Forum » Na cesti » namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?
namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?
Temo vidijo: vsi
matobeli ::
Vpraš svojo mater če kaj preračunava čez mesec.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
facepalm ::
Zanimivo kako nekateri brezpogojno zagovarjajo nakup starega avta, visjega cenovnega razreda in trdijo, da je to smiseln nakup.
Razumem nakup Cliota itd, kjer te najdrazji kos stane 300€, ampak kakega BMWja 5/7..? Pri teh avtih se okvare hitro gibljejo okoli 500 - 1k eur. Lahko imas sreco in je vse BP in vozis avto za 12k brez nepredvidljivih stroskov, ampak to je redko.
Pri novih je verjetnost okvare manjsa pa siguren si, da te ne bo udarila po zepu.
Osebno mi cisto vozilo s predvidljivimi stroski pomeni vec, kot udobna voznja z zjahanimi amortizerji.
Razumem nakup Cliota itd, kjer te najdrazji kos stane 300€, ampak kakega BMWja 5/7..? Pri teh avtih se okvare hitro gibljejo okoli 500 - 1k eur. Lahko imas sreco in je vse BP in vozis avto za 12k brez nepredvidljivih stroskov, ampak to je redko.
Pri novih je verjetnost okvare manjsa pa siguren si, da te ne bo udarila po zepu.
Osebno mi cisto vozilo s predvidljivimi stroski pomeni vec, kot udobna voznja z zjahanimi amortizerji.
dexterboy ::
Sam ne rect, da vam te 2000-3000 kiste zdrzijo se 10 let, moral bi ze zdavni it na Euro6 d
Make My Day, pa še petek je!
Moja kišta od Citroena ni NIČ vredna, pa je dala tehnični iz prve čez. Letnik 2001.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Utk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Vi ste milo receno cez les.
Ko il diavolo postane glas razuma v temi, veš da se pišejo res težke neumnosti.
NooB ::
Vsem racionalnim lastnikom v razmislek, ki ste shareali svoje kalkulacije.
V avtomobilih vsak dan umre 3500 zemljanov, avte tudi kradejo, avtomobili se tudi izredno (po)kvarijo ne zgolj vozijo na redne servise, tudi totalke nastanejo iz njih mar ne?
V avtomobilih vsak dan umre 3500 zemljanov, avte tudi kradejo, avtomobili se tudi izredno (po)kvarijo ne zgolj vozijo na redne servise, tudi totalke nastanejo iz njih mar ne?
LP,
JAZ
Gambino ::
jype ::
5kE je malo. Samo za vrtec dam za otroka 3600E, kje so še ostale stvari.V tem je problem: Otroka sploh ne poznaš, njegovo vzgojo outsourcaš za ogromno denarja, hkrati pa pojma nimaš, kaj se z njim dogaja, da se odkupiš za tako nečloveško početje ga pa zasipaš z rečmi, ki jih ne potrebuje ali pa mu celo škodujejo.
Drži, gre za precej podoben odnos kot ga imajo Slovenci do avtomobilov.
Gambino ::
V vrtec hodi bolj malo časa od 18 let.
Kaj misliš da je OŠ zastonj, pa potem srednja šola, ...
Sicer pa raje dam v otroka kot pa v avtomobil!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gambino ()
KAVINSKY ::
Otroka sploh ne poznaš, njegovo vzgojo outsourcaš za ogromno denarja, hkrati pa pojma nimaš, kaj se z njim dogaja, da se odkupiš za tako nečloveško početje ga pa zasipaš z rečmi, ki jih ne potrebuje ali pa mu celo škodujejo.
V tem se strinjam! Kako se drzneš biti reven in hoditi v službo, da daš hrano na mizo! Zakaj nisi investiral v kripto valute, podedoval premoženje ali dobil kakšen donosen posel, zaradi katerega bi lahko se upokojil pri 30. letu. Sramota! Naj nekdo socialno pokliče!
Gambino ::
5kE je malo. Samo za vrtec dam za otroka 3600E, kje so še ostale stvari.V tem je problem: Otroka sploh ne poznaš, njegovo vzgojo outsourcaš za ogromno denarja, hkrati pa pojma nimaš, kaj se z njim dogaja, da se odkupiš za tako nečloveško početje ga pa zasipaš z rečmi, ki jih ne potrebuje ali pa mu celo škodujejo.
Drži, gre za precej podoben odnos kot ga imajo Slovenci do avtomobilov.
