljene BMWje in Audije iz Dojčlanda, za avto zapravijo vse prihranke in se še zapufajo vsepovsod, avti pa lepo spucani in spolirani in s prevrtenimi kilometri, ko stopijo na gas, se za njimi pokadi kot iz lokomotive, ampak imajo pa znamko.
Dejansko je dandanes voziti BMW ali Audija že slabo za imidž, ko vidiš vse te loleke, ki vozijo ta uvožena jajca. Takoj človek pade v isto skupino polproizvodov.
Dejansko je dandanes voziti BMW ali Audija že slabo za imidž, ko vidiš vse te loleke, ki vozijo ta uvožena jajca. Takoj človek pade v isto skupino polproizvodov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Raptor F16 ::
BMW , Audi, Mercedes... s temi avti ni čisto nič narobe. So pa nadpovprečno dragi.
Načeloma je tako:
Kdor bo kupil novega iz salona, bo pretežno zadovoljen.
Kdor bo kupil rabljenega, vprašljive zgodovine, bo kasneje bentil in pihal kot cug.
Načeloma je tako:
Kdor bo kupil novega iz salona, bo pretežno zadovoljen.
Kdor bo kupil rabljenega, vprašljive zgodovine, bo kasneje bentil in pihal kot cug.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
b3D_950 ::
Rabljeni (manj kot 6 let stari) so dokaj poceni, v rangu novega Cliota ali kakšne Dacie. Pelješ se pa kot j.a.c.k.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Raptor F16 ::
bambam20 ::
Raptor F16 je izjavil:
Ne ti buč prodajat, da je voznik v prekršku, če se v naselju vozi 45-50, prometni tok pa sili prek omejitve.
Kdo piše o naselju? Gvoroa je o vožnji izven naselja, kjer se prevčekrat dogaja, da prvi vozi brez razloga 65-70 km/H namesto 90 km/h. Še najbolj je zanimivo, da takšni vozijo s konstanto izven naselja, tudi, če je na določenih odsekih omejitev 60, bo takšen voznik peljal 70.
Brez rzaloga na suhi, pregledni cesti brez ovir, kjer je omejitev 90 ne smeš vozit manj, če se za tabo nabere kolona.
zmaugy ::
IL_DIAVOLO ::
Ce imas financno zaledje in ti velik servis ob nakupu 20k rabljenega avta ne predstavlja tezave, nima bit kaj narobe z avtom.
In ja sem eden izmed tistih, ki bi raje kupil rabljen stroj, kot pa nova jajca.
In ja sem eden izmed tistih, ki bi raje kupil rabljen stroj, kot pa nova jajca.
Raptor F16 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce imas financno zaledje in ti velik servis ob nakupu 20k rabljenega avta ne predstavlja tezave, nima bit kaj narobe z avtom.
In ja sem eden izmed tistih, ki bi raje kupil rabljena jajca, kot pa novo vozilo.
FiXd 4 U
m0LN4r ::
Ma ja eni pac imajo radi rabljene stvari, ki so pred leti bile visjega ranga, rabljen telefon, rabljena kopalna kad, rabljen jogi, rabljen prenosnik, rabljeno kolo, rabljeni copati.
Ima pac ze tist tipicn rabljen vonj posprican z kilo cistil, disav in namazano z en kup sranja, malo retro obcutka, malo je ze razhojeno, zdrgnjeno, tu pa tam kak lepotni flek, pa kaj za poflikat, popravit, menjat, malo ze rjavo ce dobro pogledas od spodaj, mogoce ze kje kaj vdarjeno pa popravljano na crno, nikjer evidentirano.
Ima pac ze tist tipicn rabljen vonj posprican z kilo cistil, disav in namazano z en kup sranja, malo retro obcutka, malo je ze razhojeno, zdrgnjeno, tu pa tam kak lepotni flek, pa kaj za poflikat, popravit, menjat, malo ze rjavo ce dobro pogledas od spodaj, mogoce ze kje kaj vdarjeno pa popravljano na crno, nikjer evidentirano.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
matobeli ::
Eni imajo pa radi poceni nove stvari na katere zmečejo tisoče evrov dodatkov da jih sploh lahko uporabljajo.
Pitaj boga kdo je bolj prtegnjen
Pitaj boga kdo je bolj prtegnjen
Alfa Dog ::
Vsekakor ne gre enačiti rabljenega jogija z rabljenim avtom.
Rabljen avto je zelo dober nakup - če kupiš takega po svojih zmožnostih in z dokazano zgodovino. Če verjameš dilerju na besedo pa pač ne.
Rabljen avto je zelo dober nakup - če kupiš takega po svojih zmožnostih in z dokazano zgodovino. Če verjameš dilerju na besedo pa pač ne.
Raptor F16 ::
IL_DIAVOLO ::
Ma ja eni pac imajo radi rabljene stvari, ki so pred leti bile visjega ranga, rabljen telefon, rabljena kopalna kad, rabljen jogi, rabljen prenosnik, rabljeno kolo, rabljeni copati.
Ima pac ze tist tipicn rabljen vonj posprican z kilo cistil, disav in namazano z en kup sranja, malo retro obcutka, malo je ze razhojeno, zdrgnjeno, tu pa tam kak lepotni flek, pa kaj za poflikat, popravit, menjat, malo ze rjavo ce dobro pogledas od spodaj, mogoce ze kje kaj vdarjeno pa popravljano na crno, nikjer evidentirano.
Zdaj pa si mi dal misliti. Ker dejansko si se nic nisem kupil rabljenega
m0LN4r ::
Vsekakor ne gre enačiti rabljenega jogija z rabljenim avtom.
Rabljen avto je zelo dober nakup - če kupiš takega po svojih zmožnostih in z dokazano zgodovino. Če verjameš dilerju na besedo pa pač ne.
In kako bos preveril, kaj je bilo na crno delano na avtu? Imam jaz doma v sloveniji 17 let star avto, in po 90.000km je bilo vse menjano, popravljano na drugi strani meje, brez racuna. Videl ne bos, vedel ne bos, pa preveriti tudi ne mores.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Eni imajo pa radi poceni nove stvari na katere zmečejo tisoče evrov dodatkov da jih sploh lahko uporabljajo.
Pitaj boga kdo je bolj prtegnjen
Problem je samo en, da na 10 let starem vozilu ne mores spreminjati dodatkov ali jih dodajati ali pa jih sploh ni bilo tistega cajta.
200.000km trenja pa izgine magicno, ker so itak tile "vecji" avti narejeni iz adamantiuma in 2x debelejsih slojev materialov, ni da ni, nasa space technology v 10 let starem rabljenem avtu za 20k.
Zato pa priporocam nakup 4-5 leta rabljen Premium OLED 75" TV visjega razreda, namesto novega 65" OLED TVja srednjega razreda.
Kaj sele 40 let stari avti bogatasev, to je pa ze luksus to si niti rabljeno ne more clovek privoscit. Sedis in se peljes kot na oblakih, zvocniki so kot v koncertni dvorani, materiali so kot stare omare babice, malo oguljeni in zbledeli, so pa mahagonij.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
MasterTade je izjavil:
Če je avto šrot, tega ne boš skril pred dobrim mehanikom
Ampak tega ne ves, dokler tega dejansko ne vidis ali ugotovis.
Le redki gredo razstavljat in preverjat zgodovino avta z "dobrim mehanikom" ko na prvi pogled zgleda TIP TOP - ravno tile so najbolj sumljivi.
Mislim saj mi je jasno, da tu na slo-tech imajo vsi za kolega F1 mehanike, ki avto samo od zunaj pogleda in ve kateri srauf je bil obrnjen pod prahom in mu zna povedati, koliko ima se zivljenjske dobe in vnaprej povedati, kdaj bo slo kaj narobe ali pa kr sami znajo vedezevati o tem.
Lahko posplosujemo v obe smeri, pa ne bomo prisli nikamor.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Rabljeni (manj kot 6 let stari) so dokaj poceni, v rangu novega Cliota ali kakšne Dacie. Pelješ se pa kot j.a.c.k.
Vsi ti j.a.c.k.i. are giving those brands a bad name
Da ne govorimo, da ti j.a.c.k.i tankajo v povprečju za 12 evrov. Ali stari stroji res tako malo porabijo ali so pa še zmeraj predragi...
Alfa Dog ::
Vsekakor ne gre enačiti rabljenega jogija z rabljenim avtom.