Se vidi da nimaš pojma. Otrok z veseljem hodi v vrtec in marsikaj se nauči, kar se doma ne more. Socializacija pa to. In primarna socializacija je zelo pomembna. Ti tega ne razumeš! In verjemi, da vem kaj se z otrokom dogaja.
jype ::
V tem se strinjam! Kako se drzneš biti reven in hoditi v službo, da daš hrano na mizo! Zakaj nisi investiral v kripto valute, podedoval premoženje ali dobil kakšen donosen posel, zaradi katerega bi lahko se upokojil pri 30. letu. Sramota! Naj nekdo socialno pokliče!Definitivno je težava v kapitalizmu, ne pa posamezniku.
Se vidi da nimaš pojma. Otrok z veseljem hodi v vrtec in marsikaj se nauči, kar se doma ne more. Socializacija pa to. In primarna socializacija je zelo pomembna. Ti tega ne razumeš! In verjemi, da vem kaj se z otrokom dogaja.Glede na to, da tožilniško zanikaš je jasno, da o vzgoji in izobraževanju nimaš pojma. Vrtec je šibak nadomestek za to, da imajo otroci prosti čas, ko lahko pod šibkim nadzorom razvijajo odnose z vrstniki in je v resnici le prelaganje odgovornosti, ki je lastno potrošniški družbi, kjer moraš 12 ur dnevno porabiti za to, da lahko vzdržuješ standard, ki je za otroka skrajno škodljiv.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
zmaugy ::
Vrtec je precej koristna zadeva, če ne živiš v bloku, so otroci lahko kar precej brez družbe, ker so tudi mestne soseske vse starejše in brez veliko otrok, ni to tako kot včasih, ko so bili mulci pri vsaki hiši.
feryz ::
Mene avto, z amortizacijo, pride okrog 35k letno. Ampak seveda mora biti.
Čeprav bi lahko vsaj 30k od tega v žep vtaknil. In se vozil s tukajšnjimi idealnimi avtomobili.
Zato pa cele dneve travo mulimo, ker ni za živež.
Čeprav bi lahko vsaj 30k od tega v žep vtaknil. In se vozil s tukajšnjimi idealnimi avtomobili.
Zato pa cele dneve travo mulimo, ker ni za živež.
Netrunner ::
Pa dajte no, nehajte že s temi otroci in se držite teme.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
m0LN4r ::
Torej pravte je 10 let star avto za 20k ceneje vzdrzevati, kot nov avto za 20k, seveda naslednjih 10 let?
Seveda, da bo vseskup imelo smisel, oba avta vozimo na isti uradni servis.
Seveda, da bo vseskup imelo smisel, oba avta vozimo na isti uradni servis.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Netrunner ::
Pri nakupu starih avtomobilov napram novim se pozabi da če kupiš 5 let star avtmobil boš le tega imel 5 let manj kot če bi kupil novega. In če gledaš neko daljše obdobje je razlika v ceni med novim in starim precej majhna. To govorim seveda za take kot sem jaz ki avto zgoni skoraj do konca in ne menja ko se naveliča.
Največji problem je ta da pri avtomobilih so vsi najbolj pametni. Zagovorniki starih avtomobilov ne bodo sprejeli dejstva, da z nakupom novega niso na taki izgubi kot si mislijo. Enako je pri zagovornikih novih, kateri ne sprejmejo dejstva, da bi mogoče za precej manj denarja lahko dobili enakovreden avtomobil druge znamke kot je tisti ki si ga želijo.
:) Jaz navijam za dobre nakupe ... neglede na to ali je star ali nov. Priznam pa da se bolj nagibam k nakupu novega.
Največji problem je ta da pri avtomobilih so vsi najbolj pametni. Zagovorniki starih avtomobilov ne bodo sprejeli dejstva, da z nakupom novega niso na taki izgubi kot si mislijo. Enako je pri zagovornikih novih, kateri ne sprejmejo dejstva, da bi mogoče za precej manj denarja lahko dobili enakovreden avtomobil druge znamke kot je tisti ki si ga želijo.
:) Jaz navijam za dobre nakupe ... neglede na to ali je star ali nov. Priznam pa da se bolj nagibam k nakupu novega.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
m0LN4r ::
Avto za 20K si lahko privosci, vecina familij - vec pa naceloma niti ne rabi.
Nobena skrivnost ni, da bo moja zena imela novega Polota za 21K. V to ceno je vkljuceno sledece, parkirni asistent, navigacija, carplay, ACC, gretje sedezev, alcantara, ambient light, LED luci spredi zadi, vlecna kluka, art velour paket (ce kdo neve naj googla), digitalni radio, barvo in felge po zelji in nenazadnje podaljsana _tovarniska_ garancija do 5 Let in 150.000KM (ne to ni isto, ko nasi prodajajo svoje jamstvo).
Kako do cene 21K s tako opremo? Jah dobil sem 3000Eur Dizel premije in 2500 popusta, pr golfu je premija 5000eur, ampak je ze avto velikosti, ki ga ne potrebuje.
No potem pa smo na tehtnico dali rabljene avte za 20K:
- avti z vec moci odpadejo, ker jih ne rabi
- karavani in vecji avti tudi odpadejo ker ga ne rabi, ni prostora tam kjer parkira in se vozi
- sportni avto tudi ne rabi
- avta z neorginalno predelavo vlecne kluke tudi noce
- avta z opremo, katere noce nebi imel
- niti en avto dealer ni imel jamstva ali garancije za nadaljnih 5 let, na niti en avto
- kadilski avti, avti brez usnja v katerem so prevazali pse z popraskanimi sedezi, fleki, pa avti, ko vidis da so na dalec glih pred ogledom bli "namazani" eh dejte no, kje je tu uzitek?
Na koncu je zmagal novi avto zaradi garancije in moznosti konfiguracije po zelji in avto je bil cez stiri tedne doma.
Kje je tu uzitek v nabavi nekega neznanega, rabljenega avta, ki ga roko na srce, ce ne sprejmes en kup kompromisov niti noces imeti in casa za iskanje tudi nimas, casa za skakanje pri mehanikih tudi ne, prepirati se z prodajalcem, ce gre kaj narobe tudi ne.
Razumem pa mescane, ki imajo avto za 5 jurjev, takim je itak vseeno v kaj se vsedejo in ce je treba se nekaj stotakov not zmetat, da dela tudi ni problem, casa imajo na pretek.
Nobena skrivnost ni, da bo moja zena imela novega Polota za 21K. V to ceno je vkljuceno sledece, parkirni asistent, navigacija, carplay, ACC, gretje sedezev, alcantara, ambient light, LED luci spredi zadi, vlecna kluka, art velour paket (ce kdo neve naj googla), digitalni radio, barvo in felge po zelji in nenazadnje podaljsana _tovarniska_ garancija do 5 Let in 150.000KM (ne to ni isto, ko nasi prodajajo svoje jamstvo).
Kako do cene 21K s tako opremo? Jah dobil sem 3000Eur Dizel premije in 2500 popusta, pr golfu je premija 5000eur, ampak je ze avto velikosti, ki ga ne potrebuje.
No potem pa smo na tehtnico dali rabljene avte za 20K:
- avti z vec moci odpadejo, ker jih ne rabi
- karavani in vecji avti tudi odpadejo ker ga ne rabi, ni prostora tam kjer parkira in se vozi
- sportni avto tudi ne rabi
- avta z neorginalno predelavo vlecne kluke tudi noce
- avta z opremo, katere noce nebi imel
- niti en avto dealer ni imel jamstva ali garancije za nadaljnih 5 let, na niti en avto
- kadilski avti, avti brez usnja v katerem so prevazali pse z popraskanimi sedezi, fleki, pa avti, ko vidis da so na dalec glih pred ogledom bli "namazani" eh dejte no, kje je tu uzitek?
Na koncu je zmagal novi avto zaradi garancije in moznosti konfiguracije po zelji in avto je bil cez stiri tedne doma.
Kje je tu uzitek v nabavi nekega neznanega, rabljenega avta, ki ga roko na srce, ce ne sprejmes en kup kompromisov niti noces imeti in casa za iskanje tudi nimas, casa za skakanje pri mehanikih tudi ne, prepirati se z prodajalcem, ce gre kaj narobe tudi ne.
Razumem pa mescane, ki imajo avto za 5 jurjev, takim je itak vseeno v kaj se vsedejo in ce je treba se nekaj stotakov not zmetat, da dela tudi ni problem, casa imajo na pretek.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Netrunner ::
:) meni tudi ne gre to v račun. za 11k ja ne pa za 21
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Gambino ::
Avto za 20K si lahko privosci, vecina familij - vec pa naceloma niti ne rabi.
Nobena skrivnost ni, da bo moja zena imela novega Polota za 21K. V to ceno je vkljuceno sledece, parkirni asistent, navigacija, carplay, ACC, gretje sedezev, alcantara, ambient light, LED luci spredi zadi, vlecna kluka, art velour paket (ce kdo neve naj googla), digitalni radio, barvo in felge po zelji in nenazadnje podaljsana _tovarniska_ garancija do 5 Let in 150.000KM (ne to ni isto, ko nasi prodajajo svoje jamstvo).
Kako do cene 21K s tako opremo? Jah dobil sem 3000Eur Dizel premije in 2500 popusta, pr golfu je premija 5000eur, ampak je ze avto velikosti, ki ga ne potrebuje.