Rabljen avto je zelo dober nakup - če kupiš takega po svojih zmožnostih in z dokazano zgodovino. Če verjameš dilerju na besedo pa pač ne.
In kako bos preveril, kaj je bilo na crno delano na avtu? Imam jaz doma v sloveniji 17 let star avto, in po 90.000km je bilo vse menjano, popravljano na drugi strani meje, brez racuna. Videl ne bos, vedel ne bos, pa preveriti tudi ne mores.
Ja, OK. Če kupuješ 17 let star avto si bolj na tankem ledu. Najverjetneje pa te tak avto ne bo stal več deset tisoč evrov, ampak raje nekaj sto evrov. Temu primerna je tudi "izguba" če moraš kaj nepričakovanega menjati.
Če govorimo o avtih starih 1-4 leta, z 20-100 kkm, so zadeve bistveno bolj preverljive. Sam sem v zadnjih letih kupil 3 takšne avtomobile, z njimi prevozil skupno preko 250 kkm brez večjih presenečenj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Alfa Dog ()
bambam20 ::
bambam20 ::
Kaj sele 40 let stari avti bogatasev, to je pa ze luksus to si niti rabljeno ne more clovek privoscit. Sedis in se peljes kot na oblakih, zvocniki so kot v koncertni dvorani, materiali so kot stare omare babice, malo oguljeni in zbledeli, so pa mahagonij.
To si zdej opisal kakšnega RR-ja ali pa Maybacha ...
matobeli ::
A si pomislil da nam enim dol visi za dvobarvne armature, načičkane ekrane, javljalnike prazne gume, elektronske ročne, start/stop/... docking za iphone
Moj avto mora pač drugim kriterijem ustrezat kot polo za 20keur.
Moj avto mora pač drugim kriterijem ustrezat kot polo za 20keur.
bambam20 ::
m0LN4r ::
brez večjih presenečenj.
Jah to je to, meni se ne da ubadati niti z manjsimi. Saj 3-4 leta stari avti so OK, ce imas sreco lahko dobis gori tudi takega, ki ima podaljsano garancijo. Temu ne nasprotujem.
V tej temi pa se pogovarja polek tega o 15 let starih kantah od 2000 eur pa vse do 30.000eur. Po vecini so visoke cene zaradi velikosti, kubature in moci, ne pa zaradi zanesljivosti. 15 let in 200kkm naredi svoje.
Nekateri trdijo, da je tole zelo dobra in zanesljiva nalozba in poceni za vzdrzevat
namesto novega avta za isti denar z garancijo, sodobnimi tehnologijami in po moznosti se hibrid ali elektro.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
matobeli ::
m0LN4r ::
A si pomislil da nam enim dol visi za dvobarvne armature, načičkane ekrane, javljalnike prazne gume, elektronske ročne, start/stop/... docking za iphone
Moj avto mora pač drugim kriterijem ustrezat kot polo za 20keur.
Obesas se na robne primere. Kaj ti naj recem?
Ljudje kupijo nove avte tudi za 15k in so brez skrbi nekaj let in imajo sodobne tehnologije, ki jih mogoce kak izpod kamna res ne uporablja oz. se mu zdijo nesmisel. Taki imate telefon tudi na tipke in zazgano plazmo za gledanje VHS kaset, sej vazno je da dela in je slika.
ne
Moj avto mora pač drugim kriterijem ustrezat kot polo za 20keur.
Polo je 13-14 jurjev. Nov. Lp
Sam pol notri nimaš tiste opreme "ki se uporablja". Hočeš rečt da bi lahko zdržal brez?
Polo Life ima kr nekaj opreme, dobis ga za 14k in je avto velikostnega razreda Golfa 4, ki je bil dovolj prostoren za miljone druzin. Ob rednem vzdrzevanju ne bo nobenih presenecenj nekaj let, ves in poznas zgodovino lastnega vozila, tudi po 10 letih ni nobene neznanke, ki bi te presenetila.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
IL_DIAVOLO ::
Ob prvem dopustu pa se zacnes tolct po glavi, zakaj nisi kupil rabljenega avta, v katerega spravis vec kot 2 kufra.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19649 (15712) | solatko |
» | Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35226 (30008) | bambam20 |
» | Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 96675 (81662) | Red_Mamba |
⊘ | koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30346 (25365) | dzinks63 |
⊘ | Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 58765 (51868) | Mavrik |