No potem pa smo na tehtnico dali rabljene avte za 20K:
- avti z vec moci odpadejo, ker jih ne rabi
- karavani in vecji avti tudi odpadejo ker ga ne rabi, ni prostora tam kjer parkira in se vozi
- sportni avto tudi ne rabi
- avta z neorginalno predelavo vlecne kluke tudi noce
- avta z opremo, katere noce nebi imel
- niti en avto dealer ni imel jamstva ali garancije za nadaljnih 5 let, na niti en avto
- kadilski avti, avti brez usnja v katerem so prevazali pse z popraskanimi sedezi, fleki, pa avti, ko vidis da so na dalec glih pred ogledom bli "namazani" eh dejte no, kje je tu uzitek?
Na koncu je zmagal novi avto zaradi garancije in moznosti konfiguracije po zelji in avto je bil cez stiri tedne doma.
Kje je tu uzitek v nabavi nekega neznanega, rabljenega avta, ki ga roko na srce, ce ne sprejmes en kup kompromisov niti noces imeti in casa za iskanje tudi nimas, casa za skakanje pri mehanikih tudi ne, prepirati se z prodajalcem, ce gre kaj narobe tudi ne.
Razumem pa mescane, ki imajo avto za 5 jurjev, takim je itak vseeno v kaj se vsedejo in ce je treba se nekaj stotakov not zmetat, da dela tudi ni problem, casa imajo na pretek.
Ha, ha za Polota dat 21kE je res smešno. Voziš se v majhnem avtu s plastiko iz kinder jajčka, res bistroumno. Pa ima lahko ne vem kolk opreme je avto narejen za en k... Okej vsakemu svoje, eni so pač naci vagen feni :)
MisterR ::
In to s kljuko, hkrati pa ne rabi večjega avta ali več moči. Torej bo vlekla pasjo prikolico. Makes sense.
Utk ::
Kako do cene 21K s tako opremo? Jah dobil sem 3000Eur Dizel premije in 2500 popusta
Tu bi se blo za vprašat kdo je komu dal premijo in popust.
grimisbackyo ::
Polo GTI je trenutno verjetno najboljši avto za cca. 20kEUR, tako da se pač očitno ne spoznate na avtomobile. Ni pa to avto za na AC, jasno.
Pojdite nazaj vozit vaše Passate TDI, lol.
Pojdite nazaj vozit vaše Passate TDI, lol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: grimisbackyo ()
Utk ::
grimisbackyo je izjavil:
Polo GTI je trenutno verjetno najboljši avto za cca. 20kEUR, tako da se pač očitno ne spoznate na avtomobile. Ni pa to avto za na AC, jasno.
Pojdite nazaj vozit vaše Passate TDI, lol.
Očitno se ne spoznaš na branje, ker je napisal, da je dizel. Torej sigurno ni GTI. Ampak 95 konjski dizel(ček).
aborko ::
Ko poteče 5 let garancije, pa kupiš novega polota. Na starem zgubiš v 5ih letih le 15k - https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn..., tako da 15k doplačaš za novega in si spet 5 let brez skrbi (no pač uradni servisi pa kasko, ki je itak drobiž)...
energetik ::
Glede OP vprašanja, tako je pri nas. Avto je zdaj star 11 let, vreden morda 2k€. Skupaj z nabavno ceno (razdeljeno na 10 let) nam žre nekih 220€/mesec, v to je vklučeno absolutno vse. Gonili ga bomo, dokler bo smisleno oz. dokler se ne bi pokazala potreba po še enem.
Ali bi si lahko privoščili novega? Odvisno, ali od nabranih sredstev odštejem stanovanjski kredit ali ne. Če kredit pustim na miru, si lahko privoščimo novega. Čez 2-3 leta kredita ne bo več, privoščili pa si bomo lahko 2 nova. Ampak si jih ne bomo, če ne bo nujno.
Glede otrok za 100k€ si pa mislim svoje. Kot vidim pri nas je največji strošek vrtec, ki bo za oba prišel res nekih dobrih 20k€ do OŠ. Drugi stroški kakšni pa? Za odtenek več hrane, obleke se pa dobijo skoraj za drobiž. Barvic, papirja in tistih nekaj legic se tudi skoraj ne splača prištevat. Rabljene smučke za oba so bile na sejmu drobiž. 2 bicikla skupaj 200€. Niso to neki silni 10-tisoči €.
Ali bi si lahko privoščili novega? Odvisno, ali od nabranih sredstev odštejem stanovanjski kredit ali ne. Če kredit pustim na miru, si lahko privoščimo novega. Čez 2-3 leta kredita ne bo več, privoščili pa si bomo lahko 2 nova. Ampak si jih ne bomo, če ne bo nujno.
Glede otrok za 100k€ si pa mislim svoje. Kot vidim pri nas je največji strošek vrtec, ki bo za oba prišel res nekih dobrih 20k€ do OŠ. Drugi stroški kakšni pa? Za odtenek več hrane, obleke se pa dobijo skoraj za drobiž. Barvic, papirja in tistih nekaj legic se tudi skoraj ne splača prištevat. Rabljene smučke za oba so bile na sejmu drobiž. 2 bicikla skupaj 200€. Niso to neki silni 10-tisoči €.
facepalm ::
Ce je nekomu vsec Polo, nima smisla, da mu predlagate Fiesto. Ceprav je tudi meni lepsa in baje boljsa za vozit (priznam, zadnje verzije se nisem vozil).
Sem pa tudi jaz ze od zacetka leta premisljeval kaksen bo naslednji avto. Gledal sem cim vec avta za cim manj denarja (TCO). Najprej sem si ogledoval Dacio Sandero LPG. Po obisku salona sem jo crtal s seznama zaradi pretiranega sparanja v notranjosti in zaradi cene. Ce Sanderota tce "speccas" do opreme osnovnega Cliota tce, je Dacia drazja.
Nato sem gledal rabljene (l. 2015+) enoprostorce in so bili vsi dizli. Poleg tega bi moral sklepati kompromise glede opreme. Cene so bile okoli 12 do 14k. Vecina uvozenih. Novega iz salona, bencinca, bi pa dobil od 18k dalje. Konkretno govorim o C4 grand picasso.
Nato sem se po testnih voznjah odlocil za novega Berlingota s PureTech motorjem.
Sem pa tudi jaz ze od zacetka leta premisljeval kaksen bo naslednji avto. Gledal sem cim vec avta za cim manj denarja (TCO). Najprej sem si ogledoval Dacio Sandero LPG. Po obisku salona sem jo crtal s seznama zaradi pretiranega sparanja v notranjosti in zaradi cene. Ce Sanderota tce "speccas" do opreme osnovnega Cliota tce, je Dacia drazja.
Nato sem gledal rabljene (l. 2015+) enoprostorce in so bili vsi dizli. Poleg tega bi moral sklepati kompromise glede opreme. Cene so bile okoli 12 do 14k. Vecina uvozenih. Novega iz salona, bencinca, bi pa dobil od 18k dalje. Konkretno govorim o C4 grand picasso.
Nato sem se po testnih voznjah odlocil za novega Berlingota s PureTech motorjem.
m0LN4r ::
:) meni tudi ne gre to v račun. za 11k ja ne pa za 21
To so cene za severno od nemcije, za najdrazjo izvedbo itn. Ni to tisti Polo od Porsche slovenije letnik 2014 razstavljen brez opreme.
Kako do cene 21K s tako opremo? Jah dobil sem 3000Eur Dizel premije in 2500 popusta
Tu bi se blo za vprašat kdo je komu dal premijo in popust.
Volkswagen Deutschland in VW Zentrum v okolici Münchna.
Ko poteče 5 let garancije, pa kupiš novega polota. Na starem zgubiš v 5ih letih le 15k - https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn..., tako da 15k doplačaš za novega in si spet 5 let brez skrbi (no pač uradni servisi pa kasko, ki je itak drobiž)...
Po pogodbi, ga po pet letih vzamejo nazaj za 12.000 v kolikor ne bo prevec popraskan, racunano na laufzeit 25.000km letno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Utk ::
Pri nas ga bi dobil par jurjev ceneje, pa še nazadnje bi plačal nemški ddv namesto našega, bi naneslo še 600 evrov manj.
Aha, lizing.
Po pogodbi, ga po pet letih vzamejo nazaj za 12.000 v kolikor ne bo prevec popraskan, racunano na laufzeit 25.000km letno.
Aha, lizing.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
m0LN4r ::
Ce je nekomu vsec Polo, nima smisla, da mu predlagate Fiesto. Ceprav je tudi meni lepsa in baje boljsa za vozit (priznam, zadnje verzije se nisem vozil).
Sem pa tudi jaz ze od zacetka leta premisljeval kaksen bo naslednji avto. Gledal sem cim vec avta za cim manj denarja (TCO). Najprej sem si ogledoval Dacio Sandero LPG. Po obisku salona sem jo crtal s seznama zaradi pretiranega sparanja v notranjosti in zaradi cene. Ce Sanderota tce "speccas" do opreme osnovnega Cliota tce, je Dacia drazja.
Nato sem gledal rabljene (l. 2015+) enoprostorce in so bili vsi dizli. Poleg tega bi moral sklepati kompromise glede opreme. Cene so bile okoli 12 do 14k. Vecina uvozenih. Novega iz salona, bencinca, bi pa dobil od 18k dalje. Konkretno govorim o C4 grand picasso.
Nato sem se po testnih voznjah odlocil za novega Berlingota s PureTech motorjem.
Jaz sem imel model 2014 Polo GTIja v primerjavi z Polo 2018 Highline z dodanim Style in Sport paketom, ter zadaj spredaj polni LED, razlika je kot dan in noc.
Seveda v sloveniji pa vidis prakticno samo te R-Line custom izvedbe za dealerje, ki temelji na trendline in tiste 3 standard barve. To ni isto, kot higline in dodati R-line ali Art Velour seveda in doplacati za "Energetic Orange Metallic Schwarz" cesar na slovenski cesti videl ne bos.
Avto je prakticno skoraj enako velik kot stari Golf ali A3, zdaj sele vidim, da je bil dodan tudi XDS in gretje zunanjih ogledal.
Glede vlecne kljuke je pa bilo tako, za prevazanje dveh koles gori je povsem dovolj in 95KM je dovolj tudi za marsikaj drugega vlect. Seveda ne za avtodom.
Zanimivo mi je, ko cisto vsi vprasajo ce je to novi Golf lol.
PS: Sem za primerjavo pogledal slovenski konfigurator, res je cene so nizje doli in konfigurator je povsem drugacen z drugimi predkonfiguracijami in kombinacijami.
Ce hoces imeti gretje sedezev, usnjen volan, rocno itd. moras v slovenskem konfiguratorju izbrati style in art velour, v nemskem pa je to serijsko v highline in dodas samo style paket pa imas na koncu nekaj podobnega z crno stropno oblogo.
Kot testno seveda, sem dobil v roke samo 1.0 TSI brez kakrsnega koli dodatka. Ja to je na nivoju drugih proizvajalcev manjsih avtov, stanejo pa tudi potem okoli 12-13k in dobis 2 leti garancije pa navidezneno jamstvo s katerim si lahko rit obrises.
Pri nas ga bi dobil par jurjev ceneje, pa še nazadnje bi plačal nemški ddv namesto našega, bi naneslo še 600 evrov manj.
Po pogodbi, ga po pet letih vzamejo nazaj za 12.000 v kolikor ne bo prevec popraskan, racunano na laufzeit 25.000km letno.
Aha, lizing.
Nope dejansko so tolko vredni boljse opremljeni poloti z boljsim motorjem po 5 letih in uradno potrjeno servisno knjigo, lahko pogledas na mobile.de pod Polo Highline in izkljukaj nekaj opreme. Cene se zacnejo pri 11k privat.
Lahko pa si das narediti izracun na, wirkaufendeinauto.de
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Stari maček ::
Stari maček je izjavil:
Nove avte kupujejo taki z res viška denarja
Stari maček je izjavil:
Pametni pa kupujemo rabljene višjega cenovnega razreda za gotovino
Daj, ne streljaj takih neumnosti. Bi pričakoval več modrosti pri 56 letih. Je en kup dejavnikov ki odločajo o tem kaj se bolj "splača". Kaj oz. kdo je pameten je precej relativno.
Kaj se bolj splača, je izrecno stvar ekonomije. In ne tega, kaj sosed meni o tem ali kaj se pogovarjajo v gostilni.
IL_DIAVOLO ::
Za 20k pa bi ze lahko gledal kaj bolj prakticnega in zanesljivega. Recimo toyota ze nekaj let drzi primat najbolj zanesljive znamke.
m0LN4r ::
Ko poteče 5 let garancije, pa kupiš novega polota. Na starem zgubiš v 5ih letih le 15k - https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn..., tako da 15k doplačaš za novega in si spet 5 let brez skrbi (no pač uradni servisi pa kasko, ki je itak drobiž)...
Logicno ane; za slovenijo, ce so novi cenejsi, bodo pa rabljeni se toliko bolj. Pa vsi vsaj 2-3 leta na crno servisirani z postemplano knjigo. Linkal si najmanj opremljene izvedbe z edinim dodatko, kot je navigacija. Povsem realna cena, zdaj pa poglej tu:
Klik
IL_DIAVOLO je izjavil:
Za 20k pa bi ze lahko gledal kaj bolj prakticnega in zanesljivega. Recimo toyota ze nekaj let drzi primat najbolj zanesljive znamke.
Tle bi dobil od Toyote z manj opreme a vseeno veliko opreme nabasanega Yarisa ali Corollo brez vsega, pa se grd je.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Stari maček ::
Če bi bil (vsaj pol) tako pameten kot misli da je, bi si pri teh letih zlahka kupil nov avto, ki si ga želi. Namesto da po sejmih prebira sranje vsako leto pa delal kaj bolj pametnega...
Dragi Utk, ne skrbi za moje finance. Če lahko z gotovino plačam novega GS-a in čoln, bi lahko tudi eno kiblo, ki je tebi brez kredita nedosegljiva(če bi ti ga sploh dali....😂🤣). Ampak kot sem napisal, le cepci danes kupujejo nove avte.
gruntfürmich ::
Nobena skrivnost ni, da bo moja zena imela novega Polota za 21K....
No potem pa smo na tehtnico dali rabljene avte za 20K...
mislim da to ni recept za šparanje. šparanje je če se avto enakega ranga kupi rabljen, ki je potem tudi cenejši.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Raptor F16 ::
Polo za 21kEUR
Resno?
Novi Polo je po velikosti primerljiv golfu 4 generacije.
To ni več mali avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Raptor F16 ::
Stari maček je izjavil:
Če bi bil (vsaj pol) tako pameten kot misli da je, bi si pri teh letih zlahka kupil nov avto, ki si ga želi. Namesto da po sejmih prebira sranje vsako leto pa delal kaj bolj pametnega...
Dragi Utk, ne skrbi za moje finance. Če lahko z gotovino plačam novega GS-a in čoln, bi lahko tudi eno kiblo, ki je tebi brez kredita nedosegljiva(če bi ti ga sploh dali....😂🤣). Ampak kot sem napisal, le cepci danes kupujejo nove avte.
"Pametni pa servisirajo pod kozolci"
Jaz sem kalkulacije za 10-12 letno lastništvo večih modelov in znamk naredil. Res je, če avto menjaš na 3 leta je nov avto zelo drag. Ko pa gledaš dolgoročno pa ugotoviš da zaradi starostnih napak in nepredvidljivih stroškov samega sebe nateguješ na suho. In nekateri v tem celo uživate oz. vidite ponos.
Nov avto ima predvidljivo vzdrževanje vsaj 8 let tudi če je izven garancije.
Rabljen avto samo, če vzameš špartanskega atmosferca brez vsake opreme ki bi lahko šla zugrunde.
m0LN4r ::
Raptor F16 je izjavil:
Polo za 21kEUR
Resno?
Novi Polo je po velikosti primerljiv golfu 4 generacije.
To ni več mali avto.
Mja hecno je res, do zdaj bil samo enkrat doli stem avtom in so me vsi vprasevali, ce je to novi Golf, tisti ki so ga gledali od zunaj ali od znotraj ni igralo vloge, potem ko jim reces, da je to polo dobis nazaj, da naj se ne zajebavam.
Ampak slovenska navada je rajsi najcenejsi Passat z zeleznimi felgami in cungalunga gumami, pa ce treba potem rabljem in iskanje poceni rezervnih delov, majstrov ki na crno popravljajo ali pa novi trend SUV za vsako ceno.
Namesto, da odprejo oci in se vsedejo v en novejsi manjsi avto, ki je konkretno opremljen. Sem bil na Porsche Maribor in Posedi Murska Sobota, da ocetu naredijo ponudbo, da mu pokazejo novega Polota, pa so imeli samo drek od dreka razstavljen. Izkljucno neke trendline modele, kot ce bi hoteli zanalasc preusmeriti pozornost kupcev na vecje avte.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Wrop ::
Razlika 5-letnega lastništva v mesečnih stroških med novim cliotom in 5 let starim, je cca 300 € vs 260 €. Za marsikoga je izbira precej lahka.
Utk ::
Stari maček je izjavil:
le cepci danes kupujejo nove avte.
Kakšen cepec je šele tist, ki kupi tisto kar je cepec odrabil.
m0LN4r ::
Osebno vprasanje bi imel, kdo od vas loci razliko med novo Ibizo 5 (od 2017), Bivsim Polo 5(6C od 2014) in Polo 6 z High opremo zunaj in znotraj? Seveda, ce je kdo sploh videl in sedel v teh treh avtih.
Samo tako, da vem s kaksnimi intelektualci se pogovarjamo.
Samo tako, da vem s kaksnimi intelektualci se pogovarjamo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
solatko ::
m0LN4r - Ni nujno, da je vzdrževanje starega avta višje klase dražje, od vzdrževanja novega avta srednje klase. Po navadi so vozila višje klase, veliko manj kvarljiva, kot vozila srednje, potem pa še odvisno za kakšne znamke gre. Recimo francoski avtomobili so poleg 10 let starih iz Fiat koncerna (fiat, alfa, lanča in ferarri) po Avto Data najbolj kvarljivi, najkvalitetnejši pa so korejski in japonski.
Kdo pa avto vozi na pooblaščen servis po poteku garancije, razen firme in bogati posamezniki, od katerih se splača kupit star avto, ki je po petih letih v boljšem stanju, kot večina novih Revozovih meganov.
Sin je na Citroena Picasso v treh letih (150kkm) zmetal 4500EUR za izredna popravila, jaz na E320 v petih letih (cca 450kkm) nič, ker izredne okvare enostavno ni bilo (še danes taxist v LJ fura to makino in ima malo manj kot 1miokm). Edino kar je res malo dražje so gume in cestna taxa, zavarovanje pa imam samo osnovno, 50% bonifikacije + komercialni popusti zavarovalnic, tako, da me ni nikoli prišlo preko 200EUR/leto.
Če si odvisen od avta, s katerim delaš dnevno 300km+, ne boš kupoval novih jajčk za 20kEUR, seveda pa tudi ne avta za 80kEUR, temveč kupiš avto, ki je bil blizu zgornje cene po petih letih in daš okoli 20kEUR, pa imaš brezhibno vozilo za nadaljnih 5 let. V teh letih ti mora prinest toliko EUR, da ga zamenjaš za drugega, starega pa še vedno prodaš za 10kEUR.
Če pa ti avto ne služi kot delovni stroj, je pa bedarija kupovat velik, močan avto, zato, da si všeč babam. Zadnje tri leta v LJ sem zdržal brez lastnega vozila, ker ga enostavno ne potrebujem več. V MB pa sva nabavila KIA RIO letnik 2003 za 900EUR z enoletno garancijo prodajalca. V dveh letih en seris za 34EUR (olje, filtri) in gume za 160EUR.
Kdo pa avto vozi na pooblaščen servis po poteku garancije, razen firme in bogati posamezniki, od katerih se splača kupit star avto, ki je po petih letih v boljšem stanju, kot večina novih Revozovih meganov.
Sin je na Citroena Picasso v treh letih (150kkm) zmetal 4500EUR za izredna popravila, jaz na E320 v petih letih (cca 450kkm) nič, ker izredne okvare enostavno ni bilo (še danes taxist v LJ fura to makino in ima malo manj kot 1miokm). Edino kar je res malo dražje so gume in cestna taxa, zavarovanje pa imam samo osnovno, 50% bonifikacije + komercialni popusti zavarovalnic, tako, da me ni nikoli prišlo preko 200EUR/leto.
Če si odvisen od avta, s katerim delaš dnevno 300km+, ne boš kupoval novih jajčk za 20kEUR, seveda pa tudi ne avta za 80kEUR, temveč kupiš avto, ki je bil blizu zgornje cene po petih letih in daš okoli 20kEUR, pa imaš brezhibno vozilo za nadaljnih 5 let. V teh letih ti mora prinest toliko EUR, da ga zamenjaš za drugega, starega pa še vedno prodaš za 10kEUR.
Če pa ti avto ne služi kot delovni stroj, je pa bedarija kupovat velik, močan avto, zato, da si všeč babam. Zadnje tri leta v LJ sem zdržal brez lastnega vozila, ker ga enostavno ne potrebujem več. V MB pa sva nabavila KIA RIO letnik 2003 za 900EUR z enoletno garancijo prodajalca. V dveh letih en seris za 34EUR (olje, filtri) in gume za 160EUR.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Utk ::
Osebno vprasanje bi imel, kdo od vas loci razliko med novo Ibizo 5 (od 2017), Bivsim Polo 5(6C od 2014) in Polo 6 z High opremo zunaj in znotraj? Seveda, ce je kdo sploh videl in sedel v teh treh avtih.
Samo tako, da vem s kaksnimi intelektualci se pogovarjamo.
Ti novi modeli so res prostorni (pač, relativno), tudi ostali miniji, ki sledijo, bojo najbrž podobno prostorni. i20 recimo je bil že 3 leta pred ibizo podobno prostoren kot potem ibiza in zdaj polo. Akutalni clio, corsa, fiesta se sploh ne morejo primerjat. Ampak vseeno, za 21 jurjev dobiš hondo civic z glih tolk opreme, pa morda še kaj povrh. Ja, v redu, če ne rabiš večjega, ampak ne moreš pol rečt, da tak polo ni drag.
m0LN4r ::
Ze ze, ampak bistvo mojega vprasanja je ce locite razlike med temi tremi, ker vecini so povsem enaki, so si zelo blizu, ampak vseeno so razlike.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Netrunner ::
Pri avtu se da marsikaj prišparat z pametnim nakupom in ostanek denarja uporabiti za druge namene. Pa to ni samo star proti novemu ampak tudi količina opreme.
Jaz gledam nove avtomobile z osnovno opremo oz. max. en nivo višje, saj le ta lahko podvoji ceno avtomobila. Se mi ne zdi smiselno zapravljat za nepotrebno opremo.
Jaz gledam nove avtomobile z osnovno opremo oz. max. en nivo višje, saj le ta lahko podvoji ceno avtomobila. Se mi ne zdi smiselno zapravljat za nepotrebno opremo.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
aborko ::
Hribuc en, ja kaku pa se pa pol okol voziš brez original kluke pa alkantare in karpleja? Ziher maš tut kake sava gume gor, plebejc.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19656 (15719) | solatko |
» | Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35228 (30010) | bambam20 |
» | Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 96678 (81665) | Red_Mamba |
⊘ | koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30346 (25365) | dzinks63 |
⊘ | Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 58769 (51872) | Mavrik |